דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 819.8k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אייצ'יתא אייצ'ית

    נושא זה נסיוני- ובאישור ההנהלה. אנא שימרו על הכללים- על מנת שלא ימחק...

    עקב פתיחת הנושא "שירים לכתיבה וקריאה"-
    ששם יש נטו שירים ותו לא!
    כאן-

    • תוכלו לשאול ולקבל הצעות ייעול לכתיבה שלכם.
    • תעלו טיפים לכתיבה משופרת ורהוטה.
    • תתנו פידבק לכותבים מתחילים-וכן לוותיקים שביננו...

    זיכרו-

    לשמור על שיח מכבד!!
    אין לדון על הנושאים שנכתבו עליהם השירים- אלא על סגנון וצורת הכתיבה!!
    הגיבו עניני ומועיל!!
    ככל שנשמור על הנושא יעיל- הוא לא יספים , לא ימחק ולא ינעל!!

    פודרה 0פ מנותק
    פודרה 0פ מנותק
    פודרה 0
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #236
                                                    החד פעמי
    

    זהו שיר חד פעמי
    לחיזוק רב פעמי
    בעקבות גזרת החד פעמי

    בעקבתא דמשיחא היוקר יאמיר
    יעלו המיסים יעלה המחיר
    אפילו על כלים חד פעמים
    יגזרו הגזרות ללא רחמים
    עד כאן המשל
    וזהו הנמשל
    בזמננו זמן שהנסיונות כה קשים
    כל מעשינו אפילו הקטנים
    שנראים בענינו כלא חשובים
    מאלפי זהב וכסף הרבה הם שוים

    מישימ מוכשרת עלמ 2 תגובות תגובה אחרונה
    7
    • אינספריישןא אינספריישן

      פוסט זה נמחק!

      מוכשרת עלמ מנותק
      מוכשרת עלמ מנותק
      מוכשרת על
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #237

      @אינספריישן
      תגובות
      בנ"א כותב תגובה
      זה מתפזר בערבה
      אף אחד לא מעריך
      אפילו לייק כמו שצריך.

      מה יבקש ומה ידרוש
      כותב השיר - מי בראש
      ישמח ויהנה מיגיע כפיו
      יודה לד על כשרונו בחסדיו

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      6
      • אינספריישןא אינספריישן

        פוסט זה נמחק!

        א מנותק
        א מנותק
        אשת חיל
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #238
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • צורצ צור

          לאור בקשות רבות של החברים לפתוח כאן את השרשור ולאחר התייעצות עם גורמים בפיקוח ובהנהלה הוחלט כי

          אני אפתח לניסיון של שבוע ובכפוף לתקנון

          כללי השרשור

          • ניתן לפרסם כאן רק שירים ותגובות ענייניות בלבד (אין להחמיא)
          • אין לפרסם שום פוסט שהוא לא שיר (כולל לא עצות לכתיבה)
            הכללים כאן יתעדכנו וחובה לעקוב אחריהם אי ציות לכללים יגרור מחיקת פוסט ואף להרחקה
          סודי ביותרס מנותק
          סודי ביותרס מנותק
          סודי ביותר
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #239

          @צור אמר בשירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה:

          לאור בקשות רבות של החברים לפתוח כאן את השרשור ולאחר התייעצות עם גורמים בפיקוח ובהנהלה הוחלט כי

          אני אפתח לניסיון של שבוע ובכפוף לתקנון

          כללי השרשור

          • ניתן לפרסם כאן רק שירים ותגובות ענייניות בלבד (אין להחמיא)
          • אין לפרסם שום פוסט שהוא לא שיר (כולל לא עצות לכתיבה)
            הכללים כאן יתעדכנו וחובה לעקוב אחריהם אי ציות לכללים יגרור מחיקת פוסט ואף להרחקה

          "מוזיקה טובה היא זו החודרת לאוזן בקלילות ועוזבת אותה בקושי"

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • אינספריישןא מנותק
            אינספריישןא מנותק
            אינספריישן
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #240
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            9
            • יוסף קורקוסי מנותק
              יוסף קורקוסי מנותק
              יוסף קורקוס
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #241

              אבא שלי
              אוהב אותי
              לעולם לא יעזוב אותי * 2
              פזמון..
              רק אליך זעקתי אבא קראתי אליך ותרפאני *2

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              5
              • אינספריישןא מנותק
                אינספריישןא מנותק
                אינספריישן
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי אינספריישן
                #242
                פוסט זה נמחק!
                ת רבקהר 2 תגובות תגובה אחרונה
                5
                • אינספריישןא אינספריישן

                  פוסט זה נמחק!

                  ת מנותק
                  ת מנותק
                  תמר מהמרכז
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #243
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • אינספריישןא אינספריישן

                    פוסט זה נמחק!

                    רבקהר מנותק
                    רבקהר מנותק
                    רבקה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #244

                    @תמר-מהמרכז - שימי לב לכותרת וחוקי הפוסט הספציפי הזה!!
                    אסור להגיב כאן שום סוג של תגובה שאינה שיר או חיבור!

                    לתגובות מעין אלו - מיועד הנושא הזה:
                    https://miktzav.com/topic/707/%D7%A9%D7%90%D7%9C%D7%95%D7%AA-%D7%AA%D7%A9%D7%95%D7%91%D7%95%D7%AA-%D7%98%D7%99%D7%A4%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%94%D7%A6%D7%A2%D7%95%D7%AA-%D7%99%D7%99%D7%A2%D7%95%D7%9C-%D7%91%D7%9B%D7%AA%D7%99%D7%91%D7%94?_=1637084497303

                    ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • אינספריישןא מנותק
                      אינספריישןא מנותק
                      אינספריישן
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #245
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      12
                      • כריש הפרסוםכ מנותק
                        כריש הפרסוםכ מנותק
                        כריש הפרסום
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי כריש הפרסום
                        #246

                        גלו את האמת הפנימית!

                        זהו נושא לא רגיל לאנשים
                        אין ולו כמעט כאלו שירים

                        אולי יהיו כאלה שלהם יהיה קשה לשמוע
                        אבל אני כותב זאת לא בשביל לפגוע

                        כי תמיד יהיו את אלה שיגידו
                        למה לא כמו כולם לחנך תמיד יעידו

                        על מציאות של חוסר צדק, על מציאות צריכה ביאור
                        ובגלל זה, אני עומד פה כמו גיבור

                        וצועק את האמת כאן בפנים
                        חלאס עם החיים ההזויים

                        די ללכת בכוח בדרך לא סלולה
                        לתרץ את עצמך משקיעה ועד זריחה

                        למה לא להיות מי שאתה
                        לחיות חיים של שקט ושלווה

                        לדעת במה אתה בוחר ומאמין
                        שהפה והלב תמיד יהיו שווים

                        לרדת עמוק לכל מילה שאתה זורק
                        ואם אתה מאמין במשהו, רק בו להיות דבק

                        אמונה באלוקים ובכל דבר אחר
                        אמונה שזו הדרך, שבה אתה בוחר

                        והנה בדיוק עכשיו נכנס לו חודש אדר
                        שמצוות השמחה היא בו העיקר

                        אך גם פה יש את אותו אחד שלא מתבייש
                        שאת מהות המצווה שכח הוא לבקש

                        דרכו אינה דרך מלכים
                        חלאס עם החיים ההזויים

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        5
                        • כריש הפרסוםכ מנותק
                          כריש הפרסוםכ מנותק
                          כריש הפרסום
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #247

                          הן 'צדיק' הוא?!

                          לא יודע איך לבטאות את הכאב
                          חבר הלך לי לאיבוד, בלא לו התאהב
                          גופו בספסלי המזרח
                          אך ליבו כבר פרח
                          ריבוע נגוע ורק ליגוע, מצא הוא לעצמו
                          שקוע, תקוע, מי יודע? הן 'צדיק' הוא?!
                          העירו לבכם גדולים מנהיגים, כל אשר ישנו שפוי
                          שמא כדור זה, דור הבא יהיה כפול!
                          (עצרו הזרם עצרו המגיפה
                          עצרו פן הנגע יפשוט כאש במדורה)

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          5
                          • כריש הפרסוםכ מנותק
                            כריש הפרסוםכ מנותק
                            כריש הפרסום
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #248

                            הם רק הקליפה

                            חיים בעולם עם אפשרויות
                            עם המון שחקנים שרוצים רק לחיות
                            בכל חלקיק יש משהו אלוקי
                            וזהו בעצם האני שבתוכי
                            מבחוץ הכל נראה ממש חיצוני
                            הזמן להכיר את האני הפנימי
                            בגד, תסרוקת, ואפילו כיפה
                            אינם אלא דוגמית הם רק הקליפה
                            אך ביום מן הימים משיכנס אדר
                            לא תוכל הדוגמית לשקף את העיקר
                            נשמה שנתן בנו אלוקים נתן לה שליחות
                            שבעולם כה חומרי תשוטט בבהילות
                            היא שנחצבה מתחת כסא הכבוד
                            צריכה היא לעמוד לפני מלך הכבוד
                            לספר ולפרט על מעללי איש ואיש
                            על בן המלך שאת שם אביו הבאיש
                            אנו בחיינו נזהר לבל נחדול
                            מלעסוק בעסק חיינו עסק הכל

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            6
                            • מיתרמ מנותק
                              מיתרמ מנותק
                              מיתר
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיתר
                              #249

                              צדק צדק תרדוף
                              אבל הצדק בורח
                              את כל הרע תהדוף
                              אבל הרע חודר למוח
                              קדש עצמך במותר
                              אבל באסור אני מתמודד
                              אמור ליצר אתה מפוטר
                              אבל איתי לכל מקום הוא נודד

                              זה רק שאור שבעיסה שמעכב
                              מטמטם את הלב
                              לא נותן להתקרב
                              אליך אבא
                              וכמה שרציתי לעשות
                              הרגלים שלי תפוסות
                              אבל מבטיח לנסות
                              מכאן להבא

                              שני הבתים נכתבו בזמנים שונים וגם שונים בתבניתם, הבית הראשון מציג איזה מונולוג עם המטיף שבי והמגן שבי לעומת החלק השני שכולו עידוד ותקווה, אך לבנתיים חשבתי לחבר אותם.

                              אם קשה לך לומר משהו, פשוט תשיר אותו.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              8
                              • ילד חוכםי מנותק
                                ילד חוכםי מנותק
                                ילד חוכם
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #250

                                תודה לך שליח ה'

                                תודה על הסכמים
                                תודה על תקציבים
                                תודה על בלי מיסים
                                ושאת דעתנו לא שואלים

                                תודה על הנהגה יציבה
                                על תמיכה ביראי ה'
                                על החלטות ללא חשיבה
                                ושבהכל אתה אשם.

                                תודה על התמיכה!
                                (גם אם נובע מאינטרסים...)
                                את צעדינו נשקול
                                וגם נסגור את התריסים...

                                התודה מגיעה אך לא לזה ציפינו 2,000 שנים.
                                מחכים ומצפים ומקווים לשליטתו של מלך המלכים!

                                הקדוש ברוך הוא!

                                [תודה ענקית ל @אייצ-ית על העריכה!]

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                6
                                • B מנותק
                                  B מנותק
                                  Bee
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #251

                                  > תוספת מגדלים בחוף הכרמל <

                                  אז חשבת.
                                  ציירת בועה מתנפחת
                                  משחת בכחול וזהב.
                                  ואני -
                                  לא שוכחת
                                  את החול, את הים שעזב.

                                  "הספק הרג יותר חלומות מאשר הכישלון יהרוג אי-פעם"

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  5
                                  • ברוריהב מנותק
                                    ברוריהב מנותק
                                    ברוריה
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #252

                                    נשמה ירדה לעולם
                                    הוא כל כך נאלם
                                    מסתרי וחידתי
                                    איך תבין?
                                    הלא הייתה בנעשה ונשמע
                                    איך היא כך אשמה?
                                    נפלה התלכלכה
                                    באבק התכסתה
                                    נלחמת נאבקת
                                    לקבל הכרה
                                    וכשמשהו קרה?
                                    אוי ויי זועקים
                                    כל הסובבים
                                    איך כך מתנהגת
                                    בת בית יעקב
                                    מנסה ושואלת
                                    את כל הקרובים
                                    הם אותה אוהבים
                                    אבל קצת מתרחקים
                                    לא חושבים שבה פוגעים
                                    אז מה עם שאלה?
                                    מותר לקבל תשובה
                                    זאת לא עברה
                                    היא בתוך מסע
                                    מלא מכשולים
                                    כולם תוקעים מקלות בגלגלים
                                    מונעים ממנה
                                    להגיע לייעד
                                    קצת חשוך מסביב
                                    אבל עדיין מחכה לאביב

                                    שירה מעומק הנשמה

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    5
                                    • ברוריהב ברוריה

                                      היינו ילדים
                                      גדלנו השתננו
                                      אבל התמימות
                                      מה תהיה איתה?
                                      התחספסה
                                      האמון באחרים
                                      כבר לא מה שהיה
                                      איבדנו את התום
                                      את הזוך
                                      לא מה שהיינו
                                      כמעט לא מזהים את עצמנו
                                      לקחנו את החיים ברצינות
                                      כבר לא מתבדחים
                                      צריך לקחת ת'מושכות
                                      לדהור קדימה
                                      היום אנחנו ילדים
                                      גדולים מהחיים
                                      אבל תמיד ישאר
                                      האור הזה
                                      בעינים
                                      שלא יכבה
                                      שישאר ככה
                                      שלא נשכח איך היינו
                                      את משחקי הילדות
                                      את הדרך שעשינו
                                      מאיכן באנו

                                      ב מנותק
                                      ב מנותק
                                      ברכיי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #253

                                      @ברוריה יש לי פה שיר שחיברו מוד יפה על הרוגי מירון20210504_141246.jpg

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      3
                                      • ב ברכיי

                                        פוסט זה נמחק!

                                        רבקהר מנותק
                                        רבקהר מנותק
                                        רבקה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #254

                                        @ברכיי להארות וערות, ומשוב על החיבורים - יש להגיב בפוסט הזה: https://miktzav.com/topic/707/%D7%A9%D7%90%D7%9C%D7%95%D7%AA-%D7%AA%D7%A9%D7%95%D7%91%D7%95%D7%AA-%D7%98%D7%99%D7%A4%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%94%D7%A6%D7%A2%D7%95%D7%AA-%D7%99%D7%99%D7%A2%D7%95%D7%9C-%D7%91%D7%9B%D7%AA%D7%99%D7%91%D7%94?_=1637197590889

                                        שימי לב לכותרת הנ"ל....

                                        אני מעבירה כעת את תגובתך לשם. להבא - יישמי זאת.

                                        ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • אינספריישןא אינספריישן

                                          Hey, that's me here
                                          sing to you
                                          search for new song line
                                          to discussing
                                          of all my songs
                                          and what I have behind

                                          I feel that with the time
                                          I lost my way
                                          the life is only once
                                          so I can lose one day

                                          In the real perfectly life
                                          under all the mask
                                          I just wanna be with you in all my life task
                                          coming to you
                                          with light in my eyes

                                          I search for you in any place
                                          run around with
                                          tears on my face
                                          just one moment
                                          and the morning will be shine again

                                          השיר הזה נכתב בע"פ, בארוחת ערב משועממת, כשנגמרו כל העיתונים, וכולם כבר אכלו לפניי.
                                          אז אם התרגום לא מדויק... תסלחו לי 😉

                                          ב מנותק
                                          ב מנותק
                                          ברכיי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #255
                                          פוסט זה נמחק!
                                          רבקהר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול