דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
1.7k פוסטים 376 כותבים 411.1k צפיות 41 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א רקידה'לעא א רקידה'לע

    @riki-g
    צום שיין פון די לבנה
    די כונה
    אַן הכנה
    צו דעם הימלישן מתנה
    דעם גע"שאנק שאנק שאנק"
    בַּיּוֹם הַשִּׁשִּׁי - וְהֵכִינוּ - אֵת אֲשֶׁר יָבִיאוּ
    מען שפירט אין די אוהלים
    דעם באזוך פון שבת שלום
    מען פארזוכט שוין די מאכלים
    מיט גע"זאנג זאנג זאנג"
    קוים שלאפן גייט
    אדער שטייט
    מען אויף גאר פרי.
    "מען ווארט שוין א גאנצע וואך
    ליל שישי איז דאך קיינער מיד.
    אראפ עס גייט די גלות יאך
    פונעם איד.
    מען פריידט-זיך – מען גרייט-זיך
    לחסות בצל הקל
    לכבוד שבת".
    נאך זעקס טעג פון יגיעה
    א זכיה
    אן עליה
    און אויף פרשת השבוע
    לערנט "פשט פשט פשט"
    חומש רשי - כלי יקר'ס קשיא
    מיט אור החיים.
    דער א חלה
    דער א גאלע
    לכה דודי לקראת כלה
    און מגלה
    זענען אלע
    ס'שוין די העכסטע צייט
    פאר קדושה – ווייל יום השישי – ויכולו השמים.
    "מען ווארט שוין א גאנצע וואך
    ליל שישי איז דאך קיינער מיד.
    אראפ עס גייט די גלות יאך
    פונעם איד.
    מען פריידט-זיך – מען גרייט-זיך
    לחסות בצל הקל
    לכבוד שבת". (שבת קודש)
    "איי לכה דודי...."

    מיר גייען דאך אנטקעגן
    אט דעם שבת'דיג פארמעגן
    און מיר מעגן, פרעגן, וועגן
    "דעם דעם דעם"
    איך טרייב-עס
    מקבל שבת
    מערב מזמינים.
    פון איין דור ביזן צווייטן
    מיר אינווייטן
    און אנגרייטן
    און באגלייטן
    און פארשפרייטן
    אז תתענג על ה'
    ברענג מופתים
    עזור לשובתים
    נעם אוועק די דינים.
    "מען ווארט שוין וואך נאך וואך
    אוי א יעדער איינער איז דאך מיד.
    נעם אראפ די גלות יאך
    פונעם איד.
    פארשטייט זיך – מען גרייט-זיך
    לחסות בצל הקל
    לכבוד שבת".
    "ווען איך וואלט געהאט די כח
    וואלט איך שוין געלאפן אין די גאסן
    און איך געוואלט געשריגן זייער הויעך
    אז מארגן קומט שוין שבת".
    "ווען איך וואלט געהאט די כח
    וואלט איך שוין געלאפן אין די גאסן
    און איך געוואלט געשריגן זייער הויעך
    אז מארגן קומט שוין שבת"
    "איי לכה דודי...."
    "איי לכה דודי...."
    שבת נקבלה
    שבת נקבלה
    שבת נקבלה

    אילניתא מנותק
    אילניתא מנותק
    אילנית
    כתב מקצב
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #414

    @א-רקידה-לע
    תודה!!
    יש לך את זה מתורגם?

    "אל תתבלבל בין אנשים שתמיד סביבך לבין אנשים שתמיד שם בשבילך".
    #משפטשאהבתי.

    בקיב תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • C מנותק
      C מנותק
      chw
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #415

      יש למישהו את המילים לשיר "לכו ונלכה" של מקהלת שירה (בנות) באנגלית?

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • אילניתא אילנית

        @א-רקידה-לע
        תודה!!
        יש לך את זה מתורגם?

        בקיב מנותק
        בקיב מנותק
        בקי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #416

        @אילנית אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

        @א-רקידה-לע
        תודה!!
        יש לך את זה מתורגם?

        אל יופיו של הירח
        די נקרא
        הכנה
        למתנה השמימית הזו
        "שוק השוק"
        ביום השישי – והכנו – מה יביאו
        מרגישים באוהלים
        ביקור זה של שבת שלום
        את המאכלים כבר טועמים
        עם "Zang Zang Zang"
        בקושי שינה עוברת
        גם לא עומד
        אנשים על מוקדם מאוד.
        "אנשים חיכו שבוע שלם
        ליל שישי אף אחד לא עייף אחרי הכל.
        שם למטה יורד הגלות אני
        של היהודי.
        אחד שמח-אחד - אחד מכין-עצמו
        מחסה בגוון בהיר
        לכבוד השבת".
        לאחר שישה ימים של היגיינה
        ניצחון
        אן עליה
        ועל פרשת השבוע
        למד "בפשטות"
        חומש רש"י - כלי יקר
        עם אור החיים.
        חלה א'
        סערת A
        דודי הלך על כלה
        ומגלה
        כולם
        הגיע הזמן
        תהילת קודש - יום שישי לווייתן - ויהי שמים.
        "אנשים חיכו שבוע שלם
        ליל שישי אף אחד לא עייף אחרי הכל.
        שם למטה יורד הגלות אני
        של היהודי.
        אחד שמח-אחד - אחד מכין-עצמו
        מחסה בגוון בהיר
        לכבוד השבת. "(שבת קודש)
        "אי לצ'ה דודי...."

        אנחנו מתנגדים אחרי הכל
        הנה נחלת השבת
        ואפשר, לשאול, על
        "זה זה זה"
        אני נוהג בזה
        מקבל שבת
        מערב הזמנה.
        מדור לדור
        אנחנו מזמינים
        ומוכן
        ומלווה
        ולהפיץ
        אז התענגו על האדון
        בארנג היא יצירת מופת
        עזרו לשובתים
        קח את החוקים.
        "אנשים חיכו שבוע אחר שבוע
        אה, כולם עייפים.
        הורידו את היאך הגולה
        של היהודי.
        תבין - אנשים מוכנים
        מחסה בגוון בהיר
        לכבוד השבת".
        "כשהיה לי הכוח
        לו כבר רצתי ברחובות
        ורציתי לבכות חזק מאוד
        אז המארגן מגיע בשבת".
        "כשהיה לי הכוח
        לו כבר רצתי ברחובות
        ורציתי לבכות חזק מאוד
        אז המארגן מגיע בשבת"
        "אי לכה דודי...."
        "אי לכה דודי...."
        שבת התקבלה
        שבת התקבלה
        שבת התקבלה
        מקווה שזה יחסית בסדר,זה גוגל טרנסלייט...

        יסכהי תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • בקיב בקי

          @אילנית אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

          @א-רקידה-לע
          תודה!!
          יש לך את זה מתורגם?

          אל יופיו של הירח
          די נקרא
          הכנה
          למתנה השמימית הזו
          "שוק השוק"
          ביום השישי – והכנו – מה יביאו
          מרגישים באוהלים
          ביקור זה של שבת שלום
          את המאכלים כבר טועמים
          עם "Zang Zang Zang"
          בקושי שינה עוברת
          גם לא עומד
          אנשים על מוקדם מאוד.
          "אנשים חיכו שבוע שלם
          ליל שישי אף אחד לא עייף אחרי הכל.
          שם למטה יורד הגלות אני
          של היהודי.
          אחד שמח-אחד - אחד מכין-עצמו
          מחסה בגוון בהיר
          לכבוד השבת".
          לאחר שישה ימים של היגיינה
          ניצחון
          אן עליה
          ועל פרשת השבוע
          למד "בפשטות"
          חומש רש"י - כלי יקר
          עם אור החיים.
          חלה א'
          סערת A
          דודי הלך על כלה
          ומגלה
          כולם
          הגיע הזמן
          תהילת קודש - יום שישי לווייתן - ויהי שמים.
          "אנשים חיכו שבוע שלם
          ליל שישי אף אחד לא עייף אחרי הכל.
          שם למטה יורד הגלות אני
          של היהודי.
          אחד שמח-אחד - אחד מכין-עצמו
          מחסה בגוון בהיר
          לכבוד השבת. "(שבת קודש)
          "אי לצ'ה דודי...."

          אנחנו מתנגדים אחרי הכל
          הנה נחלת השבת
          ואפשר, לשאול, על
          "זה זה זה"
          אני נוהג בזה
          מקבל שבת
          מערב הזמנה.
          מדור לדור
          אנחנו מזמינים
          ומוכן
          ומלווה
          ולהפיץ
          אז התענגו על האדון
          בארנג היא יצירת מופת
          עזרו לשובתים
          קח את החוקים.
          "אנשים חיכו שבוע אחר שבוע
          אה, כולם עייפים.
          הורידו את היאך הגולה
          של היהודי.
          תבין - אנשים מוכנים
          מחסה בגוון בהיר
          לכבוד השבת".
          "כשהיה לי הכוח
          לו כבר רצתי ברחובות
          ורציתי לבכות חזק מאוד
          אז המארגן מגיע בשבת".
          "כשהיה לי הכוח
          לו כבר רצתי ברחובות
          ורציתי לבכות חזק מאוד
          אז המארגן מגיע בשבת"
          "אי לכה דודי...."
          "אי לכה דודי...."
          שבת התקבלה
          שבת התקבלה
          שבת התקבלה
          מקווה שזה יחסית בסדר,זה גוגל טרנסלייט...

          יסכהי מנותק
          יסכהי מנותק
          יסכה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי יסכה
          #417

          @בקי אפשר את מילות השיר לבא אל המלך של יואלי קליין ושייע גרוס עם ארי היל. תודה רבה !{קצת דחוף..}

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • HHKKKKH מנותק
            HHKKKKH מנותק
            HHKKKK
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #418
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • תהילושת תהילוש התייחס לנושא זה ב
            • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
              חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
              חיה במקרנצ'יק 0
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #419

              יש מצב למילים של השיר "שלום בבית?"

              טוב להציץ
              https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

              אילניתא תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • חיה במקרנצ'יק 0ח חיה במקרנצ'יק 0

                יש מצב למילים של השיר "שלום בבית?"

                אילניתא מנותק
                אילניתא מנותק
                אילנית
                כתב מקצב
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #420

                @חיה-במקרנצ-יק-0
                "כל הרגעים הכי יפים אל מול עיני עכשיו צפים

                חופים לבנים כל הדרך

                לילה לילה מדורות ישבנו חופשיים מדאגות

                מלאי חלומות כמו בסרט

                ולא היה צריך סיבה לאהוב פשוט עד השמיים

                ידענו יחד זה חזק יותר

                כמו בימים של הצבא הרמנו ראש מעל המים

                נשבענו על הכל עוד נתגבר"

                עוד יבואו ימים טובים עלינו

                ונפתח את הלב נחבר בנינו

                כל מה שנשבר עוד נתקן

                נביא שלום בבית

                רוצה להזכר בכל הטוב שעוד בנינו יחבר ולשחרר את הרוח

                נסגור תחדשות ניקח עוד נשימה נשב ונדבר

                נשבור תגדר, לב פתוח

                ולא יהיה צריך סיבה לאהוב פשוט עד השמיים

                נדע שיחד זה חזק יותר

                כמו בימים של הצבא

                נרים את הראש מעל המים

                ובעזרת השם עוד נתגבר

                עוד יבואו ימים טובים עלינו

                ונפתח את הלב נחבר בנינו

                כל מה שנשבר עוד נתקן

                נביא שלום בבית

                ועל מים שקטים עוד נפליג ביחד

                וניתן באמת בלי לרצות לקחת

                כל מה שנשבר עוד נתקן נביא שלום בבית

                בלי פוליטיקות קטנות

                בלי רוחות שמשתנות

                רק נוריד ת'הגנות שמפרידות בינינו

                כי מעבר לחומה נפש יהודי הומה

                ואין עוד מלחמה רק שיבוא שלום עלינו

                עוד יבואו ימים טובים עלינו

                ונפתח את הלב נחבר בנינו

                כל מה שנשבר עוד נתקן

                נביא שלום בבית

                ועל מים שקטים עוד נפליג ביחד

                וניתן באמת בלי לרצות לקחת

                כל מה שנשבר עוד נתקן נביא שלום בבית"

                "אל תתבלבל בין אנשים שתמיד סביבך לבין אנשים שתמיד שם בשבילך".
                #משפטשאהבתי.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                3
                • 7 באניאגרם 07 מנותק
                  7 באניאגרם 07 מנותק
                  7 באניאגרם 0
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי TALY
                  #421

                  השיר "אני פה השולט" יש שם קטע שלא ממש הבנתי מה אמרו שם אז שיכתבו את המילים בבקשה
                  וגם את השיר מילים אם אפשר בבקשה

                  7 באניאגרם 07 תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • 7 באניאגרם 07 7 באניאגרם 0

                    השיר "אני פה השולט" יש שם קטע שלא ממש הבנתי מה אמרו שם אז שיכתבו את המילים בבקשה
                    וגם את השיר מילים אם אפשר בבקשה

                    7 באניאגרם 07 מנותק
                    7 באניאגרם 07 מנותק
                    7 באניאגרם 0
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #422
                    פוסט זה נמחק!
                    TALYT תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • 7 באניאגרם 07 7 באניאגרם 0

                      פוסט זה נמחק!

                      TALYT מנותק
                      TALYT מנותק
                      TALY
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #423

                      @7-באניאגרם-0
                      אין לכתוב שני פוסטים ברצף!!!
                      בבקשה שלא יחזור על עצמו

                      7 באניאגרם 07 תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • TALYT TALY

                        @7-באניאגרם-0
                        אין לכתוב שני פוסטים ברצף!!!
                        בבקשה שלא יחזור על עצמו

                        7 באניאגרם 07 מנותק
                        7 באניאגרם 07 מנותק
                        7 באניאגרם 0
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #424

                        @taly מתנצלת-אני לא אימתתי את המייל ולכן לא יכולה לערוך פוסט אבל אשתדל

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                          חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                          חיה במקרנצ'יק 0
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #425

                          יש מצב למילים של: "לא תנצחו אותי" ו"על כפיו יביא" של יונתן שינפלד?

                          טוב להציץ
                          https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

                          ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • חיה במקרנצ'יק 0ח חיה במקרנצ'יק 0

                            יש מצב למילים של: "לא תנצחו אותי" ו"על כפיו יביא" של יונתן שינפלד?

                            ה מנותק
                            ה מנותק
                            הודיה 1
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #426

                            @חיה-במקרנצ-יק-0 אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                            יש מצב למילים של: "לא תנצחו אותי" ו"על כפיו יביא" של יונתן שינפלד?

                            "על כפיו יביא"
                            מילות השיר:
                            ברחובנו הצר
                            גר נגר אחד מוזר
                            הוא יושב בצריפו
                            ולא עושה דבר.

                            איש אינו בא לקנות,
                            ואין איש מבקר,
                            ושנתיים שהוא
                            כבר אינו מנגר.

                            והוא חלום אחד נושא עוד בלבבו
                            לבנות כסא לאליהו שיבוא,
                            על כפיו אותו יביא,
                            לאליהו הנביא.

                            והוא יושב ומחכה לו
                            כבר שנים חולם הוא שיזכה לו,
                            על סודו שומר ומחכה לו
                            מתי כבר יגיע היום.

                            ברחובנו הצר
                            גר סנדלר אחד מוזר
                            הוא יושב בצריפו
                            ולא עושה דבר.

                            מדפיו הריקים
                            מכוסים באבק
                            כבר שנתיים מונח
                            המרצע בשק.

                            והוא חולם כי נעליים הוא תופר,
                            בן על הרים ינוו רגלי המבשר.
                            על כפיו אותן יביא,
                            לאליהו הנביא.

                            והוא יושב ומחכה לו...

                            בירושלים ישנו
                            איש לגמרי לא צעיר,
                            שבנה הרבה בתים
                            בכל פינות העיר.

                            הוא מכיר כל סמטה,
                            כל רחוב ושכונה,
                            הוא בונה את העיר
                            כבר שבעים שנה.

                            והוא חולם כי, כמו שאת העיר בנה,
                            יניח למקדש את אבן הפינה.
                            על כפיו אותה יביא
                            אליהו הנביא.

                            והוא יושב ומחכה לו...

                            "לא תנצחו אותי"
                            מילים:
                            מחלוני אני רואה
                            רחוב כמו נהר גואה
                            ואנשים לעבודת יומם הולכים
                            ותינוקות של בית רבן
                            עם הילקוט על גבם
                            ובידיהם כמה ענפי הדס פורחים

                            פתאום זה בא ומתבהר
                            ולעצמי אני אומר:
                            לא תנצחו אותי
                            לא מנצחים אותי כל כך מהר!

                            מחלוני אני רואה
                            מטוס ממריא, מטוס דואה
                            שמתחבא בעננים הרחוקים
                            אני שומע מכונה
                            במנגינה הנכונה
                            שמתגלגלת בחוצות ובשווקים

                            "אי אפשר למחוא כפיים ביד אחת"

                            EtiE תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • סקרן לדעתס מנותק
                              סקרן לדעתס מנותק
                              סקרן לדעת
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #427

                              יש מילים לשיר יש בך הכל של עקיבא

                              סודי ביותרס תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • סקרן לדעתס סקרן לדעת

                                יש מילים לשיר יש בך הכל של עקיבא

                                סודי ביותרס מנותק
                                סודי ביותרס מנותק
                                סודי ביותר
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #428

                                @סקרן-לדעת אות לאות ספר את הסיפור שלך
                                יש לך אחד יפה
                                גם כל הכאבים והחולשות שלך
                                הפכו אותך אחד כזה
                                שלא מפחד ליפול
                                שלא מפחד לגדול

                                תו לתו נגן את הניגון שלך
                                יש לך אחד יפה
                                תרקוד כאילו העולם שר בשבילך
                                הנה הלב כבר מתרפא
                                ורק אל תפחד ליפול
                                רק אל תפחד לגדול

                                כל עוד לא הפסקת לחלום
                                אתה מנצח
                                כאילו אין מחר, לחיות היום
                                תחזיק רק להיום
                                כל עוד לא הפסקת לחלום
                                אתה מנצח
                                תעוף הכי רחוק שאתה יכול
                                יש בך הכל

                                קח מכחול צייר את הציור שלך
                                יש לך אחד יפה
                                ואין שום דבר שיעצור אותך
                                תפליג לאן שרק תרצה
                                רק אל תפחד ליפול
                                רק אל תפחד לגדול

                                "מוזיקה טובה היא זו החודרת לאוזן בקלילות ועוזבת אותה בקושי"

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                3
                                • אילניתא מנותק
                                  אילניתא מנותק
                                  אילנית
                                  כתב מקצב
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #429

                                  אשמח מאד למילים לשיר- חלום לגדול. בתודה מראש!

                                  "אל תתבלבל בין אנשים שתמיד סביבך לבין אנשים שתמיד שם בשבילך".
                                  #משפטשאהבתי.

                                  היידה מיוזיק 0ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • אילניתא אילנית

                                    אשמח מאד למילים לשיר- חלום לגדול. בתודה מראש!

                                    היידה מיוזיק 0ה מנותק
                                    היידה מיוזיק 0ה מנותק
                                    היידה מיוזיק 0
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #430

                                    @אילנית מילים "חלום לגדול"
                                    יואלי דיקמן-
                                    האם הפתק נמסר, שכואב לי בפנים?
                                    איך לב של בשר מסרב להפנים?
                                    כשפסקה התקווה נאלצתי לחדול,
                                    לוותר על עתיד,
                                    על חלום של לגדול,
                                    וכשבכיתי בדרך, כשנשארתי לבד,
                                    על חיים של בערך, על עוד יום שאבד,
                                    האמת שעייפתי ללוחם בגל שסחף,
                                    אולי תביט בי עוד פעם,
                                    אלוקי, אלוקי!
                                    מוטי גרינבוים-
                                    אספר את האמת, שהסתרתי תמיד,
                                    איך חיכיתי לך, למילה שתגיד,
                                    ושכלום לא נודע, וגבר הכאב,
                                    לא נותרה לי ברירה, רק לצעוק מהלב!
                                    וכשבכיתי בדרך ושנשארתי לבד,
                                    על חיים של בערך,
                                    על עוד יום שאבד,
                                    האמת שעייפתי ללחום בגל שסחף,
                                    אולי תביט בי עוד פעם,
                                    אלוקי אלוקי!

                                    כל עוד לא הפסקת לחלום, אתה מנצח--
                                    תעוף הכי רחוק שאתה יכול, כי יש בך הכל!!!
                                    (עקיבא תורג'מן)

                                    יסכהי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • היידה מיוזיק 0ה היידה מיוזיק 0

                                      @אילנית מילים "חלום לגדול"
                                      יואלי דיקמן-
                                      האם הפתק נמסר, שכואב לי בפנים?
                                      איך לב של בשר מסרב להפנים?
                                      כשפסקה התקווה נאלצתי לחדול,
                                      לוותר על עתיד,
                                      על חלום של לגדול,
                                      וכשבכיתי בדרך, כשנשארתי לבד,
                                      על חיים של בערך, על עוד יום שאבד,
                                      האמת שעייפתי ללוחם בגל שסחף,
                                      אולי תביט בי עוד פעם,
                                      אלוקי, אלוקי!
                                      מוטי גרינבוים-
                                      אספר את האמת, שהסתרתי תמיד,
                                      איך חיכיתי לך, למילה שתגיד,
                                      ושכלום לא נודע, וגבר הכאב,
                                      לא נותרה לי ברירה, רק לצעוק מהלב!
                                      וכשבכיתי בדרך ושנשארתי לבד,
                                      על חיים של בערך,
                                      על עוד יום שאבד,
                                      האמת שעייפתי ללחום בגל שסחף,
                                      אולי תביט בי עוד פעם,
                                      אלוקי אלוקי!

                                      יסכהי מנותק
                                      יסכהי מנותק
                                      יסכה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #431

                                      @היידה-מיוזיק-0 אפשר את מילות השיר לבא אל המלך של יואלי קליין ושייע גרוס עם ארי היל. תודה רבה !{קצת דחוף..}

                                      היידה מיוזיק 0ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • יסכהי יסכה

                                        @היידה-מיוזיק-0 אפשר את מילות השיר לבא אל המלך של יואלי קליין ושייע גרוס עם ארי היל. תודה רבה !{קצת דחוף..}

                                        היידה מיוזיק 0ה מנותק
                                        היידה מיוזיק 0ה מנותק
                                        היידה מיוזיק 0
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #432

                                        @יסכה אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                        @היידה-מיוזיק-0 אפשר את מילות השיר לבא אל המלך של יואלי קליין ושייע גרוס עם ארי היל. תודה רבה !{קצת דחוף..}

                                        זה באידיש, התרגום לפי מה שבדקתי הוא-
                                        אבא, אתה יודע עמוק בלב, שאני מחכה שתקרא לי
                                        אבל אני לא נקראתי אוי אוי זה 30 יום...

                                        כל עוד לא הפסקת לחלום, אתה מנצח--
                                        תעוף הכי רחוק שאתה יכול, כי יש בך הכל!!!
                                        (עקיבא תורג'מן)

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • פונץ' בננהפ מנותק
                                          פונץ' בננהפ מנותק
                                          פונץ' בננה
                                          צוות פיקוח
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #433

                                          @כריש-הפרסום קופא מקור-
                                          גריימן, תספר להם. הם רגילים שאנחנו מקפיצים את הרחובותשאנחנו משמחים לבבות אבל
                                          לפעמים... לפעמים לבבות קופאים לפעמים אין מילים לפעמים אין שורות ישרות אין הגיון
                                          במספרים אותיות הפוכות שבילים מעיקים קרבות של ניסיונות אין משגיחים. יריות בצרורות אלף
                                          מחשבות אני חי אני מת חרדות של תובנות הנה מדים שחור לבן סימטאות קטנות סדרים גדולים
                                          עדרים של חיילים. רחבות של דרמה אני מדבר לאלוקים נאחז בקרנות של נשמתי מחפש את
                                          עצמיגם אלפים של מיילים נסעתי אני הגיטרה התפילין מזומן בכיסים. הלכתי ובאתי אני ועצמי
                                          סערות על הכביש המוביל בית אל או לקצה האחרון ואני קופא מקור הגוף זז אבל הוא קופא
                                          מקור פזמון: אז בוא תגיד לי מה אני עושה ואיך אני שורד כשבלב שלי נכבה האור בוא תשמע
                                          איך אני בוכה ואיך בכלל אפשר כשהנשמה קופאת מקור. שומע בום בום הפחד שר נוסע וום וום
                                          כי מה נשאר אפוקליפסה כי אין מחר ואין פוליסה הביטוח נגמר. טיפות יורדות אלו לא דמעות
                                          חזאי אמר שיש שטפונות וקר לי כל כל כך קר לי מהבפנים של הבפנים מהשריטות והפחדים.
                                          מה אני עושה בתוך טורנדו מטורף אני הוזה וזה קשה זה קשה אני בקושי שוחה מול העולם
                                          שצועקים לי שאני טועה. אני בסך הכל ילד מפוחד רועד בורח כן בסך הכל ילד שרוצה חיבוק
                                          רותח מאבא ומאמא מהעולם האכזר ואלוקים כל כך קר לי החורף לא נגמר.

                                          אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                                          שומע נסתרות הלב 💜

                                          א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          2
                                          • אייצ'יתא אייצ'ית התייחס לנושא זה ב

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול