דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מכירת כלי נגינה והמסתעף ביד שניה

מכירת כלי נגינה והמסתעף ביד שניה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
53 פוסטים 21 כותבים 2.3k צפיות 7 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מסקופניסט52מ מסקופניסט52

    @מקורי
    יש לי קורג PA600
    בכמה שווה לי למכור עם סט מקצביים איכותי מאד
    וכן כמה יש לזה ביקוש
    וכן לאיזה להשתדרג

    ג מנותק
    ג מנותק
    גיטריסט מתחיל
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #6

    @מסקופניסט52 אמר במכירת כלי נגינה והמסתעף ביד שניה:

    @מקורי
    יש לי קורג PA600
    בכמה שווה לי למכור עם סט מקצביים איכותי מאד
    וכן כמה יש לזה ביקוש
    וכן לאיזה להשתדרג

    אני חושב שכדאי לך לחכות איתו מעט שמעתי עכשיו מחבר שקורג הפסיקו לייבא לארץ כי העלו את המס לא הבנתי בדיוק מה ולמה אבל זה הולך להפוך למוצר יקר מאוד.
    נ.ב. הוא עצמו רוכש כעת כמה כאלה במטרה לעשות מהם כסף טוב עוד כחצי-שנה שנה

    רולנדר תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ג גיטריסט מתחיל

      @מסקופניסט52 אמר במכירת כלי נגינה והמסתעף ביד שניה:

      @מקורי
      יש לי קורג PA600
      בכמה שווה לי למכור עם סט מקצביים איכותי מאד
      וכן כמה יש לזה ביקוש
      וכן לאיזה להשתדרג

      אני חושב שכדאי לך לחכות איתו מעט שמעתי עכשיו מחבר שקורג הפסיקו לייבא לארץ כי העלו את המס לא הבנתי בדיוק מה ולמה אבל זה הולך להפוך למוצר יקר מאוד.
      נ.ב. הוא עצמו רוכש כעת כמה כאלה במטרה לעשות מהם כסף טוב עוד כחצי-שנה שנה

      רולנדר מנותק
      רולנדר מנותק
      רולנד
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #7

      @גיטריסט-מתחיל אמר במכירת כלי נגינה והמסתעף ביד שניה:

      @מסקופניסט52 אמר במכירת כלי נגינה והמסתעף ביד שניה:

      @מקורי
      יש לי קורג PA600
      בכמה שווה לי למכור עם סט מקצביים איכותי מאד
      וכן כמה יש לזה ביקוש
      וכן לאיזה להשתדרג

      אני חושב שכדאי לך לחכות איתו מעט שמעתי עכשיו מחבר שקורג הפסיקו לייבא לארץ כי העלו את המס לא הבנתי בדיוק מה ולמה אבל זה הולך להפוך למוצר יקר מאוד.
      נ.ב. הוא עצמו רוכש כעת כמה כאלה במטרה לעשות מהם כסף טוב עוד כחצי-שנה שנה

      היה מחסור של ממש עד לפני חודשיים, אבל כעת השוק מלא.

      🎹🎻🎺🎷🥁
      כל זמן שהמיתר שלם -
      אפשר עוד לנגן

      ג תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • רולנדר רולנד

        @גיטריסט-מתחיל אמר במכירת כלי נגינה והמסתעף ביד שניה:

        @מסקופניסט52 אמר במכירת כלי נגינה והמסתעף ביד שניה:

        @מקורי
        יש לי קורג PA600
        בכמה שווה לי למכור עם סט מקצביים איכותי מאד
        וכן כמה יש לזה ביקוש
        וכן לאיזה להשתדרג

        אני חושב שכדאי לך לחכות איתו מעט שמעתי עכשיו מחבר שקורג הפסיקו לייבא לארץ כי העלו את המס לא הבנתי בדיוק מה ולמה אבל זה הולך להפוך למוצר יקר מאוד.
        נ.ב. הוא עצמו רוכש כעת כמה כאלה במטרה לעשות מהם כסף טוב עוד כחצי-שנה שנה

        היה מחסור של ממש עד לפני חודשיים, אבל כעת השוק מלא.

        ג מנותק
        ג מנותק
        גיטריסט מתחיל
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #8

        @רולנד מה שהיה מחסור זה כנראה בגלל הקורונה אבל ע''פ מה ששמעתי שהם הפסיקו לשווק סופית ומה שיש כעת בשוק זה מה שיש ואח''כ - לך תחפש....

        מקורימ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ג גיטריסט מתחיל

          @רולנד מה שהיה מחסור זה כנראה בגלל הקורונה אבל ע''פ מה ששמעתי שהם הפסיקו לשווק סופית ומה שיש כעת בשוק זה מה שיש ואח''כ - לך תחפש....

          מקורימ מנותק
          מקורימ מנותק
          מקורי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #9

          @גיטריסט-מתחיל
          יצא לי לאחרונה לברר בחנויות קצת לגבי מה שיש להם במלאי.
          אז לגבי pa 4 לא ביררתי, אבל pa 700 לדוג' לא היה בשום חנות שבדקתי, pa 600 לעומת זאת היה לכולם.
          כך שברור שיש כעת איזה בעיה עם היבוא או הייצור של korg!

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מסקופניסט52מ מסקופניסט52

            @מקורי
            יש לי קורג PA600
            בכמה שווה לי למכור עם סט מקצביים איכותי מאד
            וכן כמה יש לזה ביקוש
            וכן לאיזה להשתדרג

            ב מנותק
            ב מנותק
            בועז
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #10

            @מסקופניסט52 אמר במכירת כלי נגינה והמסתעף ביד שניה:

            @מקורי
            יש לי קורג PA600
            בכמה שווה לי למכור עם סט מקצביים איכותי מאד
            וכן כמה יש לזה ביקוש
            וכן לאיזה להשתדרג

            לדעתי הפי איי 700 גמר את ה600 ושיהיה קצת קשה למכור אותו במחיר יקר.

            רוצים לשמוע עלי, או את החומר שלי???
            הטעימה הראשונה....https://www.youtube.com/watch?v=pGKKDX1dIgg

            מקורימ תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • טיטוט מנותק
              טיטוט מנותק
              טיטו
              צוות פיקוח
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #11

              אני חושב שהפוסט לא ממש יצליח כי בחוקי הפורום אסור להעביר פרטים כמו מייל או טלפון בפורום גם אם זה בצאט ורק במקרים חריגים הם מאשרים לעשות את זה אחרי בקשה מההנהלה או משו כזה

              אני לא עצמי.
              תכף אשוב...

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • ב בועז

                @מסקופניסט52 אמר במכירת כלי נגינה והמסתעף ביד שניה:

                @מקורי
                יש לי קורג PA600
                בכמה שווה לי למכור עם סט מקצביים איכותי מאד
                וכן כמה יש לזה ביקוש
                וכן לאיזה להשתדרג

                לדעתי הפי איי 700 גמר את ה600 ושיהיה קצת קשה למכור אותו במחיר יקר.

                מקורימ מנותק
                מקורימ מנותק
                מקורי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #12

                @בועז אמר במכירת כלי נגינה והמסתעף ביד שניה:

                @מסקופניסט52 אמר במכירת כלי נגינה והמסתעף ביד שניה:

                @מקורי
                יש לי קורג PA600
                בכמה שווה לי למכור עם סט מקצביים איכותי מאד
                וכן כמה יש לזה ביקוש
                וכן לאיזה להשתדרג

                לדעתי הפי איי 700 גמר את ה600 ושיהיה קצת קשה למכור אותו במחיר יקר.

                קודם כל, באיזה מחיר לדעתך כן שייך למכור אותו?
                דבר שני, pa 700 אין בחנויות?!
                כך שמי שרוצה להזמין את זה צריך לחכות חודשים כדי שזה יגיע, כך שאנשים כבר מעדיפים לקנות את ה - 600! לא ככה?

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • אייצ'יתא מנותק
                  אייצ'יתא מנותק
                  אייצ'ית
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #13

                  אין להעביר שום דרך תקשורת בפורום כגון:
                  מייל, מספר פל', כתובת וכד'!!
                  אין בעיה שתתיעצו כאן על מחירים. לא מעבר.
                  לאישורים חריגים ניתן לפנות לניהול על ידי פניה להנהלה.

                  "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                  אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                  1 תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • אייצ'יתא אייצ'ית

                    אין להעביר שום דרך תקשורת בפורום כגון:
                    מייל, מספר פל', כתובת וכד'!!
                    אין בעיה שתתיעצו כאן על מחירים. לא מעבר.
                    לאישורים חריגים ניתן לפנות לניהול על ידי פניה להנהלה.

                    1 מנותק
                    1 מנותק
                    123 0
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי 123 0
                    #14

                    @אייצ-ית
                    אין אותו בכל העולם את הPA700
                    טוענים בגלל הקורונה
                    נשמע לי קצת מוגזם כי למה כלים אחרים כן יש....
                    כבר כמעט שנה
                    יכול להיות שהוציאו אותו מיצור.....
                    והשאירו את ה600 שהוא בכלל דור קודם ועדיין מוכר יפה.....
                    אבל ביננו אין מה להשוות ה700 עולה על ה600 כמה רמות!
                    אגב מישהו מכיר את האתר הזה מאנגליה ועושה משלוחים לארץ
                    https://www.thomann.de/gb/korg_home_keyboards.html

                    מוזיקליתמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • 1 123 0

                      @אייצ-ית
                      אין אותו בכל העולם את הPA700
                      טוענים בגלל הקורונה
                      נשמע לי קצת מוגזם כי למה כלים אחרים כן יש....
                      כבר כמעט שנה
                      יכול להיות שהוציאו אותו מיצור.....
                      והשאירו את ה600 שהוא בכלל דור קודם ועדיין מוכר יפה.....
                      אבל ביננו אין מה להשוות ה700 עולה על ה600 כמה רמות!
                      אגב מישהו מכיר את האתר הזה מאנגליה ועושה משלוחים לארץ
                      https://www.thomann.de/gb/korg_home_keyboards.html

                      מוזיקליתמ מנותק
                      מוזיקליתמ מנותק
                      מוזיקלית
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוזיקלית
                      #15

                      @123-0 אמר במכירת כלי נגינה והמסתעף ביד שניה:

                      @אייצ-ית
                      אין אותו בכל העולם את הPA700
                      טוענים בגלל הקורונה
                      נשמע לי קצת מוגזם כי למה כלים אחרים כן יש....
                      כבר כמעט שנה
                      יכול להיות שהוציאו אותו מיצור.....
                      והשאירו את ה600 שהוא בכלל דור קודם ועדיין מוכר יפה.....
                      אבל ביננו אין מה להשוות ה700 עולה על ה600 כמה רמות!

                      לא הוציאו אותו מהיצוא
                      קניתי אותו באייר שעבר כמובן חיכיתי בסביבות חודשיים עד שהגיע
                      ה-700 באמת מטורף, נהנת ממנו מאוד
                      איכות שמע. הכל!! מושלם!!!

                      מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • מוזיקליתמ מוזיקלית

                        @123-0 אמר במכירת כלי נגינה והמסתעף ביד שניה:

                        @אייצ-ית
                        אין אותו בכל העולם את הPA700
                        טוענים בגלל הקורונה
                        נשמע לי קצת מוגזם כי למה כלים אחרים כן יש....
                        כבר כמעט שנה
                        יכול להיות שהוציאו אותו מיצור.....
                        והשאירו את ה600 שהוא בכלל דור קודם ועדיין מוכר יפה.....
                        אבל ביננו אין מה להשוות ה700 עולה על ה600 כמה רמות!

                        לא הוציאו אותו מהיצוא
                        קניתי אותו באייר שעבר כמובן חיכיתי בסביבות חודשיים עד שהגיע
                        ה-700 באמת מטורף, נהנת ממנו מאוד
                        איכות שמע. הכל!! מושלם!!!

                        מ מנותק
                        מ מנותק
                        מקצועיות
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #16

                        @מוזיקלית
                        לא יודע מה קורה איתו היום, אבל יש אחד שמוכר קלידים של קורג pa600, pa700, pa1000, pa4x במחירים הכי זולים שאי פעם שמעתי עליהם.. (לא פגומים ולא שום חירטוט אחר, חדשים בקופסא אורגינל, וזה סוג של יבוא לא דרך חברת מרום היבואן הרישמי, אלא בדרך עוקפת).

                        אני אישית קניתי אצלו pa4x ארוך לפני כ-3 שנים במחיר חסר תקדים. (אמנם מאז הוא העלה קצת את המחיר, אבל פעם אחרונה ששמעתי ממנו הוא מכר את זה ב-12,500 ש"ח).
                        הפנתי אליו כבר כמה וכמה חברים, והוא מכר להם pa600 חדש בקופסא ב-2,800 ש"ח.
                        אם אני לא טועה, בזמנו הוא מכר pa700 ב-5,000~4,500 ש"ח.

                        קוראים לו שמואל דוידי 0587608756
                        (אגב לפני שקניתי ממנו ביררתי עליו אצל עדי נתנאלי שמכיר אותו אישית, ואשר גבאי גם קנה ממנו את האורגן שלו...)
                        חיסרון אחד - הוא גר באשדוד ואין לו אפשרות של משלוחים... צריך ליסוע לשם, או לארגן משלוחן.

                        י מקורימ נתנאל 0נ 3 תגובות תגובה אחרונה
                        2
                        • מ מקצועיות

                          @מוזיקלית
                          לא יודע מה קורה איתו היום, אבל יש אחד שמוכר קלידים של קורג pa600, pa700, pa1000, pa4x במחירים הכי זולים שאי פעם שמעתי עליהם.. (לא פגומים ולא שום חירטוט אחר, חדשים בקופסא אורגינל, וזה סוג של יבוא לא דרך חברת מרום היבואן הרישמי, אלא בדרך עוקפת).

                          אני אישית קניתי אצלו pa4x ארוך לפני כ-3 שנים במחיר חסר תקדים. (אמנם מאז הוא העלה קצת את המחיר, אבל פעם אחרונה ששמעתי ממנו הוא מכר את זה ב-12,500 ש"ח).
                          הפנתי אליו כבר כמה וכמה חברים, והוא מכר להם pa600 חדש בקופסא ב-2,800 ש"ח.
                          אם אני לא טועה, בזמנו הוא מכר pa700 ב-5,000~4,500 ש"ח.

                          קוראים לו שמואל דוידי 0587608756
                          (אגב לפני שקניתי ממנו ביררתי עליו אצל עדי נתנאלי שמכיר אותו אישית, ואשר גבאי גם קנה ממנו את האורגן שלו...)
                          חיסרון אחד - הוא גר באשדוד ואין לו אפשרות של משלוחים... צריך ליסוע לשם, או לארגן משלוחן.

                          י מנותק
                          י מנותק
                          י.ביטון
                          משתמש מומחה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #17

                          @מקצועיות הוא מוכר רק קלידים ?

                          מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • מ מקצועיות

                            @מוזיקלית
                            לא יודע מה קורה איתו היום, אבל יש אחד שמוכר קלידים של קורג pa600, pa700, pa1000, pa4x במחירים הכי זולים שאי פעם שמעתי עליהם.. (לא פגומים ולא שום חירטוט אחר, חדשים בקופסא אורגינל, וזה סוג של יבוא לא דרך חברת מרום היבואן הרישמי, אלא בדרך עוקפת).

                            אני אישית קניתי אצלו pa4x ארוך לפני כ-3 שנים במחיר חסר תקדים. (אמנם מאז הוא העלה קצת את המחיר, אבל פעם אחרונה ששמעתי ממנו הוא מכר את זה ב-12,500 ש"ח).
                            הפנתי אליו כבר כמה וכמה חברים, והוא מכר להם pa600 חדש בקופסא ב-2,800 ש"ח.
                            אם אני לא טועה, בזמנו הוא מכר pa700 ב-5,000~4,500 ש"ח.

                            קוראים לו שמואל דוידי 0587608756
                            (אגב לפני שקניתי ממנו ביררתי עליו אצל עדי נתנאלי שמכיר אותו אישית, ואשר גבאי גם קנה ממנו את האורגן שלו...)
                            חיסרון אחד - הוא גר באשדוד ואין לו אפשרות של משלוחים... צריך ליסוע לשם, או לארגן משלוחן.

                            מקורימ מנותק
                            מקורימ מנותק
                            מקורי
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #18

                            @מקצועיות
                            נשמע מעניין.
                            אבל 4,500/5,000 ש"ח ל - pa700 - זה זול במיוחד? זה נראה לי אולי קצת פחות אבל לא משמעותי, לא?!

                            מוזיקליתמ מ 2 תגובות תגובה אחרונה
                            0
                            • מ מקצועיות

                              @מוזיקלית
                              לא יודע מה קורה איתו היום, אבל יש אחד שמוכר קלידים של קורג pa600, pa700, pa1000, pa4x במחירים הכי זולים שאי פעם שמעתי עליהם.. (לא פגומים ולא שום חירטוט אחר, חדשים בקופסא אורגינל, וזה סוג של יבוא לא דרך חברת מרום היבואן הרישמי, אלא בדרך עוקפת).

                              אני אישית קניתי אצלו pa4x ארוך לפני כ-3 שנים במחיר חסר תקדים. (אמנם מאז הוא העלה קצת את המחיר, אבל פעם אחרונה ששמעתי ממנו הוא מכר את זה ב-12,500 ש"ח).
                              הפנתי אליו כבר כמה וכמה חברים, והוא מכר להם pa600 חדש בקופסא ב-2,800 ש"ח.
                              אם אני לא טועה, בזמנו הוא מכר pa700 ב-5,000~4,500 ש"ח.

                              קוראים לו שמואל דוידי 0587608756
                              (אגב לפני שקניתי ממנו ביררתי עליו אצל עדי נתנאלי שמכיר אותו אישית, ואשר גבאי גם קנה ממנו את האורגן שלו...)
                              חיסרון אחד - הוא גר באשדוד ואין לו אפשרות של משלוחים... צריך ליסוע לשם, או לארגן משלוחן.

                              נתנאל 0נ מנותק
                              נתנאל 0נ מנותק
                              נתנאל 0
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #19

                              @מקצועיות אמר במכירת כלי נגינה והמסתעף ביד שניה:

                              @מוזיקלית
                              לא יודע מה קורה איתו היום, אבל יש אחד שמוכר קלידים של קורג pa600, pa700, pa1000, pa4x במחירים הכי זולים שאי פעם שמעתי עליהם.. (לא פגומים ולא שום חירטוט אחר, חדשים בקופסא אורגינל, וזה סוג של יבוא לא דרך חברת מרום היבואן הרישמי, אלא בדרך עוקפת).

                              אני אישית קניתי אצלו pa4x ארוך לפני כ-3 שנים במחיר חסר תקדים. (אמנם מאז הוא העלה קצת את המחיר, אבל פעם אחרונה ששמעתי ממנו הוא מכר את זה ב-12,500 ש"ח).
                              הפנתי אליו כבר כמה וכמה חברים, והוא מכר להם pa600 חדש בקופסא ב-2,800 ש"ח.
                              אם אני לא טועה, בזמנו הוא מכר pa700 ב-5,000~4,500 ש"ח.

                              קוראים לו שמואל דוידי 0587608756
                              (אגב לפני שקניתי ממנו ביררתי עליו אצל עדי נתנאלי שמכיר אותו אישית, ואשר גבאי גם קנה ממנו את האורגן שלו...)
                              חיסרון אחד - הוא גר באשדוד ואין לו אפשרות של משלוחים... צריך ליסוע לשם, או לארגן משלוחן.

                              וואו
                              תודה
                              יש לו רק Korg?

                              מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • מקורימ מקורי

                                @מקצועיות
                                נשמע מעניין.
                                אבל 4,500/5,000 ש"ח ל - pa700 - זה זול במיוחד? זה נראה לי אולי קצת פחות אבל לא משמעותי, לא?!

                                מוזיקליתמ מנותק
                                מוזיקליתמ מנותק
                                מוזיקלית
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוזיקלית
                                #20

                                @מקורי אמר במכירת כלי נגינה והמסתעף ביד שניה:

                                @מקצועיות
                                נשמע מעניין.
                                אבל 4,500/5,000 ש"ח ל - pa700 - זה זול במיוחד? זה נראה לי אולי קצת פחות אבל לא משמעותי, לא?!

                                אני קניתי ב -5000

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • נתנאל 0נ נתנאל 0

                                  @מקצועיות אמר במכירת כלי נגינה והמסתעף ביד שניה:

                                  @מוזיקלית
                                  לא יודע מה קורה איתו היום, אבל יש אחד שמוכר קלידים של קורג pa600, pa700, pa1000, pa4x במחירים הכי זולים שאי פעם שמעתי עליהם.. (לא פגומים ולא שום חירטוט אחר, חדשים בקופסא אורגינל, וזה סוג של יבוא לא דרך חברת מרום היבואן הרישמי, אלא בדרך עוקפת).

                                  אני אישית קניתי אצלו pa4x ארוך לפני כ-3 שנים במחיר חסר תקדים. (אמנם מאז הוא העלה קצת את המחיר, אבל פעם אחרונה ששמעתי ממנו הוא מכר את זה ב-12,500 ש"ח).
                                  הפנתי אליו כבר כמה וכמה חברים, והוא מכר להם pa600 חדש בקופסא ב-2,800 ש"ח.
                                  אם אני לא טועה, בזמנו הוא מכר pa700 ב-5,000~4,500 ש"ח.

                                  קוראים לו שמואל דוידי 0587608756
                                  (אגב לפני שקניתי ממנו ביררתי עליו אצל עדי נתנאלי שמכיר אותו אישית, ואשר גבאי גם קנה ממנו את האורגן שלו...)
                                  חיסרון אחד - הוא גר באשדוד ואין לו אפשרות של משלוחים... צריך ליסוע לשם, או לארגן משלוחן.

                                  וואו
                                  תודה
                                  יש לו רק Korg?

                                  מ מנותק
                                  מ מנותק
                                  מקצועיות
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי מקצועיות
                                  #21

                                  @נתנאל-0
                                  כמה שידוע לי, רק קורג.
                                  אבל כמה זמן כבר לוקח להרים טלפון ולברר...

                                  @מקורי
                                  כתבתי את המחירים שאם אני זוכר נכון זה מה שמכר אז לפני 3 שנים כשהכל היה יותר יקר, מה היום - לא יודע, ממליץ לברר למי שחשוב לו.

                                  @י-ביטון
                                  יש לו גם אביזרים נילווים לקלידים, לגבי כלי נגינה נוספים נראלי שלא, תתקשר תברר.

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • מקורימ מקורי

                                    @מקצועיות
                                    נשמע מעניין.
                                    אבל 4,500/5,000 ש"ח ל - pa700 - זה זול במיוחד? זה נראה לי אולי קצת פחות אבל לא משמעותי, לא?!

                                    מ מנותק
                                    מ מנותק
                                    מקצועיות
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #22
                                    פוסט זה נמחק!
                                    י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • י י.ביטון

                                      @מקצועיות הוא מוכר רק קלידים ?

                                      מ מנותק
                                      מ מנותק
                                      מקצועיות
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #23
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • מ מקצועיות

                                        פוסט זה נמחק!

                                        י מנותק
                                        י מנותק
                                        י.ביטון
                                        משתמש מומחה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #24

                                        @מקצועיות תודה ,
                                        אבל אם לא תאחדי את הפוסטים ירחיקו אותך

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • אסתר. ה.א מנותק
                                          אסתר. ה.א מנותק
                                          אסתר. ה.
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #25

                                          יש לי אורגן ימהה E223
                                          במצב מציון מוכרת אותו ב 500 Aקל למזדרזים

                                          מהשבר- גדלים
                                          מהקושי- מתבגרים
                                          עוד תראה : מעז יצא מתוק

                                          R תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול