פינה חדשה נרקמת... ואתם אלו שתהנו. רק לפני כן - אשמח לעזרה מצידכם✨
-
@asd אמר בפינה חדשה נרקמת... ואתם אלו שתהנו. רק לפני כן - אשמח לעזרה מצידכם
:@רבקה קודם כל שאפו , עשית ראיון מרתק ומקסים על זמר שבאמת ציפינו שיראיינו אותו, וממש הצלחת.
רק הערה קטנה, שהרי האתר חרדי ואת מהצוות , לא נישמע לך קצת לא לעניין שאישה (בחורה אם הבנתי ממך נכון) תראיין ככה גברים? לי זה היה מוזר ואני חושב שלעוד הרבה משתמשים באתר זה הרגיש לא נעים.
אולי כדאי שתראייני אותם דרך אח או אבא שלך כדי שישמע יותר לציבור שלנו...דבר ראשון - אני לא לבד איתם בקו. עם נהוראי הייתי ביחד עם אמא שלו על הקו, אודל הפקות. ככה שאין לכם ממה לחשוש. זמר אחר שלחתי את אחי לראיין. עם השאר אני אסתדר.
תמיד טוב לשאול לפני ששופטים לפי ראייה....
אולי הייתי צריכה לומר את זה קודם...?
טוב. אז לפחות עכשיו אתם מודעים לזה.
-
@רבקה אמר בפינה חדשה נרקמת... ואתם אלו שתהנו. רק לפני כן - אשמח לעזרה מצידכם
:תמיד טוב לשאול לפני ששופטים לפי ראייה....
לא שפטתי רק אמרתי איך זה היה נישמע מהצד
@asd אמר בפינה חדשה נרקמת... ואתם אלו שתהנו. רק לפני כן - אשמח לעזרה מצידכם
:@רבקה אמר בפינה חדשה נרקמת... ואתם אלו שתהנו. רק לפני כן - אשמח לעזרה מצידכם
:תמיד טוב לשאול לפני ששופטים לפי ראייה....
לא שפטתי רק אמרתי איך זה היה נישמע מהצד
הכל בסדר. העיקר הבהרתי את העניין.
נ.ב
לשאלות כגון אלה נועד האישי, להבא. -
@asd אמר בפינה חדשה נרקמת... ואתם אלו שתהנו. רק לפני כן - אשמח לעזרה מצידכם
:@רבקה אמר בפינה חדשה נרקמת... ואתם אלו שתהנו. רק לפני כן - אשמח לעזרה מצידכם
:תמיד טוב לשאול לפני ששופטים לפי ראייה....
לא שפטתי רק אמרתי איך זה היה נישמע מהצד
הכל בסדר. העיקר הבהרתי את העניין.
נ.ב
לשאלות כגון אלה נועד האישי, להבא.@רבקה ראיון מקסים!!!!
מקצועי, מגוון, מרתק ומכבד!!!
נהניתי מאד ואני מצפה בקוצר רוח להבאים

רק הצעה קטנטנה לייעול-
הרגשתי שהדף היה טיפ טיפה עמוס..... לא משהו נורא, אולם-
האם תוכל להיות אפשרות של שאלות באדום והתשובות מודגשות בשחור?
או כל הדגשה בצורה אחרת......רק כדי שיהיה טיפ טיפה יותר נוח ומגרה להתחיל לקרוא- שהלא חבל לפספס

-
@רבקה ראיון מקסים!!!!
מקצועי, מגוון, מרתק ומכבד!!!
נהניתי מאד ואני מצפה בקוצר רוח להבאים

רק הצעה קטנטנה לייעול-
הרגשתי שהדף היה טיפ טיפה עמוס..... לא משהו נורא, אולם-
האם תוכל להיות אפשרות של שאלות באדום והתשובות מודגשות בשחור?
או כל הדגשה בצורה אחרת......רק כדי שיהיה טיפ טיפה יותר נוח ומגרה להתחיל לקרוא- שהלא חבל לפספס

-
וואללללהההההה!!!!!!!!!!!!!
@רבקה הפתעת לטובה!
קודם כל יש לך את השפה הזאת של איך לראיין אנשים
את הופכת את כל הראיון פשוט למרתק
תודה רבה!!!
מחכה כבר לעוד......
(אני לא יודעת אם מותר להגיב בפוסט של הראיון....תעדכני אם מותר)@שרי-0 אמר בפינה חדשה נרקמת... ואתם אלו שתהנו. רק לפני כן - אשמח לעזרה מצידכם
:(אני לא יודעת אם מותר להגיב בפוסט של הראיון....תעדכני אם מותר)
תודה לך!!
אני אפתח נספח לתגובות.
https://miktzav.com/topic/3299/%D7%A0%D7%A1%D7%A4%D7%97-%D7%AA%D7%92%D7%95%D7%91%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%9B%D7%9C%D7%9C-%D7%94%D7%A8%D7%90%D7%99%D7%95%D7%A0%D7%95%D7%AA
-
יש יותר מרבקה???
איינלכםם טיפה של מושג כמה היא עובדת על הפינה החדשה שתהיה הכי נקיה, טובה
ואיכותית !! וזה ראוי להערכה !!
מוותרת עד דברים אחרים בשביל שהיה לנו מעניין ..
שאפוו ענק @רבקה
ראיון מהמם!!
מחכה בקוצר רוח .. לשני הבא .. -
@שרי-0 אמר בפינה חדשה נרקמת... ואתם אלו שתהנו. רק לפני כן - אשמח לעזרה מצידכם
:(אני לא יודעת אם מותר להגיב בפוסט של הראיון....תעדכני אם מותר)
תודה לך!!
אני אפתח נספח לתגובות.
https://miktzav.com/topic/3299/%D7%A0%D7%A1%D7%A4%D7%97-%D7%AA%D7%92%D7%95%D7%91%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%9B%D7%9C%D7%9C-%D7%94%D7%A8%D7%90%D7%99%D7%95%D7%A0%D7%95%D7%AA
-
תודה רבה!
ראיון מקסים!!!
לא נמרח, כן קולע.
לא מתייפיף, כן ממקום טוב ולא מ'לחפש' שגיאות.
לא קצר, כן מתמצת.
לא חזרתי, כן כולל.המוןןן תיאבון לעוד...
-
@שרי-0 אמר בפינה חדשה נרקמת... ואתם אלו שתהנו. רק לפני כן - אשמח לעזרה מצידכם
:(אני לא יודעת אם מותר להגיב בפוסט של הראיון....תעדכני אם מותר)
תודה לך!!
אני אפתח נספח לתגובות.
https://miktzav.com/topic/3299/%D7%A0%D7%A1%D7%A4%D7%97-%D7%AA%D7%92%D7%95%D7%91%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%9B%D7%9C%D7%9C-%D7%94%D7%A8%D7%90%D7%99%D7%95%D7%A0%D7%95%D7%AA
@רבקה אמר בפינה חדשה נרקמת... ואתם אלו שתהנו. רק לפני כן - אשמח לעזרה מצידכם
:@שרי-0 אמר בפינה חדשה נרקמת... ואתם אלו שתהנו. רק לפני כן - אשמח לעזרה מצידכם
:(אני לא יודעת אם מותר להגיב בפוסט של הראיון....תעדכני אם מותר)
תודה לך!!
אני אפתח נספח לתגובות.
https://miktzav.com/topic/3299/%D7%A0%D7%A1%D7%A4%D7%97-%D7%AA%D7%92%D7%95%D7%91%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%9B%D7%9C%D7%9C-%D7%94%D7%A8%D7%90%D7%99%D7%95%D7%A0%D7%95%D7%AA
אין אפשרות למשתמש רגיל להגיב שם.
תודה רבא על הרעיון והריאיון הפתעת ובגדול.
חבל שלא שאלת שאלות על הקליפ האחרון, ועל הריקוד המוזר בקליפ האחרון שלו
-
@רבקה וואוו ראיון פגזייי!!!!!!
מחכה כבר בקוצר רוח לבאים
-
@רבקה אמר בפינה חדשה נרקמת... ואתם אלו שתהנו. רק לפני כן - אשמח לעזרה מצידכם
:@שרי-0 אמר בפינה חדשה נרקמת... ואתם אלו שתהנו. רק לפני כן - אשמח לעזרה מצידכם
:(אני לא יודעת אם מותר להגיב בפוסט של הראיון....תעדכני אם מותר)
תודה לך!!
אני אפתח נספח לתגובות.
https://miktzav.com/topic/3299/%D7%A0%D7%A1%D7%A4%D7%97-%D7%AA%D7%92%D7%95%D7%91%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%9B%D7%9C%D7%9C-%D7%94%D7%A8%D7%90%D7%99%D7%95%D7%A0%D7%95%D7%AA
אין אפשרות למשתמש רגיל להגיב שם.
תודה רבא על הרעיון והריאיון הפתעת ובגדול.
חבל שלא שאלת שאלות על הקליפ האחרון, ועל הריקוד המוזר בקליפ האחרון שלו
-
@שרי-0 הראיון כבר עלה!!
https://miktzav.com/topic/3391/%D7%A8%D7%90%D7%99%D7%95%D7%9F-%D7%99%D7%9C%D7%93-%D7%94%D7%A4%D7%9C%D7%90-%D7%9E%D7%95%D7%98%D7%99-%D7%92%D7%A8%D7%99%D7%A0%D7%91%D7%95%D7%99%D7%99%D7%9D/7@אילנית אמר בפינה חדשה נרקמת... ואתם אלו שתהנו. רק לפני כן - אשמח לעזרה מצידכם
:https://miktzav.com/topic/3391/%D7%A8%D7%90%D7%99%D7%95%D7%9F-%D7%99%D7%9C%D7%93-%D7%94%D7%A4%D7%9C%D7%90-%D7%9E%D7%95%D7%98%D7%99-%D7%92%D7%A8%D7%99%D7%A0%D7%91%D7%95%D7%99%D7%99%D7%9D/7@שרי-0 הראיון כבר עלה!!
הקישור תקין?
נראה לי שזה התקין
https://miktzav.com/topic/3391/%D7%A8%D7%90%D7%99%D7%95%D7%9F-%D7%99%D7%9C%D7%93-%D7%94%D7%A4%D7%9C%D7%90-%D7%9E%D7%95%D7%98%D7%99-%D7%92%D7%A8%D7%99%D7%A0%D7%91%D7%95%D7%99%D7%99%D7%9D?_=1641217334828 -
@אילנית אמר בפינה חדשה נרקמת... ואתם אלו שתהנו. רק לפני כן - אשמח לעזרה מצידכם
:https://miktzav.com/topic/3391/%D7%A8%D7%90%D7%99%D7%95%D7%9F-%D7%99%D7%9C%D7%93-%D7%94%D7%A4%D7%9C%D7%90-%D7%9E%D7%95%D7%98%D7%99-%D7%92%D7%A8%D7%99%D7%A0%D7%91%D7%95%D7%99%D7%99%D7%9D/7@שרי-0 הראיון כבר עלה!!
הקישור תקין?
נראה לי שזה התקין
https://miktzav.com/topic/3391/%D7%A8%D7%90%D7%99%D7%95%D7%9F-%D7%99%D7%9C%D7%93-%D7%94%D7%A4%D7%9C%D7%90-%D7%9E%D7%95%D7%98%D7%99-%D7%92%D7%A8%D7%99%D7%A0%D7%91%D7%95%D7%99%D7%99%D7%9D?_=1641217334828 -
איפה אפשר להגיב על הראיון עם מוטי????
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
