דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. סאונד והפקה מוזיקלית
  3. תוכנות מוזיקה ופלאגינים
  4. תוכנות מוזיקה - עזרה הדדית
  5. בעיות ובקשות עזרה בקיובייס

בעיות ובקשות עזרה בקיובייס

מתוזמן נעוץ נעול הועבר תוכנות מוזיקה - עזרה הדדית
106 פוסטים 14 כותבים 8.2k צפיות 4 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ה מנותק
    ה מנותק
    המנגנת
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #80

    שלום רציתי לדעת כיצד מאיטים קצב של פלייבק בקיובייס
    תודה רבה

    margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ה מנותק
      ה מנותק
      המנגנת
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #81

      05fb9781-ac4c-436f-9471-7c72637e7ff2-image.png

      מישו יודע אולי מה זה אומר? מה עושים עם זה? זה לא נותן לסגור שיר/קובץ....
      מאד יעזור לי...

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • ה המנגנת

        שלום רציתי לדעת כיצד מאיטים קצב של פלייבק בקיובייס
        תודה רבה

        margalitM מנותק
        margalitM מנותק
        margalit
        משתמש מומחה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי margalit
        #82

        @המנגנת אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

        שלום רציתי לדעת כיצד מאיטים קצב של פלייבק בקיובייס
        תודה רבה

        עם הכלי הזה:
        b7f74318-5cc1-4d04-8166-e5940d10a18c-image.png

        אחרי שאת בוחרת אותו את יכולה להאט ולמהר ע"י כיווץ ומתיחה של הסיגנל.

        @א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

        מה זה פלאגין

        זה תוסף חיצוני
        זה יכול להיות ריוורב, איקיו, לימיטר או כל כלי אחר

        @א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

        כיצד פותחים קובץ של דגימות כדי שיהיה אפשר לנגן עליו במידי.

        בקובץ יש רק דגימות? או שיש שם קובץ התקנה?
        אם זה רק דגימות אז זה מורכב...
        עדיף לחפש כלי מובנה

        @א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

        האם אפשר לקחת דגימות מהאורגן למחשב?

        ברעיון כן
        איזה אורגן?
        ומה אתה מתכוון לעשות עם הדגימות? לנגן במידי?

        א.ה. 2א ה 2 תגובות תגובה אחרונה
        1
        • א.ה. 2א א.ה. 2

          @margalit בהזדמנות זו: (יקח הרבה זמן להסביר):

          1. מה זה פלאגין, ומה עושים איתו.
          2. כיצד פותחים קובץ של דגימות כדי שיהיה אפשר לנגן עליו במידי.
          3. האם אפשר לעשות קוונטייז וקצב גם אם הקלטתי לא במידי?
          4. האם אפשר לקחת דגימות מהאורגן למחשב?

          אני מצטער על הבורות, מעולם לא למדתי קיובייס, ולמרות זאת אני מאלתר ומנסה - ומצליח.

          margalitM מנותק
          margalitM מנותק
          margalit
          משתמש מומחה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #83
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • margalitM margalit

            @המנגנת אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

            שלום רציתי לדעת כיצד מאיטים קצב של פלייבק בקיובייס
            תודה רבה

            עם הכלי הזה:
            b7f74318-5cc1-4d04-8166-e5940d10a18c-image.png

            אחרי שאת בוחרת אותו את יכולה להאט ולמהר ע"י כיווץ ומתיחה של הסיגנל.

            @א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

            מה זה פלאגין

            זה תוסף חיצוני
            זה יכול להיות ריוורב, איקיו, לימיטר או כל כלי אחר

            @א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

            כיצד פותחים קובץ של דגימות כדי שיהיה אפשר לנגן עליו במידי.

            בקובץ יש רק דגימות? או שיש שם קובץ התקנה?
            אם זה רק דגימות אז זה מורכב...
            עדיף לחפש כלי מובנה

            @א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

            האם אפשר לקחת דגימות מהאורגן למחשב?

            ברעיון כן
            איזה אורגן?
            ומה אתה מתכוון לעשות עם הדגימות? לנגן במידי?

            א.ה. 2א מנותק
            א.ה. 2א מנותק
            א.ה. 2
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #84

            @margalit אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

            ומה אתה מתכוון לעשות עם הדגימות? לנגן במידי?

            כן.

            דחוף!!!!!!!
            כתבת שאפשר להעביר קבצי הקלטה ממקורי אל פרוץ,
            ועשיתי, וזה עושה לי יותר מהר, עם חצי טון מעל!!!!!!!!!!!!!!!

            מוזיקה.
            התרופה הטובה ביותר👌🎧

            margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • margalitM margalit

              @המנגנת אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

              שלום רציתי לדעת כיצד מאיטים קצב של פלייבק בקיובייס
              תודה רבה

              עם הכלי הזה:
              b7f74318-5cc1-4d04-8166-e5940d10a18c-image.png

              אחרי שאת בוחרת אותו את יכולה להאט ולמהר ע"י כיווץ ומתיחה של הסיגנל.

              @א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

              מה זה פלאגין

              זה תוסף חיצוני
              זה יכול להיות ריוורב, איקיו, לימיטר או כל כלי אחר

              @א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

              כיצד פותחים קובץ של דגימות כדי שיהיה אפשר לנגן עליו במידי.

              בקובץ יש רק דגימות? או שיש שם קובץ התקנה?
              אם זה רק דגימות אז זה מורכב...
              עדיף לחפש כלי מובנה

              @א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

              האם אפשר לקחת דגימות מהאורגן למחשב?

              ברעיון כן
              איזה אורגן?
              ומה אתה מתכוון לעשות עם הדגימות? לנגן במידי?

              ה מנותק
              ה מנותק
              המנגנת
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #85

              @margalit ממש תודה את ממש עוזרת לי..
              אם אפשר עוד שאלה קטנה..
              איך קוראים / איך עושים את האפקט שזה נשמע כמו טלפון...עמום כזה?

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • א.ה. 2א א.ה. 2

                @margalit אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

                ומה אתה מתכוון לעשות עם הדגימות? לנגן במידי?

                כן.

                דחוף!!!!!!!
                כתבת שאפשר להעביר קבצי הקלטה ממקורי אל פרוץ,
                ועשיתי, וזה עושה לי יותר מהר, עם חצי טון מעל!!!!!!!!!!!!!!!

                margalitM מנותק
                margalitM מנותק
                margalit
                משתמש מומחה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #86

                @א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

                כן.

                אז זה מורכב...
                אני לא יודעת איך עושים את זה

                @א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

                כתבת שאפשר להעביר קבצי הקלטה ממקורי אל פרוץ,
                ועשיתי, וזה עושה לי יותר מהר, עם חצי טון מעל!!!!!!!!!!!!!!!

                זה משו בהגדרות...
                אני אבדוק איפה בדיוק ואעדכן

                @המנגנת אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

                איך קוראים / איך עושים את האפקט שזה נשמע כמו טלפון...עמום כזה?

                לא יודעת אם יש אפקט מיוחד לזה
                בכל אופן אפשר לעשות את זה ב EQ

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • א.ה. 2א מנותק
                  א.ה. 2א מנותק
                  א.ה. 2
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי א.ה. 2
                  #87

                  @טיטו @margalit
                  איך אני עושה שהדיליי יחזור על עצמו במהירות מסוימת?
                  תודה!

                  מוזיקה.
                  התרופה הטובה ביותר👌🎧

                  טיטוט תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • א.ה. 2א א.ה. 2

                    @טיטו @margalit
                    איך אני עושה שהדיליי יחזור על עצמו במהירות מסוימת?
                    תודה!

                    טיטוט מנותק
                    טיטוט מנותק
                    טיטו
                    צוות פיקוח
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #88

                    @א-ה-2 זה נמצא באקולייזר פשוט תגביר ותנמיך את הדילאיי

                    אני לא עצמי.
                    תכף אשוב...

                    א.ה. 2א תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • טיטוט טיטו

                      @א-ה-2 זה נמצא באקולייזר פשוט תגביר ותנמיך את הדילאיי

                      א.ה. 2א מנותק
                      א.ה. 2א מנותק
                      א.ה. 2
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #89

                      @טיטו לא, התכוונתי אם אני בוחר למשל 1/4 ורוצה שזה יחזור יותר מהר, שישב על הקצב
                      יש אפשרות?

                      מוזיקה.
                      התרופה הטובה ביותר👌🎧

                      טיטוט תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • א.ה. 2א א.ה. 2

                        @טיטו לא, התכוונתי אם אני בוחר למשל 1/4 ורוצה שזה יחזור יותר מהר, שישב על הקצב
                        יש אפשרות?

                        טיטוט מנותק
                        טיטוט מנותק
                        טיטו
                        צוות פיקוח
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #90

                        @א-ה-2 תשנה את הרזולציה של הדילאיי נראלי זה נמצא בהגדרות של הערוץ אבל אני לא ממש זוכר כי אני לא משתמש כבר בקיובייס אולי @margalit תוכל לעזור בזה יותר

                        אני לא עצמי.
                        תכף אשוב...

                        א.ה. 2א תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • טיטוט טיטו

                          @א-ה-2 תשנה את הרזולציה של הדילאיי נראלי זה נמצא בהגדרות של הערוץ אבל אני לא ממש זוכר כי אני לא משתמש כבר בקיובייס אולי @margalit תוכל לעזור בזה יותר

                          א.ה. 2א מנותק
                          א.ה. 2א מנותק
                          א.ה. 2
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #91

                          @טיטו במה אתה משתמש?
                          וזה יותר טוב?
                          ו @margalit תוכלי לעזור?

                          מוזיקה.
                          התרופה הטובה ביותר👌🎧

                          טיטוט margalitM 2 תגובות תגובה אחרונה
                          0
                          • א.ה. 2א א.ה. 2

                            @טיטו במה אתה משתמש?
                            וזה יותר טוב?
                            ו @margalit תוכלי לעזור?

                            טיטוט מנותק
                            טיטוט מנותק
                            טיטו
                            צוות פיקוח
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #92

                            @א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

                            @טיטו במה אתה משתמש?
                            וזה יותר טוב?

                            אני משתמש בלוגיק אבל זה מתאים רק למחשבי מאק ולא נראלי שיש את זה פרוץ

                            אני לא עצמי.
                            תכף אשוב...

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • א.ה. 2א א.ה. 2

                              @טיטו במה אתה משתמש?
                              וזה יותר טוב?
                              ו @margalit תוכלי לעזור?

                              margalitM מנותק
                              margalitM מנותק
                              margalit
                              משתמש מומחה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #93

                              @א-ה-2
                              אני מצרפת צילום מסך של מונו דיליי של סטיינברג
                              69aefc30-e9e5-4196-991b-33e9fbee15c8-image.png
                              לוחצים איפה שהחץ ויש שם אפשרות לבחור את המהירות

                              א.ה. 2א תגובה 1 תגובה אחרונה
                              2
                              • margalitM margalit

                                @א-ה-2
                                אני מצרפת צילום מסך של מונו דיליי של סטיינברג
                                69aefc30-e9e5-4196-991b-33e9fbee15c8-image.png
                                לוחצים איפה שהחץ ויש שם אפשרות לבחור את המהירות

                                א.ה. 2א מנותק
                                א.ה. 2א מנותק
                                א.ה. 2
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי א.ה. 2
                                #94

                                @margalit לא לזה התכוונתי,
                                לא התכוונתי למהירות החזרה,
                                התכוונתי שלאחר שבחרתי את מהירות החזרה,
                                אני רוצה שזה ישב יותר טוב על הקצב,
                                פשוט שזה יהיה יותר צמוד להקלטה...
                                ובכל מקרה רציתי לשאול האם תוכלי לכתוב בפרוטרוט איך מעלים
                                סאונדים לקיובייס, ושיהיה אפשר לנגן אותם ע"י אורגן עם חיבור למחשב.
                                תודה רבה!

                                מוזיקה.
                                התרופה הטובה ביותר👌🎧

                                margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • א.ה. 2א א.ה. 2

                                  @margalit לא לזה התכוונתי,
                                  לא התכוונתי למהירות החזרה,
                                  התכוונתי שלאחר שבחרתי את מהירות החזרה,
                                  אני רוצה שזה ישב יותר טוב על הקצב,
                                  פשוט שזה יהיה יותר צמוד להקלטה...
                                  ובכל מקרה רציתי לשאול האם תוכלי לכתוב בפרוטרוט איך מעלים
                                  סאונדים לקיובייס, ושיהיה אפשר לנגן אותם ע"י אורגן עם חיבור למחשב.
                                  תודה רבה!

                                  margalitM מנותק
                                  margalitM מנותק
                                  margalit
                                  משתמש מומחה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #95

                                  @א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

                                  התכוונתי שלאחר שבחרתי את מהירות החזרה,
                                  אני רוצה שזה יישב יותר טוב על הקצב,
                                  פשוט שזה יהיה יותר צמוד להקלטה...

                                  לא הצלחתי להבין למה בדיוק אתה מתכוון
                                  מה שסימנתי פה זה הקצב שבו זה יחזור
                                  אם תבחר 1/32 זה יהיה ממש צמוד להקלטה
                                  אם תבחר 1/1 זה יחזור אחרי תיבה אחת
                                  אם התכוונת למשהו אחר אז תשים לי דוגמא של דיליי שאתה רוצה ואני אכוון אותך איך לעשות אותו

                                  @א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

                                  ובכל מקרה רציתי לשאול האם תוכלי לכתוב בפרוטרוט איך מעלים
                                  סאונדים לקיובייס, ושיהיה אפשר לנגן אותם ע"י אורגן עם חיבור למחשב.
                                  תודה רבה!

                                  איזה סאונדים?
                                  כלי/תופים
                                  יש לך אותם בתור סאונדים בודדים? או שזה VST שאתה רוצה להתקין?

                                  א.ה. 2א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • margalitM margalit

                                    @א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

                                    התכוונתי שלאחר שבחרתי את מהירות החזרה,
                                    אני רוצה שזה יישב יותר טוב על הקצב,
                                    פשוט שזה יהיה יותר צמוד להקלטה...

                                    לא הצלחתי להבין למה בדיוק אתה מתכוון
                                    מה שסימנתי פה זה הקצב שבו זה יחזור
                                    אם תבחר 1/32 זה יהיה ממש צמוד להקלטה
                                    אם תבחר 1/1 זה יחזור אחרי תיבה אחת
                                    אם התכוונת למשהו אחר אז תשים לי דוגמא של דיליי שאתה רוצה ואני אכוון אותך איך לעשות אותו

                                    @א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

                                    ובכל מקרה רציתי לשאול האם תוכלי לכתוב בפרוטרוט איך מעלים
                                    סאונדים לקיובייס, ושיהיה אפשר לנגן אותם ע"י אורגן עם חיבור למחשב.
                                    תודה רבה!

                                    איזה סאונדים?
                                    כלי/תופים
                                    יש לך אותם בתור סאונדים בודדים? או שזה VST שאתה רוצה להתקין?

                                    א.ה. 2א מנותק
                                    א.ה. 2א מנותק
                                    א.ה. 2
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #96

                                    @margalit אם אני רוצה לדוג' 1/4 ואני רוצה שהשניה שזה יתחיל לחזור על עצמו תהיה מייד לאחר הקטע, או קצת זמן אחרי,
                                    כלומר, שהחזרה תהיה 1/4 אבל התחלת החזרה תהיה בזמן מסוים.
                                    ולגבי הסאונדים, יש לי מתוך קלידים, (שאלתי ואמרו שאפשר להכניס.)
                                    מכל הסוגים. השאלה איך מתקינים אותם כדי שאוכל להקליט אותם עם קלידים.

                                    מוזיקה.
                                    התרופה הטובה ביותר👌🎧

                                    margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • א.ה. 2א א.ה. 2

                                      @margalit אם אני רוצה לדוג' 1/4 ואני רוצה שהשניה שזה יתחיל לחזור על עצמו תהיה מייד לאחר הקטע, או קצת זמן אחרי,
                                      כלומר, שהחזרה תהיה 1/4 אבל התחלת החזרה תהיה בזמן מסוים.
                                      ולגבי הסאונדים, יש לי מתוך קלידים, (שאלתי ואמרו שאפשר להכניס.)
                                      מכל הסוגים. השאלה איך מתקינים אותם כדי שאוכל להקליט אותם עם קלידים.

                                      margalitM מנותק
                                      margalitM מנותק
                                      margalit
                                      משתמש מומחה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #97

                                      @א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

                                      אם אני רוצה לדוג' 1/4 ואני רוצה שהשניה שזה יתחיל לחזור על עצמו תהיה מייד לאחר הקטע, או קצת זמן אחרי,
                                      כלומר, שהחזרה תהיה 1/4 אבל התחלת החזרה תהיה בזמן מסוים.

                                      אני לא מצליחה להבין מה אתה מתכוון שאתה רוצה 1/4
                                      מה ששמתי את הצילום מסך זה הזמן של ההתחלה

                                      @א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

                                      ולגבי הסאונדים, יש לי מתוך קלידים, (שאלתי ואמרו שאפשר להכניס.)
                                      מכל הסוגים. השאלה איך מתקינים אותם כדי שאוכל להקליט אותם עם קלידים.

                                      אני לא יודעת איך עושים את זה

                                      א.ה. 2א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • margalitM margalit

                                        @א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

                                        אם אני רוצה לדוג' 1/4 ואני רוצה שהשניה שזה יתחיל לחזור על עצמו תהיה מייד לאחר הקטע, או קצת זמן אחרי,
                                        כלומר, שהחזרה תהיה 1/4 אבל התחלת החזרה תהיה בזמן מסוים.

                                        אני לא מצליחה להבין מה אתה מתכוון שאתה רוצה 1/4
                                        מה ששמתי את הצילום מסך זה הזמן של ההתחלה

                                        @א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

                                        ולגבי הסאונדים, יש לי מתוך קלידים, (שאלתי ואמרו שאפשר להכניס.)
                                        מכל הסוגים. השאלה איך מתקינים אותם כדי שאוכל להקליט אותם עם קלידים.

                                        אני לא יודעת איך עושים את זה

                                        א.ה. 2א מנותק
                                        א.ה. 2א מנותק
                                        א.ה. 2
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #98

                                        @margalit ואיך כן מתקינים סאונדים אחרים? (vst)?

                                        מוזיקה.
                                        התרופה הטובה ביותר👌🎧

                                        margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • א.ה. 2א א.ה. 2

                                          @margalit ואיך כן מתקינים סאונדים אחרים? (vst)?

                                          margalitM מנותק
                                          margalitM מנותק
                                          margalit
                                          משתמש מומחה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #99

                                          @א-ה-2 אמר בבעיות ובקשות עזרה בקיובייס:

                                          @margalit ואיך כן מתקינים סאונדים אחרים? (vst)?

                                          אמור להיום עם זה קובץ התקנה

                                          א.ה. 2א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול