משפטים שאהבתם משירי המשתמשים.
-
היי אתה פנוי מגאוה אתה בנוי לאהבה
היי אתה הולך או אתה בא אתה חכם או אתה דבע
היי מה נשמע איתך היום על מה בלילה שוב תחלום
היי בא נשב ונדבר על כל הקושי נתגבר
היי אני דואג לך עכשיו שלרע אתה לא שב
עכשיו אני אענה השאלות מופנות אליך יוסף
התפילה שלי אליך אלוקים רק לך שוב אני כוסף
היי אל תברח לשום מקום לך ישר ולא עקום
תתמודד עם המציאות המציאות הזאת שלך
תחייך אל העולם גם אם עין שוב בוכה
תגיד לי למה תבוכה תגיד לי למה תבוכה
תגיד ממה אתה בורח יאוש בלי טעם ובלי ריח
איך אני אבין אותך עם את עצמי אני לא מסוגל
אמא יש רק אחת קוראים לאמא שלי מיכל
אין לי מה לרשום אז אני רושם שאין לי מה לרשום
אין לי איך לנשום אז חזרתי שוב לישון
רע מי שאומר שבחיים אנלא יצליח
אולי בעצם שימשיך שאת הדחף שלי יצמיח
אם אתה מנסה למצוא את המסר שבשיר
אולי לעת מצא זה יעשה אותך עשיר
לא מצאת את המסר תמשיך ותחפש
כי אני את המסר שבשיר במטפורות מחפש
לא רוצה להוציא בחוץ את הכביסה המלוכלכת
רק לא להיות לחוץ רק לא לעמוד מלכת
להמשיך ללכת לעולם לא לעצור
לחפש רק את הטוב ואותו בלב לנצור
איבדתי את הדרך לא כמעט ולא בערך
שכחתי שאני הוא עבד אבל בן של מלך
מי נביא ומי יבין שבעולם הזה כל אחד אורח
מי אני ומה אני במשחק החיים בעזרת ה אנצחהיי נעים להכיר את הבמה הזו אשמח לשמוע תגובות ודעות על השיר וכן חוות דעת תודה
-
היי אתה פנוי מגאוה אתה בנוי לאהבה
היי אתה הולך או אתה בא אתה חכם או אתה דבע
היי מה נשמע איתך היום על מה בלילה שוב תחלום
היי בא נשב ונדבר על כל הקושי נתגבר
היי אני דואג לך עכשיו שלרע אתה לא שב
עכשיו אני אענה השאלות מופנות אליך יוסף
התפילה שלי אליך אלוקים רק לך שוב אני כוסף
היי אל תברח לשום מקום לך ישר ולא עקום
תתמודד עם המציאות המציאות הזאת שלך
תחייך אל העולם גם אם עין שוב בוכה
תגיד לי למה תבוכה תגיד לי למה תבוכה
תגיד ממה אתה בורח יאוש בלי טעם ובלי ריח
איך אני אבין אותך עם את עצמי אני לא מסוגל
אמא יש רק אחת קוראים לאמא שלי מיכל
אין לי מה לרשום אז אני רושם שאין לי מה לרשום
אין לי איך לנשום אז חזרתי שוב לישון
רע מי שאומר שבחיים אנלא יצליח
אולי בעצם שימשיך שאת הדחף שלי יצמיח
אם אתה מנסה למצוא את המסר שבשיר
אולי לעת מצא זה יעשה אותך עשיר
לא מצאת את המסר תמשיך ותחפש
כי אני את המסר שבשיר במטפורות מחפש
לא רוצה להוציא בחוץ את הכביסה המלוכלכת
רק לא להיות לחוץ רק לא לעמוד מלכת
להמשיך ללכת לעולם לא לעצור
לחפש רק את הטוב ואותו בלב לנצור
איבדתי את הדרך לא כמעט ולא בערך
שכחתי שאני הוא עבד אבל בן של מלך
מי נביא ומי יבין שבעולם הזה כל אחד אורח
מי אני ומה אני במשחק החיים בעזרת ה אנצחהיי נעים להכיר את הבמה הזו אשמח לשמוע תגובות ודעות על השיר וכן חוות דעת תודה
פוסט זה נמחק! -
היי אתה פנוי מגאוה אתה בנוי לאהבה
היי אתה הולך או אתה בא אתה חכם או אתה דבע
היי מה נשמע איתך היום על מה בלילה שוב תחלום
היי בא נשב ונדבר על כל הקושי נתגבר
היי אני דואג לך עכשיו שלרע אתה לא שב
עכשיו אני אענה השאלות מופנות אליך יוסף
התפילה שלי אליך אלוקים רק לך שוב אני כוסף
היי אל תברח לשום מקום לך ישר ולא עקום
תתמודד עם המציאות המציאות הזאת שלך
תחייך אל העולם גם אם עין שוב בוכה
תגיד לי למה תבוכה תגיד לי למה תבוכה
תגיד ממה אתה בורח יאוש בלי טעם ובלי ריח
איך אני אבין אותך עם את עצמי אני לא מסוגל
אמא יש רק אחת קוראים לאמא שלי מיכל
אין לי מה לרשום אז אני רושם שאין לי מה לרשום
אין לי איך לנשום אז חזרתי שוב לישון
רע מי שאומר שבחיים אנלא יצליח
אולי בעצם שימשיך שאת הדחף שלי יצמיח
אם אתה מנסה למצוא את המסר שבשיר
אולי לעת מצא זה יעשה אותך עשיר
לא מצאת את המסר תמשיך ותחפש
כי אני את המסר שבשיר במטפורות מחפש
לא רוצה להוציא בחוץ את הכביסה המלוכלכת
רק לא להיות לחוץ רק לא לעמוד מלכת
להמשיך ללכת לעולם לא לעצור
לחפש רק את הטוב ואותו בלב לנצור
איבדתי את הדרך לא כמעט ולא בערך
שכחתי שאני הוא עבד אבל בן של מלך
מי נביא ומי יבין שבעולם הזה כל אחד אורח
מי אני ומה אני במשחק החיים בעזרת ה אנצחהיי נעים להכיר את הבמה הזו אשמח לשמוע תגובות ודעות על השיר וכן חוות דעת תודה
-
@יעל-ק ראיתי את השיר שהיה בעיתון ילדים השבוע וזה מאוד יפה
-
@שמעון-2 בדיוק רציתי לכתוב את זה, זה באמת את?!
-
@שמעון-2 בדיוק רציתי לכתוב את זה, זה באמת את?!
@מוכן-תמיד-לעזור כנראה רואים לפי הכתיבה
-
@מוכן-תמיד-לעזור כנראה רואים לפי הכתיבה
-
@מוכן-תמיד-לעזור אני גם אף פעם לא קורא את השירים אבל אמרתי בא נקרא אולי יש שם מישהו מענין
ובעזרת השם מהשבוע אני מתחיל לעקוב כל שבוע אחרי השירים -
@מוכן-תמיד-לעזור אמר במשפטים שאהבתם משירי המשתמשים.:
הנשמה שלי היא כמו זבל על הרצפה
תן לי ללכת וסגור את הדלת
אני לא יכול לראות את זה. וגם
לא להאמין. אני לא יכול?
מה אם אני רע על זה?
מה אם אני אמות מזה?
מה אם אני לא יכול לאהוב את זה
מה אם אני שונא את זה
איך אני יכול לרוץ בתוך הרעש
אני מרגיש כמו אידיוט ופחית פח
אף אחד לא יכול לעשות משהו שוב בוכה והגיטרה מהדהדת לי בראש
מה אם אני רע על זה?
מה אם אני אמות מזה?
מה אם אני לא יכול לאהוב את זה
מה אם אני שונא את זה
אני מתקשה לחשוב על זה
. לעולם לא אאבד את הנקודה
אבל עכשיו אני לא יודע מה לעשות
אולי פשוט תעזוב אותי בשקט?פוסט זה נמחק! -
@הלב-שלי אמר במשפטים שאהבתם משירי המשתמשים.:
גוגל טרנסלייט כנראה לא הכי מדוייק
רק כנראה? אין בלגן מזעזע יותר ממה שגוגל טרנסלייט עושה...
השטויות שהוא מתרגם יכולות לפוצץ מצחוק במקרה הטוב, ולעשות פדיחות אמיתיות במקרה הרע...... -
@הלב-שלי אמר במשפטים שאהבתם משירי המשתמשים.:
גוגל טרנסלייט כנראה לא הכי מדוייק
רק כנראה? אין בלגן מזעזע יותר ממה שגוגל טרנסלייט עושה...
השטויות שהוא מתרגם יכולות לפוצץ מצחוק במקרה הטוב, ולעשות פדיחות אמיתיות במקרה הרע...... -
@מוכן-תמיד-לעזור אני גם אף פעם לא קורא את השירים אבל אמרתי בא נקרא אולי יש שם מישהו מענין
ובעזרת השם מהשבוע אני מתחיל לעקוב כל שבוע אחרי השירים@שמעון-2 אמר במשפטים שאהבתם משירי המשתמשים.:
ובעזרת השם מהשבוע אני מתחיל לעקוב כל שבוע אחרי השירים
כנ"ל זה שווה!!!!!
אולי אני גם יפרסם שם
-
@שמעון-2 אמר במשפטים שאהבתם משירי המשתמשים.:
ובעזרת השם מהשבוע אני מתחיל לעקוב כל שבוע אחרי השירים
כנ"ל זה שווה!!!!!
אולי אני גם יפרסם שם
@מוכן-תמיד-לעזור חשבתי שתכתוב את זה!
@מוכן-תמיד-לעזור אמר במשפטים שאהבתם משירי המשתמשים.:
אולי אני גם יפרסם שם
-
@מוכן-תמיד-לעזור חשבתי שתכתוב את זה!
@מוכן-תמיד-לעזור אמר במשפטים שאהבתם משירי המשתמשים.:
אולי אני גם יפרסם שם
@שמעון-2 יפה, אתה מתחיל להכיר אותי טוב

-
@שמעון-2 יפה, אתה מתחיל להכיר אותי טוב

@מוכן-תמיד-לעזור גם את תכתוב שיר לא יהיה כתוב שם @מוכן-תמיד-לעזור
-
@מוכן-תמיד-לעזור גם את תכתוב שיר לא יהיה כתוב שם @מוכן-תמיד-לעזור
@שמעון-2 באארוורר

אבל אתה תנחש לבד לפי הסגנון
-
@שמעון-2 באארוורר

אבל אתה תנחש לבד לפי הסגנון
@מוכן-תמיד-לעזור אמר במשפטים שאהבתם משירי המשתמשים.:
אבל אתה תנחש לבד לפי הסגנון
לא נראה לי אבל בכל זאת אתה יכול לכלול את השם מוכן תמיד לעזור בשיר
-
@מוכן-תמיד-לעזור אמר במשפטים שאהבתם משירי המשתמשים.:
אבל אתה תנחש לבד לפי הסגנון
לא נראה לי אבל בכל זאת אתה יכול לכלול את השם מוכן תמיד לעזור בשיר
@שמעון-2 טוב, תעקוב

אתה ממליץ לי?! -
@הלב-שלי אמר במשפטים שאהבתם משירי המשתמשים.:
גוגל טרנסלייט כנראה לא הכי מדוייק
רק כנראה? אין בלגן מזעזע יותר ממה שגוגל טרנסלייט עושה...
השטויות שהוא מתרגם יכולות לפוצץ מצחוק במקרה הטוב, ולעשות פדיחות אמיתיות במקרה הרע......@Eti אמר במשפטים שאהבתם משירי המשתמשים.:
@הלב-שלי אמר במשפטים שאהבתם משירי המשתמשים.:
גוגל טרנסלייט כנראה לא הכי מדוייק
רק כנראה? אין בלגן מזעזע יותר ממה שגוגל טרנסלייט עושה...
השטויות שהוא מתרגם יכולות לפוצץ מצחוק במקרה הטוב, ולעשות פדיחות אמיתיות במקרה הרע......בואי נגזים עוד קצת...
בתרגום מסינית ושפות כאלו, באמת התרגום מזעזע
אבל מאנגלית התרגום דווקא די סבבה.
ולגבי השיר הזה, הוא באמת חתיכת דבר
כתוב כל כך יפה וכשמקריאים אותו הקצב ממש נחמד
@טיטו שאפו! -
א אייצ'ית העביר נושא זה מ-במת הדיונים ב-
-
@אילנית אמר במשפטים שאהבתם משירי המשתמשים.:
שם השם באות ה' ולא באות ק' ("אלוקים")...
צודקת.
זה פשוט עניין של מנטליות מהבית שלי....@אייצ-ית אמר במשפטים שאהבתם משירי המשתמשים.:
@אילנית אמר במשפטים שאהבתם משירי המשתמשים.:
שם השם באות ה' ולא באות ק' ("אלוקים")...
צודקת.
זה פשוט עניין של מנטליות מהבית שלי....אני חושב שכדאי שתערכי את זה
לי זה צרם בעין ואני חושב שלעוד הרבה
אז רק כדי שלא ימשיך לצרום לעוד...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות