מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....
-
@ortal אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:
@רוני-3
Nissim Black & Levi Robin Lifted
I've been down
I've been twisted
Oh lord, get me lifted
So many battle on the home front
I think I'm goona need a backup
Every time I think I've got it
Then I seem to stumble backwards
So many surprises when you rise
The little things become so giant
Confusion takes ahold of me
Than I forget who I am
But I dont forget who's I am
I need restoration
Hangin on for dear life
Thinking how a could escape here
I've been endowed with great fear
Picking up pieces from my pieces
I've been shattered many times
Than they wonder why I'm sleepless
But please don't leave me speechless
And my my prayers always reach this
I can move mountains when I speak to you
No matter how far the jump I leap to you
Can't keep me from you
I've been down
I've been twisted
Oh lord, get me lifted
I look for the stars
When there's no limit
Oh lord, get me lifted
Yeh
The hardest thing to deal with
Is to move without fellingsתודה אבל זה לא המילים
-
@תמי אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:
שלום
אשמח לקבל את המילים לשיר של
שלום למר
אמר ר יוחנן
תודהאמר רבי יוחנן בכל מקום שאתה מוצא גדולתו של הקדוש ברוך הוא
אמר רבי יוחנן שם אתה מוצא ענותנותו של הקדוש ברוך הואפאר די וועלט, פאר די גאנצע וועלט,
ביסטו א מלך, א מלך, א מלך, אליין,
און פאר מיר,
אבער פאר מיר,
ביסטו א טאטע, א טאטע,
טאטעניו מיין. -
@פלוניתוש
תראה לי את הדרך הביתה
יודע שת'ה פה אבל אבא
תסדר לי ת'ראסה, היצר עושה תי' בבעסה
למה?!
שטוף אותי באמונה, תתן לי הכל מתנה
אני בן מפונק רוצה להיות רק שלך, תמיד אתה כאן
מחזיק לי תיד, אומר לי תחזיק מעמד,
תמשיך להאמין בי!
אבל אבא בקשה, תתן לי אתה אמונה,
מרגיש שיורים בי,
חצים, תמיד משטים בי,
אומרים על שמאל הוא ימין, עכבר שהוא פיל,
ואני מאמין כי,
אתה שחונן דעת לאנשים
ומלמד לאנוש בינה
תלמד תי' אולי נוסחה
איך מבטלים את הרע
צריכים להתפלל? תתן לי תפילה! אני ילד קטן!
אני לא מסוגל לבד
אנלא גוף אני נשמה
ה' אני חלק ממך
רחם עליי בקשה כי
פזמון:
באמת אני רק נשמה
וחוץ ממני וממך אין עולם
והסירה היא מטלטלת בלב ים
אתה מחזיק לי את היד
ואני שם עליך ראש תמיד כל הזמן
אתה מלטף ומנשק אותי גם
מתמוגג ואז מוחא לי כפיים
על כל רגע אמונהשוב בא לילה, שוב בא קור
שוב פעם אבא, יש פה חור?!
תן לי אור! קר לי, בא
אל תלך לי, רגע,
אנלא רציתי את כל זה, פתאום אני פה
בלילה בים ני שומע קולות
תיקח את המיקרופון ככה נכון
עכשיו ת' מותג, בובת תיאטרון
תהיה עומר אדם תביא תמליון
פתאום מחבקים אותי לא כמו אתמול, כוונת לראש,
קוראים לי גדול, לחתור אל הצד הזה?
זה נראה מסוכן, זה מרגיש אפל, כמו כזה -
ואי, די, אלייצ חזר? מה, הוא זמר!
איפה הוא גר? רגע, במי הוא בחר?
תשמע תשירים שהוא שר
נשמע לי מוזר, משחק אותה רב
עושה הופעות, זה מותר?
אולי הוא מוכשר
אבל בא תשמע מה הוא אמר
בא תשמע מה הוא אמר! פרסם באתר!
ה' אני אוהב אותך
הגלים מאיימים עליי
וממשיך לחפש אותך
איך חוזרים מכאן? הישיבה זה שם?
מחפש את ירושלים
אני לא גוף אני נשמה
אנ'לא גוף אני נשמה
רק נשמהבאמת אני רק נשמה
וחוץ ממני וממך אין עולם
והסירה היא מטלטלת בלב ים
אתה מחזיק לי את היד
ואני שם עליך ראש תמיד כל הזמן
אתה מלטף ומנשק אותי גם
מתמוגג ואז מוחא לי כפיים
על כל רגע אמונהסי פארט:
על כל רגע אמונה, שלי
על כל רגע אמונה, שלי, שלי -
@יוסיה איזה שיר
-
@יוסיה איזה שיר
@רות-רפפורט כל השירים
-
@רות-רפפורט כל השירים
@יוסיה אחד עד עשר:
בחלומי נרדם על הגה
ומתעורר בבהלה
המון המון לילות כאלה
אבל ממשיך כי אין ברירהובאמת כבר לא יודע
לאן הכביש הזה מוליך
מדליק ת׳רדיו ושומע
פוליטיקאי עצבניוזה שידור חוזר, שלוש בלילה
שידור חוזר, כי אין חדש
האגו שולט גם בציון גם ברמאללה
רואים קרוב רואים מטושטשואם אתה אחד
איך ספרתי עד עשר?
זה שוב ושוב אני במבוך המראות
כבר לא מחפש מילים שיתנו לזה שכל
רוצה רק לאהוב ולרקוד ולחיותאו או או או או...
פוחד להתמכר לכתר
לשד הבלתי מנוצח
לגמור לבד, לחיות בשקר
פוחד למות, להשכחלא נבואה דרשתי, לא נירוונה
לא לדבר גבוהה-גבוהה
רק לשבת עם השבט
ולנשום את פרדס חנה
ביקשתי לנו אהבהואם הכל אחד
איך ספרתי עד עשר?
זה שוב ושוב אני במבוך המראות
כבר לא מחפש מילים שיתנו לזה שכל
רוצה רק לנסות ולטעות ולחיותאו או או או או...
בחלומי אני נוסע
ושוב ההגה בין ידיי
מדליק ת׳רדיו ושומע
קול המון כקול שקיושוב בחירות אבל עוד לא בחרתי
כי אין למי ואין למה
אם אני לא המושל על המשל אליו נמשלתי
אז מי ימציא לי נחמה?ושוב הכל אחד
ושוב הכל עשר
ושוב ושוב אני במבוך המראות
כבר לא מחפש מילים שיתנו לזה שכל
רוצה רק לנסות ולטעות ולחיותאו או או או או…
ושוב ושוב אני מבוך המראות
כבר לא מחפש מילים שיתנו לזה שכל
רוצה רק לאהוב ולרקוד ולחיותאו או או או או…
אחריך:
אחד האם שומע
איך אני שוב לא נרדם
אומרים שאתה מלך
אז אולי תרד לעם
אתה זוכר לילות בוואדי עם גיטרה
הייתי שר לך ת׳לב שלי עכשיו מהכבר אין לי קול לצעוק אייכה
הייתי מת עכשיו ללכת אחריך במדבר
ואין לזה שום טעם בלעדיך
אני לא זוכר מתי אבדו לי עקבותיך
ונשארתי רק אניכל נבואות הזעם התגשמו בי כמובן
גם בן המלך לא מצא מקום על השולחן
וזה לא סוף כי אין שום סוף אבל קיוויתי
שתרפא אותי גם כשכבר לא ניסיתיכבר אין לי קול לצעוק אייכה
הייתי מת עכשיו ללכת אחריך במדבר
ואין לזה שום טעם בלעדיך
אני לא זוכר מתי אבדו לי עקבותיך
ונשארתי רק אניכבר אין לי קול לצעוק אייכה
הייתי מת עכשיו ללכת אחריך במדבר
ואין לזה שום טעם בלעדיך
אני לא זוכר מתי אבדו לי עקבותיך
ונשארתיהייתי מת עכשיו ללכת אחריך במדבר
ואין לזה שום טעם בלעדיך
אנ׳לא זוכר מתי אבדו לי עקבותיך
ונשארתי רק אני -
@רוני-3
מיליםפעם היו ימים יפים
ימים טובים מאלה
העולם היה תמים
ידענו את הדרךאז אמרו החכמים
שהעולם כמו גשר -
צר מאוד אבל הלב -
מאמין, אפשר אחרתאולי יבוא היום
אולי נזכה לראות
גם אם נוכל לחיות
לחיות ולא לטעות
מתי זה יתגשם
מתי כבר נתפעם
אולי אולי / מתי מתי
יבוא היוםפעם היו ימים יפים
ימים טובים מאלה
עכשיו קשה להאמין
המציאות אחרתאז היינו כחולמים
על אנשים בדרך
יבוא היום שבו נשיר
ברחובות האלה -
@רוני-3 בכיף
בשביל לתייג אותי יש לך בצד הפוסט סימון של תגובה תלחצי שם
ואם את רוצה לתייג אותי אז תלחצי על @ ותכתבי את השם של מי שאת רוצה לתיג ואם יש לו 2 שמות אז עושיםמקף באמצע לדוגמא @רוני-3
-
@רוני-3 בכיף
בשביל לתייג אותי יש לך בצד הפוסט סימון של תגובה תלחצי שם
ואם את רוצה לתייג אותי אז תלחצי על @ ותכתבי את השם של מי שאת רוצה לתיג ואם יש לו 2 שמות אז עושיםמקף באמצע לדוגמא @רוני-3
אפשר בבקשה את המילים לשיר יאסעלע של מענדל ראטה?
וכן בבקשה אם אפשר גם את של מאמע רחל שלו
תודה! -
אפשר בבקשה את המילים לשיר יאסעלע של מענדל ראטה?
וכן בבקשה אם אפשר גם את של מאמע רחל שלו
תודה!@ציפור-ירוקה
בבקשה:
אינדרויסן עס בלאזט א ווינט,
הייסע טרערן רינט,
די הארץ עס בענקט א צינד,
יאסעלע מיין קינד..
שוין אזא לאנגע צייט,
געפינט זיך אזוי ווייט,
אין היים נישט געוועהן,
אזוי לאנג נישט געזעהן..
געוועהן אזוי באחיינט,
ווער ס׳האט נאר זיין פנים געליינט,
וואס מ׳האט אויף איהם געמיינט,
א יעדער איינער וויינט..
פארלאזט דעם טאטנ׳ס וועג,
שוין לאנגע וואכן און טעג,
יאסעלע איך פרעג,
ווי טוהן אזא זאך מ׳מעג..צו האבן מיר דיך נישט געגעבן,
אונזער גאנצער לעבן,
פאר דיין הצלחה געטהון אזוי שטרעבן,
נישט געשלאפן בייטאג און ביינאכט,
און נאר פון דיר געטראכט,
דיך צו האדעווען פון אלץ קליין קינד -איז גארנישט געוועהן לייכט,
אונזער הארץ ביסטו געוועהן,
ווער קען גלייבן וואס איז געשעהן,
יאסעלע דאס הארץ עס גייט אויס - צו דיך זעהן..אאיי יאסעלע - אונזער הארץ אונזער לעכטיג קרוין,
ווי האסטו פארדרויסן,
אונזער בלוט פארגאסן,
וויאזוי קענסטו אנגיין,
דיין טאטי און מאמי׳ס ביטער געוויין..
אאיי יאסעלע - אונזער הארץ אונזער לעכטיג קרוין,
דיין טאטע און מאמע,
און די גאנצע משפחה צוזאמען,
אוי ווי שטארק מיר בענקען נאך דיר,
יאסעלע מיר ווארטן ביים טהיר..אין א צימער גאר קליין,
זיצט ער דארט אליין,
שפעט אין די נאכט,
מיט אויגן צוגעמאכט..
מיט ווייטאג פארקלערט,
צובראכן און צושטערט,
צום חיידער יארן,
געלאפן די זיכרון..
געזעצן אויפן ארט,
נישט פארשטיינען קיין ווארט,
פארשעמט צובראכן,
פון חברים צושטאכן..
אהיים אנטלאפן,
דערנאך פון חיידער געווארפן,
דעם גלות דעם לאנגען,
שוין דעמאלט׳ס אנגעפאנגען..אין ישיבה אריין,
אוי ווי ביטער די פיין,
רבי עקיבא אייגער -געפאדערט פון איהם צו זיין,
טאטי כ׳האב געזוכט נאר מיין וועג,
און וויינען ביינאכט איך פלעג,
ווייל איך קען נישט זיין רבי עקיבא אייגר- אויב זאגן איך מעג,
מיין נאמען איז יאסעלע שווארץ,
איך קען לערנען און זינגען מיט הארץ,
אבער טאטי זיי מיר מוחל איך קען נישט זיין וואס פון מיך עטץ ווארט׳ס..איי איי טאטע מאמע,
איך טוה מיט אייך וויינען צוזאמען,
מיין נשמה אזוי פארווארפן,
זיך ערגעץ נישט געטראפן,
אוי ווי ביטער איז מיין צער,
ס׳שטייט דאך על פי דרכו חנוך לנער..
איי איי טאטע מאמע,
ווער האט פארלאשן מיינע פלאמען,
איך קען לערנען און ארבעטן גוט,
איך קען זיין אן ערליכע ייד,
אוי ווי שטארק איך בענק מיך אהיים,
מיין ביטערן גלות צו זיין שוין מסיים..יידן טייערע,
שוין נישט דא קיין ברירה,
אזויפיל נשמות,
מיט שווערע מלחמות..
מיט ווייטאג און פיין,
טרעפן זיך נישט איין,
זיי זוכן א וועג,
שוין לאנגע יארן און טעג..געקומען שוין די צייט,
טראכטן אביסעלע ווייט,
יאסעלע האט אויך א לעכטיג נשמה געהאט,
און ער וויינט און ער שרייט אן א שיעור,
טאטע מאמע מאכט׳ס אויף דאס טהיר,
ווייל איך קען נישט זיין דאס וואס עטץ ווילט׳ס- אויב זאגן איך מעג,
מיין נאמען איז יאסעלע שווארץ,
איך קען לערנען און זינגען מיט הארץ,
און וואס איז דען שלעכט מיט א קינד וואס איז אנדערש ווי אייך - אויב מעגן איך פרעג..אאיי יאסעלע - אונזער הארץ אונזער לעכטיג קרוין,
די ביסט דאך אזוי הייליג,
כל ישראל יש להם חלק,
אוי ווי שיין און לעכטיג די שיינסט,
אוי ווי דיין נשמה עס לייכט און גליינצט..
אאיי יאסעלע - דיין טאטע און מאמע בענקען זיך שוין,
מיר האבן דאס נישט געוואסט,
ווי הייליג און חשוב די ביסט,
עס בענקט און ווארט א יעדער אין שטוב,
וויאזוי די ביסט האבן מיר דיך ליב..
אוי הייליגער באשעפער - כרחם אב על בנים,
אוי אוי כן תרחם,
ברענג אונז שוין אויך אהיים,
ושבו בנים לגבולם,
קיין ירושלים עד עולם
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות