מוטי אילוביץ
-
@VCXZ אמר במוטי אילוביץ:
@אאא-1 זה לא משנה זה לא מוריד את היופי של השיר
כמובן
אבל שמעת את זה עכשיו פעם ראשונה? -
@VCXZ אמר במוטי אילוביץ:
@אאא-1 זה לא משנה זה לא מוריד את היופי של השיר
כמובן
אבל שמעת את זה עכשיו פעם ראשונה? -
@שירה-8 אמר במוטי אילוביץ:
@אאא-1 גם אני את מכירה עוד חדשים
יש לי ת'אתר שלו
לא נראה לי
אני אבדוק שניה... -
-
@שירה-8 כפרה עליך צריכים אותך פה
תמחקי -
אני מעלה סתם כמה סרטונים
https://youtu.be/w8eq0Dh9TjI
https://youtu.be/9MpYzFF4D9U
https://youtu.be/SkqVTnTxfuw
https://youtu.be/KeXtMy6bJhM
https://youtu.be/Ued0FM9eM8E -
@אאא-1 מה השיר עם אפשר לדעת
@שלומי-זיבלד שיר של ליפא שמעלצר, במקור של מרדכי בן דוד באנגלית.
-
@VCXZ https://drive.google.com/file/d/1tVpq0wIgC-FtkzDEYzE****kxUIQ0b1eerby/view?usp=sharing
תנסה עכשיו -
למישהו יש את הסרטון של מוטי אילוביץ' ויוסי גרין בהופעה של שמחה און נחת, מלחינים שיר למילים של "על הצדיקים"?
הפזמון היה "איך וויל זיין א צדיק, איך וויל זיין א חסיד, אוי ושים חלקינו עמהם".
(בחוברת של הדיסק אידיש נחת 4, יוסי גרין כותב את הלחן הזה ברשימה של הלחנים שלו על מילים מתפילת שמונה עשרה, אבל השיר עדיין לא יצא כסינגל רשמי.)
תודה!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
