דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. יהודה דים

יהודה דים

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
35 פוסטים 16 כותבים 3.7k צפיות 5 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ריקי 1ר ריקי 1

    פוסט זה נמחק!

    יסכהי מנותק
    יסכהי מנותק
    יסכה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #10

    @ריקי-1 אשמח תודה רבה

    ריקי 1ר תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ריקי 1ר ריקי 1

      @100 את כל מה שפתוח אפשר גם להוריד


      @יסכה אם בכל זאת חסום לך מוכנה להוריד ולהעלות לכאן

      אייצ'יתא מנותק
      אייצ'יתא מנותק
      אייצ'ית
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #11

      @ריקי-1 שימי לב ..
      אני רואה שאת חדשה בפורום..
      קודם כל ברוכה הבאה 😊
      דבר שני- קראי את חוקי הפורום בעיון. כי אנחנו אוכפים את כולם!
      אחד הכללים זה שאסור להגיב פעמיים ברצף. ניתן להגיב הכל בפוסט אחד.

      "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
      אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

      ריקי 1ר תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • אייצ'יתא אייצ'ית

        @ריקי-1 שימי לב ..
        אני רואה שאת חדשה בפורום..
        קודם כל ברוכה הבאה 😊
        דבר שני- קראי את חוקי הפורום בעיון. כי אנחנו אוכפים את כולם!
        אחד הכללים זה שאסור להגיב פעמיים ברצף. ניתן להגיב הכל בפוסט אחד.

        ריקי 1ר מנותק
        ריקי 1ר מנותק
        ריקי 1
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי ריקי 1
        #12

        @אייצ-ית אבל זה תגובה לשני אנשים...תודה - יהודה דים.mp4

        אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ריקי 1ר ריקי 1

          @אייצ-ית אבל זה תגובה לשני אנשים...תודה - יהודה דים.mp4

          אייצ'יתא מנותק
          אייצ'יתא מנותק
          אייצ'ית
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #13

          @ריקי-1 עדין.
          שימי לב שערכתי לך את התגובות לאחד. זה לא סותר את זה.

          "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
          אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • יסכהי יסכה

            @ריקי-1 אשמח תודה רבה

            ריקי 1ר מנותק
            ריקי 1ר מנותק
            ריקי 1
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי ריקי 1
            #14

            @יסכה העלתי אחד ומ עלה עוד אחד.
            זה חסום לך?
            יהודה דים - דף גמרא.mp4

            יסכהי תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ריקי 1ר ריקי 1

              @יסכה העלתי אחד ומ עלה עוד אחד.
              זה חסום לך?
              יהודה דים - דף גמרא.mp4

              יסכהי מנותק
              יסכהי מנותק
              יסכה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #15

              @ריקי-1 כן תודה רבה.

              ריקי 1ר תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • יסכהי יסכה

                @ריקי-1 כן תודה רבה.

                ריקי 1ר מנותק
                ריקי 1ר מנותק
                ריקי 1
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #16

                @יסכה לא הבנתי זה חסום לך כעת מה שאני מעלה או לא?

                יסכהי תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ריקי 1ר ריקי 1

                  @יסכה לא הבנתי זה חסום לך כעת מה שאני מעלה או לא?

                  יסכהי מנותק
                  יסכהי מנותק
                  יסכה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #17

                  @ריקי-1 לא זה לא חסום לי.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • 1001 100 סימן נושא זה כשאלה ב
                  • מנאשששמ מנותק
                    מנאשששמ מנותק
                    מנאששש
                    צוות פיקוח
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מנאששש
                    #18

                    @יסכה @100

                    שובי

                    ועבדת
                    01-ועבדת.mp3
                    שובי השולמית
                    02-שובי השולמית.mp3
                    לא של חלום
                    03-לא של חלום.mp3
                    כל המשמח
                    04-כל המשמח.mp3
                    ומפני חטאינו
                    05-ומפני חטאינו.mp3
                    עד בלי די
                    06-עד בלי די.mp3
                    ליבי
                    07-ליבי.mp3
                    פעם אחת בחודש
                    08-פעם אחת בחודש.mp3
                    דרכה של תורה
                    09-דרכה של תורה.mp3
                    פותח
                    10-פותח.mp3

                    תכלס

                    בחלון הראווה
                    בחלון הראווה.mp3
                    בית המוסר
                    בית המוסר.mp3
                    בתוך רכבת
                    בתוך רכבת.mp3
                    למה
                    למה.mp3
                    מבקש סליחה
                    מבקש סליחה.mp3
                    נחש הנחושת
                    נחש הנחושת.mp3
                    סבא שלי
                    סבא שלי.mp3
                    עוצמים עיניים
                    עוצמים עיניים.mp3
                    שובר שתיקה
                    שובר שתיקה.mp3
                    תכל'ס
                    תכל'ס.mp3

                    מחשבות

                    פורים

                    [לכאורה אפשר להוריד את ה "לא נפתר"]

                    ברגע שמתחברים למוזיקה,
                    הטכניקה באה מעצמה.

                    ש פנניפ דוד 33ד 3 תגובות תגובה אחרונה
                    2
                    • מנאשששמ מנאששש

                      @יסכה @100

                      שובי

                      ועבדת
                      01-ועבדת.mp3
                      שובי השולמית
                      02-שובי השולמית.mp3
                      לא של חלום
                      03-לא של חלום.mp3
                      כל המשמח
                      04-כל המשמח.mp3
                      ומפני חטאינו
                      05-ומפני חטאינו.mp3
                      עד בלי די
                      06-עד בלי די.mp3
                      ליבי
                      07-ליבי.mp3
                      פעם אחת בחודש
                      08-פעם אחת בחודש.mp3
                      דרכה של תורה
                      09-דרכה של תורה.mp3
                      פותח
                      10-פותח.mp3

                      תכלס

                      בחלון הראווה
                      בחלון הראווה.mp3
                      בית המוסר
                      בית המוסר.mp3
                      בתוך רכבת
                      בתוך רכבת.mp3
                      למה
                      למה.mp3
                      מבקש סליחה
                      מבקש סליחה.mp3
                      נחש הנחושת
                      נחש הנחושת.mp3
                      סבא שלי
                      סבא שלי.mp3
                      עוצמים עיניים
                      עוצמים עיניים.mp3
                      שובר שתיקה
                      שובר שתיקה.mp3
                      תכל'ס
                      תכל'ס.mp3

                      מחשבות

                      פורים

                      [לכאורה אפשר להוריד את ה "לא נפתר"]

                      ש מנותק
                      ש מנותק
                      שמחה הגיטריסט
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #19

                      @מנאששש אתה יכול לפרט מה זה כל שיר?
                      ואשמח לקבל את השיר הישיבישער

                      מנאשששמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ש שמחה הגיטריסט

                        @מנאששש אתה יכול לפרט מה זה כל שיר?
                        ואשמח לקבל את השיר הישיבישער

                        מנאשששמ מנותק
                        מנאשששמ מנותק
                        מנאששש
                        צוות פיקוח
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #20

                        @שמחה-הגיטריסט זה בדיסק מחשבות.

                        @מנאששש אמר ביהודה דים:

                        מחשבות

                        ברגע שמתחברים למוזיקה,
                        הטכניקה באה מעצמה.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • מוזיקהמ מוזיקה סימן נושא זה כנושא רגיל ב
                        • יונמיוזיקי מנותק
                          יונמיוזיקי מנותק
                          יונמיוזיק
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי יונמיוזיק
                          #21

                          b2d9c064-961c-4a4f-91b6-7229936a06b0-image.png
                          https://archive.org/download/hadshotmusic_20220531/%D7%99%D7%94%D7%95%D7%93%D7%94%20%D7%93%D7%99%D7%9D%20-%20%D7%93%D7%A3%20%D7%92%D7%9E%D7%A8%D7%90%20%282022%29%20-%20%D7%AA%D7%A9%D7%A4%D7%91.mp3
                          גרסת אקסטנד: (ארוכה + 320kbps)

                          https://archive.org/download/hadshotmusic_20220531/%D7%99%D7%94%D7%95%D7%93%D7%94%20%D7%93%D7%99%D7%9D%20-%20%D7%93%D7%A3%20%D7%92%D7%9E%D7%A8%D7%90%20%282022%29%20-%20%D7%AA%D7%A9%D7%A4%D7%91%20-%20%D7%92%D7%99%D7%A8%D7%A1%D7%AA%20%D7%90%D7%A7%D7%A1%D7%98%D7%A0%D7%93%D7%93.mp3
                          חזקקק

                          שווה לכם לעקוב!
                          חכם.gif

                          י תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • יונמיוזיקי יונמיוזיק

                            b2d9c064-961c-4a4f-91b6-7229936a06b0-image.png
                            https://archive.org/download/hadshotmusic_20220531/%D7%99%D7%94%D7%95%D7%93%D7%94%20%D7%93%D7%99%D7%9D%20-%20%D7%93%D7%A3%20%D7%92%D7%9E%D7%A8%D7%90%20%282022%29%20-%20%D7%AA%D7%A9%D7%A4%D7%91.mp3
                            גרסת אקסטנד: (ארוכה + 320kbps)

                            https://archive.org/download/hadshotmusic_20220531/%D7%99%D7%94%D7%95%D7%93%D7%94%20%D7%93%D7%99%D7%9D%20-%20%D7%93%D7%A3%20%D7%92%D7%9E%D7%A8%D7%90%20%282022%29%20-%20%D7%AA%D7%A9%D7%A4%D7%91%20-%20%D7%92%D7%99%D7%A8%D7%A1%D7%AA%20%D7%90%D7%A7%D7%A1%D7%98%D7%A0%D7%93%D7%93.mp3
                            חזקקק

                            י מנותק
                            י מנותק
                            יואל שג
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #22

                            @יונמיוזיק הכריעו בענין של שם השיר...

                            מה אשיב לך מה ששלי הרי שלך ומי יזכיר לי אם לא אתה לא מגיע לי כלום.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • מנאשששמ מנאששש

                              @יסכה @100

                              שובי

                              ועבדת
                              01-ועבדת.mp3
                              שובי השולמית
                              02-שובי השולמית.mp3
                              לא של חלום
                              03-לא של חלום.mp3
                              כל המשמח
                              04-כל המשמח.mp3
                              ומפני חטאינו
                              05-ומפני חטאינו.mp3
                              עד בלי די
                              06-עד בלי די.mp3
                              ליבי
                              07-ליבי.mp3
                              פעם אחת בחודש
                              08-פעם אחת בחודש.mp3
                              דרכה של תורה
                              09-דרכה של תורה.mp3
                              פותח
                              10-פותח.mp3

                              תכלס

                              בחלון הראווה
                              בחלון הראווה.mp3
                              בית המוסר
                              בית המוסר.mp3
                              בתוך רכבת
                              בתוך רכבת.mp3
                              למה
                              למה.mp3
                              מבקש סליחה
                              מבקש סליחה.mp3
                              נחש הנחושת
                              נחש הנחושת.mp3
                              סבא שלי
                              סבא שלי.mp3
                              עוצמים עיניים
                              עוצמים עיניים.mp3
                              שובר שתיקה
                              שובר שתיקה.mp3
                              תכל'ס
                              תכל'ס.mp3

                              מחשבות

                              פורים

                              [לכאורה אפשר להוריד את ה "לא נפתר"]

                              פנניפ מנותק
                              פנניפ מנותק
                              פנני
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #23

                              @מנאששש אם אפשר את פורים שוב תודה

                              "אם אתה רוצה חיים שמחים - קשור אותם במטרה לא באנשים ולא בחפצים" #אלברט איינשטיין.

                              מנאשששמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • פנניפ פנני

                                @מנאששש אם אפשר את פורים שוב תודה

                                מנאשששמ מנותק
                                מנאשששמ מנותק
                                מנאששש
                                צוות פיקוח
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #24

                                @פנני
                                01 - ויהי בימי אחשורוש.mp3
                                05 - מתי.mp3
                                יש עוד כמה שירים בדרייב
                                https://drive.google.com/drive/folders/1C6OnNRx3PG9dqFjqkfhkIP8TxbBlgULe?usp=sharing

                                ברגע שמתחברים למוזיקה,
                                הטכניקה באה מעצמה.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • פנניפ מנותק
                                  פנניפ מנותק
                                  פנני
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי פנני
                                  #25

                                  אפשר את האלבומים שלו - מחשבות, גל עיני, אורייתא?

                                  אם אין זכויות יוצרים נראלי שאין

                                  "אם אתה רוצה חיים שמחים - קשור אותם במטרה לא באנשים ולא בחפצים" #אלברט איינשטיין.

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • אביגיל 1א אביגיל 1 התייחס לנושא זה ב
                                  • ר רוחלה כהן התייחס לנושא זה ב
                                  • דוד 33ד מנותק
                                    דוד 33ד מנותק
                                    דוד 33
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #26

                                    מישהו מכיר את מקהלת הילדים "שמחה בויס" של יהודה דים, יש להם קליפ שנקרא "בן פייגא" קאבר לשיר של ליפא, יש למישהו את הקליפ ואת השיר?

                                    י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • מנאשששמ מנאששש

                                      @יסכה @100

                                      שובי

                                      ועבדת
                                      01-ועבדת.mp3
                                      שובי השולמית
                                      02-שובי השולמית.mp3
                                      לא של חלום
                                      03-לא של חלום.mp3
                                      כל המשמח
                                      04-כל המשמח.mp3
                                      ומפני חטאינו
                                      05-ומפני חטאינו.mp3
                                      עד בלי די
                                      06-עד בלי די.mp3
                                      ליבי
                                      07-ליבי.mp3
                                      פעם אחת בחודש
                                      08-פעם אחת בחודש.mp3
                                      דרכה של תורה
                                      09-דרכה של תורה.mp3
                                      פותח
                                      10-פותח.mp3

                                      תכלס

                                      בחלון הראווה
                                      בחלון הראווה.mp3
                                      בית המוסר
                                      בית המוסר.mp3
                                      בתוך רכבת
                                      בתוך רכבת.mp3
                                      למה
                                      למה.mp3
                                      מבקש סליחה
                                      מבקש סליחה.mp3
                                      נחש הנחושת
                                      נחש הנחושת.mp3
                                      סבא שלי
                                      סבא שלי.mp3
                                      עוצמים עיניים
                                      עוצמים עיניים.mp3
                                      שובר שתיקה
                                      שובר שתיקה.mp3
                                      תכל'ס
                                      תכל'ס.mp3

                                      מחשבות

                                      פורים

                                      [לכאורה אפשר להוריד את ה "לא נפתר"]

                                      דוד 33ד מנותק
                                      דוד 33ד מנותק
                                      דוד 33
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי דוד 33
                                      #27

                                      @מנאששש אמר ביהודה דים:

                                      @יסכה @100

                                      שובי

                                      ועבדת
                                      01-ועבדת.mp3
                                      שובי השולמית
                                      [02-שובי השולמית.mp3](העלת יותר מידי קבצים בפעם אחת. אנא נסה שוב במועד מאוחר יותר)
                                      לא של חלום
                                      03-לא של חלום.mp3
                                      כל המשמח
                                      04-כל המשמח.mp3
                                      ומפני חטאינו
                                      [05-ומפני חטאינו.mp3](העלת יותר מידי קבצים בפעם אחת. אנא נסה שוב במועד מאוחר יותר)
                                      עד בלי די
                                      06-עד בלי די.mp3
                                      ליבי
                                      07-ליבי.mp3
                                      פעם אחת בחודש
                                      08-פעם אחת בחודש.mp3
                                      דרכה של תורה
                                      09-דרכה של תורה.mp3
                                      פותח
                                      10-פותח.mp3

                                      תכלס

                                      בחלון הראווה
                                      בחלון הראווה.mp3
                                      בית המוסר
                                      בית המוסר.mp3
                                      בתוך רכבת
                                      בתוך רכבת.mp3
                                      למה
                                      למה.mp3
                                      מבקש סליחה
                                      [מבקש סליחה.mp3](העלת יותר מידי קבצים בפעם אחת. אנא נסה שוב במועד מאוחר יותר)
                                      נחש הנחושת
                                      נחש הנחושת.mp3
                                      סבא שלי
                                      סבא שלי.mp3
                                      עוצמים עיניים
                                      עוצמים עיניים.mp3
                                      שובר שתיקה
                                      שובר שתיקה.mp3
                                      תכל'ס
                                      תכל'ס.mp3

                                      מחשבות

                                      פורים

                                      [לכאורה אפשר להוריד את ה "לא נפתר"]

                                      אפשר לעלות עוד פעם את רצועה 2 ו5 מהדיסק "שובי" זה לא נפתח לי?

                                      ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • דוד 33ד דוד 33

                                        @מנאששש אמר ביהודה דים:

                                        @יסכה @100

                                        שובי

                                        ועבדת
                                        01-ועבדת.mp3
                                        שובי השולמית
                                        [02-שובי השולמית.mp3](העלת יותר מידי קבצים בפעם אחת. אנא נסה שוב במועד מאוחר יותר)
                                        לא של חלום
                                        03-לא של חלום.mp3
                                        כל המשמח
                                        04-כל המשמח.mp3
                                        ומפני חטאינו
                                        [05-ומפני חטאינו.mp3](העלת יותר מידי קבצים בפעם אחת. אנא נסה שוב במועד מאוחר יותר)
                                        עד בלי די
                                        06-עד בלי די.mp3
                                        ליבי
                                        07-ליבי.mp3
                                        פעם אחת בחודש
                                        08-פעם אחת בחודש.mp3
                                        דרכה של תורה
                                        09-דרכה של תורה.mp3
                                        פותח
                                        10-פותח.mp3

                                        תכלס

                                        בחלון הראווה
                                        בחלון הראווה.mp3
                                        בית המוסר
                                        בית המוסר.mp3
                                        בתוך רכבת
                                        בתוך רכבת.mp3
                                        למה
                                        למה.mp3
                                        מבקש סליחה
                                        [מבקש סליחה.mp3](העלת יותר מידי קבצים בפעם אחת. אנא נסה שוב במועד מאוחר יותר)
                                        נחש הנחושת
                                        נחש הנחושת.mp3
                                        סבא שלי
                                        סבא שלי.mp3
                                        עוצמים עיניים
                                        עוצמים עיניים.mp3
                                        שובר שתיקה
                                        שובר שתיקה.mp3
                                        תכל'ס
                                        תכל'ס.mp3

                                        מחשבות

                                        פורים

                                        [לכאורה אפשר להוריד את ה "לא נפתר"]

                                        אפשר לעלות עוד פעם את רצועה 2 ו5 מהדיסק "שובי" זה לא נפתח לי?

                                        ד מנותק
                                        ד מנותק
                                        ד19
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #28

                                        @דוד-33
                                        02-שובי השולמית.mp3
                                        05-ומפני חטאינו.mp3

                                        תנסה. מקסימום תצליח..

                                        דוד 33ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • ד ד19

                                          @דוד-33
                                          02-שובי השולמית.mp3
                                          05-ומפני חטאינו.mp3

                                          דוד 33ד מנותק
                                          דוד 33ד מנותק
                                          דוד 33
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #29

                                          @ד19 יש לך את הדיסק "מחשבות" של יהודה?

                                          ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול