דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. פלאגנין לקיבייס

פלאגנין לקיבייס

מתוזמן נעוץ נעול הועבר נפתר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
36 פוסטים 2 כותבים 1.6k צפיות 2 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • margalitM margalit

    @אהרון
    תלחץ איפה שהחץ ותראה אם עדיין יש רק אותם
    a7f673e9-eb19-4707-be5d-ede8347f046a-image.png

    @אהרון אמר בפלאגנין לקיבייס:

    אז אולי יש אפשרות לקבל ממך קבצים של VST והתאם אותם אל התוכנה שלי???...

    השאלה אם זה יעבוד טוב
    מבחינתי בשמחה..

    א מנותק
    א מנותק
    אהרון
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #13

    @margalit לא הבנתי מה זה לראות שיש רק אותם ??
    בכל אופן גם מה שיש זה צלילים ממש גרועים כמח כאלה שמריך לעבד אותם ולטפל בהם
    כמו סינטסייזר בסיסי
    לכן אם יש לך את הקבצים שיותר נשמעים טוב זה יכול כן לעזור אולי ??...

    margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • א אהרון

      @margalit לא הבנתי מה זה לראות שיש רק אותם ??
      בכל אופן גם מה שיש זה צלילים ממש גרועים כמח כאלה שמריך לעבד אותם ולטפל בהם
      כמו סינטסייזר בסיסי
      לכן אם יש לך את הקבצים שיותר נשמעים טוב זה יכול כן לעזור אולי ??...

      margalitM מנותק
      margalitM מנותק
      margalit
      משתמש מומחה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #14

      @אהרון אמר בפלאגנין לקיבייס:

      לא הבנתי מה זה לראות שיש רק אותם ??

      לפי הצילום מסך שלך זה נראה שזה לא מציג את כל הקבצים
      תלחץ על הכתום הזה וכנראה שיפתחו לך שם עוד אפשרויות

      סולמות
      מגביהים את הקול שלך

      א תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • margalitM margalit

        @אהרון אמר בפלאגנין לקיבייס:

        לא הבנתי מה זה לראות שיש רק אותם ??

        לפי הצילום מסך שלך זה נראה שזה לא מציג את כל הקבצים
        תלחץ על הכתום הזה וכנראה שיפתחו לך שם עוד אפשרויות

        א מנותק
        א מנותק
        אהרון
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #15

        @margalit
        לחצתי וזה נתן עוד אבל כולם צלילים לא ככ רלוונטים
        אולי חסר ??

        margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • א אהרון

          @margalit
          לחצתי וזה נתן עוד אבל כולם צלילים לא ככ רלוונטים
          אולי חסר ??

          margalitM מנותק
          margalitM מנותק
          margalit
          משתמש מומחה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #16

          @אהרון
          תעלה צילום מסך

          סולמות
          מגביהים את הקול שלך

          א תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • margalitM margalit

            @אהרון
            תעלה צילום מסך

            א מנותק
            א מנותק
            אהרון
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #17

            @margalit 111.PNG

            margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • א אהרון

              @margalit 111.PNG

              margalitM מנותק
              margalitM מנותק
              margalit
              משתמש מומחה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #18

              @אהרון
              כן
              חסרים לך דברים...
              אין לך למשל את הליון סוניק שבו יש הרבה כלים יפים
              השאלה איך אפשר להעביר את זה ושזה יפתח על קיובייס פרוץ
              אין לי מושג איך עושים את זה

              סולמות
              מגביהים את הקול שלך

              א תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • margalitM margalit

                @אהרון
                כן
                חסרים לך דברים...
                אין לך למשל את הליון סוניק שבו יש הרבה כלים יפים
                השאלה איך אפשר להעביר את זה ושזה יפתח על קיובייס פרוץ
                אין לי מושג איך עושים את זה

                א מנותק
                א מנותק
                אהרון
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #19

                @margalit אהה כי הקיובייס שלך מקורי ??

                margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • א אהרון

                  @margalit אהה כי הקיובייס שלך מקורי ??

                  margalitM מנותק
                  margalitM מנותק
                  margalit
                  משתמש מומחה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #20

                  @אהרון אמר בפלאגנין לקיבייס:

                  @margalit אהה כי הקיובייס שלך מקורי ??

                  כן

                  סולמות
                  מגביהים את הקול שלך

                  א תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • margalitM margalit

                    @אהרון אמר בפלאגנין לקיבייס:

                    @margalit אהה כי הקיובייס שלך מקורי ??

                    כן

                    א מנותק
                    א מנותק
                    אהרון
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #21

                    @margalit
                    אוקיי אם זה אפשרי תעלי את הקבצים אם זה לא אפשרי אז לא
                    תודה

                    margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • א אהרון

                      @margalit
                      אוקיי אם זה אפשרי תעלי את הקבצים אם זה לא אפשרי אז לא
                      תודה

                      margalitM מנותק
                      margalitM מנותק
                      margalit
                      משתמש מומחה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי margalit
                      #22

                      @אהרון
                      אני בעז"ה אעלה את ההתקנות יותר מאוחר
                      אני מעלה HALion ו Retrologue

                      אתה צריך גם פד ותופים?

                      סולמות
                      מגביהים את הקול שלך

                      א תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • margalitM margalit

                        @אהרון
                        אני בעז"ה אעלה את ההתקנות יותר מאוחר
                        אני מעלה HALion ו Retrologue

                        אתה צריך גם פד ותופים?

                        א מנותק
                        א מנותק
                        אהרון
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #23

                        @margalit כן

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • margalitM מנותק
                          margalitM מנותק
                          margalit
                          משתמש מומחה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי margalit
                          #24

                          בינתיים העלתי HALion ו Retrologue

                          Retrologue
                          https://send.magicode.me/send-file/file/d454097859dfc2c3530559a804420dccc010d940/view

                          HALion
                          https://send.magicode.me/send-file/file/e71630091edd2783fd3824e7f9b8d41c9aadd592/view


                          עוד אתרים שאפשר לחפש בהם
                          https://vis.versilstudios.com/products.html (למטה יש חינמיים, נראה איכותי..)

                          https://unison.audio/free-packs/

                          https://cymatics.fm/pages/free-download-vault (קרדיט ל @טיטו שהכיר לי את האתר הזה)

                          https://www.waproduction.com/sounds/items/free?utm_medium=email&_hsmi=83840905&_hsenc=p2ANqtz-9uk3LimKVmhPGkjeSLBsCRz8ghi3x4yiu7mS4gm_20zGZc2NRzjI7i_Nh6os33THXODEljwZB0DdBgs_N7FgRtKa_Xew&utm_content=83840905&utm_source=hs_automation

                          סולמות
                          מגביהים את הקול שלך

                          א תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • margalitM margalit

                            בינתיים העלתי HALion ו Retrologue

                            Retrologue
                            https://send.magicode.me/send-file/file/d454097859dfc2c3530559a804420dccc010d940/view

                            HALion
                            https://send.magicode.me/send-file/file/e71630091edd2783fd3824e7f9b8d41c9aadd592/view


                            עוד אתרים שאפשר לחפש בהם
                            https://vis.versilstudios.com/products.html (למטה יש חינמיים, נראה איכותי..)

                            https://unison.audio/free-packs/

                            https://cymatics.fm/pages/free-download-vault (קרדיט ל @טיטו שהכיר לי את האתר הזה)

                            https://www.waproduction.com/sounds/items/free?utm_medium=email&_hsmi=83840905&_hsenc=p2ANqtz-9uk3LimKVmhPGkjeSLBsCRz8ghi3x4yiu7mS4gm_20zGZc2NRzjI7i_Nh6os33THXODEljwZB0DdBgs_N7FgRtKa_Xew&utm_content=83840905&utm_source=hs_automation

                            א מנותק
                            א מנותק
                            אהרון
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #25

                            @margalit
                            משום מה לא פותח לי את ה HALion ו Retrologue
                            זה נט פרי

                            margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • א אהרון

                              @margalit
                              משום מה לא פותח לי את ה HALion ו Retrologue
                              זה נט פרי

                              margalitM מנותק
                              margalitM מנותק
                              margalit
                              משתמש מומחה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #26

                              @אהרון
                              אהה
                              אתה יכול לשלוח בקשה לבדיקה?

                              סולמות
                              מגביהים את הקול שלך

                              א תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • margalitM margalit

                                @אהרון
                                אהה
                                אתה יכול לשלוח בקשה לבדיקה?

                                א מנותק
                                א מנותק
                                אהרון
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #27

                                @margalit שלחתי

                                margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • א אהרון

                                  @margalit שלחתי

                                  margalitM מנותק
                                  margalitM מנותק
                                  margalit
                                  משתמש מומחה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי margalit
                                  #28

                                  @אהרון
                                  מצאתי את מה שחיפשתי
                                  https://www.spitfireaudio.com/shop/a-z/bbc-symphony-orchestra-discover/

                                  יש פה תזמורת של BBC זה 49$ אבל בקטן למטה כתוב or free (בחינם)
                                  בשביל לקבל בחינם צריך לענות שם על איזה שאלון
                                  ואז הבקשה מועברת ובהמשך תוכל לקבל את זה בחינם


                                  וזה מה שהעלתי... (למחוק את הכוכביות)

                                  Padshop (פד)
                                  https://send***.magicode.me/send-file/file/9e14dbefea6637891731743219098de4336179f0/view

                                  Groove Agent (תופים)
                                  https://send***.magicode.me/send-file/file/afae30916ce5374805e3a617f12a20477c43abcf/view

                                  סולמות
                                  מגביהים את הקול שלך

                                  א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • margalitM margalit

                                    @אהרון
                                    מצאתי את מה שחיפשתי
                                    https://www.spitfireaudio.com/shop/a-z/bbc-symphony-orchestra-discover/

                                    יש פה תזמורת של BBC זה 49$ אבל בקטן למטה כתוב or free (בחינם)
                                    בשביל לקבל בחינם צריך לענות שם על איזה שאלון
                                    ואז הבקשה מועברת ובהמשך תוכל לקבל את זה בחינם


                                    וזה מה שהעלתי... (למחוק את הכוכביות)

                                    Padshop (פד)
                                    https://send***.magicode.me/send-file/file/9e14dbefea6637891731743219098de4336179f0/view

                                    Groove Agent (תופים)
                                    https://send***.magicode.me/send-file/file/afae30916ce5374805e3a617f12a20477c43abcf/view

                                    א מנותק
                                    א מנותק
                                    אהרון
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #29

                                    @margalit
                                    תודה רבה
                                    התקנתי את הפלאגנין של צלילים ממש מצוין
                                    שאלה: אם אפשר להעלות גם את הקבצים מהתוכנה VST של תופים רוק. אלקטרוני. ועוד.....
                                    תודה רבה .

                                    margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • א אהרון

                                      @margalit
                                      תודה רבה
                                      התקנתי את הפלאגנין של צלילים ממש מצוין
                                      שאלה: אם אפשר להעלות גם את הקבצים מהתוכנה VST של תופים רוק. אלקטרוני. ועוד.....
                                      תודה רבה .

                                      margalitM מנותק
                                      margalitM מנותק
                                      margalit
                                      משתמש מומחה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #30

                                      @אהרון אמר בפלאגנין לקיבייס:

                                      אם אפשר להעלות גם את הקבצים מהתוכנה VST של תופים רוק. אלקטרוני. ועוד.....

                                      לא הבנתי על מה אתה מתכוון..

                                      סולמות
                                      מגביהים את הקול שלך

                                      א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • margalitM margalit

                                        @אהרון אמר בפלאגנין לקיבייס:

                                        אם אפשר להעלות גם את הקבצים מהתוכנה VST של תופים רוק. אלקטרוני. ועוד.....

                                        לא הבנתי על מה אתה מתכוון..

                                        א מנותק
                                        א מנותק
                                        אהרון
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #31

                                        @margalit אוקיי
                                        התקנתי את כל מה שהעלת שלשום HALion ו Retrologue
                                        ואין בזה תופים וכדו'
                                        לכן השאלה אולי יש עוד קבצים של תופים קיובייס ?
                                        תודה
                                        אגב שני הדברים האחרונים שהעלת משום מה לא נפתחים ??...

                                        margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • א אהרון

                                          @margalit אוקיי
                                          התקנתי את כל מה שהעלת שלשום HALion ו Retrologue
                                          ואין בזה תופים וכדו'
                                          לכן השאלה אולי יש עוד קבצים של תופים קיובייס ?
                                          תודה
                                          אגב שני הדברים האחרונים שהעלת משום מה לא נפתחים ??...

                                          margalitM מנותק
                                          margalitM מנותק
                                          margalit
                                          משתמש מומחה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #32

                                          @אהרון אמר בפלאגנין לקיבייס:

                                          לכן השאלה אולי יש עוד קבצים של תופים קיובייס ?

                                          זה התופים:

                                          @margalit אמר בפלאגנין לקיבייס:

                                          Groove Agent (תופים)
                                          https:***//send.magicode.me/send-file/file/afae30916ce5374805e3a617f12a20477c43abcf/view

                                          @אהרון אמר בפלאגנין לקיבייס:

                                          אגב שני הדברים האחרונים שהעלת משום מה לא נפתחים ??...

                                          תמחק את הכוכביות וזה יפתח

                                          סולמות
                                          מגביהים את הקול שלך

                                          א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול