דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
1.7k פוסטים 376 כותבים 411.2k צפיות 41 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אייצ'יתא אייצ'ית

    @שיראל יאא- תודה ענקייתת!!!
    יש לך אתר לזה?

    שיראלש מנותק
    שיראלש מנותק
    שיראל
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #8

    @אייצ-ית אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

    @שיראל יאא- תודה ענקייתת!!!
    יש לך אתר לזה?

    https://www.zingalyrics.com/

    אתה לא יכול לשנות את הקלפים שחילקו לך,
    אבל אתה יכול לשחק איתם חכם

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    2
    • רבקהר מנותק
      רבקהר מנותק
      רבקה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #9

      גם בחדשות המוזיקה להורדה יש סיקור ומילים.

      ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • אייצ'יתא אייצ'ית

        @שיראל יאא- תודה ענקייתת!!!
        יש לך אתר לזה?

        ב מנותק
        ב מנותק
        בנימין לוריא
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #10
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • אייצ'יתא אייצ'ית

          @שיראל יאא- תודה ענקייתת!!!
          יש לך אתר לזה?

          ב מנותק
          ב מנותק
          בנימין לוריא
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #11

          @אייצ-ית אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

          יש לך אתר לזה?

          יש גם כאן

          רבקהר תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • ב בנימין לוריא

            @אייצ-ית אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

            יש לך אתר לזה?

            יש גם כאן

            רבקהר מנותק
            רבקהר מנותק
            רבקה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #12

            @בנימין-לוריא יוואווו תודה!!!!
            זה אתר שחיפשתי ממש הרבה זמן...............

            ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • אייצ'יתא מנותק
              אייצ'יתא מנותק
              אייצ'ית
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #13

              @שיראל יש מצב למילים של השיר הזה?
              זה שיר ש @רבקה העלתה ב נושא "דוואטים" שיר מהממםםם!!!!!!!!!!!
              https://www.youtube.com/watch?v=eCKrdK0AXHg

              שיראלש פסנתר כנףפ 2 תגובות תגובה אחרונה
              3
              • אייצ'יתא אייצ'ית

                @שיראל יש מצב למילים של השיר הזה?
                זה שיר ש @רבקה העלתה ב נושא "דוואטים" שיר מהממםםם!!!!!!!!!!!
                https://www.youtube.com/watch?v=eCKrdK0AXHg

                שיראלש מנותק
                שיראלש מנותק
                שיראל
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #14

                @אייצ-ית אני לא מצליחה למצוא, כי ישם כמה שירים עם אותו שם אז לידעת

                אתה לא יכול לשנות את הקלפים שחילקו לך,
                אבל אתה יכול לשחק איתם חכם

                אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • שיראלש שיראל

                  @אייצ-ית אני לא מצליחה למצוא, כי ישם כמה שירים עם אותו שם אז לידעת

                  אייצ'יתא מנותק
                  אייצ'יתא מנותק
                  אייצ'ית
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #15

                  @שיראל אוקי...
                  תודה בכל אופן!
                  אישית אני בכללי לא מסתדרת עם האתר ששמת פה קישור אליו--

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • צביקה המלךצ מנותק
                    צביקה המלךצ מנותק
                    צביקה המלך
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #16

                    מילים לשיר אותו היום, יש למישהו?

                    רוצים להיות מעודכנים בסקופים הכי חמים ישירות למייל? הצטרפו- 125478music@gmail.com מיוזיק סקופ

                    NBHGVN תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • צביקה המלךצ צביקה המלך

                      מילים לשיר אותו היום, יש למישהו?

                      NBHGVN מנותק
                      NBHGVN מנותק
                      NBHGV
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #17

                      @צביקה-המלך
                      ודע בני יקירי, כי שומר אני את כל -

                      שבילי תלאות הדרך שתמיד עברת.

                      ואין מילים בפי לתאר אהבתי - אליך,

                      בן יקר אוצרו של אבא.

                      על כסאי יושב ומחשב כל צעדיך,

                      גם אם רב הנסתר על הנגלה.

                      ומחכה ליום בו תתגשם אהבתנו,

                      ובהיכלי אבוא ואראה.

                      שרק יבוא אותו היום שרק יבוא,

                      וכל הרחובות ילבשו חג.

                      שתעלה אותה תפילה שתעלה,

                      ותחבר אותנו אל מקום חדש.

                      ומכיר אתה אבי בכל קשיי הדרך,

                      ורוצה אתה בהם - לכך הם שם.

                      ובכל מאודי מכוון אליך אבא,

                      גם מתוך הערפל של העולם.

                      וברגעי הירידות שם מתקרבות דרכנו,

                      נא חזק ידיי, שלח לי הסולם.

                      ומחכה ליום בו תתגשם עתירתנו,

                      ואבוא אליך יחד עם כולם.

                      T תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • אייצ'יתא מנותק
                        אייצ'יתא מנותק
                        אייצ'ית
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #18

                        @שיראל יש מצב למילים של השיר של שוואקי - Yaakov Shwekey 💪 I CAN BE ?
                        תודה רבה!!

                        הדסהה תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • אייצ'יתא אייצ'ית

                          @שיראל יש מצב למילים של השיר של שוואקי - Yaakov Shwekey 💪 I CAN BE ?
                          תודה רבה!!

                          הדסהה מנותק
                          הדסהה מנותק
                          הדסה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדסה
                          #19

                          @אייצ-ית מילות השיר:
                          I am a child

                          And the road ahead is paved with possibility

                          Laughter and smiles…

                          When i’m with you i’m soaring high and free

                          When you’re in my world

                          I believe in me

                          I look into your eyes and see that

                          CHORUS:

                          I can be stronger

                          I can be braver

                          I can be, i can be anything

                          Anything i want to be

                          I have the power

                          I have the courage

                          I am a hero

                          Everything i need is inside of me

                          Life throws me fire

                          And fate will test me ten million ways

                          Sometimes i’m tired

                          It’s hard to see the light of better days

                          But then i dare to dream

                          I find the hope for more

                          I reach for all you gave and see that

                          Life is the people we love and what we give to one another

                          Loving is giving, giving is life…

                          END:

                          I am a fighter

                          I am a dreamer

                          I am a hero

                          Everything i am…

                          Cause you believed in me.


                          תרגום:

                          אני ילד

                          והדרך לפני מלאה באפשרוית

                          צחוק וחיוכים ...

                          כשאני איתך אני ממריא גבוה וחופשי

                          כשאתה בעולם שלי

                          אני מאמין בעצמי

                          אני מסתכל לתוך העיניים שלך ורואה ש..

                          פזמון:

                          אני יכול להיות חזק

                          אני יכול להיות אמיץ

                          אני יכול להיות, אני יכול להיות כל דבר

                          כל מה שאני רוצה להיות

                          יש לי את הכח

                          יש לי את האומץ

                          אני גיבור

                          כל מה שאני צריך נמצא בתוכי

                          החיים זורקים לי אש

                          והגורל יבחן אותי בעשר מליון דרכים

                          לפעמים אני עייף

                          וקשה לראות את האור של ימים טובים יותר

                          אבל אז אני מעיז לחלום

                          אני מוצא את התקווה ליותר

                          אני מגיע לכל מה שאתה נתן ורואה ש

                          החיים הוא האנשים שאנחנו אוהבים ושאנחנו נותנים אחד לשני

                          אהבה היא נתינה, נתינה היא חיים ...

                          הסוף:

                          אני לוחם

                          אני חולם

                          אני גיבור

                          כל מה שאני...

                          כי אתה מאמין בי.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          3
                          • הדסהה מנותק
                            הדסהה מנותק
                            הדסה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #20
                            פוסט זה נמחק!
                            אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • הדסהה הדסה

                              פוסט זה נמחק!

                              אייצ'יתא מנותק
                              אייצ'יתא מנותק
                              אייצ'ית
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #21

                              @הדסה תודה רבה!!!
                              יש לך אופציה לערוך את התגובה ולהוסיף את זה שם...

                              הדסהה תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • אייצ'יתא אייצ'ית

                                @הדסה תודה רבה!!!
                                יש לך אופציה לערוך את התגובה ולהוסיף את זה שם...

                                הדסהה מנותק
                                הדסהה מנותק
                                הדסה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #22

                                @אייצ-ית וואלה תודה! 💪

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • תמרת מנותק
                                  תמרת מנותק
                                  תמר
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #23

                                  אפשר את המילים לשיר הזה-
                                  MORDECHAI SHAPIRO - Friends?

                                  אלי מהאולפןא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • תמרת תמר

                                    אפשר את המילים לשיר הזה-
                                    MORDECHAI SHAPIRO - Friends?

                                    אלי מהאולפןא מנותק
                                    אלי מהאולפןא מנותק
                                    אלי מהאולפן
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי אלי מהאולפן
                                    #24

                                    @תמר Take a drive
                                    Down the highway of life
                                    Give me five my friend
                                    Here we are
                                    We're together again
                                    And remembering when we met
                                    All the games
                                    All the jokes that we laughed at
                                    The pain that we shared
                                    And we knew
                                    That no matter what came
                                    Our bind would remain the same
                                    I can travel down any road
                                    Cause i know that I'm not alone
                                    I've got my friends and their loyalty
                                    I've got my friends who always see the best in me
                                    I've got my friends every step of the way
                                    My friends have helped to shape the man I am today
                                    Ohhh ohhh ohhhh ohhh
                                    Ohhh ohhh ohhhh ohhh
                                    All the years
                                    All the good and the bad
                                    You were there my friends
                                    And the times
                                    When I stumbled and fell
                                    You would help me get up again
                                    And the smiles
                                    That the memories bring
                                    Keep me going through everything
                                    There's a song
                                    That together we sing
                                    Sheves achim ma tov ma noim
                                    I can travel down any road
                                    Cause i know that I'm not alone
                                    I'm not alone
                                    I've got my friends and their loyalty
                                    I've got my friends who always see the best in me
                                    I've got my friends every step of the way
                                    My friends have helped to shape the man i am today
                                    Ohhh ohhh ohhhh ohhh
                                    Ohhh ohhh ohhhh ohhh
                                    I'm up and down the mountain
                                    And I'm not afraid
                                    I'm hangin with my friends
                                    I know they're with me all the way
                                    I know they're with me all the way
                                    I know they're with me all the way
                                    I know they're here with me to stay
                                    I've got my friends on the sunny days
                                    I've got my friends in thunderstorms and pouring rain
                                    And when I see them I know I'm okay
                                    My friends have helped to shape the man I am today
                                    I've got my friends I've got my friends
                                    I've got my friends I've got my friends
                                    I've got my friends

                                    תרגום
                                    צאו לדרך
                                    במורד הכביש המהיר של החיים
                                    תנו לי חמש ידידי
                                    הנה
                                    אנחנו שוב ביחד
                                    ונזכור מתי נפגשנו
                                    כל המשחקים
                                    כל הבדיחות שצחקנו עליהם
                                    הכאב ששיתפנו
                                    וידענו
                                    שלא משנה מה
                                    יגיע הקשר שלנו יישאר זהה
                                    אני יכול לנסוע בכל דרך,
                                    כי אני יודע שאני לא לבד
                                    יש לי את החברים שלי ואת נאמנותם
                                    יש לי את החברים שלי שתמיד רואה את המיטב שבי
                                    יש לי את החברים שלי כל צעד ושעל
                                    החברים שלי עזרו לעצב את האיש שאני היום
                                    אוההה אוההה ohhhh אוההה
                                    אוההה אוההה אהההה אההה
                                    כל השנים
                                    כל הטוב והרע
                                    הייתם שם החברים שלי
                                    וגם פעמים
                                    כאשר מעדתי ונפלתי
                                    אתה תעזור לי לקום שוב
                                    וגם החיוכים
                                    כי הזיכרונות להביא
                                    משאירים אותי עוברים הכל
                                    יש שיר
                                    זה ביחד אנחנו שרים
                                    שבת אחים ma tov ma noim
                                    אני יכול לנסוע בכל דרך,
                                    כי אני יודע שאני לא לבד,
                                    אני לא לבד
                                    יש לי את החברים שלי ואת נאמנותם
                                    יש לי את החברים שלי שתמיד רואה את המיטב שבי
                                    יש לי את החברים שלי כל צעד ושעל
                                    החברים שלי עזרו לעצב את האיש שאני היום
                                    אוההה אוההה ohhhh אוההה
                                    אוההה אוההה אהההה אההה
                                    אני עולה במורד ההר
                                    ואני לא מפחד
                                    שאני מסתובב עם החברים שלי
                                    אני יודע שהם איתי כל הדרך
                                    אני יודע שהם איתי כל הדרך
                                    אני יודע שהם איתי כל כך
                                    אני יודע שהם כאן איתי כדי להישאר
                                    יש לי את החברים שלי בימים שטופי שמש
                                    יש לי את החברים שלי בסופות רעמים וגשם שוטף
                                    וכשאני רואה אותם אני יודע שאני בסדר
                                    החברים שלי עזרו לעצב את הגבר שאני היום
                                    יש לי את החברים שלי אני יש לי את החברים שלי
                                    יש לי את החברים שלי יש לי את החברים שלי
                                    יש לי את החברים שלי

                                    "מוזיקה יקרה, תודה על שאת תמיד מנקה לי את הראש, מרפאת לי את הלב, ומרוממת לי את הנפש"

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    3
                                    • יעקב ה.י מנותק
                                      יעקב ה.י מנותק
                                      יעקב ה.
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #25

                                      מילים לשיר של שרולי ונתנאל- מסיבת פיגמו'ת.
                                      תודה רבה!!!

                                      אל תתלהב מבן אדם שיש לו הרבה ונותן לך קצת.
                                      תתלהב מבן אדם שאין לו כלום ומנסה לתת לך הכל...

                                      תהילושת תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • יעקב ה.י יעקב ה.

                                        מילים לשיר של שרולי ונתנאל- מסיבת פיגמו'ת.
                                        תודה רבה!!!

                                        תהילושת מנותק
                                        תהילושת מנותק
                                        תהילוש
                                        כתב מקצב
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי תהילוש
                                        #26
                                        פוסט זה נמחק!
                                        אייצ'יתא אלי מהאולפןא 2 תגובות תגובה אחרונה
                                        0
                                        • תהילושת תהילוש

                                          פוסט זה נמחק!

                                          אייצ'יתא מנותק
                                          אייצ'יתא מנותק
                                          אייצ'ית
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #27
                                          פוסט זה נמחק!
                                          טליהט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול