שירים באנגלית
-
@מוכשרת-על אייבי רוטנברג ודסטיני טוב?
-
@מוכשרת-על אייבי רוטנברג ודסטיני טוב?
-
@מוכשרת-על יקח לי קצת זמן להעלות לדרייב.
או שעדיף מג'יקוד? -
@מוכשרת-על יקח לי קצת זמן להעלות לדרייב.
או שעדיף מג'יקוד? -
@מוכשרת-על
זה במג'יקוד ג'ורניס 1
https://send.magicode.me/send-file***/file/e0e0c1b7ea5328437ca497b7b8421ee81effbac2/view
להוריד ***
זה בדרייב אייבי רוטנברג
https://drive.google.com/drive***/folders/1BvRBOr0zB7lP9dKrVoiQzNsXjmwusQIs?usp=sharing
להוריד ***
אני מקווה שהם מתאימים.
אם דסטיני טוב אני יעלה גם את שאר הדיסקים. -
@מוכשרת-על
זה במג'יקוד ג'ורניס 1
https://send.magicode.me/send-file***/file/e0e0c1b7ea5328437ca497b7b8421ee81effbac2/view
להוריד ***
זה בדרייב אייבי רוטנברג
https://drive.google.com/drive***/folders/1BvRBOr0zB7lP9dKrVoiQzNsXjmwusQIs?usp=sharing
להוריד ***
אני מקווה שהם מתאימים.
אם דסטיני טוב אני יעלה גם את שאר הדיסקים. -
@מוכשרת-על
סידרתי את התיקייה של אייבי רוטנברג.
ואולי אני יעלה עוד דברים. -
@מוכשרת-על
זה במג'יקוד ג'ורניס 1
https://send.magicode.me/send-file***/file/e0e0c1b7ea5328437ca497b7b8421ee81effbac2/view
להוריד ***
זה בדרייב אייבי רוטנברג
https://drive.google.com/drive***/folders/1BvRBOr0zB7lP9dKrVoiQzNsXjmwusQIs?usp=sharing
להוריד ***
אני מקווה שהם מתאימים.
אם דסטיני טוב אני יעלה גם את שאר הדיסקים. -
-
@מנאששש מה שהעלית לדרייב זה גורניס,
יש לו חמש גורניס בסדרה,
לא מזמן יצא החמישי,
הדיסק הכי טוב שלהם בעיניי!! -
למשהו יש את השיר SHABBOS QUEEN?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות