דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. תחנות הרדיו המוזיקליות - דיון

תחנות הרדיו המוזיקליות - דיון

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
51 פוסטים 17 כותבים 2.3k צפיות 7 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • צורצ מנותק
    צורצ מנותק
    צור
    מנהלים
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי צור
    #5

    @משתמש-חכם אני רואה שבחרת בקול פליי
    סתם מעניין אותי היות ואיני מכיר את התחנה יש מה לחפש שם?

    לבקשת תכנים פתח נושא ותייג אותי

    ב. ב.ב מ 2 תגובות תגובה אחרונה
    2
    • צורצ צור

      @משתמש-חכם אני רואה שבחרת בקול פליי
      סתם מעניין אותי היות ואיני מכיר את התחנה יש מה לחפש שם?

      ב. ב.ב מנותק
      ב. ב.ב מנותק
      ב. ב.
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #6

      @צור דיייייי אתה מפדח אנשים!!!!
      קודם כל איך אפשר לראות מי הצביע למי
      שנית, אני ג"כ סבורה שאין מה לחפש שם ובכל זאת יש להם מלא מאזינים ומעריצים, אז לכן פתחתי ת'נושא הזה.
      שכנעו אותי... 😉😉 אולי גם אני אמצא את עצמי בסוף מאזינה להם......

      hakol mishamaimH צורצ 2 תגובות תגובה אחרונה
      2
      • ב. ב.ב ב. ב.

        @צור דיייייי אתה מפדח אנשים!!!!
        קודם כל איך אפשר לראות מי הצביע למי
        שנית, אני ג"כ סבורה שאין מה לחפש שם ובכל זאת יש להם מלא מאזינים ומעריצים, אז לכן פתחתי ת'נושא הזה.
        שכנעו אותי... 😉😉 אולי גם אני אמצא את עצמי בסוף מאזינה להם......

        hakol mishamaimH מנותק
        hakol mishamaimH מנותק
        hakol mishamaim
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #7

        @ב-ב
        תלחצי על איפה שכתוב 5מצביעים נגיד ויעלה לך חלון שיהיה כתוב שם מי הצביע לזה

        ניסיתי לשנות את העולם ולא הצלחתי
        שיניתי את עצמי והשתנה כל העולם!
        (ר' ישראל סלנט)

        ב. ב.ב תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • hakol mishamaimH hakol mishamaim

          @ב-ב
          תלחצי על איפה שכתוב 5מצביעים נגיד ויעלה לך חלון שיהיה כתוב שם מי הצביע לזה

          ב. ב.ב מנותק
          ב. ב.ב מנותק
          ב. ב.
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי ב. ב.
          #8

          @hakol-mishamaim גדוללללללללללל
          תודה
          לגבי מה שאמרת על יואלי סלחי לי אבל לא הבנתי (אולי צריך להאזין לו כדי להבין.... חחח)
          אשמח להסבר טנקס

          hakol mishamaimH תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • ב. ב.ב ב. ב.

            @צור דיייייי אתה מפדח אנשים!!!!
            קודם כל איך אפשר לראות מי הצביע למי
            שנית, אני ג"כ סבורה שאין מה לחפש שם ובכל זאת יש להם מלא מאזינים ומעריצים, אז לכן פתחתי ת'נושא הזה.
            שכנעו אותי... 😉😉 אולי גם אני אמצא את עצמי בסוף מאזינה להם......

            צורצ מנותק
            צורצ מנותק
            צור
            מנהלים
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #9

            @ב-ב אני לא חושב שזו פדיחה לדעת למי הצבעת המשתמש הביע את דעתו בפומבי בזה שהוא הצביע
            אדרבה יאמרו לי החברים כאן אם זו בושה אמחק

            לבקשת תכנים פתח נושא ותייג אותי

            ב. ב.ב תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ב. ב.ב ב. ב.

              @hakol-mishamaim גדוללללללללללל
              תודה
              לגבי מה שאמרת על יואלי סלחי לי אבל לא הבנתי (אולי צריך להאזין לו כדי להבין.... חחח)
              אשמח להסבר טנקס

              hakol mishamaimH מנותק
              hakol mishamaimH מנותק
              hakol mishamaim
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #10

              @ב-ב
              הוא מעלה מאזינים ואומר להם לבחור מספר מ1-120 ואולי המספר הזה מזכה אותם בפרס עד כאן סבבה
              אבל אז הוא מ"מסובב" רולטה וזה מגוחך או שאתה מסובב רולטה לכל מאזין או שאתה אומר להם לבחור מספר...
              זה מספיק מובן?

              ניסיתי לשנות את העולם ולא הצלחתי
              שיניתי את עצמי והשתנה כל העולם!
              (ר' ישראל סלנט)

              ב. ב.ב תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • צורצ צור

                @ב-ב אני לא חושב שזו פדיחה לדעת למי הצבעת המשתמש הביע את דעתו בפומבי בזה שהוא הצביע
                אדרבה יאמרו לי החברים כאן אם זו בושה אמחק

                ב. ב.ב מנותק
                ב. ב.ב מנותק
                ב. ב.
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #11

                @צור התכוונתי שאתה אומר את זה בקול בצורה מפדחת, כלומר סוג של מזלזל...
                טוב לא משנה נראה לי סטינו קצת, בכל אופן אתה צודק זכותו של כל אחד להביע את עמדתו, ואפילו נשמח לשמוע

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • hakol mishamaimH hakol mishamaim

                  @ב-ב
                  הוא מעלה מאזינים ואומר להם לבחור מספר מ1-120 ואולי המספר הזה מזכה אותם בפרס עד כאן סבבה
                  אבל אז הוא מ"מסובב" רולטה וזה מגוחך או שאתה מסובב רולטה לכל מאזין או שאתה אומר להם לבחור מספר...
                  זה מספיק מובן?

                  ב. ב.ב מנותק
                  ב. ב.ב מנותק
                  ב. ב.
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #12

                  @hakol-mishamaim לא ממש סורי
                  זה באמת נשמע לא טוב...
                  אם כבר פתחנו את הענין של יואלי, ורצה לפתוח חזית?? יש לי המווון מה לומר עליו...
                  המון המון על הרמה הפחותה של השידורים ובכלל הוא מוריד את רמת המאזינים ג"כ
                  פדיחה לתחנה שזו תכנית הדגל שלה

                  hakol mishamaimH תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • ב. ב.ב ב. ב.

                    @hakol-mishamaim לא ממש סורי
                    זה באמת נשמע לא טוב...
                    אם כבר פתחנו את הענין של יואלי, ורצה לפתוח חזית?? יש לי המווון מה לומר עליו...
                    המון המון על הרמה הפחותה של השידורים ובכלל הוא מוריד את רמת המאזינים ג"כ
                    פדיחה לתחנה שזו תכנית הדגל שלה

                    hakol mishamaimH מנותק
                    hakol mishamaimH מנותק
                    hakol mishamaim
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #13

                    @ב-ב
                    לפתוח פוסט חדש או שנדון על זה פה?

                    ניסיתי לשנות את העולם ולא הצלחתי
                    שיניתי את עצמי והשתנה כל העולם!
                    (ר' ישראל סלנט)

                    ב. ב.ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • hakol mishamaimH hakol mishamaim

                      @ב-ב
                      לפתוח פוסט חדש או שנדון על זה פה?

                      ב. ב.ב מנותק
                      ב. ב.ב מנותק
                      ב. ב.
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #14

                      @hakol-mishamaim פה. זה קשור לא?

                      hakol mishamaimH תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • ב. ב.ב ב. ב.

                        @hakol-mishamaim פה. זה קשור לא?

                        hakol mishamaimH מנותק
                        hakol mishamaimH מנותק
                        hakol mishamaim
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #15

                        @ב-ב
                        קשור יאלה דברי

                        ניסיתי לשנות את העולם ולא הצלחתי
                        שיניתי את עצמי והשתנה כל העולם!
                        (ר' ישראל סלנט)

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • N מנותק
                          N מנותק
                          ntz
                          מנהל ראשי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #16

                          אף אחד לא שם לב שזה נוגד את חוקי הפורום?

                          @ntz אמר בחוקי הפורום:

                          סקרים - למען הסדר הטוב, לפני פתיחת סקר יש לכתוב פנייה להנהלה עם תוכן הסקר שאתם רוצים לפרסם, והוא יפורסם לאחר החלטת הניהול.


                          הפעם אני לא ימחק את הסקר, אבל פעם הבאה לשלוח בקשה לניהול.

                          אפשר ליצור קשר במייל:
                          noam6947@gmail.com

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          4
                          • צורצ צור

                            @משתמש-חכם אני רואה שבחרת בקול פליי
                            סתם מעניין אותי היות ואיני מכיר את התחנה יש מה לחפש שם?

                            מ מנותק
                            מ מנותק
                            משתמש חכם
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #17

                            @צור תחנה הכי מוצלחת הרבה הרבה יותר מקול חי מיוזיק לדעתי השירים שם יותר מגוונים ובסגנון שלי ויואלי תותחח על ומי שלא מתחבר אליו לא חייב

                            צורצ ב. ב.ב איילתא א 4 תגובות תגובה אחרונה
                            2
                            • מ משתמש חכם

                              @צור תחנה הכי מוצלחת הרבה הרבה יותר מקול חי מיוזיק לדעתי השירים שם יותר מגוונים ובסגנון שלי ויואלי תותחח על ומי שלא מתחבר אליו לא חייב

                              צורצ מנותק
                              צורצ מנותק
                              צור
                              מנהלים
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי צור
                              #18

                              @משתמש-חכם נפגעת מאיך שהזכרתי אותך?

                              לבקשת תכנים פתח נושא ותייג אותי

                              מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • צורצ צור

                                @משתמש-חכם נפגעת מאיך שהזכרתי אותך?

                                מ מנותק
                                מ מנותק
                                משתמש חכם
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #19

                                @צור ממש לא למה צריך להתבייש במה שהצבעתי??

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ילד חוכםי מנותק
                                  ילד חוכםי מנותק
                                  ילד חוכם
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי ילד חוכם
                                  #20

                                  אני שומע גם קול פליי וגם קול חי וגם קול ברמה וגם קול חי, די להתבכיינות וויכוחים טיפשיים כול ם טובים כולם תותחים די מי שנמנע מלשמוע קול פליי או כל תחנה אחרת מסיבות שלא נוגעות למוזיקה אז 🙄 🙄 🙄

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  8
                                  • מ משתמש חכם

                                    @צור תחנה הכי מוצלחת הרבה הרבה יותר מקול חי מיוזיק לדעתי השירים שם יותר מגוונים ובסגנון שלי ויואלי תותחח על ומי שלא מתחבר אליו לא חייב

                                    ב. ב.ב מנותק
                                    ב. ב.ב מנותק
                                    ב. ב.
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #21

                                    @משתמש-חכם אמר בתחנות הרדיו המוזיקליות - דיון:

                                    @צור תחנה הכי מוצלחת הרבה הרבה יותר מקול חי מיוזיק לדעתי השירים שם יותר מגוונים ובסגנון שלי ויואלי תותחח על ומי שלא מתחבר אליו לא חייב

                                    הטענה הזאת שהשירים שם יותר מגוונים נכונה לגמרי. אבל זה בדיוק מה שמפריע לי. מה זה מגוון?? מה ששומעים בחוץ? מוזיקה חילונית? באיזה קטע הם מרשים לעצמם להשמיע נתן גושן? אז מה שיש לו ג"כ שירים טובים, זה עוד לא מתיר לשמוע אותו... הם גם משמיעים שרולי ונתנאל מה שבקול חי מיוזיק לא תשמע בחיים! ויש עוד אינספור דוגמאות..

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    3
                                    • מ משתמש חכם

                                      @צור תחנה הכי מוצלחת הרבה הרבה יותר מקול חי מיוזיק לדעתי השירים שם יותר מגוונים ובסגנון שלי ויואלי תותחח על ומי שלא מתחבר אליו לא חייב

                                      איילתא מנותק
                                      איילתא מנותק
                                      איילת
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #22
                                      פוסט זה נמחק!
                                      ב. ב.ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • איילתא איילת

                                        פוסט זה נמחק!

                                        ב. ב.ב מנותק
                                        ב. ב.ב מנותק
                                        ב. ב.
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי ב. ב.
                                        #23
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        -1
                                        • ילד חוכםי מנותק
                                          ילד חוכםי מנותק
                                          ילד חוכם
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #24

                                          די די עם הלשון הרע מי שלא רוצה שלא ישמע ביי ביי

                                          נ.ב אולי אני לא אגלוש בפורום כי מעלים פה שירים של שרולי די מי שרוצה שישמע מי שלא לא ללכלך.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          3

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול