דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. משפטים שאהבתם משירי המשתמשים.

משפטים שאהבתם משירי המשתמשים.

מתוזמן נעוץ נעול הועבר ספרות וכתיבה
641 פוסטים 94 כותבים 93.8k צפיות 15 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מוזיקה זה הדיבורמ מוזיקה זה הדיבור

    היי אתה פנוי מגאוה אתה בנוי לאהבה
    היי אתה הולך או אתה בא אתה חכם או אתה דבע
    היי מה נשמע איתך היום על מה בלילה שוב תחלום
    היי בא נשב ונדבר על כל הקושי נתגבר
    היי אני דואג לך עכשיו שלרע אתה לא שב
    עכשיו אני אענה השאלות מופנות אליך יוסף
    התפילה שלי אליך אלוקים רק לך שוב אני כוסף
    היי אל תברח לשום מקום לך ישר ולא עקום
    תתמודד עם המציאות המציאות הזאת שלך
    תחייך אל העולם גם אם עין שוב בוכה
    תגיד לי למה תבוכה תגיד לי למה תבוכה
    תגיד ממה אתה בורח יאוש בלי טעם ובלי ריח
    איך אני אבין אותך עם את עצמי אני לא מסוגל
    אמא יש רק אחת קוראים לאמא שלי מיכל
    אין לי מה לרשום אז אני רושם שאין לי מה לרשום
    אין לי איך לנשום אז חזרתי שוב לישון
    רע מי שאומר שבחיים אנלא יצליח
    אולי בעצם שימשיך שאת הדחף שלי יצמיח
    אם אתה מנסה למצוא את המסר שבשיר
    אולי לעת מצא זה יעשה אותך עשיר
    לא מצאת את המסר תמשיך ותחפש
    כי אני את המסר שבשיר במטפורות מחפש
    לא רוצה להוציא בחוץ את הכביסה המלוכלכת
    רק לא להיות לחוץ רק לא לעמוד מלכת
    להמשיך ללכת לעולם לא לעצור
    לחפש רק את הטוב ואותו בלב לנצור
    איבדתי את הדרך לא כמעט ולא בערך
    שכחתי שאני הוא עבד אבל בן של מלך
    מי נביא ומי יבין שבעולם הזה כל אחד אורח
    מי אני ומה אני במשחק החיים בעזרת ה אנצח

    היי נעים להכיר את הבמה הזו אשמח לשמוע תגובות ודעות על השיר וכן חוות דעת תודה

    מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
    מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
    מוזיקה זה הדיבור
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #97
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • מוזיקה זה הדיבורמ מוזיקה זה הדיבור

      היי אתה פנוי מגאוה אתה בנוי לאהבה
      היי אתה הולך או אתה בא אתה חכם או אתה דבע
      היי מה נשמע איתך היום על מה בלילה שוב תחלום
      היי בא נשב ונדבר על כל הקושי נתגבר
      היי אני דואג לך עכשיו שלרע אתה לא שב
      עכשיו אני אענה השאלות מופנות אליך יוסף
      התפילה שלי אליך אלוקים רק לך שוב אני כוסף
      היי אל תברח לשום מקום לך ישר ולא עקום
      תתמודד עם המציאות המציאות הזאת שלך
      תחייך אל העולם גם אם עין שוב בוכה
      תגיד לי למה תבוכה תגיד לי למה תבוכה
      תגיד ממה אתה בורח יאוש בלי טעם ובלי ריח
      איך אני אבין אותך עם את עצמי אני לא מסוגל
      אמא יש רק אחת קוראים לאמא שלי מיכל
      אין לי מה לרשום אז אני רושם שאין לי מה לרשום
      אין לי איך לנשום אז חזרתי שוב לישון
      רע מי שאומר שבחיים אנלא יצליח
      אולי בעצם שימשיך שאת הדחף שלי יצמיח
      אם אתה מנסה למצוא את המסר שבשיר
      אולי לעת מצא זה יעשה אותך עשיר
      לא מצאת את המסר תמשיך ותחפש
      כי אני את המסר שבשיר במטפורות מחפש
      לא רוצה להוציא בחוץ את הכביסה המלוכלכת
      רק לא להיות לחוץ רק לא לעמוד מלכת
      להמשיך ללכת לעולם לא לעצור
      לחפש רק את הטוב ואותו בלב לנצור
      איבדתי את הדרך לא כמעט ולא בערך
      שכחתי שאני הוא עבד אבל בן של מלך
      מי נביא ומי יבין שבעולם הזה כל אחד אורח
      מי אני ומה אני במשחק החיים בעזרת ה אנצח

      היי נעים להכיר את הבמה הזו אשמח לשמוע תגובות ודעות על השיר וכן חוות דעת תודה

      מוכשרת עלמ מנותק
      מוכשרת עלמ מנותק
      מוכשרת על
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
      #98
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      2
      • שמעון 2ש מנותק
        שמעון 2ש מנותק
        שמעון 2
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי שמעון 2
        #99

        @יעל-ק ראיתי את השיר שהיה בעיתון ילדים השבוע וזה מאוד יפה

        מוכן תמיד לעזורמ יעל ק.י 2 תגובות תגובה אחרונה
        2
        • שמעון 2ש שמעון 2

          @יעל-ק ראיתי את השיר שהיה בעיתון ילדים השבוע וזה מאוד יפה

          מוכן תמיד לעזורמ מנותק
          מוכן תמיד לעזורמ מנותק
          מוכן תמיד לעזור
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #100

          @שמעון-2 בדיוק רציתי לכתוב את זה, זה באמת את?!

          לפעמים צדק זה רק כוכב 💫

          שמעון 2ש תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • מוכן תמיד לעזורמ מוכן תמיד לעזור

            @שמעון-2 בדיוק רציתי לכתוב את זה, זה באמת את?!

            שמעון 2ש מנותק
            שמעון 2ש מנותק
            שמעון 2
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #101

            @מוכן-תמיד-לעזור כנראה רואים לפי הכתיבה

            מוכן תמיד לעזורמ תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • שמעון 2ש שמעון 2

              @מוכן-תמיד-לעזור כנראה רואים לפי הכתיבה

              מוכן תמיד לעזורמ מנותק
              מוכן תמיד לעזורמ מנותק
              מוכן תמיד לעזור
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכן תמיד לעזור
              #102

              @שמעון-2 כן, גם כתוב יעל ק' בת 17 אז קישרתי.... 😉

              בדר"כ אני לא קורא ילדים אבל.....

              לפעמים צדק זה רק כוכב 💫

              שמעון 2ש תגובה 1 תגובה אחרונה
              4
              • מוכן תמיד לעזורמ מוכן תמיד לעזור

                @שמעון-2 כן, גם כתוב יעל ק' בת 17 אז קישרתי.... 😉

                בדר"כ אני לא קורא ילדים אבל.....

                שמעון 2ש מנותק
                שמעון 2ש מנותק
                שמעון 2
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #103

                @מוכן-תמיד-לעזור אני גם אף פעם לא קורא את השירים אבל אמרתי בא נקרא אולי יש שם מישהו מענין
                ובעזרת השם מהשבוע אני מתחיל לעקוב כל שבוע אחרי השירים

                מוכן תמיד לעזורמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • שמעון 2ש שמעון 2

                  @מוכן-תמיד-לעזור אמר במשפטים שאהבתם משירי המשתמשים.:

                  הנשמה שלי היא כמו זבל על הרצפה
                  תן לי ללכת וסגור את הדלת
                  אני לא יכול לראות את זה. וגם
                  לא להאמין. אני לא יכול?
                  מה אם אני רע על זה?
                  מה אם אני אמות מזה?
                  מה אם אני לא יכול לאהוב את זה
                  מה אם אני שונא את זה
                  איך אני יכול לרוץ בתוך הרעש
                  אני מרגיש כמו אידיוט ופחית פח
                  אף אחד לא יכול לעשות משהו שוב בוכה והגיטרה מהדהדת לי בראש
                  מה אם אני רע על זה?
                  מה אם אני אמות מזה?
                  מה אם אני לא יכול לאהוב את זה
                  מה אם אני שונא את זה
                  אני מתקשה לחשוב על זה
                  . לעולם לא אאבד את הנקודה
                  אבל עכשיו אני לא יודע מה לעשות
                  אולי פשוט תעזוב אותי בשקט?

                  הלב שליה מנותק
                  הלב שליה מנותק
                  הלב שלי
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #104
                  פוסט זה נמחק!
                  EtiE תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • הלב שליה הלב שלי

                    פוסט זה נמחק!

                    EtiE מנותק
                    EtiE מנותק
                    Eti
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #105

                    @הלב-שלי אמר במשפטים שאהבתם משירי המשתמשים.:

                    גוגל טרנסלייט כנראה לא הכי מדוייק

                    רק כנראה? אין בלגן מזעזע יותר ממה שגוגל טרנסלייט עושה...
                    השטויות שהוא מתרגם יכולות לפוצץ מצחוק במקרה הטוב, ולעשות פדיחות אמיתיות במקרה הרע......

                    אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

                    הלב שליה margalitM 2 תגובות תגובה אחרונה
                    1
                    • EtiE Eti

                      @הלב-שלי אמר במשפטים שאהבתם משירי המשתמשים.:

                      גוגל טרנסלייט כנראה לא הכי מדוייק

                      רק כנראה? אין בלגן מזעזע יותר ממה שגוגל טרנסלייט עושה...
                      השטויות שהוא מתרגם יכולות לפוצץ מצחוק במקרה הטוב, ולעשות פדיחות אמיתיות במקרה הרע......

                      הלב שליה מנותק
                      הלב שליה מנותק
                      הלב שלי
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #106

                      @Eti מנסיון.
                      מחקתי את הפוסט כי ראיתי ש @טיטו כבר כתב את זה אח"כ בעצמו.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • שמעון 2ש שמעון 2

                        @מוכן-תמיד-לעזור אני גם אף פעם לא קורא את השירים אבל אמרתי בא נקרא אולי יש שם מישהו מענין
                        ובעזרת השם מהשבוע אני מתחיל לעקוב כל שבוע אחרי השירים

                        מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                        מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                        מוכן תמיד לעזור
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #107

                        @שמעון-2 אמר במשפטים שאהבתם משירי המשתמשים.:

                        ובעזרת השם מהשבוע אני מתחיל לעקוב כל שבוע אחרי השירים

                        כנ"ל זה שווה!!!!!
                        אולי אני גם יפרסם שם 😉

                        לפעמים צדק זה רק כוכב 💫

                        שמעון 2ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • מוכן תמיד לעזורמ מוכן תמיד לעזור

                          @שמעון-2 אמר במשפטים שאהבתם משירי המשתמשים.:

                          ובעזרת השם מהשבוע אני מתחיל לעקוב כל שבוע אחרי השירים

                          כנ"ל זה שווה!!!!!
                          אולי אני גם יפרסם שם 😉

                          שמעון 2ש מנותק
                          שמעון 2ש מנותק
                          שמעון 2
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #108

                          @מוכן-תמיד-לעזור חשבתי שתכתוב את זה!

                          @מוכן-תמיד-לעזור אמר במשפטים שאהבתם משירי המשתמשים.:

                          אולי אני גם יפרסם שם

                          מוכן תמיד לעזורמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • שמעון 2ש שמעון 2

                            @מוכן-תמיד-לעזור חשבתי שתכתוב את זה!

                            @מוכן-תמיד-לעזור אמר במשפטים שאהבתם משירי המשתמשים.:

                            אולי אני גם יפרסם שם

                            מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                            מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                            מוכן תמיד לעזור
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #109

                            @שמעון-2 יפה, אתה מתחיל להכיר אותי טוב 😉

                            לפעמים צדק זה רק כוכב 💫

                            שמעון 2ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • מוכן תמיד לעזורמ מוכן תמיד לעזור

                              @שמעון-2 יפה, אתה מתחיל להכיר אותי טוב 😉

                              שמעון 2ש מנותק
                              שמעון 2ש מנותק
                              שמעון 2
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #110

                              @מוכן-תמיד-לעזור גם את תכתוב שיר לא יהיה כתוב שם @מוכן-תמיד-לעזור

                              מוכן תמיד לעזורמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • שמעון 2ש שמעון 2

                                @מוכן-תמיד-לעזור גם את תכתוב שיר לא יהיה כתוב שם @מוכן-תמיד-לעזור

                                מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                                מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                                מוכן תמיד לעזור
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #111

                                @שמעון-2 באארוורר 😊
                                אבל אתה תנחש לבד לפי הסגנון 😉

                                לפעמים צדק זה רק כוכב 💫

                                שמעון 2ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • מוכן תמיד לעזורמ מוכן תמיד לעזור

                                  @שמעון-2 באארוורר 😊
                                  אבל אתה תנחש לבד לפי הסגנון 😉

                                  שמעון 2ש מנותק
                                  שמעון 2ש מנותק
                                  שמעון 2
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #112

                                  @מוכן-תמיד-לעזור

                                  @מוכן-תמיד-לעזור אמר במשפטים שאהבתם משירי המשתמשים.:

                                  אבל אתה תנחש לבד לפי הסגנון

                                  לא נראה לי אבל בכל זאת אתה יכול לכלול את השם מוכן תמיד לעזור בשיר

                                  מוכן תמיד לעזורמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • שמעון 2ש שמעון 2

                                    @מוכן-תמיד-לעזור

                                    @מוכן-תמיד-לעזור אמר במשפטים שאהבתם משירי המשתמשים.:

                                    אבל אתה תנחש לבד לפי הסגנון

                                    לא נראה לי אבל בכל זאת אתה יכול לכלול את השם מוכן תמיד לעזור בשיר

                                    מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                                    מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                                    מוכן תמיד לעזור
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #113

                                    @שמעון-2 טוב, תעקוב 😉
                                    אתה ממליץ לי?!

                                    לפעמים צדק זה רק כוכב 💫

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • EtiE Eti

                                      @הלב-שלי אמר במשפטים שאהבתם משירי המשתמשים.:

                                      גוגל טרנסלייט כנראה לא הכי מדוייק

                                      רק כנראה? אין בלגן מזעזע יותר ממה שגוגל טרנסלייט עושה...
                                      השטויות שהוא מתרגם יכולות לפוצץ מצחוק במקרה הטוב, ולעשות פדיחות אמיתיות במקרה הרע......

                                      margalitM מנותק
                                      margalitM מנותק
                                      margalit
                                      משתמש מומחה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #114

                                      @Eti אמר במשפטים שאהבתם משירי המשתמשים.:

                                      @הלב-שלי אמר במשפטים שאהבתם משירי המשתמשים.:

                                      גוגל טרנסלייט כנראה לא הכי מדוייק

                                      רק כנראה? אין בלגן מזעזע יותר ממה שגוגל טרנסלייט עושה...
                                      השטויות שהוא מתרגם יכולות לפוצץ מצחוק במקרה הטוב, ולעשות פדיחות אמיתיות במקרה הרע......

                                      בואי נגזים עוד קצת...

                                      בתרגום מסינית ושפות כאלו, באמת התרגום מזעזע
                                      אבל מאנגלית התרגום דווקא די סבבה.


                                      ולגבי השיר הזה, הוא באמת חתיכת דבר
                                      כתוב כל כך יפה וכשמקריאים אותו הקצב ממש נחמד
                                      @טיטו שאפו!

                                      סולמות
                                      מגביהים את הקול שלך

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      4
                                      • אייצ'יתא אייצ'ית העביר נושא זה מ-במת הדיונים ב-
                                      • אייצ'יתא אייצ'ית

                                        @אילנית אמר במשפטים שאהבתם משירי המשתמשים.:

                                        שם השם באות ה' ולא באות ק' ("אלוקים")...

                                        צודקת.
                                        זה פשוט עניין של מנטליות מהבית שלי....

                                        נתנאל 0נ מנותק
                                        נתנאל 0נ מנותק
                                        נתנאל 0
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #115

                                        @אייצ-ית אמר במשפטים שאהבתם משירי המשתמשים.:

                                        @אילנית אמר במשפטים שאהבתם משירי המשתמשים.:

                                        שם השם באות ה' ולא באות ק' ("אלוקים")...

                                        צודקת.
                                        זה פשוט עניין של מנטליות מהבית שלי....

                                        אני חושב שכדאי שתערכי את זה
                                        לי זה צרם בעין ואני חושב שלעוד הרבה
                                        אז רק כדי שלא ימשיך לצרום לעוד...

                                        אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        2
                                        • נתנאל 0נ נתנאל 0

                                          @אייצ-ית אמר במשפטים שאהבתם משירי המשתמשים.:

                                          @אילנית אמר במשפטים שאהבתם משירי המשתמשים.:

                                          שם השם באות ה' ולא באות ק' ("אלוקים")...

                                          צודקת.
                                          זה פשוט עניין של מנטליות מהבית שלי....

                                          אני חושב שכדאי שתערכי את זה
                                          לי זה צרם בעין ואני חושב שלעוד הרבה
                                          אז רק כדי שלא ימשיך לצרום לעוד...

                                          אייצ'יתא מנותק
                                          אייצ'יתא מנותק
                                          אייצ'ית
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #116

                                          @נתנאל-0 אשנה- אם מאוד חשוב לכם...

                                          "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                                          אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                                          מוכן תמיד לעזורמ ת 2 תגובות תגובה אחרונה
                                          5

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול