דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 820.0k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • הללויהה מנותק
    הללויהה מנותק
    הללויה
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי הללויה
    #231

    בעזרת השם כמידי יום ראשון, שיר חדש:

    גלשתי ביממות של מים ושל זמן / וטבעתי בתמונות שאין מילים לשמן / ראיתי את האופל מחייך בהנאה (אה-אה)
    שחכתי את הסודות שהשקעתי בחיי / וראיתי חידות בשורשי מעמקיי / ונזכרתי שאין מחק על שניה של ראיה
    פניתי להמשיך ואי אפשר להתנתק / וראיתי מה צריך כשרוצים להתעמק / והבנתי שקשור בי כלב שנושך (ועוד איך)
    מילים לא יפתרו נזקים של מעשים / ושמים נשברו במקרים הכי קשים / מי יתקן בדמעות את המחשבות
    רק אחד יכול

    אני מאמין שיש לך את הכוח להושיע, להודיע, להעיף אותי החוצה מכאן
    כולי מאמין ואני מוסר לך את הכוח, שאין, שכן, זה חסר ממני כך כך
    מאמין....

    שכחתי ממראות של עבדי האלוקים / וראיתי מה קורה כשמפילים את החוקים / קיוויתי שיהיה לי סוף (סוף סוף)
    זכרתי הרגשות של לבבות רקים / והבנתי כמה רע ששמים רחוקים / התפללתי שיחשוף -
    ראיתי מה עומד בבסיס מעמקים / איך הרוב טיפשות ורק מקצת הם צדיקים / רציתי שהגל יסחוף
    אך בים שהתייבש החופים הם רק צוקים / ותהומות גלויים מריקנות הם צועקים / אם אין ים אין חוף
    ועדיין אני יכול
    לצעו-ק
    אני מאמין שיש לך את הכוח להושיע, להודיע, להעיף אותי החוצה מכאן
    כולי מאמין ואני מוסר לך את הכוח, שאין, שכן, זה חסר ממני כך כך
    מאמין....
    וחלומות של טעות, הם טעות והם שטות, הם לא מורים עלי דבר
    והגלים שחזרו, הם לחשו ודברו, הם נתנו לי כל דבר
    ולנצח -
    אני מאמין - מאמין - מאמין

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    7
    • ח מנותק
      ח מנותק
      חובבת מוזיקה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #232

      מצרפת שיר שלי, מקווה שתאהבו:

      מחשבות,
      בליל של מילים.
      והעט זרוק על הרצפה,
      המחברת נטושה.

      מסך ירד על הנפש שלי.
      מכסה את המילים,
      מרוקן את המחשבות.
      מייבש את נהר הרגשות.
      והיד כבר לא ממלאת את הדף באותיות צפופות.

      המחברת מונחת בצד.
      עד שתשוב הרוח והמסך יעלה.

      ויום אחד.
      היד שוב תרוץ על הדף,
      תמלא אותו באותיות.

      יום אחד,
      האצבעות ירוצו על המקלדת,
      ימלאו את המסך התווים צפופים.

      יום אחד המסך יעלה,
      והמנגינה תעטוף אותי,
      תשבה בקסמיה את המילים,
      תשפוך לדפים.

      יום אחד...

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      9
      • אינספריישןא מנותק
        אינספריישןא מנותק
        אינספריישן
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #233
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        9
        • ברוריהב מנותק
          ברוריהב מנותק
          ברוריה
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #234

          היינו ילדים
          גדלנו השתננו
          אבל התמימות
          מה תהיה איתה?
          התחספסה
          האמון באחרים
          כבר לא מה שהיה
          איבדנו את התום
          את הזוך
          לא מה שהיינו
          כמעט לא מזהים את עצמנו
          לקחנו את החיים ברצינות
          כבר לא מתבדחים
          צריך לקחת ת'מושכות
          לדהור קדימה
          היום אנחנו ילדים
          גדולים מהחיים
          אבל תמיד ישאר
          האור הזה
          בעינים
          שלא יכבה
          שישאר ככה
          שלא נשכח איך היינו
          את משחקי הילדות
          את הדרך שעשינו
          מאיכן באנו

          שירה מעומק הנשמה

          ב תגובה 1 תגובה אחרונה
          6
          • אינספריישןא מנותק
            אינספריישןא מנותק
            אינספריישן
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #235
            פוסט זה נמחק!
            מוכשרת עלמ תגובה 1 תגובה אחרונה
            6
            • אייצ'יתא אייצ'ית

              נושא זה נסיוני- ובאישור ההנהלה. אנא שימרו על הכללים- על מנת שלא ימחק...

              עקב פתיחת הנושא "שירים לכתיבה וקריאה"-
              ששם יש נטו שירים ותו לא!
              כאן-

              • תוכלו לשאול ולקבל הצעות ייעול לכתיבה שלכם.
              • תעלו טיפים לכתיבה משופרת ורהוטה.
              • תתנו פידבק לכותבים מתחילים-וכן לוותיקים שביננו...

              זיכרו-

              לשמור על שיח מכבד!!
              אין לדון על הנושאים שנכתבו עליהם השירים- אלא על סגנון וצורת הכתיבה!!
              הגיבו עניני ומועיל!!
              ככל שנשמור על הנושא יעיל- הוא לא יספים , לא ימחק ולא ינעל!!

              פודרה 0פ מנותק
              פודרה 0פ מנותק
              פודרה 0
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #236
                                                              החד פעמי
              

              זהו שיר חד פעמי
              לחיזוק רב פעמי
              בעקבות גזרת החד פעמי

              בעקבתא דמשיחא היוקר יאמיר
              יעלו המיסים יעלה המחיר
              אפילו על כלים חד פעמים
              יגזרו הגזרות ללא רחמים
              עד כאן המשל
              וזהו הנמשל
              בזמננו זמן שהנסיונות כה קשים
              כל מעשינו אפילו הקטנים
              שנראים בענינו כלא חשובים
              מאלפי זהב וכסף הרבה הם שוים

              מישימ מוכשרת עלמ 2 תגובות תגובה אחרונה
              7
              • אינספריישןא אינספריישן

                פוסט זה נמחק!

                מוכשרת עלמ מנותק
                מוכשרת עלמ מנותק
                מוכשרת על
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #237

                @אינספריישן
                תגובות
                בנ"א כותב תגובה
                זה מתפזר בערבה
                אף אחד לא מעריך
                אפילו לייק כמו שצריך.

                מה יבקש ומה ידרוש
                כותב השיר - מי בראש
                ישמח ויהנה מיגיע כפיו
                יודה לד על כשרונו בחסדיו

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                6
                • אינספריישןא אינספריישן

                  פוסט זה נמחק!

                  א מנותק
                  א מנותק
                  אשת חיל
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #238
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • צורצ צור

                    לאור בקשות רבות של החברים לפתוח כאן את השרשור ולאחר התייעצות עם גורמים בפיקוח ובהנהלה הוחלט כי

                    אני אפתח לניסיון של שבוע ובכפוף לתקנון

                    כללי השרשור

                    • ניתן לפרסם כאן רק שירים ותגובות ענייניות בלבד (אין להחמיא)
                    • אין לפרסם שום פוסט שהוא לא שיר (כולל לא עצות לכתיבה)
                      הכללים כאן יתעדכנו וחובה לעקוב אחריהם אי ציות לכללים יגרור מחיקת פוסט ואף להרחקה
                    סודי ביותרס מנותק
                    סודי ביותרס מנותק
                    סודי ביותר
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #239

                    @צור אמר בשירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה:

                    לאור בקשות רבות של החברים לפתוח כאן את השרשור ולאחר התייעצות עם גורמים בפיקוח ובהנהלה הוחלט כי

                    אני אפתח לניסיון של שבוע ובכפוף לתקנון

                    כללי השרשור

                    • ניתן לפרסם כאן רק שירים ותגובות ענייניות בלבד (אין להחמיא)
                    • אין לפרסם שום פוסט שהוא לא שיר (כולל לא עצות לכתיבה)
                      הכללים כאן יתעדכנו וחובה לעקוב אחריהם אי ציות לכללים יגרור מחיקת פוסט ואף להרחקה

                    "מוזיקה טובה היא זו החודרת לאוזן בקלילות ועוזבת אותה בקושי"

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • אינספריישןא מנותק
                      אינספריישןא מנותק
                      אינספריישן
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #240
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      9
                      • יוסף קורקוסי מנותק
                        יוסף קורקוסי מנותק
                        יוסף קורקוס
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #241

                        אבא שלי
                        אוהב אותי
                        לעולם לא יעזוב אותי * 2
                        פזמון..
                        רק אליך זעקתי אבא קראתי אליך ותרפאני *2

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        5
                        • אינספריישןא מנותק
                          אינספריישןא מנותק
                          אינספריישן
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי אינספריישן
                          #242
                          פוסט זה נמחק!
                          ת רבקהר 2 תגובות תגובה אחרונה
                          5
                          • אינספריישןא אינספריישן

                            פוסט זה נמחק!

                            ת מנותק
                            ת מנותק
                            תמר מהמרכז
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #243
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • אינספריישןא אינספריישן

                              פוסט זה נמחק!

                              רבקהר מנותק
                              רבקהר מנותק
                              רבקה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #244

                              @תמר-מהמרכז - שימי לב לכותרת וחוקי הפוסט הספציפי הזה!!
                              אסור להגיב כאן שום סוג של תגובה שאינה שיר או חיבור!

                              לתגובות מעין אלו - מיועד הנושא הזה:
                              https://miktzav.com/topic/707/%D7%A9%D7%90%D7%9C%D7%95%D7%AA-%D7%AA%D7%A9%D7%95%D7%91%D7%95%D7%AA-%D7%98%D7%99%D7%A4%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%94%D7%A6%D7%A2%D7%95%D7%AA-%D7%99%D7%99%D7%A2%D7%95%D7%9C-%D7%91%D7%9B%D7%AA%D7%99%D7%91%D7%94?_=1637084497303

                              ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • אינספריישןא מנותק
                                אינספריישןא מנותק
                                אינספריישן
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #245
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                12
                                • כריש הפרסוםכ מנותק
                                  כריש הפרסוםכ מנותק
                                  כריש הפרסום
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי כריש הפרסום
                                  #246

                                  גלו את האמת הפנימית!

                                  זהו נושא לא רגיל לאנשים
                                  אין ולו כמעט כאלו שירים

                                  אולי יהיו כאלה שלהם יהיה קשה לשמוע
                                  אבל אני כותב זאת לא בשביל לפגוע

                                  כי תמיד יהיו את אלה שיגידו
                                  למה לא כמו כולם לחנך תמיד יעידו

                                  על מציאות של חוסר צדק, על מציאות צריכה ביאור
                                  ובגלל זה, אני עומד פה כמו גיבור

                                  וצועק את האמת כאן בפנים
                                  חלאס עם החיים ההזויים

                                  די ללכת בכוח בדרך לא סלולה
                                  לתרץ את עצמך משקיעה ועד זריחה

                                  למה לא להיות מי שאתה
                                  לחיות חיים של שקט ושלווה

                                  לדעת במה אתה בוחר ומאמין
                                  שהפה והלב תמיד יהיו שווים

                                  לרדת עמוק לכל מילה שאתה זורק
                                  ואם אתה מאמין במשהו, רק בו להיות דבק

                                  אמונה באלוקים ובכל דבר אחר
                                  אמונה שזו הדרך, שבה אתה בוחר

                                  והנה בדיוק עכשיו נכנס לו חודש אדר
                                  שמצוות השמחה היא בו העיקר

                                  אך גם פה יש את אותו אחד שלא מתבייש
                                  שאת מהות המצווה שכח הוא לבקש

                                  דרכו אינה דרך מלכים
                                  חלאס עם החיים ההזויים

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  5
                                  • כריש הפרסוםכ מנותק
                                    כריש הפרסוםכ מנותק
                                    כריש הפרסום
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #247

                                    הן 'צדיק' הוא?!

                                    לא יודע איך לבטאות את הכאב
                                    חבר הלך לי לאיבוד, בלא לו התאהב
                                    גופו בספסלי המזרח
                                    אך ליבו כבר פרח
                                    ריבוע נגוע ורק ליגוע, מצא הוא לעצמו
                                    שקוע, תקוע, מי יודע? הן 'צדיק' הוא?!
                                    העירו לבכם גדולים מנהיגים, כל אשר ישנו שפוי
                                    שמא כדור זה, דור הבא יהיה כפול!
                                    (עצרו הזרם עצרו המגיפה
                                    עצרו פן הנגע יפשוט כאש במדורה)

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    5
                                    • כריש הפרסוםכ מנותק
                                      כריש הפרסוםכ מנותק
                                      כריש הפרסום
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #248

                                      הם רק הקליפה

                                      חיים בעולם עם אפשרויות
                                      עם המון שחקנים שרוצים רק לחיות
                                      בכל חלקיק יש משהו אלוקי
                                      וזהו בעצם האני שבתוכי
                                      מבחוץ הכל נראה ממש חיצוני
                                      הזמן להכיר את האני הפנימי
                                      בגד, תסרוקת, ואפילו כיפה
                                      אינם אלא דוגמית הם רק הקליפה
                                      אך ביום מן הימים משיכנס אדר
                                      לא תוכל הדוגמית לשקף את העיקר
                                      נשמה שנתן בנו אלוקים נתן לה שליחות
                                      שבעולם כה חומרי תשוטט בבהילות
                                      היא שנחצבה מתחת כסא הכבוד
                                      צריכה היא לעמוד לפני מלך הכבוד
                                      לספר ולפרט על מעללי איש ואיש
                                      על בן המלך שאת שם אביו הבאיש
                                      אנו בחיינו נזהר לבל נחדול
                                      מלעסוק בעסק חיינו עסק הכל

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      6
                                      • מיתרמ מנותק
                                        מיתרמ מנותק
                                        מיתר
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיתר
                                        #249

                                        צדק צדק תרדוף
                                        אבל הצדק בורח
                                        את כל הרע תהדוף
                                        אבל הרע חודר למוח
                                        קדש עצמך במותר
                                        אבל באסור אני מתמודד
                                        אמור ליצר אתה מפוטר
                                        אבל איתי לכל מקום הוא נודד

                                        זה רק שאור שבעיסה שמעכב
                                        מטמטם את הלב
                                        לא נותן להתקרב
                                        אליך אבא
                                        וכמה שרציתי לעשות
                                        הרגלים שלי תפוסות
                                        אבל מבטיח לנסות
                                        מכאן להבא

                                        שני הבתים נכתבו בזמנים שונים וגם שונים בתבניתם, הבית הראשון מציג איזה מונולוג עם המטיף שבי והמגן שבי לעומת החלק השני שכולו עידוד ותקווה, אך לבנתיים חשבתי לחבר אותם.

                                        אם קשה לך לומר משהו, פשוט תשיר אותו.

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        8
                                        • ילד חוכםי מנותק
                                          ילד חוכםי מנותק
                                          ילד חוכם
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #250

                                          תודה לך שליח ה'

                                          תודה על הסכמים
                                          תודה על תקציבים
                                          תודה על בלי מיסים
                                          ושאת דעתנו לא שואלים

                                          תודה על הנהגה יציבה
                                          על תמיכה ביראי ה'
                                          על החלטות ללא חשיבה
                                          ושבהכל אתה אשם.

                                          תודה על התמיכה!
                                          (גם אם נובע מאינטרסים...)
                                          את צעדינו נשקול
                                          וגם נסגור את התריסים...

                                          התודה מגיעה אך לא לזה ציפינו 2,000 שנים.
                                          מחכים ומצפים ומקווים לשליטתו של מלך המלכים!

                                          הקדוש ברוך הוא!

                                          [תודה ענקית ל @אייצ-ית על העריכה!]

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          6

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול