דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
1.7k פוסטים 376 כותבים 411.1k צפיות 41 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אחינועם מלולא אחינועם מלול

    אפשר בבקשה את המילים לשיר "שירו איתי" של נחת? בתודה מראש!

    דוד 33ד מנותק
    דוד 33ד מנותק
    דוד 33
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1547

    @אחינועם-מלול כתב במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

    אפשר בבקשה את המילים לשיר "שירו איתי" של נחת? בתודה מראש!

    זה השם של השיר?

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • חכם_בלילהח מנותק
      חכם_בלילהח מנותק
      חכם_בלילה
      משתמש מומחה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1548

      אשמח למילים של השיר כלם אהובים של מנדי גולדברג ופיני
      תודה רבה

      "אל תתנו לאנשים קטנים לשכנע אתכם שהחלומות שלכם יותר מידי גדולים" תייגו אותי בכיף!!

      המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • חכם_בלילהח חכם_בלילה

        אשמח למילים של השיר כלם אהובים של מנדי גולדברג ופיני
        תודה רבה

        המחבל המחופשה מנותק
        המחבל המחופשה מנותק
        המחבל המחופש
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1549

        @חכם_בלילה בכיף
        כולם אהובים, כולם ברורים, כולם גיבורים, כולם קדושים
        וואו וואויל איז יעדער ייד
        געשמאק צו זיין א ייד

        "קשה לשכוח אנשים
        שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

        חכם_בלילהח תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • המחבל המחופשה המחבל המחופש

          @חכם_בלילה בכיף
          כולם אהובים, כולם ברורים, כולם גיבורים, כולם קדושים
          וואו וואויל איז יעדער ייד
          געשמאק צו זיין א ייד

          חכם_בלילהח מנותק
          חכם_בלילהח מנותק
          חכם_בלילה
          משתמש מומחה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1550

          @המחבל-המחופש כתב במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

          וואו וואויל איז יעדער ייד
          געשמאק צו זיין א ייד

          אפשר תרגום מאיידיש?
          תודה רבה!

          "אל תתנו לאנשים קטנים לשכנע אתכם שהחלומות שלכם יותר מידי גדולים" תייגו אותי בכיף!!

          כ.פ.כ תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • המחבל המחופשה מנותק
            המחבל המחופשה מנותק
            המחבל המחופש
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1551

            לא יודעת אידיש
            שמי שיודע שיגיד לך

            "קשה לשכוח אנשים
            שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • חכם_בלילהח חכם_בלילה

              @המחבל-המחופש כתב במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

              וואו וואויל איז יעדער ייד
              געשמאק צו זיין א ייד

              אפשר תרגום מאיידיש?
              תודה רבה!

              כ.פ.כ מנותק
              כ.פ.כ מנותק
              כ.פ.
              צוות פיקוח
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי כ.פ.
              #1552

              @חכם_בלילה כתב במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

              אפשר תרגום מאיידיש?
              תודה רבה!

              כמה מבורך כל יהודי
              זה געשמאק להיות יהודי

              האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • 123 REUV'N1 מנותק
                123 REUV'N1 מנותק
                123 REUV'N
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1553

                אפשר את המילים לשיר 'שקדתי' של שמילי?

                דוד 33ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • 123 REUV'N1 123 REUV'N

                  אפשר את המילים לשיר 'שקדתי' של שמילי?

                  דוד 33ד מנותק
                  דוד 33ד מנותק
                  דוד 33
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1554

                  @123-REUV-N
                  שקדתי.png
                  (מתןך החוברת של האלבום "שלום עליכם")

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ישי בן שלוםי מנותק
                    ישי בן שלוםי מנותק
                    ישי בן שלום
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1555

                    אפשר את הילים לשיר פייער של שמילי אונגר

                    דוד 33ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ישי בן שלוםי ישי בן שלום

                      אפשר את הילים לשיר פייער של שמילי אונגר

                      דוד 33ד מנותק
                      דוד 33ד מנותק
                      דוד 33
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1556

                      @ישי-בן-שלום
                      א פייער.png

                      ישי בן שלוםי תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • דוד 33ד דוד 33

                        @ישי-בן-שלום
                        א פייער.png

                        ישי בן שלוםי מנותק
                        ישי בן שלוםי מנותק
                        ישי בן שלום
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1557

                        @דוד-33 זה לא נפתח באתרוג

                        דוד 33ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ישי בן שלוםי ישי בן שלום

                          @דוד-33 זה לא נפתח באתרוג

                          דוד 33ד מנותק
                          דוד 33ד מנותק
                          דוד 33
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1558

                          @ישי-בן-שלום
                          https://send.magicode.me/send-file/file/f88fb23d86f8d579c6eb576f9e0a38a136a99fb0/view

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • B LOVE BB מנותק
                            B LOVE BB מנותק
                            B LOVE B
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1559

                            היי אני אשמח למילים של השיר WE ARE ONE של גד אלבז,ניסים בלאק,רפאל מירילה..

                            דוד 33ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • B LOVE BB מנותק
                              B LOVE BB מנותק
                              B LOVE B
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1560

                              היי אני אשמח מילים של השיר this is the moment

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • B LOVE BB B LOVE B

                                היי אני אשמח למילים של השיר WE ARE ONE של גד אלבז,ניסים בלאק,רפאל מירילה..

                                דוד 33ד מנותק
                                דוד 33ד מנותק
                                דוד 33
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1561

                                @B-LOVE-B כתב במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                היי אני אשמח למילים של השיר WE ARE ONE של גד אלבז,ניסים בלאק,רפאל מירילה..

                                Like a light leaves a flame
                                In the darkness, In the darkness
                                I keep calling out your name
                                I know you're here
                                Under half a trillion stars
                                I'm searching, you are searching
                                Like we're light years apart
                                But you're so near
                                If you're in pieces and you're just falling down, falling down
                                I'll pick you up
                                And if you feel like you're outnumbered on the battleground
                                And had enough
                                Well I will be there for you every time
                                As you turn around
                                I wont let you down
                                Be there and we'll both become
                                Brighter than the sun
                                Together We are one ooouhhh
                                We are one ooouhhh
                                We are people under siege
                                I see them around us
                                They surround us
                                But we have to believe
                                That together we're strong
                                We are so strong
                                In pieces when they keep falling down, falling down
                                I'll pick them up
                                So if you feel like you're outnumbered on the battleground
                                And had enough
                                Well I will be there for you every time
                                As you turn around
                                I wont let you down
                                Be there and we'll both become
                                Brighter than the sun
                                Together We are one ooouhhh
                                We are one ooouhhh
                                Yeah
                                It's me you
                                We together like one two
                                Even if it's only one Jew
                                We together call it Achdut, a Jew
                                But every generation they take one raisin' to hate us
                                Then Hashem hit the pavement
                                Blazin' to save us
                                Till the world asks where they went
                                Patients are faithless
                                Lets hope I get the whole world a face-lift
                                If hatred is baseless
                                We take it, erase it
                                And exchange it for that master goal
                                We don't forget wherever we may go
                                There's only one place we know
                                It is called Uno, One
                                If you're in pieces and you're just falling down, falling down
                                I'll pick you up
                                And if you feel like you're outnumbered on the battleground
                                And you had enough
                                Well I will be there for you every time
                                As you turn around
                                I wont let you down
                                Be there and we'll both become
                                Brighter than the sun
                                Together We are one ooouhhh
                                We are one ooouhhh
                                We are one

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • B LOVE BB מנותק
                                  B LOVE BB מנותק
                                  B LOVE B
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1562

                                  וואי תנקיו

                                  ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • B LOVE BB B LOVE B

                                    וואי תנקיו

                                    ח מנותק
                                    ח מנותק
                                    חמימות
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1563

                                    @B-LOVE-B כתב במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                    וואי תנקיו

                                    יש לזה תרגום?

                                    B LOVE BB תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ח חמימות

                                      @B-LOVE-B כתב במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                      וואי תנקיו

                                      יש לזה תרגום?

                                      B LOVE BB מנותק
                                      B LOVE BB מנותק
                                      B LOVE B
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1564

                                      @חמימות תרגום למה?

                                      ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • B LOVE BB B LOVE B

                                        @חמימות תרגום למה?

                                        ח מנותק
                                        ח מנותק
                                        חמימות
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1565

                                        @B-LOVE-B כתב במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                        @חמימות תרגום למה?

                                        מאנגלית לעברית

                                        ארי גא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ח חמימות

                                          @B-LOVE-B כתב במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                          @חמימות תרגום למה?

                                          מאנגלית לעברית

                                          ארי גא מנותק
                                          ארי גא מנותק
                                          ארי ג
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1566

                                          @חמימות
                                          כמו אור משאיר להבה
                                          בחושך, בחושך
                                          אני ממשיך לקרוא בשמך
                                          אני יודע שאתה כאן
                                          מתחת לחצי טריליון כוכבים
                                          אני מחפש, אתה מחפש
                                          כאילו זה שנות אור בינינו
                                          אבל אתה כל כך קרוב
                                          אם אתה בחתיכות ואתה פשוט נופל, נופל למטה
                                          אני אאסוף אותך
                                          ואם אתה מרגיש שיש לך יותר ממספרם בשדה הקרב
                                          והיה מספיק
                                          ובכן, אני אהיה שם בשבילך בכל פעם
                                          בזמן שאתה מסתובב
                                          אני לא אאכזב אותך
                                          תהיה שם ושנינו נהיה
                                          בהיר יותר מהשמש
                                          ביחד אנחנו אחד אווההה
                                          אנחנו אחד אווההה
                                          אנחנו אנשים תחת מצור
                                          אני רואה אותם סביבנו
                                          הם מקיפים אותנו
                                          אבל אנחנו חייבים להאמין
                                          שביחד אנחנו חזקים
                                          אנחנו כל כך חזקים
                                          בחתיכות כשהם ממשיכים ליפול למטה, נופלים למטה
                                          אני אאסוף אותם
                                          אז אם אתה מרגיש שיש לך יותר ממספרם בשדה הקרב
                                          והיה מספיק
                                          ובכן, אני אהיה שם בשבילך בכל פעם
                                          בזמן שאתה מסתובב
                                          אני לא אאכזב אותך
                                          תהיה שם ושנינו נהיה
                                          בהיר יותר מהשמש
                                          ביחד אנחנו אחד אווההה
                                          אנחנו אחד אווההה
                                          כֵּן
                                          זה אני אתה
                                          אנחנו ביחד אוהבים אחד שניים
                                          גם אם זה רק יהודי אחד
                                          אנחנו ביחד קוראים לזה אחדות, יהודי
                                          אבל כל דור לוקחים מגדל אחד כדי לשנוא אותנו
                                          ואז האשם פגע במדרכה
                                          בלזין כדי להציל אותנו
                                          עד שהעולם ישאל לאן הם הלכו
                                          החולים חסרי אמונה
                                          נקווה שאעשה מתיחת פנים לכל העולם
                                          אם השנאה חסרת בסיס
                                          אנחנו לוקחים את זה, מוחקים את זה
                                          ותחליף אותו במטרה הראשית הזו
                                          אנחנו לא שוכחים לאן שנלך
                                          יש רק מקום אחד שאנחנו מכירים
                                          זה נקרא אונו, אחד
                                          אם אתה בחתיכות ואתה פשוט נופל, נופל למטה
                                          אני אאסוף אותך
                                          ואם אתה מרגיש שיש לך יותר ממספרם בשדה הקרב
                                          והיה לך מספיק
                                          ובכן, אני אהיה שם בשבילך בכל פעם
                                          בזמן שאתה מסתובב
                                          אני לא אאכזב אותך
                                          תהיה שם ושנינו נהיה
                                          בהיר יותר מהשמש
                                          ביחד אנחנו אחד אווההה
                                          אנחנו אחד אווההה
                                          אנחנו אחד

                                          "אנשים ישכחו את מעשיכם
                                          אבל יזכרו איך הרגישו בזכותכם"

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          🤞
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול