דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. יהודה דים

יהודה דים

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
35 פוסטים 16 כותבים 3.7k צפיות 5 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • יסכהי יסכה

    @ריקי-1 אשמח תודה רבה

    ריקי 1ר מנותק
    ריקי 1ר מנותק
    ריקי 1
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי ריקי 1
    #14

    @יסכה העלתי אחד ומ עלה עוד אחד.
    זה חסום לך?
    יהודה דים - דף גמרא.mp4

    יסכהי תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ריקי 1ר ריקי 1

      @יסכה העלתי אחד ומ עלה עוד אחד.
      זה חסום לך?
      יהודה דים - דף גמרא.mp4

      יסכהי מנותק
      יסכהי מנותק
      יסכה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #15

      @ריקי-1 כן תודה רבה.

      ריקי 1ר תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • יסכהי יסכה

        @ריקי-1 כן תודה רבה.

        ריקי 1ר מנותק
        ריקי 1ר מנותק
        ריקי 1
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #16

        @יסכה לא הבנתי זה חסום לך כעת מה שאני מעלה או לא?

        יסכהי תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ריקי 1ר ריקי 1

          @יסכה לא הבנתי זה חסום לך כעת מה שאני מעלה או לא?

          יסכהי מנותק
          יסכהי מנותק
          יסכה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #17

          @ריקי-1 לא זה לא חסום לי.

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • 1001 100 סימן נושא זה כשאלה ב
          • מנאשששמ מנותק
            מנאשששמ מנותק
            מנאששש
            צוות פיקוח
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי מנאששש
            #18

            @יסכה @100

            שובי

            ועבדת
            01-ועבדת.mp3
            שובי השולמית
            02-שובי השולמית.mp3
            לא של חלום
            03-לא של חלום.mp3
            כל המשמח
            04-כל המשמח.mp3
            ומפני חטאינו
            05-ומפני חטאינו.mp3
            עד בלי די
            06-עד בלי די.mp3
            ליבי
            07-ליבי.mp3
            פעם אחת בחודש
            08-פעם אחת בחודש.mp3
            דרכה של תורה
            09-דרכה של תורה.mp3
            פותח
            10-פותח.mp3

            תכלס

            בחלון הראווה
            בחלון הראווה.mp3
            בית המוסר
            בית המוסר.mp3
            בתוך רכבת
            בתוך רכבת.mp3
            למה
            למה.mp3
            מבקש סליחה
            מבקש סליחה.mp3
            נחש הנחושת
            נחש הנחושת.mp3
            סבא שלי
            סבא שלי.mp3
            עוצמים עיניים
            עוצמים עיניים.mp3
            שובר שתיקה
            שובר שתיקה.mp3
            תכל'ס
            תכל'ס.mp3

            מחשבות

            פורים

            [לכאורה אפשר להוריד את ה "לא נפתר"]

            ברגע שמתחברים למוזיקה,
            הטכניקה באה מעצמה.

            ש פנניפ דוד 33ד 3 תגובות תגובה אחרונה
            2
            • מנאשששמ מנאששש

              @יסכה @100

              שובי

              ועבדת
              01-ועבדת.mp3
              שובי השולמית
              02-שובי השולמית.mp3
              לא של חלום
              03-לא של חלום.mp3
              כל המשמח
              04-כל המשמח.mp3
              ומפני חטאינו
              05-ומפני חטאינו.mp3
              עד בלי די
              06-עד בלי די.mp3
              ליבי
              07-ליבי.mp3
              פעם אחת בחודש
              08-פעם אחת בחודש.mp3
              דרכה של תורה
              09-דרכה של תורה.mp3
              פותח
              10-פותח.mp3

              תכלס

              בחלון הראווה
              בחלון הראווה.mp3
              בית המוסר
              בית המוסר.mp3
              בתוך רכבת
              בתוך רכבת.mp3
              למה
              למה.mp3
              מבקש סליחה
              מבקש סליחה.mp3
              נחש הנחושת
              נחש הנחושת.mp3
              סבא שלי
              סבא שלי.mp3
              עוצמים עיניים
              עוצמים עיניים.mp3
              שובר שתיקה
              שובר שתיקה.mp3
              תכל'ס
              תכל'ס.mp3

              מחשבות

              פורים

              [לכאורה אפשר להוריד את ה "לא נפתר"]

              ש מנותק
              ש מנותק
              שמחה הגיטריסט
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #19

              @מנאששש אתה יכול לפרט מה זה כל שיר?
              ואשמח לקבל את השיר הישיבישער

              מנאשששמ תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ש שמחה הגיטריסט

                @מנאששש אתה יכול לפרט מה זה כל שיר?
                ואשמח לקבל את השיר הישיבישער

                מנאשששמ מנותק
                מנאשששמ מנותק
                מנאששש
                צוות פיקוח
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #20

                @שמחה-הגיטריסט זה בדיסק מחשבות.

                @מנאששש אמר ביהודה דים:

                מחשבות

                ברגע שמתחברים למוזיקה,
                הטכניקה באה מעצמה.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • מוזיקהמ מוזיקה סימן נושא זה כנושא רגיל ב
                • יונמיוזיקי מנותק
                  יונמיוזיקי מנותק
                  יונמיוזיק
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי יונמיוזיק
                  #21

                  b2d9c064-961c-4a4f-91b6-7229936a06b0-image.png
                  https://archive.org/download/hadshotmusic_20220531/%D7%99%D7%94%D7%95%D7%93%D7%94%20%D7%93%D7%99%D7%9D%20-%20%D7%93%D7%A3%20%D7%92%D7%9E%D7%A8%D7%90%20%282022%29%20-%20%D7%AA%D7%A9%D7%A4%D7%91.mp3
                  גרסת אקסטנד: (ארוכה + 320kbps)

                  https://archive.org/download/hadshotmusic_20220531/%D7%99%D7%94%D7%95%D7%93%D7%94%20%D7%93%D7%99%D7%9D%20-%20%D7%93%D7%A3%20%D7%92%D7%9E%D7%A8%D7%90%20%282022%29%20-%20%D7%AA%D7%A9%D7%A4%D7%91%20-%20%D7%92%D7%99%D7%A8%D7%A1%D7%AA%20%D7%90%D7%A7%D7%A1%D7%98%D7%A0%D7%93%D7%93.mp3
                  חזקקק

                  שווה לכם לעקוב!
                  חכם.gif

                  י תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • יונמיוזיקי יונמיוזיק

                    b2d9c064-961c-4a4f-91b6-7229936a06b0-image.png
                    https://archive.org/download/hadshotmusic_20220531/%D7%99%D7%94%D7%95%D7%93%D7%94%20%D7%93%D7%99%D7%9D%20-%20%D7%93%D7%A3%20%D7%92%D7%9E%D7%A8%D7%90%20%282022%29%20-%20%D7%AA%D7%A9%D7%A4%D7%91.mp3
                    גרסת אקסטנד: (ארוכה + 320kbps)

                    https://archive.org/download/hadshotmusic_20220531/%D7%99%D7%94%D7%95%D7%93%D7%94%20%D7%93%D7%99%D7%9D%20-%20%D7%93%D7%A3%20%D7%92%D7%9E%D7%A8%D7%90%20%282022%29%20-%20%D7%AA%D7%A9%D7%A4%D7%91%20-%20%D7%92%D7%99%D7%A8%D7%A1%D7%AA%20%D7%90%D7%A7%D7%A1%D7%98%D7%A0%D7%93%D7%93.mp3
                    חזקקק

                    י מנותק
                    י מנותק
                    יואל שג
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #22

                    @יונמיוזיק הכריעו בענין של שם השיר...

                    מה אשיב לך מה ששלי הרי שלך ומי יזכיר לי אם לא אתה לא מגיע לי כלום.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • מנאשששמ מנאששש

                      @יסכה @100

                      שובי

                      ועבדת
                      01-ועבדת.mp3
                      שובי השולמית
                      02-שובי השולמית.mp3
                      לא של חלום
                      03-לא של חלום.mp3
                      כל המשמח
                      04-כל המשמח.mp3
                      ומפני חטאינו
                      05-ומפני חטאינו.mp3
                      עד בלי די
                      06-עד בלי די.mp3
                      ליבי
                      07-ליבי.mp3
                      פעם אחת בחודש
                      08-פעם אחת בחודש.mp3
                      דרכה של תורה
                      09-דרכה של תורה.mp3
                      פותח
                      10-פותח.mp3

                      תכלס

                      בחלון הראווה
                      בחלון הראווה.mp3
                      בית המוסר
                      בית המוסר.mp3
                      בתוך רכבת
                      בתוך רכבת.mp3
                      למה
                      למה.mp3
                      מבקש סליחה
                      מבקש סליחה.mp3
                      נחש הנחושת
                      נחש הנחושת.mp3
                      סבא שלי
                      סבא שלי.mp3
                      עוצמים עיניים
                      עוצמים עיניים.mp3
                      שובר שתיקה
                      שובר שתיקה.mp3
                      תכל'ס
                      תכל'ס.mp3

                      מחשבות

                      פורים

                      [לכאורה אפשר להוריד את ה "לא נפתר"]

                      פנניפ מנותק
                      פנניפ מנותק
                      פנני
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #23

                      @מנאששש אם אפשר את פורים שוב תודה

                      "אם אתה רוצה חיים שמחים - קשור אותם במטרה לא באנשים ולא בחפצים" #אלברט איינשטיין.

                      מנאשששמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • פנניפ פנני

                        @מנאששש אם אפשר את פורים שוב תודה

                        מנאשששמ מנותק
                        מנאשששמ מנותק
                        מנאששש
                        צוות פיקוח
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #24

                        @פנני
                        01 - ויהי בימי אחשורוש.mp3
                        05 - מתי.mp3
                        יש עוד כמה שירים בדרייב
                        https://drive.google.com/drive/folders/1C6OnNRx3PG9dqFjqkfhkIP8TxbBlgULe?usp=sharing

                        ברגע שמתחברים למוזיקה,
                        הטכניקה באה מעצמה.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • פנניפ מנותק
                          פנניפ מנותק
                          פנני
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי פנני
                          #25

                          אפשר את האלבומים שלו - מחשבות, גל עיני, אורייתא?

                          אם אין זכויות יוצרים נראלי שאין

                          "אם אתה רוצה חיים שמחים - קשור אותם במטרה לא באנשים ולא בחפצים" #אלברט איינשטיין.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • אביגיל 1א אביגיל 1 התייחס לנושא זה ב
                          • ר רוחלה כהן התייחס לנושא זה ב
                          • דוד 33ד מנותק
                            דוד 33ד מנותק
                            דוד 33
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #26

                            מישהו מכיר את מקהלת הילדים "שמחה בויס" של יהודה דים, יש להם קליפ שנקרא "בן פייגא" קאבר לשיר של ליפא, יש למישהו את הקליפ ואת השיר?

                            י תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • מנאשששמ מנאששש

                              @יסכה @100

                              שובי

                              ועבדת
                              01-ועבדת.mp3
                              שובי השולמית
                              02-שובי השולמית.mp3
                              לא של חלום
                              03-לא של חלום.mp3
                              כל המשמח
                              04-כל המשמח.mp3
                              ומפני חטאינו
                              05-ומפני חטאינו.mp3
                              עד בלי די
                              06-עד בלי די.mp3
                              ליבי
                              07-ליבי.mp3
                              פעם אחת בחודש
                              08-פעם אחת בחודש.mp3
                              דרכה של תורה
                              09-דרכה של תורה.mp3
                              פותח
                              10-פותח.mp3

                              תכלס

                              בחלון הראווה
                              בחלון הראווה.mp3
                              בית המוסר
                              בית המוסר.mp3
                              בתוך רכבת
                              בתוך רכבת.mp3
                              למה
                              למה.mp3
                              מבקש סליחה
                              מבקש סליחה.mp3
                              נחש הנחושת
                              נחש הנחושת.mp3
                              סבא שלי
                              סבא שלי.mp3
                              עוצמים עיניים
                              עוצמים עיניים.mp3
                              שובר שתיקה
                              שובר שתיקה.mp3
                              תכל'ס
                              תכל'ס.mp3

                              מחשבות

                              פורים

                              [לכאורה אפשר להוריד את ה "לא נפתר"]

                              דוד 33ד מנותק
                              דוד 33ד מנותק
                              דוד 33
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי דוד 33
                              #27

                              @מנאששש אמר ביהודה דים:

                              @יסכה @100

                              שובי

                              ועבדת
                              01-ועבדת.mp3
                              שובי השולמית
                              [02-שובי השולמית.mp3](העלת יותר מידי קבצים בפעם אחת. אנא נסה שוב במועד מאוחר יותר)
                              לא של חלום
                              03-לא של חלום.mp3
                              כל המשמח
                              04-כל המשמח.mp3
                              ומפני חטאינו
                              [05-ומפני חטאינו.mp3](העלת יותר מידי קבצים בפעם אחת. אנא נסה שוב במועד מאוחר יותר)
                              עד בלי די
                              06-עד בלי די.mp3
                              ליבי
                              07-ליבי.mp3
                              פעם אחת בחודש
                              08-פעם אחת בחודש.mp3
                              דרכה של תורה
                              09-דרכה של תורה.mp3
                              פותח
                              10-פותח.mp3

                              תכלס

                              בחלון הראווה
                              בחלון הראווה.mp3
                              בית המוסר
                              בית המוסר.mp3
                              בתוך רכבת
                              בתוך רכבת.mp3
                              למה
                              למה.mp3
                              מבקש סליחה
                              [מבקש סליחה.mp3](העלת יותר מידי קבצים בפעם אחת. אנא נסה שוב במועד מאוחר יותר)
                              נחש הנחושת
                              נחש הנחושת.mp3
                              סבא שלי
                              סבא שלי.mp3
                              עוצמים עיניים
                              עוצמים עיניים.mp3
                              שובר שתיקה
                              שובר שתיקה.mp3
                              תכל'ס
                              תכל'ס.mp3

                              מחשבות

                              פורים

                              [לכאורה אפשר להוריד את ה "לא נפתר"]

                              אפשר לעלות עוד פעם את רצועה 2 ו5 מהדיסק "שובי" זה לא נפתח לי?

                              ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • דוד 33ד דוד 33

                                @מנאששש אמר ביהודה דים:

                                @יסכה @100

                                שובי

                                ועבדת
                                01-ועבדת.mp3
                                שובי השולמית
                                [02-שובי השולמית.mp3](העלת יותר מידי קבצים בפעם אחת. אנא נסה שוב במועד מאוחר יותר)
                                לא של חלום
                                03-לא של חלום.mp3
                                כל המשמח
                                04-כל המשמח.mp3
                                ומפני חטאינו
                                [05-ומפני חטאינו.mp3](העלת יותר מידי קבצים בפעם אחת. אנא נסה שוב במועד מאוחר יותר)
                                עד בלי די
                                06-עד בלי די.mp3
                                ליבי
                                07-ליבי.mp3
                                פעם אחת בחודש
                                08-פעם אחת בחודש.mp3
                                דרכה של תורה
                                09-דרכה של תורה.mp3
                                פותח
                                10-פותח.mp3

                                תכלס

                                בחלון הראווה
                                בחלון הראווה.mp3
                                בית המוסר
                                בית המוסר.mp3
                                בתוך רכבת
                                בתוך רכבת.mp3
                                למה
                                למה.mp3
                                מבקש סליחה
                                [מבקש סליחה.mp3](העלת יותר מידי קבצים בפעם אחת. אנא נסה שוב במועד מאוחר יותר)
                                נחש הנחושת
                                נחש הנחושת.mp3
                                סבא שלי
                                סבא שלי.mp3
                                עוצמים עיניים
                                עוצמים עיניים.mp3
                                שובר שתיקה
                                שובר שתיקה.mp3
                                תכל'ס
                                תכל'ס.mp3

                                מחשבות

                                פורים

                                [לכאורה אפשר להוריד את ה "לא נפתר"]

                                אפשר לעלות עוד פעם את רצועה 2 ו5 מהדיסק "שובי" זה לא נפתח לי?

                                ד מנותק
                                ד מנותק
                                ד19
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #28

                                @דוד-33
                                02-שובי השולמית.mp3
                                05-ומפני חטאינו.mp3

                                תנסה. מקסימום תצליח..

                                דוד 33ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • ד ד19

                                  @דוד-33
                                  02-שובי השולמית.mp3
                                  05-ומפני חטאינו.mp3

                                  דוד 33ד מנותק
                                  דוד 33ד מנותק
                                  דוד 33
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #29

                                  @ד19 יש לך את הדיסק "מחשבות" של יהודה?

                                  ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • דוד 33ד דוד 33

                                    @ד19 יש לך את הדיסק "מחשבות" של יהודה?

                                    ד מנותק
                                    ד מנותק
                                    ד19
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #30

                                    @דוד-33 יש לי הרבה אלבומים שלו(אולי זה הכל אבל אני לא יודעת)
                                    אם אין על זה זכויות יוצרים אני אעלה לך בשמחה

                                    תנסה. מקסימום תצליח..

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • דוד 33ד דוד 33

                                      מישהו מכיר את מקהלת הילדים "שמחה בויס" של יהודה דים, יש להם קליפ שנקרא "בן פייגא" קאבר לשיר של ליפא, יש למישהו את הקליפ ואת השיר?

                                      י מנותק
                                      י מנותק
                                      יהודה20
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #31

                                      @דוד-33 כתב ביהודה דים:

                                      מישהו מכיר את מקהלת הילדים "שמחה בויס" של יהודה דים, יש להם קליפ שנקרא "בן פייגא" קאבר לשיר של ליפא, יש למישהו את הקליפ ואת השיר?

                                      עדיין רלוונטי?
                                      https://send.magicode.me/send-file/file/1e2980946a8c79a33daefa0c3986886944aa0c42/view

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • ת מנותק
                                        ת מנותק
                                        תודה לך ה'
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #32

                                        נושא ישן ממש...
                                        אבל אשמח אם למישהו יש את אני מאמין-טרבלינקה של יהודה דים
                                        או קאברים של זה...
                                        תודה רבה!

                                        ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ת תודה לך ה'

                                          נושא ישן ממש...
                                          אבל אשמח אם למישהו יש את אני מאמין-טרבלינקה של יהודה דים
                                          או קאברים של זה...
                                          תודה רבה!

                                          ש מנותק
                                          ש מנותק
                                          שמעון h
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי שמעון h
                                          #33

                                          @תודה-לך-ה כתב ביהודה דים:

                                          אני מאמין-טרבלינקה של יהודה דים

                                          https://youtu.be/6BvnFZCaya4?si=k6Khmr-2-Qf5nQyE

                                          https://www.prog.co.il/attachments/%D7%A8%D7%A6%D7%95%D7%A2%D7%94-10-%D7%90%D7%A0%D7%99-%D7%9E%D7%90%D7%9E%D7%99%D7%9F-%D7%98%D7%A8%D7%91%D7%9C%D7%99%D7%A0%D7%A7%D7%94-mp3.105181/

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          2

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול