מקצבים לטיירוס 5
-
@המוזיקאי
אתה אכן צודק במידת מה במקצבים האלקטרוניים וכו׳
אבל לגבי המקצבים החסידיים הכוונה לקטרון+אלסוס+מוטיף יש את האחד והיחיד ״יוסל רוזנפלד״ מתולדות אהרן ואין מתחרה עליו הדגימות שלו הם ברמה מעל כולם זה פשוט אחד לאחד והסאונד זה וואחד וואווו וכל הקלידנים הגדולים משתמשים עם החומר שלו כדוגמת מושי מנדלסון. מנדי גולדברג. הרשי סגל. יואלי מרקוביץ. חזקי כץ. ועוד הרבה, גם ידוע שמנדלסון לא רצה לעזוב את הקטרון עד שיוסל עשה את הקטרון על הטיירוס, וכל אלה שדוגמים היום את הקטרון מנסים לחקות, אבל זה לא זה
בקיצור כל מי שמחפש להישמע כמאיר אדלר עם הקטרון שיקח את הדגימות של יוסל רוזנפלד -
@tyros5 אתה כמעט צודק !
מהבחינה של אחד על אחד יש יותר טובים כמו צביקי לוין
אבל מבחינה הרמונית שהבראס והקטרון ישמעו מסונכרנים ברור שיוסל לקח.
(יוסל עשה כמה שיפורים שקצתתתת הורידו מהאותנתיות אבל זה היה שווה את זה) -
@פייביש אגב התקיה של צביקי לוין נימכרה למוטי רוזנפלד ועבד על מלא שיפורים וזה אמור לצאת עוד חודש בערך אני שעמתי את זה זה לא ראוה את יוסל רוזנפלד בכלל זה הולך לכבוש
-
@ארי-6-0 לדעתי נסחפת!
אגב אני מכיר מישהו שדגם את הקטרון לפני שבועיים ברמה מטורפת
אני לא רוצה להזכיר את שמו אבל ישלו את אותו בעייה של לוין שאין סינכרון בין הסאונדים
מה שיוסל הצליח לעשות ואאאאאאאף אחד אחר לא הצליח -
@ארי-6-0 לדעתי נסחפת!
אגב אני מכיר מישהו שדגם את הקטרון לפני שבועיים ברמה מטורפת
אני לא רוצה להזכיר את שמו אבל ישלו את אותו בעייה של לוין שאין סינכרון בין הסאונדים
מה שיוסל הצליח לעשות ואאאאאאאף אחד אחר לא הצליח -
@פייביש ולכן באמת לוין עביר את זה למוטי רוזנפלד והו עבד על זה תקופה ועוד חודש הולך לצאת בשורה לכול אלה שמתים על קטרון ולא מסוגלים לעשות לו ברוך שפטרנו
-
@פייביש זה הכל . יוחנן אורי גם עשה את זה יחסית טוב בעדכון האחרון שלו
אוהב את זה יותר ממויטי רוזנפלד -
@פייביש זה הכל . יוחנן אורי גם עשה את זה יחסית טוב בעדכון האחרון שלו
אוהב את זה יותר ממויטי רוזנפלד -
@למדן ומוטי רוזנפלד עושה תיקיה חדשה לא קשור למה שהיה עד היום אף אחד עדיין עוד לא שמע את זה הבסיס מצבקי לוין ןכבר תקופה הארוכה שהוא עבד על זה ובעזרת השם עוד חודש תופתעו בענק
-
@למדן ומוטי רוזנפלד עושה תיקיה חדשה לא קשור למה שהיה עד היום אף אחד עדיין עוד לא שמע את זה הבסיס מצבקי לוין ןכבר תקופה הארוכה שהוא עבד על זה ובעזרת השם עוד חודש תופתעו בענק
-
@ארי-6-0 כל הזמן אומרים שהולך להוציא גם דאנסים תכלס משהוצאי עד היום ת'אמת הוא מאכזב כל פעם מחדש
הקטרון עוד לא שמעתי
ויוחנן כל הזמן מתעדכן נכון שהוא לא שולח כל הזמן עדכונים לאלו שקנו אבל לו עצמו דברים הזויים.... -
@ארי-6-0 כל הזמן אומרים שהולך להוציא גם דאנסים תכלס משהוצאי עד היום ת'אמת הוא מאכזב כל פעם מחדש
הקטרון עוד לא שמעתי
ויוחנן כל הזמן מתעדכן נכון שהוא לא שולח כל הזמן עדכונים לאלו שקנו אבל לו עצמו דברים הזויים.... -
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות