משה קליין
-
השירים הקודמים שלו יפים אבל בשיר הזה זה נראה שהוא לקח מלא משפטים לא קשורים דחף ללחן והוציא את השיר זה אחד השירים המוזרים שיש
-
חברים קבלו דבר מפחיד!!!
משה קליין תראו את כמות הצפיות!!!
264,738 צפיות 14 במאי 2023
לעומת זאת ברומר שהוציא באותו יום את השיר וגם הם דווקא אותו סגנון כזה של חתונות {קצת דומים! אני לא מתכון בשירה!}
53,031 צפיות 14 במאי 2023
לא יאמן!!!!@יונתן-פ כן זה באמת מטורף! אבל קח בחשבון שאת השיר של קובי יש מקומות שלא אישרו אותו כמו למשל קול חי מיוזיק שלא העלו אותו ואת השיר של משה כן. אבל פסדר בלי השוואות כבר דיברו על זה כמה פעמים ומה זה באמת משנה מי יותר צפיות מי שאוהב את השיר שישמע ומי שלא שיהנה עם שירים אחרים...
-
@יונתן-פ כן זה באמת מטורף! אבל קח בחשבון שאת השיר של קובי יש מקומות שלא אישרו אותו כמו למשל קול חי מיוזיק שלא העלו אותו ואת השיר של משה כן. אבל פסדר בלי השוואות כבר דיברו על זה כמה פעמים ומה זה באמת משנה מי יותר צפיות מי שאוהב את השיר שישמע ומי שלא שיהנה עם שירים אחרים...
-
@יונתן-פ *צודקת וכן גם אני חשבתי להעלות את זה כמה פעמים אבל באמת חשבתי על זה פעמיים והבנתי שלא ייתן לנו כלום להשוות ביניהם שניהם טובים וכל אחד עושה עבודה טובה בזכות עצמו וזה בסדר גמור שלאחד יש יותר צפיות מהשני כי בסופו של יום הכל עניין של תקופות וגם לכל אחד יש טעם וריח משלו ויכול להיות שיר שאני ישממע כל היום ומישהו אחר בכלל לא יכיר את השיר הזה ועובדה שיש שירים של קובי עם יותר צפיות ממשה.
-
חברים קבלו דבר מפחיד!!!
משה קליין תראו את כמות הצפיות!!!
264,738 צפיות 14 במאי 2023
לעומת זאת ברומר שהוציא באותו יום את השיר וגם הם דווקא אותו סגנון כזה של חתונות {קצת דומים! אני לא מתכון בשירה!}
53,031 צפיות 14 במאי 2023
לא יאמן!!!! -
@יונתן-פ כי לקליין זה היה עם קליפ. אנשים בד"כ אוהבים לצפות בקליפ מאשר קליפ מילים. השיר של ברומר זה יציאה מעניינת - לדעתי לכן פחות הצליחה, זה יותר שיר גימיק כזה.
-
@ortal סליחה אבל צריך להודות באמת , משה זמר מוכשר של משתווה להמון זמרים במגזר!!! אין מה לעשות...
-
@יונתן-פ כי לקליין זה היה עם קליפ. אנשים בד"כ אוהבים לצפות בקליפ מאשר קליפ מילים. השיר של ברומר זה יציאה מעניינת - לדעתי לכן פחות הצליחה, זה יותר שיר גימיק כזה.
-
אל תשכחו גם שמשה קליין שר לחסידים ולחרדים אבל חסידים פחות שומעים את קובי
(זה דעתי) ולכן יש לו פחות צפיות... -
אל תשכחו גם שמשה קליין שר לחסידים ולחרדים אבל חסידים פחות שומעים את קובי
(זה דעתי) ולכן יש לו פחות צפיות...@חצי-הכוס-המלאה נכון.
משה מוציא כל תקופה שיר בסגנון אחר וככה הוא משיג את כולם
ההבדלים בין: ככלות הכל- נס- לנסות- להיות שלם
כל הסגנונות מקשיבים לו
לקובי יש די סגנון קבוע כזה -
אל תשכחו גם שמשה קליין שר לחסידים ולחרדים אבל חסידים פחות שומעים את קובי
(זה דעתי) ולכן יש לו פחות צפיות...@חצי-הכוס-המלאה אמר במשה קליין:
אל תשכחו גם שמשה קליין שר לחסידים ולחרדים אבל חסידים פחות שומעים את קובי
(זה דעתי) ולכן יש לו פחות צפיות...חסידים שומעים את קליין???? לא נשמע לי בכלל.
אולי @חסידייה-אוטנטית תוכל לענות לנו על זה..... ונראה לי גם @קשה-לחשוב ...... -
@חצי-הכוס-המלאה אמר במשה קליין:
אל תשכחו גם שמשה קליין שר לחסידים ולחרדים אבל חסידים פחות שומעים את קובי
(זה דעתי) ולכן יש לו פחות צפיות...חסידים שומעים את קליין???? לא נשמע לי בכלל.
אולי @חסידייה-אוטנטית תוכל לענות לנו על זה..... ונראה לי גם @קשה-לחשוב ...... -
@1122 משה קליין מככב באירועים ספרדים וליטאים!!!
אני בכלל לא חושבת שחסידים מביאים אותו לאירועים,-יש להם מספיק זמרים "משלהם"-לא? -
@חצי-הכוס-המלאה אמר במשה קליין:
אל תשכחו גם שמשה קליין שר לחסידים ולחרדים אבל חסידים פחות שומעים את קובי
(זה דעתי) ולכן יש לו פחות צפיות...חסידים שומעים את קליין???? לא נשמע לי בכלל.
אולי @חסידייה-אוטנטית תוכל לענות לנו על זה..... ונראה לי גם @קשה-לחשוב ......@כ-פ אמר במשה קליין:
@חצי-הכוס-המלאה אמר במשה קליין:
אל תשכחו גם שמשה קליין שר לחסידים ולחרדים אבל חסידים פחות שומעים את קובי
(זה דעתי) ולכן יש לו פחות צפיות...חסידים שומעים את קליין???? לא נשמע לי בכלל.
אולי @חסידייה-אוטנטית תוכל לענות לנו על זה..... ונראה לי גם @קשה-לחשוב ......חסידיים בכלל לא שומעים אותו הוא נורא מודרני ולא מכירה מהחוג שלי משהוא שמכיר אותו או שומע אותו בכלל
-
@חצי-הכוס-המלאה אמר במשה קליין:
אל תשכחו גם שמשה קליין שר לחסידים ולחרדים אבל חסידים פחות שומעים את קובי
(זה דעתי) ולכן יש לו פחות צפיות...חסידים שומעים את קליין???? לא נשמע לי בכלל.
אולי @חסידייה-אוטנטית תוכל לענות לנו על זה..... ונראה לי גם @קשה-לחשוב ...... -
וואווו, אז מה אתם שומעים?? הייתי בטוחה שמשה קליין הוא המקפיץ של החסידים,
אז אתם לא שומעים שום זמר שלא שר בהברה אשכנזית??
(לא בזלזול חלילה) -
@כ-פ כן אני חסידי ואני יכול להגיד לכם שמשה קליין לא מושך אותנו בכלל!!!
אולי יש כאלה שכן שומעים אותו קצת, אבל אני? ממש לא!!!@קשה-לחשוב אמר במשה קליין:
@כ-פ כן אני חסידי ואני יכול להגיד לכם שמשה קליין לא מושך אותנו בכלל!!!
אולי יש כאלה שכן שומעים אותו קצת, אבל אני? ממש לא!!!ולמה שימשוך אותנו הוא לא מגלם בכלל את הזמר החסידי ולא מתקרב לשם
-
@קשה-לחשוב אמר במשה קליין:
@כ-פ כן אני חסידי ואני יכול להגיד לכם שמשה קליין לא מושך אותנו בכלל!!!
אולי יש כאלה שכן שומעים אותו קצת, אבל אני? ממש לא!!!ולמה שימשוך אותנו הוא לא מגלם בכלל את הזמר החסידי ולא מתקרב לשם
@ברוריה אז אתם שומעים רק חסידי כאילו??
אני לא חסידית ואני שומעת גם חסידי וגם רגיל,
אתם שומעים רק חסידי??
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות