דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. שירים בסעודה שלישית

שירים בסעודה שלישית

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
77 פוסטים 16 כותבים 3.2k צפיות 3 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • תמית תמי

    @צבי-מני אמר בשירים בסעודה שלישית:

    @תמי אני רוצה לשאול שאלה יותר מעמיקה למה בסעודת בלילה או בבוקר אתה לא שואל שאלה כזאת רק בסעודה שלישית אז כנראה שבסעודה שלישית זה משהו יותר מרומם אז לכן נראה לי שכן צריכים לשיר שירים יותר עתיקים כל אחד מבית אבא

    אצלינו בבית הרבה פעמים גם בסעודה בלילה ובבוקר אחרי הזמירות שרים הרבה שירים שהם לא זמירות שבת וזה מאוד יפה ומרומם ואני לא חושבת שיש עם זה בעיה...

    צבי מניצ מנותק
    צבי מניצ מנותק
    צבי מני
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #15

    @תמי אמר בשירים בסעודה שלישית:

    אצלינו בבית הרבה פעמים גם בסעודה בלילה ובבוקר אחרי הזמירות שרים הרבה שירים שהם לא זמירות שבת וזה מאוד יפה ומרומם ואני לא חושבת שיש עם זה בעיה...

    כן נכון לזה התכוונתי כי בלילה ובבוקר זה יותר קליל שרים גם שירים חדשים ואפי' מודרניים אבל בסעודה שלישית לא

    חסידייה אוטנטיתח תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • תמית תמי

      @צבי-מני אמר בשירים בסעודה שלישית:

      @תמי אני רוצה לשאול שאלה יותר מעמיקה למה בסעודת בלילה או בבוקר אתה לא שואל שאלה כזאת רק בסעודה שלישית אז כנראה שבסעודה שלישית זה משהו יותר מרומם אז לכן נראה לי שכן צריכים לשיר שירים יותר עתיקים כל אחד מבית אבא

      אצלינו בבית הרבה פעמים גם בסעודה בלילה ובבוקר אחרי הזמירות שרים הרבה שירים שהם לא זמירות שבת וזה מאוד יפה ומרומם ואני לא חושבת שיש עם זה בעיה...

      חסידייה אוטנטיתח מנותק
      חסידייה אוטנטיתח מנותק
      חסידייה אוטנטית
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #16

      @תמי אמר בשירים בסעודה שלישית:

      @צבי-מני אמר בשירים בסעודה שלישית:

      @תמי אני רוצה לשאול שאלה יותר מעמיקה למה בסעודת בלילה או בבוקר אתה לא שואל שאלה כזאת רק בסעודה שלישית אז כנראה שבסעודה שלישית זה משהו יותר מרומם אז לכן נראה לי שכן צריכים לשיר שירים יותר עתיקים כל אחד מבית אבא

      אצלינו בבית הרבה פעמים גם בסעודה בלילה ובבוקר אחרי הזמירות שרים הרבה שירים שהם לא זמירות שבת וזה מאוד יפה ומרומם ואני לא חושבת שיש עם זה בעיה...

      גם אצלנו אבל בסגנון שונה לדוג' -מתי ווען,איך גלייב ,דעווענען וכו' וזו גם התשובה מה הבעיה לשיר את חושב על ירושליים אין בזה בעיה פשוט זה לא מתאים אצלינו למרות שביום יום זה עובר בלי בעיה.

      עדיף להיות בודד עם האמת שלך
      מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • 1001 100

        לאחרונה שמעתי כמה ששרים את השיר אני חושב על ירושליים
        של קמפה וזה היה נשמע מוזר אז רציתי לשאול האם לדעתכם
        צריך לשיר רק שירים עם פסוקים או חסידי או שלדעתכם אין
        בעיה כי זה שיר מרומם??? (תענו רציני למה ששאלתי)

        תהילושת מנותק
        תהילושת מנותק
        תהילוש
        כתב מקצב
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #17

        @100 אמר בשירים בסעודה שלישית:

        לאחרונה שמעתי כמה ששרים את השיר אני חושב על ירושליים
        של קמפה וזה היה נשמע מוזר אז רציתי לשאול האם לדעתכם
        צריך לשיר רק שירים עם פסוקים או חסידי או שלדעתכם אין
        בעיה כי זה שיר מרומם??? (תענו רציני למה ששאלתי)

        בעיני אני לא רואה בזה שום בעיה. כול עוד זה שיר מרומם, אז למה לא?

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • צבי מניצ צבי מני

          @תמי אמר בשירים בסעודה שלישית:

          אצלינו בבית הרבה פעמים גם בסעודה בלילה ובבוקר אחרי הזמירות שרים הרבה שירים שהם לא זמירות שבת וזה מאוד יפה ומרומם ואני לא חושבת שיש עם זה בעיה...

          כן נכון לזה התכוונתי כי בלילה ובבוקר זה יותר קליל שרים גם שירים חדשים ואפי' מודרניים אבל בסעודה שלישית לא

          חסידייה אוטנטיתח מנותק
          חסידייה אוטנטיתח מנותק
          חסידייה אוטנטית
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #18

          @צבי-מני אמר בשירים בסעודה שלישית:

          @תמי אמר בשירים בסעודה שלישית:

          אצלינו בבית הרבה פעמים גם בסעודה בלילה ובבוקר אחרי הזמירות שרים הרבה שירים שהם לא זמירות שבת וזה מאוד יפה ומרומם ואני לא חושבת שיש עם זה בעיה...

          כן נכון לזה התכוונתי כי בלילה ובבוקר זה יותר קליל שרים גם שירים חדשים ואפי' מודרניים אבל בסעודה שלישית לא

          דווקא אצלינו בליילה זה הכי כבד שרים איזה 10 פעמים קה ריבון את כל הגרסאות של מרדכי בן דוד וכל מה שעוד יש.

          עדיף להיות בודד עם האמת שלך
          מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

          צבי מניצ תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • חסידייה אוטנטיתח חסידייה אוטנטית

            @צבי-מני אמר בשירים בסעודה שלישית:

            @תמי אמר בשירים בסעודה שלישית:

            אצלינו בבית הרבה פעמים גם בסעודה בלילה ובבוקר אחרי הזמירות שרים הרבה שירים שהם לא זמירות שבת וזה מאוד יפה ומרומם ואני לא חושבת שיש עם זה בעיה...

            כן נכון לזה התכוונתי כי בלילה ובבוקר זה יותר קליל שרים גם שירים חדשים ואפי' מודרניים אבל בסעודה שלישית לא

            דווקא אצלינו בליילה זה הכי כבד שרים איזה 10 פעמים קה ריבון את כל הגרסאות של מרדכי בן דוד וכל מה שעוד יש.

            צבי מניצ מנותק
            צבי מניצ מנותק
            צבי מני
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #19

            @חסיד-אוטנטי נכון אבל עוד פעם בלילה זה שירים יותר קלילים סגנון קומזיץ שכולם מתחברים ביחד בשונה מס"ג שזה יותר שירים עם רגש ככה זה לפי דעתי אבל כל אחד עם הסיגנון שלו

            חסידייה אוטנטיתח תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • צבי מניצ צבי מני

              @חסיד-אוטנטי נכון אבל עוד פעם בלילה זה שירים יותר קלילים סגנון קומזיץ שכולם מתחברים ביחד בשונה מס"ג שזה יותר שירים עם רגש ככה זה לפי דעתי אבל כל אחד עם הסיגנון שלו

              חסידייה אוטנטיתח מנותק
              חסידייה אוטנטיתח מנותק
              חסידייה אוטנטית
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי חסידייה אוטנטית
              #20

              @צבי-מני דווקא אצלינו הכי!! כיף לשיר בסעודה שלישית יש את כל השירי רגש החסידים הישנים והחדשים וזה בהחלט זמן של התעלות,

              עדיף להיות בודד עם האמת שלך
              מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • TALYT TALY

                @ידידיה אמר בשירים בסעודה שלישית:

                מה הבעיה לשיר את השיר הזה?

                אין צורך להתעכב דווקא על "חושב על ירושלים"
                מדובר על שירים שהם לא בגדר 'שירי סעודה שלישית'

                ידידיהי מנותק
                ידידיהי מנותק
                ידידיה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי ידידיה
                #21

                @taly מה גדר ''שירי סעודה שלישית''?

                חסידייה אוטנטיתח תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • ידידיהי ידידיה

                  @taly מה גדר ''שירי סעודה שלישית''?

                  חסידייה אוטנטיתח מנותק
                  חסידייה אוטנטיתח מנותק
                  חסידייה אוטנטית
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #22

                  @ידידיה אמר בשירים בסעודה שלישית:

                  @taly מה גדר ''שירי סעודה שלישית?

                  ?????

                  עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                  מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                  צבי מניצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • חסידייה אוטנטיתח חסידייה אוטנטית

                    @ידידיה אמר בשירים בסעודה שלישית:

                    @taly מה גדר ''שירי סעודה שלישית?

                    ?????

                    צבי מניצ מנותק
                    צבי מניצ מנותק
                    צבי מני
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #23

                    @חסיד-אוטנטי בסגנון של שירים עתיקים עכ"פ אצל החסידים אני יודע כל מיני שירים של האדמורים הקודמים וכו' מי שיודע יודע

                    ידידיהי תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • צבי מניצ צבי מני

                      @חסיד-אוטנטי בסגנון של שירים עתיקים עכ"פ אצל החסידים אני יודע כל מיני שירים של האדמורים הקודמים וכו' מי שיודע יודע

                      ידידיהי מנותק
                      ידידיהי מנותק
                      ידידיה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #24

                      @צבי-מני לא הבנתי מה הגדר
                      שרים שירי נשמה שירי בקשה שירי אמונה וכו'

                      צבי מניצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • ידידיהי ידידיה

                        @צבי-מני לא הבנתי מה הגדר
                        שרים שירי נשמה שירי בקשה שירי אמונה וכו'

                        צבי מניצ מנותק
                        צבי מניצ מנותק
                        צבי מני
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #25

                        @ידידיה כמו שיש קה אכסוף וקה ריבון ואני מאמין ובני היכלא וכו' שהכל מושר בשירי עתיק יומין

                        ידידיהי תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • צבי מניצ צבי מני

                          @ידידיה כמו שיש קה אכסוף וקה ריבון ואני מאמין ובני היכלא וכו' שהכל מושר בשירי עתיק יומין

                          ידידיהי מנותק
                          ידידיהי מנותק
                          ידידיה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #26
                          פוסט זה נמחק!
                          צבי מניצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ידידיהי ידידיה

                            פוסט זה נמחק!

                            צבי מניצ מנותק
                            צבי מניצ מנותק
                            צבי מני
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #27
                            פוסט זה נמחק!
                            ידידיהי תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • צבי מניצ צבי מני

                              פוסט זה נמחק!

                              ידידיהי מנותק
                              ידידיהי מנותק
                              ידידיה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #28

                              @צבי-מני בסעודה שלישית שרים שירי אמונה ושירי נשמה בין השאר את קה ריבון וכו'

                              צבי מניצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • ידידיהי ידידיה

                                @צבי-מני בסעודה שלישית שרים שירי אמונה ושירי נשמה בין השאר את קה ריבון וכו'

                                צבי מניצ מנותק
                                צבי מניצ מנותק
                                צבי מני
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #29

                                @ידידיה אוקיי בדיוק לזה התכוונתי ככה נראה לי

                                ידידיהי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • צבי מניצ צבי מני

                                  @ידידיה אוקיי בדיוק לזה התכוונתי ככה נראה לי

                                  ידידיהי מנותק
                                  ידידיהי מנותק
                                  ידידיה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #30
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • הללויהה מנותק
                                    הללויהה מנותק
                                    הללויה
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #31

                                    @צבי-מני אמר בשירים בסעודה שלישית:

                                    כמו שיש קה אכסוף וקה ריבון ואני מאמין ובני היכלא וכו' שהכל מושר בשירי עתיק יומין

                                    מעניין לעניין באותו עניין:
                                    פעם נזפו בי איך אני רוצה לשיר שירים של שטיינמץ בסעודה שלישית, בואו נישאר בשירים שמגיעים ממקורות קדושים וטהורים כמו קרליבך...
                                    למה אני אומר את זה? כי הנושא הוא האם השיר הזה הוא ישן, צעד דרך ארוכה ושרד הרבה שנים, שירים כאלה הם שירים מרגשים שנוגעים במקום אחר בנפש.
                                    ככה שבבית שלנו ניסחו את זה ככה: בסעודה שלישית שרים שירים ישנים בלבד. נקודה! 🤒

                                    ידידיהי צבי מניצ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                    4
                                    • הללויהה הללויה

                                      @צבי-מני אמר בשירים בסעודה שלישית:

                                      כמו שיש קה אכסוף וקה ריבון ואני מאמין ובני היכלא וכו' שהכל מושר בשירי עתיק יומין

                                      מעניין לעניין באותו עניין:
                                      פעם נזפו בי איך אני רוצה לשיר שירים של שטיינמץ בסעודה שלישית, בואו נישאר בשירים שמגיעים ממקורות קדושים וטהורים כמו קרליבך...
                                      למה אני אומר את זה? כי הנושא הוא האם השיר הזה הוא ישן, צעד דרך ארוכה ושרד הרבה שנים, שירים כאלה הם שירים מרגשים שנוגעים במקום אחר בנפש.
                                      ככה שבבית שלנו ניסחו את זה ככה: בסעודה שלישית שרים שירים ישנים בלבד. נקודה! 🤒

                                      ידידיהי מנותק
                                      ידידיהי מנותק
                                      ידידיה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #32

                                      @הללויה לא יודע אצלינו שרים בעיקר שירי נשמה וניגונים

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                        חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                        חסידייה אוטנטית
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #33

                                        טוב חבר'ה בוא נסכם כל אחד והבית שלו אוקי?!

                                        עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                                        מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                                        ידידיהי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • הללויהה הללויה

                                          @צבי-מני אמר בשירים בסעודה שלישית:

                                          כמו שיש קה אכסוף וקה ריבון ואני מאמין ובני היכלא וכו' שהכל מושר בשירי עתיק יומין

                                          מעניין לעניין באותו עניין:
                                          פעם נזפו בי איך אני רוצה לשיר שירים של שטיינמץ בסעודה שלישית, בואו נישאר בשירים שמגיעים ממקורות קדושים וטהורים כמו קרליבך...
                                          למה אני אומר את זה? כי הנושא הוא האם השיר הזה הוא ישן, צעד דרך ארוכה ושרד הרבה שנים, שירים כאלה הם שירים מרגשים שנוגעים במקום אחר בנפש.
                                          ככה שבבית שלנו ניסחו את זה ככה: בסעודה שלישית שרים שירים ישנים בלבד. נקודה! 🤒

                                          צבי מניצ מנותק
                                          צבי מניצ מנותק
                                          צבי מני
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #34

                                          @הללויה זה נקודה נכונה למחשבה מה זה שיר ישן האם זה קשור למלחמת העולם השניה או למשהו אחר כי יש צדדים לכאן ולכאן לדוגמא שירים של חיים בנט כמו והערב והאר עינינו יהא רעוה שזה שמעתי שרים בהרבה חצרות החסידים ששרים שמה רק שירים עתיקים אז למי שיש לו תשובה מה זה שיר עתיק ומה לא

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול