מקצבים לטיירוס 5
-
@שמחה-מוזיקה כתבתי למעלה שאין זמן קבוע .עכשיו יש לו גם כמה מקצבים שיש את זה רק לו בינתיים
פוסט זה נמחק! -
@שמחה-מוזיקה כתבתי למעלה שאין זמן קבוע .עכשיו יש לו גם כמה מקצבים שיש את זה רק לו בינתיים
@למדן אז זה אומר שיכול להיות ששתי אנשים קנו אצל יוחנן כל אחד בשנה אחרת ושנה אחת יוחנן השקיע מקצבים וההוא שקנה באותו שנה התמזל מזלו והרוויח במשך השנה הזאת הרבה מקצבים חדשים (יוחנן נותן למשך שנה חינם מקצבים ) ויכול להיות אחד שקנה בשנה שיוחנן לא בנה במשך השנה כמעט כלום ואז ההוא קיבל קצת מקצבים
לא??? -
@למדן אז זה אומר שיכול להיות ששתי אנשים קנו אצל יוחנן כל אחד בשנה אחרת ושנה אחת יוחנן השקיע מקצבים וההוא שקנה באותו שנה התמזל מזלו והרוויח במשך השנה הזאת הרבה מקצבים חדשים (יוחנן נותן למשך שנה חינם מקצבים ) ויכול להיות אחד שקנה בשנה שיוחנן לא בנה במשך השנה כמעט כלום ואז ההוא קיבל קצת מקצבים
לא???@שמחה-מוזיקה לא כי הוא נותן לכל מי שקנה גם את הישן
-
@שמחה-מוזיקה לא כי הוא נותן לכל מי שקנה גם את הישן
@למדן את זה הבנתי שמי שקונה מקבל גם את הישן
אני אומר ככה שני אנשים שילמו לו 8000 שקל אחד קנה בשנת תשפב ועד תשפג הוא מקבל מקצבים חינם מיוחנן כל מה שיוחנן חידש השנה הזאתי
ועכשיו אחד קנה בתשפג ועד תשפד הוא מקבל מקצבים חינם מיוחנן כל מה שיוחנן חידש השנה הזאתי
אז אני אומר שבגלל שיוחנן לא אומר כל כמה זמן הוא נותן עוד מקצבים חדשים והוא לא אומר גם עוד כמה הוא יתן בשנה שהוא יבנה
אז יוצא ששתי אנשים קנו ב 8000 שקל ונגיד שההוא שקנה בתשפב באותו שנה יוחנן השקיע וההוא מקבל כל כמה חודשים עד תשפג מקצבים חדשים ויש את ההוא שקנה בתשפג ובאותו שנה יוחנן כמעט לא בנה אז יוצא שהוא קנה ב 8000 שקל סט מקצבים והוא קיבל עד תשפד כמה מקצבים
ווהוא שקנה בתשפב קנה גם ב8000 שקל וכל כמה זמן הוא קיבל עוד סחורה חדשה ועוד סחורה חדשה עד תשפג -
@למדן את זה הבנתי שמי שקונה מקבל גם את הישן
אני אומר ככה שני אנשים שילמו לו 8000 שקל אחד קנה בשנת תשפב ועד תשפג הוא מקבל מקצבים חינם מיוחנן כל מה שיוחנן חידש השנה הזאתי
ועכשיו אחד קנה בתשפג ועד תשפד הוא מקבל מקצבים חינם מיוחנן כל מה שיוחנן חידש השנה הזאתי
אז אני אומר שבגלל שיוחנן לא אומר כל כמה זמן הוא נותן עוד מקצבים חדשים והוא לא אומר גם עוד כמה הוא יתן בשנה שהוא יבנה
אז יוצא ששתי אנשים קנו ב 8000 שקל ונגיד שההוא שקנה בתשפב באותו שנה יוחנן השקיע וההוא מקבל כל כמה חודשים עד תשפג מקצבים חדשים ויש את ההוא שקנה בתשפג ובאותו שנה יוחנן כמעט לא בנה אז יוצא שהוא קנה ב 8000 שקל סט מקצבים והוא קיבל עד תשפד כמה מקצבים
ווהוא שקנה בתשפב קנה גם ב8000 שקל וכל כמה זמן הוא קיבל עוד סחורה חדשה ועוד סחורה חדשה עד תשפג@שמחה-מוזיקה 1 מה שנכון נכון
2 מאיפוא אתה ללוקח שזה שנה ?! זכור לי שיותר
3 בעדכון אחרון ששלח אז היה אנשים שהיו צריכים לשלם לו 450 בגלל זה
ולא 8000 כמו שאתה חושב הוא לא מטומטם -
פוסט זה נמחק!
-
@המוזיקאי
אתה אכן צודק במידת מה במקצבים האלקטרוניים וכו׳
אבל לגבי המקצבים החסידיים הכוונה לקטרון+אלסוס+מוטיף יש את האחד והיחיד ״יוסל רוזנפלד״ מתולדות אהרן ואין מתחרה עליו הדגימות שלו הם ברמה מעל כולם זה פשוט אחד לאחד והסאונד זה וואחד וואווו וכל הקלידנים הגדולים משתמשים עם החומר שלו כדוגמת מושי מנדלסון. מנדי גולדברג. הרשי סגל. יואלי מרקוביץ. חזקי כץ. ועוד הרבה, גם ידוע שמנדלסון לא רצה לעזוב את הקטרון עד שיוסל עשה את הקטרון על הטיירוס, וכל אלה שדוגמים היום את הקטרון מנסים לחקות, אבל זה לא זה
בקיצור כל מי שמחפש להישמע כמאיר אדלר עם הקטרון שיקח את הדגימות של יוסל רוזנפלד -
@tyros5 אתה כמעט צודק !
מהבחינה של אחד על אחד יש יותר טובים כמו צביקי לוין
אבל מבחינה הרמונית שהבראס והקטרון ישמעו מסונכרנים ברור שיוסל לקח.
(יוסל עשה כמה שיפורים שקצתתתת הורידו מהאותנתיות אבל זה היה שווה את זה) -
@פייביש אגב התקיה של צביקי לוין נימכרה למוטי רוזנפלד ועבד על מלא שיפורים וזה אמור לצאת עוד חודש בערך אני שעמתי את זה זה לא ראוה את יוסל רוזנפלד בכלל זה הולך לכבוש
-
@ארי-6-0 לדעתי נסחפת!
אגב אני מכיר מישהו שדגם את הקטרון לפני שבועיים ברמה מטורפת
אני לא רוצה להזכיר את שמו אבל ישלו את אותו בעייה של לוין שאין סינכרון בין הסאונדים
מה שיוסל הצליח לעשות ואאאאאאאף אחד אחר לא הצליח -
@ארי-6-0 לדעתי נסחפת!
אגב אני מכיר מישהו שדגם את הקטרון לפני שבועיים ברמה מטורפת
אני לא רוצה להזכיר את שמו אבל ישלו את אותו בעייה של לוין שאין סינכרון בין הסאונדים
מה שיוסל הצליח לעשות ואאאאאאאף אחד אחר לא הצליח -
@פייביש ולכן באמת לוין עביר את זה למוטי רוזנפלד והו עבד על זה תקופה ועוד חודש הולך לצאת בשורה לכול אלה שמתים על קטרון ולא מסוגלים לעשות לו ברוך שפטרנו
-
@פייביש זה הכל . יוחנן אורי גם עשה את זה יחסית טוב בעדכון האחרון שלו
אוהב את זה יותר ממויטי רוזנפלד -
@פייביש זה הכל . יוחנן אורי גם עשה את זה יחסית טוב בעדכון האחרון שלו
אוהב את זה יותר ממויטי רוזנפלד -
@למדן ומוטי רוזנפלד עושה תיקיה חדשה לא קשור למה שהיה עד היום אף אחד עדיין עוד לא שמע את זה הבסיס מצבקי לוין ןכבר תקופה הארוכה שהוא עבד על זה ובעזרת השם עוד חודש תופתעו בענק
-
@למדן ומוטי רוזנפלד עושה תיקיה חדשה לא קשור למה שהיה עד היום אף אחד עדיין עוד לא שמע את זה הבסיס מצבקי לוין ןכבר תקופה הארוכה שהוא עבד על זה ובעזרת השם עוד חודש תופתעו בענק
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות