דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. יהודה דים

יהודה דים

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
35 פוסטים 16 כותבים 3.7k צפיות 5 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • יונמיוזיקי מנותק
    יונמיוזיקי מנותק
    יונמיוזיק
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי יונמיוזיק
    #21

    b2d9c064-961c-4a4f-91b6-7229936a06b0-image.png
    https://archive.org/download/hadshotmusic_20220531/%D7%99%D7%94%D7%95%D7%93%D7%94%20%D7%93%D7%99%D7%9D%20-%20%D7%93%D7%A3%20%D7%92%D7%9E%D7%A8%D7%90%20%282022%29%20-%20%D7%AA%D7%A9%D7%A4%D7%91.mp3
    גרסת אקסטנד: (ארוכה + 320kbps)

    https://archive.org/download/hadshotmusic_20220531/%D7%99%D7%94%D7%95%D7%93%D7%94%20%D7%93%D7%99%D7%9D%20-%20%D7%93%D7%A3%20%D7%92%D7%9E%D7%A8%D7%90%20%282022%29%20-%20%D7%AA%D7%A9%D7%A4%D7%91%20-%20%D7%92%D7%99%D7%A8%D7%A1%D7%AA%20%D7%90%D7%A7%D7%A1%D7%98%D7%A0%D7%93%D7%93.mp3
    חזקקק

    שווה לכם לעקוב!
    חכם.gif

    י תגובה 1 תגובה אחרונה
    2
    • יונמיוזיקי יונמיוזיק

      b2d9c064-961c-4a4f-91b6-7229936a06b0-image.png
      https://archive.org/download/hadshotmusic_20220531/%D7%99%D7%94%D7%95%D7%93%D7%94%20%D7%93%D7%99%D7%9D%20-%20%D7%93%D7%A3%20%D7%92%D7%9E%D7%A8%D7%90%20%282022%29%20-%20%D7%AA%D7%A9%D7%A4%D7%91.mp3
      גרסת אקסטנד: (ארוכה + 320kbps)

      https://archive.org/download/hadshotmusic_20220531/%D7%99%D7%94%D7%95%D7%93%D7%94%20%D7%93%D7%99%D7%9D%20-%20%D7%93%D7%A3%20%D7%92%D7%9E%D7%A8%D7%90%20%282022%29%20-%20%D7%AA%D7%A9%D7%A4%D7%91%20-%20%D7%92%D7%99%D7%A8%D7%A1%D7%AA%20%D7%90%D7%A7%D7%A1%D7%98%D7%A0%D7%93%D7%93.mp3
      חזקקק

      י מנותק
      י מנותק
      יואל שג
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #22

      @יונמיוזיק הכריעו בענין של שם השיר...

      מה אשיב לך מה ששלי הרי שלך ומי יזכיר לי אם לא אתה לא מגיע לי כלום.

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      2
      • מנאשששמ מנאששש

        @יסכה @100

        שובי

        ועבדת
        01-ועבדת.mp3
        שובי השולמית
        02-שובי השולמית.mp3
        לא של חלום
        03-לא של חלום.mp3
        כל המשמח
        04-כל המשמח.mp3
        ומפני חטאינו
        05-ומפני חטאינו.mp3
        עד בלי די
        06-עד בלי די.mp3
        ליבי
        07-ליבי.mp3
        פעם אחת בחודש
        08-פעם אחת בחודש.mp3
        דרכה של תורה
        09-דרכה של תורה.mp3
        פותח
        10-פותח.mp3

        תכלס

        בחלון הראווה
        בחלון הראווה.mp3
        בית המוסר
        בית המוסר.mp3
        בתוך רכבת
        בתוך רכבת.mp3
        למה
        למה.mp3
        מבקש סליחה
        מבקש סליחה.mp3
        נחש הנחושת
        נחש הנחושת.mp3
        סבא שלי
        סבא שלי.mp3
        עוצמים עיניים
        עוצמים עיניים.mp3
        שובר שתיקה
        שובר שתיקה.mp3
        תכל'ס
        תכל'ס.mp3

        מחשבות

        פורים

        [לכאורה אפשר להוריד את ה "לא נפתר"]

        פנניפ מנותק
        פנניפ מנותק
        פנני
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #23

        @מנאששש אם אפשר את פורים שוב תודה

        "אם אתה רוצה חיים שמחים - קשור אותם במטרה לא באנשים ולא בחפצים" #אלברט איינשטיין.

        מנאשששמ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • פנניפ פנני

          @מנאששש אם אפשר את פורים שוב תודה

          מנאשששמ מנותק
          מנאשששמ מנותק
          מנאששש
          צוות פיקוח
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #24

          @פנני
          01 - ויהי בימי אחשורוש.mp3
          05 - מתי.mp3
          יש עוד כמה שירים בדרייב
          https://drive.google.com/drive/folders/1C6OnNRx3PG9dqFjqkfhkIP8TxbBlgULe?usp=sharing

          ברגע שמתחברים למוזיקה,
          הטכניקה באה מעצמה.

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • פנניפ מנותק
            פנניפ מנותק
            פנני
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי פנני
            #25

            אפשר את האלבומים שלו - מחשבות, גל עיני, אורייתא?

            אם אין זכויות יוצרים נראלי שאין

            "אם אתה רוצה חיים שמחים - קשור אותם במטרה לא באנשים ולא בחפצים" #אלברט איינשטיין.

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • אביגיל 1א אביגיל 1 התייחס לנושא זה ב
            • ר רוחלה כהן התייחס לנושא זה ב
            • דוד 33ד מנותק
              דוד 33ד מנותק
              דוד 33
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #26

              מישהו מכיר את מקהלת הילדים "שמחה בויס" של יהודה דים, יש להם קליפ שנקרא "בן פייגא" קאבר לשיר של ליפא, יש למישהו את הקליפ ואת השיר?

              י תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • מנאשששמ מנאששש

                @יסכה @100

                שובי

                ועבדת
                01-ועבדת.mp3
                שובי השולמית
                02-שובי השולמית.mp3
                לא של חלום
                03-לא של חלום.mp3
                כל המשמח
                04-כל המשמח.mp3
                ומפני חטאינו
                05-ומפני חטאינו.mp3
                עד בלי די
                06-עד בלי די.mp3
                ליבי
                07-ליבי.mp3
                פעם אחת בחודש
                08-פעם אחת בחודש.mp3
                דרכה של תורה
                09-דרכה של תורה.mp3
                פותח
                10-פותח.mp3

                תכלס

                בחלון הראווה
                בחלון הראווה.mp3
                בית המוסר
                בית המוסר.mp3
                בתוך רכבת
                בתוך רכבת.mp3
                למה
                למה.mp3
                מבקש סליחה
                מבקש סליחה.mp3
                נחש הנחושת
                נחש הנחושת.mp3
                סבא שלי
                סבא שלי.mp3
                עוצמים עיניים
                עוצמים עיניים.mp3
                שובר שתיקה
                שובר שתיקה.mp3
                תכל'ס
                תכל'ס.mp3

                מחשבות

                פורים

                [לכאורה אפשר להוריד את ה "לא נפתר"]

                דוד 33ד מנותק
                דוד 33ד מנותק
                דוד 33
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי דוד 33
                #27

                @מנאששש אמר ביהודה דים:

                @יסכה @100

                שובי

                ועבדת
                01-ועבדת.mp3
                שובי השולמית
                [02-שובי השולמית.mp3](העלת יותר מידי קבצים בפעם אחת. אנא נסה שוב במועד מאוחר יותר)
                לא של חלום
                03-לא של חלום.mp3
                כל המשמח
                04-כל המשמח.mp3
                ומפני חטאינו
                [05-ומפני חטאינו.mp3](העלת יותר מידי קבצים בפעם אחת. אנא נסה שוב במועד מאוחר יותר)
                עד בלי די
                06-עד בלי די.mp3
                ליבי
                07-ליבי.mp3
                פעם אחת בחודש
                08-פעם אחת בחודש.mp3
                דרכה של תורה
                09-דרכה של תורה.mp3
                פותח
                10-פותח.mp3

                תכלס

                בחלון הראווה
                בחלון הראווה.mp3
                בית המוסר
                בית המוסר.mp3
                בתוך רכבת
                בתוך רכבת.mp3
                למה
                למה.mp3
                מבקש סליחה
                [מבקש סליחה.mp3](העלת יותר מידי קבצים בפעם אחת. אנא נסה שוב במועד מאוחר יותר)
                נחש הנחושת
                נחש הנחושת.mp3
                סבא שלי
                סבא שלי.mp3
                עוצמים עיניים
                עוצמים עיניים.mp3
                שובר שתיקה
                שובר שתיקה.mp3
                תכל'ס
                תכל'ס.mp3

                מחשבות

                פורים

                [לכאורה אפשר להוריד את ה "לא נפתר"]

                אפשר לעלות עוד פעם את רצועה 2 ו5 מהדיסק "שובי" זה לא נפתח לי?

                ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • דוד 33ד דוד 33

                  @מנאששש אמר ביהודה דים:

                  @יסכה @100

                  שובי

                  ועבדת
                  01-ועבדת.mp3
                  שובי השולמית
                  [02-שובי השולמית.mp3](העלת יותר מידי קבצים בפעם אחת. אנא נסה שוב במועד מאוחר יותר)
                  לא של חלום
                  03-לא של חלום.mp3
                  כל המשמח
                  04-כל המשמח.mp3
                  ומפני חטאינו
                  [05-ומפני חטאינו.mp3](העלת יותר מידי קבצים בפעם אחת. אנא נסה שוב במועד מאוחר יותר)
                  עד בלי די
                  06-עד בלי די.mp3
                  ליבי
                  07-ליבי.mp3
                  פעם אחת בחודש
                  08-פעם אחת בחודש.mp3
                  דרכה של תורה
                  09-דרכה של תורה.mp3
                  פותח
                  10-פותח.mp3

                  תכלס

                  בחלון הראווה
                  בחלון הראווה.mp3
                  בית המוסר
                  בית המוסר.mp3
                  בתוך רכבת
                  בתוך רכבת.mp3
                  למה
                  למה.mp3
                  מבקש סליחה
                  [מבקש סליחה.mp3](העלת יותר מידי קבצים בפעם אחת. אנא נסה שוב במועד מאוחר יותר)
                  נחש הנחושת
                  נחש הנחושת.mp3
                  סבא שלי
                  סבא שלי.mp3
                  עוצמים עיניים
                  עוצמים עיניים.mp3
                  שובר שתיקה
                  שובר שתיקה.mp3
                  תכל'ס
                  תכל'ס.mp3

                  מחשבות

                  פורים

                  [לכאורה אפשר להוריד את ה "לא נפתר"]

                  אפשר לעלות עוד פעם את רצועה 2 ו5 מהדיסק "שובי" זה לא נפתח לי?

                  ד מנותק
                  ד מנותק
                  ד19
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #28

                  @דוד-33
                  02-שובי השולמית.mp3
                  05-ומפני חטאינו.mp3

                  תנסה. מקסימום תצליח..

                  דוד 33ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • ד ד19

                    @דוד-33
                    02-שובי השולמית.mp3
                    05-ומפני חטאינו.mp3

                    דוד 33ד מנותק
                    דוד 33ד מנותק
                    דוד 33
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #29

                    @ד19 יש לך את הדיסק "מחשבות" של יהודה?

                    ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • דוד 33ד דוד 33

                      @ד19 יש לך את הדיסק "מחשבות" של יהודה?

                      ד מנותק
                      ד מנותק
                      ד19
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #30

                      @דוד-33 יש לי הרבה אלבומים שלו(אולי זה הכל אבל אני לא יודעת)
                      אם אין על זה זכויות יוצרים אני אעלה לך בשמחה

                      תנסה. מקסימום תצליח..

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • דוד 33ד דוד 33

                        מישהו מכיר את מקהלת הילדים "שמחה בויס" של יהודה דים, יש להם קליפ שנקרא "בן פייגא" קאבר לשיר של ליפא, יש למישהו את הקליפ ואת השיר?

                        י מנותק
                        י מנותק
                        יהודה20
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #31

                        @דוד-33 כתב ביהודה דים:

                        מישהו מכיר את מקהלת הילדים "שמחה בויס" של יהודה דים, יש להם קליפ שנקרא "בן פייגא" קאבר לשיר של ליפא, יש למישהו את הקליפ ואת השיר?

                        עדיין רלוונטי?
                        https://send.magicode.me/send-file/file/1e2980946a8c79a33daefa0c3986886944aa0c42/view

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • ת מנותק
                          ת מנותק
                          תודה לך ה'
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #32

                          נושא ישן ממש...
                          אבל אשמח אם למישהו יש את אני מאמין-טרבלינקה של יהודה דים
                          או קאברים של זה...
                          תודה רבה!

                          ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ת תודה לך ה'

                            נושא ישן ממש...
                            אבל אשמח אם למישהו יש את אני מאמין-טרבלינקה של יהודה דים
                            או קאברים של זה...
                            תודה רבה!

                            ש מנותק
                            ש מנותק
                            שמעון h
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי שמעון h
                            #33

                            @תודה-לך-ה כתב ביהודה דים:

                            אני מאמין-טרבלינקה של יהודה דים

                            https://youtu.be/6BvnFZCaya4?si=k6Khmr-2-Qf5nQyE

                            https://www.prog.co.il/attachments/%D7%A8%D7%A6%D7%95%D7%A2%D7%94-10-%D7%90%D7%A0%D7%99-%D7%9E%D7%90%D7%9E%D7%99%D7%9F-%D7%98%D7%A8%D7%91%D7%9C%D7%99%D7%A0%D7%A7%D7%94-mp3.105181/

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • ת מנותק
                              ת מנותק
                              תודה לך ה'
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #34

                              @שמעון-h ממש תודה רבה!
                              רקש שפרוג חסום לי, אז אם יש את זה בדרייב, ממש ייעזור לי
                              תודה רבה!

                              mymusic2024M תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ת תודה לך ה'

                                @שמעון-h ממש תודה רבה!
                                רקש שפרוג חסום לי, אז אם יש את זה בדרייב, ממש ייעזור לי
                                תודה רבה!

                                mymusic2024M מנותק
                                mymusic2024M מנותק
                                mymusic2024
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #35

                                @תודה-לך-ה כתב ביהודה דים:

                                @שמעון-h ממש תודה רבה!
                                רקש שפרוג חסום לי, אז אם יש את זה בדרייב, ממש ייעזור לי
                                תודה רבה!

                                רצועה 10 אני מאמין -טרבלינקה.mp3

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                👍 😥
                                2

                                שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                הרשמה התחברות
                                תגובה
                                • תגובה כנושא
                                התחברו כדי לפרסם תגובה
                                • מהישן לחדש
                                • מהחדש לישן
                                • הכי הרבה הצבעות


                                • התחברות

                                • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                • פוסט ראשון
                                  פוסט אחרון
                                0
                                • דף הבית
                                • לא נקרא 0
                                • פוסטים אחרונים
                                • לא נפתר
                                • משתמשים
                                • חיפוש גוגל בפורום
                                • שליחת פנייה לניהול