דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 817.0k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • נעמי16נ מנותק
    נעמי16נ מנותק
    נעמי16
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1386
    פוסט זה נמחק!
    נ 5 תגובות תגובה אחרונה
    3
    • נעמי16נ נעמי16

      פוסט זה נמחק!

      נ מנותק
      נ מנותק
      נופל וקם
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1387
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • נעמי16נ נעמי16

        פוסט זה נמחק!

        נ מנותק
        נ מנותק
        נופל וקם
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1388
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • נעמי16נ נעמי16

          פוסט זה נמחק!

          נ מנותק
          נ מנותק
          נופל וקם
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1389
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • נעמי16נ נעמי16

            פוסט זה נמחק!

            נ מנותק
            נ מנותק
            נופל וקם
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1390
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • נ מנותק
              נ מנותק
              נופל וקם
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1391
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • נעמי16נ נעמי16

                פוסט זה נמחק!

                נ מנותק
                נ מנותק
                נופל וקם
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1392
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • א א. מלאייב

                  אנו כבר בלילו של ערבך - ראש השנה
                  הננו ניצבים בפתח היותך - ראש השנה
                  אנחנו ממתינים בכליון לך - ראש השנה
                  היותינו מוצפת מיומך - ראש השנה
                  שרעפינו תפוסים בענינך - ראש השנה
                  ליבנו דבק בקובעך - ראש השנה
                  עינינו בוכות מלראותך - ראש השנה
                  שמחים אנו בבואך - ראש השנה
                  ונצטרך נחמה בצאתך - ראש השנה
                  רגלינו קלות לעבריך - ראש השנה
                  רגשותינו כלות מהמצאך - ראש השנה
                  כוחנו מגיע ממך - ראש השנה
                  בוטחינו בו משחמינו אף בך - ראש השנה
                  מי יתן כפילות כפל היותך - ראש השנה

                  רוחינו כלואה מציפיית הוותך - ראש השנה
                  מי יתן וכל הימים יהיו כמותך - ראש השנה
                  אהבתינו לך היא היא מטובך - ראש השנה
                  חשקינו בואניו עדי פנימך -ראש השנה
                  טובינו נובע מעצמותך - ראש השנה
                  חיינו דבוקים בהיותך - ראש השנה
                  כל נימינו ההתרגשות מקרבתך - ראש השנה
                  ממאנים הרדם מציפיה דרוכה - ראש השנה

                  ושם נעבדך - בראש השנה

                  נ מנותק
                  נ מנותק
                  נופל וקם
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1393
                  פוסט זה נמחק!
                  נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • נ נופל וקם

                    פוסט זה נמחק!

                    נ מנותק
                    נ מנותק
                    נופל וקם
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1394
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    -3
                    • טותייייט מנותק
                      טותייייט מנותק
                      טותיייי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1395

                      אבא
                      שנה שלימה עברה
                      ואני כאן ביתך הקטנה
                      רוצה להודות לך
                      על שנה שעברה
                      ואמנם לא היה כלכך טובה
                      אבל כן לך מודה
                      על החסדים הקטנים
                      או הגדולים
                      שעברתי את הניסיונות
                      ששמעת לתפילות
                      שניגבת תדמעות
                      שהחזקת את הידיים
                      שהיית תמיד בשמיים
                      לשמוע ולעזור
                      להקשיב ולתמוך
                      מתפללת ומבקשת
                      ששנה הבאה
                      תהיה נדירה
                      כלכך טובה
                      שתשמע לי תמיד
                      שתעזור לי
                      שתשמע אותי
                      שתקשיב לי
                      שתתמוך בי
                      שתחזיק לי את היד
                      שתראה לי את האור
                      שלא יהיה קשה
                      שיהיה רק טוב
                      שתביא את הגאולה
                      שתשלח נחמה
                      שלא יהיה צרות
                      שלא יהיה קשיים
                      תרים אותי תמיד
                      מודה לך על הכל
                      תחזיק שלא אפול
                      שיהיה לי רק טוב
                      ושלעולם אותך
                      לא אעזוב
                      טוהר

                      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                      שירת הברבורש תגובה 1 תגובה אחרונה
                      11
                      • טותייייט טותיייי

                        אבא
                        שנה שלימה עברה
                        ואני כאן ביתך הקטנה
                        רוצה להודות לך
                        על שנה שעברה
                        ואמנם לא היה כלכך טובה
                        אבל כן לך מודה
                        על החסדים הקטנים
                        או הגדולים
                        שעברתי את הניסיונות
                        ששמעת לתפילות
                        שניגבת תדמעות
                        שהחזקת את הידיים
                        שהיית תמיד בשמיים
                        לשמוע ולעזור
                        להקשיב ולתמוך
                        מתפללת ומבקשת
                        ששנה הבאה
                        תהיה נדירה
                        כלכך טובה
                        שתשמע לי תמיד
                        שתעזור לי
                        שתשמע אותי
                        שתקשיב לי
                        שתתמוך בי
                        שתחזיק לי את היד
                        שתראה לי את האור
                        שלא יהיה קשה
                        שיהיה רק טוב
                        שתביא את הגאולה
                        שתשלח נחמה
                        שלא יהיה צרות
                        שלא יהיה קשיים
                        תרים אותי תמיד
                        מודה לך על הכל
                        תחזיק שלא אפול
                        שיהיה לי רק טוב
                        ושלעולם אותך
                        לא אעזוב
                        טוהר

                        שירת הברבורש מנותק
                        שירת הברבורש מנותק
                        שירת הברבור
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1396

                        שיר לראש השנה
                        אם כבנים אם כעבדים
                        היום הוא יום הרת עולם /אך היום גם יעמיד במשפט
                        זה יום של דין רם /ומאידך קרבת השם לכלל ולפרט

                        גם זמן פחד ופלצות /וגם זמן של קרבה
                        גם משפט ללא פשרות /וגם אהבת ה' נוראה

                        יש את המלך בשדה /מאיר לכל אחד
                        יש קביעה איך נחיה /נשפטים נגד ובעד

                        נעצור לרגע את השעט /ננסה לעשות סדר
                        את המהירות והלהט /נצא קמעה מהחדר

                        נאמר בראש השנה /אם כבנים אם כעבדים
                        שוב ושוב בהכנעה /בואו נקשיב למילים

                        לעבד שנשפט אצל מלכו /זה זמן לחץ ואימה
                        לא כן מלך ששופט בנו /זמן קרבה ואהבה

                        עבד יכול להילקח באזיקים /לסיים את חייו
                        בנים הם רגועים /הלא הם מאוהביו

                        ישראל בני מלכים /אין זה רק סיסמה ושיר
                        באביהם סמוכים ובטוחים /שהוא לנו יאיר

                        ואם כן עתה נבחר /להיות עבד או בן
                        ניגש כבן המובחר /שאבא לנו יתן

                        אין פה צורך וענין /להכביר שוב במילים
                        זה ברור שנטען /שלהשם אנו בנים

                        ולמי שלא בטוח וסמוך /הינך קצת מסכן
                        אפשר לנסות בהיפוך /בא תהיה כבן

                        נכתב עפ''י שיחה ששמעתי מאחד הרבנים שליט''א
                        אשמח לתגובות ולפידבקים
                        שלכם שירת הברבור

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        7
                        • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                          חסידייה אוטנטיתח מנותק
                          חסידייה אוטנטית
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1397

                          תכלה שנה
                          על כל הטוב
                          שהיה בה
                          ובמיוחד על הרע

                          כאב בלתי נתפס
                          שמקופל בתשפ''ב
                          בלב עוד עצור הכעס
                          מקווה לתשפ''ג

                          גדלתי מתוך השבר
                          אל חלל ריק
                          הלכתי נגד העדר
                          עם לב שזועק

                          אבדה שאיבדתי
                          ורק אתה תוכל להחיות
                          כמעט ומעדתי
                          בים קושיות

                          ''קרע רוע גזר דיננו
                          לטובה!!!
                          מלהנחם מאנו
                          תוריד עלינו דין באהבה!!!

                          חשבתי שרחקת
                          ראיתי שטעיתי
                          מגלה שהתקרבת
                          ראית שבכיתי

                          ''קל נורא עלילה---''

                          עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                          מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          12
                          • ס מנותק
                            ס מנותק
                            סקסופון 0
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1398

                            תקופות

                            תקופות רבות ממלאות
                            את דפי חיינו העמוסים
                            שניות, דקות, ימים, שבועות
                            שמתחברים להרבה חודשים.

                            יש תקופות צפייה, ו'המתֵּן'!
                            מנסים את הזמן קצת לדחוף
                            אך מחוגי השעון, לא ניתן לכוון
                            שיגיעו כבר, מהר, אל הסוף.

                            יש תקופות עמוסות, וצפופות
                            אי אפשר בם לנשום אף שניה
                            אך אלו התקופות הכי הכי יפות
                            וכל שניה מלאה חוויה!

                            יש תקופות קצת ריקות. מתוכֶן.
                            בלי שום הרגשה של סיפוק
                            וגם אם מנסים, בכל אופן ואופן
                            בין השבועות- נמתח לו ריחוק.

                            יש תקופות של הֶפסק, עצירה
                            ועצב קורע, עמוק, מחלחל
                            השמיים עוצרים, עת אסון, מאורע
                            לנו, או (ח"ו) לכל ישראל.

                            יש תקופות מרגיזות, של תסכול
                            בהן הכל לא מצליח, או הולך
                            או דווקא כן, אבל במסלול
                            ששברי הצלחה אחריו הוא מושך

                            לוח שנה של תשפ"ב
                            דפיו, כולם הם תלושים
                            מתקופות על תקופות הוא מורכב
                            ימים, שבועות, חודשים

                            התקופות ממשיכות לחלוף
                            עוברות, הופכות עוד דף
                            ואלול, מתקרבים אל הסוף
                            והזמן, אוי איך שהוא עף!

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            11
                            • איזה קטעא מנותק
                              איזה קטעא מנותק
                              איזה קטע
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1399
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              8
                              • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                חסידייה אוטנטית
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1400

                                הקור בהיכל
                                החום שבחוץ
                                הכל נמחל
                                ביום זה נעוץ

                                התפילות שרתחו
                                הגווים שהתנועועו
                                העיניים שבכו
                                הלבבות שכמהו

                                העולם עצר מלכת
                                בדממה רעד
                                לנער כל חטא
                                עם לב שפחד

                                דמעה רצויה שזלגה
                                מבקשת רחמים
                                אותה שאגה
                                מעבדים נאמנים

                                שבאו להודות
                                על שנה
                                ולבקש לפדות
                                עוד שנה

                                יבבות חנוקות
                                שנשמעות בעזרה
                                תאסוף את הנהקות
                                תאזין לצעקה

                                קול השופר
                                שמרעד כל לב
                                עוד בן שנשבר
                                בוכה בכאב

                                כולם את שמך מפארים
                                מבקשים באהבה
                                אותך אבא מעריצים
                                וקוראים-

                                המלך---

                                לפני לא הרבה זמן כתבתי שבגלל שהאיכות פה ירדה והכמות עלתה אני מעלה שירים אחת להרבה זמן אבל ברוך ה' כל השירים האחרונים אפשר רק להתפאר מהם!
                                ולא יכולתי להשאר בצד, ולא להצטרף לתזמורת!

                                עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                                מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                14
                                • צופיה ג.צ מנותק
                                  צופיה ג.צ מנותק
                                  צופיה ג.
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1401
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • אליהו חזןא מנותק
                                    אליהו חזןא מנותק
                                    אליהו חזן
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1402
                                    פוסט זה נמחק!
                                    נעמי16נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • אליהו חזןא אליהו חזן

                                      פוסט זה נמחק!

                                      נעמי16נ מנותק
                                      נעמי16נ מנותק
                                      נעמי16
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1403
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • טיטוט מנותק
                                        טיטוט מנותק
                                        טיטו
                                        צוות פיקוח
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1404

                                        מערבולת רגשות
                                        לקום וללכת
                                        לקחת את הלב שלי בשקט
                                        השיגרה כבר לא עובדת
                                        ושוב הכל מהתחלה
                                        לשרוד או לבכות
                                        לאן כבר לגשת
                                        לזחול בחברה ששותקת
                                        המדינה מולי מתפרקת
                                        והכל בתוך הדממה
                                        לא יודע מה עושים
                                        רואה את הפחד בעיניים
                                        ואז.

                                        אני מתפרק מולך
                                        מבקש סליחה
                                        על כל מה שהיה ומה שלא
                                        הצלחתי לעצור בזמן
                                        והזמן עצר אותי
                                        מתפלל אליך
                                        שתמציא לי מחילה
                                        על הזמנים ששחכתי אותך

                                        קוצר נשימה
                                        שחור בעיניים
                                        צועק את חיי לשמיים
                                        ומי יעזור לי בינתיים
                                        לפני שאפול
                                        כאב בנשמה
                                        חודר שבעתיים
                                        לא רוצה להרים את הידיים
                                        מוצא עצמי קופץ אל המים
                                        לחיות או לחדול
                                        לא יודע מה עושים
                                        רואה את הפחד בעיניים
                                        ואז.

                                        אני מתפרק מולך
                                        מבקש סליחה...

                                        אני לא עצמי.
                                        תכף אשוב...

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        15
                                        • LOVE MEL מנותק
                                          LOVE MEL מנותק
                                          LOVE ME
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1405

                                          עשרת ימי מתנה

                                          מלא זמן לא כתבתי
                                          אבל לעצמי חשבתי
                                          שהמשתמשים כאן לא צריכים אותי להפסיד
                                          ולכן התחלתי להקליד

                                          אתמול לא היה עוד יום
                                          אלא יום דין
                                          והנה היום יום צום
                                          ואני חושבת היתה עלי יראת הדין?

                                          ואני כמוכם
                                          בדין עברתי, נבדקתי
                                          ביניכם ,
                                          ועוד עשרה ימים קבלתי
                                          גם אתם

                                          והלוואי שערי שמים לנו הוא יפתח
                                          ואת חרטינו הוא יקח
                                          וליום הכיפורים
                                          נגיע נקיים וטהורים

                                          ושפע עלינו ישלח
                                          שנה של הצלחה ובריאות
                                          וטוב האח
                                          כמה הוא ואנחנו נשמח

                                          שנה טובה למשתמשי הפורום המיוחד הזה

                                          שתיקה היא אחת מהטיעונים שהכי קשה לסתור...

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          7
                                          • אייצ'יתא אייצ'ית נעל נושא זה ב-

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול