דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. יהודה דים

יהודה דים

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
35 פוסטים 16 כותבים 3.7k צפיות 5 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ריקי 1ר ריקי 1

    @100 את כל מה שפתוח אפשר גם להוריד


    @יסכה אם בכל זאת חסום לך מוכנה להוריד ולהעלות לכאן

    אייצ'יתא מנותק
    אייצ'יתא מנותק
    אייצ'ית
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #11

    @ריקי-1 שימי לב ..
    אני רואה שאת חדשה בפורום..
    קודם כל ברוכה הבאה 😊
    דבר שני- קראי את חוקי הפורום בעיון. כי אנחנו אוכפים את כולם!
    אחד הכללים זה שאסור להגיב פעמיים ברצף. ניתן להגיב הכל בפוסט אחד.

    "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
    אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

    ריקי 1ר תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • אייצ'יתא אייצ'ית

      @ריקי-1 שימי לב ..
      אני רואה שאת חדשה בפורום..
      קודם כל ברוכה הבאה 😊
      דבר שני- קראי את חוקי הפורום בעיון. כי אנחנו אוכפים את כולם!
      אחד הכללים זה שאסור להגיב פעמיים ברצף. ניתן להגיב הכל בפוסט אחד.

      ריקי 1ר מנותק
      ריקי 1ר מנותק
      ריקי 1
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי ריקי 1
      #12

      @אייצ-ית אבל זה תגובה לשני אנשים...תודה - יהודה דים.mp4

      אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ריקי 1ר ריקי 1

        @אייצ-ית אבל זה תגובה לשני אנשים...תודה - יהודה דים.mp4

        אייצ'יתא מנותק
        אייצ'יתא מנותק
        אייצ'ית
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #13

        @ריקי-1 עדין.
        שימי לב שערכתי לך את התגובות לאחד. זה לא סותר את זה.

        "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
        אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • יסכהי יסכה

          @ריקי-1 אשמח תודה רבה

          ריקי 1ר מנותק
          ריקי 1ר מנותק
          ריקי 1
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי ריקי 1
          #14

          @יסכה העלתי אחד ומ עלה עוד אחד.
          זה חסום לך?
          יהודה דים - דף גמרא.mp4

          יסכהי תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ריקי 1ר ריקי 1

            @יסכה העלתי אחד ומ עלה עוד אחד.
            זה חסום לך?
            יהודה דים - דף גמרא.mp4

            יסכהי מנותק
            יסכהי מנותק
            יסכה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #15

            @ריקי-1 כן תודה רבה.

            ריקי 1ר תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • יסכהי יסכה

              @ריקי-1 כן תודה רבה.

              ריקי 1ר מנותק
              ריקי 1ר מנותק
              ריקי 1
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #16

              @יסכה לא הבנתי זה חסום לך כעת מה שאני מעלה או לא?

              יסכהי תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ריקי 1ר ריקי 1

                @יסכה לא הבנתי זה חסום לך כעת מה שאני מעלה או לא?

                יסכהי מנותק
                יסכהי מנותק
                יסכה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #17

                @ריקי-1 לא זה לא חסום לי.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • 1001 100 סימן נושא זה כשאלה ב
                • מנאשששמ מנותק
                  מנאשששמ מנותק
                  מנאששש
                  צוות פיקוח
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי מנאששש
                  #18

                  @יסכה @100

                  שובי

                  ועבדת
                  01-ועבדת.mp3
                  שובי השולמית
                  02-שובי השולמית.mp3
                  לא של חלום
                  03-לא של חלום.mp3
                  כל המשמח
                  04-כל המשמח.mp3
                  ומפני חטאינו
                  05-ומפני חטאינו.mp3
                  עד בלי די
                  06-עד בלי די.mp3
                  ליבי
                  07-ליבי.mp3
                  פעם אחת בחודש
                  08-פעם אחת בחודש.mp3
                  דרכה של תורה
                  09-דרכה של תורה.mp3
                  פותח
                  10-פותח.mp3

                  תכלס

                  בחלון הראווה
                  בחלון הראווה.mp3
                  בית המוסר
                  בית המוסר.mp3
                  בתוך רכבת
                  בתוך רכבת.mp3
                  למה
                  למה.mp3
                  מבקש סליחה
                  מבקש סליחה.mp3
                  נחש הנחושת
                  נחש הנחושת.mp3
                  סבא שלי
                  סבא שלי.mp3
                  עוצמים עיניים
                  עוצמים עיניים.mp3
                  שובר שתיקה
                  שובר שתיקה.mp3
                  תכל'ס
                  תכל'ס.mp3

                  מחשבות

                  פורים

                  [לכאורה אפשר להוריד את ה "לא נפתר"]

                  ברגע שמתחברים למוזיקה,
                  הטכניקה באה מעצמה.

                  ש פנניפ דוד 33ד 3 תגובות תגובה אחרונה
                  2
                  • מנאשששמ מנאששש

                    @יסכה @100

                    שובי

                    ועבדת
                    01-ועבדת.mp3
                    שובי השולמית
                    02-שובי השולמית.mp3
                    לא של חלום
                    03-לא של חלום.mp3
                    כל המשמח
                    04-כל המשמח.mp3
                    ומפני חטאינו
                    05-ומפני חטאינו.mp3
                    עד בלי די
                    06-עד בלי די.mp3
                    ליבי
                    07-ליבי.mp3
                    פעם אחת בחודש
                    08-פעם אחת בחודש.mp3
                    דרכה של תורה
                    09-דרכה של תורה.mp3
                    פותח
                    10-פותח.mp3

                    תכלס

                    בחלון הראווה
                    בחלון הראווה.mp3
                    בית המוסר
                    בית המוסר.mp3
                    בתוך רכבת
                    בתוך רכבת.mp3
                    למה
                    למה.mp3
                    מבקש סליחה
                    מבקש סליחה.mp3
                    נחש הנחושת
                    נחש הנחושת.mp3
                    סבא שלי
                    סבא שלי.mp3
                    עוצמים עיניים
                    עוצמים עיניים.mp3
                    שובר שתיקה
                    שובר שתיקה.mp3
                    תכל'ס
                    תכל'ס.mp3

                    מחשבות

                    פורים

                    [לכאורה אפשר להוריד את ה "לא נפתר"]

                    ש מנותק
                    ש מנותק
                    שמחה הגיטריסט
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #19

                    @מנאששש אתה יכול לפרט מה זה כל שיר?
                    ואשמח לקבל את השיר הישיבישער

                    מנאשששמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ש שמחה הגיטריסט

                      @מנאששש אתה יכול לפרט מה זה כל שיר?
                      ואשמח לקבל את השיר הישיבישער

                      מנאשששמ מנותק
                      מנאשששמ מנותק
                      מנאששש
                      צוות פיקוח
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #20

                      @שמחה-הגיטריסט זה בדיסק מחשבות.

                      @מנאששש אמר ביהודה דים:

                      מחשבות

                      ברגע שמתחברים למוזיקה,
                      הטכניקה באה מעצמה.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • מוזיקהמ מוזיקה סימן נושא זה כנושא רגיל ב
                      • יונמיוזיקי מנותק
                        יונמיוזיקי מנותק
                        יונמיוזיק
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי יונמיוזיק
                        #21

                        b2d9c064-961c-4a4f-91b6-7229936a06b0-image.png
                        https://archive.org/download/hadshotmusic_20220531/%D7%99%D7%94%D7%95%D7%93%D7%94%20%D7%93%D7%99%D7%9D%20-%20%D7%93%D7%A3%20%D7%92%D7%9E%D7%A8%D7%90%20%282022%29%20-%20%D7%AA%D7%A9%D7%A4%D7%91.mp3
                        גרסת אקסטנד: (ארוכה + 320kbps)

                        https://archive.org/download/hadshotmusic_20220531/%D7%99%D7%94%D7%95%D7%93%D7%94%20%D7%93%D7%99%D7%9D%20-%20%D7%93%D7%A3%20%D7%92%D7%9E%D7%A8%D7%90%20%282022%29%20-%20%D7%AA%D7%A9%D7%A4%D7%91%20-%20%D7%92%D7%99%D7%A8%D7%A1%D7%AA%20%D7%90%D7%A7%D7%A1%D7%98%D7%A0%D7%93%D7%93.mp3
                        חזקקק

                        שווה לכם לעקוב!
                        חכם.gif

                        י תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • יונמיוזיקי יונמיוזיק

                          b2d9c064-961c-4a4f-91b6-7229936a06b0-image.png
                          https://archive.org/download/hadshotmusic_20220531/%D7%99%D7%94%D7%95%D7%93%D7%94%20%D7%93%D7%99%D7%9D%20-%20%D7%93%D7%A3%20%D7%92%D7%9E%D7%A8%D7%90%20%282022%29%20-%20%D7%AA%D7%A9%D7%A4%D7%91.mp3
                          גרסת אקסטנד: (ארוכה + 320kbps)

                          https://archive.org/download/hadshotmusic_20220531/%D7%99%D7%94%D7%95%D7%93%D7%94%20%D7%93%D7%99%D7%9D%20-%20%D7%93%D7%A3%20%D7%92%D7%9E%D7%A8%D7%90%20%282022%29%20-%20%D7%AA%D7%A9%D7%A4%D7%91%20-%20%D7%92%D7%99%D7%A8%D7%A1%D7%AA%20%D7%90%D7%A7%D7%A1%D7%98%D7%A0%D7%93%D7%93.mp3
                          חזקקק

                          י מנותק
                          י מנותק
                          יואל שג
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #22

                          @יונמיוזיק הכריעו בענין של שם השיר...

                          מה אשיב לך מה ששלי הרי שלך ומי יזכיר לי אם לא אתה לא מגיע לי כלום.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • מנאשששמ מנאששש

                            @יסכה @100

                            שובי

                            ועבדת
                            01-ועבדת.mp3
                            שובי השולמית
                            02-שובי השולמית.mp3
                            לא של חלום
                            03-לא של חלום.mp3
                            כל המשמח
                            04-כל המשמח.mp3
                            ומפני חטאינו
                            05-ומפני חטאינו.mp3
                            עד בלי די
                            06-עד בלי די.mp3
                            ליבי
                            07-ליבי.mp3
                            פעם אחת בחודש
                            08-פעם אחת בחודש.mp3
                            דרכה של תורה
                            09-דרכה של תורה.mp3
                            פותח
                            10-פותח.mp3

                            תכלס

                            בחלון הראווה
                            בחלון הראווה.mp3
                            בית המוסר
                            בית המוסר.mp3
                            בתוך רכבת
                            בתוך רכבת.mp3
                            למה
                            למה.mp3
                            מבקש סליחה
                            מבקש סליחה.mp3
                            נחש הנחושת
                            נחש הנחושת.mp3
                            סבא שלי
                            סבא שלי.mp3
                            עוצמים עיניים
                            עוצמים עיניים.mp3
                            שובר שתיקה
                            שובר שתיקה.mp3
                            תכל'ס
                            תכל'ס.mp3

                            מחשבות

                            פורים

                            [לכאורה אפשר להוריד את ה "לא נפתר"]

                            פנניפ מנותק
                            פנניפ מנותק
                            פנני
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #23

                            @מנאששש אם אפשר את פורים שוב תודה

                            "אם אתה רוצה חיים שמחים - קשור אותם במטרה לא באנשים ולא בחפצים" #אלברט איינשטיין.

                            מנאשששמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • פנניפ פנני

                              @מנאששש אם אפשר את פורים שוב תודה

                              מנאשששמ מנותק
                              מנאשששמ מנותק
                              מנאששש
                              צוות פיקוח
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #24

                              @פנני
                              01 - ויהי בימי אחשורוש.mp3
                              05 - מתי.mp3
                              יש עוד כמה שירים בדרייב
                              https://drive.google.com/drive/folders/1C6OnNRx3PG9dqFjqkfhkIP8TxbBlgULe?usp=sharing

                              ברגע שמתחברים למוזיקה,
                              הטכניקה באה מעצמה.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • פנניפ מנותק
                                פנניפ מנותק
                                פנני
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי פנני
                                #25

                                אפשר את האלבומים שלו - מחשבות, גל עיני, אורייתא?

                                אם אין זכויות יוצרים נראלי שאין

                                "אם אתה רוצה חיים שמחים - קשור אותם במטרה לא באנשים ולא בחפצים" #אלברט איינשטיין.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • אביגיל 1א אביגיל 1 התייחס לנושא זה ב
                                • ר רוחלה כהן התייחס לנושא זה ב
                                • דוד 33ד מנותק
                                  דוד 33ד מנותק
                                  דוד 33
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #26

                                  מישהו מכיר את מקהלת הילדים "שמחה בויס" של יהודה דים, יש להם קליפ שנקרא "בן פייגא" קאבר לשיר של ליפא, יש למישהו את הקליפ ואת השיר?

                                  י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • מנאשששמ מנאששש

                                    @יסכה @100

                                    שובי

                                    ועבדת
                                    01-ועבדת.mp3
                                    שובי השולמית
                                    02-שובי השולמית.mp3
                                    לא של חלום
                                    03-לא של חלום.mp3
                                    כל המשמח
                                    04-כל המשמח.mp3
                                    ומפני חטאינו
                                    05-ומפני חטאינו.mp3
                                    עד בלי די
                                    06-עד בלי די.mp3
                                    ליבי
                                    07-ליבי.mp3
                                    פעם אחת בחודש
                                    08-פעם אחת בחודש.mp3
                                    דרכה של תורה
                                    09-דרכה של תורה.mp3
                                    פותח
                                    10-פותח.mp3

                                    תכלס

                                    בחלון הראווה
                                    בחלון הראווה.mp3
                                    בית המוסר
                                    בית המוסר.mp3
                                    בתוך רכבת
                                    בתוך רכבת.mp3
                                    למה
                                    למה.mp3
                                    מבקש סליחה
                                    מבקש סליחה.mp3
                                    נחש הנחושת
                                    נחש הנחושת.mp3
                                    סבא שלי
                                    סבא שלי.mp3
                                    עוצמים עיניים
                                    עוצמים עיניים.mp3
                                    שובר שתיקה
                                    שובר שתיקה.mp3
                                    תכל'ס
                                    תכל'ס.mp3

                                    מחשבות

                                    פורים

                                    [לכאורה אפשר להוריד את ה "לא נפתר"]

                                    דוד 33ד מנותק
                                    דוד 33ד מנותק
                                    דוד 33
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי דוד 33
                                    #27

                                    @מנאששש אמר ביהודה דים:

                                    @יסכה @100

                                    שובי

                                    ועבדת
                                    01-ועבדת.mp3
                                    שובי השולמית
                                    [02-שובי השולמית.mp3](העלת יותר מידי קבצים בפעם אחת. אנא נסה שוב במועד מאוחר יותר)
                                    לא של חלום
                                    03-לא של חלום.mp3
                                    כל המשמח
                                    04-כל המשמח.mp3
                                    ומפני חטאינו
                                    [05-ומפני חטאינו.mp3](העלת יותר מידי קבצים בפעם אחת. אנא נסה שוב במועד מאוחר יותר)
                                    עד בלי די
                                    06-עד בלי די.mp3
                                    ליבי
                                    07-ליבי.mp3
                                    פעם אחת בחודש
                                    08-פעם אחת בחודש.mp3
                                    דרכה של תורה
                                    09-דרכה של תורה.mp3
                                    פותח
                                    10-פותח.mp3

                                    תכלס

                                    בחלון הראווה
                                    בחלון הראווה.mp3
                                    בית המוסר
                                    בית המוסר.mp3
                                    בתוך רכבת
                                    בתוך רכבת.mp3
                                    למה
                                    למה.mp3
                                    מבקש סליחה
                                    [מבקש סליחה.mp3](העלת יותר מידי קבצים בפעם אחת. אנא נסה שוב במועד מאוחר יותר)
                                    נחש הנחושת
                                    נחש הנחושת.mp3
                                    סבא שלי
                                    סבא שלי.mp3
                                    עוצמים עיניים
                                    עוצמים עיניים.mp3
                                    שובר שתיקה
                                    שובר שתיקה.mp3
                                    תכל'ס
                                    תכל'ס.mp3

                                    מחשבות

                                    פורים

                                    [לכאורה אפשר להוריד את ה "לא נפתר"]

                                    אפשר לעלות עוד פעם את רצועה 2 ו5 מהדיסק "שובי" זה לא נפתח לי?

                                    ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • דוד 33ד דוד 33

                                      @מנאששש אמר ביהודה דים:

                                      @יסכה @100

                                      שובי

                                      ועבדת
                                      01-ועבדת.mp3
                                      שובי השולמית
                                      [02-שובי השולמית.mp3](העלת יותר מידי קבצים בפעם אחת. אנא נסה שוב במועד מאוחר יותר)
                                      לא של חלום
                                      03-לא של חלום.mp3
                                      כל המשמח
                                      04-כל המשמח.mp3
                                      ומפני חטאינו
                                      [05-ומפני חטאינו.mp3](העלת יותר מידי קבצים בפעם אחת. אנא נסה שוב במועד מאוחר יותר)
                                      עד בלי די
                                      06-עד בלי די.mp3
                                      ליבי
                                      07-ליבי.mp3
                                      פעם אחת בחודש
                                      08-פעם אחת בחודש.mp3
                                      דרכה של תורה
                                      09-דרכה של תורה.mp3
                                      פותח
                                      10-פותח.mp3

                                      תכלס

                                      בחלון הראווה
                                      בחלון הראווה.mp3
                                      בית המוסר
                                      בית המוסר.mp3
                                      בתוך רכבת
                                      בתוך רכבת.mp3
                                      למה
                                      למה.mp3
                                      מבקש סליחה
                                      [מבקש סליחה.mp3](העלת יותר מידי קבצים בפעם אחת. אנא נסה שוב במועד מאוחר יותר)
                                      נחש הנחושת
                                      נחש הנחושת.mp3
                                      סבא שלי
                                      סבא שלי.mp3
                                      עוצמים עיניים
                                      עוצמים עיניים.mp3
                                      שובר שתיקה
                                      שובר שתיקה.mp3
                                      תכל'ס
                                      תכל'ס.mp3

                                      מחשבות

                                      פורים

                                      [לכאורה אפשר להוריד את ה "לא נפתר"]

                                      אפשר לעלות עוד פעם את רצועה 2 ו5 מהדיסק "שובי" זה לא נפתח לי?

                                      ד מנותק
                                      ד מנותק
                                      ד19
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #28

                                      @דוד-33
                                      02-שובי השולמית.mp3
                                      05-ומפני חטאינו.mp3

                                      תנסה. מקסימום תצליח..

                                      דוד 33ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • ד ד19

                                        @דוד-33
                                        02-שובי השולמית.mp3
                                        05-ומפני חטאינו.mp3

                                        דוד 33ד מנותק
                                        דוד 33ד מנותק
                                        דוד 33
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #29

                                        @ד19 יש לך את הדיסק "מחשבות" של יהודה?

                                        ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • דוד 33ד דוד 33

                                          @ד19 יש לך את הדיסק "מחשבות" של יהודה?

                                          ד מנותק
                                          ד מנותק
                                          ד19
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #30

                                          @דוד-33 יש לי הרבה אלבומים שלו(אולי זה הכל אבל אני לא יודעת)
                                          אם אין על זה זכויות יוצרים אני אעלה לך בשמחה

                                          תנסה. מקסימום תצליח..

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול