דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. סאונד והפקה מוזיקלית
  3. תוכנות מוזיקה ופלאגינים
  4. תוכנות מוזיקה - עזרה הדדית
  5. בעיות ובקשות עזרה בקיובייס

בעיות ובקשות עזרה בקיובייס

מתוזמן נעוץ נעול הועבר תוכנות מוזיקה - עזרה הדדית
106 פוסטים 14 כותבים 8.2k צפיות 4 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א א.ה. 0

    @margalit בכלי הדבק (לחיצה שמאלית)

    יעקב ה.י מנותק
    יעקב ה.י מנותק
    יעקב ה.
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #19
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • א.ה. 2א א.ה. 2

      למה אחרי שאני מקליט אני שומע את הקול שלי על הפלייבק ברבע שניה אחר כך?
      (דחוף!!!!!!!)

      נ מנותק
      נ מנותק
      נפש האדם
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #20
      פוסט זה נמחק!
      Y תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • נ נפש האדם

        פוסט זה נמחק!

        Y מנותק
        Y מנותק
        YPYPYP
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #21
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • א.ה. 2א מנותק
          א.ה. 2א מנותק
          א.ה. 2
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #22

          סליחה שאני משגע, אני פשוט מתחיל..
          אבל מה האפשרות הטובה ביותר לעשות הד חוזר (אקו) שישמע עדין?

          מוזיקה.
          התרופה הטובה ביותר👌🎧

          margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • א.ה. 2א א.ה. 2

            סליחה שאני משגע, אני פשוט מתחיל..
            אבל מה האפשרות הטובה ביותר לעשות הד חוזר (אקו) שישמע עדין?

            margalitM מנותק
            margalitM מנותק
            margalit
            משתמש מומחה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #23

            @א-ה-2
            עדין זה עניין אישי....
            וזה גם מאוד תלוי בסיגנל, לכל דבר מתאים הד אחר
            בגדול, תפתח ערוץ הד
            תשים את המיקס שלו על 100%
            תפתח את הערוץ בו אתה רוצה לשים הד ובסנד תבחר את ערוץ ההד ותדליק אותו
            אחכ תשחק עם ההד עד שתאהב אותו ותבחר בסנד את העוצמה שלו

            מקווה שזה ברור
            הייתי מוסיפה צילומי מסך להסבר אבל כרגע המחשב עם הקיובייס אצל טכנאי...
            אם זה לא מובן תשאל ואני אשתדל להסביר

            בהצלחה

            סולמות
            מגביהים את הקול שלך

            א.ה. 2א תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • margalitM margalit

              @א-ה-2
              עדין זה עניין אישי....
              וזה גם מאוד תלוי בסיגנל, לכל דבר מתאים הד אחר
              בגדול, תפתח ערוץ הד
              תשים את המיקס שלו על 100%
              תפתח את הערוץ בו אתה רוצה לשים הד ובסנד תבחר את ערוץ ההד ותדליק אותו
              אחכ תשחק עם ההד עד שתאהב אותו ותבחר בסנד את העוצמה שלו

              מקווה שזה ברור
              הייתי מוסיפה צילומי מסך להסבר אבל כרגע המחשב עם הקיובייס אצל טכנאי...
              אם זה לא מובן תשאל ואני אשתדל להסביר

              בהצלחה

              א.ה. 2א מנותק
              א.ה. 2א מנותק
              א.ה. 2
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי א.ה. 2
              #24

              @margalit אני צריך לג'ינגל חסידי מקפיץ
              (המנגינה היא "לב אל הנשמה" של שמילי אונגר)
              ולא התכוונתי להד, אלא לאקו (-שזה חוזר על עצמו)

              מוזיקה.
              התרופה הטובה ביותר👌🎧

              margalitM טיטוט 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • א.ה. 2א א.ה. 2

                @margalit אני צריך לג'ינגל חסידי מקפיץ
                (המנגינה היא "לב אל הנשמה" של שמילי אונגר)
                ולא התכוונתי להד, אלא לאקו (-שזה חוזר על עצמו)

                margalitM מנותק
                margalitM מנותק
                margalit
                משתמש מומחה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #25

                @א-ה-2
                אקו זה הד...
                מה שהתכוונת זה דיליי

                דיליי זה כבר עולם אחר
                מסובך לי מידי להסביר איך הוא עובד כשאני לא יכולה לעשות צילום מסך
                אולי תפתח ערוץ של מונו דיליי ותעלה צילום מסך ממנו ומשם אני אסביר

                סולמות
                מגביהים את הקול שלך

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • א.ה. 2א א.ה. 2

                  @margalit אני צריך לג'ינגל חסידי מקפיץ
                  (המנגינה היא "לב אל הנשמה" של שמילי אונגר)
                  ולא התכוונתי להד, אלא לאקו (-שזה חוזר על עצמו)

                  טיטוט מנותק
                  טיטוט מנותק
                  טיטו
                  צוות פיקוח
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #26

                  @א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

                  ולא התכוונתי להד, אלא לאקו (-שזה חוזר על עצמו)

                  אקו זה הד בשפה מקצועית זה בעצם יוצר חזרתיות של הקול כמו שמישו צועק במדבר כלומר שהקול החוזר יהיה במאית שניה אחרי והעוצמה שלו טיפה יותר חלשה מה שיוצר חזרתיות

                  אני לא עצמי.
                  תכף אשוב...

                  SHILONYS תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • ה מנותק
                    ה מנותק
                    המנגנת
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #27

                    שלום רציתי לדעת מה אומר המצב הזה? לא נותן לי להקליט!67b459f2-cdf5-48f2-b4b9-5f59f8d2f5d6-image.png

                    margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ה המנגנת

                      שלום רציתי לדעת מה אומר המצב הזה? לא נותן לי להקליט!67b459f2-cdf5-48f2-b4b9-5f59f8d2f5d6-image.png

                      margalitM מנותק
                      margalitM מנותק
                      margalit
                      משתמש מומחה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #28

                      @המנגנת
                      כתוב שהדיסק מלא

                      סולמות
                      מגביהים את הקול שלך

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • א.ה. 2א א.ה. 2

                        אני לא מצליח לייצא שיר מקיובייס 10.5
                        אם מישהו יוכל אעלה לו צילום מסך

                        SHILONYS מנותק
                        SHILONYS מנותק
                        SHILONY
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי רבקה
                        #29
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • טיטוט טיטו

                          @א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

                          ולא התכוונתי להד, אלא לאקו (-שזה חוזר על עצמו)

                          אקו זה הד בשפה מקצועית זה בעצם יוצר חזרתיות של הקול כמו שמישו צועק במדבר כלומר שהקול החוזר יהיה במאית שניה אחרי והעוצמה שלו טיפה יותר חלשה מה שיוצר חזרתיות

                          SHILONYS מנותק
                          SHILONYS מנותק
                          SHILONY
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי SHILONY
                          #30
                          פוסט זה נמחק!
                          margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • SHILONYS SHILONY

                            פוסט זה נמחק!

                            margalitM מנותק
                            margalitM מנותק
                            margalit
                            משתמש מומחה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי margalit
                            #31

                            @shilony אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

                            @טיטו
                            אקו זה זה לא הד, זה סוג של דיליי -יש המון סוגים של דיליי-כמו פינג פונג,סלאפ,טייפ וכו' ואקו זה אחד מהם (יש גם אפקטים מורכבים יותר כמו קורוס ופלנג'ר שהם דיליי עם מודולציה).
                            אפקט של הד (ריוורב בשפה המקצועית) הוא בעצם כמו דיליי רק שמהירות ההחזרים גבוהה בהרבה ויוצרת תחושה של חדר או חלל ...

                            פירוש מילולי של אקו (echo) זה הד
                            דיליי (delay) זה השהיה
                            רוורב (reverb) זה הדהוד

                            יתכן שיש סוג של דיליי שנקרא אקו, אבל זה לא אומר שאקו זה דיליי
                            אקו זה יותר רוורב

                            סולמות
                            מגביהים את הקול שלך

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • ה מנותק
                              ה מנותק
                              המנגנת
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #32

                              היי!
                              רציתי לדעת כיצד אפשר לעשות מקהלה שתישמע יפה בקיובייס... [אני יחסית מתחילה].
                              אני מקליטה הרבה ערוצים וכשזה ביחד זה לא נשמע טוב... אני לא יודעת מה צריך לעשות, איזה אפקטים וכו'.
                              תןדה!

                              margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ה המנגנת

                                היי!
                                רציתי לדעת כיצד אפשר לעשות מקהלה שתישמע יפה בקיובייס... [אני יחסית מתחילה].
                                אני מקליטה הרבה ערוצים וכשזה ביחד זה לא נשמע טוב... אני לא יודעת מה צריך לעשות, איזה אפקטים וכו'.
                                תןדה!

                                margalitM מנותק
                                margalitM מנותק
                                margalit
                                משתמש מומחה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #33

                                @המנגנת אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

                                אני מקליטה הרבה ערוצים וכשזה ביחד זה לא נשמע טוב...

                                במקהלה צריך לשים לב שמתחילים ומסיימים את המילים בכל הביצועים בדיוק באותו מקום
                                אם לא, זה לא נשמע טוב
                                אז קודם כל תבדקי את זה
                                לפני שאת מתחילה עם אפקטים...

                                אם לא בכל הביצועים זה בדיוק באותו תזמון, אז צריך להשוות אותם ידנית
                                אם את לא יודעת איך עושים את זה, אז תסתכלי במדריך שעשיתי כאן
                                תסתכלי על החלק איפה שיש את הגיף, יש שם הסבר על זה (אם זה לא מובן לך את יכולה לשאול אותי ואני אסביר בשמחה)

                                אחרי שהשוות את כל הביצועים והם בתזמון שווה בדיוק, תעברי לעריכה
                                תצדדי את ערוצים, חלק לימין וחלק לשמאל (לא צידוד מלא)

                                לגבי אפקטים, לכל ערוץ שימי בinsert קומפרסור, EQ
                                וב send הד
                                ועוד אפקטים לפי הטעם ולפי מה שאת שומעת שחסר

                                מקווה שלא שכחתי כלום ושזה מספיק ברור
                                אם משהו לא ברור לך, תשאלי בכיף

                                סולמות
                                מגביהים את הקול שלך

                                א.ה. 2א ה 2 תגובות תגובה אחרונה
                                1
                                • margalitM margalit

                                  @המנגנת אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

                                  אני מקליטה הרבה ערוצים וכשזה ביחד זה לא נשמע טוב...

                                  במקהלה צריך לשים לב שמתחילים ומסיימים את המילים בכל הביצועים בדיוק באותו מקום
                                  אם לא, זה לא נשמע טוב
                                  אז קודם כל תבדקי את זה
                                  לפני שאת מתחילה עם אפקטים...

                                  אם לא בכל הביצועים זה בדיוק באותו תזמון, אז צריך להשוות אותם ידנית
                                  אם את לא יודעת איך עושים את זה, אז תסתכלי במדריך שעשיתי כאן
                                  תסתכלי על החלק איפה שיש את הגיף, יש שם הסבר על זה (אם זה לא מובן לך את יכולה לשאול אותי ואני אסביר בשמחה)

                                  אחרי שהשוות את כל הביצועים והם בתזמון שווה בדיוק, תעברי לעריכה
                                  תצדדי את ערוצים, חלק לימין וחלק לשמאל (לא צידוד מלא)

                                  לגבי אפקטים, לכל ערוץ שימי בinsert קומפרסור, EQ
                                  וב send הד
                                  ועוד אפקטים לפי הטעם ולפי מה שאת שומעת שחסר

                                  מקווה שלא שכחתי כלום ושזה מספיק ברור
                                  אם משהו לא ברור לך, תשאלי בכיף

                                  א.ה. 2א מנותק
                                  א.ה. 2א מנותק
                                  א.ה. 2
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #34

                                  @margalit רציתי לדעת,
                                  האם ניתן "לתפוס" קטע מתוך הקלטה,
                                  ולעשות עליו בלבד - אפקטים,
                                  דחוף!!!

                                  מוזיקה.
                                  התרופה הטובה ביותר👌🎧

                                  margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • א.ה. 2א א.ה. 2

                                    @margalit רציתי לדעת,
                                    האם ניתן "לתפוס" קטע מתוך הקלטה,
                                    ולעשות עליו בלבד - אפקטים,
                                    דחוף!!!

                                    margalitM מנותק
                                    margalitM מנותק
                                    margalit
                                    משתמש מומחה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי margalit
                                    #35

                                    @א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

                                    @margalit רציתי לדעת,
                                    האם ניתן "לתפוס" קטע מתוך הקלטה,
                                    ולעשות עליו בלבד - אפקטים,
                                    דחוף!!!

                                    כן
                                    דרך אוטומציה (אם אתה צריך הסבר על זה אז תגיד ואני אנסה להסביר מה זה)
                                    או לחתוך, לשים בערוץ נפרד את הקטע שרוצים שיהיה בו אפקטים ולשים אפקטים בערוץ הזה.

                                    סולמות
                                    מגביהים את הקול שלך

                                    א.ה. 2א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • margalitM margalit

                                      @א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

                                      @margalit רציתי לדעת,
                                      האם ניתן "לתפוס" קטע מתוך הקלטה,
                                      ולעשות עליו בלבד - אפקטים,
                                      דחוף!!!

                                      כן
                                      דרך אוטומציה (אם אתה צריך הסבר על זה אז תגיד ואני אנסה להסביר מה זה)
                                      או לחתוך, לשים בערוץ נפרד את הקטע שרוצים שיהיה בו אפקטים ולשים אפקטים בערוץ הזה.

                                      א.ה. 2א מנותק
                                      א.ה. 2א מנותק
                                      א.ה. 2
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי א.ה. 2
                                      #36

                                      @margalit אפשר להסביר? (כמובן בלי לחתוך ולשים בערוץ אחר)

                                      מוזיקה.
                                      התרופה הטובה ביותר👌🎧

                                      margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • א.ה. 2א א.ה. 2

                                        @margalit אפשר להסביר? (כמובן בלי לחתוך ולשים בערוץ אחר)

                                        margalitM מנותק
                                        margalitM מנותק
                                        margalit
                                        משתמש מומחה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי margalit
                                        #37

                                        @א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

                                        @margalit אפשר להסביר? (כמובן בלי לחתוך ולשים בערוץ אחר)

                                        בשמחה

                                        • מוסיפים לערוץ את האפקטים הרצויים.
                                        • מכבים את האפקטים
                                          אם זה ב insert אז מכאן

                                        e5ec2335-6ffd-4702-9c58-ab8843b44ed5-image.png
                                        ואם זה ב send אז מכאן

                                        2cb2c758-e39b-4a0e-9006-6ec659b72a61-image.png

                                        • מפעילים את ה W שעל הערוץ (כתיבת אוטומציה)
                                          d5f1d64c-e943-4fd3-95cc-e1625c85460c-image.png
                                          אחרי ההדלקה של האוטומציה, כל פעולה שתעשה בערוץ תישמר
                                          אז צריך לשים לב לעשות רק פעולות שרוצים שישמרו

                                        • מפעילים את ההקלטה, ובזמן שבו רוצים שיתחיל האפקט מדליקים אותו וכשלא רוצים שיהיה מכבים
                                          האוטומציה תהיה כתובה מתחת לערוץ ויהיה אפשר לדייק אותה ידנית
                                          5844a09b-e606-4db8-a052-38dccde748dc-image.png

                                        • כשמסיימים חשוב מאוד לכבות את כתיבת האוטומציה (כדי שלא יכתוב בטעות עוד אוטמציות) ולוודא שה R (קריאת אוטומציות) דלוק
                                          f9c36fd5-7e9a-428f-80d8-4f4a55282078-image.png

                                        בהצלחה!
                                        (מקווה שזה מספיק מובן...)

                                        סולמות
                                        מגביהים את הקול שלך

                                        א.ה. 2א 2 תגובות תגובה אחרונה
                                        3
                                        • margalitM margalit

                                          @המנגנת אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

                                          אני מקליטה הרבה ערוצים וכשזה ביחד זה לא נשמע טוב...

                                          במקהלה צריך לשים לב שמתחילים ומסיימים את המילים בכל הביצועים בדיוק באותו מקום
                                          אם לא, זה לא נשמע טוב
                                          אז קודם כל תבדקי את זה
                                          לפני שאת מתחילה עם אפקטים...

                                          אם לא בכל הביצועים זה בדיוק באותו תזמון, אז צריך להשוות אותם ידנית
                                          אם את לא יודעת איך עושים את זה, אז תסתכלי במדריך שעשיתי כאן
                                          תסתכלי על החלק איפה שיש את הגיף, יש שם הסבר על זה (אם זה לא מובן לך את יכולה לשאול אותי ואני אסביר בשמחה)

                                          אחרי שהשוות את כל הביצועים והם בתזמון שווה בדיוק, תעברי לעריכה
                                          תצדדי את ערוצים, חלק לימין וחלק לשמאל (לא צידוד מלא)

                                          לגבי אפקטים, לכל ערוץ שימי בinsert קומפרסור, EQ
                                          וב send הד
                                          ועוד אפקטים לפי הטעם ולפי מה שאת שומעת שחסר

                                          מקווה שלא שכחתי כלום ושזה מספיק ברור
                                          אם משהו לא ברור לך, תשאלי בכיף

                                          ה מנותק
                                          ה מנותק
                                          המנגנת
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #38

                                          @margalit וואו תודה רבה על ההסבר המפורט!
                                          אנסה באמת לעשות ככה... תודה!

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול