מקצבים לטיירוס 5
-
@ארי-6-0 בוא, הסט שלו (מוטי רוזנפלד) בכלל לא כזה מושלם, למי שמבין עניין יש שם הרבה בעיות של בלאנס, סדר, ואיכות..
בדאנסים והטראקים יש דברים נוראיים ובעיקר דגימות צורמות ומציקות..
בסעודה הוא באמת מושלם..
יש לו הרבה במה להשתפר.. הסט שלו בכלל לא מושלם. והרבה אומרים את זה.
זה גם מניסיון אישי. -
@ר-איד תגיד מה שתגיד אתה עף אני מנגן גם על חומר של יוחנן ולפני חושד קניתי של מוטי רוזנפלד מושלם קטן על זה על תסבן עם מלים מקצועיות לא לדעתי אף חומר בפרט הדנסים החדשים שלו אתר הזה בנתים חוץ מילד בן 13 שקנה אני לא שעממתי על אף אחד שקנה
@ארי-6-0 אמר במקצבים לטיירוס 5:
@ר-איד תגיד מה שתגיד אתה עף אני מנגן גם על חומר של יוחנן ולפני חושד קניתי של מוטי רוזנפלד מושלם קטן על זה על תסבן עם מלים מקצועיות לא לדעתי אף חומר בפרט הדנסים החדשים שלו אתר הזה בנתים חוץ מילד בן 13 שקנה אני לא שעממתי על אף אחד שקנה
אין מה לעשות, יש אנשים שמעניין אותם מקצועיות על שלל מה שהיא אומרת ולא רק בום בום של דאנסים וטראקים..
והוא לא בדיוק שם.. -
@ארי-6-0 אמר במקצבים לטיירוס 5:
@ר-איד תגיד מה שתגיד אתה עף אני מנגן גם על חומר של יוחנן ולפני חושד קניתי של מוטי רוזנפלד מושלם קטן על זה על תסבן עם מלים מקצועיות לא לדעתי אף חומר בפרט הדנסים החדשים שלו אתר הזה בנתים חוץ מילד בן 13 שקנה אני לא שעממתי על אף אחד שקנה
אין מה לעשות, יש אנשים שמעניין אותם מקצועיות על שלל מה שהיא אומרת ולא רק בום בום של דאנסים וטראקים..
והוא לא בדיוק שם.. -
@ר-איד מוזר שיש לו 220 לקחות וכולם רוצים דאאנסים תקשיב את מארש שלו תקשיב את סעודה אני מנגן כמה שנים אני קצת מכיר חומרים
-
@ארי-6-0 לא אמרתי בכלל שהוא גרוע...
רק מי שמבין ימצא אצלו לא מעט בעיות מקצועיות..
הקלידנים הגדולים הגדולים לא ממש עם הסטים שלו..
עזוב את איציק אייזנשטט שהוא מטורף ועוד שתיים שלוש.. הרוב לא. -
@ארי-6-0 לא אמרתי בכלל שהוא גרוע...
רק מי שמבין ימצא אצלו לא מעט בעיות מקצועיות..
הקלידנים הגדולים הגדולים לא ממש עם הסטים שלו..
עזוב את איציק אייזנשטט שהוא מטורף ועוד שתיים שלוש.. הרוב לא. -
@ר-איד מי שמוליק לוטרמן בתירוס יש לו את חומר שלו איציק מנדי ברנדוין חיים בריער ועוד מלא גדולים אל תגיד דברים שאתה לא יודע
-
@ר-איד מי שמוליק לוטרמן בתירוס יש לו את חומר שלו איציק מנדי ברנדוין חיים בריער ועוד מלא גדולים אל תגיד דברים שאתה לא יודע
-
@ר-איד מי שמוליק לוטרמן בתירוס יש לו את חומר שלו איציק מנדי ברנדוין חיים בריער ועוד מלא גדולים אל תגיד דברים שאתה לא יודע
-
@ארי-6-0 אגב יש תזמרות גדולה שאני לא יפרסם את שמה ששאלתי אתו לפני שקניתי ומישתמש בחומר הזה
-
@ארי-6-0 שמוליק לוטרמן הוא אמנם קלידן גדול, אבל בחתונות שלו שומעים חוסר ידיעה בסיסי באקורדים ושומעים נגינה בסיסית לחלוטין.
אמרתי כמה פעמים 'הוא קלידן גדול, וזה לא באשמתו' -
@ארי-6-0 שמוליק לוטרמן הוא אמנם קלידן גדול, אבל בחתונות שלו שומעים חוסר ידיעה בסיסי באקורדים ושומעים נגינה בסיסית לחלוטין.
אמרתי כמה פעמים 'הוא קלידן גדול, וזה לא באשמתו' -
@ארי-6-0 תכתוב בצורה תקינה, לא הבנתי מה כתבת.
אבל כל מי שמכיר אקורדים יעיד ששמוליק לוטרמן חלש בזה מאוד. -
@ארי-6-0 קח למשל טראקים של יונחן אורי: איך הכל נשמע הפקה, מסודר, מתוקתק, ועובר טוב באוזן לא כמו הצלילים הצורמים מחרישי האוזניים של 'רונזפלד'
-
@ר-איד היה לי את של יוחנן עד עשו אני מסביר לכה לפני חודש קנתי של רוזנפלד אני חושב שהרבה יותר מוצלח תרשיב את סט דאנסים החדשים שלו אחר כך תדבר אית מבין גדול
-
וזה שהוא מנהל כלים (או בעברית: מנהל תזמורת, מפיק) זה לא אומר כלום.. הוא לא עושה בס אקורד.. כותב כמה תפקידים חמודים.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות