דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. יהודה דים

יהודה דים

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
35 פוסטים 16 כותבים 3.7k צפיות 5 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • דוד 33ד מנותק
    דוד 33ד מנותק
    דוד 33
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #26

    מישהו מכיר את מקהלת הילדים "שמחה בויס" של יהודה דים, יש להם קליפ שנקרא "בן פייגא" קאבר לשיר של ליפא, יש למישהו את הקליפ ואת השיר?

    י תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • מנאשששמ מנאששש

      @יסכה @100

      שובי

      ועבדת
      01-ועבדת.mp3
      שובי השולמית
      02-שובי השולמית.mp3
      לא של חלום
      03-לא של חלום.mp3
      כל המשמח
      04-כל המשמח.mp3
      ומפני חטאינו
      05-ומפני חטאינו.mp3
      עד בלי די
      06-עד בלי די.mp3
      ליבי
      07-ליבי.mp3
      פעם אחת בחודש
      08-פעם אחת בחודש.mp3
      דרכה של תורה
      09-דרכה של תורה.mp3
      פותח
      10-פותח.mp3

      תכלס

      בחלון הראווה
      בחלון הראווה.mp3
      בית המוסר
      בית המוסר.mp3
      בתוך רכבת
      בתוך רכבת.mp3
      למה
      למה.mp3
      מבקש סליחה
      מבקש סליחה.mp3
      נחש הנחושת
      נחש הנחושת.mp3
      סבא שלי
      סבא שלי.mp3
      עוצמים עיניים
      עוצמים עיניים.mp3
      שובר שתיקה
      שובר שתיקה.mp3
      תכל'ס
      תכל'ס.mp3

      מחשבות

      פורים

      [לכאורה אפשר להוריד את ה "לא נפתר"]

      דוד 33ד מנותק
      דוד 33ד מנותק
      דוד 33
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי דוד 33
      #27

      @מנאששש אמר ביהודה דים:

      @יסכה @100

      שובי

      ועבדת
      01-ועבדת.mp3
      שובי השולמית
      [02-שובי השולמית.mp3](העלת יותר מידי קבצים בפעם אחת. אנא נסה שוב במועד מאוחר יותר)
      לא של חלום
      03-לא של חלום.mp3
      כל המשמח
      04-כל המשמח.mp3
      ומפני חטאינו
      [05-ומפני חטאינו.mp3](העלת יותר מידי קבצים בפעם אחת. אנא נסה שוב במועד מאוחר יותר)
      עד בלי די
      06-עד בלי די.mp3
      ליבי
      07-ליבי.mp3
      פעם אחת בחודש
      08-פעם אחת בחודש.mp3
      דרכה של תורה
      09-דרכה של תורה.mp3
      פותח
      10-פותח.mp3

      תכלס

      בחלון הראווה
      בחלון הראווה.mp3
      בית המוסר
      בית המוסר.mp3
      בתוך רכבת
      בתוך רכבת.mp3
      למה
      למה.mp3
      מבקש סליחה
      [מבקש סליחה.mp3](העלת יותר מידי קבצים בפעם אחת. אנא נסה שוב במועד מאוחר יותר)
      נחש הנחושת
      נחש הנחושת.mp3
      סבא שלי
      סבא שלי.mp3
      עוצמים עיניים
      עוצמים עיניים.mp3
      שובר שתיקה
      שובר שתיקה.mp3
      תכל'ס
      תכל'ס.mp3

      מחשבות

      פורים

      [לכאורה אפשר להוריד את ה "לא נפתר"]

      אפשר לעלות עוד פעם את רצועה 2 ו5 מהדיסק "שובי" זה לא נפתח לי?

      ד תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • דוד 33ד דוד 33

        @מנאששש אמר ביהודה דים:

        @יסכה @100

        שובי

        ועבדת
        01-ועבדת.mp3
        שובי השולמית
        [02-שובי השולמית.mp3](העלת יותר מידי קבצים בפעם אחת. אנא נסה שוב במועד מאוחר יותר)
        לא של חלום
        03-לא של חלום.mp3
        כל המשמח
        04-כל המשמח.mp3
        ומפני חטאינו
        [05-ומפני חטאינו.mp3](העלת יותר מידי קבצים בפעם אחת. אנא נסה שוב במועד מאוחר יותר)
        עד בלי די
        06-עד בלי די.mp3
        ליבי
        07-ליבי.mp3
        פעם אחת בחודש
        08-פעם אחת בחודש.mp3
        דרכה של תורה
        09-דרכה של תורה.mp3
        פותח
        10-פותח.mp3

        תכלס

        בחלון הראווה
        בחלון הראווה.mp3
        בית המוסר
        בית המוסר.mp3
        בתוך רכבת
        בתוך רכבת.mp3
        למה
        למה.mp3
        מבקש סליחה
        [מבקש סליחה.mp3](העלת יותר מידי קבצים בפעם אחת. אנא נסה שוב במועד מאוחר יותר)
        נחש הנחושת
        נחש הנחושת.mp3
        סבא שלי
        סבא שלי.mp3
        עוצמים עיניים
        עוצמים עיניים.mp3
        שובר שתיקה
        שובר שתיקה.mp3
        תכל'ס
        תכל'ס.mp3

        מחשבות

        פורים

        [לכאורה אפשר להוריד את ה "לא נפתר"]

        אפשר לעלות עוד פעם את רצועה 2 ו5 מהדיסק "שובי" זה לא נפתח לי?

        ד מנותק
        ד מנותק
        ד19
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #28

        @דוד-33
        02-שובי השולמית.mp3
        05-ומפני חטאינו.mp3

        תנסה. מקסימום תצליח..

        דוד 33ד תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • ד ד19

          @דוד-33
          02-שובי השולמית.mp3
          05-ומפני חטאינו.mp3

          דוד 33ד מנותק
          דוד 33ד מנותק
          דוד 33
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #29

          @ד19 יש לך את הדיסק "מחשבות" של יהודה?

          ד תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • דוד 33ד דוד 33

            @ד19 יש לך את הדיסק "מחשבות" של יהודה?

            ד מנותק
            ד מנותק
            ד19
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #30

            @דוד-33 יש לי הרבה אלבומים שלו(אולי זה הכל אבל אני לא יודעת)
            אם אין על זה זכויות יוצרים אני אעלה לך בשמחה

            תנסה. מקסימום תצליח..

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • דוד 33ד דוד 33

              מישהו מכיר את מקהלת הילדים "שמחה בויס" של יהודה דים, יש להם קליפ שנקרא "בן פייגא" קאבר לשיר של ליפא, יש למישהו את הקליפ ואת השיר?

              י מנותק
              י מנותק
              יהודה20
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #31

              @דוד-33 כתב ביהודה דים:

              מישהו מכיר את מקהלת הילדים "שמחה בויס" של יהודה דים, יש להם קליפ שנקרא "בן פייגא" קאבר לשיר של ליפא, יש למישהו את הקליפ ואת השיר?

              עדיין רלוונטי?
              https://send.magicode.me/send-file/file/1e2980946a8c79a33daefa0c3986886944aa0c42/view

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • ת מנותק
                ת מנותק
                תודה לך ה'
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #32

                נושא ישן ממש...
                אבל אשמח אם למישהו יש את אני מאמין-טרבלינקה של יהודה דים
                או קאברים של זה...
                תודה רבה!

                ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ת תודה לך ה'

                  נושא ישן ממש...
                  אבל אשמח אם למישהו יש את אני מאמין-טרבלינקה של יהודה דים
                  או קאברים של זה...
                  תודה רבה!

                  ש מנותק
                  ש מנותק
                  שמעון h
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי שמעון h
                  #33

                  @תודה-לך-ה כתב ביהודה דים:

                  אני מאמין-טרבלינקה של יהודה דים

                  https://youtu.be/6BvnFZCaya4?si=k6Khmr-2-Qf5nQyE

                  https://www.prog.co.il/attachments/%D7%A8%D7%A6%D7%95%D7%A2%D7%94-10-%D7%90%D7%A0%D7%99-%D7%9E%D7%90%D7%9E%D7%99%D7%9F-%D7%98%D7%A8%D7%91%D7%9C%D7%99%D7%A0%D7%A7%D7%94-mp3.105181/

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • ת מנותק
                    ת מנותק
                    תודה לך ה'
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #34

                    @שמעון-h ממש תודה רבה!
                    רקש שפרוג חסום לי, אז אם יש את זה בדרייב, ממש ייעזור לי
                    תודה רבה!

                    mymusic2024M תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ת תודה לך ה'

                      @שמעון-h ממש תודה רבה!
                      רקש שפרוג חסום לי, אז אם יש את זה בדרייב, ממש ייעזור לי
                      תודה רבה!

                      mymusic2024M מנותק
                      mymusic2024M מנותק
                      mymusic2024
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #35

                      @תודה-לך-ה כתב ביהודה דים:

                      @שמעון-h ממש תודה רבה!
                      רקש שפרוג חסום לי, אז אם יש את זה בדרייב, ממש ייעזור לי
                      תודה רבה!

                      רצועה 10 אני מאמין -טרבלינקה.mp3

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      👍 😥
                      2

                      שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                      נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                      בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                      הרשמה התחברות
                      תגובה
                      • תגובה כנושא
                      התחברו כדי לפרסם תגובה
                      • מהישן לחדש
                      • מהחדש לישן
                      • הכי הרבה הצבעות


                      • התחברות

                      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                      • פוסט ראשון
                        פוסט אחרון
                      0
                      • דף הבית
                      • לא נקרא 0
                      • פוסטים אחרונים
                      • לא נפתר
                      • משתמשים
                      • חיפוש גוגל בפורום
                      • שליחת פנייה לניהול