דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. יהודה דים

יהודה דים

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
35 פוסטים 16 כותבים 3.7k צפיות 5 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • 1001 100

    @ריקי-1 אולי היא התכונה להורדה
    כי אני גם בנטפרי ופתוח לי...

    ריקי 1ר מנותק
    ריקי 1ר מנותק
    ריקי 1
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי אייצ'ית
    #8

    @100 את כל מה שפתוח אפשר גם להוריד


    @יסכה אם בכל זאת חסום לך מוכנה להוריד ולהעלות לכאן

    אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • יסכהי יסכה

      @100 חסום לנטפריים...

      ריקי 1ר מנותק
      ריקי 1ר מנותק
      ריקי 1
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #9
      פוסט זה נמחק!
      יסכהי תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ריקי 1ר ריקי 1

        פוסט זה נמחק!

        יסכהי מנותק
        יסכהי מנותק
        יסכה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #10

        @ריקי-1 אשמח תודה רבה

        ריקי 1ר תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ריקי 1ר ריקי 1

          @100 את כל מה שפתוח אפשר גם להוריד


          @יסכה אם בכל זאת חסום לך מוכנה להוריד ולהעלות לכאן

          אייצ'יתא מנותק
          אייצ'יתא מנותק
          אייצ'ית
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #11

          @ריקי-1 שימי לב ..
          אני רואה שאת חדשה בפורום..
          קודם כל ברוכה הבאה 😊
          דבר שני- קראי את חוקי הפורום בעיון. כי אנחנו אוכפים את כולם!
          אחד הכללים זה שאסור להגיב פעמיים ברצף. ניתן להגיב הכל בפוסט אחד.

          "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
          אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

          ריקי 1ר תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • אייצ'יתא אייצ'ית

            @ריקי-1 שימי לב ..
            אני רואה שאת חדשה בפורום..
            קודם כל ברוכה הבאה 😊
            דבר שני- קראי את חוקי הפורום בעיון. כי אנחנו אוכפים את כולם!
            אחד הכללים זה שאסור להגיב פעמיים ברצף. ניתן להגיב הכל בפוסט אחד.

            ריקי 1ר מנותק
            ריקי 1ר מנותק
            ריקי 1
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי ריקי 1
            #12

            @אייצ-ית אבל זה תגובה לשני אנשים...תודה - יהודה דים.mp4

            אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ריקי 1ר ריקי 1

              @אייצ-ית אבל זה תגובה לשני אנשים...תודה - יהודה דים.mp4

              אייצ'יתא מנותק
              אייצ'יתא מנותק
              אייצ'ית
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #13

              @ריקי-1 עדין.
              שימי לב שערכתי לך את התגובות לאחד. זה לא סותר את זה.

              "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
              אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • יסכהי יסכה

                @ריקי-1 אשמח תודה רבה

                ריקי 1ר מנותק
                ריקי 1ר מנותק
                ריקי 1
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי ריקי 1
                #14

                @יסכה העלתי אחד ומ עלה עוד אחד.
                זה חסום לך?
                יהודה דים - דף גמרא.mp4

                יסכהי תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ריקי 1ר ריקי 1

                  @יסכה העלתי אחד ומ עלה עוד אחד.
                  זה חסום לך?
                  יהודה דים - דף גמרא.mp4

                  יסכהי מנותק
                  יסכהי מנותק
                  יסכה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #15

                  @ריקי-1 כן תודה רבה.

                  ריקי 1ר תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • יסכהי יסכה

                    @ריקי-1 כן תודה רבה.

                    ריקי 1ר מנותק
                    ריקי 1ר מנותק
                    ריקי 1
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #16

                    @יסכה לא הבנתי זה חסום לך כעת מה שאני מעלה או לא?

                    יסכהי תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ריקי 1ר ריקי 1

                      @יסכה לא הבנתי זה חסום לך כעת מה שאני מעלה או לא?

                      יסכהי מנותק
                      יסכהי מנותק
                      יסכה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #17

                      @ריקי-1 לא זה לא חסום לי.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • 1001 100 סימן נושא זה כשאלה ב
                      • מנאשששמ מנותק
                        מנאשששמ מנותק
                        מנאששש
                        צוות פיקוח
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מנאששש
                        #18

                        @יסכה @100

                        שובי

                        ועבדת
                        01-ועבדת.mp3
                        שובי השולמית
                        02-שובי השולמית.mp3
                        לא של חלום
                        03-לא של חלום.mp3
                        כל המשמח
                        04-כל המשמח.mp3
                        ומפני חטאינו
                        05-ומפני חטאינו.mp3
                        עד בלי די
                        06-עד בלי די.mp3
                        ליבי
                        07-ליבי.mp3
                        פעם אחת בחודש
                        08-פעם אחת בחודש.mp3
                        דרכה של תורה
                        09-דרכה של תורה.mp3
                        פותח
                        10-פותח.mp3

                        תכלס

                        בחלון הראווה
                        בחלון הראווה.mp3
                        בית המוסר
                        בית המוסר.mp3
                        בתוך רכבת
                        בתוך רכבת.mp3
                        למה
                        למה.mp3
                        מבקש סליחה
                        מבקש סליחה.mp3
                        נחש הנחושת
                        נחש הנחושת.mp3
                        סבא שלי
                        סבא שלי.mp3
                        עוצמים עיניים
                        עוצמים עיניים.mp3
                        שובר שתיקה
                        שובר שתיקה.mp3
                        תכל'ס
                        תכל'ס.mp3

                        מחשבות

                        פורים

                        [לכאורה אפשר להוריד את ה "לא נפתר"]

                        ברגע שמתחברים למוזיקה,
                        הטכניקה באה מעצמה.

                        ש פנניפ דוד 33ד 3 תגובות תגובה אחרונה
                        2
                        • מנאשששמ מנאששש

                          @יסכה @100

                          שובי

                          ועבדת
                          01-ועבדת.mp3
                          שובי השולמית
                          02-שובי השולמית.mp3
                          לא של חלום
                          03-לא של חלום.mp3
                          כל המשמח
                          04-כל המשמח.mp3
                          ומפני חטאינו
                          05-ומפני חטאינו.mp3
                          עד בלי די
                          06-עד בלי די.mp3
                          ליבי
                          07-ליבי.mp3
                          פעם אחת בחודש
                          08-פעם אחת בחודש.mp3
                          דרכה של תורה
                          09-דרכה של תורה.mp3
                          פותח
                          10-פותח.mp3

                          תכלס

                          בחלון הראווה
                          בחלון הראווה.mp3
                          בית המוסר
                          בית המוסר.mp3
                          בתוך רכבת
                          בתוך רכבת.mp3
                          למה
                          למה.mp3
                          מבקש סליחה
                          מבקש סליחה.mp3
                          נחש הנחושת
                          נחש הנחושת.mp3
                          סבא שלי
                          סבא שלי.mp3
                          עוצמים עיניים
                          עוצמים עיניים.mp3
                          שובר שתיקה
                          שובר שתיקה.mp3
                          תכל'ס
                          תכל'ס.mp3

                          מחשבות

                          פורים

                          [לכאורה אפשר להוריד את ה "לא נפתר"]

                          ש מנותק
                          ש מנותק
                          שמחה הגיטריסט
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #19

                          @מנאששש אתה יכול לפרט מה זה כל שיר?
                          ואשמח לקבל את השיר הישיבישער

                          מנאשששמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ש שמחה הגיטריסט

                            @מנאששש אתה יכול לפרט מה זה כל שיר?
                            ואשמח לקבל את השיר הישיבישער

                            מנאשששמ מנותק
                            מנאשששמ מנותק
                            מנאששש
                            צוות פיקוח
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #20

                            @שמחה-הגיטריסט זה בדיסק מחשבות.

                            @מנאששש אמר ביהודה דים:

                            מחשבות

                            ברגע שמתחברים למוזיקה,
                            הטכניקה באה מעצמה.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • מוזיקהמ מוזיקה סימן נושא זה כנושא רגיל ב
                            • יונמיוזיקי מנותק
                              יונמיוזיקי מנותק
                              יונמיוזיק
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי יונמיוזיק
                              #21

                              b2d9c064-961c-4a4f-91b6-7229936a06b0-image.png
                              https://archive.org/download/hadshotmusic_20220531/%D7%99%D7%94%D7%95%D7%93%D7%94%20%D7%93%D7%99%D7%9D%20-%20%D7%93%D7%A3%20%D7%92%D7%9E%D7%A8%D7%90%20%282022%29%20-%20%D7%AA%D7%A9%D7%A4%D7%91.mp3
                              גרסת אקסטנד: (ארוכה + 320kbps)

                              https://archive.org/download/hadshotmusic_20220531/%D7%99%D7%94%D7%95%D7%93%D7%94%20%D7%93%D7%99%D7%9D%20-%20%D7%93%D7%A3%20%D7%92%D7%9E%D7%A8%D7%90%20%282022%29%20-%20%D7%AA%D7%A9%D7%A4%D7%91%20-%20%D7%92%D7%99%D7%A8%D7%A1%D7%AA%20%D7%90%D7%A7%D7%A1%D7%98%D7%A0%D7%93%D7%93.mp3
                              חזקקק

                              שווה לכם לעקוב!
                              חכם.gif

                              י תגובה 1 תגובה אחרונה
                              2
                              • יונמיוזיקי יונמיוזיק

                                b2d9c064-961c-4a4f-91b6-7229936a06b0-image.png
                                https://archive.org/download/hadshotmusic_20220531/%D7%99%D7%94%D7%95%D7%93%D7%94%20%D7%93%D7%99%D7%9D%20-%20%D7%93%D7%A3%20%D7%92%D7%9E%D7%A8%D7%90%20%282022%29%20-%20%D7%AA%D7%A9%D7%A4%D7%91.mp3
                                גרסת אקסטנד: (ארוכה + 320kbps)

                                https://archive.org/download/hadshotmusic_20220531/%D7%99%D7%94%D7%95%D7%93%D7%94%20%D7%93%D7%99%D7%9D%20-%20%D7%93%D7%A3%20%D7%92%D7%9E%D7%A8%D7%90%20%282022%29%20-%20%D7%AA%D7%A9%D7%A4%D7%91%20-%20%D7%92%D7%99%D7%A8%D7%A1%D7%AA%20%D7%90%D7%A7%D7%A1%D7%98%D7%A0%D7%93%D7%93.mp3
                                חזקקק

                                י מנותק
                                י מנותק
                                יואל שג
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #22

                                @יונמיוזיק הכריעו בענין של שם השיר...

                                מה אשיב לך מה ששלי הרי שלך ומי יזכיר לי אם לא אתה לא מגיע לי כלום.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • מנאשששמ מנאששש

                                  @יסכה @100

                                  שובי

                                  ועבדת
                                  01-ועבדת.mp3
                                  שובי השולמית
                                  02-שובי השולמית.mp3
                                  לא של חלום
                                  03-לא של חלום.mp3
                                  כל המשמח
                                  04-כל המשמח.mp3
                                  ומפני חטאינו
                                  05-ומפני חטאינו.mp3
                                  עד בלי די
                                  06-עד בלי די.mp3
                                  ליבי
                                  07-ליבי.mp3
                                  פעם אחת בחודש
                                  08-פעם אחת בחודש.mp3
                                  דרכה של תורה
                                  09-דרכה של תורה.mp3
                                  פותח
                                  10-פותח.mp3

                                  תכלס

                                  בחלון הראווה
                                  בחלון הראווה.mp3
                                  בית המוסר
                                  בית המוסר.mp3
                                  בתוך רכבת
                                  בתוך רכבת.mp3
                                  למה
                                  למה.mp3
                                  מבקש סליחה
                                  מבקש סליחה.mp3
                                  נחש הנחושת
                                  נחש הנחושת.mp3
                                  סבא שלי
                                  סבא שלי.mp3
                                  עוצמים עיניים
                                  עוצמים עיניים.mp3
                                  שובר שתיקה
                                  שובר שתיקה.mp3
                                  תכל'ס
                                  תכל'ס.mp3

                                  מחשבות

                                  פורים

                                  [לכאורה אפשר להוריד את ה "לא נפתר"]

                                  פנניפ מנותק
                                  פנניפ מנותק
                                  פנני
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #23

                                  @מנאששש אם אפשר את פורים שוב תודה

                                  "אם אתה רוצה חיים שמחים - קשור אותם במטרה לא באנשים ולא בחפצים" #אלברט איינשטיין.

                                  מנאשששמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • פנניפ פנני

                                    @מנאששש אם אפשר את פורים שוב תודה

                                    מנאשששמ מנותק
                                    מנאשששמ מנותק
                                    מנאששש
                                    צוות פיקוח
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #24

                                    @פנני
                                    01 - ויהי בימי אחשורוש.mp3
                                    05 - מתי.mp3
                                    יש עוד כמה שירים בדרייב
                                    https://drive.google.com/drive/folders/1C6OnNRx3PG9dqFjqkfhkIP8TxbBlgULe?usp=sharing

                                    ברגע שמתחברים למוזיקה,
                                    הטכניקה באה מעצמה.

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • פנניפ מנותק
                                      פנניפ מנותק
                                      פנני
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי פנני
                                      #25

                                      אפשר את האלבומים שלו - מחשבות, גל עיני, אורייתא?

                                      אם אין זכויות יוצרים נראלי שאין

                                      "אם אתה רוצה חיים שמחים - קשור אותם במטרה לא באנשים ולא בחפצים" #אלברט איינשטיין.

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • אביגיל 1א אביגיל 1 התייחס לנושא זה ב
                                      • ר רוחלה כהן התייחס לנושא זה ב
                                      • דוד 33ד מנותק
                                        דוד 33ד מנותק
                                        דוד 33
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #26

                                        מישהו מכיר את מקהלת הילדים "שמחה בויס" של יהודה דים, יש להם קליפ שנקרא "בן פייגא" קאבר לשיר של ליפא, יש למישהו את הקליפ ואת השיר?

                                        י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • מנאשששמ מנאששש

                                          @יסכה @100

                                          שובי

                                          ועבדת
                                          01-ועבדת.mp3
                                          שובי השולמית
                                          02-שובי השולמית.mp3
                                          לא של חלום
                                          03-לא של חלום.mp3
                                          כל המשמח
                                          04-כל המשמח.mp3
                                          ומפני חטאינו
                                          05-ומפני חטאינו.mp3
                                          עד בלי די
                                          06-עד בלי די.mp3
                                          ליבי
                                          07-ליבי.mp3
                                          פעם אחת בחודש
                                          08-פעם אחת בחודש.mp3
                                          דרכה של תורה
                                          09-דרכה של תורה.mp3
                                          פותח
                                          10-פותח.mp3

                                          תכלס

                                          בחלון הראווה
                                          בחלון הראווה.mp3
                                          בית המוסר
                                          בית המוסר.mp3
                                          בתוך רכבת
                                          בתוך רכבת.mp3
                                          למה
                                          למה.mp3
                                          מבקש סליחה
                                          מבקש סליחה.mp3
                                          נחש הנחושת
                                          נחש הנחושת.mp3
                                          סבא שלי
                                          סבא שלי.mp3
                                          עוצמים עיניים
                                          עוצמים עיניים.mp3
                                          שובר שתיקה
                                          שובר שתיקה.mp3
                                          תכל'ס
                                          תכל'ס.mp3

                                          מחשבות

                                          פורים

                                          [לכאורה אפשר להוריד את ה "לא נפתר"]

                                          דוד 33ד מנותק
                                          דוד 33ד מנותק
                                          דוד 33
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי דוד 33
                                          #27

                                          @מנאששש אמר ביהודה דים:

                                          @יסכה @100

                                          שובי

                                          ועבדת
                                          01-ועבדת.mp3
                                          שובי השולמית
                                          [02-שובי השולמית.mp3](העלת יותר מידי קבצים בפעם אחת. אנא נסה שוב במועד מאוחר יותר)
                                          לא של חלום
                                          03-לא של חלום.mp3
                                          כל המשמח
                                          04-כל המשמח.mp3
                                          ומפני חטאינו
                                          [05-ומפני חטאינו.mp3](העלת יותר מידי קבצים בפעם אחת. אנא נסה שוב במועד מאוחר יותר)
                                          עד בלי די
                                          06-עד בלי די.mp3
                                          ליבי
                                          07-ליבי.mp3
                                          פעם אחת בחודש
                                          08-פעם אחת בחודש.mp3
                                          דרכה של תורה
                                          09-דרכה של תורה.mp3
                                          פותח
                                          10-פותח.mp3

                                          תכלס

                                          בחלון הראווה
                                          בחלון הראווה.mp3
                                          בית המוסר
                                          בית המוסר.mp3
                                          בתוך רכבת
                                          בתוך רכבת.mp3
                                          למה
                                          למה.mp3
                                          מבקש סליחה
                                          [מבקש סליחה.mp3](העלת יותר מידי קבצים בפעם אחת. אנא נסה שוב במועד מאוחר יותר)
                                          נחש הנחושת
                                          נחש הנחושת.mp3
                                          סבא שלי
                                          סבא שלי.mp3
                                          עוצמים עיניים
                                          עוצמים עיניים.mp3
                                          שובר שתיקה
                                          שובר שתיקה.mp3
                                          תכל'ס
                                          תכל'ס.mp3

                                          מחשבות

                                          פורים

                                          [לכאורה אפשר להוריד את ה "לא נפתר"]

                                          אפשר לעלות עוד פעם את רצועה 2 ו5 מהדיסק "שובי" זה לא נפתח לי?

                                          ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול