דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 810.5k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • B מנותק
    B מנותק
    BINYAMIN OFFICIAL
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2737

    אנא ממך
    תפתח לי את הלב
    אליך להתקרב
    תתן לי אמונה
    גם בימים שכואב
    אין עוד מלבדך
    אין לי כלום
    ולא אוותר אמשיך ללכת ולצעוד
    ולא אשבר
    כי מה אני כאן בעולם
    כשאתה לא עוזר
    תודה תודה על הכל

    [יש לזה לחן כאן https://miktzav.com/post/254600 בשרשור למטה }

    לא להעביר.

    רות רפפורטר תגובה 1 תגובה אחרונה
    7
    • B BINYAMIN OFFICIAL

      אנא ממך
      תפתח לי את הלב
      אליך להתקרב
      תתן לי אמונה
      גם בימים שכואב
      אין עוד מלבדך
      אין לי כלום
      ולא אוותר אמשיך ללכת ולצעוד
      ולא אשבר
      כי מה אני כאן בעולם
      כשאתה לא עוזר
      תודה תודה על הכל

      [יש לזה לחן כאן https://miktzav.com/post/254600 בשרשור למטה }

      לא להעביר.

      רות רפפורטר מנותק
      רות רפפורטר מנותק
      רות רפפורט
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי רות רפפורט
      #2738
                        **אלוקי**
      

      תקראו את הספויילר זה חשוב

      אלוקי/נו
      שמור עליי/נו
      קבל תפילותי/נו
      ורחם נא עליי/נן
      שמור על ילדייך
      השבויים בידי צורריך
      ואת החולים רפא נא
      ושלח במהרה גאולה

      זה שיר שכתבתי והלחנתי עקב המלחה שפרצה
      וב4 השורות הראשונות זה או ברבים או ביחיד תקראו את זה איך שאתם רוצים

      "יהודי אף פעם לא מתייאש
      תמיד יישאר לו איזה תקווה קטנה בלב"
      (אני)

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      4
      • טותייייט מנותק
        טותייייט מנותק
        טותיייי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי טותיייי
        #2739

        החושך מול עיני
        נעלם כך לפתע
        הרמתי תראש לאלוקי
        אפילו רק לרגע

        פתאום הכתה בי
        ההבנה שהכל מלמעלה
        פתאום נכנס בי
        האמונה שהכל מאבא

        התקופה הקשה
        אמנם השאירה בי כאב
        אבל שמשנים תחשיבה
        ככה יותר טוב בלב

        טוהר

        לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
        -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        7
        • אייל גלבוע 4א מנותק
          אייל גלבוע 4א מנותק
          אייל גלבוע 4
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי אייל גלבוע 4
          #2740

          מגויס יוצא להלחם
          נלחם על חיי
          עוד חבר לנחם
          מה נשאר לי בחיי?

          קם בבוקר
          עוד יום ללא משמעות
          אצל הפסיכולוג מבקר
          זו ממש התעללות

          חבר גוסס
          מבקש לחיות
          בדמו מתבוסס
          דמעות זולגות,איך זה יכול להיות?!

          פוסט טראומה
          לא מדבר ולא אוכל
          חבר נפטר על מזבח המדינה
          צער וכאב,נמצא באבל

          רוצה ימים טובים יותר
          לא מתכוון לוותר
          לאויב הגדול ביותר

          שכחתי לציין שזה סיפור אמיתי וטרי לצערינו

          "צריך להשתדל שהמחר יהיה יפה הרבה יותר מהיום"🤍
          ציטוט-ספר ההיום יום חב"ד

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          8
          • יהודי זה הכיי מנותק
            יהודי זה הכיי מנותק
            יהודי זה הכי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2741

            זוכר
            איך היינו משחקים
            איך היינו מדברים
            ספרנו כוכבים
            רקדנו על רכבים

            זוכר
            איך דיברנו על החיים
            איך למדנו ערכים
            איך חלמנו להגשים
            חלומות כל כך גדולים

            אתה זוכר???
            מה קרה לך חבר?
            איך היום אתה שבר
            הכלי שלך חסר...

            אתה שוכב בחדר
            כלום כאן לא בסדר
            אתה כמעט מת
            ולמה באמת?

            אתה זוכרת איך אמרת
            שאתה רוצה רק טוב
            תסתכל לאן הגעת
            איך יכלת לעזוב???

            אני מתגעגע

            בואו נגיד ביחד:
            אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
            ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            13
            • פונץ' בננהפ מנותק
              פונץ' בננהפ מנותק
              פונץ' בננה
              צוות פיקוח
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
              #2742
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              10
              • הדס.טה מנותק
                הדס.טה מנותק
                הדס.ט
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2743

                אורית ברוך, אמה של עדי ברוך ז"ל שנהרגה מפגיעת רקטה, ידעה שבתה אהבה לכתוב שירים, אך כשפתחה את המחשב שלה לאחר מותה - היא לא האמינה למראה עיניה.

                עדי כתבה שיר בינואר האחרון שהפך להיות הצוואה שלה לאחר מותה. כך היא כתבה:

                "ואם אי פעם אמות

                לפני שיגיע זמני,

                אני רוצה שתחגגו את החיים

                ולא תתאבלו על מותי.

                שתקומו כל בוקר עם חיוך וגעגוע בלב

                ולא תתנו לאף שנייה מחייכם להתבזבז.

                תראו עולם בשבילי, תעריכו כל רגע קטן

                ומידי פעם תחייכו לעננים - אני אהיה שם.

                מצטערת על הצער שגרמתי

                שתדעו שאני במקום טוב

                מתגעגעת

                ואוהבת מאוד".

                אם הערבים יניחו את נשקם, לא תהיה יותר מלחמה. אם ישראל תניח את נשקה, לא תהיה יותר מדינת ישראל.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                9
                • הדריה מנותק
                  הדריה מנותק
                  הדרי
                  משתמש מומחה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדרי
                  #2744

                  אמא רחל
                  את-
                  שויתרת,
                  ומסרת,
                  ושתקת,
                  וקיבלת-
                  ומסרת את נפשך
                  עבור אחותך!
                  ויתרת על היקר מכל,
                  כי הבנת שהוא יכול הכל!
                  הקב"ה העריך את מעשיך
                  וראי כעת- מי הם בנייך
                  אשריך!

                  את-
                  שהעתרת בשבלינו
                  בשעת צרה
                  שכולם למעלה השתתפו בצרה,
                  שמע השם דווקא אותך,
                  עם הזכויות שלך!

                  מנעי קולך מבכי,
                  ועיניך מדמעה
                  כי יש שכר לפעולתך-
                  אמנו היקרה!

                  עמ"י נושע בזכותך
                  ראי כמה יפה חלקך,
                  ושבו בנים לגבולם-
                  בזכותך!!

                  השיר נכתב ממש הרגע...
                  ומוקדש לאמא האהובה של כולנו!!- אמא רחל!!
                  שמתפללת שם בשביל כולנו- והלוואי ותמליץ יושר בעדנו!!

                  "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  12
                  • פונץ' בננהפ מנותק
                    פונץ' בננהפ מנותק
                    פונץ' בננה
                    צוות פיקוח
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2745

                    *בס"ד
                    (איך,) אמא רחל \ T~t.b

                    איך זה שאחרי כל מה שעברנו,
                    השנים עוברות, ועוד לא נגאלנו?
                    איך אפשר למנוע את הבכי,
                    ולמצוא ת'אור בתוך כל הקושי?

                    אמא רחל, אמא רחל-
                    תתפללי חזק שיבוא כבר הגואל!
                    כל העם בזעקה שואל,
                    מתי יגיע זמנם של ישראל?

                    איך זה שהכל תלוי בנו,
                    ועדיין למטרה לא הגענו?
                    איך אפשר לחשוב שלא כדאי,
                    אם עוד רגע אפשר להפסיק לצעוק דיי?

                    אמא רחל, אמא רחל-
                    תתפללי חזק שיבוא כבר הגואל!
                    כל העם בזעקה שואל,
                    מתי יגיע זמנם של ישראל?...
                    *

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    10
                    • בינינו לא משנהב מנותק
                      בינינו לא משנהב מנותק
                      בינינו לא משנה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2746

                      את השיר הזה כתבתי עם מנגינה.🎻, אם שמתם לב בד"כ אני לא כותבת עם פזמון וכו' אבל הפעם המנגינה פשוט יצאה לי מתוך המילים🔊 (הייתי מתה לשיר אותה כאן...😋😉😉😁 ) אז אשמח לשמוע לחנים שלכם לשיר הזה🎵 כי יש לו הרבה ווריאציות...

                      אמא
                      אמא רחל מבכה
                      ועכשיו יותר מתמיד
                      כל דור היא רואה ורואה
                      איך האויב לכלותינו מתמיד

                      אז אני מבקשת
                      אבא אבא תשמע ת'תפילות
                      תראה איך אני מתפללת
                      אבא אבא תמלא משאלות
                      רק לחיות בארצינו בשקט

                      פזמון:
                      אבא תתבונן
                      בבניך השבויים
                      בגוף ובנפש
                      אותך מבקשים
                      ומקבלים שבת
                      כן גם הרחוקים
                      והלוואי ועוד מעט
                      יכלו כל הקיצין

                      ואני כל יום מיחלת
                      ועכשיו הרבה יותר
                      לחזות פני משיח מאחלת
                      כי סבלנו די והותר

                      אז אמא רחל
                      המשיכי להתפלל
                      ותגידי לאבא ש...
                      פזמון

                      מקווה שאהבתם אז שבע"זה בשנה הבאה אמא רחל תהיה כאן איתנו!, השיר הזה נכתב מעומק הלב וממקום של כולנו, מקווה, מחכה, ומתפלל, לגאולה!

                      אם האהבה הייתה מלחמה כמה חזק הייתם נלחמים?🧨🏁🖤

                      המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                      8
                      • בינינו לא משנהב בינינו לא משנה

                        את השיר הזה כתבתי עם מנגינה.🎻, אם שמתם לב בד"כ אני לא כותבת עם פזמון וכו' אבל הפעם המנגינה פשוט יצאה לי מתוך המילים🔊 (הייתי מתה לשיר אותה כאן...😋😉😉😁 ) אז אשמח לשמוע לחנים שלכם לשיר הזה🎵 כי יש לו הרבה ווריאציות...

                        אמא
                        אמא רחל מבכה
                        ועכשיו יותר מתמיד
                        כל דור היא רואה ורואה
                        איך האויב לכלותינו מתמיד

                        אז אני מבקשת
                        אבא אבא תשמע ת'תפילות
                        תראה איך אני מתפללת
                        אבא אבא תמלא משאלות
                        רק לחיות בארצינו בשקט

                        פזמון:
                        אבא תתבונן
                        בבניך השבויים
                        בגוף ובנפש
                        אותך מבקשים
                        ומקבלים שבת
                        כן גם הרחוקים
                        והלוואי ועוד מעט
                        יכלו כל הקיצין

                        ואני כל יום מיחלת
                        ועכשיו הרבה יותר
                        לחזות פני משיח מאחלת
                        כי סבלנו די והותר

                        אז אמא רחל
                        המשיכי להתפלל
                        ותגידי לאבא ש...
                        פזמון

                        מקווה שאהבתם אז שבע"זה בשנה הבאה אמא רחל תהיה כאן איתנו!, השיר הזה נכתב מעומק הלב וממקום של כולנו, מקווה, מחכה, ומתפלל, לגאולה!

                        המחבל המחופשה מנותק
                        המחבל המחופשה מנותק
                        המחבל המחופש
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
                        #2747

                        -אמא-
                        את שויתרת
                        את שתסמנים העברת
                        שאת חתנך לא קיבלת
                        עדין לא נשברת
                        את שהראת לנו
                        שגם ממה שנראה סוף העולם
                        בסוף ניהיה טוב
                        את שלא התיאשת
                        את שתמיד ביקשת
                        את שבדרך נפטרת
                        וקבורה איי שם
                        את זאת שהורשת לנו כוחות
                        שהשארת לנו עוצמות
                        את התמודדת עם דברים גדולים
                        והשארת לנו לראות
                        שהדברים הקטנים
                        שנראים מסובכים
                        איתם אפשר להתגבר
                        אפשר לוותר עליהם
                        בשביל משפחה וילדים
                        -אמא-
                        תתפללי עלינו
                        אנחנו צריכים תתפילות שלך
                        אנחנו מחכים לך
                        פה הילדים הקטנים שלך.

                        ואוווו עשיתם לי חשק לכתוב גם על אמא
                        זה מה שיצא...

                        "קשה לשכוח אנשים
                        שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        6
                        • אבא תודהaא מנותק
                          אבא תודהaא מנותק
                          אבא תודהa
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2748

                          לב שלם
                          (קאבר לשיר עמ"י חי אילל גולן)

                          #בקרוב תזרח השמש
                          נדע ימים יפים מאלה
                          כך אומרות האגדות

                          #הכל יחזור לשלום
                          ויתגשם לך החלום
                          כמו בכל האמירות

                          ואיך הכל קורה לכולם חוץ ממני
                          ושוב ה'פעם אני נזרקת
                          וכמה כבר אפשר לבכות בלי דמעות
                          רק בלב אני צועקת

                          פזמון:
                          יאללה כבר די
                          נמאס לי ממלחמות מול היצר
                          הלב המת החי
                          רוצה אמת וצדק נשבעת לטוב בין היתר

                          והקדוש ברוך הוא עד ללב
                          מכיר את הכאב
                          ואת הנשמה שלי אוהב
                          שנשבר לי שוב הלב
                          הוא יבוא ויחבק
                          כי אין שלם מלב שבור

                          אוהוו אין שלם מלב שבור

                          #עשן דמעה וערפל
                          יום שמח יום אפל
                          והתקווה בלב עודה נשארת
                          ירידה לצורך עליה
                          מפנימה אני יחידה
                          באמונה ודמעות אני נלחמת

                          ואיך שוב אני נסדקת מהרוח
                          הורידה אותי לגמרי
                          בטוחה שזה יעבור, לא זמן לנוח
                          הלב שותת דם וצועק

                          פזמון...

                          לא אוהבת קאברים וכאלה..
                          אבל כשחסרה לי ההשראה להלחין ולכתוב אני מרגישה חייבת להביע את עצמי...

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          7
                          • מרבמ מנותק
                            מרבמ מנותק
                            מרב
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2749

                            מולך עומדים ,אמא
                            בתחינה זועקים
                            שתושיעי בנים
                            שעל אבל הם מסרבים.

                            הכל כאן מסתובב
                            כלום לא ברור
                            מידו של האויב
                            רוצח ארור.

                            ~אמא רחל~
                            בקשי בעדנו
                            שעלינו ירחם
                            מכל אויב,
                            על כל לוחם
                            המתקרב.

                            בשרי לנו ישועה
                            בנבל ובתרועה
                            בכף ידך
                            חזקי הלוחמים
                            לטובים בשרי הימים!

                            "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                            "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            8
                            • אדמיליםא מנותק
                              אדמיליםא מנותק
                              אדמילים
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2750

                              אפשר?...
                              כמה אפשר להיחנק
                              להרגיש שוב את הבדידות מכה בי
                              אפילו שאנחנו ביחד

                              כמה אפשר להיאנק
                              להיכנע שוב לחוקים של החיים
                              להמשיך עוד בפחד

                              כמה אפשר להשתנק
                              להתעוות שוב בלי דמעות, מילים
                              ואין עוד חמצן באוויר

                              כמה אפשר לזנק
                              לנסות שוב להגן על מה שנשאר
                              להישאר עם הלב, שביר

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              8
                              • כוכב לכתכ מנותק
                                כוכב לכתכ מנותק
                                כוכב לכת
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2751

                                שמש מאירה
                                בפניה זריחה
                                שולחת בקרניה
                                אהבה

                                יום עובר לעולם אינו חוזר
                                כמה טוב שיש לב
                                מספק לנו רגש
                                אוהב וחומל

                                לב גדול ואדום
                                מלא בגרעינים
                                נותן מקום ברווח
                                לכל היצורים

                                רגש מתרגש
                                מרטיב עשבים
                                הופך אותם לאט
                                לשושנים פורחים

                                אהבה ללא תנאי
                                בונה אמון
                                שלב אחר שלב
                                תשנה את הרצוי

                                אופטימיות לשמה
                                משנה מציאות
                                הופכת אותה להיות
                                עם חיות

                                חיוך בכל מצב
                                מקרב את החבר
                                גורם לו להיות
                                שמח ואוהב

                                נתינה בלי נגיעות
                                משנה מחשבה
                                הופכת את הרגש
                                משנאה לאהבה

                                סבלנות בזמן כאב
                                מחזקת האמונה
                                מצמיחה בלב תקוה
                                והרגשה בטוחה

                                אין דבר שלם מלב שבור,
                                קרוב ד' לנשברי לב
                                קרוב ד' לנשברי לב!

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                8
                                • מישהי מאמימ מנותק
                                  מישהי מאמימ מנותק
                                  מישהי מאמי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מאמי
                                  #2752

                                  כבר לא ישן לילות
                                  המחשבות הללו שוב באות
                                  מטרידות, מציקות
                                  כן, יש לי חרדות.

                                  אני מסוחרר
                                  מבולבל
                                  אומלל
                                  פשוט מטורלל
                                  המצב הזה מביא אותי לקצה
                                  מה אלוקים ממני רוצה?
                                  אני עדיין לא מוצא...

                                  אני רוצה לצעוק
                                  אבל כולם ישנים
                                  אני רוצה לירוק
                                  אבל כולם מתחבאים

                                  מה נותר לי לעשות?
                                  אולי לכתוב את המילים האילו
                                  ולהתפלל לנחמה
                                  או אולי להתפלל חזק חזק
                                  שתעלה כבר החמה...

                                  החיים הם לא להחזיק תמיד בקלפים הטובים, אלא להצליח לשחק טוב גם עם קלפים חלשים...

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  9
                                  • יהודי זה הכיי מנותק
                                    יהודי זה הכיי מנותק
                                    יהודי זה הכי
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2753

                                    לא יכולה להתנצל
                                    לא יכולה להתפתל
                                    לומר שלא בחרתי להתבלבל
                                    זה לא נכון וזה גם לא מקל

                                    אני בחרתי בשקר
                                    זה הופך הכל לעובר
                                    כי איכשהו לא בחרתי מעבר
                                    ללא לסבול יותר

                                    אז זהו, אני כאן,
                                    מסתובבת בבית מבולגן,
                                    ועל הדף מבזבזת ת'זמן
                                    הולכת בלי לראות לאן.

                                    אני לא יכולה להתנער
                                    לומר שזה סתם משהו אחר
                                    אני רציתי משהו שיחבר
                                    רציתי משהו שיסנוור

                                    הצלחתי.
                                    ברחתי.
                                    צרחתי.
                                    הלכתי.

                                    חזרתי.
                                    נשארתי.
                                    בחרתי.
                                    נשמרתי.

                                    אבל היום,
                                    כשהכל נעלם פתאום,
                                    ויש רק ריק איום,
                                    לא מרגישה בכלל יהלום.

                                    לא משנה כל מה שקיבלתי,
                                    לא משנה מה שהרווחתי,
                                    לא משנה מה שהבאתי,
                                    שאת הדרך שלי אני בחרתי.

                                    כשהראש מלא בזבל,
                                    והלב ממזמן התמכר להבל,
                                    וכשכבר אין כח להחזיק בחבל,
                                    כי כשל לי כבר כח הסבל,

                                    אז אין שום תועלת שתסתיר
                                    את מה שהצלחתי להסיר,
                                    ואין שום משהו חיובי שיחזיר
                                    את מה שהעלמתי באוויר.

                                    פשוט אין.

                                    בואו נגיד ביחד:
                                    אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                                    ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    12
                                    • אייל גלבוע 4א מנותק
                                      אייל גלבוע 4א מנותק
                                      אייל גלבוע 4
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2754

                                      מנסים לחזור לשגרה
                                      אולי היום לא תהיה אזעקה
                                      ולא נצטרך לחזור הביתה בבהלה
                                      או לומר לאמא היו ירוטים של פצצה

                                      "עשה את המוטל עליך וה' יעשה את המוטל עליו"
                                      סומכים על שיקוליו

                                      ואנחנו?
                                      עושים היסטוריה
                                      ומתפללים בכוונה
                                      לבוא גאולה
                                      נפגש בירושלים הבנויה
                                      עוד השנה!!!

                                      ציטוט-ספר ה"היום יום" חב"ד

                                      "צריך להשתדל שהמחר יהיה יפה הרבה יותר מהיום"🤍
                                      ציטוט-ספר ההיום יום חב"ד

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      9
                                      • אפרת גלבועא מנותק
                                        אפרת גלבועא מנותק
                                        אפרת גלבוע
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2755

                                        בס''ד
                                        אמונה
                                        כוחו וגבורתו מלא עולם
                                        מביט על כול אדם

                                        הכול אצלו מדויק
                                        שום דבר לא נמחק!

                                        מרע הולדתך
                                        ועד רגע מיתתך !

                                        אין דבר שנעשה בלי סיבה
                                        להכול יש תוצאה

                                        מי שילך בדרכו
                                        יהנה משכרו !

                                        כול רגע יקר
                                        כל מעשה נישמר

                                        לכן התחל עכשו
                                        ואל תהיה חייב!

                                        זה הזמן להשתנות
                                        לא צריך לחכות
                                        למשמע אזעקות!

                                        הלשון קולמוס הלב והניגון קולמוס הנפש (בעל התניא)

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        10
                                        • פונץ' בננהפ מנותק
                                          פונץ' בננהפ מנותק
                                          פונץ' בננה
                                          צוות פיקוח
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2756

                                          בס"ד
                                          ~לחייך חזרה...

                                          זה מתיש, להיות אדיש,
                                          מול מראה שבורה.
                                          בלי לראות חוזק באיש,
                                          ליד תקרה סדוקה..

                                          ותמיד אומרים לי-
                                          אל תחפש אשמים,
                                          אל תיפול להימורים,
                                          גם בימים קשים-
                                          תשמור על איפוקים.

                                          תחפש נקודת חוזק,
                                          שתדליק בך תנורה.
                                          תרגיש הכי חזק באופק,
                                          ותמצא תדרך- לחייך חזרה..

                                          המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          14

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול