דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. משפטים שאהבתם משירי המשתמשים.

משפטים שאהבתם משירי המשתמשים.

מתוזמן נעוץ נעול הועבר ספרות וכתיבה
641 פוסטים 94 כותבים 93.7k צפיות 15 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • תהילה  כהן 0ת מנותק
    תהילה  כהן 0ת מנותק
    תהילה כהן 0
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #349

    וואו @טותיייי אני ממש מתחברת לשירים שלך
    את כותבת מושלם
    וממש נוגע ללב
    תמשיכי לכתוב...
    מחכה לעוד

    אין דבר צועק יותר משתיקה‼️

    טותייייט תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • תהילה  כהן 0ת תהילה כהן 0

      וואו @טותיייי אני ממש מתחברת לשירים שלך
      את כותבת מושלם
      וממש נוגע ללב
      תמשיכי לכתוב...
      מחכה לעוד

      טותייייט מנותק
      טותייייט מנותק
      טותיייי
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #350

      @תהילה-כהן-0 תחכי למחר 😄 כי אסור לכתוב יותר מאחד הבנתי

      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • שמעון 2ש מנותק
        שמעון 2ש מנותק
        שמעון 2
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #351

        סליחה שאני מגיב כאן זה נושא שאני לא הכי ...
        תגידו יש לכם כאילו את השיר היומי שאתם חייבים לפרסם?
        אני פירסמתי פעם אחד סוג של שיר או לא שיר וזהו!
        אני מרגיש שכל שיר אתם ממציאים בשנייה כאילו יש לכם ארנק עם שירים!
        תתחילו לכתוב מהלב...

        davidovskD לא הכל טוב אבל הכל לטובהל חסידייה אוטנטיתח יעל ק.י 4 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • שמעון 2ש שמעון 2

          סליחה שאני מגיב כאן זה נושא שאני לא הכי ...
          תגידו יש לכם כאילו את השיר היומי שאתם חייבים לפרסם?
          אני פירסמתי פעם אחד סוג של שיר או לא שיר וזהו!
          אני מרגיש שכל שיר אתם ממציאים בשנייה כאילו יש לכם ארנק עם שירים!
          תתחילו לכתוב מהלב...

          davidovskD מנותק
          davidovskD מנותק
          davidovsk
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #352

          @שמעון-2 יש להם לב גדול עם הרבה מקום לשירים🙄 😂

          "יום אחד החיים יחלפו לך מול העיניים, תוודא/י שהם יהיו שווים צפייה."
          ג'רארד ויי

          שמעון 2ש תגובה 1 תגובה אחרונה
          4
          • davidovskD davidovsk

            @שמעון-2 יש להם לב גדול עם הרבה מקום לשירים🙄 😂

            שמעון 2ש מנותק
            שמעון 2ש מנותק
            שמעון 2
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #353

            @davidovsk
            לא הייתי קורא כאן להכל שירים!
            אלא סיפורים שהם רואים בעניים וכותבים!
            לכו תכתבו ספר!


            תכתבו שירים...

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • שמעון 2ש שמעון 2

              סליחה שאני מגיב כאן זה נושא שאני לא הכי ...
              תגידו יש לכם כאילו את השיר היומי שאתם חייבים לפרסם?
              אני פירסמתי פעם אחד סוג של שיר או לא שיר וזהו!
              אני מרגיש שכל שיר אתם ממציאים בשנייה כאילו יש לכם ארנק עם שירים!
              תתחילו לכתוב מהלב...

              לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
              לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
              לא הכל טוב אבל הכל לטובה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #354

              @שמעון-2 לא הבנתי מה אתה בא לומר?

              אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • שמעון 2ש שמעון 2

                סליחה שאני מגיב כאן זה נושא שאני לא הכי ...
                תגידו יש לכם כאילו את השיר היומי שאתם חייבים לפרסם?
                אני פירסמתי פעם אחד סוג של שיר או לא שיר וזהו!
                אני מרגיש שכל שיר אתם ממציאים בשנייה כאילו יש לכם ארנק עם שירים!
                תתחילו לכתוב מהלב...

                חסידייה אוטנטיתח מנותק
                חסידייה אוטנטיתח מנותק
                חסידייה אוטנטית
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי חסידייה אוטנטית
                #355

                @שמעון-2 אמר במשפטים שאהבתם משירי המשתמשים.:

                סליחה שאני מגיב כאן זה נושא שאני לא הכי ...
                תגידו יש לכם כאילו את השיר היומי שאתם חייבים לפרסם?
                אני פירסמתי פעם אחד סוג של שיר או לא שיר וזהו!
                אני מרגיש שכל שיר אתם ממציאים בשנייה כאילו יש לכם ארנק עם שירים!
                תתחילו לכתוב מהלב...

                כאב לי מאוד לקרוא את זה וכמעט נתתי דיסלייק [אבל החלטתי שעדיף לי להשאר בפורום אז ויתרתי על הרעיון]
                אנשים כותבים פה את החיים שלהם מוצאים איזשהו נחמה מוזיקלית ואתה שאתה כותב שאתה בנושא הזה לא הכי כותב שנכתוב מהלב אין פה לב אחד יש פה המוני לבבות שמחים ופצועים שכותבים מדם ליבם חבל ככה להגיב...

                @טותיייי שיר מצמרר!! מאלף כמו כל אחד מהשירים שלך

                למרות שאני הייתי מורידה את ההקדשות זה מקבע את השיר והרבה יותר קשה להתחבר אליו רגשית שהוא כל כך חושפני

                @יעל-ק וואי איזה שיר! נשארתי בלי מילים כל שיר שלך יותר חזק מהשני!!!!

                טותייייט לא הכל טוב אבל הכל לטובהל דניאל 0ד 3 תגובות תגובה אחרונה
                7
                • חסידייה אוטנטיתח חסידייה אוטנטית

                  @שמעון-2 אמר במשפטים שאהבתם משירי המשתמשים.:

                  סליחה שאני מגיב כאן זה נושא שאני לא הכי ...
                  תגידו יש לכם כאילו את השיר היומי שאתם חייבים לפרסם?
                  אני פירסמתי פעם אחד סוג של שיר או לא שיר וזהו!
                  אני מרגיש שכל שיר אתם ממציאים בשנייה כאילו יש לכם ארנק עם שירים!
                  תתחילו לכתוב מהלב...

                  כאב לי מאוד לקרוא את זה וכמעט נתתי דיסלייק [אבל החלטתי שעדיף לי להשאר בפורום אז ויתרתי על הרעיון]
                  אנשים כותבים פה את החיים שלהם מוצאים איזשהו נחמה מוזיקלית ואתה שאתה כותב שאתה בנושא הזה לא הכי כותב שנכתוב מהלב אין פה לב אחד יש פה המוני לבבות שמחים ופצועים שכותבים מדם ליבם חבל ככה להגיב...

                  @טותיייי שיר מצמרר!! מאלף כמו כל אחד מהשירים שלך

                  למרות שאני הייתי מורידה את ההקדשות זה מקבע את השיר והרבה יותר קשה להתחבר אליו רגשית שהוא כל כך חושפני

                  @יעל-ק וואי איזה שיר! נשארתי בלי מילים כל שיר שלך יותר חזק מהשני!!!!

                  טותייייט מנותק
                  טותייייט מנותק
                  טותיייי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #356

                  @חסידייה-אוטנטית אבל מפחיד אותי לשלוח בלי הקדשות לא יודעת למה...

                  לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                  -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • חסידייה אוטנטיתח חסידייה אוטנטית

                    @שמעון-2 אמר במשפטים שאהבתם משירי המשתמשים.:

                    סליחה שאני מגיב כאן זה נושא שאני לא הכי ...
                    תגידו יש לכם כאילו את השיר היומי שאתם חייבים לפרסם?
                    אני פירסמתי פעם אחד סוג של שיר או לא שיר וזהו!
                    אני מרגיש שכל שיר אתם ממציאים בשנייה כאילו יש לכם ארנק עם שירים!
                    תתחילו לכתוב מהלב...

                    כאב לי מאוד לקרוא את זה וכמעט נתתי דיסלייק [אבל החלטתי שעדיף לי להשאר בפורום אז ויתרתי על הרעיון]
                    אנשים כותבים פה את החיים שלהם מוצאים איזשהו נחמה מוזיקלית ואתה שאתה כותב שאתה בנושא הזה לא הכי כותב שנכתוב מהלב אין פה לב אחד יש פה המוני לבבות שמחים ופצועים שכותבים מדם ליבם חבל ככה להגיב...

                    @טותיייי שיר מצמרר!! מאלף כמו כל אחד מהשירים שלך

                    למרות שאני הייתי מורידה את ההקדשות זה מקבע את השיר והרבה יותר קשה להתחבר אליו רגשית שהוא כל כך חושפני

                    @יעל-ק וואי איזה שיר! נשארתי בלי מילים כל שיר שלך יותר חזק מהשני!!!!

                    לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                    לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                    לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #357

                    @חסידייה-אוטנטית
                    👍צודקת לגמרי
                    כתבת בול את מה שחשבתי

                    אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                    חסידייה אוטנטיתח תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל לא הכל טוב אבל הכל לטובה

                      @חסידייה-אוטנטית
                      👍צודקת לגמרי
                      כתבת בול את מה שחשבתי

                      חסידייה אוטנטיתח מנותק
                      חסידייה אוטנטיתח מנותק
                      חסידייה אוטנטית
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #358

                      @לא-הכל-טוב-אבל-הכל-לטובה לגביי מה😉

                      לא הכל טוב אבל הכל לטובהל תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • חסידייה אוטנטיתח חסידייה אוטנטית

                        @לא-הכל-טוב-אבל-הכל-לטובה לגביי מה😉

                        לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                        לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                        לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #359

                        @חסידייה-אוטנטית מה שכתבת ל@שמעון-2
                        כי לי זה ממש הפריע
                        ותאמת לונראלי שזה היה הכוונה שלו
                        אז מענין במת מה הוא בא לומר

                        אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                        חסידייה אוטנטיתח תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל לא הכל טוב אבל הכל לטובה

                          @חסידייה-אוטנטית מה שכתבת ל@שמעון-2
                          כי לי זה ממש הפריע
                          ותאמת לונראלי שזה היה הכוונה שלו
                          אז מענין במת מה הוא בא לומר

                          חסידייה אוטנטיתח מנותק
                          חסידייה אוטנטיתח מנותק
                          חסידייה אוטנטית
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #360
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • חסידייה אוטנטיתח חסידייה אוטנטית

                            @שמעון-2 אמר במשפטים שאהבתם משירי המשתמשים.:

                            סליחה שאני מגיב כאן זה נושא שאני לא הכי ...
                            תגידו יש לכם כאילו את השיר היומי שאתם חייבים לפרסם?
                            אני פירסמתי פעם אחד סוג של שיר או לא שיר וזהו!
                            אני מרגיש שכל שיר אתם ממציאים בשנייה כאילו יש לכם ארנק עם שירים!
                            תתחילו לכתוב מהלב...

                            כאב לי מאוד לקרוא את זה וכמעט נתתי דיסלייק [אבל החלטתי שעדיף לי להשאר בפורום אז ויתרתי על הרעיון]
                            אנשים כותבים פה את החיים שלהם מוצאים איזשהו נחמה מוזיקלית ואתה שאתה כותב שאתה בנושא הזה לא הכי כותב שנכתוב מהלב אין פה לב אחד יש פה המוני לבבות שמחים ופצועים שכותבים מדם ליבם חבל ככה להגיב...

                            @טותיייי שיר מצמרר!! מאלף כמו כל אחד מהשירים שלך

                            למרות שאני הייתי מורידה את ההקדשות זה מקבע את השיר והרבה יותר קשה להתחבר אליו רגשית שהוא כל כך חושפני

                            @יעל-ק וואי איזה שיר! נשארתי בלי מילים כל שיר שלך יותר חזק מהשני!!!!

                            דניאל 0ד מנותק
                            דניאל 0ד מנותק
                            דניאל 0
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #361

                            ההבדל פשוט:)
                            לך קוראים:> @שמעון-2
                            לוהם קוראים:@חסידייה-אוטנטית

                            @יעל-ק וואי איזה שיר! נשארתי בלי מילים כל שיר שלך יותר חזק מהשני!!!!

                            ''מוזיקה זה כמו חלב, יש מי שאלרגי יש מי שאוהב ויש כאלה שזה המזון היחיד שלהם''🍼👶

                            לא הכל טוב אבל הכל לטובהל תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • דניאל 0ד דניאל 0

                              ההבדל פשוט:)
                              לך קוראים:> @שמעון-2
                              לוהם קוראים:@חסידייה-אוטנטית

                              @יעל-ק וואי איזה שיר! נשארתי בלי מילים כל שיר שלך יותר חזק מהשני!!!!

                              לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                              לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                              לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                              #362

                              @דניאל-0 זה לא קשור היתה לו סיבה לומר אתזה
                              והיא פשוט מענינית אותי ..הסיבה ....

                              אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              2
                              • אין על מוזיקהא אין על מוזיקה

                                @יעל-ק אמר בשירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה:

                                על מה החלומות
                                מתלוצצות בלילה
                                כשאני סוף סוף נופלת שדודה

                                ואוו שיר ליילי מהמםם 😊
                                רק תיקון קטן,
                                על מה החלומות מתלוצצים בלילה

                                יעל ק.י מנותק
                                יעל ק.י מנותק
                                יעל ק.
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #363
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • שמעון 2ש שמעון 2

                                  סליחה שאני מגיב כאן זה נושא שאני לא הכי ...
                                  תגידו יש לכם כאילו את השיר היומי שאתם חייבים לפרסם?
                                  אני פירסמתי פעם אחד סוג של שיר או לא שיר וזהו!
                                  אני מרגיש שכל שיר אתם ממציאים בשנייה כאילו יש לכם ארנק עם שירים!
                                  תתחילו לכתוב מהלב...

                                  יעל ק.י מנותק
                                  יעל ק.י מנותק
                                  יעל ק.
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעל ק.
                                  #364

                                  @שמעון-2

                                  אני מסכימה איתך, לא כל השירים כאן בנויים כמו שיר של חנן בן ארי- צודק!

                                  אבל,
                                  אני אספר לך על עצמי-
                                  מאחורי כל שיר עומדת כוונה עמוקה שאין לך מושג מהי...
                                  דוגרי - לפעמים יש לי מסרים שבא לי לצרוח אותם לעולם- וואלה, לא איכפת לי מה כתוב ואם כתוב יפה או מוזר איכפת לי שמישהו יבין ואם לא יבין אז לפחות שישמע (יקרא) את הכאב\תסכול וכו שאני נמצאת בו עכשיו- ואני בטוחה שכולם יזדהו איתי...
                                  בכל אופן- אצלי כשאני בהשראה עפיםםםם לי שירים... ושיקפצו כולם- אני אפרסם כמה שבא לי...(ואם שאלת, כן. יש לי ארנק מלא השראה בראש וכל פעם אני שולפת וכותבת עוד משהו)
                                  אני לא מחייבת אף אחד לקרוא... ופעם הבאה תכתוב עדין יותר, סבבה?
                                  ואין לי מושג למי התכוונת, ניסיתי לצייר את זה על עצמי ועניתי,לדעתי, בשם כולם...


                                  יעל#

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  7
                                  • יעל ק.י מנותק
                                    יעל ק.י מנותק
                                    יעל ק.
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #365

                                    ונחזור לעניינינו-

                                    @זברה
                                    שיר אדיייר!!! כתוב יפה בטרוף!!!
                                    עשה לי השראה מדהימה!
                                    והמילים שם- מדוייקות כל כך.. החברתי מאד!

                                    @נעמי16
                                    תגידי!!! עד עכשיו ככה התאפקת לא לכתוב?! תסתכלי על הלייקים ותביני כמה הכתיבה שלך נדירה...
                                    מעריצה! שיר מדהים!!

                                    זברהז תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • יעל ק.י יעל ק.

                                      ונחזור לעניינינו-

                                      @זברה
                                      שיר אדיייר!!! כתוב יפה בטרוף!!!
                                      עשה לי השראה מדהימה!
                                      והמילים שם- מדוייקות כל כך.. החברתי מאד!

                                      @נעמי16
                                      תגידי!!! עד עכשיו ככה התאפקת לא לכתוב?! תסתכלי על הלייקים ותביני כמה הכתיבה שלך נדירה...
                                      מעריצה! שיר מדהים!!

                                      זברהז מנותק
                                      זברהז מנותק
                                      זברה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #366

                                      @יעל-ק תודה מהממת, איזה כיף לשמוע:)

                                      ואם כבר אני מגיבה פה, אז חייבת לומר לך, שהשירים שלך כל פעם משאירים אותי חסרת מילים...
                                      שחוץ מלומר וואווו ווואווו ואווווווווו ולקרוא שוב ושוב ושוב, אני נאלמת😶 מהכתיבה, המילים, והעומק...
                                      ו-
                                      @יעל-ק אמר במשפטים שאהבתם משירי המשתמשים.:

                                      לפעמים יש לי מסרים שבא לי לצרוח אותם לעולם- וואלה, לא איכפת לי מה כתוב ואם כתוב יפה או מוזר איכפת לי שמישהו יבין ואם לא יבין אז לפחות שישמע (יקרא) את הכאב\תסכול וכו שאני נמצאת בו עכשיו- ואני בטוחה שכולם יזדהו איתי...

                                      הם צורחים השירים שלך, אני מתחרשת מהם...חח כל שיר מכיוון שונה, זה מטורף...!!

                                      ובכללי ח'ברה, אתם באמת מעלים שירים מדהימים אחד אחד!!
                                      כיף להיכנס ולקרוא...

                                      אנשים יכולים לשכוח מה אמרתם,
                                      אבל לעולם לא ישכחו איך גרמתם להם להרגיש...

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      6
                                      • מוכשרת עלמ מנותק
                                        מוכשרת עלמ מנותק
                                        מוכשרת על
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
                                        #367
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תחדש אותנו באמתת תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        4
                                        • מוכשרת עלמ מוכשרת על

                                          פוסט זה נמחק!

                                          תחדש אותנו באמתת מנותק
                                          תחדש אותנו באמתת מנותק
                                          תחדש אותנו באמת
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #368

                                          @מוכשרת-על תודה רבה!
                                          גם אני התרגשתי כשקראתי את השיר אחרי שסיימתי. לא האמנתי שהצלחתי לכתוב את השיר הזה.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          5

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול