דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. סקרים
  3. סקר הזמרים המזרחיים והישראלים הגדול

סקר הזמרים המזרחיים והישראלים הגדול

מתוזמן נעוץ נעול הועבר סקרים
סקריםזמרים מזרחייםnbhgv
108 פוסטים 32 כותבים 16.5k צפיות 11 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • רבקהר רבקה

    @טליה אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:

    @רותושש אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:

    @ygy היתכונתייי שיניב בן משיח כימעט ולא הוציא שירים השנה
    אפילו ברדיו כבר כימעט ןלא משמיעים אותו

    זה נכון .. לאחרונה הוא ממש רדום בכמות השירים שהוא מוציא , והאמת גם ברמה (שירדה ...)

    הרמה שלו צנחה בכמה משלבים....
    ולא רק בשירים.
    לא הייתי מכנה אותו כיום 'זמר חרדי'.

    פונץ' בננהפ מנותק
    פונץ' בננהפ מנותק
    פונץ' בננה
    צוות פיקוח
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #66

    @רבקה

    @רבקה אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:

    לא הייתי מכנה אותו כיום 'זמר חרדי'.

    לא , לא צריך לכנות אותו כך. זה לא מה שהוא .
    הוא ניקרא זמר ישראלי , "י-ש-ר-א-ל-י" דתי .
    חרדי הוא לא ..בואו נרד מיזה..

    אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
    שומע נסתרות הלב 💜

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • ילד חוכםי מנותק
      ילד חוכםי מנותק
      ילד חוכם
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי ילד חוכם
      #67

      דומני שיש כמה ניקים שעוד לא שמעו את "השיר" ה-מ-ז-ע-ז-ע "חביב אלבי"

      מתוך השיר:

      ~~"הלילה זה הלילה נשבור את החוקים
      כולם איתי על שולחנות עכשיו רוקדים
      עד שלא נשרוף ת׳רחבה לא ישנים

      אז מי שקם והולך
      בדוק איתי מסתבך
      חליק עם כל השטויות
      אל תעשו טעויות.~~

      השם ישמור! זה מילים של שיר חרדי??? מציאות. הוא לא חרדי.

      Proud jewP פונץ' בננהפ רבקהר 3 תגובות תגובה אחרונה
      5
      • ילד חוכםי ילד חוכם

        דומני שיש כמה ניקים שעוד לא שמעו את "השיר" ה-מ-ז-ע-ז-ע "חביב אלבי"

        מתוך השיר:

        ~~"הלילה זה הלילה נשבור את החוקים
        כולם איתי על שולחנות עכשיו רוקדים
        עד שלא נשרוף ת׳רחבה לא ישנים

        אז מי שקם והולך
        בדוק איתי מסתבך
        חליק עם כל השטויות
        אל תעשו טעויות.~~

        השם ישמור! זה מילים של שיר חרדי??? מציאות. הוא לא חרדי.

        Proud jewP מנותק
        Proud jewP מנותק
        Proud jew
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #68

        @ילד-חוכם בהחלט מילים בלתי חרדיות בעליל
        טאנץ עם סלסולים של קובי ברומר יותר טוב?
        סול מי של עמירן דביר?
        למרבה הבושה, המון זמרים שמושמעים אצלנו שרים מילים ולחנים שרחוקים מאד ממחננו.
        ונראה שהנושא הזה מפריע ליותר אנשים ממה שזה נראה, תראה כמה התדיינו כאן על זה

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        4
        • ילד חוכםי ילד חוכם

          @margalit אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:

          כל מה שלא חסידי אז הוא מזרחי?

          יש דיון שלם על זה תחפש בפורום

          margalitM מנותק
          margalitM מנותק
          margalit
          משתמש מומחה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #69

          @ילד-חוכם אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:

          @margalit אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:

          כל מה שלא חסידי אז הוא מזרחי?

          יש דיון שלם על זה תחפש בפורום

          זאת הייתה שאלה רטורית
          התכוונתי להגיד שלא כל מה שלא חסידי הוא מזרחי
          ואברומי וינברג וקובי ברומר לא מזרחיים, חד משמעית!

          סולמות
          מגביהים את הקול שלך

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ילד חוכםי ילד חוכם

            דומני שיש כמה ניקים שעוד לא שמעו את "השיר" ה-מ-ז-ע-ז-ע "חביב אלבי"

            מתוך השיר:

            ~~"הלילה זה הלילה נשבור את החוקים
            כולם איתי על שולחנות עכשיו רוקדים
            עד שלא נשרוף ת׳רחבה לא ישנים

            אז מי שקם והולך
            בדוק איתי מסתבך
            חליק עם כל השטויות
            אל תעשו טעויות.~~

            השם ישמור! זה מילים של שיר חרדי??? מציאות. הוא לא חרדי.

            פונץ' בננהפ מנותק
            פונץ' בננהפ מנותק
            פונץ' בננה
            צוות פיקוח
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #70

            @ילד-חוכם מכיר שירים של חפלותת???!

            אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
            שומע נסתרות הלב 💜

            ילד חוכםי תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

              @ילד-חוכם מכיר שירים של חפלותת???!

              ילד חוכםי מנותק
              ילד חוכםי מנותק
              ילד חוכם
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #71

              @פונץ-בננה https://www.prog.co.il/threads/%D7%90%D7%A9%D7%9B%D7%95%D7%9C-%D7%94%D7%A1%D7%99%D7%A0%D7%92%D7%9C%D7%99%D7%9D-%D7%94%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%99%D7%9D-%D7%91%D7%9C%D7%91%D7%93.387726/page-968#post-9301936

              ודרך אגב אני לא הורדתי את השיר רק שמעתי שזה שיר זוועתי מחבר שסיפר לי.
              לפעמים חשיבה קצת יותר עמוקה פותרת שאלות!

              פונץ' בננהפ תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ילד חוכםי ילד חוכם

                @פונץ-בננה https://www.prog.co.il/threads/%D7%90%D7%A9%D7%9B%D7%95%D7%9C-%D7%94%D7%A1%D7%99%D7%A0%D7%92%D7%9C%D7%99%D7%9D-%D7%94%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%99%D7%9D-%D7%91%D7%9C%D7%91%D7%93.387726/page-968#post-9301936

                ודרך אגב אני לא הורדתי את השיר רק שמעתי שזה שיר זוועתי מחבר שסיפר לי.
                לפעמים חשיבה קצת יותר עמוקה פותרת שאלות!

                פונץ' בננהפ מנותק
                פונץ' בננהפ מנותק
                פונץ' בננה
                צוות פיקוח
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
                #72

                @ילד-חוכם לא הבנתי למה הקישור..

                אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                שומע נסתרות הלב 💜

                ילד חוכםי תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ילד חוכםי ילד חוכם

                  דומני שיש כמה ניקים שעוד לא שמעו את "השיר" ה-מ-ז-ע-ז-ע "חביב אלבי"

                  מתוך השיר:

                  ~~"הלילה זה הלילה נשבור את החוקים
                  כולם איתי על שולחנות עכשיו רוקדים
                  עד שלא נשרוף ת׳רחבה לא ישנים

                  אז מי שקם והולך
                  בדוק איתי מסתבך
                  חליק עם כל השטויות
                  אל תעשו טעויות.~~

                  השם ישמור! זה מילים של שיר חרדי??? מציאות. הוא לא חרדי.

                  רבקהר מנותק
                  רבקהר מנותק
                  רבקה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי רבקה
                  #73

                  @ילד-חוכם אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:

                  השם ישמור! זה מילים של שיר חרדי??? מציאות. הוא לא חרדי.

                  @רבקה אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:

                  לא הייתי מכנה אותו כיום 'זמר חרדי'.

                  @פונץ-בננה אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:

                  חרדי הוא לא ..בואו נרד מיזה..

                  @proud-jew אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:

                  בהחלט מילים בלתי חרדיות בעליל

                  עצוב שככה המצב הדרדר.

                  ו....

                  @proud-jew אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:

                  טאנץ עם סלסולים של קובי ברומר יותר טוב?
                  סול מי של עמירן דביר?

                  בהחלט שזה יותר טוב.
                  לא אמרתי מושלם - אבל טוב יותר כן.
                  אנחנו לא באים בקטע של פנאטיות.
                  אלא שהזמרים המוזכרים לעיל הגישו את השיר בצורה "קצת" שונה מיניב בן משיח הדגול-----
                  מה שבינינו, עושה את ההבדל.

                  ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                  פונץ' בננהפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • רבקהר רבקה

                    @ילד-חוכם אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:

                    השם ישמור! זה מילים של שיר חרדי??? מציאות. הוא לא חרדי.

                    @רבקה אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:

                    לא הייתי מכנה אותו כיום 'זמר חרדי'.

                    @פונץ-בננה אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:

                    חרדי הוא לא ..בואו נרד מיזה..

                    @proud-jew אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:

                    בהחלט מילים בלתי חרדיות בעליל

                    עצוב שככה המצב הדרדר.

                    ו....

                    @proud-jew אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:

                    טאנץ עם סלסולים של קובי ברומר יותר טוב?
                    סול מי של עמירן דביר?

                    בהחלט שזה יותר טוב.
                    לא אמרתי מושלם - אבל טוב יותר כן.
                    אנחנו לא באים בקטע של פנאטיות.
                    אלא שהזמרים המוזכרים לעיל הגישו את השיר בצורה "קצת" שונה מיניב בן משיח הדגול-----
                    מה שבינינו, עושה את ההבדל.

                    פונץ' בננהפ מנותק
                    פונץ' בננהפ מנותק
                    פונץ' בננה
                    צוות פיקוח
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
                    #74

                    @רבקה אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:

                    עצוב שככה המצב הדרדר.
                    בחור ישיבה לשעבר, תמונות שלו בתחילת הקריירה לעומת היום - פשוט בושה.

                    אני לא מבינה! ----
                    מי אנחנו שנבוא ונשפוט אחריםם??????????????

                    אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                    שומע נסתרות הלב 💜

                    רבקהר תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

                      @רבקה אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:

                      עצוב שככה המצב הדרדר.
                      בחור ישיבה לשעבר, תמונות שלו בתחילת הקריירה לעומת היום - פשוט בושה.

                      אני לא מבינה! ----
                      מי אנחנו שנבוא ונשפוט אחריםם??????????????

                      רבקהר מנותק
                      רבקהר מנותק
                      רבקה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי רבקה
                      #75

                      @פונץ-בננה אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:

                      @רבקה אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:

                      עצוב שככה המצב הדרדר.
                      בחור ישיבה לשעבר, תמונות שלו בתחילת הקריירה לעומת היום - פשוט בושה.

                      אני לא מבינה! ----
                      מי אנחנו שנבוא ונשפוט אחריםם??????????????

                      לא שופטים. מציבים עובדה.
                      אבל לגבי התמונות צודקת - אני מורידה...
                      התכוונו להציב את מציאות הזמר החרדי של היום לעומת פעם.
                      אי אפשר להתכחש שהמצב שונה וגרוע-----
                      מקווה שהובהרתי יותר.

                      ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                      פונץ' בננהפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • רבקהר רבקה

                        @פונץ-בננה אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:

                        @רבקה אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:

                        עצוב שככה המצב הדרדר.
                        בחור ישיבה לשעבר, תמונות שלו בתחילת הקריירה לעומת היום - פשוט בושה.

                        אני לא מבינה! ----
                        מי אנחנו שנבוא ונשפוט אחריםם??????????????

                        לא שופטים. מציבים עובדה.
                        אבל לגבי התמונות צודקת - אני מורידה...
                        התכוונו להציב את מציאות הזמר החרדי של היום לעומת פעם.
                        אי אפשר להתכחש שהמצב שונה וגרוע-----
                        מקווה שהובהרתי יותר.

                        פונץ' בננהפ מנותק
                        פונץ' בננהפ מנותק
                        פונץ' בננה
                        צוות פיקוח
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #76

                        @רבקה אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:

                        לא שופטים. מציבים עובדה.
                        אבל לגבי התמונות צודקת - אני מורידה...

                        לא יודעעת איפה אתם מונחים --- אבל היוםם עם כל הפיתוים ברשתות , וביכלל בלהיות מפורסמים , זה נורא קשה להשאר בנאדם רגיל \ עם גבולות - אחרי כל מה שהולך בחוץ , אחד מחקה את השני -
                        לא אומרת שזה בסדר , אבל אם לא הייתם שם [וב"ה שזה כך] אז אין לכם למה להתחיל לדבר ולשפוט את הבנאדם - אותי אישית זה ממש מרגיז .
                        כאילו זה ישנה אותו אם תדברו עליו ? תתנו עדויות\תמונות מהעבר \הווה שלו ?
                        זה לא ישנה אותו ולא יקדם אותנו -- לא חושבת שבכלל שייך היכנס לזה !!!

                        אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                        שומע נסתרות הלב 💜

                        Proud jewP רבקהר 2 תגובות תגובה אחרונה
                        1
                        • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

                          @רבקה אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:

                          לא שופטים. מציבים עובדה.
                          אבל לגבי התמונות צודקת - אני מורידה...

                          לא יודעעת איפה אתם מונחים --- אבל היוםם עם כל הפיתוים ברשתות , וביכלל בלהיות מפורסמים , זה נורא קשה להשאר בנאדם רגיל \ עם גבולות - אחרי כל מה שהולך בחוץ , אחד מחקה את השני -
                          לא אומרת שזה בסדר , אבל אם לא הייתם שם [וב"ה שזה כך] אז אין לכם למה להתחיל לדבר ולשפוט את הבנאדם - אותי אישית זה ממש מרגיז .
                          כאילו זה ישנה אותו אם תדברו עליו ? תתנו עדויות\תמונות מהעבר \הווה שלו ?
                          זה לא ישנה אותו ולא יקדם אותנו -- לא חושבת שבכלל שייך היכנס לזה !!!

                          Proud jewP מנותק
                          Proud jewP מנותק
                          Proud jew
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #77

                          @פונץ-בננה שיעשה מה שבא לו
                          כל אחד יכול לנהל את החיים שלו כמו שהוא רוצה
                          רק עצוב שזה המקור למוזיקה שכולנו שומעים

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

                            @רבקה אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:

                            לא שופטים. מציבים עובדה.
                            אבל לגבי התמונות צודקת - אני מורידה...

                            לא יודעעת איפה אתם מונחים --- אבל היוםם עם כל הפיתוים ברשתות , וביכלל בלהיות מפורסמים , זה נורא קשה להשאר בנאדם רגיל \ עם גבולות - אחרי כל מה שהולך בחוץ , אחד מחקה את השני -
                            לא אומרת שזה בסדר , אבל אם לא הייתם שם [וב"ה שזה כך] אז אין לכם למה להתחיל לדבר ולשפוט את הבנאדם - אותי אישית זה ממש מרגיז .
                            כאילו זה ישנה אותו אם תדברו עליו ? תתנו עדויות\תמונות מהעבר \הווה שלו ?
                            זה לא ישנה אותו ולא יקדם אותנו -- לא חושבת שבכלל שייך היכנס לזה !!!

                            רבקהר מנותק
                            רבקהר מנותק
                            רבקה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #78

                            @פונץ-בננה אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:

                            לא אומרת שזה בסדר , אבל אם לא הייתם שם [וב"ה שזה כך] אז אין לכם למה להתחיל לדבר ולשפוט את הבנאדם - אותי אישית זה ממש מרגיז .

                            אף אחד לא שפט. אם תעלי למעלה תראי שכל השיח היה על שדר "ירידת הרמה המוזיקלית הנוכחית".

                            דבר נוסף - כשאדם הופך לסלב - הוא לוקח את כל הדיבורים האלה בחשבון.

                            אני לא מצדיקה לשוה"ר חלילה!!!!!!!!! הכייי נגד!!!!!!!!!!!!
                            אבל זה לא שהוא יושב ומזיל דמעה בשעה שהוא יודע שמרכלים עליו ברשת.
                            והלוואי וזו הייתה מכונה רכילות.
                            לעומת מה שהולך באתרים אחרים----------

                            ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            3
                            • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

                              @ילד-חוכם לא הבנתי למה הקישור..

                              ילד חוכםי מנותק
                              ילד חוכםי מנותק
                              ילד חוכם
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #79

                              @פונץ-בננה רשמת: מכיר שירים של חפלותת???!

                              תבין מאיפה.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • איזה קטעא מנותק
                                איזה קטעא מנותק
                                איזה קטע
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #80
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                4
                                • אייצ'יתא אייצ'ית העביר נושא זה מ-עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה ב-
                                • ד מנותק
                                  ד מנותק
                                  דג מלוח
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #81

                                  לדעתי חסרים כאן המון זמרים מזרחיים

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • מערכת הפורוםמ מערכת הפורום

                                    הסקר נערך באישור ההנהלה.

                                    שימו לב שהסקר הוא על הזמרים המזרחיים ולא האלטרנטיבים כמו ישי ריבו וכו'

                                    איזה קטעא מנותק
                                    איזה קטעא מנותק
                                    איזה קטע
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #82

                                    @nbhgv אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:

                                    הסקר נערך באישור ההנהלה.

                                    שימו לב שהסקר הוא על הזמרים המזרחיים ולא האלטרנטיבים כמו ישי ריבו וכו'

                                    תוכל לעשות סקר גם על מוזיקה יהודית? (ישי ריבו, שולי רנד עקיבא תורג'מן וכו')

                                    יסכהי אפרתא 2 תגובות תגובה אחרונה
                                    1
                                    • איזה קטעא איזה קטע

                                      @nbhgv אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:

                                      הסקר נערך באישור ההנהלה.

                                      שימו לב שהסקר הוא על הזמרים המזרחיים ולא האלטרנטיבים כמו ישי ריבו וכו'

                                      תוכל לעשות סקר גם על מוזיקה יהודית? (ישי ריבו, שולי רנד עקיבא תורג'מן וכו')

                                      יסכהי מנותק
                                      יסכהי מנותק
                                      יסכה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #83

                                      @איזה-קטע יובל טייב מזרחי אותנטני

                                      מוח שליט על הלבמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • יסכהי יסכה

                                        @איזה-קטע יובל טייב מזרחי אותנטני

                                        מוח שליט על הלבמ מנותק
                                        מוח שליט על הלבמ מנותק
                                        מוח שליט על הלב
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #84

                                        @יסכה לדעתי בכלל אין גדול זמר מזרחי היום

                                        אל תסתתר מילדים שמחפשים אותך תראה לנו שזה אתה ש. סוכות

                                        יסכהי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • מוח שליט על הלבמ מוח שליט על הלב

                                          @יסכה לדעתי בכלל אין גדול זמר מזרחי היום

                                          יסכהי מנותק
                                          יסכהי מנותק
                                          יסכה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #85

                                          @מוח-שליט-על-הלב אבל יובל טייב נשאר עוד קצת אוטנטי...

                                          מוח שליט על הלבמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול