דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. סאונד והפקה מוזיקלית
  3. תוכנות מוזיקה ופלאגינים
  4. תוכנות מוזיקה - עזרה הדדית
  5. בעיות ובקשות עזרה בקיובייס

בעיות ובקשות עזרה בקיובייס

מתוזמן נעוץ נעול הועבר תוכנות מוזיקה - עזרה הדדית
106 פוסטים 14 כותבים 8.2k צפיות 4 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • טיטוט טיטו

    @א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

    ולא התכוונתי להד, אלא לאקו (-שזה חוזר על עצמו)

    אקו זה הד בשפה מקצועית זה בעצם יוצר חזרתיות של הקול כמו שמישו צועק במדבר כלומר שהקול החוזר יהיה במאית שניה אחרי והעוצמה שלו טיפה יותר חלשה מה שיוצר חזרתיות

    SHILONYS מנותק
    SHILONYS מנותק
    SHILONY
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי SHILONY
    #30
    פוסט זה נמחק!
    margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • SHILONYS SHILONY

      פוסט זה נמחק!

      margalitM מנותק
      margalitM מנותק
      margalit
      משתמש מומחה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי margalit
      #31

      @shilony אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

      @טיטו
      אקו זה זה לא הד, זה סוג של דיליי -יש המון סוגים של דיליי-כמו פינג פונג,סלאפ,טייפ וכו' ואקו זה אחד מהם (יש גם אפקטים מורכבים יותר כמו קורוס ופלנג'ר שהם דיליי עם מודולציה).
      אפקט של הד (ריוורב בשפה המקצועית) הוא בעצם כמו דיליי רק שמהירות ההחזרים גבוהה בהרבה ויוצרת תחושה של חדר או חלל ...

      פירוש מילולי של אקו (echo) זה הד
      דיליי (delay) זה השהיה
      רוורב (reverb) זה הדהוד

      יתכן שיש סוג של דיליי שנקרא אקו, אבל זה לא אומר שאקו זה דיליי
      אקו זה יותר רוורב

      סולמות
      מגביהים את הקול שלך

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      2
      • ה מנותק
        ה מנותק
        המנגנת
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #32

        היי!
        רציתי לדעת כיצד אפשר לעשות מקהלה שתישמע יפה בקיובייס... [אני יחסית מתחילה].
        אני מקליטה הרבה ערוצים וכשזה ביחד זה לא נשמע טוב... אני לא יודעת מה צריך לעשות, איזה אפקטים וכו'.
        תןדה!

        margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ה המנגנת

          היי!
          רציתי לדעת כיצד אפשר לעשות מקהלה שתישמע יפה בקיובייס... [אני יחסית מתחילה].
          אני מקליטה הרבה ערוצים וכשזה ביחד זה לא נשמע טוב... אני לא יודעת מה צריך לעשות, איזה אפקטים וכו'.
          תןדה!

          margalitM מנותק
          margalitM מנותק
          margalit
          משתמש מומחה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #33

          @המנגנת אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

          אני מקליטה הרבה ערוצים וכשזה ביחד זה לא נשמע טוב...

          במקהלה צריך לשים לב שמתחילים ומסיימים את המילים בכל הביצועים בדיוק באותו מקום
          אם לא, זה לא נשמע טוב
          אז קודם כל תבדקי את זה
          לפני שאת מתחילה עם אפקטים...

          אם לא בכל הביצועים זה בדיוק באותו תזמון, אז צריך להשוות אותם ידנית
          אם את לא יודעת איך עושים את זה, אז תסתכלי במדריך שעשיתי כאן
          תסתכלי על החלק איפה שיש את הגיף, יש שם הסבר על זה (אם זה לא מובן לך את יכולה לשאול אותי ואני אסביר בשמחה)

          אחרי שהשוות את כל הביצועים והם בתזמון שווה בדיוק, תעברי לעריכה
          תצדדי את ערוצים, חלק לימין וחלק לשמאל (לא צידוד מלא)

          לגבי אפקטים, לכל ערוץ שימי בinsert קומפרסור, EQ
          וב send הד
          ועוד אפקטים לפי הטעם ולפי מה שאת שומעת שחסר

          מקווה שלא שכחתי כלום ושזה מספיק ברור
          אם משהו לא ברור לך, תשאלי בכיף

          סולמות
          מגביהים את הקול שלך

          א.ה. 2א ה 2 תגובות תגובה אחרונה
          1
          • margalitM margalit

            @המנגנת אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

            אני מקליטה הרבה ערוצים וכשזה ביחד זה לא נשמע טוב...

            במקהלה צריך לשים לב שמתחילים ומסיימים את המילים בכל הביצועים בדיוק באותו מקום
            אם לא, זה לא נשמע טוב
            אז קודם כל תבדקי את זה
            לפני שאת מתחילה עם אפקטים...

            אם לא בכל הביצועים זה בדיוק באותו תזמון, אז צריך להשוות אותם ידנית
            אם את לא יודעת איך עושים את זה, אז תסתכלי במדריך שעשיתי כאן
            תסתכלי על החלק איפה שיש את הגיף, יש שם הסבר על זה (אם זה לא מובן לך את יכולה לשאול אותי ואני אסביר בשמחה)

            אחרי שהשוות את כל הביצועים והם בתזמון שווה בדיוק, תעברי לעריכה
            תצדדי את ערוצים, חלק לימין וחלק לשמאל (לא צידוד מלא)

            לגבי אפקטים, לכל ערוץ שימי בinsert קומפרסור, EQ
            וב send הד
            ועוד אפקטים לפי הטעם ולפי מה שאת שומעת שחסר

            מקווה שלא שכחתי כלום ושזה מספיק ברור
            אם משהו לא ברור לך, תשאלי בכיף

            א.ה. 2א מנותק
            א.ה. 2א מנותק
            א.ה. 2
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #34

            @margalit רציתי לדעת,
            האם ניתן "לתפוס" קטע מתוך הקלטה,
            ולעשות עליו בלבד - אפקטים,
            דחוף!!!

            מוזיקה.
            התרופה הטובה ביותר👌🎧

            margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • א.ה. 2א א.ה. 2

              @margalit רציתי לדעת,
              האם ניתן "לתפוס" קטע מתוך הקלטה,
              ולעשות עליו בלבד - אפקטים,
              דחוף!!!

              margalitM מנותק
              margalitM מנותק
              margalit
              משתמש מומחה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי margalit
              #35

              @א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

              @margalit רציתי לדעת,
              האם ניתן "לתפוס" קטע מתוך הקלטה,
              ולעשות עליו בלבד - אפקטים,
              דחוף!!!

              כן
              דרך אוטומציה (אם אתה צריך הסבר על זה אז תגיד ואני אנסה להסביר מה זה)
              או לחתוך, לשים בערוץ נפרד את הקטע שרוצים שיהיה בו אפקטים ולשים אפקטים בערוץ הזה.

              סולמות
              מגביהים את הקול שלך

              א.ה. 2א תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • margalitM margalit

                @א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

                @margalit רציתי לדעת,
                האם ניתן "לתפוס" קטע מתוך הקלטה,
                ולעשות עליו בלבד - אפקטים,
                דחוף!!!

                כן
                דרך אוטומציה (אם אתה צריך הסבר על זה אז תגיד ואני אנסה להסביר מה זה)
                או לחתוך, לשים בערוץ נפרד את הקטע שרוצים שיהיה בו אפקטים ולשים אפקטים בערוץ הזה.

                א.ה. 2א מנותק
                א.ה. 2א מנותק
                א.ה. 2
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי א.ה. 2
                #36

                @margalit אפשר להסביר? (כמובן בלי לחתוך ולשים בערוץ אחר)

                מוזיקה.
                התרופה הטובה ביותר👌🎧

                margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • א.ה. 2א א.ה. 2

                  @margalit אפשר להסביר? (כמובן בלי לחתוך ולשים בערוץ אחר)

                  margalitM מנותק
                  margalitM מנותק
                  margalit
                  משתמש מומחה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי margalit
                  #37

                  @א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

                  @margalit אפשר להסביר? (כמובן בלי לחתוך ולשים בערוץ אחר)

                  בשמחה

                  • מוסיפים לערוץ את האפקטים הרצויים.
                  • מכבים את האפקטים
                    אם זה ב insert אז מכאן

                  e5ec2335-6ffd-4702-9c58-ab8843b44ed5-image.png
                  ואם זה ב send אז מכאן

                  2cb2c758-e39b-4a0e-9006-6ec659b72a61-image.png

                  • מפעילים את ה W שעל הערוץ (כתיבת אוטומציה)
                    d5f1d64c-e943-4fd3-95cc-e1625c85460c-image.png
                    אחרי ההדלקה של האוטומציה, כל פעולה שתעשה בערוץ תישמר
                    אז צריך לשים לב לעשות רק פעולות שרוצים שישמרו

                  • מפעילים את ההקלטה, ובזמן שבו רוצים שיתחיל האפקט מדליקים אותו וכשלא רוצים שיהיה מכבים
                    האוטומציה תהיה כתובה מתחת לערוץ ויהיה אפשר לדייק אותה ידנית
                    5844a09b-e606-4db8-a052-38dccde748dc-image.png

                  • כשמסיימים חשוב מאוד לכבות את כתיבת האוטומציה (כדי שלא יכתוב בטעות עוד אוטמציות) ולוודא שה R (קריאת אוטומציות) דלוק
                    f9c36fd5-7e9a-428f-80d8-4f4a55282078-image.png

                  בהצלחה!
                  (מקווה שזה מספיק מובן...)

                  סולמות
                  מגביהים את הקול שלך

                  א.ה. 2א 2 תגובות תגובה אחרונה
                  3
                  • margalitM margalit

                    @המנגנת אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

                    אני מקליטה הרבה ערוצים וכשזה ביחד זה לא נשמע טוב...

                    במקהלה צריך לשים לב שמתחילים ומסיימים את המילים בכל הביצועים בדיוק באותו מקום
                    אם לא, זה לא נשמע טוב
                    אז קודם כל תבדקי את זה
                    לפני שאת מתחילה עם אפקטים...

                    אם לא בכל הביצועים זה בדיוק באותו תזמון, אז צריך להשוות אותם ידנית
                    אם את לא יודעת איך עושים את זה, אז תסתכלי במדריך שעשיתי כאן
                    תסתכלי על החלק איפה שיש את הגיף, יש שם הסבר על זה (אם זה לא מובן לך את יכולה לשאול אותי ואני אסביר בשמחה)

                    אחרי שהשוות את כל הביצועים והם בתזמון שווה בדיוק, תעברי לעריכה
                    תצדדי את ערוצים, חלק לימין וחלק לשמאל (לא צידוד מלא)

                    לגבי אפקטים, לכל ערוץ שימי בinsert קומפרסור, EQ
                    וב send הד
                    ועוד אפקטים לפי הטעם ולפי מה שאת שומעת שחסר

                    מקווה שלא שכחתי כלום ושזה מספיק ברור
                    אם משהו לא ברור לך, תשאלי בכיף

                    ה מנותק
                    ה מנותק
                    המנגנת
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #38

                    @margalit וואו תודה רבה על ההסבר המפורט!
                    אנסה באמת לעשות ככה... תודה!

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • margalitM margalit

                      @א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

                      @margalit אפשר להסביר? (כמובן בלי לחתוך ולשים בערוץ אחר)

                      בשמחה

                      • מוסיפים לערוץ את האפקטים הרצויים.
                      • מכבים את האפקטים
                        אם זה ב insert אז מכאן

                      e5ec2335-6ffd-4702-9c58-ab8843b44ed5-image.png
                      ואם זה ב send אז מכאן

                      2cb2c758-e39b-4a0e-9006-6ec659b72a61-image.png

                      • מפעילים את ה W שעל הערוץ (כתיבת אוטומציה)
                        d5f1d64c-e943-4fd3-95cc-e1625c85460c-image.png
                        אחרי ההדלקה של האוטומציה, כל פעולה שתעשה בערוץ תישמר
                        אז צריך לשים לב לעשות רק פעולות שרוצים שישמרו

                      • מפעילים את ההקלטה, ובזמן שבו רוצים שיתחיל האפקט מדליקים אותו וכשלא רוצים שיהיה מכבים
                        האוטומציה תהיה כתובה מתחת לערוץ ויהיה אפשר לדייק אותה ידנית
                        5844a09b-e606-4db8-a052-38dccde748dc-image.png

                      • כשמסיימים חשוב מאוד לכבות את כתיבת האוטומציה (כדי שלא יכתוב בטעות עוד אוטמציות) ולוודא שה R (קריאת אוטומציות) דלוק
                        f9c36fd5-7e9a-428f-80d8-4f4a55282078-image.png

                      בהצלחה!
                      (מקווה שזה מספיק מובן...)

                      א.ה. 2א מנותק
                      א.ה. 2א מנותק
                      א.ה. 2
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #39

                      @margalit כל התמונות חסומות..

                      מוזיקה.
                      התרופה הטובה ביותר👌🎧

                      margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • א.ה. 2א א.ה. 2

                        @margalit כל התמונות חסומות..

                        margalitM מנותק
                        margalitM מנותק
                        margalit
                        משתמש מומחה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #40

                        @א-ה-2
                        באיזה סינון?
                        איך אפשר להעלות אותם ושיהיו פתוחות?

                        סולמות
                        מגביהים את הקול שלך

                        א.ה. 2א תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • margalitM margalit

                          @א-ה-2
                          באיזה סינון?
                          איך אפשר להעלות אותם ושיהיו פתוחות?

                          א.ה. 2א מנותק
                          א.ה. 2א מנותק
                          א.ה. 2
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #41

                          @margalit עם כוכביות,
                          ותודה רבה על העזרה!

                          מוזיקה.
                          התרופה הטובה ביותר👌🎧

                          margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • א.ה. 2א א.ה. 2

                            @margalit עם כוכביות,
                            ותודה רבה על העזרה!

                            margalitM מנותק
                            margalitM מנותק
                            margalit
                            משתמש מומחה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #42

                            @א-ה-2
                            https://send.magico*****de.me/send-file/file/6a22aef29331bb5b71f5bd7c1b90a6b9f99e12d9/view

                            התמונות ממוספרות לפי הסדר שהם נמצאים בפוסט

                            סולמות
                            מגביהים את הקול שלך

                            א.ה. 2א תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • margalitM margalit

                              @א-ה-2
                              https://send.magico*****de.me/send-file/file/6a22aef29331bb5b71f5bd7c1b90a6b9f99e12d9/view

                              התמונות ממוספרות לפי הסדר שהם נמצאים בפוסט

                              א.ה. 2א מנותק
                              א.ה. 2א מנותק
                              א.ה. 2
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #43

                              @margalit לא עובד😥

                              מוזיקה.
                              התרופה הטובה ביותר👌🎧

                              margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • א.ה. 2א א.ה. 2

                                @margalit לא עובד😥

                                margalitM מנותק
                                margalitM מנותק
                                margalit
                                משתמש מומחה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #44

                                @א-ה-2
                                איזה סינון אתה?

                                סולמות
                                מגביהים את הקול שלך

                                א.ה. 2א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • margalitM margalit

                                  @א-ה-2
                                  איזה סינון אתה?

                                  א.ה. 2א מנותק
                                  א.ה. 2א מנותק
                                  א.ה. 2
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי א.ה. 2
                                  #45

                                  @margalit אתרוג הכי חסום שיש.
                                  אגב, ניתן לשנות בלי לעוות את הקול,
                                  למבוגר יותר?
                                  (סליחה על הטירחה😯 )

                                  מוזיקה.
                                  התרופה הטובה ביותר👌🎧

                                  margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • א.ה. 2א א.ה. 2

                                    @margalit אתרוג הכי חסום שיש.
                                    אגב, ניתן לשנות בלי לעוות את הקול,
                                    למבוגר יותר?
                                    (סליחה על הטירחה😯 )

                                    margalitM מנותק
                                    margalitM מנותק
                                    margalit
                                    משתמש מומחה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #46

                                    @א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

                                    אתרוג הכי חסום שיש

                                    אני לא יודעת באיזו צורה התמונות נפתחות שם
                                    בכל אופן תנסה להבין גם בלי התמונות, נראה לי שאפשר להבין

                                    @א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

                                    ניתן לשנות בלי לעוות את הקול,
                                    למבוגר יותר?

                                    אפשר, אבל אני לא זוכרת איפה
                                    אני אחפש, לא בטוחה שאני אמצא
                                    אולי @Y-A-M-music @טיטו יודעים?

                                    סולמות
                                    מגביהים את הקול שלך

                                    Y.A.M musicY תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    2
                                    • margalitM margalit

                                      @א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

                                      @margalit אפשר להסביר? (כמובן בלי לחתוך ולשים בערוץ אחר)

                                      בשמחה

                                      • מוסיפים לערוץ את האפקטים הרצויים.
                                      • מכבים את האפקטים
                                        אם זה ב insert אז מכאן

                                      e5ec2335-6ffd-4702-9c58-ab8843b44ed5-image.png
                                      ואם זה ב send אז מכאן

                                      2cb2c758-e39b-4a0e-9006-6ec659b72a61-image.png

                                      • מפעילים את ה W שעל הערוץ (כתיבת אוטומציה)
                                        d5f1d64c-e943-4fd3-95cc-e1625c85460c-image.png
                                        אחרי ההדלקה של האוטומציה, כל פעולה שתעשה בערוץ תישמר
                                        אז צריך לשים לב לעשות רק פעולות שרוצים שישמרו

                                      • מפעילים את ההקלטה, ובזמן שבו רוצים שיתחיל האפקט מדליקים אותו וכשלא רוצים שיהיה מכבים
                                        האוטומציה תהיה כתובה מתחת לערוץ ויהיה אפשר לדייק אותה ידנית
                                        5844a09b-e606-4db8-a052-38dccde748dc-image.png

                                      • כשמסיימים חשוב מאוד לכבות את כתיבת האוטומציה (כדי שלא יכתוב בטעות עוד אוטמציות) ולוודא שה R (קריאת אוטומציות) דלוק
                                        f9c36fd5-7e9a-428f-80d8-4f4a55282078-image.png

                                      בהצלחה!
                                      (מקווה שזה מספיק מובן...)

                                      א.ה. 2א מנותק
                                      א.ה. 2א מנותק
                                      א.ה. 2
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #47

                                      @margalit אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

                                      מפעילים את ההקלטה, ובזמן שבו רוצים שיתחיל האפקט מדליקים אותו וכשלא רוצים שיהיה מכבים
                                      האוטומציה תהיה כתובה מתחת לערוץ ויהיה אפשר לדייק אותה ידנית

                                      פשוט לא כ"כ הבנתי באיזה ערוץ מקליטים,
                                      בערוץ שבו עשית אפקטים? כי לא שומעים את מה שמקליטים ברגע שלוחצים על ההקלטה,
                                      ואם בערוץ אחר,
                                      אז אני לא יכול לשלוט על האפקטים של הערוץ הראשון

                                      מוזיקה.
                                      התרופה הטובה ביותר👌🎧

                                      margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • א.ה. 2א א.ה. 2

                                        @margalit אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

                                        מפעילים את ההקלטה, ובזמן שבו רוצים שיתחיל האפקט מדליקים אותו וכשלא רוצים שיהיה מכבים
                                        האוטומציה תהיה כתובה מתחת לערוץ ויהיה אפשר לדייק אותה ידנית

                                        פשוט לא כ"כ הבנתי באיזה ערוץ מקליטים,
                                        בערוץ שבו עשית אפקטים? כי לא שומעים את מה שמקליטים ברגע שלוחצים על ההקלטה,
                                        ואם בערוץ אחר,
                                        אז אני לא יכול לשלוט על האפקטים של הערוץ הראשון

                                        margalitM מנותק
                                        margalitM מנותק
                                        margalit
                                        משתמש מומחה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #48

                                        @א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

                                        @margalit אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

                                        מפעילים את ההקלטה, ובזמן שבו רוצים שיתחיל האפקט מדליקים אותו וכשלא רוצים שיהיה מכבים
                                        האוטומציה תהיה כתובה מתחת לערוץ ויהיה אפשר לדייק אותה ידנית

                                        פשוט לא כ"כ הבנתי באיזה ערוץ מקליטים,
                                        בערוץ שבו עשית אפקטים? כי לא שומעים את מה שמקליטים ברגע שלוחצים על ההקלטה,
                                        ואם בערוץ אחר,
                                        אז אני לא יכול לשלוט על האפקטים של הערוץ הראשון

                                        לא עושים הקלטה
                                        רק מפעילים את השיר כשכתיבת האוטומציה דלוקה

                                        אני יכולה לעשות סרטון קצר שרואים איך עושים את זה
                                        השאלה איך אפשר להעלות את זה וזה לא יהיה חסום?

                                        סולמות
                                        מגביהים את הקול שלך

                                        א.ה. 2א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        2
                                        • margalitM margalit

                                          @א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

                                          @margalit אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

                                          מפעילים את ההקלטה, ובזמן שבו רוצים שיתחיל האפקט מדליקים אותו וכשלא רוצים שיהיה מכבים
                                          האוטומציה תהיה כתובה מתחת לערוץ ויהיה אפשר לדייק אותה ידנית

                                          פשוט לא כ"כ הבנתי באיזה ערוץ מקליטים,
                                          בערוץ שבו עשית אפקטים? כי לא שומעים את מה שמקליטים ברגע שלוחצים על ההקלטה,
                                          ואם בערוץ אחר,
                                          אז אני לא יכול לשלוט על האפקטים של הערוץ הראשון

                                          לא עושים הקלטה
                                          רק מפעילים את השיר כשכתיבת האוטומציה דלוקה

                                          אני יכולה לעשות סרטון קצר שרואים איך עושים את זה
                                          השאלה איך אפשר להעלות את זה וזה לא יהיה חסום?

                                          א.ה. 2א מנותק
                                          א.ה. 2א מנותק
                                          א.ה. 2
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי א.ה. 2
                                          #49

                                          @margalit בסדר הצלחתי.
                                          תודה רבה!
                                          אבל אשמח אם תעזרי בעיוות.

                                          מוזיקה.
                                          התרופה הטובה ביותר👌🎧

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול