דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 811.7k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אדמיליםא אדמילים

    כותבת
    איך את
    כותבת שירים
    שאלתם אותי
    לא פעם
    אילו מילים
    איזה סדר
    מתי חרוז
    מתי לא
    כמה בתים
    מאיפה רגש
    איך כותבים
    שאלתם
    ועדיין
    לא הצלחתי
    לענות;
    אני פשוט
    כותבת
    יותר מהנשימות
    שלי

    ג מנותק
    ג מנותק
    גושפנקא
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2672
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • טותייייט מנותק
      טותייייט מנותק
      טותיייי
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2673

      איך זרקתי עליך את הכל
      האמנתי שהכל לטובה
      ואיך סדרת בלי שהוציא קול
      צרחתי מתלהבות
      איך מאמינה בך
      איך נתת לי יד
      איך תמכת בי
      הקשבת לי
      לתפילות שלי לדמעות שלי
      לתקוות
      ושהבנתי שזהו
      זה רק לסמוך עליך
      הבאת לי את הישועה
      אני מודה לך אבא
      ובאמת לא יודעת
      מה אני בלעדיך
      תודה שאתה איתי
      זורק לי את איתותיך
      ונותן לי יד
      שלא אמעד
      ושהאמין בך
      לעד
      טוהר

      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

      המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
      9
      • טותייייט טותיייי

        איך זרקתי עליך את הכל
        האמנתי שהכל לטובה
        ואיך סדרת בלי שהוציא קול
        צרחתי מתלהבות
        איך מאמינה בך
        איך נתת לי יד
        איך תמכת בי
        הקשבת לי
        לתפילות שלי לדמעות שלי
        לתקוות
        ושהבנתי שזהו
        זה רק לסמוך עליך
        הבאת לי את הישועה
        אני מודה לך אבא
        ובאמת לא יודעת
        מה אני בלעדיך
        תודה שאתה איתי
        זורק לי את איתותיך
        ונותן לי יד
        שלא אמעד
        ושהאמין בך
        לעד
        טוהר

        המחבל המחופשה מנותק
        המחבל המחופשה מנותק
        המחבל המחופש
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2674

        בין כיסא לעשור
        זה כאן קרוב
        כולם מדברים
        המלך בשדה
        קום צא עשה מעשה
        חזור בתשובה
        עשה דברים עם מחשבה
        מה שאתה לא עושה כל השנה
        ואתה כל כך רוצה
        קיבלת כבר מאה קבלות
        ומקפיד על המצוות
        ואתה עדיין נופל, וקם
        ושוב נופל ושוב קם
        אתה מרגיש מרוחק
        כאילו המלך לא כאן
        דע לך אלה זמנים מסוגלים
        אתה כבר יודע
        אבל ככול שיותר קשה
        התפילות מתקבלות
        באהבה הרבה יותר
        כי זה בא באמת ממך!!

        "קשה לשכוח אנשים
        שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        8
        • אפרת גלבועא מנותק
          אפרת גלבועא מנותק
          אפרת גלבוע
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2675

          שיר

          בלילה שקט רחוב שומם
          אין אנשים אין רעשים

          הזמן הכי טוב מעט לחשוב
          אפשר לצאת לרחוב

          אין קול ואין עונה
          ללכת לחורשה

          לצעוד בבטחה
          אף אחד לא מביט
          אף אחד לא בוחן

          זה הזמן שלי !
          להיות לבדי

          לדבר עם בוראי
          זה טוב בשבילי!

          אי אפשר לוותר
          על רגע מעורר

          להיכנס לתוך עצמך
          להבין שליחותך

          להאמין במטרה!
          לבדוק מה טוב מה רע

          כן אי אפשר לוותר
          על רגע מעורר !!

          הלשון קולמוס הלב והניגון קולמוס הנפש (בעל התניא)

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          5
          • ויוושו מנותק
            ויוושו מנותק
            ויווש
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2676
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • שלום לכםש מנותק
              שלום לכםש מנותק
              שלום לכם
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2677

              סיפור אמיתי שהיה לנו השנה,

              השנה בכסלו,
              כמעט וראינו את המוות,
              אחיין מתוק שלא חטא,
              פתאום איבד הכרה,

              מורדם ומונשם היה הקטן,
              ולא היה סיכוי לנס,
              ואמרו להוריו להתחיל להתכונן,
              לפרידה שתבוא מהר,

              בערב מצבו השתפר,
              ואת ההרדמה הורידו,
              עבר יום,
              אחי מתקשר,
              ברוך ה,
              הוא נושם- בכוחות עצמו

              עבר עוד יום,
              אחי מתקשר,
              נס פלאי,
              אנחנו לא מעכלים,
              הקטן משתחרר,
              קופץ ומשתולל,
              כמו שרק הוא יודע...
              תודה ה,

              אתמול בכפרות,
              העלנו זיכרונות,
              ששנה שעברה,
              כשסובב אחי את התרנגולת מעל גיסתי, (הוריו של הפעוט)
              בסיבוב השלישי,
              התרנגולת, מתה...

              בסיבוב השלישי,
              התרנגולת מתה,
              וביום השלישי אחייני השתחרר...

              זאת התרנגולת,
              הלכה למיתה,
              ואחייני יצא לחיים...

              שכולנו נחתם, לחיים ,
              וח"ו לא לדברים רעים,,,
              שנה טובה לכולם.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              10
              • טותייייט מנותק
                טותייייט מנותק
                טותיייי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2678

                הרבה זמן לא כתבתי לך
                אבא באמת מהלב שלי
                אבא התגעגעתי אליך
                מעניין אם גם אתה לי
                אבא אני רוצה להרגיש
                באמת קרוב
                את השבוע הזה
                אבא אני רוצה להרגיש מחוברת
                ולא סתם לחכות שיעבור
                יום הכיפור שמתקרב
                אבא אני רוצה לבכות באמת
                ולא סתם להיות כפויית טובה
                אבא אני רוצה אותך
                אבא התעגעתי אליך
                אבא מרוב העומס שהיה לי
                לא תמיד זכרתי אותך
                אבא איפה היד שתמיד החזקת
                בטעות כנראה שחררתי
                וברחת
                אבא אני רוצה להתקרב
                לקבל קבלה לפסוע עוד פסיעה
                להיות יותר קרובה
                להרגיש רק אותך
                ושרק אתה תחזיק לי את היד
                ותאמין בי
                כי אני גם
                מאמינה בך
                טוהר

                לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                8
                • הדס.טה מנותק
                  הדס.טה מנותק
                  הדס.ט
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדס.ט
                  #2679

                  בלילות שחורים,
                  לב יאיר כירח
                  ועיני כאגמים צלולים
                  קרבתך תענגני
                  ותמציא לי משען
                  טובך וחסדך עלי חלים

                  איך זה שטן
                  מכזב בי נוראות
                  עד ליבי ישבר לרסיסים
                  פן תרף ידי -
                  נא חזקני תן כוחות
                  בין מחשבה למעשים.

                  בוחן כליות, ידעת
                  שרק בטוב חפצתי
                  ליבי נמס אלי דמעות חמות
                  גרוני ניחר בצעק –
                  אל תשליכני כבר
                  רחמני על כי לא תרצה במות.

                  זה אחותי רשמה
                  פרגנו בתגובות היא תשמח

                  אם הערבים יניחו את נשקם, לא תהיה יותר מלחמה. אם ישראל תניח את נשקה, לא תהיה יותר מדינת ישראל.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  10
                  • הדס.טה הדס.ט התייחס לנושא זה ב
                  • אדמיליםא מנותק
                    אדמיליםא מנותק
                    אדמילים
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2680

                    הווה
                    והוא יהיה
                    בכל מקום
                    אליו אברח
                    עת אכאב
                    עת אבכה
                    עת אצעק
                    בדממה אחת
                    שקטה

                    והוא היה
                    בכל מקום
                    אליו ברחתי
                    בו כאבתי
                    בו בכיתי
                    בו צעקתי
                    בקול דממה
                    דקה

                    והוא עכשיו

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    12
                    • בינינו לא משנהב מנותק
                      בינינו לא משנהב מנותק
                      בינינו לא משנה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2681

                      אנחנו

                      היה לנו טוב,
                      יחד עם אהבה,
                      הרגשנו קרוב,
                      יחד עם הכלה,

                      הרגשתי איתך אני,
                      צינור-
                      להוביל שפע,
                      מזמור-
                      לשיר את הרגע,
                      ציפור-
                      לציץ לך ברקע,

                      אמרת-
                      אני לנצח,
                      תמיד נהיה,
                      תרגישי בטוח-
                      לספר,
                      לדבר,
                      לשורר,
                      את מה שאת,
                      היה לי שמח,

                      היה,
                      עד שבאת-
                      וניפצת,
                      את מה שהיינו,
                      בגדת-
                      עקצת-
                      את מה שחלמנו,
                      הפרדת-
                      חצית-
                      את הביחד שחינו,

                      עכשיו ממתינה,
                      לסליחה,
                      שלא תיתן לזה לקרות,
                      בך אני מאמינה,
                      שלא תבחר הבריחה-
                      מהמציאות שמזמינה אותך-
                      לקוות,
                      להתאחדות מחודשת-
                      של הלבבות...

                      השיר הזה היה צריך להועלות לפני יום כיפור אבל לא הספקתי לפני שהאתר נסגר אז מקוו שיתקבל גם כן בברכה..😁

                      אם האהבה הייתה מלחמה כמה חזק הייתם נלחמים?🧨🏁🖤

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      9
                      • אבא תודהaא מנותק
                        אבא תודהaא מנותק
                        אבא תודהa
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2682

                        שלי שלה - שלי
                        היא רגילה
                        בגילה
                        במהותה
                        בהוויתה
                        בעצם היותה
                        נראית

                        היא כמוני
                        וכמוך

                        היא הולכת
                        מטיילת
                        מתיירת
                        מוותרת
                        מנתרת

                        היא
                        חיה
                        במשחק
                        !!!

                        אבל---
                        יש לה מה שלא תרצי
                        שיהיה לך ולסביבתך
                        אין מה שיש לך
                        בעצמך
                        ולי יש
                        ולה אין
                        אז מהארוך שלי
                        אני בוחרת תרום
                        לחלוק
                        לחבוק
                        להעניק
                        באהבה
                        על ראשי שיער
                        שחציו אצלה
                        ...

                        מספר ימים לפני יו"כ פגשתי 3 בנות שחולות במחלה הארורה ל"ע וכלפי חוץ הן לא נראות כך בכלל
                        בזכות השקיות של ארגון מסוים שבררתי עליו כשפגשתי אותן הן גילו לי שהן חולות
                        ולא בעצב, ולא בדמעות- בפשטות שכולה אמונה
                        הן נתנו לי כח ואומץ יותר חזק להמשיך להאריך את השיער ולתרום למי שאין לה...
                        כן, לא היה להן שיער וזה כלל לא נראה כך!!!

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        7
                        • י מנותק
                          י מנותק
                          יאיא
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי יאיא
                          #2683

                          משהו בתוכי קורה בשקט
                          נולדים סימני בגרות וחולפים כאבי הגדילה
                          הולך ונהיה בטוח בקשת
                          כבר לא חושש מרוח שטות מרים את ראש מהרצפה

                          וניצנים אמתיים של תקווה
                          מאירים לי את החושך
                          והדמעות מחכות לשמחה
                          שתחשוף אותם אל האופק

                          והלב שוב מתכונן להמראה.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          4
                          • ר מנותק
                            ר מנותק
                            ראש העיין
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי כ.פ.
                            #2684

                            (פסוק 1)
                            במסדרונות הלימוד, שבהם חלומות מתעופפים,
                            יש בחור ישיבה, המתמודד עם מאבק מאתגר,
                            עם לב כל כך טהור, ומוח כל כך בהיר,
                            הוא הולך בדרך קשה, אבל הוא מחזיק חזק.

                            (מקהלה)
                            הו, בחור ישיבה, לעולם אל תאבד תקווה,
                            אתה חזק יותר ממה שאתה יודע, אתה נועד להתמודד,
                            בכל מאבק, תמצא דרך להתרומם,
                            עם אמונה כמדריך שלך, תגיע אל השמיים.

                            (פסוק 2)
                            בים הידע הוא נלחם בגאות,
                            עם קשיי למידה, הוא לא מתחבא,
                            למרות שהמילים עלולות למעוד, והאותיות עשויות לטשטש,
                            הוא נחוש לכבוש, רוחו תחזיק מעמד.

                            (מקהלה)
                            הו, בחור ישיבה, לעולם אל תאבד תקווה,
                            אתה חזק יותר ממה שאתה יודע, אתה נועד להתמודד,
                            בכל מאבק, תמצא דרך להתרומם,
                            עם אמונה כמדריך שלך, תגיע אל השמיים.

                            (לְגַשֵׁר)
                            כשהלילה נראה הכי חשוך והספקות מתחילים להתגנב,
                            זכור את הכוח הטמון בך כל כך עמוק,
                            על כל צעד קדימה, קטן ככל שיהיה,
                            אתה עושה את ההבדל, אתה עומד גבוה.

                            (פסוק 3)
                            עם סבלנות והתמדה, אתה תתגבר,
                            האתגרים שאתה מתמודד איתם יהפכו אותך לחזק,
                            בעיני הבורא שלך, אתה מושלם, אתה רואה,
                            כי הוא יודע את המסע שלך, ומה אתה יכול להיות.

                            (מקהלה)
                            הו, בחור ישיבה, לעולם אל תאבד תקווה,
                            אתה חזק יותר ממה שאתה יודע, אתה נועד להתמודד,
                            בכל מאבק, תמצא דרך להתרומם,
                            עם אמונה כמדריך שלך, תגיע אל השמיים.

                            (אאוטרו)
                            אז, בחור ישיבה, תמשיך להתקדם,
                            בנחישות, תכבוש את מה שנאמר,
                            אתה השראה, אור זוהר,
                            בעולם הזה, תמיד תזרח בבהירות.

                            שיר שלי אשמח לחוות דעת

                            ר תגובה 1 תגובה אחרונה
                            6
                            • ר ראש העיין

                              (פסוק 1)
                              במסדרונות הלימוד, שבהם חלומות מתעופפים,
                              יש בחור ישיבה, המתמודד עם מאבק מאתגר,
                              עם לב כל כך טהור, ומוח כל כך בהיר,
                              הוא הולך בדרך קשה, אבל הוא מחזיק חזק.

                              (מקהלה)
                              הו, בחור ישיבה, לעולם אל תאבד תקווה,
                              אתה חזק יותר ממה שאתה יודע, אתה נועד להתמודד,
                              בכל מאבק, תמצא דרך להתרומם,
                              עם אמונה כמדריך שלך, תגיע אל השמיים.

                              (פסוק 2)
                              בים הידע הוא נלחם בגאות,
                              עם קשיי למידה, הוא לא מתחבא,
                              למרות שהמילים עלולות למעוד, והאותיות עשויות לטשטש,
                              הוא נחוש לכבוש, רוחו תחזיק מעמד.

                              (מקהלה)
                              הו, בחור ישיבה, לעולם אל תאבד תקווה,
                              אתה חזק יותר ממה שאתה יודע, אתה נועד להתמודד,
                              בכל מאבק, תמצא דרך להתרומם,
                              עם אמונה כמדריך שלך, תגיע אל השמיים.

                              (לְגַשֵׁר)
                              כשהלילה נראה הכי חשוך והספקות מתחילים להתגנב,
                              זכור את הכוח הטמון בך כל כך עמוק,
                              על כל צעד קדימה, קטן ככל שיהיה,
                              אתה עושה את ההבדל, אתה עומד גבוה.

                              (פסוק 3)
                              עם סבלנות והתמדה, אתה תתגבר,
                              האתגרים שאתה מתמודד איתם יהפכו אותך לחזק,
                              בעיני הבורא שלך, אתה מושלם, אתה רואה,
                              כי הוא יודע את המסע שלך, ומה אתה יכול להיות.

                              (מקהלה)
                              הו, בחור ישיבה, לעולם אל תאבד תקווה,
                              אתה חזק יותר ממה שאתה יודע, אתה נועד להתמודד,
                              בכל מאבק, תמצא דרך להתרומם,
                              עם אמונה כמדריך שלך, תגיע אל השמיים.

                              (אאוטרו)
                              אז, בחור ישיבה, תמשיך להתקדם,
                              בנחישות, תכבוש את מה שנאמר,
                              אתה השראה, אור זוהר,
                              בעולם הזה, תמיד תזרח בבהירות.

                              שיר שלי אשמח לחוות דעת

                              ר מנותק
                              ר מנותק
                              ראש העיין
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2685
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ויוושו מנותק
                                ויוושו מנותק
                                ויווש
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי ויווש
                                #2686

                                כרטיס קונה על ההתחלה
                                חייבת להיות בשורה הראשונה
                                הטלפון על סוללה מלאה
                                חייבת לתעד ולצלם כל תמונה

                                מגיעה מהראשונות
                                רואה אפילו את החזרות
                                מסתנוורת מהאורות
                                וכולי מלאה בשגעונות

                                רק הוא נכנס
                                על אף אחד לא שמה פס
                                לא לעשות סלפי
                                זה דבר ממש מפוספס

                                אחרים שואלים
                                וקצת מעירים
                                כמה אפשר?!
                                הם מתחרפנים

                                מנסים לעזור
                                למצוא מזור
                                לשים לי עצור ברמזור
                                להוריד לי קצת את האור
                                אך אני על המקרה שוב אחזור

                                לבד הולכת לפעמים
                                אוהבת לשיר את השירים
                                מהראשונים שאת הפתיח מזהים
                                ובוכה מהשירים המרגשים

                                לאחרונה שמעתי כמה שיעורים
                                שמסבירים את משמעות הדברים
                                שהערצה אלו דברים שחולפים
                                וחבל לבזבז על אנשים שאנו לא מכירים
                                אנרגיה וכוחות מיותרים

                                מקווה שאגדל
                                שאשים לב בין הטפל לעיקר
                                לא להתנהג כמו ילד מגודל
                                ושרק לגדולי עולם וחכמי התורה
                                אתן את הכבוד והייקר!!!!!!!

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                7
                                • 11221 מנותק
                                  11221 מנותק
                                  1122
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2687

                                  בועה
                                  חד צדדי
                                  תקועה
                                  זה עכשיו תמידי
                                  תוהה
                                  מחפשת לברוח מחור מזערי
                                  טועה
                                  זה לא מציאותי
                                  תודעה
                                  מחלחלת בתוכי
                                  זוועה
                                  הם לא רואים אותי
                                  כמיהה
                                  להיות כמו כולם- בחופשי
                                  ישועה
                                  מתחננת לבוראי
                                  פצועה
                                  עמוק בליבי

                                  ולמרות הכל...
                                  אף אחד לא יכול
                                  להסתכל, לתת ישועה
                                  אני עדיין לכודה בתוך בועה
                                  של עצמי

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  7
                                  • בינינו לא משנהב מנותק
                                    בינינו לא משנהב מנותק
                                    בינינו לא משנה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2688

                                    הלב שלי
                                    כולם רוצים
                                    שאתן אהבה
                                    מנסה להסביר
                                    שליבי בעצמו לא אהוב
                                    כולם רוצים
                                    שאפזר שמחה
                                    מנסה להבהיר
                                    שהלב שלי עצוב

                                    רוצים שאתן
                                    מה שצריך
                                    מה שלי אין
                                    רוצים שאקח
                                    מה שמיותר
                                    מה שעלול לעצבן
                                    ובלב שלי קר

                                    כי מבחוץ
                                    הוא נראה
                                    נוצץ וטוב
                                    אבל
                                    רק אני רואה
                                    שהוא ריק מקרוב

                                    ואז פתאום
                                    לעצמי אומרת
                                    אל תתני מקום
                                    לחברה שדורשת
                                    רק תתרכזי בעצמך
                                    אז.. אולי...
                                    לא רוצה אותך, שלום
                                    לבסוף לרע צועקת
                                    ואז מגלה
                                    שזה לא חלום
                                    וטוב לי היום
                                    וכשהלב שלי נקי מרע
                                    מרגיש לי יהלום

                                    אם האהבה הייתה מלחמה כמה חזק הייתם נלחמים?🧨🏁🖤

                                    המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    5
                                    • בינינו לא משנהב בינינו לא משנה

                                      הלב שלי
                                      כולם רוצים
                                      שאתן אהבה
                                      מנסה להסביר
                                      שליבי בעצמו לא אהוב
                                      כולם רוצים
                                      שאפזר שמחה
                                      מנסה להבהיר
                                      שהלב שלי עצוב

                                      רוצים שאתן
                                      מה שצריך
                                      מה שלי אין
                                      רוצים שאקח
                                      מה שמיותר
                                      מה שעלול לעצבן
                                      ובלב שלי קר

                                      כי מבחוץ
                                      הוא נראה
                                      נוצץ וטוב
                                      אבל
                                      רק אני רואה
                                      שהוא ריק מקרוב

                                      ואז פתאום
                                      לעצמי אומרת
                                      אל תתני מקום
                                      לחברה שדורשת
                                      רק תתרכזי בעצמך
                                      אז.. אולי...
                                      לא רוצה אותך, שלום
                                      לבסוף לרע צועקת
                                      ואז מגלה
                                      שזה לא חלום
                                      וטוב לי היום
                                      וכשהלב שלי נקי מרע
                                      מרגיש לי יהלום

                                      המחבל המחופשה מנותק
                                      המחבל המחופשה מנותק
                                      המחבל המחופש
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2689

                                      נקרעת בין הרצון
                                      לבין לזכות לנצחון
                                      רוצה כל כך להגיע רחוק
                                      להראות לכולם
                                      הגעתי הלום
                                      אחרי שצחקתם
                                      ובי לא האמנתם
                                      הגעתי לפה לבד
                                      בלי עזרה של אף אחד
                                      רוצה להגיד לכולם
                                      לחזקים, לחלשים
                                      אתם תצליחו אתם יכולים
                                      עם קצת מישהו יאמין בכם
                                      אתם תגיעו רחוק
                                      לא צריך איזה חוק
                                      שיראה לכם כמה אתם שווים.

                                      "קשה לשכוח אנשים
                                      שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      7
                                      • טותייייט מנותק
                                        טותייייט מנותק
                                        טותיייי
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2690

                                        אבוש אני רוצה להרגיש
                                        את סוכתך עלי נופלת
                                        שתחבק אותי
                                        אני הבת שלך כאן עומדת
                                        רוצה להרגיש את שתי ידייך
                                        נוגעות ומחבקות אותי
                                        מלטפות את הלב שלי
                                        שכואב ועובר ניסיונות
                                        מנסה לעלות
                                        ורק לא ליפול
                                        מחזיק חזק חזק
                                        הרי הוא יכול
                                        אתה אמרת
                                        שכל נשמה שבאה לעולם
                                        באה לתקן ובאה עם תיק
                                        מלא כוחות לעבור את הכל
                                        רק רוצה לעבור הכל
                                        בשמחה באמונה
                                        אז אבא
                                        תחבק אותי
                                        ותיתן לי לעלות
                                        כי אני רוצה
                                        להיות קרובה אליך
                                        קרובה תמיד
                                        טוהר🩷

                                        לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                        -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        7
                                        • אביעזריא מנותק
                                          אביעזריא מנותק
                                          אביעזרי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי אביעזרי
                                          #2691

                                          מחשבות

                                          כבר אחר חצות
                                          ורבות המחשבות
                                          בראשי רצות
                                          כהמון בחוצות

                                          השמים שחורים
                                          ומתרבים ההרהורים
                                          מהם נוגים
                                          ומהם נוגהים

                                          זו עת לחשות
                                          ממעש להרפות
                                          להתמקד בלחישות
                                          שאת ראשי מציפות

                                          כי יש מחשבות
                                          שאת הטוב מאירות
                                          ויש חשוכות
                                          שאת האור מסתירות

                                          האוכל לחלק
                                          במה להתעמק
                                          וממה להתרחק
                                          בראשי השוקק

                                          לפניך הגיון ליבי
                                          ורצוני מרע לרחוק
                                          כמצותך אבי
                                          בטוב רק לדבוק

                                          עזרני קלי הטוב
                                          ודרכי הצליח
                                          על הטוב לחשוב
                                          ואת נפשי להרויח
                                          כי האור קרוב
                                          והנה בא משיח!!!

                                          נדירים האנשים החיים,
                                          רוב האנשים פשוט קיימים...

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          6
                                          • א ארי גולד התייחס לנושא זה ב

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול