דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
1.7k פוסטים 376 כותבים 410.9k צפיות 41 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • רוני     . 3ר רוני . 3

    @ortal אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

    @רוני-3

    Nissim Black & Levi Robin Lifted

    I've been down
    I've been twisted
    Oh lord, get me lifted
    So many battle on the home front
    I think I'm goona need a backup
    Every time I think I've got it
    Then I seem to stumble backwards
    So many surprises when you rise
    The little things become so giant
    Confusion takes ahold of me
    Than I forget who I am
    But I dont forget who's I am
    I need restoration
    Hangin on for dear life
    Thinking how a could escape here
    I've been endowed with great fear
    Picking up pieces from my pieces
    I've been shattered many times
    Than they wonder why I'm sleepless
    But please don't leave me speechless
    And my my prayers always reach this
    I can move mountains when I speak to you
    No matter how far the jump I leap to you
    Can't keep me from you
    I've been down
    I've been twisted
    Oh lord, get me lifted
    I look for the stars
    When there's no limit
    Oh lord, get me lifted
    Yeh
    The hardest thing to deal with
    Is to move without fellings

    תודה אבל זה לא המילים

    ortalO מנותק
    ortalO מנותק
    ortal
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי ortal
    #1429

    @רוני-3 אנסה לבדוק שוב... את/ה יכול/ה אולי להקפיץ את השיר הזה ולתייג אותי בנושא שלו... שאדע למה את/ה מתכוונ/ת.

    כשאתה שמח - אתה נהנה מהמוזיקה,
    כשאתה עצוב – אתה מבין את המילים.
    😍Love everyone all the time🥰

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • רוני     . 3ר מנותק
      רוני     . 3ר מנותק
      רוני . 3
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1430

      __ניסים_בלאק___Fired_Up___מקורי(1).mp3

      @ortal
      זה השיר המדובר קוראים לו גם באגלית fired up
      תודה רבה !!!!!!!!!

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • תמית מנותק
        תמית מנותק
        תמי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1431

        שלום
        אשמח לקבל את המילים לשיר של
        שלום למר
        אמר ר יוחנן
        תודה

        מרבמ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • תמית תמי

          שלום
          אשמח לקבל את המילים לשיר של
          שלום למר
          אמר ר יוחנן
          תודה

          מרבמ מנותק
          מרבמ מנותק
          מרב
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1432

          @תמי אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

          שלום
          אשמח לקבל את המילים לשיר של
          שלום למר
          אמר ר יוחנן
          תודה

          אמר רבי יוחנן בכל מקום שאתה מוצא גדולתו של הקדוש ברוך הוא
          אמר רבי יוחנן שם אתה מוצא ענותנותו של הקדוש ברוך הוא

          פאר די וועלט, פאר די גאנצע וועלט,
          ביסטו א מלך, א מלך, א מלך, אליין,
          און פאר מיר,
          אבער פאר מיר,
          ביסטו א טאטע, א טאטע,
          טאטעניו מיין.

          "אפשר לשאול אותך שאלה?"
          "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • ר מנותק
            ר מנותק
            רוחלה כהן
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1433

            @פלוניתוש
            תראה לי את הדרך הביתה
            יודע שת'ה פה אבל אבא
            תסדר לי ת'ראסה, היצר עושה תי' בבעסה
            למה?!
            שטוף אותי באמונה, תתן לי הכל מתנה
            אני בן מפונק רוצה להיות רק שלך, תמיד אתה כאן
            מחזיק לי תיד, אומר לי תחזיק מעמד,
            תמשיך להאמין בי!
            אבל אבא בקשה, תתן לי אתה אמונה,
            מרגיש שיורים בי,
            חצים, תמיד משטים בי,
            אומרים על שמאל הוא ימין, עכבר שהוא פיל,
            ואני מאמין כי,
            אתה שחונן דעת לאנשים
            ומלמד לאנוש בינה
            תלמד תי' אולי נוסחה
            איך מבטלים את הרע
            צריכים להתפלל? תתן לי תפילה! אני ילד קטן!
            אני לא מסוגל לבד
            אנלא גוף אני נשמה
            ה' אני חלק ממך
            רחם עליי בקשה כי
            פזמון:
            באמת אני רק נשמה
            וחוץ ממני וממך אין עולם
            והסירה היא מטלטלת בלב ים
            אתה מחזיק לי את היד
            ואני שם עליך ראש תמיד כל הזמן
            אתה מלטף ומנשק אותי גם
            מתמוגג ואז מוחא לי כפיים
            על כל רגע אמונה

            שוב בא לילה, שוב בא קור
            שוב פעם אבא, יש פה חור?!
            תן לי אור! קר לי, בא
            אל תלך לי, רגע,
            אנלא רציתי את כל זה, פתאום אני פה
            בלילה בים ני שומע קולות
            תיקח את המיקרופון ככה נכון
            עכשיו ת' מותג, בובת תיאטרון
            תהיה עומר אדם תביא תמליון
            פתאום מחבקים אותי לא כמו אתמול, כוונת לראש,
            קוראים לי גדול, לחתור אל הצד הזה?
            זה נראה מסוכן, זה מרגיש אפל, כמו כזה -
            ואי, די, אלייצ חזר? מה, הוא זמר!
            איפה הוא גר? רגע, במי הוא בחר?
            תשמע תשירים שהוא שר
            נשמע לי מוזר, משחק אותה רב
            עושה הופעות, זה מותר?
            אולי הוא מוכשר
            אבל בא תשמע מה הוא אמר
            בא תשמע מה הוא אמר! פרסם באתר!
            ה' אני אוהב אותך
            הגלים מאיימים עליי
            וממשיך לחפש אותך
            איך חוזרים מכאן? הישיבה זה שם?
            מחפש את ירושלים
            אני לא גוף אני נשמה
            אנ'לא גוף אני נשמה
            רק נשמה

            באמת אני רק נשמה
            וחוץ ממני וממך אין עולם
            והסירה היא מטלטלת בלב ים
            אתה מחזיק לי את היד
            ואני שם עליך ראש תמיד כל הזמן
            אתה מלטף ומנשק אותי גם
            מתמוגג ואז מוחא לי כפיים
            על כל רגע אמונה

            סי פארט:
            על כל רגע אמונה, שלי
            על כל רגע אמונה, שלי, שלי

            שירבו השמחות! והעיקר שיהיו בלב שמח
            (יובל סטופל)❣️

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • פ מנותק
              פ מנותק
              פלוניתוש
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1434

              פשוט שיר מוששששששששש

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • דוד 33ד מנותק
                דוד 33ד מנותק
                דוד 33
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1435

                יש למישהו את המילים של השיר 'חנינא'?

                נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • דוד 33ד דוד 33

                  יש למישהו את המילים של השיר 'חנינא'?

                  נ מנותק
                  נ מנותק
                  נעמי ה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1436

                  @דוד-33
                  של חנן בן ארי?

                  דוד 33ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • נ נעמי ה

                    @דוד-33
                    של חנן בן ארי?

                    דוד 33ד מנותק
                    דוד 33ד מנותק
                    דוד 33
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1437

                    @נעמי-ה לא, של אהרל'ה סאמעט

                    נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • דוד 33ד דוד 33

                      @נעמי-ה לא, של אהרל'ה סאמעט

                      נ מנותק
                      נ מנותק
                      נעמי ה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי נעמי ה
                      #1438

                      @דוד-33 מילות השיר:
                      בכל יום ויום בת קול יוצאת ואומרת כל העולם כולו ניזון בשביל חנינא בני וחנינא בני דיו בקב חרובים מערב שבת לערב שבת, חנינא מיין קינד, חנינל'ה...
                      יכול להיות שזה המילים?
                      אני פשוט לא מכירה את השיר...

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • י מנותק
                        י מנותק
                        יוסיה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1439

                        יש מצב למילים מהדיסק החדש של חנן בן ארי?

                        רות רפפורטר תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • י יוסיה

                          יש מצב למילים מהדיסק החדש של חנן בן ארי?

                          רות רפפורטר מנותק
                          רות רפפורטר מנותק
                          רות רפפורט
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1440

                          @יוסיה איזה שיר

                          "יהודי אף פעם לא מתייאש
                          תמיד יישאר לו איזה תקווה קטנה בלב"
                          (אני)

                          י תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • רות רפפורטר רות רפפורט

                            @יוסיה איזה שיר

                            י מנותק
                            י מנותק
                            יוסיה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1441

                            @רות-רפפורט כל השירים

                            אלישא תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • י יוסיה

                              @רות-רפפורט כל השירים

                              אלישא מנותק
                              אלישא מנותק
                              אליש
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי אליש
                              #1442

                              @יוסיה אחד עד עשר:

                              בחלומי נרדם על הגה
                              ומתעורר בבהלה
                              המון המון לילות כאלה
                              אבל ממשיך כי אין ברירה

                              ובאמת כבר לא יודע
                              לאן הכביש הזה מוליך
                              מדליק ת׳רדיו ושומע
                              פוליטיקאי עצבני

                              וזה שידור חוזר, שלוש בלילה
                              שידור חוזר, כי אין חדש
                              האגו שולט גם בציון גם ברמאללה
                              רואים קרוב רואים מטושטש

                              ואם אתה אחד
                              איך ספרתי עד עשר?
                              זה שוב ושוב אני במבוך המראות
                              כבר לא מחפש מילים שיתנו לזה שכל
                              רוצה רק לאהוב ולרקוד ולחיות

                              או או או או או...

                              פוחד להתמכר לכתר
                              לשד הבלתי מנוצח
                              לגמור לבד, לחיות בשקר
                              פוחד למות, להשכח

                              לא נבואה דרשתי, לא נירוונה
                              לא לדבר גבוהה-גבוהה
                              רק לשבת עם השבט
                              ולנשום את פרדס חנה
                              ביקשתי לנו אהבה

                              ואם הכל אחד
                              איך ספרתי עד עשר?
                              זה שוב ושוב אני במבוך המראות
                              כבר לא מחפש מילים שיתנו לזה שכל
                              רוצה רק לנסות ולטעות ולחיות

                              או או או או או...

                              בחלומי אני נוסע
                              ושוב ההגה בין ידיי
                              מדליק ת׳רדיו ושומע
                              קול המון כקול שקי

                              ושוב בחירות אבל עוד לא בחרתי
                              כי אין למי ואין למה
                              אם אני לא המושל על המשל אליו נמשלתי
                              אז מי ימציא לי נחמה?

                              ושוב הכל אחד
                              ושוב הכל עשר
                              ושוב ושוב אני במבוך המראות
                              כבר לא מחפש מילים שיתנו לזה שכל
                              רוצה רק לנסות ולטעות ולחיות

                              או או או או או…

                              ושוב ושוב אני מבוך המראות
                              כבר לא מחפש מילים שיתנו לזה שכל
                              רוצה רק לאהוב ולרקוד ולחיות

                              או או או או או…

                              אחריך:

                              אחד האם שומע
                              איך אני שוב לא נרדם
                              אומרים שאתה מלך
                              אז אולי תרד לעם
                              אתה זוכר לילות בוואדי עם גיטרה
                              הייתי שר לך ת׳לב שלי עכשיו מה

                              כבר אין לי קול לצעוק אייכה
                              הייתי מת עכשיו ללכת אחריך במדבר
                              ואין לזה שום טעם בלעדיך
                              אני לא זוכר מתי אבדו לי עקבותיך
                              ונשארתי רק אני

                              כל נבואות הזעם התגשמו בי כמובן
                              גם בן המלך לא מצא מקום על השולחן
                              וזה לא סוף כי אין שום סוף אבל קיוויתי
                              שתרפא אותי גם כשכבר לא ניסיתי

                              כבר אין לי קול לצעוק אייכה
                              הייתי מת עכשיו ללכת אחריך במדבר
                              ואין לזה שום טעם בלעדיך
                              אני לא זוכר מתי אבדו לי עקבותיך
                              ונשארתי רק אני

                              כבר אין לי קול לצעוק אייכה
                              הייתי מת עכשיו ללכת אחריך במדבר
                              ואין לזה שום טעם בלעדיך
                              אני לא זוכר מתי אבדו לי עקבותיך
                              ונשארתי

                              הייתי מת עכשיו ללכת אחריך במדבר
                              ואין לזה שום טעם בלעדיך
                              אנ׳לא זוכר מתי אבדו לי עקבותיך
                              ונשארתי רק אני

                              יופי נמצא בכל דבר שאנו מתבוננים בו באהבה💕

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • רוני     . 3ר מנותק
                                רוני     . 3ר מנותק
                                רוני . 3
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1443

                                הי
                                יש למישהו את המילים לשיר ימים יפים של רולי דיקמן?
                                תודה

                                איציק דדיהא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • רוני     . 3ר רוני . 3

                                  הי
                                  יש למישהו את המילים לשיר ימים יפים של רולי דיקמן?
                                  תודה

                                  איציק דדיהא מנותק
                                  איציק דדיהא מנותק
                                  איציק דדיה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1444

                                  @רוני-3
                                  מילים

                                  פעם היו ימים יפים
                                  ימים טובים מאלה
                                  העולם היה תמים
                                  ידענו את הדרך

                                  אז אמרו החכמים
                                  שהעולם כמו גשר -
                                  צר מאוד אבל הלב -
                                  מאמין, אפשר אחרת

                                  אולי יבוא היום
                                  אולי נזכה לראות
                                  גם אם נוכל לחיות
                                  לחיות ולא לטעות
                                  מתי זה יתגשם
                                  מתי כבר נתפעם
                                  אולי אולי / מתי מתי
                                  יבוא היום

                                  פעם היו ימים יפים
                                  ימים טובים מאלה
                                  עכשיו קשה להאמין
                                  המציאות אחרת

                                  אז היינו כחולמים
                                  על אנשים בדרך
                                  יבוא היום שבו נשיר
                                  ברחובות האלה

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • רוני     . 3ר מנותק
                                    רוני     . 3ר מנותק
                                    רוני . 3
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1445
                                    פוסט זה נמחק!
                                    איציק דדיהא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • רוני     . 3ר רוני . 3

                                      פוסט זה נמחק!

                                      איציק דדיהא מנותק
                                      איציק דדיהא מנותק
                                      איציק דדיה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי איציק דדיה
                                      #1446

                                      @רוני-3 בכיף

                                      בשביל לתייג אותי יש לך בצד הפוסט סימון של תגובה תלחצי שם

                                      ואם את רוצה לתייג אותי אז תלחצי על @ ותכתבי את השם של מי שאת רוצה לתיג ואם יש לו 2 שמות אז עושיםמקף באמצע לדוגמא @רוני-3

                                      צ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • איציק דדיהא איציק דדיה

                                        @רוני-3 בכיף

                                        בשביל לתייג אותי יש לך בצד הפוסט סימון של תגובה תלחצי שם

                                        ואם את רוצה לתייג אותי אז תלחצי על @ ותכתבי את השם של מי שאת רוצה לתיג ואם יש לו 2 שמות אז עושיםמקף באמצע לדוגמא @רוני-3

                                        צ מנותק
                                        צ מנותק
                                        ציפור ירוקה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1447

                                        אפשר בבקשה את המילים לשיר יאסעלע של מענדל ראטה?
                                        וכן בבקשה אם אפשר גם את של מאמע רחל שלו
                                        תודה!

                                        123 REUV'N1 תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • צ ציפור ירוקה

                                          אפשר בבקשה את המילים לשיר יאסעלע של מענדל ראטה?
                                          וכן בבקשה אם אפשר גם את של מאמע רחל שלו
                                          תודה!

                                          123 REUV'N1 מנותק
                                          123 REUV'N1 מנותק
                                          123 REUV'N
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1448

                                          @ציפור-ירוקה
                                          בבקשה:
                                          אינדרויסן עס בלאזט א ווינט,
                                          הייסע טרערן רינט,
                                          די הארץ עס בענקט א צינד,
                                          יאסעלע מיין קינד..
                                          שוין אזא לאנגע צייט,
                                          געפינט זיך אזוי ווייט,
                                          אין היים נישט געוועהן,
                                          אזוי לאנג נישט געזעהן..
                                          געוועהן אזוי באחיינט,
                                          ווער ס׳האט נאר זיין פנים געליינט,
                                          וואס מ׳האט אויף איהם געמיינט,
                                          א יעדער איינער וויינט..
                                          פארלאזט דעם טאטנ׳ס וועג,
                                          שוין לאנגע וואכן און טעג,
                                          יאסעלע איך פרעג,
                                          ווי טוהן אזא זאך מ׳מעג..

                                          צו האבן מיר דיך נישט געגעבן,
                                          אונזער גאנצער לעבן,
                                          פאר דיין הצלחה געטהון אזוי שטרעבן,
                                          נישט געשלאפן בייטאג און ביינאכט,
                                          און נאר פון דיר געטראכט,
                                          דיך צו האדעווען פון אלץ קליין קינד -איז גארנישט געוועהן לייכט,
                                          אונזער הארץ ביסטו געוועהן,
                                          ווער קען גלייבן וואס איז געשעהן,
                                          יאסעלע דאס הארץ עס גייט אויס - צו דיך זעהן..

                                          אאיי יאסעלע - אונזער הארץ אונזער לעכטיג קרוין,
                                          ווי האסטו פארדרויסן,
                                          אונזער בלוט פארגאסן,
                                          וויאזוי קענסטו אנגיין,
                                          דיין טאטי און מאמי׳ס ביטער געוויין..
                                          אאיי יאסעלע - אונזער הארץ אונזער לעכטיג קרוין,
                                          דיין טאטע און מאמע,
                                          און די גאנצע משפחה צוזאמען,
                                          אוי ווי שטארק מיר בענקען נאך דיר,
                                          יאסעלע מיר ווארטן ביים טהיר..

                                          אין א צימער גאר קליין,
                                          זיצט ער דארט אליין,
                                          שפעט אין די נאכט,
                                          מיט אויגן צוגעמאכט..
                                          מיט ווייטאג פארקלערט,
                                          צובראכן און צושטערט,
                                          צום חיידער יארן,
                                          געלאפן די זיכרון..
                                          געזעצן אויפן ארט,
                                          נישט פארשטיינען קיין ווארט,
                                          פארשעמט צובראכן,
                                          פון חברים צושטאכן..
                                          אהיים אנטלאפן,
                                          דערנאך פון חיידער געווארפן,
                                          דעם גלות דעם לאנגען,
                                          שוין דעמאלט׳ס אנגעפאנגען..

                                          אין ישיבה אריין,
                                          אוי ווי ביטער די פיין,
                                          רבי עקיבא אייגער -געפאדערט פון איהם צו זיין,
                                          טאטי כ׳האב געזוכט נאר מיין וועג,
                                          און וויינען ביינאכט איך פלעג,
                                          ווייל איך קען נישט זיין רבי עקיבא אייגר- אויב זאגן איך מעג,
                                          מיין נאמען איז יאסעלע שווארץ,
                                          איך קען לערנען און זינגען מיט הארץ,
                                          אבער טאטי זיי מיר מוחל איך קען נישט זיין וואס פון מיך עטץ ווארט׳ס..

                                          איי איי טאטע מאמע,
                                          איך טוה מיט אייך וויינען צוזאמען,
                                          מיין נשמה אזוי פארווארפן,
                                          זיך ערגעץ נישט געטראפן,
                                          אוי ווי ביטער איז מיין צער,
                                          ס׳שטייט דאך על פי דרכו חנוך לנער..
                                          איי איי טאטע מאמע,
                                          ווער האט פארלאשן מיינע פלאמען,
                                          איך קען לערנען און ארבעטן גוט,
                                          איך קען זיין אן ערליכע ייד,
                                          אוי ווי שטארק איך בענק מיך אהיים,
                                          מיין ביטערן גלות צו זיין שוין מסיים..

                                          יידן טייערע,
                                          שוין נישט דא קיין ברירה,
                                          אזויפיל נשמות,
                                          מיט שווערע מלחמות..
                                          מיט ווייטאג און פיין,
                                          טרעפן זיך נישט איין,
                                          זיי זוכן א וועג,
                                          שוין לאנגע יארן און טעג..

                                          געקומען שוין די צייט,
                                          טראכטן אביסעלע ווייט,
                                          יאסעלע האט אויך א לעכטיג נשמה געהאט,
                                          און ער וויינט און ער שרייט אן א שיעור,
                                          טאטע מאמע מאכט׳ס אויף דאס טהיר,
                                          ווייל איך קען נישט זיין דאס וואס עטץ ווילט׳ס- אויב זאגן איך מעג,
                                          מיין נאמען איז יאסעלע שווארץ,
                                          איך קען לערנען און זינגען מיט הארץ,
                                          און וואס איז דען שלעכט מיט א קינד וואס איז אנדערש ווי אייך - אויב מעגן איך פרעג..

                                          אאיי יאסעלע - אונזער הארץ אונזער לעכטיג קרוין,
                                          די ביסט דאך אזוי הייליג,
                                          כל ישראל יש להם חלק,
                                          אוי ווי שיין און לעכטיג די שיינסט,
                                          אוי ווי דיין נשמה עס לייכט און גליינצט..
                                          אאיי יאסעלע - דיין טאטע און מאמע בענקען זיך שוין,
                                          מיר האבן דאס נישט געוואסט,
                                          ווי הייליג און חשוב די ביסט,
                                          עס בענקט און ווארט א יעדער אין שטוב,
                                          וויאזוי די ביסט האבן מיר דיך ליב..
                                          אוי הייליגער באשעפער - כרחם אב על בנים,
                                          אוי אוי כן תרחם,
                                          ברענג אונז שוין אויך אהיים,
                                          ושבו בנים לגבולם,
                                          קיין ירושלים עד עולם


                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול