דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
1.7k פוסטים 376 כותבים 421.1k צפיות 41 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • yaelY מנותק
    yaelY מנותק
    yael
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #157

    אני צריכה בבקשה את המילים ל"כל האור שבעולם"
    מיכה גמרמן
    תודה 🙂

    לא מה שנח- מה שטוב, מה שנכון..

    ג תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • yaelY yael

      אני צריכה בבקשה את המילים ל"כל האור שבעולם"
      מיכה גמרמן
      תודה 🙂

      ג מנותק
      ג מנותק
      גילה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #158

      @yael אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

      אני צריכה בבקשה את המילים ל"כל האור שבעולם"
      מיכה גמרמן
      תודה 🙂

      PART 1:

      בכל יום משהו טוב לעשות
      Todo dia algo bom a fazer

      לזכור להמשיך לנסות
      Lembrar continuar a tentar

      עם כל מה שקורה תמיד רק להודות
      Com tudo o que acontece sempre agradecer

      לחפש לגרום לשני לחייך
      Procurar causar ao outro sorrir

      לא משנה למה ואיך
      Não importa porque e como

      בא נודה על האמת
      Vamos admitir a verdade

      שזה עושה רק טוב
      Que isso só faz bem

      CHORUS / REFRÃO:

      ולהיות בכל מקום לגלות
      Esteja em todo lugar para revelar

      את כל האור בעולם הזה
      Toda a luz deste mundo

      הוא כמו ים שוטף מאיר את הלילות
      Como um mar impetuoso iluminando as noites

      עומד מביט למרומים
      Em pé olhando para os altos

      אבל צועק ממעמקים
      Porém gritando das profundezas

      תן עוד כח תן תקווה בלבבות
      De mais forças, de esperanças para os corações

      PART 2:

      ותודה על כל מה שיש לי תודה
      E obrigado, por tudo que tenho a agradecer

      על יום שעובר יום שבא
      Pelo dia que passou e pelo que ainda virá

      על שמש זורחת עולה
      Por um sol que nasce e sobe

      להתחיל מהתחלה
      Começar do início

      אפשר להגשים עוד חלום
      É possível concretizar mais um sonho

      הכל יכול לקרות היום
      Tudo pode acontecer hoje

      אם נבקש מכל הנשמה
      Se pedirmos de toda a alma

      yaelY תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • ג גילה

        @yael אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

        אני צריכה בבקשה את המילים ל"כל האור שבעולם"
        מיכה גמרמן
        תודה 🙂

        PART 1:

        בכל יום משהו טוב לעשות
        Todo dia algo bom a fazer

        לזכור להמשיך לנסות
        Lembrar continuar a tentar

        עם כל מה שקורה תמיד רק להודות
        Com tudo o que acontece sempre agradecer

        לחפש לגרום לשני לחייך
        Procurar causar ao outro sorrir

        לא משנה למה ואיך
        Não importa porque e como

        בא נודה על האמת
        Vamos admitir a verdade

        שזה עושה רק טוב
        Que isso só faz bem

        CHORUS / REFRÃO:

        ולהיות בכל מקום לגלות
        Esteja em todo lugar para revelar

        את כל האור בעולם הזה
        Toda a luz deste mundo

        הוא כמו ים שוטף מאיר את הלילות
        Como um mar impetuoso iluminando as noites

        עומד מביט למרומים
        Em pé olhando para os altos

        אבל צועק ממעמקים
        Porém gritando das profundezas

        תן עוד כח תן תקווה בלבבות
        De mais forças, de esperanças para os corações

        PART 2:

        ותודה על כל מה שיש לי תודה
        E obrigado, por tudo que tenho a agradecer

        על יום שעובר יום שבא
        Pelo dia que passou e pelo que ainda virá

        על שמש זורחת עולה
        Por um sol que nasce e sobe

        להתחיל מהתחלה
        Começar do início

        אפשר להגשים עוד חלום
        É possível concretizar mais um sonho

        הכל יכול לקרות היום
        Tudo pode acontecer hoje

        אם נבקש מכל הנשמה
        Se pedirmos de toda a alma

        yaelY מנותק
        yaelY מנותק
        yael
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #159

        @גילה יש בלי ברזילאית? חחחחחח

        לא מה שנח- מה שטוב, מה שנכון..

        ג תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • yaelY yael

          @גילה יש בלי ברזילאית? חחחחחח

          ג מנותק
          ג מנותק
          גילה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #160

          @yael 😂
          העתקתי מהיוטיוב...
          אם זה דחוף לך אפשר למחוק

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • צביקה המלךצ מנותק
            צביקה המלךצ מנותק
            צביקה המלך
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #161

            יש למישהו מילים לפיוט "יפה ותמה"? תודה

            רוצים להיות מעודכנים בסקופים הכי חמים ישירות למייל? הצטרפו- 125478music@gmail.com מיוזיק סקופ

            סודי ביותרס תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • צביקה המלךצ צביקה המלך

              יש למישהו מילים לפיוט "יפה ותמה"? תודה

              סודי ביותרס מנותק
              סודי ביותרס מנותק
              סודי ביותר
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #162

              @צביקה-המלך יָפָה וְתַמָּה תּוֹרָה תְּמִימָה הַנְּעִימָה
              מִי יוּכַל לְהַעְמִיק בְּסוֹדֵךְ סוֹד אֱלֹהִים חַיִּים

              (יָהּ יְדִידִי) אוֹר זִיו זָהֳרֵךְ בּוֹעֵר תּוֹךְ קִרְבִּי
              תָּמִיד יִדְרְשׁוּ אוֹתָךְ רַבִּים חֻקִּים וִּמְצוֹת טוֹבִים
              אֶת כָּל לִבּוֹת מַלְהִיבִים נֶאֱהָבִים וְגַם נִשְׂגָּבִים
              וּכְפַטִּישׁ יְפוֹצֵץ סְלָעִים וְהָרִים
              חֵן דַּדַּיִךְ יַרְווּ בְּכָל עֵת תּוֹרַת אֱמֶת
              מִפִּיךְ אָנוּ חַיִּים מִיֵּין סוֹד אֱלֹהִים חַיִּים

              (יָהּ יְדִידִי) נִתְעַלְּסָה בְגִיל בַּאֲהָבִים
              בְּסוֹד נְקֻדּוֹת עִם הַתֵּבוֹת כְּתָרִים עִם אוֹתִיּוֹת
              פְּתוּחוֹת עִם סְתוּמוֹת נֶעְלָמוֹת סוֹדָם בָּרָמוֹת
              אוֹרוֹת עֶלְיוֹנִים טוֹב מִזָּהָב וּפְנִינִים
              מַעְיָן גַּנִּים בְּשִׁבְעִים פָּנִים כֻּלָּם חוֹנִים
              הֵן אֲנִי עֶבֶד נִרְצָע לָךְ קִנְיָן בְּלֵב שָׁלֵם

              (יָהּ יְדִידִי) יוֹרוּ מִשְׁפָּטַיִךְ הָאֵיתָנִים
              תַּנָּאֵי וְאָמוֹרָאֵי גְּאוֹנֵי וּסְבוֹרָאֵי
              וְרַבָּנָן בַּתְרָאֵי לְחַיֵּי מִדְּבַשׁ יָאֶה
              גְּזֵרוֹת שָׁווֹת וַהֲלָכוֹת פְּסוּקוֹת
              כֻּלָּם מִפִּי גְּבוּרָה זִקּוּקַיִן דְּנוּרָא
              בְּקוֹלוֹת וּבְרָקִים מֵאֲרָקִים וְקוֹל מִשָּׁמַיִם

              (יָהּ יְדִידִי) שְׁמוֹת הַקֹּדֶשׁ בָּךְ נֶעֱלָמִים
              אֲשֶׁר בָּם נִבְרְאוּ עוֹלָמִים בְּצֵרוּפִים נִפְלָאִים
              וְהֵמָּה בַּכְּתוּבִים חֲתוּמִים וְגַם סְתוּמִים
              מְאִירִים וּמַזְהִירִים בְּסוֹד יְשָׁרִים
              כִּי חַיִּים הֵם לְמוֹצְאֵיהֶם וָחַי בָּהֶם
              אֲשֶׁר יַעֲשֶׂה הָאָדָם וָחַי מִזִּיו צוּר עוֹלָמִים

              (יָהּ יְדִידִי) לְכוּ לַחֲמוּ תָמִיד בְּלַחְמִי
              בְּיַ"ג מִדּוֹת תִּדְרֹשׁ הַתּוֹרָה קַל וָחֹמֶר כַּשּׁוּרָה
              הֶקֵּשׁ וּגְזֵרָה שָׁוָה מְסוּרָה מִפִּי גְּבוּרָה
              כְּלָלִים עִם פְּרָטִים תּוֹצִיא לְאוֹרָה
              מִשָּׁם יוֹצְאִים אַרְבַּע נְהָרוֹת כֻּלָּם אוֹרוֹת
              פְּשָׁטִים עִם רְמָזִים נִדְרָשִׁים וְסוֹדוֹת נֶעֱלָמִים

              (יָהּ יְדִידִי) מַה טוֹב דּוֹדַיִך אֲחוֹתִי כַלָּה
              נֹפֶת צוּף דְּבַשׁ שְׂפָתַיִךְ גַּן נָעוּל דְּלָתַיִךְ
              רֵיחַ טוֹב בְּגָדַיִךְ דּוֹדַיִךְ יְפִי עֵינַיִךְ
              חַמָּה וּלְבָנָה כֻּלָּם עָמְדוּ מֵאוֹרֵךְ
              כִּי אֹרֶךְ יָמִים בִּימִינֵךְ עֹשֶׁר בִּשְׂמֹאלֵךְ
              בָּרוּךְ בּוֹרְאֵךְ בְּיָפְיֵךְ וַהֲדָרֵךְ אֵל חַי הָעוֹלָמִים

              "מוזיקה טובה היא זו החודרת לאוזן בקלילות ועוזבת אותה בקושי"

              צביקה המלךצ תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • סודי ביותרס סודי ביותר

                @צביקה-המלך יָפָה וְתַמָּה תּוֹרָה תְּמִימָה הַנְּעִימָה
                מִי יוּכַל לְהַעְמִיק בְּסוֹדֵךְ סוֹד אֱלֹהִים חַיִּים

                (יָהּ יְדִידִי) אוֹר זִיו זָהֳרֵךְ בּוֹעֵר תּוֹךְ קִרְבִּי
                תָּמִיד יִדְרְשׁוּ אוֹתָךְ רַבִּים חֻקִּים וִּמְצוֹת טוֹבִים
                אֶת כָּל לִבּוֹת מַלְהִיבִים נֶאֱהָבִים וְגַם נִשְׂגָּבִים
                וּכְפַטִּישׁ יְפוֹצֵץ סְלָעִים וְהָרִים
                חֵן דַּדַּיִךְ יַרְווּ בְּכָל עֵת תּוֹרַת אֱמֶת
                מִפִּיךְ אָנוּ חַיִּים מִיֵּין סוֹד אֱלֹהִים חַיִּים

                (יָהּ יְדִידִי) נִתְעַלְּסָה בְגִיל בַּאֲהָבִים
                בְּסוֹד נְקֻדּוֹת עִם הַתֵּבוֹת כְּתָרִים עִם אוֹתִיּוֹת
                פְּתוּחוֹת עִם סְתוּמוֹת נֶעְלָמוֹת סוֹדָם בָּרָמוֹת
                אוֹרוֹת עֶלְיוֹנִים טוֹב מִזָּהָב וּפְנִינִים
                מַעְיָן גַּנִּים בְּשִׁבְעִים פָּנִים כֻּלָּם חוֹנִים
                הֵן אֲנִי עֶבֶד נִרְצָע לָךְ קִנְיָן בְּלֵב שָׁלֵם

                (יָהּ יְדִידִי) יוֹרוּ מִשְׁפָּטַיִךְ הָאֵיתָנִים
                תַּנָּאֵי וְאָמוֹרָאֵי גְּאוֹנֵי וּסְבוֹרָאֵי
                וְרַבָּנָן בַּתְרָאֵי לְחַיֵּי מִדְּבַשׁ יָאֶה
                גְּזֵרוֹת שָׁווֹת וַהֲלָכוֹת פְּסוּקוֹת
                כֻּלָּם מִפִּי גְּבוּרָה זִקּוּקַיִן דְּנוּרָא
                בְּקוֹלוֹת וּבְרָקִים מֵאֲרָקִים וְקוֹל מִשָּׁמַיִם

                (יָהּ יְדִידִי) שְׁמוֹת הַקֹּדֶשׁ בָּךְ נֶעֱלָמִים
                אֲשֶׁר בָּם נִבְרְאוּ עוֹלָמִים בְּצֵרוּפִים נִפְלָאִים
                וְהֵמָּה בַּכְּתוּבִים חֲתוּמִים וְגַם סְתוּמִים
                מְאִירִים וּמַזְהִירִים בְּסוֹד יְשָׁרִים
                כִּי חַיִּים הֵם לְמוֹצְאֵיהֶם וָחַי בָּהֶם
                אֲשֶׁר יַעֲשֶׂה הָאָדָם וָחַי מִזִּיו צוּר עוֹלָמִים

                (יָהּ יְדִידִי) לְכוּ לַחֲמוּ תָמִיד בְּלַחְמִי
                בְּיַ"ג מִדּוֹת תִּדְרֹשׁ הַתּוֹרָה קַל וָחֹמֶר כַּשּׁוּרָה
                הֶקֵּשׁ וּגְזֵרָה שָׁוָה מְסוּרָה מִפִּי גְּבוּרָה
                כְּלָלִים עִם פְּרָטִים תּוֹצִיא לְאוֹרָה
                מִשָּׁם יוֹצְאִים אַרְבַּע נְהָרוֹת כֻּלָּם אוֹרוֹת
                פְּשָׁטִים עִם רְמָזִים נִדְרָשִׁים וְסוֹדוֹת נֶעֱלָמִים

                (יָהּ יְדִידִי) מַה טוֹב דּוֹדַיִך אֲחוֹתִי כַלָּה
                נֹפֶת צוּף דְּבַשׁ שְׂפָתַיִךְ גַּן נָעוּל דְּלָתַיִךְ
                רֵיחַ טוֹב בְּגָדַיִךְ דּוֹדַיִךְ יְפִי עֵינַיִךְ
                חַמָּה וּלְבָנָה כֻּלָּם עָמְדוּ מֵאוֹרֵךְ
                כִּי אֹרֶךְ יָמִים בִּימִינֵךְ עֹשֶׁר בִּשְׂמֹאלֵךְ
                בָּרוּךְ בּוֹרְאֵךְ בְּיָפְיֵךְ וַהֲדָרֵךְ אֵל חַי הָעוֹלָמִים

                צביקה המלךצ מנותק
                צביקה המלךצ מנותק
                צביקה המלך
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #163

                @סודי-ביותרררררררר תודה
                וואו זה ממש לא המילים שאמרתי ששרתי את זה עד היום 😠 😲

                רוצים להיות מעודכנים בסקופים הכי חמים ישירות למייל? הצטרפו- 125478music@gmail.com מיוזיק סקופ

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • מוכשרת עלמ מנותק
                  מוכשרת עלמ מנותק
                  מוכשרת על
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #164

                  הי, אני נורא רוצה את המילים לשיר Highway Lights של דניאל חייט.
                  תודה רבה!

                  מוכשרת עלמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • רונית קוגןר מנותק
                    רונית קוגןר מנותק
                    רונית קוגן
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #165

                    יש למישהו את המילים לשיר באלד באלד של יונגרליך?

                    ג תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • רונית קוגןר רונית קוגן

                      יש למישהו את המילים לשיר באלד באלד של יונגרליך?

                      ג מנותק
                      ג מנותק
                      גילה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #166

                      @אליהו-קוגן זה?
                      פון אלע זייטן מען לויפט,
                      זיך מען באהאלט
                      אויף די גאס א מלחמה,
                      שווערע באמבעס פאלט
                      אליין איך ווארט, אויף מיין
                      מאמע מאמע ליב
                      געדארפט פארלאזן אונזער שטוב
                      פון די צרות וואס גייט פאר
                      אין באהעלטעניש, די ערד
                      איז קאלט און פראסט
                      אזויפיל אידן זייער היים איבערגעלאזט
                      שטיל איך פרעג, וואו איז
                      מיין מאמע ליב
                      איך וויל שוין אהיים אין שטוב
                      איך בענק מיך אזוי ביז גאר
                      כ׳בין הונגעריג און קאלט,
                      אויף די פיס שטעל איך זיך אויף
                      מיט אויגן נאס פון טרערן, קוק איך ארויף
                      אוי אוי מאמע, דו האסט מיר
                      צוגעזאגט אז באלד, טאקע באלד
                      נעמסטו מיר אהיים, ארויס
                      פון די פינסטערניש דא
                      אן עלטערער איד ער זאגט מיר,
                      דו דארפסט זיך נישט זארגן
                      זי וועט זיכער קומען דיר נעמען,
                      היינט אדער מארגן
                      ווייל ווען א מאמע זאגט אז באלד,
                      באלד, באלד טאקע באלד
                      וועט קומען דער מינוט, זי ווייסט וואס דיר
                      איז גוט, ס'דארף קומען דער ריכטיגער שעה.
                      באלד באלד, זי קומט שוין באלד באלד,
                      זי איז שוין באלד באלד דא,
                      נאך שנעלער ווי דו מיינסט
                      באלד באלד, איך קום שוין באלד באלד,
                      איך בין שוין באלד באלד דא,
                      און מיר גלייבן אז נאך היינט
                      מער קיין ווייען, קיין געשרייען, ניין
                      פארווישט די טרערן, צרות הערן ניין
                      יא מ'ווייסט, אז ווי א מאמע מאמע ליב
                      בויסטו באלד אויף דיין שטוב
                      וואס וועט לייכטן און
                      שיינען מיט פראכט
                      אין גלות ביי אונז אזא קעלט
                      און אזא פראסט
                      אבער אונזער מאמע האט אונז
                      קיינמאל איבערגעלאזט
                      אהבתי, אתכם אהבתי,
                      ולא אעזוב את עמי
                      אפילו אין די טונקעלסטע נאכט
                      אונזערע זיידעס זענען
                      אריבער א וועלט מלחמה
                      און וואס איז געווען זייער
                      איינציגסטע נחמה
                      אז משיח, ער קומט שוין באלד,
                      באלד, באלד טאקע באלד
                      יעדע צער און פראבלעם ער פאררעכט
                      אוי כאטש מיר זענען באהאלטן
                      שוין טויזענטער יארן
                      אוי רבונו של עולם, וואס איז
                      מיט דיין הבטחה געווארן
                      דו האסט אונז צו געזאגט אז באלד,
                      באלד, באלד טאקע באלד
                      קינד מיינס איך בענק, איך קום שוין
                      צו ענק, יעצט געשעהט עס עכט
                      באלד באלד, איך קום שוין באלד באלד,
                      איך בין שוין באלד באלד דא,
                      נאך שנעלער ווי איר מיינט
                      באלד באלד, איך קום שוין באלד באלד,
                      איך בין שוין באלד באלד דא, און
                      מיר גלייבן אז נאך היינט

                      רונית קוגןר תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ג גילה

                        @אליהו-קוגן זה?
                        פון אלע זייטן מען לויפט,
                        זיך מען באהאלט
                        אויף די גאס א מלחמה,
                        שווערע באמבעס פאלט
                        אליין איך ווארט, אויף מיין
                        מאמע מאמע ליב
                        געדארפט פארלאזן אונזער שטוב
                        פון די צרות וואס גייט פאר
                        אין באהעלטעניש, די ערד
                        איז קאלט און פראסט
                        אזויפיל אידן זייער היים איבערגעלאזט
                        שטיל איך פרעג, וואו איז
                        מיין מאמע ליב
                        איך וויל שוין אהיים אין שטוב
                        איך בענק מיך אזוי ביז גאר
                        כ׳בין הונגעריג און קאלט,
                        אויף די פיס שטעל איך זיך אויף
                        מיט אויגן נאס פון טרערן, קוק איך ארויף
                        אוי אוי מאמע, דו האסט מיר
                        צוגעזאגט אז באלד, טאקע באלד
                        נעמסטו מיר אהיים, ארויס
                        פון די פינסטערניש דא
                        אן עלטערער איד ער זאגט מיר,
                        דו דארפסט זיך נישט זארגן
                        זי וועט זיכער קומען דיר נעמען,
                        היינט אדער מארגן
                        ווייל ווען א מאמע זאגט אז באלד,
                        באלד, באלד טאקע באלד
                        וועט קומען דער מינוט, זי ווייסט וואס דיר
                        איז גוט, ס'דארף קומען דער ריכטיגער שעה.
                        באלד באלד, זי קומט שוין באלד באלד,
                        זי איז שוין באלד באלד דא,
                        נאך שנעלער ווי דו מיינסט
                        באלד באלד, איך קום שוין באלד באלד,
                        איך בין שוין באלד באלד דא,
                        און מיר גלייבן אז נאך היינט
                        מער קיין ווייען, קיין געשרייען, ניין
                        פארווישט די טרערן, צרות הערן ניין
                        יא מ'ווייסט, אז ווי א מאמע מאמע ליב
                        בויסטו באלד אויף דיין שטוב
                        וואס וועט לייכטן און
                        שיינען מיט פראכט
                        אין גלות ביי אונז אזא קעלט
                        און אזא פראסט
                        אבער אונזער מאמע האט אונז
                        קיינמאל איבערגעלאזט
                        אהבתי, אתכם אהבתי,
                        ולא אעזוב את עמי
                        אפילו אין די טונקעלסטע נאכט
                        אונזערע זיידעס זענען
                        אריבער א וועלט מלחמה
                        און וואס איז געווען זייער
                        איינציגסטע נחמה
                        אז משיח, ער קומט שוין באלד,
                        באלד, באלד טאקע באלד
                        יעדע צער און פראבלעם ער פאררעכט
                        אוי כאטש מיר זענען באהאלטן
                        שוין טויזענטער יארן
                        אוי רבונו של עולם, וואס איז
                        מיט דיין הבטחה געווארן
                        דו האסט אונז צו געזאגט אז באלד,
                        באלד, באלד טאקע באלד
                        קינד מיינס איך בענק, איך קום שוין
                        צו ענק, יעצט געשעהט עס עכט
                        באלד באלד, איך קום שוין באלד באלד,
                        איך בין שוין באלד באלד דא,
                        נאך שנעלער ווי איר מיינט
                        באלד באלד, איך קום שוין באלד באלד,
                        איך בין שוין באלד באלד דא, און
                        מיר גלייבן אז נאך היינט

                        רונית קוגןר מנותק
                        רונית קוגןר מנותק
                        רונית קוגן
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #167

                        @גילה אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                        פון אלע זייטן מען לויפט,
                        זיך מען באהאלט
                        אויף די גאס א מלחמה,
                        שווערע באמבעס פאלט
                        אליין איך ווארט, אויף מיין
                        מאמע מאמע ליב
                        געדארפט פארלאזן אונזער שטוב
                        פון די צרות וואס גייט פאר
                        אין באהעלטעניש, די ערד
                        איז קאלט און פראסט
                        אזויפיל אידן זייער היים איבערגעלאזט
                        שטיל איך פרעג, וואו איז
                        מיין מאמע ליב
                        איך וויל שוין אהיים אין שטוב
                        איך בענק מיך אזוי ביז גאר
                        כ׳בין הונגעריג און קאלט,
                        אויף די פיס שטעל איך זיך אויף
                        מיט אויגן נאס פון טרערן, קוק איך ארויף
                        אוי אוי מאמע, דו האסט מיר
                        צוגעזאגט אז באלד, טאקע באלד
                        נעמסטו מיר אהיים, ארויס
                        פון די פינסטערניש דא
                        אן עלטערער איד ער זאגט מיר,
                        דו דארפסט זיך נישט זארגן
                        זי וועט זיכער קומען דיר נעמען,
                        היינט אדער מארגן
                        ווייל ווען א מאמע זאגט אז באלד,
                        באלד, באלד טאקע באלד
                        וועט קומען דער מינוט, זי ווייסט וואס דיר
                        איז גוט, ס'דארף קומען דער ריכטיגער שעה.
                        באלד באלד, זי קומט שוין באלד באלד,
                        זי איז שוין באלד באלד דא,
                        נאך שנעלער ווי דו מיינסט
                        באלד באלד, איך קום שוין באלד באלד,
                        איך בין שוין באלד באלד דא,
                        און מיר גלייבן אז נאך היינט
                        מער קיין ווייען, קיין געשרייען, ניין
                        פארווישט די טרערן, צרות הערן ניין
                        יא מ'ווייסט, אז ווי א מאמע מאמע ליב
                        בויסטו באלד אויף דיין שטוב
                        וואס וועט לייכטן און
                        שיינען מיט פראכט
                        אין גלות ביי אונז אזא קעלט
                        און אזא פראסט
                        אבער אונזער מאמע האט אונז
                        קיינמאל איבערגעלאזט
                        אהבתי, אתכם אהבתי,
                        ולא אעזוב את עמי
                        אפילו אין די טונקעלסטע נאכט
                        אונזערע זיידעס זענען
                        אריבער א וועלט מלחמה
                        און וואס איז געווען זייער
                        איינציגסטע נחמה
                        אז משיח, ער קומט שוין באלד,
                        באלד, באלד טאקע באלד
                        יעדע צער און פראבלעם ער פאררעכט
                        אוי כאטש מיר זענען באהאלטן
                        שוין טויזענטער יארן
                        אוי רבונו של עולם, וואס איז
                        מיט דיין הבטחה געווארן
                        דו האסט אונז צו געזאגט אז באלד,
                        באלד, באלד טאקע באלד
                        קינד מיינס איך בענק, איך קום שוין
                        צו ענק, יעצט געשעהט עס עכט
                        באלד באלד, איך קום שוין באלד באלד,
                        איך בין שוין באלד באלד דא,
                        נאך שנעלער ווי איר מיינט
                        באלד באלד, איך קום שוין באלד באלד,
                        איך בין שוין באלד באלד דא, און
                        מיר גלייבן אז נאך היינט

                        כן!
                        תודה רבה רבה

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • מוכשרת עלמ מוכשרת על

                          הי, אני נורא רוצה את המילים לשיר Highway Lights של דניאל חייט.
                          תודה רבה!

                          מוכשרת עלמ מנותק
                          מוכשרת עלמ מנותק
                          מוכשרת על
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
                          #168

                          @מוכשרת-על אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                          הי, אני נורא רוצה את המילים לשיר Highway Lights של דניאל חייט.
                          תודה רבה!

                          לאף אחד אין ת'שיר??? 🤔 הוא שיר מהממממם!
                          @גילה אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                          PART 1:
                          בכל יום משהו טוב לעשות
                          Todo dia algo bom a fazer
                          לזכור להמשיך לנסות
                          Lembrar continuar a tentar
                          עם כל מה שקורה תמיד רק להודות
                          Com tudo o que acontece sempre agradecer

                          בדיוק ראיתי ת'דבר הזה והתלהבתי על הספרדית. יש לכם עוד שירים בספרדית? גם לשמיעה וגם מילים? - מאוד מעשיר 👍

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • yaelY מנותק
                            yaelY מנותק
                            yael
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #169

                            מילים לשיר תו שמיני- מושקוביץ

                            לא מה שנח- מה שטוב, מה שנכון..

                            מוזיקהמ נ 2 תגובות תגובה אחרונה
                            0
                            • yaelY yael

                              מילים לשיר תו שמיני- מושקוביץ

                              מוזיקהמ מנותק
                              מוזיקהמ מנותק
                              מוזיקה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #170

                              @yael אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                              מילים לשיר תו שמיני- מושקוביץ

                              מילות השיר:
                              עוד יגיע יום מואר וססגוני
                              ובנשמה עוד ישמע גם תו שמיני
                              שבעה צלילים יהדהדו בו כאחד
                              קולות שונים עונים בצליל מלוכד.

                              תו אל תו, לאט יקרב, יאיר פנים
                              ותר ממך, ותן קולך, לתו שני
                              הנה עולה שלמות גדולה הם
                              שאתה וגם אתה גדול ממי שאתה.

                              פזמון:
                              כמו שתו לבדו לא יוכל לקיים מנגינה
                              ובאור הצבעים מתמזגים לאחדות לבנה
                              בממלכת התו השמיני יש משנינו - אתה ואני
                              כי אתה אחי, כן אתה אחי
                              והקשר שבנינו הוא הכח הנצחי.

                              עוד יגיע יום מואר וססגוני
                              ובנשמה עוד ישמע גם תו שמיני
                              ואור גדול יגע בקול, יתן תקוה
                              כי צליל הלב הוא אהבה... אהבה...

                              גם כשאני מעיר קבלו את זה כהארה... :)

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • yaelY yael

                                מילים לשיר תו שמיני- מושקוביץ

                                נ מנותק
                                נ מנותק
                                נפש האדם
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי נפש האדם
                                #171
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • davidovskD מנותק
                                  davidovskD מנותק
                                  davidovsk
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #172

                                  אפשר את המילים של השיר יא מאמא של עוזיה צדוק

                                  "יום אחד החיים יחלפו לך מול העיניים, תוודא/י שהם יהיו שווים צפייה."
                                  ג'רארד ויי

                                  TALYT תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • davidovskD davidovsk

                                    אפשר את המילים של השיר יא מאמא של עוזיה צדוק

                                    TALYT מנותק
                                    TALYT מנותק
                                    TALY
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #173

                                    @דוד-ישראלי
                                    יא ממא עלאש משיתי
                                    אנתי עומרי אוחייתי
                                    או עייני פיק יא מאמא
                                    קריתיני אותעדבתי פייה
                                    אנתי כיילק יא נור עיינייה

                                    למואימה נתי לחנינה
                                    למואימה נתי לעזיזה
                                    רר נתי יא דאו עיינייה
                                    שחל זריתי וכממתי פייה
                                    ווחשת כיילק יא נור עיינייה

                                    פזמון:
                                    יא ממה דאו עיינייה
                                    אנתי משיתי אוכליתיני
                                    יא מאמא
                                    קיפש כליתיני בלאש
                                    אונמות בלהמום נהאר אוליילי
                                    אנה או אנה לי בקיתי עלייה
                                    טול עומרי מה ננסאק יא רזלי

                                    פיין אנתי למואימה
                                    פיינק אנתי לחביבה
                                    אנה איתים מנהאר למשיתי
                                    אאו לעדיאן עמלוהה בייה
                                    ריר מולנה איפרז עליאה

                                    תהילושת תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    2
                                    • TALYT TALY

                                      @דוד-ישראלי
                                      יא ממא עלאש משיתי
                                      אנתי עומרי אוחייתי
                                      או עייני פיק יא מאמא
                                      קריתיני אותעדבתי פייה
                                      אנתי כיילק יא נור עיינייה

                                      למואימה נתי לחנינה
                                      למואימה נתי לעזיזה
                                      רר נתי יא דאו עיינייה
                                      שחל זריתי וכממתי פייה
                                      ווחשת כיילק יא נור עיינייה

                                      פזמון:
                                      יא ממה דאו עיינייה
                                      אנתי משיתי אוכליתיני
                                      יא מאמא
                                      קיפש כליתיני בלאש
                                      אונמות בלהמום נהאר אוליילי
                                      אנה או אנה לי בקיתי עלייה
                                      טול עומרי מה ננסאק יא רזלי

                                      פיין אנתי למואימה
                                      פיינק אנתי לחביבה
                                      אנה איתים מנהאר למשיתי
                                      אאו לעדיאן עמלוהה בייה
                                      ריר מולנה איפרז עליאה

                                      תהילושת מנותק
                                      תהילושת מנותק
                                      תהילוש
                                      כתב מקצב
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #174

                                      @taly אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                      @דוד-ישראלי
                                      יא ממא עלאש משיתי
                                      אנתי עומרי אוחייתי
                                      או עייני פיק יא מאמא
                                      קריתיני אותעדבתי פייה
                                      אנתי כיילק יא נור עיינייה

                                      למואימה נתי לחנינה
                                      למואימה נתי לעזיזה
                                      רר נתי יא דאו עיינייה
                                      שחל זריתי וכממתי פייה
                                      ווחשת כיילק יא נור עיינייה

                                      פזמון:
                                      יא ממה דאו עיינייה
                                      אנתי משיתי אוכליתיני
                                      יא מאמא
                                      קיפש כליתיני בלאש
                                      אונמות בלהמום נהאר אוליילי
                                      אנה או אנה לי בקיתי עלייה
                                      טול עומרי מה ננסאק יא רזלי

                                      פיין אנתי למואימה
                                      פיינק אנתי לחביבה
                                      אנה איתים מנהאר למשיתי
                                      אאו לעדיאן עמלוהה בייה
                                      ריר מולנה איפרז עליאה

                                      מי שמנסה לשיר את המילים יחד עם עוזיה צדוק, אז פחות... לא הולך כול כך, הוא מבליע מילים, אבל הלחן אותו דבר....
                                      אלוף עוזיה הזה, אין על הרגש הזה!

                                      סודי ביותרס תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • תהילושת תהילוש

                                        @taly אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                        @דוד-ישראלי
                                        יא ממא עלאש משיתי
                                        אנתי עומרי אוחייתי
                                        או עייני פיק יא מאמא
                                        קריתיני אותעדבתי פייה
                                        אנתי כיילק יא נור עיינייה

                                        למואימה נתי לחנינה
                                        למואימה נתי לעזיזה
                                        רר נתי יא דאו עיינייה
                                        שחל זריתי וכממתי פייה
                                        ווחשת כיילק יא נור עיינייה

                                        פזמון:
                                        יא ממה דאו עיינייה
                                        אנתי משיתי אוכליתיני
                                        יא מאמא
                                        קיפש כליתיני בלאש
                                        אונמות בלהמום נהאר אוליילי
                                        אנה או אנה לי בקיתי עלייה
                                        טול עומרי מה ננסאק יא רזלי

                                        פיין אנתי למואימה
                                        פיינק אנתי לחביבה
                                        אנה איתים מנהאר למשיתי
                                        אאו לעדיאן עמלוהה בייה
                                        ריר מולנה איפרז עליאה

                                        מי שמנסה לשיר את המילים יחד עם עוזיה צדוק, אז פחות... לא הולך כול כך, הוא מבליע מילים, אבל הלחן אותו דבר....
                                        אלוף עוזיה הזה, אין על הרגש הזה!

                                        סודי ביותרס מנותק
                                        סודי ביותרס מנותק
                                        סודי ביותר
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #175

                                        @תהילוש באיזה שפה זה?

                                        "מוזיקה טובה היא זו החודרת לאוזן בקלילות ועוזבת אותה בקושי"

                                        TALYT תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • סודי ביותרס סודי ביותר

                                          @תהילוש באיזה שפה זה?

                                          TALYT מנותק
                                          TALYT מנותק
                                          TALY
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי TALY
                                          #176

                                          @סודי-ביותרררררררר מרוקאית. נדמה לי

                                          תהילושת תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול