ריקוד "ומניח"!!
-
@טליה אמר בריקוד "ומניח"!!:
@רולנד מעניין מי הראשון שעשה את הדבר הטיפי הזה


אולי כשהיה את הבידודים מישהו עשה ככה בבידוד
-
@yael אמר בריקוד "ומניח"!!:
זה רק שיר מסויים?
גם אני שאלתי את עצמי... נראה לי בגלל המילה מניח או משהו כזה... לך תבין אנשים....
-
@yael אמר בריקוד "ומניח"!!:
זה רק שיר מסויים?
גם אני שאלתי את עצמי... נראה לי בגלל המילה מניח או משהו כזה... לך תבין אנשים....
@רבקה-כהן-0 אמר בריקוד "ומניח"!!:
גם אני שאלתי את עצמי... נראה לי בגלל המילה מניח או משהו כזה... לך תבין אנשים....
דווקא נראה לי כי זה הסתדר עם המנגינה והקצב. זהו.
ופדיחה שזה מה שהולך...! -
@yael אמר בריקוד "ומניח"!!:
זה רק שיר מסויים?
גם אני שאלתי את עצמי... נראה לי בגלל המילה מניח או משהו כזה... לך תבין אנשים....
@רבקה-כהן-0 חחחחחחחח לדעתי זה אחלה!!
אם הם נהנים בהיתר מה הבעיה??
מילא אם הם היו מתיישבים ב"מניח" ..
אני חושבת שזה פשוט קשור לקצב -
@רבקה-כהן-0 חחחחחחחח לדעתי זה אחלה!!
אם הם נהנים בהיתר מה הבעיה??
מילא אם הם היו מתיישבים ב"מניח" ..
אני חושבת שזה פשוט קשור לקצב@yael כן. נראה לי לקחו שיר, הלבישו עליו ריקוד שקצת קשה להבין אותו ( יכול להיות שליפא רצה לעשות כושר תוך כדי הופעה... )
והטרנד פרץ ופרץ ופרץ....
ומי שנהנה ממנו? ( לא אני ) אבל אדרבא.... -
@yael כן. נראה לי לקחו שיר, הלבישו עליו ריקוד שקצת קשה להבין אותו ( יכול להיות שליפא רצה לעשות כושר תוך כדי הופעה... )
והטרנד פרץ ופרץ ופרץ....
ומי שנהנה ממנו? ( לא אני ) אבל אדרבא....@רבקה-כהן-0 הבעיה היא שמתחילים לתעד את זה כאילו זה איזה ביגדיל.
אם נהנים שיהנו בשקט... אבל באמת לא כזה אכפת לי רק צחקתי איך זה נראה מבחוץ! -
@yael כן. נראה לי לקחו שיר, הלבישו עליו ריקוד שקצת קשה להבין אותו ( יכול להיות שליפא רצה לעשות כושר תוך כדי הופעה... )
והטרנד פרץ ופרץ ופרץ....
ומי שנהנה ממנו? ( לא אני ) אבל אדרבא.... -
@רבקה-כהן-0 הבעיה היא שמתחילים לתעד את זה כאילו זה איזה ביגדיל.
אם נהנים שיהנו בשקט... אבל באמת לא כזה אכפת לי רק צחקתי איך זה נראה מבחוץ!@מוכשרת-על אמר בריקוד "ומניח"!!:
אם נהנים שיהנו בשקט... אבל באמת לא כזה אכפת לי רק צחקתי איך זה נראה מבחוץ!
אני הכי הכי בעד שיהנו בשקט...
וללא ספר זה ריקוד שמתאים למסוימים... לא לזאנוויל לא לאהרלה ולא לדומיהם...
-
לא מבין את הבעיה... אנשים שמחים
שחררו תנו להם
דווקא רעיון ממש יפה!!!
לא צריך להיות מצומצים ומרובעים...
זזזזזזזזזזזזרמו.... -
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

