דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. סקרים
  3. סקר הזמרים המזרחיים והישראלים הגדול

סקר הזמרים המזרחיים והישראלים הגדול

מתוזמן נעוץ נעול הועבר סקרים
סקריםזמרים מזרחייםnbhgv
108 פוסטים 32 כותבים 16.5k צפיות 11 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • איזה קטעא איזה קטע

    @nbhgv אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:

    הסקר נערך באישור ההנהלה.

    שימו לב שהסקר הוא על הזמרים המזרחיים ולא האלטרנטיבים כמו ישי ריבו וכו'

    תוכל לעשות סקר גם על מוזיקה יהודית? (ישי ריבו, שולי רנד עקיבא תורג'מן וכו')

    אפרתא מנותק
    אפרתא מנותק
    אפרת
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #89

    @איזה-קטע אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:

    @nbhgv אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:

    הסקר נערך באישור ההנהלה.

    שימו לב שהסקר הוא על הזמרים המזרחיים ולא האלטרנטיבים כמו ישי ריבו וכו'

    תוכל לעשות סקר גם על מוזיקה יהודית? (ישי ריבו, שולי רנד עקיבא תורג'מן וכו')

    זה ברור שישי ריבו לוקח בגדול.....

    בכל מקום שלא תהיו, צאו ונצלו את יכולותיכם! אתם מסוגלים להרבה יותר ממה שאתם חושבים!
    אייל גלבוע

    יסכהי תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • אפרתא אפרת

      @איזה-קטע אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:

      @nbhgv אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:

      הסקר נערך באישור ההנהלה.

      שימו לב שהסקר הוא על הזמרים המזרחיים ולא האלטרנטיבים כמו ישי ריבו וכו'

      תוכל לעשות סקר גם על מוזיקה יהודית? (ישי ריבו, שולי רנד עקיבא תורג'מן וכו')

      זה ברור שישי ריבו לוקח בגדול.....

      יסכהי מנותק
      יסכהי מנותק
      יסכה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #90

      @אפרת זה לפי דעתך.....

      אפרתא ח 2 תגובות תגובה אחרונה
      0
      • יסכהי יסכה

        @אפרת זה לפי דעתך.....

        אפרתא מנותק
        אפרתא מנותק
        אפרת
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #91

        @יסכה אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:

        @אפרת זה לפי דעתך.....

        אני חושבת שאם הוא זכה במקומות הראשונים אז גם פה זה יהיה ככה
        וזאת דעתי שהוא הכי טוב..

        בכל מקום שלא תהיו, צאו ונצלו את יכולותיכם! אתם מסוגלים להרבה יותר ממה שאתם חושבים!
        אייל גלבוע

        יסכהי תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • אפרתא אפרת

          @יסכה אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:

          @אפרת זה לפי דעתך.....

          אני חושבת שאם הוא זכה במקומות הראשונים אז גם פה זה יהיה ככה
          וזאת דעתי שהוא הכי טוב..

          יסכהי מנותק
          יסכהי מנותק
          יסכה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #92

          @אפרת בשביל זה נועד הסקר....

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • יסכהי יסכה

            @אפרת זה לפי דעתך.....

            ח מנותק
            ח מנותק
            חובבת מוזיקה צעירה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #93

            @יסכה ברור שיש ריבו

            יסכהי תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ח חובבת מוזיקה צעירה

              @יסכה ברור שיש ריבו

              יסכהי מנותק
              יסכהי מנותק
              יסכה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #94

              @חובב-מוזיקה-צעיר שוב פעם זוהי דעתך אני בכלל לא חושבת ככה בשביל זה נועד סקר.....

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ברוריהב מנותק
                ברוריהב מנותק
                ברוריה
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #95

                קובי ברומר ואברומי ויינברג לא מזרחיים למיטב ידיעתי אז מה הם עושים כאן?
                וגם משה קליין צריך להיקרא כאן חדד בשביל להיחשב למזרחי (קליין לא שם מזרחי זה שם אידישאי נפוץ)

                שירה מעומק הנשמה

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • יהונתןי יהונתן

                  @nbhgv שאלה טובה

                  א מנותק
                  א מנותק
                  אילה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #96

                  איציק דיה 19 אחוז וואוווו!!!!!!

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • אפרתא מנותק
                    אפרתא מנותק
                    אפרת
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #97

                    חיים ישראל מוביל!!!

                    בכל מקום שלא תהיו, צאו ונצלו את יכולותיכם! אתם מסוגלים להרבה יותר ממה שאתם חושבים!
                    אייל גלבוע

                    1001 תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • מערכת הפורוםמ מערכת הפורום

                      הסקר נערך באישור ההנהלה.

                      שימו לב שהסקר הוא על הזמרים המזרחיים ולא האלטרנטיבים כמו ישי ריבו וכו'

                      ענק הענקים בדורינוע מנותק
                      ענק הענקים בדורינוע מנותק
                      ענק הענקים בדורינו
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #98

                      @nbhgv אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:

                      הסקר נערך באישור ההנהלה.

                      שימו לב שהסקר הוא על הזמרים המזרחיים ולא האלטרנטיבים כמו ישי ריבו וכו'

                      קובי ברומר? זמר מזרחי? ממתי?

                      אפרתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • ענק הענקים בדורינוע ענק הענקים בדורינו

                        @nbhgv אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:

                        הסקר נערך באישור ההנהלה.

                        שימו לב שהסקר הוא על הזמרים המזרחיים ולא האלטרנטיבים כמו ישי ריבו וכו'

                        קובי ברומר? זמר מזרחי? ממתי?

                        אפרתא מנותק
                        אפרתא מנותק
                        אפרת
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #99

                        @ענק-הענקים-בדורינו הוא חצי ספרדי וחצי אשכנזי....

                        בכל מקום שלא תהיו, צאו ונצלו את יכולותיכם! אתם מסוגלים להרבה יותר ממה שאתם חושבים!
                        אייל גלבוע

                        א ענק הענקים בדורינוע 2 תגובות תגובה אחרונה
                        0
                        • אפרתא אפרת

                          @ענק-הענקים-בדורינו הוא חצי ספרדי וחצי אשכנזי....

                          א מנותק
                          א מנותק
                          אילה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #100

                          @אפרת אבל הוא לא שר מזרחי

                          אפרתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • א אילה

                            @אפרת אבל הוא לא שר מזרחי

                            אפרתא מנותק
                            אפרתא מנותק
                            אפרת
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #101

                            @אילה אולי התכוונו גם ישראלי=מזרחי

                            בכל מקום שלא תהיו, צאו ונצלו את יכולותיכם! אתם מסוגלים להרבה יותר ממה שאתם חושבים!
                            אייל גלבוע

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • אפרתא אפרת

                              @ענק-הענקים-בדורינו הוא חצי ספרדי וחצי אשכנזי....

                              ענק הענקים בדורינוע מנותק
                              ענק הענקים בדורינוע מנותק
                              ענק הענקים בדורינו
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי ענק הענקים בדורינו
                              #102

                              @אפרת אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:

                              @ענק-הענקים-בדורינו הוא חצי ספרדי וחצי אשכנזי....

                              מה זה משנה שיש לו צד חצי ספרדי, הוא א זמר מזרחי הוא לא שר מזרחית, ואם את מדברת על זה שהוא שר בעברית אז זה נקרא ישראלי לא מזרחי!

                              @ברוריה אמר בסקר הזמרים המזרחיים הגדול:

                              קובי ברומר ואברומי ויינברג לא מזרחיים למיטב ידיעתי אז מה הם עושים כאן?
                              וגם משה קליין צריך להיקרא כאן חדד בשביל להיחשב למזרחי (קליין לא שם מזרחי זה שם אידישאי נפוץ)

                              משה קליין כן נקרא קצת מזרחי, הוא כן שר שירים מזרחיים.

                              @אייצ-ית אמר בסקר הזמרים המזרחיים והישראלים הגדול:

                              @ntz נראלי ציינו אותם ככה כמזרחיים בגלל שיענו הם לא שרים אידיש...או כי הם מסתדרים סבבה עם הספרדים בשולחן...

                              אפילו חיים ישראל שר באידיש!
                              ןזה לא בשיר ''ונפשי'' שיענו זה היה קטע, אלא פעם הוא באלבומים שלו אפילו לבד אידיש, והרבה!

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • אייצ'יתא אייצ'ית

                                @ntz נראלי ציינו אותם ככה כמזרחיים בגלל שיענו הם לא שרים אידיש...או כי הם מסתדרים סבבה עם הספרדים בשולחן...

                                ענק הענקים בדורינוע מנותק
                                ענק הענקים בדורינוע מנותק
                                ענק הענקים בדורינו
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #103
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • אפרתא אפרת

                                  חיים ישראל מוביל!!!

                                  1001 מנותק
                                  1001 מנותק
                                  100
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי 100
                                  #104

                                  @אפרת
                                  אני יודע שאני חולק על ארבעים אחוז שענו בסקר
                                  אבל לדעתי יניב בן משיח יותר מזרחי מחיים ישראל
                                  אבל אחרי יניב בן משיח זה חיים ישראל מה שכן
                                  שבקומזיצים ושירים שקטים הוא הכי מזרחי.
                                  לפחות יש מלא שמסכימים איתי...
                                  בא נשים לדוגמא שיר של יניב בן משיח.
                                  https://youtu.be/H0D2cKhVALo
                                  ו...של חיים ישראל.
                                  https://youtu.be/h5zlFFZX5DA

                                  (תאמת אחרי ששמעתי את שני השירים יניב בן משיח טיפה יותר מזרחי מחיים ישראל...)

                                  פונץ' בננהפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  2
                                  • 1001 100

                                    @אפרת
                                    אני יודע שאני חולק על ארבעים אחוז שענו בסקר
                                    אבל לדעתי יניב בן משיח יותר מזרחי מחיים ישראל
                                    אבל אחרי יניב בן משיח זה חיים ישראל מה שכן
                                    שבקומזיצים ושירים שקטים הוא הכי מזרחי.
                                    לפחות יש מלא שמסכימים איתי...
                                    בא נשים לדוגמא שיר של יניב בן משיח.
                                    https://youtu.be/H0D2cKhVALo
                                    ו...של חיים ישראל.
                                    https://youtu.be/h5zlFFZX5DA

                                    (תאמת אחרי ששמעתי את שני השירים יניב בן משיח טיפה יותר מזרחי מחיים ישראל...)

                                    פונץ' בננהפ מנותק
                                    פונץ' בננהפ מנותק
                                    פונץ' בננה
                                    צוות פיקוח
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #105

                                    @100 חיים ישראל שר יותר ים תיכוני ..

                                    גם ישראלי

                                    אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                                    שומע נסתרות הלב 💜

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • טיטוט מנותק
                                      טיטוט מנותק
                                      טיטו
                                      צוות פיקוח
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #106

                                      לאידע עד כמה תסכימו איתי אבל היחיד שיודע לשיר מזרחי ברמה זה יניב ואם לא הוא אז משה קליין כי מזרחי זה הולך לפי מקאמים וחאפלות וכו אז יניב הוא מקום ראשון מאלה שנרשמו ומשה שני כשכנגד כולם איציק אשל הרבה יותר מזרחי מחיים ישראל סתם לידע אברומי ויינברג גד אלבז איציק דדיה זה לא זמרים מזרחיים בעליל הם אולי עם זיקה לספרדי אבל המוזיקה שלהם זה ים תיכוני
                                      גם חיים ישראל ומידד טסהלרוב השירים שלהם ים תיכוניים ורבים מהלחנים שלהם נלקחו משירים ביוונית מה שאומר ים תיכוני...

                                      אני לא עצמי.
                                      תכף אשוב...

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • ת מנותק
                                        ת מנותק
                                        תמר מהמרכז
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #107

                                        רק עכשיו ראיתי שבכלל היה כזה סקר פעם....
                                        לדעתי מי שמזגזג בין ליטאי לישראלי ולמזרחי לא יכול להקרא גדול הזמר המזרחי, פשוט לא, ולא שיש לי בעיה עם משה קליין שעושה לי פה בלגן שלם עם מזרחי וחסידי, שיעשה מה שהוא בוחר בקריירה שלו, אבל גדול הזמר המזרחי הוא לא.
                                        אז ברומר ווינברג באמת לא הבנתי למה הם נכנסו לזה, אולי נכניס גם את אברהם פריד ואוהד מושקוביץ... הם גם עושים קצת סלסולים....
                                        אז אני התלבטתי בין יניב בן משיח לבין חיים ישראל, כי יניב בן משיח יש לו שירים שאין להם מתחרים אצל שום זמר אחר, אבל מצד שני- חיים ישראל הוא זה שהכניס את המוזיקה המזרחית בכלל למודעות, ורק בגללו אני בתור אשכנזיה התחלתי לשמוע שירים מזרחיים, כי הוא מופיע הרבה ומקובל על קהל גדול, ומצד שלישי- הוא גם קצת מזגזג בין ישראלי וים תיכוני למזרחי, אפילו היו לו כמה שירים שהוא שר ממש בלשון הקודש או אידיש.
                                        בקיצור, לא יודעת... אני בחרתי ביניב, אבל באמת שזה הרבה עניין של טעם, כי יש לו קטע קצת כבד כזה, ומי שמתחבר לים תיכוני יותר יחשוב אחרת ממני.
                                        למה יובל טייב לא נכנס לפה? גם הוא אלוף המזרחית.

                                        מוזיקה היא רגש בהישג יד!

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • אייצ'יתא מנותק
                                          אייצ'יתא מנותק
                                          אייצ'ית
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #108

                                          שימו לב-
                                          בפוסט הזה יש 2 דיסלייקים.
                                          אני קוראת בזאת למי ששם אותם להסיר, חבל שיתבצעו הרחקות.שימו לב לחוקי הפורום!!
                                          https://miktzav.com/topic/278/%D7%A1%D7%A7%D7%A8-%D7%94%D7%96%D7%9E%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%94%D7%9E%D7%96%D7%A8%D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%94%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%9C%D7%99%D7%9D-%D7%94%D7%92%D7%93%D7%95%D7%9C/6?_=1639944646301
                                          כנסו לקישור ובדקו שזה לא אתם..
                                          מיותר לציין שאנו יודעים מי שם אותם.
                                          תודה למי שדיווח לנו!

                                          "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                                          אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0
                                          • אייצ'יתא אייצ'ית התייחס לנושא זה ב
                                          • ה הודיה 1 התייחס לנושא זה ב

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול