נהוראי אריאלי ואבי פודולינסקי
-
@ענק-הענקים-בדורינו ממש ממש לא הוא מתאים מאוד להיות המנצח
@מנחם-רינמן לא אמרתי שלא
-
@מנחם-רינמן לא אמרתי שלא
@ענק-הענקים-בדורינו אלא מה
-
@זברה ניקח לדוגמא את המנצח של הקול הבא.
אותו אני לא יראה שחתונות, לא רק בגל שאין לו זמן והוא עובד בהיי טק אלא שהוא לא מתאים לזה- זה לא ה.....
כך גם עם המנצחים הקודמים: סובר והקודם שמעתם אליהם? אני לא!
ואני חושב שתווית של בוגר של הקול הבא היא לא כזו נותנת חשיבות.@ענק-הענקים-בדורינו אמר בנהוראי אריאלי ואבי פודולינסקי:
ואני חושב שתווית של בוגר של הקול הבא היא לא כזו נותנת חשיבות.
תלוי למי
אצל משה קליין זה כן משהו שהוא התפרסם בו ומנחם טוקר לא שוכח לציין את זה בכל מקום אפשרי
יש כאלה שרק בזכות התוכנית אנחנו מכירים
אם אתה ההיתה שומע על משהו בשם אבי פודולינסקי הייתה שומע את המוזיקה שלו בתור זמר אנונימי? -
@ענק-הענקים-בדורינו אמר בנהוראי אריאלי ואבי פודולינסקי:
ואני חושב שתווית של בוגר של הקול הבא היא לא כזו נותנת חשיבות.
תלוי למי
אצל משה קליין זה כן משהו שהוא התפרסם בו ומנחם טוקר לא שוכח לציין את זה בכל מקום אפשרי
יש כאלה שרק בזכות התוכנית אנחנו מכירים
אם אתה ההיתה שומע על משהו בשם אבי פודולינסקי הייתה שומע את המוזיקה שלו בתור זמר אנונימי?@יעלה משה קליין התפרסם לא בזכות הקול הבא אלא בזכות הפרסומת של טוקר.
-
@יעלה משה קליין התפרסם לא בזכות הקול הבא אלא בזכות הפרסומת של טוקר.
@ענק-הענקים-בדורינו אמר בנהוראי אריאלי ואבי פודולינסקי:
משה קליין התפרסם לא בזכות הקול הבא אלא בזכות הפרסומת של טוקר.
מה אתה אומר
?? הרבה היגיון בדבר... 
-
@ענק-הענקים-בדורינו אמר בנהוראי אריאלי ואבי פודולינסקי:
משה קליין התפרסם לא בזכות הקול הבא אלא בזכות הפרסומת של טוקר.
מה אתה אומר
?? הרבה היגיון בדבר... 
@מוכשרת-על כן! הפרסומת שטוקר עשה לו לא במסגרת הקול הבא
-
@מוכשרת-על כן! הפרסומת שטוקר עשה לו לא במסגרת הקול הבא
@ענק-הענקים-בדורינו אמר בנהוראי אריאלי ואבי פודולינסקי:
@מוכשרת-על כן! הפרסומת שטוקר עשה לו לא במסגרת הקול הבא
ואני מאמינה שהפרסומות שטוקר עשה היו אחרי הקול הבא לא?!?!
-
@יעלה משה קליין התפרסם לא בזכות הקול הבא אלא בזכות הפרסומת של טוקר.
@ענק-הענקים-בדורינו מה פתאום
-
פתאום נזכרתי שאבי פודולינסקי מזכיר מאוד זמר אמריקאי גוי שגם שר עם גיטרה וקול צרוד כזה אלוויס (אם מישהו יודע במי מדובר) יצא לי פעם מזמן לשמוע אותו יכול להיות שאבי רוצה להיות האלוויס היהודי.
-
פתאום נזכרתי שאבי פודולינסקי מזכיר מאוד זמר אמריקאי גוי שגם שר עם גיטרה וקול צרוד כזה אלוויס (אם מישהו יודע במי מדובר) יצא לי פעם מזמן לשמוע אותו יכול להיות שאבי רוצה להיות האלוויס היהודי.
@ברוריה אבוייי עם זאת השאיפה שלו
-
פתאום נזכרתי שאבי פודולינסקי מזכיר מאוד זמר אמריקאי גוי שגם שר עם גיטרה וקול צרוד כזה אלוויס (אם מישהו יודע במי מדובר) יצא לי פעם מזמן לשמוע אותו יכול להיות שאבי רוצה להיות האלוויס היהודי.
-
פתאום נזכרתי שאבי פודולינסקי מזכיר מאוד זמר אמריקאי גוי שגם שר עם גיטרה וקול צרוד כזה אלוויס (אם מישהו יודע במי מדובר) יצא לי פעם מזמן לשמוע אותו יכול להיות שאבי רוצה להיות האלוויס היהודי.
@ברוריה אמר בנהוראי אריאלי ואבי פודולינסקי:
יכול להיות שאבי רוצה להיות האלוויס היהודי.
אני לא מעלה את ההשארה הזו לרגע.
למה? בגלל שיש לו קול כזה??
אני חושבת שהייתה לו שאיפה להוציא שירים
ועם הקול שלו (שהוא נדיר- ויש כאלה שאוהבים ויש ש-לאו)
לא כ'כ מסתדר להוציא שירים בסגנון פשוט,
ולכן מוציא שירים מהממים!! וכן, אולי בעינייך זה קצת
יציאתי לציבור החרדי, ,אבל זה מגניב בעיני
(ולי הוא הזכיר את ים רפאלי- אחד ישראלי שיצא לי לשמוע שיר שלו) -
@ברוריה אמר בנהוראי אריאלי ואבי פודולינסקי:
יכול להיות שאבי רוצה להיות האלוויס היהודי.
אני לא מעלה את ההשארה הזו לרגע.
למה? בגלל שיש לו קול כזה??
אני חושבת שהייתה לו שאיפה להוציא שירים
ועם הקול שלו (שהוא נדיר- ויש כאלה שאוהבים ויש ש-לאו)
לא כ'כ מסתדר להוציא שירים בסגנון פשוט,
ולכן מוציא שירים מהממים!! וכן, אולי בעינייך זה קצת
יציאתי לציבור החרדי, ,אבל זה מגניב בעיני
(ולי הוא הזכיר את ים רפאלי- אחד ישראלי שיצא לי לשמוע שיר שלו) -
אבי מזכיר את שולי רנד בקולו וסגנונו היחודי . זה טוב או רע - לא יודעת . רק דבר אחד ברור . בדיוק כמו שולי , הוא לא יתקבל בכל חלקי המגזר החרדי השמרני .
-
@מוכשרת-על נהוראי אריאלי שר הרבה יותר יפה יש לו קול מלטף ונעים יש לו שירים יותר קפיצים לבד ואני יותר אוהב קפיצי נראלי שזה לאטוב שהם יתחברו ביחד
-
@מוכשרת-על נהוראי אריאלי שר הרבה יותר יפה יש לו קול מלטף ונעים יש לו שירים יותר קפיצים לבד ואני יותר אוהב קפיצי נראלי שזה לאטוב שהם יתחברו ביחד
-
@ברוריה אמר בנהוראי אריאלי ואבי פודולינסקי:
יכול להיות שאבי רוצה להיות האלוויס היהודי.
אני לא מעלה את ההשארה הזו לרגע.
למה? בגלל שיש לו קול כזה??
אני חושבת שהייתה לו שאיפה להוציא שירים
ועם הקול שלו (שהוא נדיר- ויש כאלה שאוהבים ויש ש-לאו)
לא כ'כ מסתדר להוציא שירים בסגנון פשוט,
ולכן מוציא שירים מהממים!! וכן, אולי בעינייך זה קצת
יציאתי לציבור החרדי, ,אבל זה מגניב בעיני
(ולי הוא הזכיר את ים רפאלי- אחד ישראלי שיצא לי לשמוע שיר שלו)@שיר-נולד אמר בנהוראי אריאלי ואבי פודולינסקי:
(ולי הוא הזכיר את ים רפאלי- אחד ישראלי שיצא לי לשמוע שיר שלו)
גם לי הוא מאוד הזכיר את ים רפאלי.
אבל בשונה מרפאלי, הציבור הכללי יותר מבין בקול כואב ושבור, לכן הוא כ"כ הצליח,
עוד יבוא יום וגם אצלנו יבינו ת'יופי בזה... -
@שיר-נולד אמר בנהוראי אריאלי ואבי פודולינסקי:
(ולי הוא הזכיר את ים רפאלי- אחד ישראלי שיצא לי לשמוע שיר שלו)
גם לי הוא מאוד הזכיר את ים רפאלי.
אבל בשונה מרפאלי, הציבור הכללי יותר מבין בקול כואב ושבור, לכן הוא כ"כ הצליח,
עוד יבוא יום וגם אצלנו יבינו ת'יופי בזה...@זאב אמר בנהוראי אריאלי ואבי פודולינסקי:
עוד יבוא יום וגם אצלנו יבינו ת'יופי בזה...
אני לא חושבת שבציבור שלנו לא מבינים בזה.
אני פשוט יסביר-
ילדים..או סתם כאלה שלא מבינם במוזיקה, יכולים להגיד שיש לו קול זוועה.
אבל כל מי שמבין באמנים וקצת מעבר- יבין שיש לו קול אדיר!!
אני אישית מאוד אוהבת את הצבע קול שלו! והוא באמת מזכיר את ים...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות