דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
1.7k פוסטים 376 כותבים 411.2k צפיות 41 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אחינועם מלולא אחינועם מלול

    אפשר בבקשה את המילים לשיר של ניסים בלאק away from here?

    rivka 0R מנותק
    rivka 0R מנותק
    rivka 0
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1535

    @אחינועם-מלול כתב במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

    אפשר בבקשה את המילים לשיר של ניסים בלאק away from here?

    אאל"ט זה השיר הזה:
    FLY
    I wanna fly fly away
    Far far away from this place
    Where nobody can bring me down
    Where nobody can bring me down

    I wanna fly fly away
    Far far away from this place
    Where nobody can bring me down
    Where nobody can bring me down

    We are the light we shine on
    It’s a delight we cry on
    With joyful tears
    I know a place away from here
    I wanna go
    I wanna know what’s my purpose, Tachlis
    I wanna glow
    I wanna show my inner greatness not fear
    Nobody knows my pain
    But I’m ready to make a change
    Thus here is my heart of anger
    Replace and rearrange it
    See, I need freedom for me
    To be all I can be
    Look from heaven and see
    I chose to leave it to me

    I wanna fly fly away
    Far far away from this place
    Where nobody can bring me down
    Where nobody can bring me down

    I wanna fly fly away
    Far far away from this place
    Where nobody can bring me down
    Where nobody can bring me down

    This is the moment to make a blanket statement
    But I changed my mind I can’t relate it
    I’m on the quest for greatness
    For now I’m learning patience
    The Neshama inside is filled with many places
    The Mikdash Me’at
    Lifting the curtains up
    Breathing singing the inner spot
    The inner chamber my heart is racing
    My only thought
    Is to hold to this moment
    And then to let it be
    The place I was looking to be
    Was here inside of me

    I wanna fly fly away
    Far far away from this place
    Where nobody can bring me down
    Where nobody can bring me down

    I wanna fly fly away
    Far far away from this place
    Where nobody can bring me down
    Where nobody can bring me down

    שליטה עצמית - זו הקשה שבמלאכות, ולפיכך שכרה מרובה כל כך.

    אחינועם מלולא תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • rivka 0R rivka 0

      @אחינועם-מלול כתב במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

      אפשר בבקשה את המילים לשיר של ניסים בלאק away from here?

      אאל"ט זה השיר הזה:
      FLY
      I wanna fly fly away
      Far far away from this place
      Where nobody can bring me down
      Where nobody can bring me down

      I wanna fly fly away
      Far far away from this place
      Where nobody can bring me down
      Where nobody can bring me down

      We are the light we shine on
      It’s a delight we cry on
      With joyful tears
      I know a place away from here
      I wanna go
      I wanna know what’s my purpose, Tachlis
      I wanna glow
      I wanna show my inner greatness not fear
      Nobody knows my pain
      But I’m ready to make a change
      Thus here is my heart of anger
      Replace and rearrange it
      See, I need freedom for me
      To be all I can be
      Look from heaven and see
      I chose to leave it to me

      I wanna fly fly away
      Far far away from this place
      Where nobody can bring me down
      Where nobody can bring me down

      I wanna fly fly away
      Far far away from this place
      Where nobody can bring me down
      Where nobody can bring me down

      This is the moment to make a blanket statement
      But I changed my mind I can’t relate it
      I’m on the quest for greatness
      For now I’m learning patience
      The Neshama inside is filled with many places
      The Mikdash Me’at
      Lifting the curtains up
      Breathing singing the inner spot
      The inner chamber my heart is racing
      My only thought
      Is to hold to this moment
      And then to let it be
      The place I was looking to be
      Was here inside of me

      I wanna fly fly away
      Far far away from this place
      Where nobody can bring me down
      Where nobody can bring me down

      I wanna fly fly away
      Far far away from this place
      Where nobody can bring me down
      Where nobody can bring me down

      אחינועם מלולא מנותק
      אחינועם מלולא מנותק
      אחינועם מלול
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1536

      @rivka-0
      קודם כל תודה
      אבל זה לא השיר הזה
      אני צריכה את המילים לשיר away from here
      ולא fly away

      בברסלב בוער אש הבער אותה בליבנו!!!

      rivka 0R תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • אחינועם מלולא אחינועם מלול

        @rivka-0
        קודם כל תודה
        אבל זה לא השיר הזה
        אני צריכה את המילים לשיר away from here
        ולא fly away

        rivka 0R מנותק
        rivka 0R מנותק
        rivka 0
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1537

        @אחינועם-מלול כתב במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

        @rivka-0
        קודם כל תודה
        אבל זה לא השיר הזה
        אני צריכה את המילים לשיר away from here
        ולא fly away

        סורי.
        הרבה פעמים יש כאלה שקוראים לשיר לא בשם האמיתי, לכן חשבתי שאולי זה זה.
        בכולופן מצאתי את המילים פה בפורום!!
        (נראה לי שזה לא כל המילים, את יכולה להצליב את זה עם התמלול ביוטיוב (מתחת לסרטון יש פרטים, ללחוץ על 'עוד' ולרדת למטה עד ל'הצגת התמלול' ואז רואים את זה בצד, זה לא מושלם אבל זה גם משהו), ואז להגיע לכל המילים...)

        @שריוש כתב בניסים בלאק:

        @LOVE-YOURSELF Can you take me far away somewhere I can rest my head
        Can you take me far away from here?
        Yeah I want to see the stars but I can't do it alone
        I want to see the stars with you
        Can you take me far away somewhere I can rest my head
        Can you take me far away from here?
        Yeah I want to see the stars but I can't do it alone
        I want to see the stars with you
        I said I can't do it all alone, no I can't be on my own
        yeah I just wanna lay down with the stars and you
        And I fall down deeper, down deeper
        Yeah I fall down deeper, down deeper
        Can you take me far away somewhere I can rest my head
        Can you take me far away from here?
        Yeah I want to see the stars but I can't do it alone
        I want to see the stars with you
        Can you take me far away somewhere I can rest my head
        Can you take me far away from here?
        And I fall down deeper, down deeper
        Yeah I fall down deeper, down deeper

        שליטה עצמית - זו הקשה שבמלאכות, ולפיכך שכרה מרובה כל כך.

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • שירה קיי אולפניםש מנותק
          שירה קיי אולפניםש מנותק
          שירה קיי אולפנים
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1538

          היי אפשר את המילים לשיר "אמא" של גד אלבז החדש? תודה!

          B תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • שירה קיי אולפניםש שירה קיי אולפנים

            היי אפשר את המילים לשיר "אמא" של גד אלבז החדש? תודה!

            B מנותק
            B מנותק
            BINYAMIN OFFICIAL
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1539

            @שירה-קיי-אולפנים קמה עייפה כמה לא ישנה הלילה
            קול קטן מעיר שוב משינה
            במטבח שלה שורף המלח על פצעיה
            שיר ישן מחסיר בה פעימה

            שוב המחשבה שוב אותה דמעה מוחה לה
            חור קטן שמתמלא בה
            רעידה קטנה בלב שבור שלא חובר לה
            למה לך לבהות שוב בתמונה

            אמא יקרה אני בדרך אלייך עוד שניה
            לראות אותך מחייכת מאירה תשמחי בשבילי
            אמא יקרה אני מביא את השמש במזוודה
            קרן אור לפזר את שהיה תפתחי אני בא

            כמה אהבה כמה חום יוצא מאמא
            אני שוב מתמלא בנתינה
            רגע של שלווה חיבוק אחד והיא הבינה
            דרישת שלום מכל המשפחה

            אמא יקרה זה אני שעומד כאן בבושה
            על שנים שהחסרתי אהבה תשמחי בשבילי
            אמא יקרה אני באתי לקחת לי צידה
            ארוכה היא הדרך חזרה תפתחי אני בא

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • שירה קיי אולפניםש מנותק
              שירה קיי אולפניםש מנותק
              שירה קיי אולפנים
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1540
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ש מנותק
                ש מנותק
                שילה קליין
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1541

                למישהו יש את המילים לשיר לך לך של מנדעל ראטה?

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ת מנותק
                  ת מנותק
                  תודה לך ה'
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1542

                  אפשר בבקשה את המילים לשיר יגיע זמן של שמואל פרדניק??

                  דוד 33ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                  🕰
                  0
                  • ת תודה לך ה'

                    אפשר בבקשה את המילים לשיר יגיע זמן של שמואל פרדניק??

                    דוד 33ד מנותק
                    דוד 33ד מנותק
                    דוד 33
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1543

                    @תודה-לך-ה
                    אין תרופה ומזור לכאבנו
                    אין מקום שיסבול קול צעקתנו
                    את הלב שנשבר בלי הכר, ובסתר עדיין
                    דופק ושר שיר חדש שמרעיד את השמיים

                    תחזיקו חזק
                    יגיע זמן, יגיע זמן
                    וישובו לפעום שברי שברי ליבנו
                    ניסים עצומים, על קצות האצבעות
                    דוהרים לעברנו
                    יום יבוא ומלך ביפיו תחזינה עינינו
                    יגיע זמן

                    הכאב הוא מורה, ואני תלמיד גרוע
                    מבקש ממני לקום ואני עוד שרוע
                    מצפה לביחד שיתגלה מתוך כל הצער
                    יש תקווה מעל כל הגיון שתפתח לנו שער

                    כשאין בחוץ על מי להישען
                    שובו אל האוצרות שלכם

                    ותחזיקו חזק…

                    מרחקים שחשבנו אין דרך לחצות
                    יתרככו, יתחברו, יישברו החומות
                    אור גנוז יבקע דרך הצלקות
                    הצמא הגדול עומד להתמלאות
                    צונאמי אהבה ישטוף את הדמעות
                    נשב על הגגות, הכל עומד להשתנות
                    יגיע זמן

                    מילים: שמואל, הדר בת ציון
                    לחן: שמואל
                    הפקה מוזיקלית: שמואל
                    גיטרות: עמית יצחק, אפי שיינר
                    קלידים נוספים, הקלטות שירה: אייל מזיג
                    תכנותים נוספים: אפי שיינר
                    מיקס ומאסטר: רונן הלל
                    ייעוץ מוזיקלי: אייל מזיג
                    תודה לדולב רם על הליווי מכל הלב.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • צופצוףצ מנותק
                      צופצוףצ מנותק
                      צופצוף
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1544

                      היי
                      אפשר את המילים של השיר: fighter של יעקב שוואקי?

                      דוד 33ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • אחינועם מלולא מנותק
                        אחינועם מלולא מנותק
                        אחינועם מלול
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1545

                        אפשר בבקשה את המילים לשיר "שירו איתי" של נחת? בתודה מראש!

                        בברסלב בוער אש הבער אותה בליבנו!!!

                        דוד 33ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • צופצוףצ צופצוף

                          היי
                          אפשר את המילים של השיר: fighter של יעקב שוואקי?

                          דוד 33ד מנותק
                          דוד 33ד מנותק
                          דוד 33
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1546

                          @צופצוף כתב במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                          היי
                          אפשר את המילים של השיר: fighter של יעקב שוואקי?

                          Why are we all so far apart
                          Tired of fighting
                          A war that I didn’t start
                          But this is my life
                          And that’s just life

                          They say another
                          Day follows tomorrow
                          But who knows
                          what’s in store for tomorrow
                          It all seems too rough
                          Haven’t we been through enough

                          Close my eyes
                          take a moment
                          just try to breathe
                          Then I see if I push
                          I can make it
                          If I just believe

                          I’ve been through everything
                          and after all I’ve been through
                          Nothing can push me down
                          Away from the life I choose
                          I know I am a fighter
                          A life worth fighting for

                          Why are we all so far apart
                          Tired of fighting
                          a war that I didn’t start
                          But this is my life
                          And that’s just life

                          I’ve been through everything
                          and after all I’ve been through
                          Nothing can push me down
                          Away from the life I choose
                          I know I am a fighter

                          I stand here
                          On the battleground
                          Like a fighter
                          A warrior
                          Fighting for little ground
                          I got my head up high
                          No one can push me down
                          This is what I’m made for
                          This is what I came for

                          I’ve been through everything
                          and after all I’ve been through
                          Nothing can push me down
                          away from the life I choose
                          I know I am a fighter

                          I’ve been through everything
                          and after all I’ve been through
                          Nothing can push me down
                          away from the life I choose
                          I know I am a fighter
                          A life worth fighting for

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • אחינועם מלולא אחינועם מלול

                            אפשר בבקשה את המילים לשיר "שירו איתי" של נחת? בתודה מראש!

                            דוד 33ד מנותק
                            דוד 33ד מנותק
                            דוד 33
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1547

                            @אחינועם-מלול כתב במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                            אפשר בבקשה את המילים לשיר "שירו איתי" של נחת? בתודה מראש!

                            זה השם של השיר?

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • חכם_בלילהח מנותק
                              חכם_בלילהח מנותק
                              חכם_בלילה
                              משתמש מומחה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1548

                              אשמח למילים של השיר כלם אהובים של מנדי גולדברג ופיני
                              תודה רבה

                              "אל תתנו לאנשים קטנים לשכנע אתכם שהחלומות שלכם יותר מידי גדולים" תייגו אותי בכיף!!

                              המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • חכם_בלילהח חכם_בלילה

                                אשמח למילים של השיר כלם אהובים של מנדי גולדברג ופיני
                                תודה רבה

                                המחבל המחופשה מנותק
                                המחבל המחופשה מנותק
                                המחבל המחופש
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1549

                                @חכם_בלילה בכיף
                                כולם אהובים, כולם ברורים, כולם גיבורים, כולם קדושים
                                וואו וואויל איז יעדער ייד
                                געשמאק צו זיין א ייד

                                "קשה לשכוח אנשים
                                שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                                חכם_בלילהח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • המחבל המחופשה המחבל המחופש

                                  @חכם_בלילה בכיף
                                  כולם אהובים, כולם ברורים, כולם גיבורים, כולם קדושים
                                  וואו וואויל איז יעדער ייד
                                  געשמאק צו זיין א ייד

                                  חכם_בלילהח מנותק
                                  חכם_בלילהח מנותק
                                  חכם_בלילה
                                  משתמש מומחה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1550

                                  @המחבל-המחופש כתב במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                  וואו וואויל איז יעדער ייד
                                  געשמאק צו זיין א ייד

                                  אפשר תרגום מאיידיש?
                                  תודה רבה!

                                  "אל תתנו לאנשים קטנים לשכנע אתכם שהחלומות שלכם יותר מידי גדולים" תייגו אותי בכיף!!

                                  כ.פ.כ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • המחבל המחופשה מנותק
                                    המחבל המחופשה מנותק
                                    המחבל המחופש
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1551

                                    לא יודעת אידיש
                                    שמי שיודע שיגיד לך

                                    "קשה לשכוח אנשים
                                    שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • חכם_בלילהח חכם_בלילה

                                      @המחבל-המחופש כתב במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                      וואו וואויל איז יעדער ייד
                                      געשמאק צו זיין א ייד

                                      אפשר תרגום מאיידיש?
                                      תודה רבה!

                                      כ.פ.כ מנותק
                                      כ.פ.כ מנותק
                                      כ.פ.
                                      צוות פיקוח
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי כ.פ.
                                      #1552

                                      @חכם_בלילה כתב במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                      אפשר תרגום מאיידיש?
                                      תודה רבה!

                                      כמה מבורך כל יהודי
                                      זה געשמאק להיות יהודי

                                      האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • 123 REUV'N1 מנותק
                                        123 REUV'N1 מנותק
                                        123 REUV'N
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1553

                                        אפשר את המילים לשיר 'שקדתי' של שמילי?

                                        דוד 33ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • 123 REUV'N1 123 REUV'N

                                          אפשר את המילים לשיר 'שקדתי' של שמילי?

                                          דוד 33ד מנותק
                                          דוד 33ד מנותק
                                          דוד 33
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1554

                                          @123-REUV-N
                                          שקדתי.png
                                          (מתןך החוברת של האלבום "שלום עליכם")

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול