בחורים מוציאים שירים טוב או לא?
-
@מוכשרת-על אם לא מפתחים את זה לקריירה אין בעיה... בכל אופן לדעתי.
ו...
דווקא נראלי שהישיבות צריכים לעודד את זה, כי זה מפתח המון רגשות שאתה לא יכול להתעסק איתם במסגרת ישיבתית... -
@מוכשרת-על אם לא מפתחים את זה לקריירה אין בעיה... בכל אופן לדעתי.
ו...
דווקא נראלי שהישיבות צריכים לעודד את זה, כי זה מפתח המון רגשות שאתה לא יכול להתעסק איתם במסגרת ישיבתית...@אייצ-ית אמר בבחורים מוציאים שירים טוב או לא?:
דווקא נראלי שהישיבות צריכים לעודד את זה, כי זה מפתח המון רגשות שאתה לא יכול להתעסק איתם במסגרת ישיבתית...
כנראה שלראשי הישיבות יש מסורת שונה מהבנתך וראייה רחבה שהתעסקות ופרסום מוציאה מהלימוד...
אבל לא נראה לי שיש להם בעיה בזה שבחורים ילחינו לעצמם בזמני בין הסדרים וכדו'ללא התעסקות עם מסחר ופרסום של השירים -
@אייצ-ית אמר בבחורים מוציאים שירים טוב או לא?:
דווקא נראלי שהישיבות צריכים לעודד את זה, כי זה מפתח המון רגשות שאתה לא יכול להתעסק איתם במסגרת ישיבתית...
כנראה שלראשי הישיבות יש מסורת שונה מהבנתך וראייה רחבה שהתעסקות ופרסום מוציאה מהלימוד...
אבל לא נראה לי שיש להם בעיה בזה שבחורים ילחינו לעצמם בזמני בין הסדרים וכדו'ללא התעסקות עם מסחר ופרסום של השירים@מוזיקה בהחלט-
מה שכתבתי שאני מבינה את הבעיה בפירסום. אבל בתור משהו אישי לא רואה בעיה...@טיטו אמר בבחורים מוציאים שירים טוב או לא?:
@אייצ-ית אצלי בישיבה המשגיח אמר לי להחזיר את הגיטרה בבית כי זה בעייתי וכו' וכו' אבל יש לנו סוג של יועץ כזה והוא אמר לי שהוא יטפל בז ה כי הוא חושב שזה טוב אבל המשגיח לא חושב ככה
לא הבנתי...בישיבות יש קומזיצים וכאלה לא?
אז מה הבעיה בגיטרה? -
@מוזיקה בהחלט-
מה שכתבתי שאני מבינה את הבעיה בפירסום. אבל בתור משהו אישי לא רואה בעיה...@טיטו אמר בבחורים מוציאים שירים טוב או לא?:
@אייצ-ית אצלי בישיבה המשגיח אמר לי להחזיר את הגיטרה בבית כי זה בעייתי וכו' וכו' אבל יש לנו סוג של יועץ כזה והוא אמר לי שהוא יטפל בז ה כי הוא חושב שזה טוב אבל המשגיח לא חושב ככה
לא הבנתי...בישיבות יש קומזיצים וכאלה לא?
אז מה הבעיה בגיטרה? -
@אייצ-ית אני בעצמי מקליט שירים וזה לא הבעיה הבעיה היא מבחינת עולם הישיבות הוא להוציא שירים כי אז הבחור מתחיל סוג של לצאת לעבוד ולהיות שקוע בזה במקום בלימודים
@מ-ב
@אייצ-ית אני בעצמי מקליט שירים וזה לא הבעיה הבעיה היא מבחינת עולם הישיבות הוא להוציא שירים כי אז הבחור מתחיל סוג של לצאת לעבוד ולהיות שקוע בזה במקום בלימודים
-
@מ-ב
@אייצ-ית אני בעצמי מקליט שירים וזה לא הבעיה הבעיה היא מבחינת עולם הישיבות הוא להוציא שירים כי אז הבחור מתחיל סוג של לצאת לעבוד ולהיות שקוע בזה במקום בלימודים
-
@מ-ב ציטטתי את @טיטו
-
@אייצ-ית אמר בבחורים מוציאים שירים טוב או לא?:
לא הבנתי...בישיבות יש קומזיצים וכאלה לא?
בבין הזמנים
בישיבות באמצע הזמן לא עושים (לפחות לא באופן רשמי על דעת רבני הישיבה...)@מוזיקה אמר בבחורים מוציאים שירים טוב או לא?:
לא הבנתי...בישיבות יש קומזיצים וכאלה לא?
בבין הזמנים
בישיבות באמצע הזמן לא עושים (לפחות לא באופן רשמי על דעת רבני הישיבה...)עושים ועושים באמצע הזמן....
ובטח שרבני הישיבה יודעים מזה
אין בזה שום בעיה כל זמן שזה לא על חשבון סדרי הישיבה -
זה ממש תלוי דבר ראשון תולי אם זה שירים מתוך הלימוד ואז זה חיובי אבל אם זה שירים אחרים אז זה יכול להיות בעיה שהוא ירצה לפרסם ולהתפרסם וכו'
-
זה ממש תלוי דבר ראשון תולי אם זה שירים מתוך הלימוד ואז זה חיובי אבל אם זה שירים אחרים אז זה יכול להיות בעיה שהוא ירצה לפרסם ולהתפרסם וכו'
-
אני אישית מכיר בחורי ישיבה שעובדים והוציואו כבר שירים בעבר
רובם הגדול רק מרוויח מזה סיפוק הגשמה והנאה להם ולחברים אחד שאני מכיר כבר לא בישיבה בגלל שהוא היה צריך לזה כסף יצא לעבוד כדי שיהיה לו כסף להקליט והוא גם בונה על קריירה מוזיקלית -
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
-
@מנאששש אמר בבחורים מוציאים שירים טוב או לא?:
לבחור שרוצה להתסעק במוזיקה כשיגדל
לא לבחור ישיבה!!!
בחור ישיבה שרוצה להתעסק בזה לכשיגדל וזה זכותו
זה סבבה לגמרי
אני אישית מכיר אחד כזה בחור בן 16
שכבר עשה איכשהוא אצל שלום ווגשל שבת
ומקושר עם הגברות וקלידנים והכל -
@מנאששש אמר בבחורים מוציאים שירים טוב או לא?:
לבחור שרוצה להתסעק במוזיקה כשיגדל
לא לבחור ישיבה!!!
בחור ישיבה שרוצה להתעסק בזה לכשיגדל וזה זכותו
זה סבבה לגמרי
אני אישית מכיר אחד כזה בחור בן 16
שכבר עשה איכשהוא אצל שלום ווגשל שבת
ומקושר עם הגברות וקלידנים והכל -
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
@שמחה-הגיטריסט עזוב, אני לא הולך לצטט פה ספרים על חובת האדם בעולם וה"זכויות" שיש לנו.
וזה גם לא המקום.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות