דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
1.7k פוסטים 376 כותבים 411.1k צפיות 41 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ת מנותק
    ת מנותק
    תודה לך ה'
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1542

    אפשר בבקשה את המילים לשיר יגיע זמן של שמואל פרדניק??

    דוד 33ד תגובה 1 תגובה אחרונה
    🕰
    0
    • ת תודה לך ה'

      אפשר בבקשה את המילים לשיר יגיע זמן של שמואל פרדניק??

      דוד 33ד מנותק
      דוד 33ד מנותק
      דוד 33
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1543

      @תודה-לך-ה
      אין תרופה ומזור לכאבנו
      אין מקום שיסבול קול צעקתנו
      את הלב שנשבר בלי הכר, ובסתר עדיין
      דופק ושר שיר חדש שמרעיד את השמיים

      תחזיקו חזק
      יגיע זמן, יגיע זמן
      וישובו לפעום שברי שברי ליבנו
      ניסים עצומים, על קצות האצבעות
      דוהרים לעברנו
      יום יבוא ומלך ביפיו תחזינה עינינו
      יגיע זמן

      הכאב הוא מורה, ואני תלמיד גרוע
      מבקש ממני לקום ואני עוד שרוע
      מצפה לביחד שיתגלה מתוך כל הצער
      יש תקווה מעל כל הגיון שתפתח לנו שער

      כשאין בחוץ על מי להישען
      שובו אל האוצרות שלכם

      ותחזיקו חזק…

      מרחקים שחשבנו אין דרך לחצות
      יתרככו, יתחברו, יישברו החומות
      אור גנוז יבקע דרך הצלקות
      הצמא הגדול עומד להתמלאות
      צונאמי אהבה ישטוף את הדמעות
      נשב על הגגות, הכל עומד להשתנות
      יגיע זמן

      מילים: שמואל, הדר בת ציון
      לחן: שמואל
      הפקה מוזיקלית: שמואל
      גיטרות: עמית יצחק, אפי שיינר
      קלידים נוספים, הקלטות שירה: אייל מזיג
      תכנותים נוספים: אפי שיינר
      מיקס ומאסטר: רונן הלל
      ייעוץ מוזיקלי: אייל מזיג
      תודה לדולב רם על הליווי מכל הלב.

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • צופצוףצ מנותק
        צופצוףצ מנותק
        צופצוף
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1544

        היי
        אפשר את המילים של השיר: fighter של יעקב שוואקי?

        דוד 33ד תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • אחינועם מלולא מנותק
          אחינועם מלולא מנותק
          אחינועם מלול
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1545

          אפשר בבקשה את המילים לשיר "שירו איתי" של נחת? בתודה מראש!

          בברסלב בוער אש הבער אותה בליבנו!!!

          דוד 33ד תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • צופצוףצ צופצוף

            היי
            אפשר את המילים של השיר: fighter של יעקב שוואקי?

            דוד 33ד מנותק
            דוד 33ד מנותק
            דוד 33
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1546

            @צופצוף כתב במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

            היי
            אפשר את המילים של השיר: fighter של יעקב שוואקי?

            Why are we all so far apart
            Tired of fighting
            A war that I didn’t start
            But this is my life
            And that’s just life

            They say another
            Day follows tomorrow
            But who knows
            what’s in store for tomorrow
            It all seems too rough
            Haven’t we been through enough

            Close my eyes
            take a moment
            just try to breathe
            Then I see if I push
            I can make it
            If I just believe

            I’ve been through everything
            and after all I’ve been through
            Nothing can push me down
            Away from the life I choose
            I know I am a fighter
            A life worth fighting for

            Why are we all so far apart
            Tired of fighting
            a war that I didn’t start
            But this is my life
            And that’s just life

            I’ve been through everything
            and after all I’ve been through
            Nothing can push me down
            Away from the life I choose
            I know I am a fighter

            I stand here
            On the battleground
            Like a fighter
            A warrior
            Fighting for little ground
            I got my head up high
            No one can push me down
            This is what I’m made for
            This is what I came for

            I’ve been through everything
            and after all I’ve been through
            Nothing can push me down
            away from the life I choose
            I know I am a fighter

            I’ve been through everything
            and after all I’ve been through
            Nothing can push me down
            away from the life I choose
            I know I am a fighter
            A life worth fighting for

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • אחינועם מלולא אחינועם מלול

              אפשר בבקשה את המילים לשיר "שירו איתי" של נחת? בתודה מראש!

              דוד 33ד מנותק
              דוד 33ד מנותק
              דוד 33
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1547

              @אחינועם-מלול כתב במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

              אפשר בבקשה את המילים לשיר "שירו איתי" של נחת? בתודה מראש!

              זה השם של השיר?

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • חכם_בלילהח מנותק
                חכם_בלילהח מנותק
                חכם_בלילה
                משתמש מומחה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1548

                אשמח למילים של השיר כלם אהובים של מנדי גולדברג ופיני
                תודה רבה

                "אל תתנו לאנשים קטנים לשכנע אתכם שהחלומות שלכם יותר מידי גדולים" תייגו אותי בכיף!!

                המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • חכם_בלילהח חכם_בלילה

                  אשמח למילים של השיר כלם אהובים של מנדי גולדברג ופיני
                  תודה רבה

                  המחבל המחופשה מנותק
                  המחבל המחופשה מנותק
                  המחבל המחופש
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1549

                  @חכם_בלילה בכיף
                  כולם אהובים, כולם ברורים, כולם גיבורים, כולם קדושים
                  וואו וואויל איז יעדער ייד
                  געשמאק צו זיין א ייד

                  "קשה לשכוח אנשים
                  שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                  חכם_בלילהח תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • המחבל המחופשה המחבל המחופש

                    @חכם_בלילה בכיף
                    כולם אהובים, כולם ברורים, כולם גיבורים, כולם קדושים
                    וואו וואויל איז יעדער ייד
                    געשמאק צו זיין א ייד

                    חכם_בלילהח מנותק
                    חכם_בלילהח מנותק
                    חכם_בלילה
                    משתמש מומחה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1550

                    @המחבל-המחופש כתב במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                    וואו וואויל איז יעדער ייד
                    געשמאק צו זיין א ייד

                    אפשר תרגום מאיידיש?
                    תודה רבה!

                    "אל תתנו לאנשים קטנים לשכנע אתכם שהחלומות שלכם יותר מידי גדולים" תייגו אותי בכיף!!

                    כ.פ.כ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • המחבל המחופשה מנותק
                      המחבל המחופשה מנותק
                      המחבל המחופש
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1551

                      לא יודעת אידיש
                      שמי שיודע שיגיד לך

                      "קשה לשכוח אנשים
                      שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • חכם_בלילהח חכם_בלילה

                        @המחבל-המחופש כתב במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                        וואו וואויל איז יעדער ייד
                        געשמאק צו זיין א ייד

                        אפשר תרגום מאיידיש?
                        תודה רבה!

                        כ.פ.כ מנותק
                        כ.פ.כ מנותק
                        כ.פ.
                        צוות פיקוח
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי כ.פ.
                        #1552

                        @חכם_בלילה כתב במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                        אפשר תרגום מאיידיש?
                        תודה רבה!

                        כמה מבורך כל יהודי
                        זה געשמאק להיות יהודי

                        האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • 123 REUV'N1 מנותק
                          123 REUV'N1 מנותק
                          123 REUV'N
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1553

                          אפשר את המילים לשיר 'שקדתי' של שמילי?

                          דוד 33ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • 123 REUV'N1 123 REUV'N

                            אפשר את המילים לשיר 'שקדתי' של שמילי?

                            דוד 33ד מנותק
                            דוד 33ד מנותק
                            דוד 33
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1554

                            @123-REUV-N
                            שקדתי.png
                            (מתןך החוברת של האלבום "שלום עליכם")

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ישי בן שלוםי מנותק
                              ישי בן שלוםי מנותק
                              ישי בן שלום
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1555

                              אפשר את הילים לשיר פייער של שמילי אונגר

                              דוד 33ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ישי בן שלוםי ישי בן שלום

                                אפשר את הילים לשיר פייער של שמילי אונגר

                                דוד 33ד מנותק
                                דוד 33ד מנותק
                                דוד 33
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1556

                                @ישי-בן-שלום
                                א פייער.png

                                ישי בן שלוםי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • דוד 33ד דוד 33

                                  @ישי-בן-שלום
                                  א פייער.png

                                  ישי בן שלוםי מנותק
                                  ישי בן שלוםי מנותק
                                  ישי בן שלום
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1557

                                  @דוד-33 זה לא נפתח באתרוג

                                  דוד 33ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ישי בן שלוםי ישי בן שלום

                                    @דוד-33 זה לא נפתח באתרוג

                                    דוד 33ד מנותק
                                    דוד 33ד מנותק
                                    דוד 33
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1558

                                    @ישי-בן-שלום
                                    https://send.magicode.me/send-file/file/f88fb23d86f8d579c6eb576f9e0a38a136a99fb0/view

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • B LOVE BB מנותק
                                      B LOVE BB מנותק
                                      B LOVE B
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1559

                                      היי אני אשמח למילים של השיר WE ARE ONE של גד אלבז,ניסים בלאק,רפאל מירילה..

                                      דוד 33ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • B LOVE BB מנותק
                                        B LOVE BB מנותק
                                        B LOVE B
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1560

                                        היי אני אשמח מילים של השיר this is the moment

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • B LOVE BB B LOVE B

                                          היי אני אשמח למילים של השיר WE ARE ONE של גד אלבז,ניסים בלאק,רפאל מירילה..

                                          דוד 33ד מנותק
                                          דוד 33ד מנותק
                                          דוד 33
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1561

                                          @B-LOVE-B כתב במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                          היי אני אשמח למילים של השיר WE ARE ONE של גד אלבז,ניסים בלאק,רפאל מירילה..

                                          Like a light leaves a flame
                                          In the darkness, In the darkness
                                          I keep calling out your name
                                          I know you're here
                                          Under half a trillion stars
                                          I'm searching, you are searching
                                          Like we're light years apart
                                          But you're so near
                                          If you're in pieces and you're just falling down, falling down
                                          I'll pick you up
                                          And if you feel like you're outnumbered on the battleground
                                          And had enough
                                          Well I will be there for you every time
                                          As you turn around
                                          I wont let you down
                                          Be there and we'll both become
                                          Brighter than the sun
                                          Together We are one ooouhhh
                                          We are one ooouhhh
                                          We are people under siege
                                          I see them around us
                                          They surround us
                                          But we have to believe
                                          That together we're strong
                                          We are so strong
                                          In pieces when they keep falling down, falling down
                                          I'll pick them up
                                          So if you feel like you're outnumbered on the battleground
                                          And had enough
                                          Well I will be there for you every time
                                          As you turn around
                                          I wont let you down
                                          Be there and we'll both become
                                          Brighter than the sun
                                          Together We are one ooouhhh
                                          We are one ooouhhh
                                          Yeah
                                          It's me you
                                          We together like one two
                                          Even if it's only one Jew
                                          We together call it Achdut, a Jew
                                          But every generation they take one raisin' to hate us
                                          Then Hashem hit the pavement
                                          Blazin' to save us
                                          Till the world asks where they went
                                          Patients are faithless
                                          Lets hope I get the whole world a face-lift
                                          If hatred is baseless
                                          We take it, erase it
                                          And exchange it for that master goal
                                          We don't forget wherever we may go
                                          There's only one place we know
                                          It is called Uno, One
                                          If you're in pieces and you're just falling down, falling down
                                          I'll pick you up
                                          And if you feel like you're outnumbered on the battleground
                                          And you had enough
                                          Well I will be there for you every time
                                          As you turn around
                                          I wont let you down
                                          Be there and we'll both become
                                          Brighter than the sun
                                          Together We are one ooouhhh
                                          We are one ooouhhh
                                          We are one

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול