דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. יהודה דים

יהודה דים

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
35 פוסטים 16 כותבים 3.7k צפיות 5 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • יסכהי יסכה

    @100 חסום לנטפריים...

    1001 מנותק
    1001 מנותק
    100
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #5

    @יסכה מה חסום להורדה?

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • יסכהי יסכה

      @100 חסום לנטפריים...

      ריקי 1ר מנותק
      ריקי 1ר מנותק
      ריקי 1
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #6

      @יסכה למה חסום הכל פתוח

      1001 תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ריקי 1ר ריקי 1

        @יסכה למה חסום הכל פתוח

        1001 מנותק
        1001 מנותק
        100
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #7

        @ריקי-1 אולי היא התכונה להורדה
        כי אני גם בנטפרי ופתוח לי...

        ריקי 1ר תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • 1001 100

          @ריקי-1 אולי היא התכונה להורדה
          כי אני גם בנטפרי ופתוח לי...

          ריקי 1ר מנותק
          ריקי 1ר מנותק
          ריקי 1
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי אייצ'ית
          #8

          @100 את כל מה שפתוח אפשר גם להוריד


          @יסכה אם בכל זאת חסום לך מוכנה להוריד ולהעלות לכאן

          אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • יסכהי יסכה

            @100 חסום לנטפריים...

            ריקי 1ר מנותק
            ריקי 1ר מנותק
            ריקי 1
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #9
            פוסט זה נמחק!
            יסכהי תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ריקי 1ר ריקי 1

              פוסט זה נמחק!

              יסכהי מנותק
              יסכהי מנותק
              יסכה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #10

              @ריקי-1 אשמח תודה רבה

              ריקי 1ר תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ריקי 1ר ריקי 1

                @100 את כל מה שפתוח אפשר גם להוריד


                @יסכה אם בכל זאת חסום לך מוכנה להוריד ולהעלות לכאן

                אייצ'יתא מנותק
                אייצ'יתא מנותק
                אייצ'ית
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #11

                @ריקי-1 שימי לב ..
                אני רואה שאת חדשה בפורום..
                קודם כל ברוכה הבאה 😊
                דבר שני- קראי את חוקי הפורום בעיון. כי אנחנו אוכפים את כולם!
                אחד הכללים זה שאסור להגיב פעמיים ברצף. ניתן להגיב הכל בפוסט אחד.

                "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                ריקי 1ר תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • אייצ'יתא אייצ'ית

                  @ריקי-1 שימי לב ..
                  אני רואה שאת חדשה בפורום..
                  קודם כל ברוכה הבאה 😊
                  דבר שני- קראי את חוקי הפורום בעיון. כי אנחנו אוכפים את כולם!
                  אחד הכללים זה שאסור להגיב פעמיים ברצף. ניתן להגיב הכל בפוסט אחד.

                  ריקי 1ר מנותק
                  ריקי 1ר מנותק
                  ריקי 1
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי ריקי 1
                  #12

                  @אייצ-ית אבל זה תגובה לשני אנשים...תודה - יהודה דים.mp4

                  אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ריקי 1ר ריקי 1

                    @אייצ-ית אבל זה תגובה לשני אנשים...תודה - יהודה דים.mp4

                    אייצ'יתא מנותק
                    אייצ'יתא מנותק
                    אייצ'ית
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #13

                    @ריקי-1 עדין.
                    שימי לב שערכתי לך את התגובות לאחד. זה לא סותר את זה.

                    "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                    אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • יסכהי יסכה

                      @ריקי-1 אשמח תודה רבה

                      ריקי 1ר מנותק
                      ריקי 1ר מנותק
                      ריקי 1
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי ריקי 1
                      #14

                      @יסכה העלתי אחד ומ עלה עוד אחד.
                      זה חסום לך?
                      יהודה דים - דף גמרא.mp4

                      יסכהי תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ריקי 1ר ריקי 1

                        @יסכה העלתי אחד ומ עלה עוד אחד.
                        זה חסום לך?
                        יהודה דים - דף גמרא.mp4

                        יסכהי מנותק
                        יסכהי מנותק
                        יסכה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #15

                        @ריקי-1 כן תודה רבה.

                        ריקי 1ר תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • יסכהי יסכה

                          @ריקי-1 כן תודה רבה.

                          ריקי 1ר מנותק
                          ריקי 1ר מנותק
                          ריקי 1
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #16

                          @יסכה לא הבנתי זה חסום לך כעת מה שאני מעלה או לא?

                          יסכהי תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ריקי 1ר ריקי 1

                            @יסכה לא הבנתי זה חסום לך כעת מה שאני מעלה או לא?

                            יסכהי מנותק
                            יסכהי מנותק
                            יסכה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #17

                            @ריקי-1 לא זה לא חסום לי.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • 1001 100 סימן נושא זה כשאלה ב
                            • מנאשששמ מנותק
                              מנאשששמ מנותק
                              מנאששש
                              צוות פיקוח
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי מנאששש
                              #18

                              @יסכה @100

                              שובי

                              ועבדת
                              01-ועבדת.mp3
                              שובי השולמית
                              02-שובי השולמית.mp3
                              לא של חלום
                              03-לא של חלום.mp3
                              כל המשמח
                              04-כל המשמח.mp3
                              ומפני חטאינו
                              05-ומפני חטאינו.mp3
                              עד בלי די
                              06-עד בלי די.mp3
                              ליבי
                              07-ליבי.mp3
                              פעם אחת בחודש
                              08-פעם אחת בחודש.mp3
                              דרכה של תורה
                              09-דרכה של תורה.mp3
                              פותח
                              10-פותח.mp3

                              תכלס

                              בחלון הראווה
                              בחלון הראווה.mp3
                              בית המוסר
                              בית המוסר.mp3
                              בתוך רכבת
                              בתוך רכבת.mp3
                              למה
                              למה.mp3
                              מבקש סליחה
                              מבקש סליחה.mp3
                              נחש הנחושת
                              נחש הנחושת.mp3
                              סבא שלי
                              סבא שלי.mp3
                              עוצמים עיניים
                              עוצמים עיניים.mp3
                              שובר שתיקה
                              שובר שתיקה.mp3
                              תכל'ס
                              תכל'ס.mp3

                              מחשבות

                              פורים

                              [לכאורה אפשר להוריד את ה "לא נפתר"]

                              ברגע שמתחברים למוזיקה,
                              הטכניקה באה מעצמה.

                              ש פנניפ דוד 33ד 3 תגובות תגובה אחרונה
                              2
                              • מנאשששמ מנאששש

                                @יסכה @100

                                שובי

                                ועבדת
                                01-ועבדת.mp3
                                שובי השולמית
                                02-שובי השולמית.mp3
                                לא של חלום
                                03-לא של חלום.mp3
                                כל המשמח
                                04-כל המשמח.mp3
                                ומפני חטאינו
                                05-ומפני חטאינו.mp3
                                עד בלי די
                                06-עד בלי די.mp3
                                ליבי
                                07-ליבי.mp3
                                פעם אחת בחודש
                                08-פעם אחת בחודש.mp3
                                דרכה של תורה
                                09-דרכה של תורה.mp3
                                פותח
                                10-פותח.mp3

                                תכלס

                                בחלון הראווה
                                בחלון הראווה.mp3
                                בית המוסר
                                בית המוסר.mp3
                                בתוך רכבת
                                בתוך רכבת.mp3
                                למה
                                למה.mp3
                                מבקש סליחה
                                מבקש סליחה.mp3
                                נחש הנחושת
                                נחש הנחושת.mp3
                                סבא שלי
                                סבא שלי.mp3
                                עוצמים עיניים
                                עוצמים עיניים.mp3
                                שובר שתיקה
                                שובר שתיקה.mp3
                                תכל'ס
                                תכל'ס.mp3

                                מחשבות

                                פורים

                                [לכאורה אפשר להוריד את ה "לא נפתר"]

                                ש מנותק
                                ש מנותק
                                שמחה הגיטריסט
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #19

                                @מנאששש אתה יכול לפרט מה זה כל שיר?
                                ואשמח לקבל את השיר הישיבישער

                                מנאשששמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ש שמחה הגיטריסט

                                  @מנאששש אתה יכול לפרט מה זה כל שיר?
                                  ואשמח לקבל את השיר הישיבישער

                                  מנאשששמ מנותק
                                  מנאשששמ מנותק
                                  מנאששש
                                  צוות פיקוח
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #20

                                  @שמחה-הגיטריסט זה בדיסק מחשבות.

                                  @מנאששש אמר ביהודה דים:

                                  מחשבות

                                  ברגע שמתחברים למוזיקה,
                                  הטכניקה באה מעצמה.

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  2
                                  • מוזיקהמ מוזיקה סימן נושא זה כנושא רגיל ב
                                  • יונמיוזיקי מנותק
                                    יונמיוזיקי מנותק
                                    יונמיוזיק
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי יונמיוזיק
                                    #21

                                    b2d9c064-961c-4a4f-91b6-7229936a06b0-image.png
                                    https://archive.org/download/hadshotmusic_20220531/%D7%99%D7%94%D7%95%D7%93%D7%94%20%D7%93%D7%99%D7%9D%20-%20%D7%93%D7%A3%20%D7%92%D7%9E%D7%A8%D7%90%20%282022%29%20-%20%D7%AA%D7%A9%D7%A4%D7%91.mp3
                                    גרסת אקסטנד: (ארוכה + 320kbps)

                                    https://archive.org/download/hadshotmusic_20220531/%D7%99%D7%94%D7%95%D7%93%D7%94%20%D7%93%D7%99%D7%9D%20-%20%D7%93%D7%A3%20%D7%92%D7%9E%D7%A8%D7%90%20%282022%29%20-%20%D7%AA%D7%A9%D7%A4%D7%91%20-%20%D7%92%D7%99%D7%A8%D7%A1%D7%AA%20%D7%90%D7%A7%D7%A1%D7%98%D7%A0%D7%93%D7%93.mp3
                                    חזקקק

                                    שווה לכם לעקוב!
                                    חכם.gif

                                    י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    2
                                    • יונמיוזיקי יונמיוזיק

                                      b2d9c064-961c-4a4f-91b6-7229936a06b0-image.png
                                      https://archive.org/download/hadshotmusic_20220531/%D7%99%D7%94%D7%95%D7%93%D7%94%20%D7%93%D7%99%D7%9D%20-%20%D7%93%D7%A3%20%D7%92%D7%9E%D7%A8%D7%90%20%282022%29%20-%20%D7%AA%D7%A9%D7%A4%D7%91.mp3
                                      גרסת אקסטנד: (ארוכה + 320kbps)

                                      https://archive.org/download/hadshotmusic_20220531/%D7%99%D7%94%D7%95%D7%93%D7%94%20%D7%93%D7%99%D7%9D%20-%20%D7%93%D7%A3%20%D7%92%D7%9E%D7%A8%D7%90%20%282022%29%20-%20%D7%AA%D7%A9%D7%A4%D7%91%20-%20%D7%92%D7%99%D7%A8%D7%A1%D7%AA%20%D7%90%D7%A7%D7%A1%D7%98%D7%A0%D7%93%D7%93.mp3
                                      חזקקק

                                      י מנותק
                                      י מנותק
                                      יואל שג
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #22

                                      @יונמיוזיק הכריעו בענין של שם השיר...

                                      מה אשיב לך מה ששלי הרי שלך ומי יזכיר לי אם לא אתה לא מגיע לי כלום.

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      2
                                      • מנאשששמ מנאששש

                                        @יסכה @100

                                        שובי

                                        ועבדת
                                        01-ועבדת.mp3
                                        שובי השולמית
                                        02-שובי השולמית.mp3
                                        לא של חלום
                                        03-לא של חלום.mp3
                                        כל המשמח
                                        04-כל המשמח.mp3
                                        ומפני חטאינו
                                        05-ומפני חטאינו.mp3
                                        עד בלי די
                                        06-עד בלי די.mp3
                                        ליבי
                                        07-ליבי.mp3
                                        פעם אחת בחודש
                                        08-פעם אחת בחודש.mp3
                                        דרכה של תורה
                                        09-דרכה של תורה.mp3
                                        פותח
                                        10-פותח.mp3

                                        תכלס

                                        בחלון הראווה
                                        בחלון הראווה.mp3
                                        בית המוסר
                                        בית המוסר.mp3
                                        בתוך רכבת
                                        בתוך רכבת.mp3
                                        למה
                                        למה.mp3
                                        מבקש סליחה
                                        מבקש סליחה.mp3
                                        נחש הנחושת
                                        נחש הנחושת.mp3
                                        סבא שלי
                                        סבא שלי.mp3
                                        עוצמים עיניים
                                        עוצמים עיניים.mp3
                                        שובר שתיקה
                                        שובר שתיקה.mp3
                                        תכל'ס
                                        תכל'ס.mp3

                                        מחשבות

                                        פורים

                                        [לכאורה אפשר להוריד את ה "לא נפתר"]

                                        פנניפ מנותק
                                        פנניפ מנותק
                                        פנני
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #23

                                        @מנאששש אם אפשר את פורים שוב תודה

                                        "אם אתה רוצה חיים שמחים - קשור אותם במטרה לא באנשים ולא בחפצים" #אלברט איינשטיין.

                                        מנאשששמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • פנניפ פנני

                                          @מנאששש אם אפשר את פורים שוב תודה

                                          מנאשששמ מנותק
                                          מנאשששמ מנותק
                                          מנאששש
                                          צוות פיקוח
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #24

                                          @פנני
                                          01 - ויהי בימי אחשורוש.mp3
                                          05 - מתי.mp3
                                          יש עוד כמה שירים בדרייב
                                          https://drive.google.com/drive/folders/1C6OnNRx3PG9dqFjqkfhkIP8TxbBlgULe?usp=sharing

                                          ברגע שמתחברים למוזיקה,
                                          הטכניקה באה מעצמה.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול