דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. הקינדרלעך להקת הילדים של ישראל

הקינדרלעך להקת הילדים של ישראל

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
61 פוסטים 31 כותבים 7.2k צפיות 7 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אילניתא אילנית

    @סודי-ביותרררררררר כנראה . אני גם חושבת שפעם היו יותר מקהלות \ צמד ילד מוצלחים . אבל זה די מוזר שפתאום נעלם הביקוש .
    מעניין גם שהביקוש של מקהלות חסידיות עדיין נשאר .

    סודי ביותרס מנותק
    סודי ביותרס מנותק
    סודי ביותר
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #14

    @אילנית המקהלות החסידיות מופיעות בעיקר בדינרים\חתונות מופארות
    כל שאר מקהלות הילדים הם בשביל הופעות ושואו

    חוץ מזה שאני לא אוהבת את קינדרלאך בכלל הם לא נראים חרדים בשום צורה

    "מוזיקה טובה היא זו החודרת לאוזן בקלילות ועוזבת אותה בקושי"

    מ.במ ברוריהב אילניתא 3 תגובות תגובה אחרונה
    2
    • סודי ביותרס סודי ביותר

      @אילנית המקהלות החסידיות מופיעות בעיקר בדינרים\חתונות מופארות
      כל שאר מקהלות הילדים הם בשביל הופעות ושואו

      חוץ מזה שאני לא אוהבת את קינדרלאך בכלל הם לא נראים חרדים בשום צורה

      מ.במ מנותק
      מ.במ מנותק
      מ.ב
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #15

      @סודי-ביותרררררררר נכון לגמרי! במקהלות החסידיות יש משהו מתוק ואמיתי כזה לכן הם אהובים יותר....

      "מכל הרגעים בזמן למצוא אחד לאחוז בו....תמיד לזכור לרגע לעצור ולהודות על מה שיש,מאיפה שבאנו"

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • סודי ביותרס סודי ביותר

        @אילנית המקהלות החסידיות מופיעות בעיקר בדינרים\חתונות מופארות
        כל שאר מקהלות הילדים הם בשביל הופעות ושואו

        חוץ מזה שאני לא אוהבת את קינדרלאך בכלל הם לא נראים חרדים בשום צורה

        ברוריהב מנותק
        ברוריהב מנותק
        ברוריה
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #16

        @סודי-ביותרררררררר זה ממש נכון הם דתיים לאומיים לא חרדים הם גם בעיקר לא פונים לקהל החרדי כנ"ל השירים שלהם.

        שירה מעומק הנשמה

        מ.במ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ברוריהב ברוריה

          @סודי-ביותרררררררר זה ממש נכון הם דתיים לאומיים לא חרדים הם גם בעיקר לא פונים לקהל החרדי כנ"ל השירים שלהם.

          מ.במ מנותק
          מ.במ מנותק
          מ.ב
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #17

          @ברוריה פונים לקהל החרדי מודרני ולא רק....

          "מכל הרגעים בזמן למצוא אחד לאחוז בו....תמיד לזכור לרגע לעצור ולהודות על מה שיש,מאיפה שבאנו"

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • סודי ביותרס סודי ביותר

            @אילנית המקהלות החסידיות מופיעות בעיקר בדינרים\חתונות מופארות
            כל שאר מקהלות הילדים הם בשביל הופעות ושואו

            חוץ מזה שאני לא אוהבת את קינדרלאך בכלל הם לא נראים חרדים בשום צורה

            אילניתא מנותק
            אילניתא מנותק
            אילנית
            כתב מקצב
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #18

            @סודי-ביותרררררררר צודקת , פעם הם נראו יותר . כיום - נו נו ...

            "אל תתבלבל בין אנשים שתמיד סביבך לבין אנשים שתמיד שם בשבילך".
            #משפטשאהבתי.

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ידידיהי מנותק
              ידידיהי מנותק
              ידידיה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #19

              אם אפשר לעלות לפה שירים וקליפים בדרייב

              TALYT תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ידידיהי ידידיה

                אם אפשר לעלות לפה שירים וקליפים בדרייב

                TALYT מנותק
                TALYT מנותק
                TALY
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי TALY
                #20

                @ידידיה
                קינדרלעך - עולה עולה
                קינדרלעך עולה עולה Ole Ole Kinderlach.mp3

                קינדרלעך - רוצים לשמוח
                קינדרלעך - רוצים לשמוח.mp3

                קינדרלעך - לילה טוב
                קינדרלעך - לילה טוב ילד.mp3

                קינדרלעך עם יונתן שיינפלד - שמע ה'קינדרלך ויונתן שינפלד - שמע ה'.mp3

                יש לי עוד המון שירים שלהם, העלתי רק כמה, אולי תמקד יותר איזה שירים אתה רוצה

                ידידיהי תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • moriyaM מנותק
                  moriyaM מנותק
                  moriya
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #21

                  מתוך האתר של FDD

                  להקת ה"קינדרלעך" הוקמה בשנת 2005 ע"י המוזיקאי ישי לפידות והמפיק דוד פדידה.

                  הלהקה שעם השקתה הוגדרה כ"להקת הילדים החדשה של ישראל" הצליחה להדהים את עולם הזמר החסידי בארץ ובעולם ובזמן קצר כבשה את כלי התקשורת ואוזני המאזינים. אופייה הייחודי כלהקת פופ בועטת המורכבת דווקא מילדים, הקנה לה שם ייחודי בתעשיית המוזיקה היהודית.

                  הלהקה זכתה לכיסוי תקשורתי נרחב והוכתרה בכתבת שער גדולה של מוסף "7 ימים" של 'ידיעות אחרונות' כ-"ההפתעה המוזיקאלית הגדולה והרעננה ביותר במוזיקה היהודית" וזמן קצר לאחר הקמתה שידר ערוץ 1 סרט דוקומנטרי מרתק בבימויה של ליאת מר על הלהקה וחבריה.

                  ילדי 'קינדרלעך' שהוכשרו ואומנו ע"י טובי אנשי המקצוע בארץ הצליחו בזמן קצר לכבוש את במות הזמר היהודי ברחבי העולם ובין השאר הופיעו בפני הקהילות היהודיות בדרום אמריקה, דרום אפריקה, ארה"ב ואירופה.

                  אלבום הבכורה של הלהקה יצא לאור בתחילת שנת 2006 ונמכר עד היום ביותר מ-35,000 עותקים בישראל ובתפוצות. מאז יצאו עוד שני אלבומים חדשים, הופעות בDVD, ובכל שנה מופיעה הלהקה במסגרת מחזמר בשם "שירים ונפלאות" שזוכה להערצה רבה בסצנת המוזיקה הדתית.

                  אלבומה השלישי של הלהקה "Make It Happen" חולל סערה במוזיקה היהודית והגיע בתוך מספר חודשים למעמד 'אלבום זהב'.

                  בשנים האחרונות הוציאה הלהקה מספר סינגלים שכבשו את מצעדי ההשמעות בתחנות הרדיו הדתיות בחרי העולם, וזכו למאות אלפי צפיות ביוטיוב.

                  הלהקה מופיעה באורח קבע בפני קהילות יהודיות ברחבי העולם וטסה מדי שנה לסיבוב הופעות בארה"ב ואירופה.

                  בשנת 2017 התארחה להקת קינדרלעך בפרק של 'ארץ נהדרת' וחוללה סנסציה עם מחרוזת שירי 'חנו-טראמפ' שנכתבה עבור נשיא ארה"ב.

                  בשנת 2018 הוציא הלהקה את אלבומה הרביעי, 'סבבה', הכולל להיטים כמו 'רוצים לשמוח', 'שיר לירושלים', 'היום אני גדול' ועוד'.

                  לקראת חנוכה הקרוב משתתפים חברי הקינדרלעך במחזמר הפופולארי 'שירים ונפלאות בממלכת החלומות', לצידם של דודו פישר, איציק דדיה, עוזיה צדוק, עדי רן ועוד

                  שיר מטורף שלהם עם איציק דדיה!!!!
                  ab1d9179-0924-4ee8-9cf2-4ab1ab46c9d7-מקודשת - עם איציק דדיה.mp3

                  ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                  3
                  • TALYT TALY

                    @ידידיה
                    קינדרלעך - עולה עולה
                    קינדרלעך עולה עולה Ole Ole Kinderlach.mp3

                    קינדרלעך - רוצים לשמוח
                    קינדרלעך - רוצים לשמוח.mp3

                    קינדרלעך - לילה טוב
                    קינדרלעך - לילה טוב ילד.mp3

                    קינדרלעך עם יונתן שיינפלד - שמע ה'קינדרלך ויונתן שינפלד - שמע ה'.mp3

                    יש לי עוד המון שירים שלהם, העלתי רק כמה, אולי תמקד יותר איזה שירים אתה רוצה

                    ידידיהי מנותק
                    ידידיהי מנותק
                    ידידיה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי ידידיה
                    #22

                    @taly אני רוצה את הכל כולל קליפים

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • moriyaM moriya

                      מתוך האתר של FDD

                      להקת ה"קינדרלעך" הוקמה בשנת 2005 ע"י המוזיקאי ישי לפידות והמפיק דוד פדידה.

                      הלהקה שעם השקתה הוגדרה כ"להקת הילדים החדשה של ישראל" הצליחה להדהים את עולם הזמר החסידי בארץ ובעולם ובזמן קצר כבשה את כלי התקשורת ואוזני המאזינים. אופייה הייחודי כלהקת פופ בועטת המורכבת דווקא מילדים, הקנה לה שם ייחודי בתעשיית המוזיקה היהודית.

                      הלהקה זכתה לכיסוי תקשורתי נרחב והוכתרה בכתבת שער גדולה של מוסף "7 ימים" של 'ידיעות אחרונות' כ-"ההפתעה המוזיקאלית הגדולה והרעננה ביותר במוזיקה היהודית" וזמן קצר לאחר הקמתה שידר ערוץ 1 סרט דוקומנטרי מרתק בבימויה של ליאת מר על הלהקה וחבריה.

                      ילדי 'קינדרלעך' שהוכשרו ואומנו ע"י טובי אנשי המקצוע בארץ הצליחו בזמן קצר לכבוש את במות הזמר היהודי ברחבי העולם ובין השאר הופיעו בפני הקהילות היהודיות בדרום אמריקה, דרום אפריקה, ארה"ב ואירופה.

                      אלבום הבכורה של הלהקה יצא לאור בתחילת שנת 2006 ונמכר עד היום ביותר מ-35,000 עותקים בישראל ובתפוצות. מאז יצאו עוד שני אלבומים חדשים, הופעות בDVD, ובכל שנה מופיעה הלהקה במסגרת מחזמר בשם "שירים ונפלאות" שזוכה להערצה רבה בסצנת המוזיקה הדתית.

                      אלבומה השלישי של הלהקה "Make It Happen" חולל סערה במוזיקה היהודית והגיע בתוך מספר חודשים למעמד 'אלבום זהב'.

                      בשנים האחרונות הוציאה הלהקה מספר סינגלים שכבשו את מצעדי ההשמעות בתחנות הרדיו הדתיות בחרי העולם, וזכו למאות אלפי צפיות ביוטיוב.

                      הלהקה מופיעה באורח קבע בפני קהילות יהודיות ברחבי העולם וטסה מדי שנה לסיבוב הופעות בארה"ב ואירופה.

                      בשנת 2017 התארחה להקת קינדרלעך בפרק של 'ארץ נהדרת' וחוללה סנסציה עם מחרוזת שירי 'חנו-טראמפ' שנכתבה עבור נשיא ארה"ב.

                      בשנת 2018 הוציא הלהקה את אלבומה הרביעי, 'סבבה', הכולל להיטים כמו 'רוצים לשמוח', 'שיר לירושלים', 'היום אני גדול' ועוד'.

                      לקראת חנוכה הקרוב משתתפים חברי הקינדרלעך במחזמר הפופולארי 'שירים ונפלאות בממלכת החלומות', לצידם של דודו פישר, איציק דדיה, עוזיה צדוק, עדי רן ועוד

                      שיר מטורף שלהם עם איציק דדיה!!!!
                      ab1d9179-0924-4ee8-9cf2-4ab1ab46c9d7-מקודשת - עם איציק דדיה.mp3

                      ה מנותק
                      ה מנותק
                      הודיה 1
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #23

                      @moriya אמר בהקינדרלעך להקת הילדים של ישראל:

                      מתוך האתר של FDD

                      שיר מטורף שלהם עם איציק דדיה!!!!
                      ab1d9179-0924-4ee8-9cf2-4ab1ab46c9d7-מקודשת - עם איציק דדיה.mp3

                      זה נראה לי יותר של איציק דדיה השיר הוא כתב והלחין וגם עיבד וגם שר איתם

                      "אי אפשר למחוא כפיים ביד אחת"

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • TALYT מנותק
                        TALYT מנותק
                        TALY
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי TALY
                        #24

                        עוד שירים.....
                        קינדרלעך -the-time-is-now

                        קינדרלעך - The time is now.mp3

                        קינדרלעך - היום אני גדול
                        היום אני גדול I קינדרלעך Hayom Ani Gadol I Kinderlach.mp3

                        קינדרלעך עוזיה צדוק ומקהלת שירה - פורים חגיגה
                        פורים חגיגה I קינדרלעך עוזיה צדוק ומקהלת שירה Purim Hagiga I Kinderlach & Uziya Tzadok & Shira.mp3

                        קינדרלעך - המן הרשע
                        המן הרשע קינדרלעך haman harasha kinderlach.mp3

                        קינדרלעך - הבל פיהם
                        קינדרלעך - הבל פיהם.mp3

                        קינדרלעך - מחרוזת שירי שבת
                        קינדרלעך - מחרוזת שירי שבת.mp3

                        קינדרלעך - מתי תגדל
                        קינדרלך - מתי תגדל.mp3

                        קינדרלעך - אביכם שבשמיים
                        12-אביכם שבשמים.mp3

                        קינדרלעך - חמישה קולות
                        11-חמישה קולות.mp3

                        קינדרלעך - מודה אני
                        10-מודה אני.mp3

                        קינדרלעך - אנא מלך
                        09-אנא מלך.mp3

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • NBHGVN מנותק
                          NBHGVN מנותק
                          NBHGV
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #25

                          דוד פדידה חושף בקול חי שישי לפידות חוזר לנהל את הקינדלעך ובקרוב הם הולכים להוציא שירים בלחנו של ישי לפידות

                          ברוריהב שרי 0ש 2 תגובות תגובה אחרונה
                          3
                          • NBHGVN NBHGV

                            דוד פדידה חושף בקול חי שישי לפידות חוזר לנהל את הקינדלעך ובקרוב הם הולכים להוציא שירים בלחנו של ישי לפידות

                            ברוריהב מנותק
                            ברוריהב מנותק
                            ברוריה
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #26

                            @nbhgv אמר בהקינדרלעך להקת הילדים של ישראל:

                            דוד פדידה חושף בקול חי שישי לפידות חוזר לנהל את הקינדלעך ובקרוב הם הולכים להוציא שירים בלחנו של ישי לפידות

                            וואו זה אדיר אז הם היו הכי טובים

                            שירה מעומק הנשמה

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • NBHGVN NBHGV

                              דוד פדידה חושף בקול חי שישי לפידות חוזר לנהל את הקינדלעך ובקרוב הם הולכים להוציא שירים בלחנו של ישי לפידות

                              שרי 0ש מנותק
                              שרי 0ש מנותק
                              שרי 0
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #27

                              @nbhgv וואו סוף כל סוף
                              מחכה כבר למשהו חדש....

                              מוזיקה=חמצן לגוף ולנפש

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • אפוש פארא מנותק
                                אפוש פארא מנותק
                                אפוש פאר
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #28
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                  חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                  חיה במקרנצ'יק 0
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #29

                                  יש אולי את השירים שלהם 'עזוב אותי' ו'הכל לטובה'?

                                  טוב להציץ
                                  https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

                                  ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • חיה במקרנצ'יק 0ח חיה במקרנצ'יק 0

                                    יש אולי את השירים שלהם 'עזוב אותי' ו'הכל לטובה'?

                                    ה מנותק
                                    ה מנותק
                                    הודיה 1
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי הודיה 1
                                    #30

                                    @חיה-במקרנצ-יק-0 @איזה-קטע אני לא מצאתי שפתוח בנטפרי
                                    ואני חושבת שיש על זה זכויות יוצרים כי הסינגל הזה נמצא בתוך אלבום
                                    צריך לשאול את @אייצ-ית או את @צוות-פיקוח אם בכלל מותר לעלות את זה לפורום

                                    "אי אפשר למחוא כפיים ביד אחת"

                                    חיה במקרנצ'יק 0ח איזה קטעא 2 תגובות תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ה הודיה 1

                                      @חיה-במקרנצ-יק-0 @איזה-קטע אני לא מצאתי שפתוח בנטפרי
                                      ואני חושבת שיש על זה זכויות יוצרים כי הסינגל הזה נמצא בתוך אלבום
                                      צריך לשאול את @אייצ-ית או את @צוות-פיקוח אם בכלל מותר לעלות את זה לפורום

                                      חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                      חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                      חיה במקרנצ'יק 0
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #31

                                      @הודיה-1 נטפרי לא נותנים לי. יש לך אולי לצרף לי בדרך אחרת?

                                      טוב להציץ
                                      https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ה הודיה 1

                                        @חיה-במקרנצ-יק-0 @איזה-קטע אני לא מצאתי שפתוח בנטפרי
                                        ואני חושבת שיש על זה זכויות יוצרים כי הסינגל הזה נמצא בתוך אלבום
                                        צריך לשאול את @אייצ-ית או את @צוות-פיקוח אם בכלל מותר לעלות את זה לפורום

                                        איזה קטעא מנותק
                                        איזה קטעא מנותק
                                        איזה קטע
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #32

                                        @הודיה-1 אפשר להעלות אותו למג'יקוד עם כוכביות?

                                        יש שני סוגי מוזיקה-
                                        מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
                                        תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

                                        שרי 0ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • איזה קטעא איזה קטע

                                          @הודיה-1 אפשר להעלות אותו למג'יקוד עם כוכביות?

                                          שרי 0ש מנותק
                                          שרי 0ש מנותק
                                          שרי 0
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #33

                                          @איזה-קטע אמר בהקינדרלעך להקת הילדים של ישראל:

                                          @הודיה-1 אפשר להעלות אותו למג'יקוד עם כוכביות?

                                          בבקשה להורדה-https://send.magicode.me/send-file/file/bdfa7001dec60******d9c4ed854b47ddbb25534a72331/view

                                          מוזיקה=חמצן לגוף ולנפש

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול