דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. סקרים
  3. מעריצים זמרים או לא

מעריצים זמרים או לא

מתוזמן נעוץ נעול הועבר סקרים
156 פוסטים 59 כותבים 9.5k צפיות 9 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • סודי ביותרס סודי ביותר

    @תהילוש אני ניסיתי לחשוב על אות\ה אחד\ת דברים רעים כדי שאני לא יהיה מסוגלת לשמוע אותו\ה
    ולא עזר
    רק הזמן עושה את שלו

    אילניתא מנותק
    אילניתא מנותק
    אילנית
    כתב מקצב
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #67

    @סודי-ביותרררררררר אני ניסיתי לפשט אותו בשבילי . הוא בסך הכל בן אדם עם כשרון , זה הכל . לא יותר מזה , לא אדם נעלה ומרומם , בסך הכל מוכשר בתחום מסוים . זה מאוד עזר !

    "אל תתבלבל בין אנשים שתמיד סביבך לבין אנשים שתמיד שם בשבילך".
    #משפטשאהבתי.

    סודי ביותרס אוהבת מוזיקהא ת 3 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • אילניתא אילנית

      @סודי-ביותרררררררר אני ניסיתי לפשט אותו בשבילי . הוא בסך הכל בן אדם עם כשרון , זה הכל . לא יותר מזה , לא אדם נעלה ומרומם , בסך הכל מוכשר בתחום מסוים . זה מאוד עזר !

      סודי ביותרס מנותק
      סודי ביותרס מנותק
      סודי ביותר
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #68

      @אילנית תאמיני לי שגם אני ניסיתי
      זה גם ממש תלוי באיזה רמה

      "מוזיקה טובה היא זו החודרת לאוזן בקלילות ועוזבת אותה בקושי"

      אילניתא תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • אילניתא אילנית

        @סודי-ביותרררררררר אני ניסיתי לפשט אותו בשבילי . הוא בסך הכל בן אדם עם כשרון , זה הכל . לא יותר מזה , לא אדם נעלה ומרומם , בסך הכל מוכשר בתחום מסוים . זה מאוד עזר !

        אוהבת מוזיקהא מנותק
        אוהבת מוזיקהא מנותק
        אוהבת מוזיקה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי אוהבת מוזיקה
        #69

        @אילנית מסכימה
        כי הרי להגיד עליודברים רעים את יודעת בתת מודע שזה לא נכון,

        הוא בסך הכל בן אדם עם כישרונות אין בעיה לאהוב את שיריו, סגנונו וכו..
        לא לאסור על עצמינו וללכת על קיצוניות לנסות לאט לאט ובצורה שונה, אנחנו שתינו שווים אותו דבר וכו...
        לכל אחד יש את זה על דברים אחרים ועובדים על זה.

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • סודי ביותרס סודי ביותר

          @אילנית תאמיני לי שגם אני ניסיתי
          זה גם ממש תלוי באיזה רמה

          אילניתא מנותק
          אילניתא מנותק
          אילנית
          כתב מקצב
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #70

          @סודי-ביותרררררררר צודקת , יש את השבוע , שבועיים בו "גיליתי " אותו ואז רמת ההערצה שלי אליו היתה מוגזמת , וחלף זמן , והוא עשה את שלו , האמת שהזמן הוא באמת הפתרון הכי טוב לדברים האלה . אבל גם זה עזר לי , חשבתי , מיהו ? סך הכול אדם שקיבל סיעתא דשמיא מהקב"ה , וגם אני יכולה להגיע לרמה הזו יום אחד אם מאוד ארצה ואתאמץ .
          טוב , אני רואה שאפשר לפתוח פה ספר לטיפים איך להחלץ מההערצה מוגזמת 🤤 .

          "אל תתבלבל בין אנשים שתמיד סביבך לבין אנשים שתמיד שם בשבילך".
          #משפטשאהבתי.

          סודי ביותרס תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • אילניתא אילנית

            @סודי-ביותרררררררר צודקת , יש את השבוע , שבועיים בו "גיליתי " אותו ואז רמת ההערצה שלי אליו היתה מוגזמת , וחלף זמן , והוא עשה את שלו , האמת שהזמן הוא באמת הפתרון הכי טוב לדברים האלה . אבל גם זה עזר לי , חשבתי , מיהו ? סך הכול אדם שקיבל סיעתא דשמיא מהקב"ה , וגם אני יכולה להגיע לרמה הזו יום אחד אם מאוד ארצה ואתאמץ .
            טוב , אני רואה שאפשר לפתוח פה ספר לטיפים איך להחלץ מההערצה מוגזמת 🤤 .

            סודי ביותרס מנותק
            סודי ביותרס מנותק
            סודי ביותר
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #71

            @אילנית 😂 קוראים לזה תסבוך

            "מוזיקה טובה היא זו החודרת לאוזן בקלילות ועוזבת אותה בקושי"

            אילניתא תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • סודי ביותרס סודי ביותר

              @אילנית 😂 קוראים לזה תסבוך

              אילניתא מנותק
              אילניתא מנותק
              אילנית
              כתב מקצב
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #72

              @סודי-ביותרררררררר העולם קורא לזה תסבוך והמתוסבכים קוראים לזה - כאב ראש !

              "אל תתבלבל בין אנשים שתמיד סביבך לבין אנשים שתמיד שם בשבילך".
              #משפטשאהבתי.

              סודי ביותרס תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • מ מנותק
                מ מנותק
                מחשב נייד
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #73
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • אילניתא אילנית

                  @סודי-ביותרררררררר העולם קורא לזה תסבוך והמתוסבכים קוראים לזה - כאב ראש !

                  סודי ביותרס מנותק
                  סודי ביותרס מנותק
                  סודי ביותר
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #74

                  @אילנית אמר במעריצים זמרים או לא:

                  כאב ראש !

                  לאו דווקא
                  תלוי באיזה רמה
                  אם זה ברמה קלה אז זה יכול להיות אפילו נחמד
                  אבל אם זה ברמה קשה וואי וואי לא מקנא באנשים האלה
                  וב"ה שלא הגעתי למקומות כאלה!!!

                  "מוזיקה טובה היא זו החודרת לאוזן בקלילות ועוזבת אותה בקושי"

                  אילניתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • סודי ביותרס סודי ביותר

                    @אילנית אמר במעריצים זמרים או לא:

                    כאב ראש !

                    לאו דווקא
                    תלוי באיזה רמה
                    אם זה ברמה קלה אז זה יכול להיות אפילו נחמד
                    אבל אם זה ברמה קשה וואי וואי לא מקנא באנשים האלה
                    וב"ה שלא הגעתי למקומות כאלה!!!

                    אילניתא מנותק
                    אילניתא מנותק
                    אילנית
                    כתב מקצב
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #75

                    @סודי-ביותרררררררר נכון . זה אגב ככה בכל דבר . קל - נחמד . קשה - קצת פחות ...

                    "אל תתבלבל בין אנשים שתמיד סביבך לבין אנשים שתמיד שם בשבילך".
                    #משפטשאהבתי.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • אילניתא אילנית

                      @סודי-ביותרררררררר אני ניסיתי לפשט אותו בשבילי . הוא בסך הכל בן אדם עם כשרון , זה הכל . לא יותר מזה , לא אדם נעלה ומרומם , בסך הכל מוכשר בתחום מסוים . זה מאוד עזר !

                      ת מנותק
                      ת מנותק
                      תמר מהמרכז
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #76

                      @אילנית אני חושבת שזה נורא תלוי למה את קוראת הערצה, כי אני למשל סימנתי שאני מעריצה לא כי אני מעריצה את האישיות של הזמר, אני בכלל לא מכירה אותו אישית, אבל אני למשל מעריצה את הרגש שיש לו בשירה, והייתי שמחה אם גם לי היה כל כך הרבה רגש, אבל לא מעריצה אותו עצמו בתור אדם.

                      מוזיקה היא רגש בהישג יד!

                      אילניתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ת תמר מהמרכז

                        @אילנית אני חושבת שזה נורא תלוי למה את קוראת הערצה, כי אני למשל סימנתי שאני מעריצה לא כי אני מעריצה את האישיות של הזמר, אני בכלל לא מכירה אותו אישית, אבל אני למשל מעריצה את הרגש שיש לו בשירה, והייתי שמחה אם גם לי היה כל כך הרבה רגש, אבל לא מעריצה אותו עצמו בתור אדם.

                        אילניתא מנותק
                        אילניתא מנותק
                        אילנית
                        כתב מקצב
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #77

                        @תמר-מהמרכז זה בדיוק העניין .
                        אהבה - להעריך את שיריו , קולו, סגנונו וכולי .
                        הערצה - אהבה אותו בתור אדם ( לא כזמר מוצלח ) .

                        "אל תתבלבל בין אנשים שתמיד סביבך לבין אנשים שתמיד שם בשבילך".
                        #משפטשאהבתי.

                        סודי ביותרס ת 2 תגובות תגובה אחרונה
                        0
                        • אילניתא אילנית

                          @תמר-מהמרכז זה בדיוק העניין .
                          אהבה - להעריך את שיריו , קולו, סגנונו וכולי .
                          הערצה - אהבה אותו בתור אדם ( לא כזמר מוצלח ) .

                          סודי ביותרס מנותק
                          סודי ביותרס מנותק
                          סודי ביותר
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #78

                          @אילנית אמר במעריצים זמרים או לא:

                          הערצה - אהבה אותו בתור אדם ( לא כזמר מוצלח ) .

                          נקרא לזה תסבוך

                          "מוזיקה טובה היא זו החודרת לאוזן בקלילות ועוזבת אותה בקושי"

                          אילניתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • סודי ביותרס סודי ביותר

                            @אילנית אמר במעריצים זמרים או לא:

                            הערצה - אהבה אותו בתור אדם ( לא כזמר מוצלח ) .

                            נקרא לזה תסבוך

                            אילניתא מנותק
                            אילניתא מנותק
                            אילנית
                            כתב מקצב
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #79

                            @סודי-ביותרררררררר כבר סכמנו ... אין מה להכביר במילים מליציות . נאמר זאת במילה אחת - תסבוך 🤤 .

                            "אל תתבלבל בין אנשים שתמיד סביבך לבין אנשים שתמיד שם בשבילך".
                            #משפטשאהבתי.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • אילניתא אילנית

                              @תמר-מהמרכז זה בדיוק העניין .
                              אהבה - להעריך את שיריו , קולו, סגנונו וכולי .
                              הערצה - אהבה אותו בתור אדם ( לא כזמר מוצלח ) .

                              ת מנותק
                              ת מנותק
                              תמר מהמרכז
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #80

                              @אילנית את צודקת, יש בזה משהו, אז עכשיו יש קול אחד בסקר שהוא לא נכון אז לא להתייחס אליו...

                              מוזיקה היא רגש בהישג יד!

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • MARTINEZM MARTINEZ

                                @זברה
                                התגובה שלך נכונה ממש, מסכימה מאד.
                                ומוסיפה על זה,
                                שבעיני, גם אם קיימת הערצה כי סוף סוף אנחנו בני אדם אנושיים וקשה לשלוט ברגשות,
                                ברגע שרמת השיח בסביבה, בחינוך ואפילו ביננו לבין עצמנו, לא חורגת מגבול הטעם הטוב, אז הכל בסדר:)
                                בעיני, אם אדם לכשעצמו מאד מאד מחבב זאנר מסוים או זמר מסוים, וזה לא גורם לא לאבד תצפון, ולא חורג מגבול הטעם הטוב, אין בכך כל רע.
                                אך כאן מתחיל ויכוח: מה נקרא לא חורג מגבול הטעם הטוב???

                                סתם. באמת צריך לבחון את הדבירם באופן יחסי, כלפי עצמנו, מה מקרב אותנו למטרות אמיתיות ומה מרחיק.

                                ו - אם כבר, בואו נדבר על הערצה של זמרים / אמנים, לאו דווקא חרדים:(
                                שזה הרבה יותר גרוע בעיני

                                צפיתי ביצירות של מרסין, גיטריסט פולני מטורף, ו---- מעריצה. טוב לא אותו, אלא את היכולת והביצוע והרמה המטורפת, יואו!!!
                                אבל זה לא גורם לי לכלום חוץ מלשלוף תווים ישנים של יצירות שלי ולנסות לחקות אותו (זה בסדר, לא הצלחתי)
                                כמובן שלא למעקב אובססיבי אחר החיים שלו וגם לא אחר הקריירה המוזיקלית שלו... אז הכל טוב... קצת חלישות הדעת ורמות חדשות לשאוף אליהן מבחינה מוזיקלית...

                                yaelY מנותק
                                yaelY מנותק
                                yael
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי yael
                                #81

                                @martinez ואם זה חורג מגבול הטעם הטוב?
                                מה תעשי?
                                מי שאומר שיש גבול, אני רק מעריך לא מעריץ
                                או שהוא בחיים לא הרגיש את זה
                                או שהוא טומן ראשו בחול..

                                לא מה שנח- מה שטוב, מה שנכון..

                                MARTINEZM אייצ'יתא 2 תגובות תגובה אחרונה
                                1
                                • yaelY yael

                                  @martinez ואם זה חורג מגבול הטעם הטוב?
                                  מה תעשי?
                                  מי שאומר שיש גבול, אני רק מעריך לא מעריץ
                                  או שהוא בחיים לא הרגיש את זה
                                  או שהוא טומן ראשו בחול..

                                  MARTINEZM מנותק
                                  MARTINEZM מנותק
                                  MARTINEZ
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #82

                                  @yael אמר במעריצים זמרים או לא:

                                  או שהוא בחיים לא הרגיש את זה

                                  אכן במקרה שלי לא הרגשתי את זה, כך שאולי קל לי לדבר ואני לא מבינה לגמרי את התחושות.
                                  ובכל אופן, אני סבורה שגם בנאדם שמרגיש הערצה שחורגת מגבול הטעם הטוב, יכול בהחלט לשלוט בכך שזה לא יביא אותו להתנהגות לא הולמת, או למעשים לא רציונליים.

                                  ועוד משהו - בד"כ הערצה ברמה של היסחפות, או "התמכרות" - לא רק לאלכוהול - אלא גם לזמר מסוים, יושבת על ריק, על חלל כלשהו שמבקש להתמלא
                                  ברגע שממלאים את החלל בעשייה משמעותית, ובסיפוק אמיתי לנשמה, אין מקום בעיני להתמכרות, אלא להערכה, תחביב ולא רמעבר
                                  אבל שוב, גילוי נאות: אני לא כותבת מתוך ניסיון בנושא, כך שיתכן ואני טועה.

                                  yaelY זברהז 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  2
                                  • MARTINEZM MARTINEZ

                                    @yael אמר במעריצים זמרים או לא:

                                    או שהוא בחיים לא הרגיש את זה

                                    אכן במקרה שלי לא הרגשתי את זה, כך שאולי קל לי לדבר ואני לא מבינה לגמרי את התחושות.
                                    ובכל אופן, אני סבורה שגם בנאדם שמרגיש הערצה שחורגת מגבול הטעם הטוב, יכול בהחלט לשלוט בכך שזה לא יביא אותו להתנהגות לא הולמת, או למעשים לא רציונליים.

                                    ועוד משהו - בד"כ הערצה ברמה של היסחפות, או "התמכרות" - לא רק לאלכוהול - אלא גם לזמר מסוים, יושבת על ריק, על חלל כלשהו שמבקש להתמלא
                                    ברגע שממלאים את החלל בעשייה משמעותית, ובסיפוק אמיתי לנשמה, אין מקום בעיני להתמכרות, אלא להערכה, תחביב ולא רמעבר
                                    אבל שוב, גילוי נאות: אני לא כותבת מתוך ניסיון בנושא, כך שיתכן ואני טועה.

                                    yaelY מנותק
                                    yaelY מנותק
                                    yael
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #83

                                    @martinez את לא טועה את צודקת!
                                    וזה בדיוק מה שכתבתי
                                    רגש עולה מאליו
                                    מה תעשה איתו? בחירה שלך..
                                    אז אי אפשר לומר- זה לא ראוי להעריץ זמר וכו'
                                    זה כולם יודעים בראש-בדעת
                                    אבל יש גם לב.. מה לעשות..
                                    שני קווים מקבילים-שלאעולם לא יפגשו
                                    בשביל זה באנו לעולם...

                                    לא מה שנח- מה שטוב, מה שנכון..

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • MARTINEZM MARTINEZ

                                      @yael אמר במעריצים זמרים או לא:

                                      או שהוא בחיים לא הרגיש את זה

                                      אכן במקרה שלי לא הרגשתי את זה, כך שאולי קל לי לדבר ואני לא מבינה לגמרי את התחושות.
                                      ובכל אופן, אני סבורה שגם בנאדם שמרגיש הערצה שחורגת מגבול הטעם הטוב, יכול בהחלט לשלוט בכך שזה לא יביא אותו להתנהגות לא הולמת, או למעשים לא רציונליים.

                                      ועוד משהו - בד"כ הערצה ברמה של היסחפות, או "התמכרות" - לא רק לאלכוהול - אלא גם לזמר מסוים, יושבת על ריק, על חלל כלשהו שמבקש להתמלא
                                      ברגע שממלאים את החלל בעשייה משמעותית, ובסיפוק אמיתי לנשמה, אין מקום בעיני להתמכרות, אלא להערכה, תחביב ולא רמעבר
                                      אבל שוב, גילוי נאות: אני לא כותבת מתוך ניסיון בנושא, כך שיתכן ואני טועה.

                                      זברהז מנותק
                                      זברהז מנותק
                                      זברה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #84

                                      @martinez את צודקת בכל מילה!
                                      הערצה יכל להיות שזה בלי שליטה כלכך, אבל אפשר לשלוט בזה עד איפה זה יקח אותנו. (וגם הערצה הרבה פעמים אנחנו גורמים לעצמינו בכוח להעריץ בן אדם)
                                      וברור שזה יושב על מקום ריק בן אדם מחפש משהו שחסר לו בפנים והדברים האלה מאוד ממלאים, אבל אפעם לא מספקים...

                                      אנשים יכולים לשכוח מה אמרתם,
                                      אבל לעולם לא ישכחו איך גרמתם להם להרגיש...

                                      מוכשרת עלמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • זברהז זברה

                                        @martinez את צודקת בכל מילה!
                                        הערצה יכל להיות שזה בלי שליטה כלכך, אבל אפשר לשלוט בזה עד איפה זה יקח אותנו. (וגם הערצה הרבה פעמים אנחנו גורמים לעצמינו בכוח להעריץ בן אדם)
                                        וברור שזה יושב על מקום ריק בן אדם מחפש משהו שחסר לו בפנים והדברים האלה מאוד ממלאים, אבל אפעם לא מספקים...

                                        מוכשרת עלמ מנותק
                                        מוכשרת עלמ מנותק
                                        מוכשרת על
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #85

                                        @זברה אמר במעריצים זמרים או לא:

                                        (וגם הערצה הרבה פעמים אנחנו גורמים לעצמינו בכוח להעריץ בן אדם)

                                        נכון! 😉 וזה ברור שזה בא מחסר את מחפשת משהו למלאות, ולפעמים זה גם לא מתאים.

                                        @yael אמר במעריצים זמרים או לא:

                                        בשביל זה באנו לעולם...

                                        👍

                                        ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • מוכשרת עלמ מוכשרת על

                                          @זברה אמר במעריצים זמרים או לא:

                                          (וגם הערצה הרבה פעמים אנחנו גורמים לעצמינו בכוח להעריץ בן אדם)

                                          נכון! 😉 וזה ברור שזה בא מחסר את מחפשת משהו למלאות, ולפעמים זה גם לא מתאים.

                                          @yael אמר במעריצים זמרים או לא:

                                          בשביל זה באנו לעולם...

                                          👍

                                          ת מנותק
                                          ת מנותק
                                          תמר מהמרכז
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #86

                                          @מוכשרת-על אני חושבת שכשאת מעריצה מישהו, פשוט תחשבי - מה יש בו שאני מעריצה אותו\אותה, וזה מאוד עוזר, כי לפעמים סתם התלהבת נגיד מאיך שמישהו נראה, ולפעמים יש בו תכונה שנדלקת עליה כי יש בך חסר, ואז תעבדי על עצמך או להשיג את התכונה הזאת או לקבל אותך כמו שאת. (בתור מישהי שמאוד מהר נכנסת לסחרחורת הזאת של הערצה עיוורת, זה מה שאני עושה כדי להכניס את עצמי לפרופורציות)

                                          מוזיקה היא רגש בהישג יד!

                                          yaelY תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          3

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול