דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 811.7k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אבא תודהaא מנותק
    אבא תודהaא מנותק
    אבא תודהa
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2666

    בין כסה לעשור שלי \אסתר

    בין
    כסא
    למשנהו

    בין
    מסיכה
    לקראהו

    בין
    כיסוי
    לגילוי

    בין לֶאֱסור
    ובין להתיר

    בין לקשור
    ובין לפרום

    קורא לי לחגור
    לאתום החור
    רגע לעצור
    רגעים לאגור
    לעתיד אזכור
    כי שווה עכשיו קשה
    אך לדורות ,
    ערך זה מוקשה

    שיר עמוק על קושי בימים מבלבלים שכאלה, פעמי הגאולה,
    אך עתיד שווה עם דורות ישרים.
    לו אזכה...

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    5
    • בינינו לא משנהב מנותק
      בינינו לא משנהב מנותק
      בינינו לא משנה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי נגינתי
      #2667

      לא יודעת מה לעשות
      נותרו עוד 5 ימים
      יש לי עוד הרבה מה לשנות
      חומר של כמה שנים

      בראש השנה התנחמתי
      שיש עוד עשרת ימי תשובה
      ועכשיו לרגעי השינוי הגעתי
      ומרגישה בתוך ים עבודה

      אז אני
      מפייסת
      באמת
      מגייסת
      לתת
      את כל הלב
      למי שנפגע

      ואז אומרת
      לאבא
      כך בשפה פשוטה
      אבא אני לא יודעת
      מה לעשות
      אבל תראה את הכיוון
      תראה את המחשבות

      תראה שאני
      רוצה
      עושה
      משתדלת
      מקווה
      מנסה
      מייחלת

      שיר שנכתב בשלוש דקות לפני שיצאתי לתיכון ואני חושבת שמה שנכתב מהר הוא הכי מהלב

      אם האהבה הייתה מלחמה כמה חזק הייתם נלחמים?🧨🏁🖤

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      8
      • שריושש מנותק
        שריושש מנותק
        שריוש
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי שריוש
        #2668

        אל תוותר עליי

        התלכלכתי בבוץ דביק,
        הכתמתי את נשמתי ,
        ובאמת אבא ,שלא הציק ,
        הייתי בסדר עם עצמי ,

        הפנתי לך לא פעם עורף ,
        ובכל זאת חזרתי חזרה,
        ובימים של חורף,
        זעקתי אליך לעזרה ,

        אבא זכור את הדמעות שלי,
        כל התפילות שלחשתי בסתר,
        אל תוותר כי וותרתי על עצמי ,
        נעלתי את ליבי בתוך החדר,

        אבא תראה איך אני גיבורה ,
        מנצחת אותו כל פעם ,
        ואם בבקרים אני ישנה ,
        אני אשתנה מזאת של פעם,

        אז אבא למד אותי להתרגש ,
        רק מלראות כוכבים בשמיים,
        התעייפתי מלשחק באש ,
        אל תוותר עליי.

        אפילו הכוכבים
        צריכים חשכה,
        כדי לזרוח.

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        7
        • יהודי זה הכיי מנותק
          יהודי זה הכיי מנותק
          יהודי זה הכי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2669
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • אייל גלבוע 4א מנותק
            אייל גלבוע 4א מנותק
            אייל גלבוע 4
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2670

            ראש השנה היה
            צום גדליה
            יום כיפור כבר בא
            סליחה וכפרה

            סוכות פעם בשנה
            שמחה תורה
            רוקדים עם ספר תורה
            שמחת בית השואבה
            איזה חגיגה
            ממתקים בלי הפסקה

            עכשיו חוזרים לשגרה
            וההפסקה די ארוכה
            מצפים לחג הבא
            שיוסיף עוד שמחה
            אצלינו במשפחה

            "צריך להשתדל שהמחר יהיה יפה הרבה יותר מהיום"🤍
            ציטוט-ספר ההיום יום חב"ד

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            5
            • יהודי זה הכיי מנותק
              יהודי זה הכיי מנותק
              יהודי זה הכי
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2671

              במלחמות שלי
              אני מנצחת
              את השריטות שלי
              אני מטפחת
              האמת שלי
              היא זו שנוכחת
              זו שנטבחת

              במירוץ הזה
              אני במקום הראשון
              במסע הזה
              אני הנחשון
              בטירוף הזה
              אני לא כישלון
              אני ניצחון

              את המסע הזה
              אני עוד אשיג
              טובה יותר מתמיד
              וגם אם קשה
              אני עוד אמשיך
              אני בונה לי עתיד

              את המסע הזה
              אני מגלה בעצמי
              מגלה בשבילי
              וגם אם קשה
              יודעת שזה לי
              שזה נטו לטובתי

              ועכשיו זה הזמן
              שאני כולי שלך
              ובלב כה קטן
              יש כזו מהפיכה
              אני רוצה רק אותך

              כי את המסע הזה
              אני עושה בשבילך
              אני אלך עד הקצה
              כדי למצוא רק אותך
              כדי להמליך אותך

              עלי.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              7
              • אדמיליםא אדמילים

                כותבת
                איך את
                כותבת שירים
                שאלתם אותי
                לא פעם
                אילו מילים
                איזה סדר
                מתי חרוז
                מתי לא
                כמה בתים
                מאיפה רגש
                איך כותבים
                שאלתם
                ועדיין
                לא הצלחתי
                לענות;
                אני פשוט
                כותבת
                יותר מהנשימות
                שלי

                ג מנותק
                ג מנותק
                גושפנקא
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2672
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • טותייייט מנותק
                  טותייייט מנותק
                  טותיייי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2673

                  איך זרקתי עליך את הכל
                  האמנתי שהכל לטובה
                  ואיך סדרת בלי שהוציא קול
                  צרחתי מתלהבות
                  איך מאמינה בך
                  איך נתת לי יד
                  איך תמכת בי
                  הקשבת לי
                  לתפילות שלי לדמעות שלי
                  לתקוות
                  ושהבנתי שזהו
                  זה רק לסמוך עליך
                  הבאת לי את הישועה
                  אני מודה לך אבא
                  ובאמת לא יודעת
                  מה אני בלעדיך
                  תודה שאתה איתי
                  זורק לי את איתותיך
                  ונותן לי יד
                  שלא אמעד
                  ושהאמין בך
                  לעד
                  טוהר

                  לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                  -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                  המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                  9
                  • טותייייט טותיייי

                    איך זרקתי עליך את הכל
                    האמנתי שהכל לטובה
                    ואיך סדרת בלי שהוציא קול
                    צרחתי מתלהבות
                    איך מאמינה בך
                    איך נתת לי יד
                    איך תמכת בי
                    הקשבת לי
                    לתפילות שלי לדמעות שלי
                    לתקוות
                    ושהבנתי שזהו
                    זה רק לסמוך עליך
                    הבאת לי את הישועה
                    אני מודה לך אבא
                    ובאמת לא יודעת
                    מה אני בלעדיך
                    תודה שאתה איתי
                    זורק לי את איתותיך
                    ונותן לי יד
                    שלא אמעד
                    ושהאמין בך
                    לעד
                    טוהר

                    המחבל המחופשה מנותק
                    המחבל המחופשה מנותק
                    המחבל המחופש
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2674

                    בין כיסא לעשור
                    זה כאן קרוב
                    כולם מדברים
                    המלך בשדה
                    קום צא עשה מעשה
                    חזור בתשובה
                    עשה דברים עם מחשבה
                    מה שאתה לא עושה כל השנה
                    ואתה כל כך רוצה
                    קיבלת כבר מאה קבלות
                    ומקפיד על המצוות
                    ואתה עדיין נופל, וקם
                    ושוב נופל ושוב קם
                    אתה מרגיש מרוחק
                    כאילו המלך לא כאן
                    דע לך אלה זמנים מסוגלים
                    אתה כבר יודע
                    אבל ככול שיותר קשה
                    התפילות מתקבלות
                    באהבה הרבה יותר
                    כי זה בא באמת ממך!!

                    "קשה לשכוח אנשים
                    שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    8
                    • אפרת גלבועא מנותק
                      אפרת גלבועא מנותק
                      אפרת גלבוע
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2675

                      שיר

                      בלילה שקט רחוב שומם
                      אין אנשים אין רעשים

                      הזמן הכי טוב מעט לחשוב
                      אפשר לצאת לרחוב

                      אין קול ואין עונה
                      ללכת לחורשה

                      לצעוד בבטחה
                      אף אחד לא מביט
                      אף אחד לא בוחן

                      זה הזמן שלי !
                      להיות לבדי

                      לדבר עם בוראי
                      זה טוב בשבילי!

                      אי אפשר לוותר
                      על רגע מעורר

                      להיכנס לתוך עצמך
                      להבין שליחותך

                      להאמין במטרה!
                      לבדוק מה טוב מה רע

                      כן אי אפשר לוותר
                      על רגע מעורר !!

                      הלשון קולמוס הלב והניגון קולמוס הנפש (בעל התניא)

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      5
                      • ויוושו מנותק
                        ויוושו מנותק
                        ויווש
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2676
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • שלום לכםש מנותק
                          שלום לכםש מנותק
                          שלום לכם
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2677

                          סיפור אמיתי שהיה לנו השנה,

                          השנה בכסלו,
                          כמעט וראינו את המוות,
                          אחיין מתוק שלא חטא,
                          פתאום איבד הכרה,

                          מורדם ומונשם היה הקטן,
                          ולא היה סיכוי לנס,
                          ואמרו להוריו להתחיל להתכונן,
                          לפרידה שתבוא מהר,

                          בערב מצבו השתפר,
                          ואת ההרדמה הורידו,
                          עבר יום,
                          אחי מתקשר,
                          ברוך ה,
                          הוא נושם- בכוחות עצמו

                          עבר עוד יום,
                          אחי מתקשר,
                          נס פלאי,
                          אנחנו לא מעכלים,
                          הקטן משתחרר,
                          קופץ ומשתולל,
                          כמו שרק הוא יודע...
                          תודה ה,

                          אתמול בכפרות,
                          העלנו זיכרונות,
                          ששנה שעברה,
                          כשסובב אחי את התרנגולת מעל גיסתי, (הוריו של הפעוט)
                          בסיבוב השלישי,
                          התרנגולת, מתה...

                          בסיבוב השלישי,
                          התרנגולת מתה,
                          וביום השלישי אחייני השתחרר...

                          זאת התרנגולת,
                          הלכה למיתה,
                          ואחייני יצא לחיים...

                          שכולנו נחתם, לחיים ,
                          וח"ו לא לדברים רעים,,,
                          שנה טובה לכולם.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          10
                          • טותייייט מנותק
                            טותייייט מנותק
                            טותיייי
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2678

                            הרבה זמן לא כתבתי לך
                            אבא באמת מהלב שלי
                            אבא התגעגעתי אליך
                            מעניין אם גם אתה לי
                            אבא אני רוצה להרגיש
                            באמת קרוב
                            את השבוע הזה
                            אבא אני רוצה להרגיש מחוברת
                            ולא סתם לחכות שיעבור
                            יום הכיפור שמתקרב
                            אבא אני רוצה לבכות באמת
                            ולא סתם להיות כפויית טובה
                            אבא אני רוצה אותך
                            אבא התעגעתי אליך
                            אבא מרוב העומס שהיה לי
                            לא תמיד זכרתי אותך
                            אבא איפה היד שתמיד החזקת
                            בטעות כנראה שחררתי
                            וברחת
                            אבא אני רוצה להתקרב
                            לקבל קבלה לפסוע עוד פסיעה
                            להיות יותר קרובה
                            להרגיש רק אותך
                            ושרק אתה תחזיק לי את היד
                            ותאמין בי
                            כי אני גם
                            מאמינה בך
                            טוהר

                            לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                            -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            8
                            • הדס.טה מנותק
                              הדס.טה מנותק
                              הדס.ט
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדס.ט
                              #2679

                              בלילות שחורים,
                              לב יאיר כירח
                              ועיני כאגמים צלולים
                              קרבתך תענגני
                              ותמציא לי משען
                              טובך וחסדך עלי חלים

                              איך זה שטן
                              מכזב בי נוראות
                              עד ליבי ישבר לרסיסים
                              פן תרף ידי -
                              נא חזקני תן כוחות
                              בין מחשבה למעשים.

                              בוחן כליות, ידעת
                              שרק בטוב חפצתי
                              ליבי נמס אלי דמעות חמות
                              גרוני ניחר בצעק –
                              אל תשליכני כבר
                              רחמני על כי לא תרצה במות.

                              זה אחותי רשמה
                              פרגנו בתגובות היא תשמח

                              אם הערבים יניחו את נשקם, לא תהיה יותר מלחמה. אם ישראל תניח את נשקה, לא תהיה יותר מדינת ישראל.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              10
                              • הדס.טה הדס.ט התייחס לנושא זה ב
                              • אדמיליםא מנותק
                                אדמיליםא מנותק
                                אדמילים
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2680

                                הווה
                                והוא יהיה
                                בכל מקום
                                אליו אברח
                                עת אכאב
                                עת אבכה
                                עת אצעק
                                בדממה אחת
                                שקטה

                                והוא היה
                                בכל מקום
                                אליו ברחתי
                                בו כאבתי
                                בו בכיתי
                                בו צעקתי
                                בקול דממה
                                דקה

                                והוא עכשיו

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                12
                                • בינינו לא משנהב מנותק
                                  בינינו לא משנהב מנותק
                                  בינינו לא משנה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2681

                                  אנחנו

                                  היה לנו טוב,
                                  יחד עם אהבה,
                                  הרגשנו קרוב,
                                  יחד עם הכלה,

                                  הרגשתי איתך אני,
                                  צינור-
                                  להוביל שפע,
                                  מזמור-
                                  לשיר את הרגע,
                                  ציפור-
                                  לציץ לך ברקע,

                                  אמרת-
                                  אני לנצח,
                                  תמיד נהיה,
                                  תרגישי בטוח-
                                  לספר,
                                  לדבר,
                                  לשורר,
                                  את מה שאת,
                                  היה לי שמח,

                                  היה,
                                  עד שבאת-
                                  וניפצת,
                                  את מה שהיינו,
                                  בגדת-
                                  עקצת-
                                  את מה שחלמנו,
                                  הפרדת-
                                  חצית-
                                  את הביחד שחינו,

                                  עכשיו ממתינה,
                                  לסליחה,
                                  שלא תיתן לזה לקרות,
                                  בך אני מאמינה,
                                  שלא תבחר הבריחה-
                                  מהמציאות שמזמינה אותך-
                                  לקוות,
                                  להתאחדות מחודשת-
                                  של הלבבות...

                                  השיר הזה היה צריך להועלות לפני יום כיפור אבל לא הספקתי לפני שהאתר נסגר אז מקוו שיתקבל גם כן בברכה..😁

                                  אם האהבה הייתה מלחמה כמה חזק הייתם נלחמים?🧨🏁🖤

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  9
                                  • אבא תודהaא מנותק
                                    אבא תודהaא מנותק
                                    אבא תודהa
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2682

                                    שלי שלה - שלי
                                    היא רגילה
                                    בגילה
                                    במהותה
                                    בהוויתה
                                    בעצם היותה
                                    נראית

                                    היא כמוני
                                    וכמוך

                                    היא הולכת
                                    מטיילת
                                    מתיירת
                                    מוותרת
                                    מנתרת

                                    היא
                                    חיה
                                    במשחק
                                    !!!

                                    אבל---
                                    יש לה מה שלא תרצי
                                    שיהיה לך ולסביבתך
                                    אין מה שיש לך
                                    בעצמך
                                    ולי יש
                                    ולה אין
                                    אז מהארוך שלי
                                    אני בוחרת תרום
                                    לחלוק
                                    לחבוק
                                    להעניק
                                    באהבה
                                    על ראשי שיער
                                    שחציו אצלה
                                    ...

                                    מספר ימים לפני יו"כ פגשתי 3 בנות שחולות במחלה הארורה ל"ע וכלפי חוץ הן לא נראות כך בכלל
                                    בזכות השקיות של ארגון מסוים שבררתי עליו כשפגשתי אותן הן גילו לי שהן חולות
                                    ולא בעצב, ולא בדמעות- בפשטות שכולה אמונה
                                    הן נתנו לי כח ואומץ יותר חזק להמשיך להאריך את השיער ולתרום למי שאין לה...
                                    כן, לא היה להן שיער וזה כלל לא נראה כך!!!

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    7
                                    • י מנותק
                                      י מנותק
                                      יאיא
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי יאיא
                                      #2683

                                      משהו בתוכי קורה בשקט
                                      נולדים סימני בגרות וחולפים כאבי הגדילה
                                      הולך ונהיה בטוח בקשת
                                      כבר לא חושש מרוח שטות מרים את ראש מהרצפה

                                      וניצנים אמתיים של תקווה
                                      מאירים לי את החושך
                                      והדמעות מחכות לשמחה
                                      שתחשוף אותם אל האופק

                                      והלב שוב מתכונן להמראה.

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      4
                                      • ר מנותק
                                        ר מנותק
                                        ראש העיין
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי כ.פ.
                                        #2684

                                        (פסוק 1)
                                        במסדרונות הלימוד, שבהם חלומות מתעופפים,
                                        יש בחור ישיבה, המתמודד עם מאבק מאתגר,
                                        עם לב כל כך טהור, ומוח כל כך בהיר,
                                        הוא הולך בדרך קשה, אבל הוא מחזיק חזק.

                                        (מקהלה)
                                        הו, בחור ישיבה, לעולם אל תאבד תקווה,
                                        אתה חזק יותר ממה שאתה יודע, אתה נועד להתמודד,
                                        בכל מאבק, תמצא דרך להתרומם,
                                        עם אמונה כמדריך שלך, תגיע אל השמיים.

                                        (פסוק 2)
                                        בים הידע הוא נלחם בגאות,
                                        עם קשיי למידה, הוא לא מתחבא,
                                        למרות שהמילים עלולות למעוד, והאותיות עשויות לטשטש,
                                        הוא נחוש לכבוש, רוחו תחזיק מעמד.

                                        (מקהלה)
                                        הו, בחור ישיבה, לעולם אל תאבד תקווה,
                                        אתה חזק יותר ממה שאתה יודע, אתה נועד להתמודד,
                                        בכל מאבק, תמצא דרך להתרומם,
                                        עם אמונה כמדריך שלך, תגיע אל השמיים.

                                        (לְגַשֵׁר)
                                        כשהלילה נראה הכי חשוך והספקות מתחילים להתגנב,
                                        זכור את הכוח הטמון בך כל כך עמוק,
                                        על כל צעד קדימה, קטן ככל שיהיה,
                                        אתה עושה את ההבדל, אתה עומד גבוה.

                                        (פסוק 3)
                                        עם סבלנות והתמדה, אתה תתגבר,
                                        האתגרים שאתה מתמודד איתם יהפכו אותך לחזק,
                                        בעיני הבורא שלך, אתה מושלם, אתה רואה,
                                        כי הוא יודע את המסע שלך, ומה אתה יכול להיות.

                                        (מקהלה)
                                        הו, בחור ישיבה, לעולם אל תאבד תקווה,
                                        אתה חזק יותר ממה שאתה יודע, אתה נועד להתמודד,
                                        בכל מאבק, תמצא דרך להתרומם,
                                        עם אמונה כמדריך שלך, תגיע אל השמיים.

                                        (אאוטרו)
                                        אז, בחור ישיבה, תמשיך להתקדם,
                                        בנחישות, תכבוש את מה שנאמר,
                                        אתה השראה, אור זוהר,
                                        בעולם הזה, תמיד תזרח בבהירות.

                                        שיר שלי אשמח לחוות דעת

                                        ר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        6
                                        • ר ראש העיין

                                          (פסוק 1)
                                          במסדרונות הלימוד, שבהם חלומות מתעופפים,
                                          יש בחור ישיבה, המתמודד עם מאבק מאתגר,
                                          עם לב כל כך טהור, ומוח כל כך בהיר,
                                          הוא הולך בדרך קשה, אבל הוא מחזיק חזק.

                                          (מקהלה)
                                          הו, בחור ישיבה, לעולם אל תאבד תקווה,
                                          אתה חזק יותר ממה שאתה יודע, אתה נועד להתמודד,
                                          בכל מאבק, תמצא דרך להתרומם,
                                          עם אמונה כמדריך שלך, תגיע אל השמיים.

                                          (פסוק 2)
                                          בים הידע הוא נלחם בגאות,
                                          עם קשיי למידה, הוא לא מתחבא,
                                          למרות שהמילים עלולות למעוד, והאותיות עשויות לטשטש,
                                          הוא נחוש לכבוש, רוחו תחזיק מעמד.

                                          (מקהלה)
                                          הו, בחור ישיבה, לעולם אל תאבד תקווה,
                                          אתה חזק יותר ממה שאתה יודע, אתה נועד להתמודד,
                                          בכל מאבק, תמצא דרך להתרומם,
                                          עם אמונה כמדריך שלך, תגיע אל השמיים.

                                          (לְגַשֵׁר)
                                          כשהלילה נראה הכי חשוך והספקות מתחילים להתגנב,
                                          זכור את הכוח הטמון בך כל כך עמוק,
                                          על כל צעד קדימה, קטן ככל שיהיה,
                                          אתה עושה את ההבדל, אתה עומד גבוה.

                                          (פסוק 3)
                                          עם סבלנות והתמדה, אתה תתגבר,
                                          האתגרים שאתה מתמודד איתם יהפכו אותך לחזק,
                                          בעיני הבורא שלך, אתה מושלם, אתה רואה,
                                          כי הוא יודע את המסע שלך, ומה אתה יכול להיות.

                                          (מקהלה)
                                          הו, בחור ישיבה, לעולם אל תאבד תקווה,
                                          אתה חזק יותר ממה שאתה יודע, אתה נועד להתמודד,
                                          בכל מאבק, תמצא דרך להתרומם,
                                          עם אמונה כמדריך שלך, תגיע אל השמיים.

                                          (אאוטרו)
                                          אז, בחור ישיבה, תמשיך להתקדם,
                                          בנחישות, תכבוש את מה שנאמר,
                                          אתה השראה, אור זוהר,
                                          בעולם הזה, תמיד תזרח בבהירות.

                                          שיר שלי אשמח לחוות דעת

                                          ר מנותק
                                          ר מנותק
                                          ראש העיין
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2685
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול