דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. ובאו האובדים _הזמרים שנעלמים

ובאו האובדים _הזמרים שנעלמים

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
142 פוסטים 44 כותבים 7.6k צפיות 8 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • R RHRH

    @גילה ולמה פעם כן
    הוציא

    ג מנותק
    ג מנותק
    גילה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי גילה
    #114

    @rhrh אמר בובאו האובדים _הזמרים שנעלמים:

    @גילה ולמה פעם כן
    הוציא

    כנראה היה בטוח שהם מספיק מעולים

    ואגב אמר שיש לו כמה שירים כרגע......


    @מוכשרת-על אמר בובאו האובדים _הזמרים שנעלמים:

    @גילה חח, איך אפשר להיות בטוחים 🤔

    בחגיגת 4 לקול חי מיוזיק אחד השדרנים אמר את זה ואני כמעט בטוחה שזה הוא
    יכול להיות שאני טועה וזה היה יהודה דים
    אשמח שתתקנו אותי

    R מוכשרת עלמ 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • ג גילה

      @rhrh אמר בובאו האובדים _הזמרים שנעלמים:

      @גילה ולמה פעם כן
      הוציא

      כנראה היה בטוח שהם מספיק מעולים

      ואגב אמר שיש לו כמה שירים כרגע......


      @מוכשרת-על אמר בובאו האובדים _הזמרים שנעלמים:

      @גילה חח, איך אפשר להיות בטוחים 🤔

      בחגיגת 4 לקול חי מיוזיק אחד השדרנים אמר את זה ואני כמעט בטוחה שזה הוא
      יכול להיות שאני טועה וזה היה יהודה דים
      אשמח שתתקנו אותי

      R מנותק
      R מנותק
      RHRH
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #115

      @גילה מענין אבל לקח לו הרבה זמן לחזור

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ג גילה

        @rhrh אמר בובאו האובדים _הזמרים שנעלמים:

        @גילה ולמה פעם כן
        הוציא

        כנראה היה בטוח שהם מספיק מעולים

        ואגב אמר שיש לו כמה שירים כרגע......


        @מוכשרת-על אמר בובאו האובדים _הזמרים שנעלמים:

        @גילה חח, איך אפשר להיות בטוחים 🤔

        בחגיגת 4 לקול חי מיוזיק אחד השדרנים אמר את זה ואני כמעט בטוחה שזה הוא
        יכול להיות שאני טועה וזה היה יהודה דים
        אשמח שתתקנו אותי

        מוכשרת עלמ מנותק
        מוכשרת עלמ מנותק
        מוכשרת על
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #116

        @גילה אמר בובאו האובדים _הזמרים שנעלמים:

        @מוכשרת-על אמר בובאו האובדים _הזמרים שנעלמים:

        @גילה חח, איך אפשר להיות בטוחים

        בחגיגת 4 לקול חי מיוזיק אחד השדרנים אמר את זה ואני כמעט בטוחה שזה הוא
        יכול להיות שאני טועה וזה היה יהודה דים
        אשמח שתתקנו אותי

        התכוונתי - איך אפשר להיות בטוחים בזה:

        @גילה אמר בובאו האובדים _הזמרים שנעלמים:

        עד שהוא בטוח במיליון אחוזים שזה שיר טוב!!

        ג תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • מוכשרת עלמ מוכשרת על

          @גילה אמר בובאו האובדים _הזמרים שנעלמים:

          @מוכשרת-על אמר בובאו האובדים _הזמרים שנעלמים:

          @גילה חח, איך אפשר להיות בטוחים

          בחגיגת 4 לקול חי מיוזיק אחד השדרנים אמר את זה ואני כמעט בטוחה שזה הוא
          יכול להיות שאני טועה וזה היה יהודה דים
          אשמח שתתקנו אותי

          התכוונתי - איך אפשר להיות בטוחים בזה:

          @גילה אמר בובאו האובדים _הזמרים שנעלמים:

          עד שהוא בטוח במיליון אחוזים שזה שיר טוב!!

          ג מנותק
          ג מנותק
          גילה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #117

          @מוכשרת-על אמר בובאו האובדים _הזמרים שנעלמים:

          @גילה אמר בובאו האובדים _הזמרים שנעלמים:

          @מוכשרת-על אמר בובאו האובדים _הזמרים שנעלמים:

          @גילה חח, איך אפשר להיות בטוחים

          בחגיגת 4 לקול חי מיוזיק אחד השדרנים אמר את זה ואני כמעט בטוחה שזה הוא
          יכול להיות שאני טועה וזה היה יהודה דים
          אשמח שתתקנו אותי

          התכוונתי - איך אפשר להיות בטוחים בזה:

          @גילה אמר בובאו האובדים _הזמרים שנעלמים:

          עד שהוא בטוח במיליון אחוזים שזה שיר טוב!!

          אהה חחחחחחח
          תשאלי את מי שאמר את זה......:)

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • מוח שליט על הלבמ מנותק
            מוח שליט על הלבמ מנותק
            מוח שליט על הלב
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #118

            עמירן דביר קצת מתחיל לעלם מתי פעם האחרונה שהוצאי שיר (יכול להיות שאני לא מעודכן)

            אל תסתתר מילדים שמחפשים אותך תראה לנו שזה אתה ש. סוכות

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ברוריהב ברוריה

              היום נזכרתי ביהודה דים שנעלם מה איתו?
              אני יודעת שהוא משדר בקול חי מיוזיק

              ש מנותק
              ש מנותק
              שמחה הגיטריסט
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #119

              @ברוריה אמר בובאו האובדים _הזמרים שנעלמים:

              היום נזכרתי ביהודה דים שנעלם מה איתו?
              אני יודעת שהוא משדר בקול חי מיוזיק

              הוא לא נעלם. הוא הוציא שנה שעברה שני שירים ימים של שקט וקדושת פורים

              ברוריהב בן מנחםב קפיץק 3 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • ש מנותק
                ש מנותק
                שמחה הגיטריסט
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #120

                אמרו שמאיר גרין מקליט שיר בסוף גם זה עם ברונכר הוא הפסיק להוציא לבד?

                פונץ' בננהפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ש שמחה הגיטריסט

                  @ברוריה אמר בובאו האובדים _הזמרים שנעלמים:

                  היום נזכרתי ביהודה דים שנעלם מה איתו?
                  אני יודעת שהוא משדר בקול חי מיוזיק

                  הוא לא נעלם. הוא הוציא שנה שעברה שני שירים ימים של שקט וקדושת פורים

                  ברוריהב מנותק
                  ברוריהב מנותק
                  ברוריה
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #121

                  @שמחה-הגיטריסט אמר בובאו האובדים _הזמרים שנעלמים:

                  @ברוריה אמר בובאו האובדים _הזמרים שנעלמים:

                  היום נזכרתי ביהודה דים שנעלם מה איתו?
                  אני יודעת שהוא משדר בקול חי מיוזיק

                  הוא לא נעלם. הוא הוציא שנה שעברה שני שירים ימים של שקט וקדושת פורים

                  אוקי אבל בפועל הוא כבר לא ממש פעיל בתחום

                  שירה מעומק הנשמה

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ש שמחה הגיטריסט

                    אמרו שמאיר גרין מקליט שיר בסוף גם זה עם ברונכר הוא הפסיק להוציא לבד?

                    פונץ' בננהפ מנותק
                    פונץ' בננהפ מנותק
                    פונץ' בננה
                    צוות פיקוח
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #122

                    @שמחה-הגיטריסט אמר בובאו האובדים _הזמרים שנעלמים:

                    אמרו שמאיר גרין מקליט שיר בסוף גם זה עם ברונכר הוא הפסיק להוציא לבד?

                    אולי הוא רק מפיק לו..
                    ולא כצמד!!

                    אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                    שומע נסתרות הלב 💜

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • יעקב ה.י מנותק
                      יעקב ה.י מנותק
                      יעקב ה.
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #123

                      אורי דוידי נעלם, לא ידוע למה???

                      אל תתלהב מבן אדם שיש לו הרבה ונותן לך קצת.
                      תתלהב מבן אדם שאין לו כלום ומנסה לתת לך הכל...

                      R תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ש שמחה הגיטריסט

                        @ברוריה אמר בובאו האובדים _הזמרים שנעלמים:

                        היום נזכרתי ביהודה דים שנעלם מה איתו?
                        אני יודעת שהוא משדר בקול חי מיוזיק

                        הוא לא נעלם. הוא הוציא שנה שעברה שני שירים ימים של שקט וקדושת פורים

                        בן מנחםב מנותק
                        בן מנחםב מנותק
                        בן מנחם
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #124

                        @שמחה-הגיטריסט
                        מה שאמרו שהם עובדים ביחד זה כבר יצא שבוע שעבר זה משאפ והוא לא כשר בפורום
                        ומאיר עובד על שיר לבדו יש למה לחכות 😉

                        בשביל לעזור ולשמח אתכם בן מנחם

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • זברהז מנותק
                          זברהז מנותק
                          זברה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #125

                          הכי טבעי זה שזמרים נעלמים לא?
                          ככה העולם- הולכים ובאים.
                          יש כאלה שנשארים לנצח (ואולי הם הבעיתיים😜)

                          וסתם ככה לא כל זמר שלא מוציא שיר תקופה נעלם… הגיוני שהוריד פרופיל, או אחרי כמה שנים ש'כיכב' ירד לו קצת...

                          אנשים יכולים לשכוח מה אמרתם,
                          אבל לעולם לא ישכחו איך גרמתם להם להרגיש...

                          יעקב ה.י ברוריהב 2 תגובות תגובה אחרונה
                          1
                          • זברהז זברה

                            הכי טבעי זה שזמרים נעלמים לא?
                            ככה העולם- הולכים ובאים.
                            יש כאלה שנשארים לנצח (ואולי הם הבעיתיים😜)

                            וסתם ככה לא כל זמר שלא מוציא שיר תקופה נעלם… הגיוני שהוריד פרופיל, או אחרי כמה שנים ש'כיכב' ירד לו קצת...

                            יעקב ה.י מנותק
                            יעקב ה.י מנותק
                            יעקב ה.
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #126

                            @זברה זה ממש לא טבעי,
                            זמר נעלם רק אם נהיה זקן, לא יכול לשיר, אין לו את הכוחות.
                            זה ממש לא טבעי שזמר אמורי להעלם.
                            הקהל מצפה ממנו לשירים וכו'.
                            מה רע לו להיות זמר???

                            אל תתלהב מבן אדם שיש לו הרבה ונותן לך קצת.
                            תתלהב מבן אדם שאין לו כלום ומנסה לתת לך הכל...

                            זברהז תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • יעקב ה.י יעקב ה.

                              @זברה זה ממש לא טבעי,
                              זמר נעלם רק אם נהיה זקן, לא יכול לשיר, אין לו את הכוחות.
                              זה ממש לא טבעי שזמר אמורי להעלם.
                              הקהל מצפה ממנו לשירים וכו'.
                              מה רע לו להיות זמר???

                              זברהז מנותק
                              זברהז מנותק
                              זברה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #127

                              @יעקב-ה אמר בובאו האובדים _הזמרים שנעלמים:

                              זמר נעלם רק אם נהיה זקן, לא יכול לשיר, אין לו את הכוחות.

                              הה באמת?
                              ואלי הוא החליט שפחות מתאים לו כבר?
                              או שהוא רוצה להשקיע בדברים אחרים?

                              יש כאלה זמרים שעד הקבר ישירו, אבל זה לא אומר שכולם צריכים להיות ככה...

                              אנשים יכולים לשכוח מה אמרתם,
                              אבל לעולם לא ישכחו איך גרמתם להם להרגיש...

                              יעקב ה.י תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • זברהז זברה

                                הכי טבעי זה שזמרים נעלמים לא?
                                ככה העולם- הולכים ובאים.
                                יש כאלה שנשארים לנצח (ואולי הם הבעיתיים😜)

                                וסתם ככה לא כל זמר שלא מוציא שיר תקופה נעלם… הגיוני שהוריד פרופיל, או אחרי כמה שנים ש'כיכב' ירד לו קצת...

                                ברוריהב מנותק
                                ברוריהב מנותק
                                ברוריה
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #128

                                @זברה אמר בובאו האובדים _הזמרים שנעלמים:

                                הכי טבעי זה שזמרים נעלמים לא?
                                ככה העולם- הולכים ובאים.
                                יש כאלה שנשארים לנצח (ואולי הם הבעיתיים😜)

                                וסתם ככה לא כל זמר שלא מוציא שיר תקופה נעלם… הגיוני שהוריד פרופיל, או אחרי כמה שנים ש'כיכב' ירד לו קצת...

                                למה? לא חושבת אם זמר הצליח והיה לו שם טוב אין שום סיבה שיעלם פתאום

                                שירה מעומק הנשמה

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • זברהז זברה

                                  @יעקב-ה אמר בובאו האובדים _הזמרים שנעלמים:

                                  זמר נעלם רק אם נהיה זקן, לא יכול לשיר, אין לו את הכוחות.

                                  הה באמת?
                                  ואלי הוא החליט שפחות מתאים לו כבר?
                                  או שהוא רוצה להשקיע בדברים אחרים?

                                  יש כאלה זמרים שעד הקבר ישירו, אבל זה לא אומר שכולם צריכים להיות ככה...

                                  יעקב ה.י מנותק
                                  יעקב ה.י מנותק
                                  יעקב ה.
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #129

                                  @זברה למה להעלם אבל בגיל צעיר, וללכת להיות רועה צאן???

                                  אל תתלהב מבן אדם שיש לו הרבה ונותן לך קצת.
                                  תתלהב מבן אדם שאין לו כלום ומנסה לתת לך הכל...

                                  זברהז תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • יעקב ה.י יעקב ה.

                                    @זברה למה להעלם אבל בגיל צעיר, וללכת להיות רועה צאן???

                                    זברהז מנותק
                                    זברהז מנותק
                                    זברה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי זברה
                                    #130

                                    לא אומרת שזה לא חבל על הזמר אם היה לו שירים יפים,

                                    @יעקב-ה אמר בובאו האובדים _הזמרים שנעלמים:

                                    @זברה למה להעלם אבל בגיל צעיר, וללכת להיות רועה צאן???

                                    כי זה החיים שהוא בחר לעצמו, וזה מה שהוא רוצה עכשיו, לא מספיק?
                                    "אני מתנחל, מוזיקאי, מגדל כבשים ואבא לשבעה — וזה מגניב", זה משפט שהוא אמר.
                                    מה הסיבה המדויקת שלו? אתה מוזמן לשאול אותו,
                                    אבל אני מצליחה להבין את זה… אפחד לא נשבע להוציא שירים לנצח...

                                    ברור שחבל עליו הוא אחד אמנים הטובים שקימים...

                                    אנשים יכולים לשכוח מה אמרתם,
                                    אבל לעולם לא ישכחו איך גרמתם להם להרגיש...

                                    יעקב ה.י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • זברהז זברה

                                      לא אומרת שזה לא חבל על הזמר אם היה לו שירים יפים,

                                      @יעקב-ה אמר בובאו האובדים _הזמרים שנעלמים:

                                      @זברה למה להעלם אבל בגיל צעיר, וללכת להיות רועה צאן???

                                      כי זה החיים שהוא בחר לעצמו, וזה מה שהוא רוצה עכשיו, לא מספיק?
                                      "אני מתנחל, מוזיקאי, מגדל כבשים ואבא לשבעה — וזה מגניב", זה משפט שהוא אמר.
                                      מה הסיבה המדויקת שלו? אתה מוזמן לשאול אותו,
                                      אבל אני מצליחה להבין את זה… אפחד לא נשבע להוציא שירים לנצח...

                                      ברור שחבל עליו הוא אחד אמנים הטובים שקימים...

                                      יעקב ה.י מנותק
                                      יעקב ה.י מנותק
                                      יעקב ה.
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #131

                                      @זברה לי אישית זה ממש כאב שהוא עזב, כי זה הזמר שבזמנו [אולי היום כבר לא, אני לא יודע], הכי אהבתי, מכל הזמרים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
                                      והיה לי ממש כואב שהוא הפסיק כי אהבתי את השירים שלו אהבת נפש, למרות שגם היום אני שומע, אבל ברור שפחות.

                                      אל תתלהב מבן אדם שיש לו הרבה ונותן לך קצת.
                                      תתלהב מבן אדם שאין לו כלום ומנסה לתת לך הכל...

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • ש שמחה הגיטריסט

                                        @ברוריה אמר בובאו האובדים _הזמרים שנעלמים:

                                        היום נזכרתי ביהודה דים שנעלם מה איתו?
                                        אני יודעת שהוא משדר בקול חי מיוזיק

                                        הוא לא נעלם. הוא הוציא שנה שעברה שני שירים ימים של שקט וקדושת פורים

                                        קפיץק מנותק
                                        קפיץק מנותק
                                        קפיץ
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #132

                                        @שמחה-הגיטריסט אמר בובאו האובדים _הזמרים שנעלמים:

                                        @ברוריה אמר בובאו האובדים _הזמרים שנעלמים:

                                        היום נזכרתי ביהודה דים שנעלם מה איתו?
                                        אני יודעת שהוא משדר בקול חי מיוזיק

                                        הוא לא נעלם. הוא הוציא שנה שעברה שני שירים ימים של שקט וקדושת פורים

                                        טעות,
                                        השירים שהזכרת הם של ירון בר,
                                        היא כתבה על יהודה דים.

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • תהילושת תהילוש

                                          מאיר גרין נעלם!

                                          ישעיהי מנותק
                                          ישעיהי מנותק
                                          ישעיה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #133
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול