דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. משה קליין

משה קליין

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
1.8k פוסטים 252 כותבים 312.9k צפיות 51 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • S shoval

    "כשראיתי" את השיר לא עפתי, מודה.
    אבל כששמעתי אותו בלי לראות את הקליפ-נהניתי מאוד!!!
    נראה לי שקליין צריך ללמוד דבר או שניים בהפקת הקליפים שלו,
    כי הנראות וכן "שפת הקליפ" לא ייצגה אותו כמו שצריך.
    אין מה לומר לא כל זמר הוא גם שחקן טוב...

    ת מנותק
    ת מנותק
    תודה לך ה'
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1309

    @shoval לדעתי
    זה היופי של הקליין
    הפשטות שלו שובה לב
    התמימות שעל הפנים
    הוא גם ממש משתדל לשמור על הגובולות
    ונראה לי זה חלק ממה שהוא כל כך אהוב בחלקים גדולים של המגזר

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • יונתן פי מנותק
      יונתן פי מנותק
      יונתן פ
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1310

      חברים קבלו דבר מפחיד!!!
      משה קליין תראו את כמות הצפיות!!!
      264,738 צפיות 14 במאי 2023
      לעומת זאת ברומר שהוציא באותו יום את השיר וגם הם דווקא אותו סגנון כזה של חתונות {קצת דומים! אני לא מתכון בשירה!}
      53,031 צפיות 14 במאי 2023
      לא יאמן!!!!

      כשאין אמונה אין תשובות!
      כשיש אמונה אין שאלות!
      חפץ חיים.

      רות נהריר ortalO כ.פ.כ 11221 4 תגובות תגובה אחרונה
      1
      • יונתן פי יונתן פ

        חברים קבלו דבר מפחיד!!!
        משה קליין תראו את כמות הצפיות!!!
        264,738 צפיות 14 במאי 2023
        לעומת זאת ברומר שהוציא באותו יום את השיר וגם הם דווקא אותו סגנון כזה של חתונות {קצת דומים! אני לא מתכון בשירה!}
        53,031 צפיות 14 במאי 2023
        לא יאמן!!!!

        רות נהריר מנותק
        רות נהריר מנותק
        רות נהרי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1311

        @יונתן-פ אוההה זה הבסוד כמה משה תותח!!!! אין עליו!!👏 👏 👏

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • נתי ברנ מנותק
          נתי ברנ מנותק
          נתי בר
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1312

          השירים הקודמים שלו יפים אבל בשיר הזה זה נראה שהוא לקח מלא משפטים לא קשורים דחף ללחן והוציא את השיר זה אחד השירים המוזרים שיש

          רות נהריר תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • נתי ברנ נתי בר

            השירים הקודמים שלו יפים אבל בשיר הזה זה נראה שהוא לקח מלא משפטים לא קשורים דחף ללחן והוציא את השיר זה אחד השירים המוזרים שיש

            רות נהריר מנותק
            רות נהריר מנותק
            רות נהרי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1313

            @נתי-בר אמר במשה קליין:

            השירים הקודמים שלו יפים אבל בשיר הזה זה נראה שהוא לקח מלא משפטים לא קשורים דחף ללחן והוציא את השיר זה אחד השירים המוזרים שיש

            לא יפה כככה לזלזל בהשקעה של ימים ולילות!

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • יונתן פי יונתן פ

              חברים קבלו דבר מפחיד!!!
              משה קליין תראו את כמות הצפיות!!!
              264,738 צפיות 14 במאי 2023
              לעומת זאת ברומר שהוציא באותו יום את השיר וגם הם דווקא אותו סגנון כזה של חתונות {קצת דומים! אני לא מתכון בשירה!}
              53,031 צפיות 14 במאי 2023
              לא יאמן!!!!

              ortalO מנותק
              ortalO מנותק
              ortal
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי ortal
              #1314

              @יונתן-פ כן זה באמת מטורף! אבל קח בחשבון שאת השיר של קובי יש מקומות שלא אישרו אותו כמו למשל קול חי מיוזיק שלא העלו אותו ואת השיר של משה כן. אבל פסדר בלי השוואות כבר דיברו על זה כמה פעמים ומה זה באמת משנה מי יותר צפיות מי שאוהב את השיר שישמע ומי שלא שיהנה עם שירים אחרים...

              כשאתה שמח - אתה נהנה מהמוזיקה,
              כשאתה עצוב – אתה מבין את המילים.
              😍Love everyone all the time🥰

              יונתן פי תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • ortalO ortal

                @יונתן-פ כן זה באמת מטורף! אבל קח בחשבון שאת השיר של קובי יש מקומות שלא אישרו אותו כמו למשל קול חי מיוזיק שלא העלו אותו ואת השיר של משה כן. אבל פסדר בלי השוואות כבר דיברו על זה כמה פעמים ומה זה באמת משנה מי יותר צפיות מי שאוהב את השיר שישמע ומי שלא שיהנה עם שירים אחרים...

                יונתן פי מנותק
                יונתן פי מנותק
                יונתן פ
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי יונתן פ
                #1315

                @ortal צודקת !!
                חשבתי על זה ליפני שהעלתי!!
                באמת בלי השוואות

                כשאין אמונה אין תשובות!
                כשיש אמונה אין שאלות!
                חפץ חיים.

                ortalO תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • יונתן פי יונתן פ

                  @ortal צודקת !!
                  חשבתי על זה ליפני שהעלתי!!
                  באמת בלי השוואות

                  ortalO מנותק
                  ortalO מנותק
                  ortal
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי ortal
                  #1316

                  @יונתן-פ *צודקת וכן גם אני חשבתי להעלות את זה כמה פעמים אבל באמת חשבתי על זה פעמיים והבנתי שלא ייתן לנו כלום להשוות ביניהם שניהם טובים וכל אחד עושה עבודה טובה בזכות עצמו וזה בסדר גמור שלאחד יש יותר צפיות מהשני כי בסופו של יום הכל עניין של תקופות וגם לכל אחד יש טעם וריח משלו ויכול להיות שיר שאני ישממע כל היום ומישהו אחר בכלל לא יכיר את השיר הזה ועובדה שיש שירים של קובי עם יותר צפיות ממשה.

                  כשאתה שמח - אתה נהנה מהמוזיקה,
                  כשאתה עצוב – אתה מבין את המילים.
                  😍Love everyone all the time🥰

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • יונתן פי יונתן פ

                    חברים קבלו דבר מפחיד!!!
                    משה קליין תראו את כמות הצפיות!!!
                    264,738 צפיות 14 במאי 2023
                    לעומת זאת ברומר שהוציא באותו יום את השיר וגם הם דווקא אותו סגנון כזה של חתונות {קצת דומים! אני לא מתכון בשירה!}
                    53,031 צפיות 14 במאי 2023
                    לא יאמן!!!!

                    כ.פ.כ מנותק
                    כ.פ.כ מנותק
                    כ.פ.
                    צוות פיקוח
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1317

                    @יונתן-פ כי לקליין זה היה עם קליפ. אנשים בד"כ אוהבים לצפות בקליפ מאשר קליפ מילים. השיר של ברומר זה יציאה מעניינת - לדעתי לכן פחות הצליחה, זה יותר שיר גימיק כזה.

                    האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

                    ortalO 11221 2 תגובות תגובה אחרונה
                    2
                    • כ.פ.כ כ.פ.

                      @יונתן-פ כי לקליין זה היה עם קליפ. אנשים בד"כ אוהבים לצפות בקליפ מאשר קליפ מילים. השיר של ברומר זה יציאה מעניינת - לדעתי לכן פחות הצליחה, זה יותר שיר גימיק כזה.

                      ortalO מנותק
                      ortalO מנותק
                      ortal
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1318

                      @כ-פ גם נכון!

                      כשאתה שמח - אתה נהנה מהמוזיקה,
                      כשאתה עצוב – אתה מבין את המילים.
                      😍Love everyone all the time🥰

                      רות נהריר תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ortalO ortal

                        @כ-פ גם נכון!

                        רות נהריר מנותק
                        רות נהריר מנותק
                        רות נהרי
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1319

                        @ortal סליחה אבל צריך להודות באמת , משה זמר מוכשר של משתווה להמון זמרים במגזר!!! אין מה לעשות...

                        ortalO תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • רות נהריר רות נהרי

                          @ortal סליחה אבל צריך להודות באמת , משה זמר מוכשר של משתווה להמון זמרים במגזר!!! אין מה לעשות...

                          ortalO מנותק
                          ortalO מנותק
                          ortal
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי ortal
                          #1320

                          @רות-נהרי אני לא מתווכחת על טעם וריח! אמרתי את זה כבר אלף פעמים ואם צריך אני אגיד עוד פעם כל אחד והטעם וריח שלו!!!

                          כשאתה שמח - אתה נהנה מהמוזיקה,
                          כשאתה עצוב – אתה מבין את המילים.
                          😍Love everyone all the time🥰

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • כ.פ.כ כ.פ.

                            @יונתן-פ כי לקליין זה היה עם קליפ. אנשים בד"כ אוהבים לצפות בקליפ מאשר קליפ מילים. השיר של ברומר זה יציאה מעניינת - לדעתי לכן פחות הצליחה, זה יותר שיר גימיק כזה.

                            11221 מנותק
                            11221 מנותק
                            1122
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1321

                            @כ-פ בגלל שגימיק לא תמיד תופס מיד
                            יכול להיות שעוד שנה שנתיים הוא יהיה אחד הטובים

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • חצי הכוס המלאהח מנותק
                              חצי הכוס המלאהח מנותק
                              חצי הכוס המלאה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1322

                              אל תשכחו גם שמשה קליין שר לחסידים ולחרדים אבל חסידים פחות שומעים את קובי
                              (זה דעתי) ולכן יש לו פחות צפיות...

                              11221 כ.פ.כ מ 3 תגובות תגובה אחרונה
                              1
                              • חצי הכוס המלאהח חצי הכוס המלאה

                                אל תשכחו גם שמשה קליין שר לחסידים ולחרדים אבל חסידים פחות שומעים את קובי
                                (זה דעתי) ולכן יש לו פחות צפיות...

                                11221 מנותק
                                11221 מנותק
                                1122
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1323

                                @חצי-הכוס-המלאה נכון.
                                משה מוציא כל תקופה שיר בסגנון אחר וככה הוא משיג את כולם
                                ההבדלים בין: ככלות הכל- נס- לנסות- להיות שלם
                                כל הסגנונות מקשיבים לו
                                לקובי יש די סגנון קבוע כזה

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                3
                                • חצי הכוס המלאהח חצי הכוס המלאה

                                  אל תשכחו גם שמשה קליין שר לחסידים ולחרדים אבל חסידים פחות שומעים את קובי
                                  (זה דעתי) ולכן יש לו פחות צפיות...

                                  כ.פ.כ מנותק
                                  כ.פ.כ מנותק
                                  כ.פ.
                                  צוות פיקוח
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1324

                                  @חצי-הכוס-המלאה אמר במשה קליין:

                                  אל תשכחו גם שמשה קליין שר לחסידים ולחרדים אבל חסידים פחות שומעים את קובי
                                  (זה דעתי) ולכן יש לו פחות צפיות...

                                  חסידים שומעים את קליין???? לא נשמע לי בכלל.
                                  אולי @חסידייה-אוטנטית תוכל לענות לנו על זה..... ונראה לי גם @קשה-לחשוב ......

                                  האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

                                  11221 ברוריהב ק חסידייה אוטנטיתח 4 תגובות תגובה אחרונה
                                  1
                                  • כ.פ.כ כ.פ.

                                    @חצי-הכוס-המלאה אמר במשה קליין:

                                    אל תשכחו גם שמשה קליין שר לחסידים ולחרדים אבל חסידים פחות שומעים את קובי
                                    (זה דעתי) ולכן יש לו פחות צפיות...

                                    חסידים שומעים את קליין???? לא נשמע לי בכלל.
                                    אולי @חסידייה-אוטנטית תוכל לענות לנו על זה..... ונראה לי גם @קשה-לחשוב ......

                                    11221 מנותק
                                    11221 מנותק
                                    1122
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1325

                                    @כ-פ לא בטוח שממש 'שומעים', אבל באירועים הוא חד משמעית מככב

                                    א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • 11221 1122

                                      @כ-פ לא בטוח שממש 'שומעים', אבל באירועים הוא חד משמעית מככב

                                      א מנותק
                                      א מנותק
                                      איללוש
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1326

                                      @1122 משה קליין מככב באירועים ספרדים וליטאים!!!
                                      אני בכלל לא חושבת שחסידים מביאים אותו לאירועים,-יש להם מספיק זמרים "משלהם"-לא?

                                      "אין בן אדם רע-
                                      יש בן אדם שרע לו!!!"

                                      11221 תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • א איללוש

                                        @1122 משה קליין מככב באירועים ספרדים וליטאים!!!
                                        אני בכלל לא חושבת שחסידים מביאים אותו לאירועים,-יש להם מספיק זמרים "משלהם"-לא?

                                        11221 מנותק
                                        11221 מנותק
                                        1122
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי 1122
                                        #1327

                                        @איללוש ברור שיש, ואני לא מדברת על חסידי תולדות אהרן וחסידיות סגורות אחרות
                                        אבל יש כאלה שירצו זמר חתונות שיגוון טיפה, אז לוקחים אותו
                                        או ששני הצדדים לא מאותו חסידות או שאחד חסיד ואחד לא וכאלה

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • כ.פ.כ כ.פ.

                                          @חצי-הכוס-המלאה אמר במשה קליין:

                                          אל תשכחו גם שמשה קליין שר לחסידים ולחרדים אבל חסידים פחות שומעים את קובי
                                          (זה דעתי) ולכן יש לו פחות צפיות...

                                          חסידים שומעים את קליין???? לא נשמע לי בכלל.
                                          אולי @חסידייה-אוטנטית תוכל לענות לנו על זה..... ונראה לי גם @קשה-לחשוב ......

                                          ברוריהב מנותק
                                          ברוריהב מנותק
                                          ברוריה
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי ברוריה
                                          #1328

                                          @כ-פ אמר במשה קליין:

                                          @חצי-הכוס-המלאה אמר במשה קליין:

                                          אל תשכחו גם שמשה קליין שר לחסידים ולחרדים אבל חסידים פחות שומעים את קובי
                                          (זה דעתי) ולכן יש לו פחות צפיות...

                                          חסידים שומעים את קליין???? לא נשמע לי בכלל.
                                          אולי @חסידייה-אוטנטית תוכל לענות לנו על זה..... ונראה לי גם @קשה-לחשוב ......

                                          חסידיים בכלל לא שומעים אותו הוא נורא מודרני ולא מכירה מהחוג שלי משהוא שמכיר אותו או שומע אותו בכלל

                                          שירה מעומק הנשמה

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול