דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. יהודה דים

יהודה דים

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
35 פוסטים 16 כותבים 3.7k צפיות 5 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ריקי 1ר ריקי 1

    @אייצ-ית אבל זה תגובה לשני אנשים...תודה - יהודה דים.mp4

    אייצ'יתא מנותק
    אייצ'יתא מנותק
    אייצ'ית
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #13

    @ריקי-1 עדין.
    שימי לב שערכתי לך את התגובות לאחד. זה לא סותר את זה.

    "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
    אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • יסכהי יסכה

      @ריקי-1 אשמח תודה רבה

      ריקי 1ר מנותק
      ריקי 1ר מנותק
      ריקי 1
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי ריקי 1
      #14

      @יסכה העלתי אחד ומ עלה עוד אחד.
      זה חסום לך?
      יהודה דים - דף גמרא.mp4

      יסכהי תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ריקי 1ר ריקי 1

        @יסכה העלתי אחד ומ עלה עוד אחד.
        זה חסום לך?
        יהודה דים - דף גמרא.mp4

        יסכהי מנותק
        יסכהי מנותק
        יסכה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #15

        @ריקי-1 כן תודה רבה.

        ריקי 1ר תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • יסכהי יסכה

          @ריקי-1 כן תודה רבה.

          ריקי 1ר מנותק
          ריקי 1ר מנותק
          ריקי 1
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #16

          @יסכה לא הבנתי זה חסום לך כעת מה שאני מעלה או לא?

          יסכהי תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ריקי 1ר ריקי 1

            @יסכה לא הבנתי זה חסום לך כעת מה שאני מעלה או לא?

            יסכהי מנותק
            יסכהי מנותק
            יסכה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #17

            @ריקי-1 לא זה לא חסום לי.

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • 1001 100 סימן נושא זה כשאלה ב
            • מנאשששמ מנותק
              מנאשששמ מנותק
              מנאששש
              צוות פיקוח
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי מנאששש
              #18

              @יסכה @100

              שובי

              ועבדת
              01-ועבדת.mp3
              שובי השולמית
              02-שובי השולמית.mp3
              לא של חלום
              03-לא של חלום.mp3
              כל המשמח
              04-כל המשמח.mp3
              ומפני חטאינו
              05-ומפני חטאינו.mp3
              עד בלי די
              06-עד בלי די.mp3
              ליבי
              07-ליבי.mp3
              פעם אחת בחודש
              08-פעם אחת בחודש.mp3
              דרכה של תורה
              09-דרכה של תורה.mp3
              פותח
              10-פותח.mp3

              תכלס

              בחלון הראווה
              בחלון הראווה.mp3
              בית המוסר
              בית המוסר.mp3
              בתוך רכבת
              בתוך רכבת.mp3
              למה
              למה.mp3
              מבקש סליחה
              מבקש סליחה.mp3
              נחש הנחושת
              נחש הנחושת.mp3
              סבא שלי
              סבא שלי.mp3
              עוצמים עיניים
              עוצמים עיניים.mp3
              שובר שתיקה
              שובר שתיקה.mp3
              תכל'ס
              תכל'ס.mp3

              מחשבות

              פורים

              [לכאורה אפשר להוריד את ה "לא נפתר"]

              ברגע שמתחברים למוזיקה,
              הטכניקה באה מעצמה.

              ש פנניפ דוד 33ד 3 תגובות תגובה אחרונה
              2
              • מנאשששמ מנאששש

                @יסכה @100

                שובי

                ועבדת
                01-ועבדת.mp3
                שובי השולמית
                02-שובי השולמית.mp3
                לא של חלום
                03-לא של חלום.mp3
                כל המשמח
                04-כל המשמח.mp3
                ומפני חטאינו
                05-ומפני חטאינו.mp3
                עד בלי די
                06-עד בלי די.mp3
                ליבי
                07-ליבי.mp3
                פעם אחת בחודש
                08-פעם אחת בחודש.mp3
                דרכה של תורה
                09-דרכה של תורה.mp3
                פותח
                10-פותח.mp3

                תכלס

                בחלון הראווה
                בחלון הראווה.mp3
                בית המוסר
                בית המוסר.mp3
                בתוך רכבת
                בתוך רכבת.mp3
                למה
                למה.mp3
                מבקש סליחה
                מבקש סליחה.mp3
                נחש הנחושת
                נחש הנחושת.mp3
                סבא שלי
                סבא שלי.mp3
                עוצמים עיניים
                עוצמים עיניים.mp3
                שובר שתיקה
                שובר שתיקה.mp3
                תכל'ס
                תכל'ס.mp3

                מחשבות

                פורים

                [לכאורה אפשר להוריד את ה "לא נפתר"]

                ש מנותק
                ש מנותק
                שמחה הגיטריסט
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #19

                @מנאששש אתה יכול לפרט מה זה כל שיר?
                ואשמח לקבל את השיר הישיבישער

                מנאשששמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ש שמחה הגיטריסט

                  @מנאששש אתה יכול לפרט מה זה כל שיר?
                  ואשמח לקבל את השיר הישיבישער

                  מנאשששמ מנותק
                  מנאשששמ מנותק
                  מנאששש
                  צוות פיקוח
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #20

                  @שמחה-הגיטריסט זה בדיסק מחשבות.

                  @מנאששש אמר ביהודה דים:

                  מחשבות

                  ברגע שמתחברים למוזיקה,
                  הטכניקה באה מעצמה.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • מוזיקהמ מוזיקה סימן נושא זה כנושא רגיל ב
                  • יונמיוזיקי מנותק
                    יונמיוזיקי מנותק
                    יונמיוזיק
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי יונמיוזיק
                    #21

                    b2d9c064-961c-4a4f-91b6-7229936a06b0-image.png
                    https://archive.org/download/hadshotmusic_20220531/%D7%99%D7%94%D7%95%D7%93%D7%94%20%D7%93%D7%99%D7%9D%20-%20%D7%93%D7%A3%20%D7%92%D7%9E%D7%A8%D7%90%20%282022%29%20-%20%D7%AA%D7%A9%D7%A4%D7%91.mp3
                    גרסת אקסטנד: (ארוכה + 320kbps)

                    https://archive.org/download/hadshotmusic_20220531/%D7%99%D7%94%D7%95%D7%93%D7%94%20%D7%93%D7%99%D7%9D%20-%20%D7%93%D7%A3%20%D7%92%D7%9E%D7%A8%D7%90%20%282022%29%20-%20%D7%AA%D7%A9%D7%A4%D7%91%20-%20%D7%92%D7%99%D7%A8%D7%A1%D7%AA%20%D7%90%D7%A7%D7%A1%D7%98%D7%A0%D7%93%D7%93.mp3
                    חזקקק

                    שווה לכם לעקוב!
                    חכם.gif

                    י תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • יונמיוזיקי יונמיוזיק

                      b2d9c064-961c-4a4f-91b6-7229936a06b0-image.png
                      https://archive.org/download/hadshotmusic_20220531/%D7%99%D7%94%D7%95%D7%93%D7%94%20%D7%93%D7%99%D7%9D%20-%20%D7%93%D7%A3%20%D7%92%D7%9E%D7%A8%D7%90%20%282022%29%20-%20%D7%AA%D7%A9%D7%A4%D7%91.mp3
                      גרסת אקסטנד: (ארוכה + 320kbps)

                      https://archive.org/download/hadshotmusic_20220531/%D7%99%D7%94%D7%95%D7%93%D7%94%20%D7%93%D7%99%D7%9D%20-%20%D7%93%D7%A3%20%D7%92%D7%9E%D7%A8%D7%90%20%282022%29%20-%20%D7%AA%D7%A9%D7%A4%D7%91%20-%20%D7%92%D7%99%D7%A8%D7%A1%D7%AA%20%D7%90%D7%A7%D7%A1%D7%98%D7%A0%D7%93%D7%93.mp3
                      חזקקק

                      י מנותק
                      י מנותק
                      יואל שג
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #22

                      @יונמיוזיק הכריעו בענין של שם השיר...

                      מה אשיב לך מה ששלי הרי שלך ומי יזכיר לי אם לא אתה לא מגיע לי כלום.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • מנאשששמ מנאששש

                        @יסכה @100

                        שובי

                        ועבדת
                        01-ועבדת.mp3
                        שובי השולמית
                        02-שובי השולמית.mp3
                        לא של חלום
                        03-לא של חלום.mp3
                        כל המשמח
                        04-כל המשמח.mp3
                        ומפני חטאינו
                        05-ומפני חטאינו.mp3
                        עד בלי די
                        06-עד בלי די.mp3
                        ליבי
                        07-ליבי.mp3
                        פעם אחת בחודש
                        08-פעם אחת בחודש.mp3
                        דרכה של תורה
                        09-דרכה של תורה.mp3
                        פותח
                        10-פותח.mp3

                        תכלס

                        בחלון הראווה
                        בחלון הראווה.mp3
                        בית המוסר
                        בית המוסר.mp3
                        בתוך רכבת
                        בתוך רכבת.mp3
                        למה
                        למה.mp3
                        מבקש סליחה
                        מבקש סליחה.mp3
                        נחש הנחושת
                        נחש הנחושת.mp3
                        סבא שלי
                        סבא שלי.mp3
                        עוצמים עיניים
                        עוצמים עיניים.mp3
                        שובר שתיקה
                        שובר שתיקה.mp3
                        תכל'ס
                        תכל'ס.mp3

                        מחשבות

                        פורים

                        [לכאורה אפשר להוריד את ה "לא נפתר"]

                        פנניפ מנותק
                        פנניפ מנותק
                        פנני
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #23

                        @מנאששש אם אפשר את פורים שוב תודה

                        "אם אתה רוצה חיים שמחים - קשור אותם במטרה לא באנשים ולא בחפצים" #אלברט איינשטיין.

                        מנאשששמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • פנניפ פנני

                          @מנאששש אם אפשר את פורים שוב תודה

                          מנאשששמ מנותק
                          מנאשששמ מנותק
                          מנאששש
                          צוות פיקוח
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #24

                          @פנני
                          01 - ויהי בימי אחשורוש.mp3
                          05 - מתי.mp3
                          יש עוד כמה שירים בדרייב
                          https://drive.google.com/drive/folders/1C6OnNRx3PG9dqFjqkfhkIP8TxbBlgULe?usp=sharing

                          ברגע שמתחברים למוזיקה,
                          הטכניקה באה מעצמה.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • פנניפ מנותק
                            פנניפ מנותק
                            פנני
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי פנני
                            #25

                            אפשר את האלבומים שלו - מחשבות, גל עיני, אורייתא?

                            אם אין זכויות יוצרים נראלי שאין

                            "אם אתה רוצה חיים שמחים - קשור אותם במטרה לא באנשים ולא בחפצים" #אלברט איינשטיין.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • אביגיל 1א אביגיל 1 התייחס לנושא זה ב
                            • ר רוחלה כהן התייחס לנושא זה ב
                            • דוד 33ד מנותק
                              דוד 33ד מנותק
                              דוד 33
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #26

                              מישהו מכיר את מקהלת הילדים "שמחה בויס" של יהודה דים, יש להם קליפ שנקרא "בן פייגא" קאבר לשיר של ליפא, יש למישהו את הקליפ ואת השיר?

                              י תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • מנאשששמ מנאששש

                                @יסכה @100

                                שובי

                                ועבדת
                                01-ועבדת.mp3
                                שובי השולמית
                                02-שובי השולמית.mp3
                                לא של חלום
                                03-לא של חלום.mp3
                                כל המשמח
                                04-כל המשמח.mp3
                                ומפני חטאינו
                                05-ומפני חטאינו.mp3
                                עד בלי די
                                06-עד בלי די.mp3
                                ליבי
                                07-ליבי.mp3
                                פעם אחת בחודש
                                08-פעם אחת בחודש.mp3
                                דרכה של תורה
                                09-דרכה של תורה.mp3
                                פותח
                                10-פותח.mp3

                                תכלס

                                בחלון הראווה
                                בחלון הראווה.mp3
                                בית המוסר
                                בית המוסר.mp3
                                בתוך רכבת
                                בתוך רכבת.mp3
                                למה
                                למה.mp3
                                מבקש סליחה
                                מבקש סליחה.mp3
                                נחש הנחושת
                                נחש הנחושת.mp3
                                סבא שלי
                                סבא שלי.mp3
                                עוצמים עיניים
                                עוצמים עיניים.mp3
                                שובר שתיקה
                                שובר שתיקה.mp3
                                תכל'ס
                                תכל'ס.mp3

                                מחשבות

                                פורים

                                [לכאורה אפשר להוריד את ה "לא נפתר"]

                                דוד 33ד מנותק
                                דוד 33ד מנותק
                                דוד 33
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי דוד 33
                                #27

                                @מנאששש אמר ביהודה דים:

                                @יסכה @100

                                שובי

                                ועבדת
                                01-ועבדת.mp3
                                שובי השולמית
                                [02-שובי השולמית.mp3](העלת יותר מידי קבצים בפעם אחת. אנא נסה שוב במועד מאוחר יותר)
                                לא של חלום
                                03-לא של חלום.mp3
                                כל המשמח
                                04-כל המשמח.mp3
                                ומפני חטאינו
                                [05-ומפני חטאינו.mp3](העלת יותר מידי קבצים בפעם אחת. אנא נסה שוב במועד מאוחר יותר)
                                עד בלי די
                                06-עד בלי די.mp3
                                ליבי
                                07-ליבי.mp3
                                פעם אחת בחודש
                                08-פעם אחת בחודש.mp3
                                דרכה של תורה
                                09-דרכה של תורה.mp3
                                פותח
                                10-פותח.mp3

                                תכלס

                                בחלון הראווה
                                בחלון הראווה.mp3
                                בית המוסר
                                בית המוסר.mp3
                                בתוך רכבת
                                בתוך רכבת.mp3
                                למה
                                למה.mp3
                                מבקש סליחה
                                [מבקש סליחה.mp3](העלת יותר מידי קבצים בפעם אחת. אנא נסה שוב במועד מאוחר יותר)
                                נחש הנחושת
                                נחש הנחושת.mp3
                                סבא שלי
                                סבא שלי.mp3
                                עוצמים עיניים
                                עוצמים עיניים.mp3
                                שובר שתיקה
                                שובר שתיקה.mp3
                                תכל'ס
                                תכל'ס.mp3

                                מחשבות

                                פורים

                                [לכאורה אפשר להוריד את ה "לא נפתר"]

                                אפשר לעלות עוד פעם את רצועה 2 ו5 מהדיסק "שובי" זה לא נפתח לי?

                                ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • דוד 33ד דוד 33

                                  @מנאששש אמר ביהודה דים:

                                  @יסכה @100

                                  שובי

                                  ועבדת
                                  01-ועבדת.mp3
                                  שובי השולמית
                                  [02-שובי השולמית.mp3](העלת יותר מידי קבצים בפעם אחת. אנא נסה שוב במועד מאוחר יותר)
                                  לא של חלום
                                  03-לא של חלום.mp3
                                  כל המשמח
                                  04-כל המשמח.mp3
                                  ומפני חטאינו
                                  [05-ומפני חטאינו.mp3](העלת יותר מידי קבצים בפעם אחת. אנא נסה שוב במועד מאוחר יותר)
                                  עד בלי די
                                  06-עד בלי די.mp3
                                  ליבי
                                  07-ליבי.mp3
                                  פעם אחת בחודש
                                  08-פעם אחת בחודש.mp3
                                  דרכה של תורה
                                  09-דרכה של תורה.mp3
                                  פותח
                                  10-פותח.mp3

                                  תכלס

                                  בחלון הראווה
                                  בחלון הראווה.mp3
                                  בית המוסר
                                  בית המוסר.mp3
                                  בתוך רכבת
                                  בתוך רכבת.mp3
                                  למה
                                  למה.mp3
                                  מבקש סליחה
                                  [מבקש סליחה.mp3](העלת יותר מידי קבצים בפעם אחת. אנא נסה שוב במועד מאוחר יותר)
                                  נחש הנחושת
                                  נחש הנחושת.mp3
                                  סבא שלי
                                  סבא שלי.mp3
                                  עוצמים עיניים
                                  עוצמים עיניים.mp3
                                  שובר שתיקה
                                  שובר שתיקה.mp3
                                  תכל'ס
                                  תכל'ס.mp3

                                  מחשבות

                                  פורים

                                  [לכאורה אפשר להוריד את ה "לא נפתר"]

                                  אפשר לעלות עוד פעם את רצועה 2 ו5 מהדיסק "שובי" זה לא נפתח לי?

                                  ד מנותק
                                  ד מנותק
                                  ד19
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #28

                                  @דוד-33
                                  02-שובי השולמית.mp3
                                  05-ומפני חטאינו.mp3

                                  תנסה. מקסימום תצליח..

                                  דוד 33ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • ד ד19

                                    @דוד-33
                                    02-שובי השולמית.mp3
                                    05-ומפני חטאינו.mp3

                                    דוד 33ד מנותק
                                    דוד 33ד מנותק
                                    דוד 33
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #29

                                    @ד19 יש לך את הדיסק "מחשבות" של יהודה?

                                    ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • דוד 33ד דוד 33

                                      @ד19 יש לך את הדיסק "מחשבות" של יהודה?

                                      ד מנותק
                                      ד מנותק
                                      ד19
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #30

                                      @דוד-33 יש לי הרבה אלבומים שלו(אולי זה הכל אבל אני לא יודעת)
                                      אם אין על זה זכויות יוצרים אני אעלה לך בשמחה

                                      תנסה. מקסימום תצליח..

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • דוד 33ד דוד 33

                                        מישהו מכיר את מקהלת הילדים "שמחה בויס" של יהודה דים, יש להם קליפ שנקרא "בן פייגא" קאבר לשיר של ליפא, יש למישהו את הקליפ ואת השיר?

                                        י מנותק
                                        י מנותק
                                        יהודה20
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #31

                                        @דוד-33 כתב ביהודה דים:

                                        מישהו מכיר את מקהלת הילדים "שמחה בויס" של יהודה דים, יש להם קליפ שנקרא "בן פייגא" קאבר לשיר של ליפא, יש למישהו את הקליפ ואת השיר?

                                        עדיין רלוונטי?
                                        https://send.magicode.me/send-file/file/1e2980946a8c79a33daefa0c3986886944aa0c42/view

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • ת מנותק
                                          ת מנותק
                                          תודה לך ה'
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #32

                                          נושא ישן ממש...
                                          אבל אשמח אם למישהו יש את אני מאמין-טרבלינקה של יהודה דים
                                          או קאברים של זה...
                                          תודה רבה!

                                          ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול