דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
1.7k פוסטים 376 כותבים 412.2k צפיות 41 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • TALYT TALY

    @יעקב-ה אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

    וגם את השיר כי טוב ה' את המילים שבאידיש

    של מי?

    יעקב ה.י מנותק
    יעקב ה.י מנותק
    יעקב ה.
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #215

    @taly אני חושב של אהרלה סאמט, אבל לא 100 אחוז...

    אל תתלהב מבן אדם שיש לו הרבה ונותן לך קצת.
    תתלהב מבן אדם שאין לו כלום ומנסה לתת לך הכל...

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • מוזיקה אוטנטיתמ מנותק
      מוזיקה אוטנטיתמ מנותק
      מוזיקה אוטנטית
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #216

      למי יש את המילים לשירים הבאים "
      אידישע תאוות ויעדער און קיינער של מוטי אילוביץ' אם אפשר גם ביידיש ום בעברית

      אין על יואלי דיקמן !!!!!!

      TALYT תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • מוזיקה אוטנטיתמ מוזיקה אוטנטית

        למי יש את המילים לשירים הבאים "
        אידישע תאוות ויעדער און קיינער של מוטי אילוביץ' אם אפשר גם ביידיש ום בעברית

        TALYT מנותק
        TALYT מנותק
        TALY
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי TALY
        #217

        @מוזיקה-אוטנטית
        בבקשה-

        ס'איז סוף פונעם סעודה
        שבועות ביינאכט
        איבער'ן טעלער פלייש
        זיצט דער איד פארטראכט

        אויפזיין זאגן תיקון
        אין אפאר שעה ארום
        דאווען איך שוין ותיקין
        ש'טייצעך אז פארן דאווענען
        א קאווע וויל-איך
        אבער אויב עס איך יעצט די פלייש
        וועל איך נישט קענען האבן קיין מילך
        דער איד טוט קווענקלען און זארגן
        ער ברויך מחליט זיין
        אדער פלייש יעצט
        אדער א קאווע מארגן
        לכאורה
        איז דער איד סתם א בעל תּאוה
        מאכט חשבונות פון אכילה
        פלייש אדער קאווע
        האט אבער א גוטער איד מסביר געווען אזוי
        באטראכט די חילוק אין תּאוות
        פון איד און א גוי
        א גוי'ס תּאוות איז נידריג
        מיאוס
        און טרייף
        דעם איד'ס תּאוה
        איז אבער געבויעט אויף
        לא תבשל גדי בחלב
        דער איד'ס תּאוה
        קען טאקע האבן גשמיות'דיגע טעמים
        אבער ס'שרייט ארויס פון זיך
        דעם אתה בחרתנו מכל העמים
        אזוי צו אזוי
        וואס פארשטייט א גוי
        ס'איז דאך תּאוות ומחשבות לבנו
        לעבודתו יתברך שמו
        אזוי צו אזוי
        וואס פארשטייט א גוי
        ס'איז דאך תּאוות ומחשבות לבנו
        לעבודתו יתברך שמו
        די צאמשטעל פון א קאווע
        מיט א קאצקע צוקער
        נאכן מקוה מיט די נאסע פאות
        די תּאוה מוצאי שבת
        פון צאמלייגן דעם טלית
        און טון עפעס פאר שלום בית
        די זיסקייט פון א דרימל
        אינמיטן לכה דודי
        ס'איז בעסער ווי אין בעט אינמיטן נאכט
        און פון צו גיין צום עמוד
        און זיך גארגלען ביים ברעטל
        בשעת דער עולם קראכט
        עולה זיין שישי
        זיצן אויף מזרח
        שווענדן מפטיר יונה אן אוצר
        אויסלאזן תחנון
        אדער איבערהיפּן
        דעם לאנגן שטיקעלע יוצר
        שרייען די ערשטע
        יעלה ויבוא
        ס'איז א שמחה ממש אז מ'קען וויינען

        פון מאכן קידוש אינמיטן ליינען
        זיך קענען אראפזעצן נאך א לאנגע ממקומך
        אראפציען דעם טלית פונעם קאפ
        די חיות פון שרייען אויפן בעל קורא
        ווען ער מאכט א טעות מיטן טראפ
        שרייען חזק
        שטויסן עמלק
        מיט א צארן א שארפן
        און ווארפן אויפן חתן א צוקערל נאכדעם
        וואס יעדער האט גע'ענדיגט שוין ווארפן
        מיט ברומען וטהר לבנו
        אדער שרייען "שבחחח" אזוי קרעכציג
        אויסצופאסטן נאך א לאנגן תענית
        כאפענדיג א מעריב ביי די זעכציג
        א שמעק טאבּיק
        א קוגל ליל שישי
        א אידישע הבנה
        די דילעמע פון קלייבן
        וועמען צו פרעגן
        שלום עליכם ביי קידוש לבנה
        אזוי צו אזוי
        וואס פארשטייט א גוי
        ס'איז דאך תּאוות ומחשבות לבנו
        לעבודתו יתברך שמו
        אזוי צו אזוי
        וואס פארשטייט א גוי
        ס'איז דאך תּאוות ומחשבות לבנו
        לעבודתו יתברך שמו
        די תּאוה פון נאך דארפן ערלעדיגן אויף שבת
        נישט קיין חילוק ווי שפעט ס'איז די זמן
        די תּאוה פון נעמען צוויי האנטוכער אין מקוה
        אן עקסטערע דערקוויקונג איז פארהאן
        זארגן און שוויצן שוין פרייטאג ביי קידוש
        צו גרעיפּ דזשוס אויף הבדלה וועט נאך זיין
        די תּאוה פון האלטן שוין די כוס אין די האנט
        אין א זאפטיג שמועס לאזט זיך אריין
        די תּאוה פונעם טאטע'ן צו פרעגן ביי יחץ
        נו קינדער
        וועלכע חלק איז גרעסער
        צו דרייען מיט א בעזעם
        ביי שריפת חמץ
        אז די פייער זאל ברענען בעסער
        מאכן זיכער יעדער ווייסט
        אז איך פאר אוועק אויף יו"ט
        אין קאנטרי אדער לעבר הים
        די פילינג פון פארזוכן
        דעם האלאפטשע פון באבע'ן
        כאטשיג עס איז חק בלי טעם
        די געשמאק פון קענען בראקן
        אחרון של פסח
        נאך זיבן טעג האבנדיג געווארט
        חוהמ"ד באזוכן
        דעם טיר-גארטן
        ווייל א גאנץ יאר איז דאך עס פארשפארט
        דאס וועלן קלאפן
        נאך איינמאל די הושענא
        און זען ווי די בלעטלעך צעפליעט
        טרעפן א בלאט פלעק
        אויפן חבר'ס אתרוג
        די שמחה פארשטייט נאר א איד
        בענטשן גומל ביים גרעסטן מנין
        ?זאל יעדער פרעגן וואו ביסטו געווען
        און ווען אין שפיטאל פירט מען איינעם אריין
        ?ארומגיין פרעגן וואס איז געשען
        קוקן צו די פּעינט איז טאקע טריקן
        מיט די פינגער געבן א טייטל
        די כיטערישקייט
        פון דערווישן יענעם'ס נאמען
        מיטן קוקן אויף זיין טלית בייטל
        אויפצווועקן יעדן איד אויפן פליגער
        און פרעגן אויב זיי ווילן אפשר דאווענען
        שטופט אפ דעם סיום פון חודש חשון
        דוקא אין די 9 טעג דאס צו פראווענען
        געבן מזל טוב פארן חתן
        פונקט ווען צום חופה ער גייט-שוין
        וועלן א מצוה טאנץ וואס זאל זיך ענדיגן
        ווען יעדער איינער אויפשטייט-שוין
        אזוי צו אזוי
        וואס פארשטייט א גוי
        ס'איז דאך תּאוות ומחשבות לבנו
        לעבודתו יתברך שמו
        אזוי צו אזוי
        וואס פארשטייט א גוי
        ס'איז דאך תּאוות ומחשבות לבנו
        לעבודתו יתברך שמו
        די תּאוה פונעם חולה וואס וויל פאסטן
        כאטשיג וואס דער דאקטאר שרייט געוואלד
        די תּאוה פונעם רוסישן איד וואס לאזט זיך
        מל'ן ביי די 40 יאר אלט
        די תּאוה פון עלטערן צו טון פאר זייער קינד
        אסאך מער ווי פאר זיך אליין
        די תּאוה פון א קינד וואס וויל ברענגן נחת
        און גייט אויס מ'זאל אים פארשטיין
        די תּאוה וואס ברענט אין א פארלוירענע נשמה
        באמת וויל ער זיין גוט
        נישטא נאך אזא תּאוה ווי א אידיש קינד'ס תּאוה
        וואס אוועקשטיין פון א תּאוה ער טוט
        איך דאנק דעם קל חי
        שלא עשני גוי
        כאטשיג תּאוות ומחשבות לבנו
        ס'איז לעבודתו
        יתברך שמו

        ר מוזיקה אוטנטיתמ 2 תגובות תגובה אחרונה
        3
        • TALYT מנותק
          TALYT מנותק
          TALY
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #218
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • TALYT TALY

            @מוזיקה-אוטנטית
            בבקשה-

            ס'איז סוף פונעם סעודה
            שבועות ביינאכט
            איבער'ן טעלער פלייש
            זיצט דער איד פארטראכט

            אויפזיין זאגן תיקון
            אין אפאר שעה ארום
            דאווען איך שוין ותיקין
            ש'טייצעך אז פארן דאווענען
            א קאווע וויל-איך
            אבער אויב עס איך יעצט די פלייש
            וועל איך נישט קענען האבן קיין מילך
            דער איד טוט קווענקלען און זארגן
            ער ברויך מחליט זיין
            אדער פלייש יעצט
            אדער א קאווע מארגן
            לכאורה
            איז דער איד סתם א בעל תּאוה
            מאכט חשבונות פון אכילה
            פלייש אדער קאווע
            האט אבער א גוטער איד מסביר געווען אזוי
            באטראכט די חילוק אין תּאוות
            פון איד און א גוי
            א גוי'ס תּאוות איז נידריג
            מיאוס
            און טרייף
            דעם איד'ס תּאוה
            איז אבער געבויעט אויף
            לא תבשל גדי בחלב
            דער איד'ס תּאוה
            קען טאקע האבן גשמיות'דיגע טעמים
            אבער ס'שרייט ארויס פון זיך
            דעם אתה בחרתנו מכל העמים
            אזוי צו אזוי
            וואס פארשטייט א גוי
            ס'איז דאך תּאוות ומחשבות לבנו
            לעבודתו יתברך שמו
            אזוי צו אזוי
            וואס פארשטייט א גוי
            ס'איז דאך תּאוות ומחשבות לבנו
            לעבודתו יתברך שמו
            די צאמשטעל פון א קאווע
            מיט א קאצקע צוקער
            נאכן מקוה מיט די נאסע פאות
            די תּאוה מוצאי שבת
            פון צאמלייגן דעם טלית
            און טון עפעס פאר שלום בית
            די זיסקייט פון א דרימל
            אינמיטן לכה דודי
            ס'איז בעסער ווי אין בעט אינמיטן נאכט
            און פון צו גיין צום עמוד
            און זיך גארגלען ביים ברעטל
            בשעת דער עולם קראכט
            עולה זיין שישי
            זיצן אויף מזרח
            שווענדן מפטיר יונה אן אוצר
            אויסלאזן תחנון
            אדער איבערהיפּן
            דעם לאנגן שטיקעלע יוצר
            שרייען די ערשטע
            יעלה ויבוא
            ס'איז א שמחה ממש אז מ'קען וויינען

            פון מאכן קידוש אינמיטן ליינען
            זיך קענען אראפזעצן נאך א לאנגע ממקומך
            אראפציען דעם טלית פונעם קאפ
            די חיות פון שרייען אויפן בעל קורא
            ווען ער מאכט א טעות מיטן טראפ
            שרייען חזק
            שטויסן עמלק
            מיט א צארן א שארפן
            און ווארפן אויפן חתן א צוקערל נאכדעם
            וואס יעדער האט גע'ענדיגט שוין ווארפן
            מיט ברומען וטהר לבנו
            אדער שרייען "שבחחח" אזוי קרעכציג
            אויסצופאסטן נאך א לאנגן תענית
            כאפענדיג א מעריב ביי די זעכציג
            א שמעק טאבּיק
            א קוגל ליל שישי
            א אידישע הבנה
            די דילעמע פון קלייבן
            וועמען צו פרעגן
            שלום עליכם ביי קידוש לבנה
            אזוי צו אזוי
            וואס פארשטייט א גוי
            ס'איז דאך תּאוות ומחשבות לבנו
            לעבודתו יתברך שמו
            אזוי צו אזוי
            וואס פארשטייט א גוי
            ס'איז דאך תּאוות ומחשבות לבנו
            לעבודתו יתברך שמו
            די תּאוה פון נאך דארפן ערלעדיגן אויף שבת
            נישט קיין חילוק ווי שפעט ס'איז די זמן
            די תּאוה פון נעמען צוויי האנטוכער אין מקוה
            אן עקסטערע דערקוויקונג איז פארהאן
            זארגן און שוויצן שוין פרייטאג ביי קידוש
            צו גרעיפּ דזשוס אויף הבדלה וועט נאך זיין
            די תּאוה פון האלטן שוין די כוס אין די האנט
            אין א זאפטיג שמועס לאזט זיך אריין
            די תּאוה פונעם טאטע'ן צו פרעגן ביי יחץ
            נו קינדער
            וועלכע חלק איז גרעסער
            צו דרייען מיט א בעזעם
            ביי שריפת חמץ
            אז די פייער זאל ברענען בעסער
            מאכן זיכער יעדער ווייסט
            אז איך פאר אוועק אויף יו"ט
            אין קאנטרי אדער לעבר הים
            די פילינג פון פארזוכן
            דעם האלאפטשע פון באבע'ן
            כאטשיג עס איז חק בלי טעם
            די געשמאק פון קענען בראקן
            אחרון של פסח
            נאך זיבן טעג האבנדיג געווארט
            חוהמ"ד באזוכן
            דעם טיר-גארטן
            ווייל א גאנץ יאר איז דאך עס פארשפארט
            דאס וועלן קלאפן
            נאך איינמאל די הושענא
            און זען ווי די בלעטלעך צעפליעט
            טרעפן א בלאט פלעק
            אויפן חבר'ס אתרוג
            די שמחה פארשטייט נאר א איד
            בענטשן גומל ביים גרעסטן מנין
            ?זאל יעדער פרעגן וואו ביסטו געווען
            און ווען אין שפיטאל פירט מען איינעם אריין
            ?ארומגיין פרעגן וואס איז געשען
            קוקן צו די פּעינט איז טאקע טריקן
            מיט די פינגער געבן א טייטל
            די כיטערישקייט
            פון דערווישן יענעם'ס נאמען
            מיטן קוקן אויף זיין טלית בייטל
            אויפצווועקן יעדן איד אויפן פליגער
            און פרעגן אויב זיי ווילן אפשר דאווענען
            שטופט אפ דעם סיום פון חודש חשון
            דוקא אין די 9 טעג דאס צו פראווענען
            געבן מזל טוב פארן חתן
            פונקט ווען צום חופה ער גייט-שוין
            וועלן א מצוה טאנץ וואס זאל זיך ענדיגן
            ווען יעדער איינער אויפשטייט-שוין
            אזוי צו אזוי
            וואס פארשטייט א גוי
            ס'איז דאך תּאוות ומחשבות לבנו
            לעבודתו יתברך שמו
            אזוי צו אזוי
            וואס פארשטייט א גוי
            ס'איז דאך תּאוות ומחשבות לבנו
            לעבודתו יתברך שמו
            די תּאוה פונעם חולה וואס וויל פאסטן
            כאטשיג וואס דער דאקטאר שרייט געוואלד
            די תּאוה פונעם רוסישן איד וואס לאזט זיך
            מל'ן ביי די 40 יאר אלט
            די תּאוה פון עלטערן צו טון פאר זייער קינד
            אסאך מער ווי פאר זיך אליין
            די תּאוה פון א קינד וואס וויל ברענגן נחת
            און גייט אויס מ'זאל אים פארשטיין
            די תּאוה וואס ברענט אין א פארלוירענע נשמה
            באמת וויל ער זיין גוט
            נישטא נאך אזא תּאוה ווי א אידיש קינד'ס תּאוה
            וואס אוועקשטיין פון א תּאוה ער טוט
            איך דאנק דעם קל חי
            שלא עשני גוי
            כאטשיג תּאוות ומחשבות לבנו
            ס'איז לעבודתו
            יתברך שמו

            ר מנותק
            ר מנותק
            ר212
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #219

            מילים לשיר אורייתא בני פרידמן

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • TALYT TALY

              @מוזיקה-אוטנטית
              בבקשה-

              ס'איז סוף פונעם סעודה
              שבועות ביינאכט
              איבער'ן טעלער פלייש
              זיצט דער איד פארטראכט

              אויפזיין זאגן תיקון
              אין אפאר שעה ארום
              דאווען איך שוין ותיקין
              ש'טייצעך אז פארן דאווענען
              א קאווע וויל-איך
              אבער אויב עס איך יעצט די פלייש
              וועל איך נישט קענען האבן קיין מילך
              דער איד טוט קווענקלען און זארגן
              ער ברויך מחליט זיין
              אדער פלייש יעצט
              אדער א קאווע מארגן
              לכאורה
              איז דער איד סתם א בעל תּאוה
              מאכט חשבונות פון אכילה
              פלייש אדער קאווע
              האט אבער א גוטער איד מסביר געווען אזוי
              באטראכט די חילוק אין תּאוות
              פון איד און א גוי
              א גוי'ס תּאוות איז נידריג
              מיאוס
              און טרייף
              דעם איד'ס תּאוה
              איז אבער געבויעט אויף
              לא תבשל גדי בחלב
              דער איד'ס תּאוה
              קען טאקע האבן גשמיות'דיגע טעמים
              אבער ס'שרייט ארויס פון זיך
              דעם אתה בחרתנו מכל העמים
              אזוי צו אזוי
              וואס פארשטייט א גוי
              ס'איז דאך תּאוות ומחשבות לבנו
              לעבודתו יתברך שמו
              אזוי צו אזוי
              וואס פארשטייט א גוי
              ס'איז דאך תּאוות ומחשבות לבנו
              לעבודתו יתברך שמו
              די צאמשטעל פון א קאווע
              מיט א קאצקע צוקער
              נאכן מקוה מיט די נאסע פאות
              די תּאוה מוצאי שבת
              פון צאמלייגן דעם טלית
              און טון עפעס פאר שלום בית
              די זיסקייט פון א דרימל
              אינמיטן לכה דודי
              ס'איז בעסער ווי אין בעט אינמיטן נאכט
              און פון צו גיין צום עמוד
              און זיך גארגלען ביים ברעטל
              בשעת דער עולם קראכט
              עולה זיין שישי
              זיצן אויף מזרח
              שווענדן מפטיר יונה אן אוצר
              אויסלאזן תחנון
              אדער איבערהיפּן
              דעם לאנגן שטיקעלע יוצר
              שרייען די ערשטע
              יעלה ויבוא
              ס'איז א שמחה ממש אז מ'קען וויינען

              פון מאכן קידוש אינמיטן ליינען
              זיך קענען אראפזעצן נאך א לאנגע ממקומך
              אראפציען דעם טלית פונעם קאפ
              די חיות פון שרייען אויפן בעל קורא
              ווען ער מאכט א טעות מיטן טראפ
              שרייען חזק
              שטויסן עמלק
              מיט א צארן א שארפן
              און ווארפן אויפן חתן א צוקערל נאכדעם
              וואס יעדער האט גע'ענדיגט שוין ווארפן
              מיט ברומען וטהר לבנו
              אדער שרייען "שבחחח" אזוי קרעכציג
              אויסצופאסטן נאך א לאנגן תענית
              כאפענדיג א מעריב ביי די זעכציג
              א שמעק טאבּיק
              א קוגל ליל שישי
              א אידישע הבנה
              די דילעמע פון קלייבן
              וועמען צו פרעגן
              שלום עליכם ביי קידוש לבנה
              אזוי צו אזוי
              וואס פארשטייט א גוי
              ס'איז דאך תּאוות ומחשבות לבנו
              לעבודתו יתברך שמו
              אזוי צו אזוי
              וואס פארשטייט א גוי
              ס'איז דאך תּאוות ומחשבות לבנו
              לעבודתו יתברך שמו
              די תּאוה פון נאך דארפן ערלעדיגן אויף שבת
              נישט קיין חילוק ווי שפעט ס'איז די זמן
              די תּאוה פון נעמען צוויי האנטוכער אין מקוה
              אן עקסטערע דערקוויקונג איז פארהאן
              זארגן און שוויצן שוין פרייטאג ביי קידוש
              צו גרעיפּ דזשוס אויף הבדלה וועט נאך זיין
              די תּאוה פון האלטן שוין די כוס אין די האנט
              אין א זאפטיג שמועס לאזט זיך אריין
              די תּאוה פונעם טאטע'ן צו פרעגן ביי יחץ
              נו קינדער
              וועלכע חלק איז גרעסער
              צו דרייען מיט א בעזעם
              ביי שריפת חמץ
              אז די פייער זאל ברענען בעסער
              מאכן זיכער יעדער ווייסט
              אז איך פאר אוועק אויף יו"ט
              אין קאנטרי אדער לעבר הים
              די פילינג פון פארזוכן
              דעם האלאפטשע פון באבע'ן
              כאטשיג עס איז חק בלי טעם
              די געשמאק פון קענען בראקן
              אחרון של פסח
              נאך זיבן טעג האבנדיג געווארט
              חוהמ"ד באזוכן
              דעם טיר-גארטן
              ווייל א גאנץ יאר איז דאך עס פארשפארט
              דאס וועלן קלאפן
              נאך איינמאל די הושענא
              און זען ווי די בלעטלעך צעפליעט
              טרעפן א בלאט פלעק
              אויפן חבר'ס אתרוג
              די שמחה פארשטייט נאר א איד
              בענטשן גומל ביים גרעסטן מנין
              ?זאל יעדער פרעגן וואו ביסטו געווען
              און ווען אין שפיטאל פירט מען איינעם אריין
              ?ארומגיין פרעגן וואס איז געשען
              קוקן צו די פּעינט איז טאקע טריקן
              מיט די פינגער געבן א טייטל
              די כיטערישקייט
              פון דערווישן יענעם'ס נאמען
              מיטן קוקן אויף זיין טלית בייטל
              אויפצווועקן יעדן איד אויפן פליגער
              און פרעגן אויב זיי ווילן אפשר דאווענען
              שטופט אפ דעם סיום פון חודש חשון
              דוקא אין די 9 טעג דאס צו פראווענען
              געבן מזל טוב פארן חתן
              פונקט ווען צום חופה ער גייט-שוין
              וועלן א מצוה טאנץ וואס זאל זיך ענדיגן
              ווען יעדער איינער אויפשטייט-שוין
              אזוי צו אזוי
              וואס פארשטייט א גוי
              ס'איז דאך תּאוות ומחשבות לבנו
              לעבודתו יתברך שמו
              אזוי צו אזוי
              וואס פארשטייט א גוי
              ס'איז דאך תּאוות ומחשבות לבנו
              לעבודתו יתברך שמו
              די תּאוה פונעם חולה וואס וויל פאסטן
              כאטשיג וואס דער דאקטאר שרייט געוואלד
              די תּאוה פונעם רוסישן איד וואס לאזט זיך
              מל'ן ביי די 40 יאר אלט
              די תּאוה פון עלטערן צו טון פאר זייער קינד
              אסאך מער ווי פאר זיך אליין
              די תּאוה פון א קינד וואס וויל ברענגן נחת
              און גייט אויס מ'זאל אים פארשטיין
              די תּאוה וואס ברענט אין א פארלוירענע נשמה
              באמת וויל ער זיין גוט
              נישטא נאך אזא תּאוה ווי א אידיש קינד'ס תּאוה
              וואס אוועקשטיין פון א תּאוה ער טוט
              איך דאנק דעם קל חי
              שלא עשני גוי
              כאטשיג תּאוות ומחשבות לבנו
              ס'איז לעבודתו
              יתברך שמו

              מוזיקה אוטנטיתמ מנותק
              מוזיקה אוטנטיתמ מנותק
              מוזיקה אוטנטית
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #220

              @taly תודה רבה !!!!
              יש גם לשיר יעדער און קיינער ? והאם יש תרגום לשניהם ?

              אין על יואלי דיקמן !!!!!!

              ג TALYT 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • מוזיקה אוטנטיתמ מוזיקה אוטנטית

                @taly תודה רבה !!!!
                יש גם לשיר יעדער און קיינער ? והאם יש תרגום לשניהם ?

                ג מנותק
                ג מנותק
                גילה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #221

                @מוזיקה-אוטנטית אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                @taly תודה רבה !!!!
                יש גם לשיר יעדער און קיינער ? והאם יש תרגום לשניהם ?

                לזה התכוונת?

                שני אנשים מסתובבים
                לכולם מוכרים
                את שמם מכיר כל אחד
                קוראים להם 'כל אחד' ו'אף אחד'.

                מדברים עליהם בכל פסיעה
                כל אחד מסתכל מה 'כל אחד' עושה
                וחלילה לא מנסים אפילו לרגע
                לעשות משהו ש'אף אחד' לא עושה

                "מי זה אותו 'כל אחד'
                שגורם לעולם על גלגלים להתנהל
                כבר שאלתי כל אחד
                מי זה אותו 'אף אחד'
                שאומר לכל אחד
                כיצד כל ימיו להתנהג"

                'כל אחד' ככה עושה
                ו'אף אחד' אחרת עושה
                ואני מתפלא, מי אלו?
                'כל אחד' אומר משהו
                ו'אף אחד' הולך לאנשהו
                תגיד לי, מי השניים האלו?

                לפני כל דבר שרק אעשה - אני יודע
                מה ר' 'כל אחד' סובר, אני חייב קודם לשמוע
                אינני זז קמעא מחוות דעתו
                רק אם 'כל אחד' מהנהן בראשו

                בגד, שמחה, או בכל עניין
                אם 'אף אחד' סובר הפוך, קודם אתעניין
                של'אף אחד' לא יהיה עלי טענה
                למה את עצמך קברת

                "מי זה אותו 'כל אחד'
                שגורם לעולם על גלגלים להתנהל
                כבר שאלתי כל אחד
                מי זה אותו 'אף אחד'
                שאומר לכל אחד
                כיצד כל ימיו להתנהג"

                'כל אחד' נראה אדם טוב
                שפשוט עוזר להחליט
                הוא מלווה אותנו בבית וברחוב
                ואח"כ 'כל אחד' בגיחוך עלינו מביט

                'אף אחד' תקיף יותר במהותו
                למרות שאף אחד אינו יודע מי זה 'אף אחד'
                אף אחד אינו רוצה לעשות הפוך מ'אף אחד'
                בכדי לצחוק, 'אף אחד' איננו

                "מי זה אותו 'כל אחד'
                שגורם לעולם על גלגלים להתנהל
                כבר שאלתי כל אחד
                מי זה אותו 'אף אחד'
                שאומר לכל אחד
                כיצד כל ימיו להתנהג"

                'אף אחד' את זה לא עושה
                'כל אחד' רק כך עושה
                אני רוצה לדעת, מי אלו?
                'אף אחד' לא יגיע
                מה 'כל אחד' יביע
                תגיד לי, מי השניים האלו?

                חסר אמצעים עשה בר מצווה ברמה גבוהה
                הוא תירץ את עצמו בפני כל הלילה:
                'אף אחד' לא עושה אחרת. לו אני מיד מוכיח
                'שאף אחד' בכלל לא נוכח

                ל'כל אחד' אין כח, לא קל לו כבר
                'אף אחד' כבר נמאס, גם הוא אינו צעיר כבעבר
                ל'אף אחד' לא יפריע שיתנו לו ללכת
                'כל אחד' יתחיה באמת

                תעזוב את 'כל אחד'
                רגוע יותר אראה אותך
                אל תסחוב את 'כל אחד' ביחד איתך
                עזוב את 'אף אחד'
                אתה תיווכח בעצמך,
                שהוא מעולם לא עקב אחריך

                'כל אחד' מסכים ו'אף אחד' אינו מתנגד, 'אף אחד' אינו עומד בדרכיך.
                'כל אחד' ו'אף אחד'
                אומרים לכל אחד
                כך תתנהג כל ימי חייך.

                Lyrics:

                Two people are walking around
                Known to everyone, everywhere
                Everyone knows their names
                They are called ‘Everyone' and 'Nobody'.

                We talk about them at every step
                Everyone looks at what 'Everyone' is doing
                And we don't even attempt for a moment
                To do something that 'Nobody' does not.

                "Who is this 'Everyone'?
                That makes the world run on wheels
                I have already asked everyone.
                Who is this 'Nobody'
                Who tells everyone
                How to behave all day.

                'Everyone' does this
                And 'Nobody’ does that
                I wonder, who are they?
                'Everyone' says this
                And 'Nobody' goes there
                Please tell me, who are these two?”

                Before I do anything, I know
                First I must hear what Rabbi ‘Everyone’ thinks,
                I do not move from his opinion
                Only if 'Everyone' nods his head

                Clothing, a simcha, or whatever
                I'll first make sure if 'Nobody' thinks otherwise
                So ‘Nobody' houldn’t complain against me
                Why did you bury yourself?

                "Who is this 'Everyone'?
                That makes the world run on wheels
                I have already asked everyone.
                Who is this 'Nobody'
                Who tells everyone
                How to behave all day.”

                ‘Everyone’ seems like a good person
                Who simply helps us make decisions
                Accompanies us on the street and at home
                And later 'Everyone' laughs at us…

                'Nobody' is more strict
                Though no one really knows who 'Nobody' is
                Nobody wants to do the opposite of 'Nobody'
                And there's nobody here to laugh…

                "Who is this 'Everyone'?
                That makes the world run on wheels
                I have already asked everyone.
                Who is this 'Nobody'
                Who tells everyone
                How to behave all day.

                'Nobody' does this
                'Everyone' does that
                I want to know, w-who are these?
                'Nobody' will come
                And what will 'everyone' say
                Tell me, who are these two?”

                A poor person made a costly Bar Mitzvah
                He defended himself all night:
                'Nobody' doesn’t do otherwise. I show him immediately
                Hey, 'Nobody' isn’t even here!

                'Everyone' is drained, it’s not easy for him anymore
                'Nobody' is tired, he is not young either
                'Nobody' won’t be bothered if we let him go
                'Everyone' will be thrilled.

                "Leave this 'Everyone'
                Calmer I'll see you
                Don’t carry 'Everyone' with you
                Leave this ‘Nobody’
                You will see for yourself, he
                Never even watched you before.

                'Everyone' agrees and 'Nobody' opposes, 'Nobody' dosent stand in your way.
                'Everyone' and 'Nobody'
                Tell everyone
                This is how you should behave all your days

                מוזיקה אוטנטיתמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • מוזיקה אוטנטיתמ מוזיקה אוטנטית

                  @taly תודה רבה !!!!
                  יש גם לשיר יעדער און קיינער ? והאם יש תרגום לשניהם ?

                  TALYT מנותק
                  TALYT מנותק
                  TALY
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #222

                  @מוזיקה-אוטנטית אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                  יש גם לשיר יעדער און קיינער ?

                  בבקשה- (באידיש)

                  נע קיינער הייבט נישט אן אזוי א סידי
                  וואס טוט יעדער?
                  קיינער
                  יעדער
                  צוויי מענטשן דרייען זיך ארום
                  באקאנט פאר יעדן אומעטום
                  זייער נאמען ווייסט יעדער איינער
                  זיי הייסן יעדער אין קיינער
                  מ'רעדט פון זיי אויף א יעדן טריט
                  יעדער קוקט נאר וואס יעדער טוט
                  און פראבירן חלילה קיין מינוט-נישט
                  צו טון עפעס וואס קיינער טוט-נישט
                  ווער איז דער יעדער
                  וואס פירט די וועלט אויף רעדער
                  איך האב שוין יעדען געפרעגט
                  ווער איז די קיינער
                  וואס זאגט פאר יעדער איינער
                  וויאזוי זיך פירן אלע זיינע טעג
                  יעדער טוט אזוי
                  אין קיינער טוט אזי
                  איך ווינדער מיך ווער זענען זיי
                  יעדער זאגט אהער
                  אין קיינער גייט אהין
                  זאג מיר ווער זענען די צוויי
                  פאר איך טוה נאר עפעס ווייס איך אבער באלד
                  קודם מוז איך הערן וואס ר' יעדער האלט
                  פון זיין חוות דעת איך ריר מיך נישט קיין טראפ
                  נאר אויב יעדער שאקלט מיטן קאפ
                  א מלבוש א שמחה וואס אימער מ'קלערט
                  קודם אינטערסיר איך מיך אויב קיינער האלט פארקערט
                  קיינער זאל אויף מיר נישט קיין טענה האבן
                  פארוואס האסט דיך זיך אליינס באגראבן
                  ווער איז דער יעדער
                  וואס פירט די וועלט אויף רעדער
                  איך האב שוין יעדען געפרעגט
                  ווער איז די קיינער
                  וואס זאגט פאר יעדער איינער
                  וויאזוי זיך פירן אלע זיינע טעג
                  יעדער קוקט אויס ווי א וואוילער מאן
                  וואס העלפט פשוט קענען מחליט זיין
                  באגלייט אונז אין גאס און אין הויז
                  אין שפעטער לאכט אונז יעדער אויס
                  קיינער איז א שטרענגערע מהות
                  כאטש קיינער ווייסט נישט
                  ווער דער קיינער איז
                  פארקערט ווי קיינער וויל קיינער מאכן
                  ס'נישטא קיינער וואס זאל לאכן
                  ווער איז דער יעדער
                  וואס פירט די וועלט אויף רעדער
                  איך האב שוין יעדען געפרעגט
                  ווער איז די קיינער
                  וואס זאגט פאר יעדער איינער
                  וויאזוי זיך פירן אלע זיינע טעג
                  קיינער טוט נישט דאס און יעדער טוט נאר יענץ
                  איך וויל וויסן וו-ווער זענען זיי
                  קיינער וועט נישט קומען און וואס וועט יעדער זאגן
                  זאג מיר ווער זענען די צוויי
                  אן הערליכע בר מצוה האט אן ארימאן געמאכט
                  ער האט זיך פארענטפערט פאר מיר א גאנצע נאכט
                  קיינער טוט נישט אנדערש ווייז איך אים זאפארט
                  הע קיינער איז ניטאמאל דארט
                  דער יעדער האט קיין כח עס איז אים שוין נישט גרינג
                  דער קיינער איז שוין נמאס ער איז שוין אויך נישט יונג
                  קיינער וועט נישט שטערן אז מ'לאזט אים גיין
                  יעדער וועט זיך גאר מחיה זיין
                  לאז אפ דעם יעדער
                  רואיגער איך זה-דיר
                  שלעפ נישט יעדער מיט דיר
                  לאז אפ דעם קיינער
                  וועסטו זעהן אליין ער
                  האט ניטאמאל דיך נאכגעקוקט פריער
                  מסכים איז יע-דערקעגן איז נישט קיינער שטייט נישט אין וועג
                  יעדער מיט קיינער
                  הייסן יעדער איינער
                  אזוי זיך פירן אלע דיינע טעג

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • ג גילה

                    @מוזיקה-אוטנטית אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                    @taly תודה רבה !!!!
                    יש גם לשיר יעדער און קיינער ? והאם יש תרגום לשניהם ?

                    לזה התכוונת?

                    שני אנשים מסתובבים
                    לכולם מוכרים
                    את שמם מכיר כל אחד
                    קוראים להם 'כל אחד' ו'אף אחד'.

                    מדברים עליהם בכל פסיעה
                    כל אחד מסתכל מה 'כל אחד' עושה
                    וחלילה לא מנסים אפילו לרגע
                    לעשות משהו ש'אף אחד' לא עושה

                    "מי זה אותו 'כל אחד'
                    שגורם לעולם על גלגלים להתנהל
                    כבר שאלתי כל אחד
                    מי זה אותו 'אף אחד'
                    שאומר לכל אחד
                    כיצד כל ימיו להתנהג"

                    'כל אחד' ככה עושה
                    ו'אף אחד' אחרת עושה
                    ואני מתפלא, מי אלו?
                    'כל אחד' אומר משהו
                    ו'אף אחד' הולך לאנשהו
                    תגיד לי, מי השניים האלו?

                    לפני כל דבר שרק אעשה - אני יודע
                    מה ר' 'כל אחד' סובר, אני חייב קודם לשמוע
                    אינני זז קמעא מחוות דעתו
                    רק אם 'כל אחד' מהנהן בראשו

                    בגד, שמחה, או בכל עניין
                    אם 'אף אחד' סובר הפוך, קודם אתעניין
                    של'אף אחד' לא יהיה עלי טענה
                    למה את עצמך קברת

                    "מי זה אותו 'כל אחד'
                    שגורם לעולם על גלגלים להתנהל
                    כבר שאלתי כל אחד
                    מי זה אותו 'אף אחד'
                    שאומר לכל אחד
                    כיצד כל ימיו להתנהג"

                    'כל אחד' נראה אדם טוב
                    שפשוט עוזר להחליט
                    הוא מלווה אותנו בבית וברחוב
                    ואח"כ 'כל אחד' בגיחוך עלינו מביט

                    'אף אחד' תקיף יותר במהותו
                    למרות שאף אחד אינו יודע מי זה 'אף אחד'
                    אף אחד אינו רוצה לעשות הפוך מ'אף אחד'
                    בכדי לצחוק, 'אף אחד' איננו

                    "מי זה אותו 'כל אחד'
                    שגורם לעולם על גלגלים להתנהל
                    כבר שאלתי כל אחד
                    מי זה אותו 'אף אחד'
                    שאומר לכל אחד
                    כיצד כל ימיו להתנהג"

                    'אף אחד' את זה לא עושה
                    'כל אחד' רק כך עושה
                    אני רוצה לדעת, מי אלו?
                    'אף אחד' לא יגיע
                    מה 'כל אחד' יביע
                    תגיד לי, מי השניים האלו?

                    חסר אמצעים עשה בר מצווה ברמה גבוהה
                    הוא תירץ את עצמו בפני כל הלילה:
                    'אף אחד' לא עושה אחרת. לו אני מיד מוכיח
                    'שאף אחד' בכלל לא נוכח

                    ל'כל אחד' אין כח, לא קל לו כבר
                    'אף אחד' כבר נמאס, גם הוא אינו צעיר כבעבר
                    ל'אף אחד' לא יפריע שיתנו לו ללכת
                    'כל אחד' יתחיה באמת

                    תעזוב את 'כל אחד'
                    רגוע יותר אראה אותך
                    אל תסחוב את 'כל אחד' ביחד איתך
                    עזוב את 'אף אחד'
                    אתה תיווכח בעצמך,
                    שהוא מעולם לא עקב אחריך

                    'כל אחד' מסכים ו'אף אחד' אינו מתנגד, 'אף אחד' אינו עומד בדרכיך.
                    'כל אחד' ו'אף אחד'
                    אומרים לכל אחד
                    כך תתנהג כל ימי חייך.

                    Lyrics:

                    Two people are walking around
                    Known to everyone, everywhere
                    Everyone knows their names
                    They are called ‘Everyone' and 'Nobody'.

                    We talk about them at every step
                    Everyone looks at what 'Everyone' is doing
                    And we don't even attempt for a moment
                    To do something that 'Nobody' does not.

                    "Who is this 'Everyone'?
                    That makes the world run on wheels
                    I have already asked everyone.
                    Who is this 'Nobody'
                    Who tells everyone
                    How to behave all day.

                    'Everyone' does this
                    And 'Nobody’ does that
                    I wonder, who are they?
                    'Everyone' says this
                    And 'Nobody' goes there
                    Please tell me, who are these two?”

                    Before I do anything, I know
                    First I must hear what Rabbi ‘Everyone’ thinks,
                    I do not move from his opinion
                    Only if 'Everyone' nods his head

                    Clothing, a simcha, or whatever
                    I'll first make sure if 'Nobody' thinks otherwise
                    So ‘Nobody' houldn’t complain against me
                    Why did you bury yourself?

                    "Who is this 'Everyone'?
                    That makes the world run on wheels
                    I have already asked everyone.
                    Who is this 'Nobody'
                    Who tells everyone
                    How to behave all day.”

                    ‘Everyone’ seems like a good person
                    Who simply helps us make decisions
                    Accompanies us on the street and at home
                    And later 'Everyone' laughs at us…

                    'Nobody' is more strict
                    Though no one really knows who 'Nobody' is
                    Nobody wants to do the opposite of 'Nobody'
                    And there's nobody here to laugh…

                    "Who is this 'Everyone'?
                    That makes the world run on wheels
                    I have already asked everyone.
                    Who is this 'Nobody'
                    Who tells everyone
                    How to behave all day.

                    'Nobody' does this
                    'Everyone' does that
                    I want to know, w-who are these?
                    'Nobody' will come
                    And what will 'everyone' say
                    Tell me, who are these two?”

                    A poor person made a costly Bar Mitzvah
                    He defended himself all night:
                    'Nobody' doesn’t do otherwise. I show him immediately
                    Hey, 'Nobody' isn’t even here!

                    'Everyone' is drained, it’s not easy for him anymore
                    'Nobody' is tired, he is not young either
                    'Nobody' won’t be bothered if we let him go
                    'Everyone' will be thrilled.

                    "Leave this 'Everyone'
                    Calmer I'll see you
                    Don’t carry 'Everyone' with you
                    Leave this ‘Nobody’
                    You will see for yourself, he
                    Never even watched you before.

                    'Everyone' agrees and 'Nobody' opposes, 'Nobody' dosent stand in your way.
                    'Everyone' and 'Nobody'
                    Tell everyone
                    This is how you should behave all your days

                    מוזיקה אוטנטיתמ מנותק
                    מוזיקה אוטנטיתמ מנותק
                    מוזיקה אוטנטית
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוזיקה אוטנטית
                    #223

                    @גילה התכוונתי ביידיש ובעברית שני השירים הנ"ל
                    חסר לי רק העברית של יידישע תאוות

                    אין על יואלי דיקמן !!!!!!

                    TALYT תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • מוזיקה אוטנטיתמ מוזיקה אוטנטית

                      @גילה התכוונתי ביידיש ובעברית שני השירים הנ"ל
                      חסר לי רק העברית של יידישע תאוות

                      TALYT מנותק
                      TALYT מנותק
                      TALY
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #224

                      @מוזיקה-אוטנטית אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                      העברית של יידישע תאוות

                      תרגמתי את זה ב Google Translate לכן זה קצת הרבה עילג 😆 .... מקווה שזה יעזור

                      אף אחד לא מתחיל בלי דיסק כזה
                      מה כולם עושים?
                      אף אחד
                      כל אחד
                      שני אנשים מסתובבים
                      ידוע לכולם בכל מקום
                      כל אחד יודע את שמו
                      הם מתכוונים לכל אחד באף אחד
                      אנחנו מדברים עליהם בכל שלב
                      כולם רק מסתכלים על מה שכולם עושים
                      ותנסה חלילה כל דקה-לא
                      לעשות משהו שאף אחד לא עושה-לא
                      מי זה כל אחד
                      מי מוביל את העולם על ההגה
                      כבר שאלתי את כולם
                      מיהו האף אחד
                      זה אומר על כל אחד
                      איך כל ימיו עוברים
                      כולם עושים זאת
                      אצל אף אחד לא עושה את זה
                      מעניין מי הם
                      כולם אומרים פה
                      אף אחד לא הולך לשם
                      ספר לי מי השניים
                      לפני שאני עושה משהו אני יודע אבל בקרוב
                      ראשית אני חייב לשמוע מה ר 'כולם חושבים
                      לדעתו אני לא מעביר שום מלכודת
                      רק אם כולם מנענעים בראש
                      בגד, שמחה שתמיד מבהירה
                      ראשית, מעניין אותי אם מישהו ימשיך להסתובב
                      שאף אחד לא יתלונן נגדי
                      למה קברת את עצמך?
                      מי זה כל אחד
                      מי מוביל את העולם על ההגה
                      כבר שאלתי את כולם
                      מיהו האף אחד
                      זה אומר על כל אחד
                      איך כל ימיו עוברים
                      כולם נראים כמו אנשים טובים
                      מי שעוזר פשוט יכול להחליט
                      ליוו אותנו ברחוב ובבית
                      מאוחר יותר צחקנו כולנו בקול
                      אף אחד הוא מהות מחמירה יותר
                      למרות שאף אחד לא יודע
                      מי זה אף אחד
                      התברר שאף אחד לא רוצה אף אחד לא מייצר
                      אין על מי לצחוק
                      מי זה כל אחד
                      מי מוביל את העולם על ההגה
                      כבר שאלתי את כולם
                      מיהו האף אחד
                      זה אומר על כל אחד
                      איך כל ימיו עוברים
                      אף אחד לא עושה את זה וכל אחד עושה רק משהו
                      אני רוצה לדעת מי-מי הם
                      אף אחד לא יבוא ומי יגידו כולם
                      ספר לי מי השניים
                      בר מצווה מכובדת עשה ארימן
                      הוא עמד מולי כל הלילה
                      אף אחד לא עושה אחרת אני מראה לו מיד
                      אף אחד לא בהכרח שם
                      לכל אחד אין כוח, לא קל לו
                      אף אחד כבר לא נגעל, הוא כבר לא צעיר מדי
                      אף אחד לא יפריע לשחרר אותו
                      כולם יקומו לתחייה
                      עזוב את זה כל אחד
                      תירגע, אני מתחנן בפניך
                      אל תגרור את כולם איתך
                      לא תשאיר את זה לאף אחד
                      אתה תראה בעצמך
                      כנראה צפיתי בך בעבר
                      מוסכם על פניך שאף אחד לא מפריע
                      כל אחד בלי אף אחד
                      תן שם לכל אחד
                      אז תעשה את כל ימיך

                      מוזיקה אוטנטיתמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • TALYT TALY

                        @מוזיקה-אוטנטית אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                        העברית של יידישע תאוות

                        תרגמתי את זה ב Google Translate לכן זה קצת הרבה עילג 😆 .... מקווה שזה יעזור

                        אף אחד לא מתחיל בלי דיסק כזה
                        מה כולם עושים?
                        אף אחד
                        כל אחד
                        שני אנשים מסתובבים
                        ידוע לכולם בכל מקום
                        כל אחד יודע את שמו
                        הם מתכוונים לכל אחד באף אחד
                        אנחנו מדברים עליהם בכל שלב
                        כולם רק מסתכלים על מה שכולם עושים
                        ותנסה חלילה כל דקה-לא
                        לעשות משהו שאף אחד לא עושה-לא
                        מי זה כל אחד
                        מי מוביל את העולם על ההגה
                        כבר שאלתי את כולם
                        מיהו האף אחד
                        זה אומר על כל אחד
                        איך כל ימיו עוברים
                        כולם עושים זאת
                        אצל אף אחד לא עושה את זה
                        מעניין מי הם
                        כולם אומרים פה
                        אף אחד לא הולך לשם
                        ספר לי מי השניים
                        לפני שאני עושה משהו אני יודע אבל בקרוב
                        ראשית אני חייב לשמוע מה ר 'כולם חושבים
                        לדעתו אני לא מעביר שום מלכודת
                        רק אם כולם מנענעים בראש
                        בגד, שמחה שתמיד מבהירה
                        ראשית, מעניין אותי אם מישהו ימשיך להסתובב
                        שאף אחד לא יתלונן נגדי
                        למה קברת את עצמך?
                        מי זה כל אחד
                        מי מוביל את העולם על ההגה
                        כבר שאלתי את כולם
                        מיהו האף אחד
                        זה אומר על כל אחד
                        איך כל ימיו עוברים
                        כולם נראים כמו אנשים טובים
                        מי שעוזר פשוט יכול להחליט
                        ליוו אותנו ברחוב ובבית
                        מאוחר יותר צחקנו כולנו בקול
                        אף אחד הוא מהות מחמירה יותר
                        למרות שאף אחד לא יודע
                        מי זה אף אחד
                        התברר שאף אחד לא רוצה אף אחד לא מייצר
                        אין על מי לצחוק
                        מי זה כל אחד
                        מי מוביל את העולם על ההגה
                        כבר שאלתי את כולם
                        מיהו האף אחד
                        זה אומר על כל אחד
                        איך כל ימיו עוברים
                        אף אחד לא עושה את זה וכל אחד עושה רק משהו
                        אני רוצה לדעת מי-מי הם
                        אף אחד לא יבוא ומי יגידו כולם
                        ספר לי מי השניים
                        בר מצווה מכובדת עשה ארימן
                        הוא עמד מולי כל הלילה
                        אף אחד לא עושה אחרת אני מראה לו מיד
                        אף אחד לא בהכרח שם
                        לכל אחד אין כוח, לא קל לו
                        אף אחד כבר לא נגעל, הוא כבר לא צעיר מדי
                        אף אחד לא יפריע לשחרר אותו
                        כולם יקומו לתחייה
                        עזוב את זה כל אחד
                        תירגע, אני מתחנן בפניך
                        אל תגרור את כולם איתך
                        לא תשאיר את זה לאף אחד
                        אתה תראה בעצמך
                        כנראה צפיתי בך בעבר
                        מוסכם על פניך שאף אחד לא מפריע
                        כל אחד בלי אף אחד
                        תן שם לכל אחד
                        אז תעשה את כל ימיך

                        מוזיקה אוטנטיתמ מנותק
                        מוזיקה אוטנטיתמ מנותק
                        מוזיקה אוטנטית
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוזיקה אוטנטית
                        #225

                        @taly

                        תרגמתי את זה ב Google Translate לכן זה קצת הרבה עילג 😆 .... מקווה שזה יעזור

                        גרוע ביותר😊

                        אין על יואלי דיקמן !!!!!!

                        דובלהד תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • מוזיקה אוטנטיתמ מוזיקה אוטנטית

                          @taly

                          תרגמתי את זה ב Google Translate לכן זה קצת הרבה עילג 😆 .... מקווה שזה יעזור

                          גרוע ביותר😊

                          דובלהד מנותק
                          דובלהד מנותק
                          דובלה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #226

                          @מוזיקה-אוטנטית זה לא בדיוק התרגם

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • שרי 0ש מנותק
                            שרי 0ש מנותק
                            שרי 0
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #227

                            אשמח מאוד לקבל את המילים של השיר:"רבי"-מאידיש נחת 4 תודה רבה!!

                            מוזיקה=חמצן לגוף ולנפש

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • פונץ' בננהפ מנותק
                              פונץ' בננהפ מנותק
                              פונץ' בננה
                              צוות פיקוח
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #228

                              אשמח למילים של השיר "מי אני"
                              @טיטו

                              אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                              שומע נסתרות הלב 💜

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • טיטוט מנותק
                                טיטוט מנותק
                                טיטו
                                צוות פיקוח
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #229

                                לפעמים אני שוכח
                                ובלילות זה חוזר
                                הפחד מבקר
                                עד שאין לאן לברוח
                                שתיגמר הסוללה של הלב
                                ולפעמים אני פוחד
                                שלא דיברנו קצת יותר
                                לא תמיד אני קרוב
                                וזה בסדר
                                תמיד שניה מלוותר
                                אבל מולך אני אחר
                                פורק את מה שיושב עלי...
                                ומי אני
                                בסך הכול כותב שירים
                                מוכר ת'לב שלי לזרים
                                כמעט שכחתי מי אני
                                מי אני...
                                ומה אני
                                בסך הכל רק בן אדם
                                כמו כולם נופל וקם
                                שנים ברחתי מעצמי
                                אל הלילות
                                ומי אני
                                בסך הכול כותב שירים
                                מוכר ת'לב שלי לזרים
                                כמעט שכחתי מי אני
                                מי אני...
                                מי אני
                                בסך הכול כותב שירים
                                מוכר ת'לב שלי לזרים
                                כמעט שכחתי מי אני
                                לפעמים יוצא שאין לי
                                את הכוחות לרדוף אמת
                                אבל תמיד זוכר
                                שהרי אתה מכיר אותי
                                מכיר את הסודות שלי בעל פה
                                ולפעמים אני פוחד
                                שלא דיברנו קצת יותר
                                לא תמיד אתה קרוב
                                וזה בסדר
                                והמצפון חוגג שעות
                                הוא משתולל לי על הלב
                                ואיך בסוף כל לילה
                                רעש מתסכל...
                                ומה אני
                                בסך הכל רק בן אדם
                                כמו כולם נופל וקם
                                שנים ברחתי מעצמי
                                אל הלילות
                                ומי אני
                                בסך הכול כותב שירים
                                מוכר ת'לב שלי לזרים
                                כמעט שכחתי מי אני
                                ואיך זה שאתה תמיד כאן
                                קורא את החיים שלי כמו ספר
                                וגם אם זה לוקח קצת זמן
                                אתה בסוף עושה שיהיה בסדר
                                מוציא אותי מתסביכים שהיו בנעורים
                                חלומות שנראו לי אז יותר מדי גדולים
                                בסוף אתה הכל...
                                בסוף אתה הכל...
                                ומה אני
                                בסך הכל רק בן אדם
                                כמו כולם נופל וקם
                                שנים ברחתי מעצמי
                                אל הלילות
                                ומי אני
                                בסך הכול כותב שירים
                                מוכר ת'לב שלי לזרים

                                אני לא עצמי.
                                תכף אשוב...

                                תהילושת תגובה 1 תגובה אחרונה
                                3
                                • A מנותק
                                  A מנותק
                                  ayala 0
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #230

                                  מילים לשיר renewal של ברוך לוין ושמחה לינר ועקיבא ניחמתנו של ברוך לוין

                                  A TALYT זברהז 4 תגובות תגובה אחרונה
                                  1
                                  • A ayala 0

                                    מילים לשיר renewal של ברוך לוין ושמחה לינר ועקיבא ניחמתנו של ברוך לוין

                                    A מנותק
                                    A מנותק
                                    ayala 0
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #231
                                    פוסט זה נמחק!
                                    רבקהר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • A ayala 0

                                      פוסט זה נמחק!

                                      רבקהר מנותק
                                      רבקהר מנותק
                                      רבקה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #232

                                      @ayala-0 אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                      @ayala-0 אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                      מילים לשיר renewal של ברוך לוין ושמחה לינר ועקיבא ניחמתנו של ברוך לוין

                                      יש למישו?

                                      לא להקפיץ הודעות - במיוחד לא אחרי ארבע דקות [!!!!!] = כי אם יש אז ישלחו.

                                      רואים את זה, אל דאגה ההקפצה לא תשנה את העסק.

                                      דבר שני - אסור לכתוב 2 הודעות אחת אחרי השנייה. אני רואה שאת חדשה, @ayala-0, פשוט תעברי על חוקי הפורום בעיון ע"מ למנוע תקלות כגון אלה ושהגלישה שלך תהא נוחה וגם לנו;)
                                      הלחצן בצד השמאלי של המסך.

                                      ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • A ayala 0

                                        מילים לשיר renewal של ברוך לוין ושמחה לינר ועקיבא ניחמתנו של ברוך לוין

                                        TALYT מנותק
                                        TALYT מנותק
                                        TALY
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #233

                                        @ayala-0 אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                        עקיבא ניחמתנו של ברוך לוין

                                        בבקשה 👈

                                        Walking through the ruins of our sacred home
                                        Where our Bais Hamikdosh stood now the foxes roam
                                        Overcome with grief by their awful plight
                                        Such a desecration to the holiest of sites

                                        But one man shed no tears
                                        He just stood there laughed and smiled
                                        He answered their confusion and explained
                                        This destruction was foretold before our home is built anew
                                        So I smile as I see those words come true

                                        And though we wait for so many years our faith remains the same
                                        That soon the time will come when we will know of no more pain
                                        And though we’ve cried so many tears we are comforted by you
                                        Akiva, Akiva Nichamtanu

                                        How could we have known it would take this long
                                        Clinging to your hopeful words trying to be strong
                                        You’re the one who taught that we too can find
                                        Beyond the pain and sorrow there is a greater plan in mind

                                        That one day we’ll see the glory of our eternal Bais Hamikdosh
                                        As the sounds of laughter fill our streets again
                                        Our elders and our children in the city of our King
                                        Birchovos Yerushalayim

                                        And though we wait for so many years our faith remains the same
                                        That soon the time will come when we will know of no more pain
                                        And though we’ve cried so many tears we are comforted by you
                                        Akiva, Akiva Nichamtanu.

                                        ליביל תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • TALYT TALY

                                          @ayala-0 אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                          עקיבא ניחמתנו של ברוך לוין

                                          בבקשה 👈

                                          Walking through the ruins of our sacred home
                                          Where our Bais Hamikdosh stood now the foxes roam
                                          Overcome with grief by their awful plight
                                          Such a desecration to the holiest of sites

                                          But one man shed no tears
                                          He just stood there laughed and smiled
                                          He answered their confusion and explained
                                          This destruction was foretold before our home is built anew
                                          So I smile as I see those words come true

                                          And though we wait for so many years our faith remains the same
                                          That soon the time will come when we will know of no more pain
                                          And though we’ve cried so many tears we are comforted by you
                                          Akiva, Akiva Nichamtanu

                                          How could we have known it would take this long
                                          Clinging to your hopeful words trying to be strong
                                          You’re the one who taught that we too can find
                                          Beyond the pain and sorrow there is a greater plan in mind

                                          That one day we’ll see the glory of our eternal Bais Hamikdosh
                                          As the sounds of laughter fill our streets again
                                          Our elders and our children in the city of our King
                                          Birchovos Yerushalayim

                                          And though we wait for so many years our faith remains the same
                                          That soon the time will come when we will know of no more pain
                                          And though we’ve cried so many tears we are comforted by you
                                          Akiva, Akiva Nichamtanu.

                                          ליביל מנותק
                                          ליביל מנותק
                                          ליבי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #234

                                          @taly אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                          @ayala-0 אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                          עקיבא ניחמתנו של ברוך לוין

                                          בבקשה 👈

                                          Walking through the ruins of our sacred home
                                          Where our Bais Hamikdosh stood now the foxes roam
                                          Overcome with grief by their awful plight
                                          Such a desecration to the holiest of sites

                                          But one man shed no tears
                                          He just stood there laughed and smiled
                                          He answered their confusion and explained
                                          This destruction was foretold before our home is built anew
                                          So I smile as I see those words come true

                                          And though we wait for so many years our faith remains the same
                                          That soon the time will come when we will know of no more pain
                                          And though we’ve cried so many tears we are comforted by you
                                          Akiva, Akiva Nichamtanu

                                          How could we have known it would take this long
                                          Clinging to your hopeful words trying to be strong
                                          You’re the one who taught that we too can find
                                          Beyond the pain and sorrow there is a greater plan in mind

                                          That one day we’ll see the glory of our eternal Bais Hamikdosh
                                          As the sounds of laughter fill our streets again
                                          Our elders and our children in the city of our King
                                          Birchovos Yerushalayim

                                          And though we wait for so many years our faith remains the same
                                          That soon the time will come when we will know of no more pain
                                          And though we’ve cried so many tears we are comforted by you
                                          Akiva, Akiva Nichamtanu.

                                          תרגום של זה יש מצב?

                                          TALYT תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול