דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
1.7k פוסטים 376 כותבים 411.3k צפיות 41 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • תמרת מנותק
    תמרת מנותק
    תמר
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #23

    אפשר את המילים לשיר הזה-
    MORDECHAI SHAPIRO - Friends?

    אלי מהאולפןא תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • תמרת תמר

      אפשר את המילים לשיר הזה-
      MORDECHAI SHAPIRO - Friends?

      אלי מהאולפןא מנותק
      אלי מהאולפןא מנותק
      אלי מהאולפן
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי אלי מהאולפן
      #24

      @תמר Take a drive
      Down the highway of life
      Give me five my friend
      Here we are
      We're together again
      And remembering when we met
      All the games
      All the jokes that we laughed at
      The pain that we shared
      And we knew
      That no matter what came
      Our bind would remain the same
      I can travel down any road
      Cause i know that I'm not alone
      I've got my friends and their loyalty
      I've got my friends who always see the best in me
      I've got my friends every step of the way
      My friends have helped to shape the man I am today
      Ohhh ohhh ohhhh ohhh
      Ohhh ohhh ohhhh ohhh
      All the years
      All the good and the bad
      You were there my friends
      And the times
      When I stumbled and fell
      You would help me get up again
      And the smiles
      That the memories bring
      Keep me going through everything
      There's a song
      That together we sing
      Sheves achim ma tov ma noim
      I can travel down any road
      Cause i know that I'm not alone
      I'm not alone
      I've got my friends and their loyalty
      I've got my friends who always see the best in me
      I've got my friends every step of the way
      My friends have helped to shape the man i am today
      Ohhh ohhh ohhhh ohhh
      Ohhh ohhh ohhhh ohhh
      I'm up and down the mountain
      And I'm not afraid
      I'm hangin with my friends
      I know they're with me all the way
      I know they're with me all the way
      I know they're with me all the way
      I know they're here with me to stay
      I've got my friends on the sunny days
      I've got my friends in thunderstorms and pouring rain
      And when I see them I know I'm okay
      My friends have helped to shape the man I am today
      I've got my friends I've got my friends
      I've got my friends I've got my friends
      I've got my friends

      תרגום
      צאו לדרך
      במורד הכביש המהיר של החיים
      תנו לי חמש ידידי
      הנה
      אנחנו שוב ביחד
      ונזכור מתי נפגשנו
      כל המשחקים
      כל הבדיחות שצחקנו עליהם
      הכאב ששיתפנו
      וידענו
      שלא משנה מה
      יגיע הקשר שלנו יישאר זהה
      אני יכול לנסוע בכל דרך,
      כי אני יודע שאני לא לבד
      יש לי את החברים שלי ואת נאמנותם
      יש לי את החברים שלי שתמיד רואה את המיטב שבי
      יש לי את החברים שלי כל צעד ושעל
      החברים שלי עזרו לעצב את האיש שאני היום
      אוההה אוההה ohhhh אוההה
      אוההה אוההה אהההה אההה
      כל השנים
      כל הטוב והרע
      הייתם שם החברים שלי
      וגם פעמים
      כאשר מעדתי ונפלתי
      אתה תעזור לי לקום שוב
      וגם החיוכים
      כי הזיכרונות להביא
      משאירים אותי עוברים הכל
      יש שיר
      זה ביחד אנחנו שרים
      שבת אחים ma tov ma noim
      אני יכול לנסוע בכל דרך,
      כי אני יודע שאני לא לבד,
      אני לא לבד
      יש לי את החברים שלי ואת נאמנותם
      יש לי את החברים שלי שתמיד רואה את המיטב שבי
      יש לי את החברים שלי כל צעד ושעל
      החברים שלי עזרו לעצב את האיש שאני היום
      אוההה אוההה ohhhh אוההה
      אוההה אוההה אהההה אההה
      אני עולה במורד ההר
      ואני לא מפחד
      שאני מסתובב עם החברים שלי
      אני יודע שהם איתי כל הדרך
      אני יודע שהם איתי כל הדרך
      אני יודע שהם איתי כל כך
      אני יודע שהם כאן איתי כדי להישאר
      יש לי את החברים שלי בימים שטופי שמש
      יש לי את החברים שלי בסופות רעמים וגשם שוטף
      וכשאני רואה אותם אני יודע שאני בסדר
      החברים שלי עזרו לעצב את הגבר שאני היום
      יש לי את החברים שלי אני יש לי את החברים שלי
      יש לי את החברים שלי יש לי את החברים שלי
      יש לי את החברים שלי

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      3
      • יעקב ה.י מנותק
        יעקב ה.י מנותק
        יעקב ה.
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #25

        מילים לשיר של שרולי ונתנאל- מסיבת פיגמו'ת.
        תודה רבה!!!

        אל תתלהב מבן אדם שיש לו הרבה ונותן לך קצת.
        תתלהב מבן אדם שאין לו כלום ומנסה לתת לך הכל...

        תהילושת תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • יעקב ה.י יעקב ה.

          מילים לשיר של שרולי ונתנאל- מסיבת פיגמו'ת.
          תודה רבה!!!

          תהילושת מנותק
          תהילושת מנותק
          תהילוש
          כתב מקצב
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי תהילוש
          #26
          פוסט זה נמחק!
          אייצ'יתא אלי מהאולפןא 2 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • תהילושת תהילוש

            פוסט זה נמחק!

            אייצ'יתא מנותק
            אייצ'יתא מנותק
            אייצ'ית
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #27
            פוסט זה נמחק!
            טליהט תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • אייצ'יתא אייצ'ית

              פוסט זה נמחק!

              טליהט מנותק
              טליהט מנותק
              טליה
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #28
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • תהילושת תהילוש

                פוסט זה נמחק!

                אלי מהאולפןא מנותק
                אלי מהאולפןא מנותק
                אלי מהאולפן
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #29
                פוסט זה נמחק!
                פונץ' בננהפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • אלי מהאולפןא אלי מהאולפן

                  פוסט זה נמחק!

                  פונץ' בננהפ מנותק
                  פונץ' בננהפ מנותק
                  פונץ' בננה
                  צוות פיקוח
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
                  #30
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • אייצ'יתא אייצ'ית

                    @שיראל יש מצב למילים של השיר הזה?
                    זה שיר ש @רבקה העלתה ב נושא "דוואטים" שיר מהממםםם!!!!!!!!!!!
                    https://www.youtube.com/watch?v=eCKrdK0AXHg

                    פסנתר כנףפ מנותק
                    פסנתר כנףפ מנותק
                    פסנתר כנף
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #31

                    @אייצ-ית אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                    זה שיר ש @רבקה העלתה ב נושא "דוואטים" שיר מהממםםם!!!!!!!!!!!
                    https://www.youtube.com/watch?v=eCKrdK0AXHg

                    שיר מדהים שבזמנו רציתי את המילים שלו וסוף סוף מצאתי 😊

                    "Only Love"

                    How much more are we gonna take?
                    How many nights do we have to lie awake?
                    How many tears are we gonna cry?
                    We can wish until the well runs dry

                    But what happens when the sky above runs out of every single shooting star?
                    And what if every good intentions only meant to go so far?

                    Only love, only love can save us now
                    Keep the world from burning down, down, down. To the ground, ground, ground
                    Only love, can look inside a human heart
                    And see us for who we are
                    And who we are would be enough
                    If only there was only love

                    Only love
                    Only love
                    Only love

                    How many lessons have we really learned?
                    How many bridges could
                    we cross instead of burn?
                    Why do we find it hard to forgive
                    Are we so blinded that its easy to forget

                    Only love, only love can save us now
                    Keep the world from burning down, down, down. To the ground, ground, ground
                    Only love, can look inside a human heart
                    And see us for who we are
                    And who we are would be enough
                    If only there was only love
                    Only love
                    Only love
                    Only love
                    Only love
                    Only love
                    Only love

                    So what happens when the sky above runs out of every single shooting star?
                    And what if every good intentions only meant to go so far?

                    Only love, only love can save us now
                    Keep the world from burning down, down, down. To the ground, ground, ground
                    Only love, can look inside a human heart
                    And see us for who we are
                    And who we are would be enough
                    If only there was only love

                    כמה עוד אנחנו הולכים לקחת?
                    כמה לילות יש לנו לשכב ערים?
                    כמה דמעות נבכה?
                    אנחנו יכולים לאחל עד שהבאר תתייבש

                    אבל מה קורה כאשר השמים שמעל נגמרים מכל כוכב נופל אחד?
                    ומה אם כל כוונות טובות רק אמורות להגיע כל כך רחוק?

                    רק אהבה, רק אהבה יכולים להציל אותנו עכשיו
                    למנוע מהעולם לשרוף, למטה, למטה. לקרקע, לקרקע, לקרקע
                    רק אהבה, יכולה להסתכל בתוך לב אנושי
                    וראה אותנו מי אנחנו
                    ומי שאנחנו יספיק
                    אם רק הייתה רק אהבה

                    רק אהבה
                    רק אהבה
                    רק אהבה

                    כמה שיעורים באמת למדנו?
                    כמה גשרים יכולים
                    אנחנו חוצים במקום לשרוף?
                    מדוע אנו מתקשים לסלוח
                    האם אנחנו כה עיוורים שקל לשכוח

                    רק אהבה, רק אהבה יכולים להציל אותנו עכשיו
                    למנוע מהעולם לשרוף, למטה, למטה. לקרקע, לקרקע, לקרקע
                    רק אהבה, יכולה להסתכל בתוך לב אנושי
                    וראה אותנו מי אנחנו
                    ומי שאנחנו יספיק
                    אם רק הייתה רק אהבה
                    רק אהבה
                    רק אהבה
                    רק אהבה
                    רק אהבה
                    רק אהבה
                    רק אהבה

                    אז מה קורה כאשר השמים שמעל נגמרים מכל כוכב נופל אחד?
                    ומה אם כל כוונות טובות רק אמורות להגיע כל כך רחוק?

                    רק אהבה, רק אהבה יכולים להציל אותנו עכשיו
                    למנוע מהעולם לשרוף, למטה, למטה. לקרקע, לקרקע, לקרקע
                    רק אהבה, יכולה להסתכל בתוך לב אנושי
                    וראה אותנו מי אנחנו
                    ומי שאנחנו יספיק
                    אם רק הייתה רק אהבה

                    מוזיקה היא רגש בהישג יד

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    3
                    • יעקב ה.י מנותק
                      יעקב ה.י מנותק
                      יעקב ה.
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #32

                      שרולי ונתנאל כמעט
                      תודה רבה

                      אל תתלהב מבן אדם שיש לו הרבה ונותן לך קצת.
                      תתלהב מבן אדם שאין לו כלום ומנסה לתת לך הכל...

                      מוזיקהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • יעקב ה.י יעקב ה.

                        שרולי ונתנאל כמעט
                        תודה רבה

                        מוזיקהמ מנותק
                        מוזיקהמ מנותק
                        מוזיקה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #33

                        @יעקב-ה אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                        שרולי ונתנאל כמעט
                        תודה רבה

                        כמעט נמאס לנו לרוץ כל הדרך
                        כמעט איבדנו ת'תקווה והערך,
                        ונכון אומרים חכה בסוף יהיה פה טוב
                        אבל כמעט הפסקנו להאמין שזה קרוב.

                        תרים ת'הילוכים וסע
                        הדרך לא כל כך ארוכה,
                        והאור במנהרה
                        רק תבין ת'מטרה,
                        אל תפחד הוא מכוון אותך.

                        אוהווו
                        לא נעצור ת'קצב,
                        אוהווו
                        אנחנו כבר כמעט שם!

                        כמעט שכחנו שהיתה לנו סיבה
                        לבנות עולם מושלם מוכן לגאולה
                        ונכון אומרים מספיק צעד אחד קטן
                        אבל כמעט הפסקנו להאמין שזה כבר כאן.

                        תרים ת'הילוכים...

                        גלות שמתמשכת
                        תקופה שלא נגמרת
                        קצת קשה לצאת מהקופסה לחשוב אחרת
                        להבין להאמין שיש דין ודיין נאמן שיושיענו בול בזמן.
                        אלפיים שנים
                        הולכים בדרכים
                        עוברים משברים
                        רצים מנסים
                        לא ליפול בפחים
                        לא לשבור תכלים
                        לצייר חיוכים
                        להדליק עוד פנסים בלבבות
                        להמשיך לבנות
                        את הבית השלישי
                        באהבת חינם ודמעות.

                        גם כשאני מעיר קבלו את זה כהארה... :)

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • ב מנותק
                          ב מנותק
                          בנימין לוריא
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #34

                          @מ-ד אמר ביש למישהו דפים עם שירים לשולחן שבת להדפסה? (שירים ישנים ומעודכנים):

                          אני אשמח למילים של השירים:
                          משה קליין - שיר פשוט
                          משה פלד - אותו היום

                          ב 2 תגובות תגובה אחרונה
                          0
                          • ב בנימין לוריא

                            @מ-ד אמר ביש למישהו דפים עם שירים לשולחן שבת להדפסה? (שירים ישנים ומעודכנים):

                            אני אשמח למילים של השירים:
                            משה קליין - שיר פשוט
                            משה פלד - אותו היום

                            ב מנותק
                            ב מנותק
                            בנימין לוריא
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #35

                            @מ-ד
                            מילים לשיר "שיר פשוט" של משה קליין:
                            זה שיר פשוט לך אבא שבשמים
                            שתשמע תפילתי עכשיו שמע קולי לך קורא
                            כשהלב כבר צמא ונפשי נשפכה כמו מים
                            שהלילה יחלוף ואור השחר יעלה

                            אתה לי אור תחזק אותי
                            תקרב אותי כבר אליך
                            שלח מזור ותקווה בלב תמיד תהיה,
                            זה הסוד אם לא אסתיר פני
                            אתה לא תסתיר את פניך
                            גם בלילה קר מתחת כל החושך אור יפה

                            גם אם אלחש עוד תבין אל ליבי ידעתי
                            תרפא כאבי כי אתה אבי תמיד שומר
                            בעולם כה גדול אם שכחתי ושוב טעיתי
                            רק אחוז בידי אתה הרי אותי אוהב.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ב בנימין לוריא

                              @מ-ד אמר ביש למישהו דפים עם שירים לשולחן שבת להדפסה? (שירים ישנים ומעודכנים):

                              אני אשמח למילים של השירים:
                              משה קליין - שיר פשוט
                              משה פלד - אותו היום

                              ב מנותק
                              ב מנותק
                              בנימין לוריא
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #36

                              @מ-ד
                              מילים לשיר "אותו היום" של משה פלד:
                              ודע בני יקירי, כי שומר אני את כל -
                              שבילי תלאות הדרך שתמיד עברת.
                              ואין מילים בפי לתאר אהבתי - אליך,
                              בן יקר אוצרו של אבא.

                              על כסאי יושב ומחשב כל צעדיך,
                              גם אם רב הנסתר על הנגלה.
                              ומחכה ליום בו תתגשם אהבתנו,
                              ובהיכלי אבוא ואראה.

                              שרק יבוא אותו היום שרק יבוא,
                              וכל הרחובות ילבשו חג.
                              שתעלה אותה תפילה שתעלה,
                              ותחבר אותנו אל מקום חדש.

                              ומכיר אתה אבי בכל קשיי הדרך,
                              ורוצה אתה בהם - לכך הם שם.
                              ובכל מאודי מכוון אליך אבא,
                              גם מתוך הערפל של העולם.

                              וברגעי הירידות שם מתקרבות דרכנו,
                              נא חזק ידיי, שלח לי הסולם.
                              ומחכה ליום בו תתגשם עתירתנו,
                              ואבוא אליך יחד עם כולם.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • מ.דמ מנותק
                                מ.דמ מנותק
                                מ.ד
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #37

                                יש למישהו שירי שבת בדף pdp?

                                פונץ' בננהפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • מ.דמ מ.ד

                                  יש למישהו שירי שבת בדף pdp?

                                  פונץ' בננהפ מנותק
                                  פונץ' בננהפ מנותק
                                  פונץ' בננה
                                  צוות פיקוח
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #38

                                  @מ-ד http://imud.co.il/assets/zmirot.pdf
                                  זה טוב לך?

                                  מ.דמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

                                    @מ-ד http://imud.co.il/assets/zmirot.pdf
                                    זה טוב לך?

                                    מ.דמ מנותק
                                    מ.דמ מנותק
                                    מ.ד
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #39

                                    @פונץ-בננה יש שירים מעודכנים? (כמו מה ששרים בישיבות כזה סגנון של דפים)

                                    פונץ' בננהפ אייצ'יתא 2 תגובות תגובה אחרונה
                                    0
                                    • מ.דמ מ.ד

                                      @פונץ-בננה יש שירים מעודכנים? (כמו מה ששרים בישיבות כזה סגנון של דפים)

                                      פונץ' בננהפ מנותק
                                      פונץ' בננהפ מנותק
                                      פונץ' בננה
                                      צוות פיקוח
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #40

                                      @מ-ד זה הכי נורמאלי שמצאתי בגוגל ..

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • מ.דמ מ.ד

                                        @פונץ-בננה יש שירים מעודכנים? (כמו מה ששרים בישיבות כזה סגנון של דפים)

                                        אייצ'יתא מנותק
                                        אייצ'יתא מנותק
                                        אייצ'ית
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #41

                                        @מ-ד אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                        @פונץ-בננה יש שירים מעודכנים? (כמו מה ששרים בישיבות כזה סגנון של דפים)

                                        רוצה להביא שמות של שירים ?

                                        מ.דמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • אייצ'יתא אייצ'ית

                                          @מ-ד אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                          @פונץ-בננה יש שירים מעודכנים? (כמו מה ששרים בישיבות כזה סגנון של דפים)

                                          רוצה להביא שמות של שירים ?

                                          מ.דמ מנותק
                                          מ.דמ מנותק
                                          מ.ד
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #42

                                          @אייצ-ית מהסיגנון של השירים של מוטי שטיינמץ (ויהי נועם, בזכות התורה, וכו')
                                          ויעקב שוואקי (קולות, אש, אני מאמין וכו')

                                          וכל השירים בסגנון הזה.

                                          ב מוזיקהמ אייצ'יתא 4 תגובות תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול