דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
1.7k פוסטים 376 כותבים 415.9k צפיות 41 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • היידה מיוזיק 0ה היידה מיוזיק 0

    @אילנית מילים "חלום לגדול"
    יואלי דיקמן-
    האם הפתק נמסר, שכואב לי בפנים?
    איך לב של בשר מסרב להפנים?
    כשפסקה התקווה נאלצתי לחדול,
    לוותר על עתיד,
    על חלום של לגדול,
    וכשבכיתי בדרך, כשנשארתי לבד,
    על חיים של בערך, על עוד יום שאבד,
    האמת שעייפתי ללוחם בגל שסחף,
    אולי תביט בי עוד פעם,
    אלוקי, אלוקי!
    מוטי גרינבוים-
    אספר את האמת, שהסתרתי תמיד,
    איך חיכיתי לך, למילה שתגיד,
    ושכלום לא נודע, וגבר הכאב,
    לא נותרה לי ברירה, רק לצעוק מהלב!
    וכשבכיתי בדרך ושנשארתי לבד,
    על חיים של בערך,
    על עוד יום שאבד,
    האמת שעייפתי ללחום בגל שסחף,
    אולי תביט בי עוד פעם,
    אלוקי אלוקי!

    יסכהי מנותק
    יסכהי מנותק
    יסכה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #431

    @היידה-מיוזיק-0 אפשר את מילות השיר לבא אל המלך של יואלי קליין ושייע גרוס עם ארי היל. תודה רבה !{קצת דחוף..}

    היידה מיוזיק 0ה תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • יסכהי יסכה

      @היידה-מיוזיק-0 אפשר את מילות השיר לבא אל המלך של יואלי קליין ושייע גרוס עם ארי היל. תודה רבה !{קצת דחוף..}

      היידה מיוזיק 0ה מנותק
      היידה מיוזיק 0ה מנותק
      היידה מיוזיק 0
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #432

      @יסכה אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

      @היידה-מיוזיק-0 אפשר את מילות השיר לבא אל המלך של יואלי קליין ושייע גרוס עם ארי היל. תודה רבה !{קצת דחוף..}

      זה באידיש, התרגום לפי מה שבדקתי הוא-
      אבא, אתה יודע עמוק בלב, שאני מחכה שתקרא לי
      אבל אני לא נקראתי אוי אוי זה 30 יום...

      כל עוד לא הפסקת לחלום, אתה מנצח--
      תעוף הכי רחוק שאתה יכול, כי יש בך הכל!!!
      (עקיבא תורג'מן)

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • פונץ' בננהפ מנותק
        פונץ' בננהפ מנותק
        פונץ' בננה
        צוות פיקוח
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #433

        @כריש-הפרסום קופא מקור-
        גריימן, תספר להם. הם רגילים שאנחנו מקפיצים את הרחובותשאנחנו משמחים לבבות אבל
        לפעמים... לפעמים לבבות קופאים לפעמים אין מילים לפעמים אין שורות ישרות אין הגיון
        במספרים אותיות הפוכות שבילים מעיקים קרבות של ניסיונות אין משגיחים. יריות בצרורות אלף
        מחשבות אני חי אני מת חרדות של תובנות הנה מדים שחור לבן סימטאות קטנות סדרים גדולים
        עדרים של חיילים. רחבות של דרמה אני מדבר לאלוקים נאחז בקרנות של נשמתי מחפש את
        עצמיגם אלפים של מיילים נסעתי אני הגיטרה התפילין מזומן בכיסים. הלכתי ובאתי אני ועצמי
        סערות על הכביש המוביל בית אל או לקצה האחרון ואני קופא מקור הגוף זז אבל הוא קופא
        מקור פזמון: אז בוא תגיד לי מה אני עושה ואיך אני שורד כשבלב שלי נכבה האור בוא תשמע
        איך אני בוכה ואיך בכלל אפשר כשהנשמה קופאת מקור. שומע בום בום הפחד שר נוסע וום וום
        כי מה נשאר אפוקליפסה כי אין מחר ואין פוליסה הביטוח נגמר. טיפות יורדות אלו לא דמעות
        חזאי אמר שיש שטפונות וקר לי כל כל כך קר לי מהבפנים של הבפנים מהשריטות והפחדים.
        מה אני עושה בתוך טורנדו מטורף אני הוזה וזה קשה זה קשה אני בקושי שוחה מול העולם
        שצועקים לי שאני טועה. אני בסך הכל ילד מפוחד רועד בורח כן בסך הכל ילד שרוצה חיבוק
        רותח מאבא ומאמא מהעולם האכזר ואלוקים כל כך קר לי החורף לא נגמר.

        אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
        שומע נסתרות הלב 💜

        א תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • אייצ'יתא אייצ'ית התייחס לנושא זה ב
        • בונקרב מנותק
          בונקרב מנותק
          בונקר
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #434

          אפשר את המילים של "שירת העשבים".

          "עיפתי די ללכת לבדי שומע קול הולך צועד עמי אל תיתן לי להרים ידים"
          [ממעמקים גד אלבז]

          אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • בונקרב בונקר

            אפשר את המילים של "שירת העשבים".

            אייצ'יתא מנותק
            אייצ'יתא מנותק
            אייצ'ית
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #435

            @בונקר אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

            אפשר את המילים של "שירת העשבים".

            שמתי את של אברהם פריד-
            https://www.youtube.com/watch?v=mypB2220Rfk

            דע לך
            שכל רועה ורועה
            יש לו ניגון מיוחד
            משלו
            דע לך
            שכל עשב ועשב
            יש לו שירה מיוחדת
            משלו
            ומשירת העשבים
            נעשה ניגון
            של רועה

            כמה יפה
            כמה יפה ונאה
            כששומעים השירה
            שלהם
            טוב מאוד
            להתפלל ביניהם
            ובשמחה לעבוד
            את השם
            ומשירת העשבים
            מתמלא הלב
            ומשתוקק

            וכשהלב
            מן השירה מתמלא
            ומשתוקק
            אל ארץ ישראל
            אור גדול
            אזי נמשך והולך
            מקדושתה של הארץ
            עליו
            ומשירת העשבים
            נעשה ניגון
            של הלב.

            "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
            אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • כריש הפרסוםכ מנותק
              כריש הפרסוםכ מנותק
              כריש הפרסום
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #436

              אשמח לקבל את המילים לשיר של שרולי וגריימן קופא מקור
              תודה רבה!

              פונץ' בננהפ תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • כריש הפרסוםכ כריש הפרסום

                אשמח לקבל את המילים לשיר של שרולי וגריימן קופא מקור
                תודה רבה!

                פונץ' בננהפ מנותק
                פונץ' בננהפ מנותק
                פונץ' בננה
                צוות פיקוח
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #437

                @כריש-הפרסום

                @פונץ-בננה אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                @כריש-הפרסום קופא מקור-
                גריימן, תספר להם. הם רגילים שאנחנו מקפיצים את הרחובותשאנחנו משמחים לבבות אבל
                לפעמים... לפעמים לבבות קופאים לפעמים אין מילים לפעמים אין שורות ישרות אין הגיון
                במספרים אותיות הפוכות שבילים מעיקים קרבות של ניסיונות אין משגיחים. יריות בצרורות אלף
                מחשבות אני חי אני מת חרדות של תובנות הנה מדים שחור לבן סימטאות קטנות סדרים גדולים
                עדרים של חיילים. רחבות של דרמה אני מדבר לאלוקים נאחז בקרנות של נשמתי מחפש את
                עצמיגם אלפים של מיילים נסעתי אני הגיטרה התפילין מזומן בכיסים. הלכתי ובאתי אני ועצמי
                סערות על הכביש המוביל בית אל או לקצה האחרון ואני קופא מקור הגוף זז אבל הוא קופא
                מקור פזמון: אז בוא תגיד לי מה אני עושה ואיך אני שורד כשבלב שלי נכבה האור בוא תשמע
                איך אני בוכה ואיך בכלל אפשר כשהנשמה קופאת מקור. שומע בום בום הפחד שר נוסע וום וום
                כי מה נשאר אפוקליפסה כי אין מחר ואין פוליסה הביטוח נגמר. טיפות יורדות אלו לא דמעות
                חזאי אמר שיש שטפונות וקר לי כל כל כך קר לי מהבפנים של הבפנים מהשריטות והפחדים.
                מה אני עושה בתוך טורנדו מטורף אני הוזה וזה קשה זה קשה אני בקושי שוחה מול העולם
                שצועקים לי שאני טועה. אני בסך הכל ילד מפוחד רועד בורח כן בסך הכל ילד שרוצה חיבוק
                רותח מאבא ומאמא מהעולם האכזר ואלוקים כל כך קר לי החורף לא נגמר.

                אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                שומע נסתרות הלב 💜

                חיה במקרנצ'יק 0ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

                  @כריש-הפרסום

                  @פונץ-בננה אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                  @כריש-הפרסום קופא מקור-
                  גריימן, תספר להם. הם רגילים שאנחנו מקפיצים את הרחובותשאנחנו משמחים לבבות אבל
                  לפעמים... לפעמים לבבות קופאים לפעמים אין מילים לפעמים אין שורות ישרות אין הגיון
                  במספרים אותיות הפוכות שבילים מעיקים קרבות של ניסיונות אין משגיחים. יריות בצרורות אלף
                  מחשבות אני חי אני מת חרדות של תובנות הנה מדים שחור לבן סימטאות קטנות סדרים גדולים
                  עדרים של חיילים. רחבות של דרמה אני מדבר לאלוקים נאחז בקרנות של נשמתי מחפש את
                  עצמיגם אלפים של מיילים נסעתי אני הגיטרה התפילין מזומן בכיסים. הלכתי ובאתי אני ועצמי
                  סערות על הכביש המוביל בית אל או לקצה האחרון ואני קופא מקור הגוף זז אבל הוא קופא
                  מקור פזמון: אז בוא תגיד לי מה אני עושה ואיך אני שורד כשבלב שלי נכבה האור בוא תשמע
                  איך אני בוכה ואיך בכלל אפשר כשהנשמה קופאת מקור. שומע בום בום הפחד שר נוסע וום וום
                  כי מה נשאר אפוקליפסה כי אין מחר ואין פוליסה הביטוח נגמר. טיפות יורדות אלו לא דמעות
                  חזאי אמר שיש שטפונות וקר לי כל כל כך קר לי מהבפנים של הבפנים מהשריטות והפחדים.
                  מה אני עושה בתוך טורנדו מטורף אני הוזה וזה קשה זה קשה אני בקושי שוחה מול העולם
                  שצועקים לי שאני טועה. אני בסך הכל ילד מפוחד רועד בורח כן בסך הכל ילד שרוצה חיבוק
                  רותח מאבא ומאמא מהעולם האכזר ואלוקים כל כך קר לי החורף לא נגמר.

                  חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                  חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                  חיה במקרנצ'יק 0
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #438

                  @פונץ-בננה ש מצב שאת כותבת את המילים בגופן רגיל?

                  טוב להציץ
                  https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • HHKKKKH מנותק
                    HHKKKKH מנותק
                    HHKKKK
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי HHKKKK
                    #439

                    @פונץ-בננה אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:
                    @כריש-הפרסום
                    קופא מקור-
                    גריימן, תספר להם. הם רגילים שאנחנו מקפיצים את הרחובותשאנחנו משמחים לבבות אבל
                    לפעמים... לפעמים לבבות קופאים לפעמים אין מילים לפעמים אין שורות ישרות אין הגיון
                    במספרים אותיות הפוכות שבילים מעיקים קרבות של ניסיונות אין משגיחים. יריות בצרורות אלף
                    מחשבות אני חי אני מת חרדות של תובנות הנה מדים שחור לבן סימטאות קטנות סדרים גדולים
                    עדרים של חיילים. רחבות של דרמה אני מדבר לאלוקים נאחז בקרנות של נשמתי מחפש את
                    עצמיגם אלפים של מיילים נסעתי אני הגיטרה התפילין מזומן בכיסים. הלכתי ובאתי אני ועצמי
                    סערות על הכביש המוביל בית אל או לקצה האחרון ואני קופא מקור הגוף זז אבל הוא קופא
                    מקור פזמון: אז בוא תגיד לי מה אני עושה ואיך אני שורד כשבלב שלי נכבה האור בוא תשמע
                    איך אני בוכה ואיך בכלל אפשר כשהנשמה קופאת מקור. שומע בום בום הפחד שר נוסע וום וום
                    כי מה נשאר אפוקליפסה כי אין מחר ואין פוליסה הביטוח נגמר. טיפות יורדות אלו לא דמעות
                    חזאי אמר שיש שטפונות וקר לי כל כל כך קר לי מהבפנים של הבפנים מהשריטות והפחדים.
                    מה אני עושה בתוך טורנדו מטורף אני הוזה וזה קשה זה קשה אני בקושי שוחה מול העולם
                    שצועקים לי שאני טועה. אני בסך הכל ילד מפוחד רועד בורח כן בסך הכל ילד שרוצה חיבוק
                    רותח מאבא ומאמא מהעולם האכזר ואלוקים כל כך קר לי החורף לא נגמר.

                    פשוט להוריד את החיצים שבצד.

                    ''כשהגלים מתחזקים החזקים מתגלים....''

                    כריש הפרסוםכ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • HHKKKKH HHKKKK

                      @פונץ-בננה אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:
                      @כריש-הפרסום
                      קופא מקור-
                      גריימן, תספר להם. הם רגילים שאנחנו מקפיצים את הרחובותשאנחנו משמחים לבבות אבל
                      לפעמים... לפעמים לבבות קופאים לפעמים אין מילים לפעמים אין שורות ישרות אין הגיון
                      במספרים אותיות הפוכות שבילים מעיקים קרבות של ניסיונות אין משגיחים. יריות בצרורות אלף
                      מחשבות אני חי אני מת חרדות של תובנות הנה מדים שחור לבן סימטאות קטנות סדרים גדולים
                      עדרים של חיילים. רחבות של דרמה אני מדבר לאלוקים נאחז בקרנות של נשמתי מחפש את
                      עצמיגם אלפים של מיילים נסעתי אני הגיטרה התפילין מזומן בכיסים. הלכתי ובאתי אני ועצמי
                      סערות על הכביש המוביל בית אל או לקצה האחרון ואני קופא מקור הגוף זז אבל הוא קופא
                      מקור פזמון: אז בוא תגיד לי מה אני עושה ואיך אני שורד כשבלב שלי נכבה האור בוא תשמע
                      איך אני בוכה ואיך בכלל אפשר כשהנשמה קופאת מקור. שומע בום בום הפחד שר נוסע וום וום
                      כי מה נשאר אפוקליפסה כי אין מחר ואין פוליסה הביטוח נגמר. טיפות יורדות אלו לא דמעות
                      חזאי אמר שיש שטפונות וקר לי כל כל כך קר לי מהבפנים של הבפנים מהשריטות והפחדים.
                      מה אני עושה בתוך טורנדו מטורף אני הוזה וזה קשה זה קשה אני בקושי שוחה מול העולם
                      שצועקים לי שאני טועה. אני בסך הכל ילד מפוחד רועד בורח כן בסך הכל ילד שרוצה חיבוק
                      רותח מאבא ומאמא מהעולם האכזר ואלוקים כל כך קר לי החורף לא נגמר.

                      פשוט להוריד את החיצים שבצד.

                      כריש הפרסוםכ מנותק
                      כריש הפרסוםכ מנותק
                      כריש הפרסום
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #440

                      @hhkkkk
                      גריימן, תספר להם.
                      הם רגילים שאנחנו מקפיצים את הרחובות
                      שאנחנו משמחים לבבות
                      אבל לפעמים...
                      לפעמים לבבות קופאים
                      לפעמים אין מילים
                      לפעמים אין שורות ישרות
                      אין הגיון במספרים אותיות הפוכות
                      שבילים מעיקים קרבות של ניסיונות
                      אין משגיחים. אין
                      יריות בצרורות אלף מחשבות
                      אני חי אני מת חרדות של תובנות
                      הנה מדים שחור לבן סימטאות קטנות
                      סדרים גדולים,עדרים של חיילים.
                      רחבות של דרמה אני מדבר לאלוקים
                      נאחז בקרנות של נשמתי מחפש את עצמי
                      גם אלפים של מיילים נסעתי
                      אני הגיטרה התפילין מזומן בכיסים.
                      הלכתי ובאתי אני ועצמי סערות על הכביש המוביל בית אל
                      או לקצה האחרון ואני קופא מקור הגוף זז אבל הוא קופא מקור

                      פזמון: אז בוא תגיד לי מה אני עושה ואיך אני שורד כשבלב שלי נכבה האור
                      בוא תשמע איך אני בוכה ואיך בכלל אפשר כשהנשמה קופאת מקור.

                      שומע בום בום הפחד שר
                      נוסע וום וום כי מה נשאר
                      אפוקליפסה כי אין מחר
                      ואין פוליסה הביטוח נגמר.
                      טיפות יורדות אלו לא דמעות
                      חזאי אמר שיש שטפונות
                      וקר לי כל כל כך קר לי
                      מהבפנים של הבפנים מהשריטות והפחדים.
                      מה אני עושה
                      בתוך טורנדו מטורף אני הוזה
                      וזה קשה זה קשה אני בקושי שוחה
                      מול כל העולם שצועקים לי שאני טועה.
                      אני בסך הכל ילד מפוחד רועד בורח
                      כן בסך הכל ילד שרוצה חיבוק רותח
                      מאבא ומאמא מהעולם האכזר
                      ואלוקים כל כך קר לי החורף לא נגמר.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • HHKKKKH מנותק
                        HHKKKKH מנותק
                        HHKKKK
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #441

                        מילות השיר: ''יש בך הכל''-עקיבא.

                        אות לאות ספר את הסיפור שלך

                        יש לך אחד יפה

                        גם כל הכאבים והחולשות שלך

                        הפכו אותך אחד כזה

                        שלא מפחד ליפול

                        שלא מפחד לגדול

                        תו לתו נגן את הניגון שלך

                        יש לך אחד יפה

                        תרקוד כאילו העולם שר בשבילך

                        הנה הלב כבר מתרפא

                        ורק אל תפחד ליפול

                        רק אל תפחד לגדול

                        כל עוד לא הפסקת לחלום

                        אתה מנצח

                        כאילו אין מחר, לחיות היום

                        תחזיק רק להיום

                        כל עוד לא הפסקת לחלום

                        אתה מנצח

                        תעוף הכי רחוק שאתה יכול

                        יש בך הכל

                        קח מכחול צייר את הציור שלך

                        יש לך אחד יפה

                        ואין שום דבר שיעצור אותך

                        תפליג לאן שרק תרצה

                        רק אל תפחד ליפול

                        רק אל תפחד לגדול.

                        ''כשהגלים מתחזקים החזקים מתגלים....''

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • ר. כהןר מנותק
                          ר. כהןר מנותק
                          ר. כהן
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #442

                          למישהו יש את המילים של השיר 'באמונה' של אבי מן?

                          ''מוזיקה היא כמו אוכל טוב: זמן רב בהכנה, זמן קצר בצריכה''

                          שרת הרוקש תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ר. כהןר ר. כהן

                            למישהו יש את המילים של השיר 'באמונה' של אבי מן?

                            שרת הרוקש מנותק
                            שרת הרוקש מנותק
                            שרת הרוק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #443

                            @ר-כהן
                            "זה הזמן להתעורר
                            לא להישבר
                            כל יום זה אותו דבר כאן
                            כולם מבולבלים
                            הבל הבלים
                            מה מחפשים

                            כולם מסתובבים
                            בכלל לא שואלים
                            איפה האמת נמצאת כאן
                            ועוד יגלו שרק משיח יעזור

                            הוא יבוא להדליק את האור
                            כן משיח כבר פה, אני מאמין
                            באמונה
                            נה נה נה נה
                            שלימה
                            הגאולה
                            לה לה לה לה
                            קרובה
                            ונחכה לו פה עד שיבוא

                            אנשים רצים מהר
                            רק לא לאחר
                            לאן הם יגיעו
                            על סף הרעיון
                            אין כאן היגיון
                            מה הם רוצים

                            לאן ממהרים
                            ומה הם משיגים
                            יבוא היום שהם יבינו
                            ועוד יגלו שרק משיח יעזור".

                            ''שהעולם מפנה אליך את גבו, תפנה את גבך אל העולם🏴‍☠️🌍''

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • סקרן לדעתס מנותק
                              סקרן לדעתס מנותק
                              סקרן לדעת
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #444

                              אפשר את המילים של במקום אחר בעולם של אליצור

                              חיה במקרנצ'יק 0ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • סקרן לדעתס סקרן לדעת

                                אפשר את המילים של במקום אחר בעולם של אליצור

                                חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                חיה במקרנצ'יק 0
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #445

                                @סקרן-לדעת אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                אפשר את המילים של במקום אחר בעולם של אליצור

                                לא יודעת אם מתאים לכתוב את זה בפורום?!

                                טוב להציץ
                                https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

                                שמעון 2ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • חיה במקרנצ'יק 0ח חיה במקרנצ'יק 0

                                  @סקרן-לדעת אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                  אפשר את המילים של במקום אחר בעולם של אליצור

                                  לא יודעת אם מתאים לכתוב את זה בפורום?!

                                  שמעון 2ש מנותק
                                  שמעון 2ש מנותק
                                  שמעון 2
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #446

                                  אפשר ת'מילים של יאיר אלייצור לא חוזר לרחובות

                                  HHKKKKH תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • שמעון 2ש שמעון 2

                                    אפשר ת'מילים של יאיר אלייצור לא חוזר לרחובות

                                    HHKKKKH מנותק
                                    HHKKKKH מנותק
                                    HHKKKK
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #447

                                    @שמעון-2 ''לא חוזר לרחובות''
                                    אני רוצה להיות צדיק אחי יסוד עולם
                                    רבנו רבנו תראה לי
                                    אמרת שאתה יכול לעשות אותי כמוך
                                    אז
                                    רבנו בא תעשה אותי
                                    כמוך ממש
                                    ובלי ייסורים
                                    אני רוצה להיות צדיק תמיד עד מאה עשרים
                                    אני ממשיך להתפלל, וממשיך לחכות פה
                                    נשאר בירושלים לא חוזר לרחובות

                                    בא
                                    רבי
                                    כמו צאן
                                    אל הטבח
                                    אני פה
                                    קור, והידיים מאחור
                                    עם אזיקון
                                    ואל הבור
                                    רבי
                                    אור
                                    רבי
                                    אנלא יעצור
                                    רבי בא תעשה עליי תפילות
                                    אני חייב שתעזור
                                    לי
                                    תראה את הרצון שלי
                                    אנלא אשם שאבא שלי הוא לא הבעל שם טוב
                                    ממעז'בוז'
                                    כי
                                    אמרת
                                    רבי שאפשר גם
                                    להיות כמוך אם רוצים ולא שיקרת
                                    אז
                                    אני רוצה להיות צדיק יסוד עולם
                                    רוצה לראות תמיד מול העיניים הוויה
                                    רוצה לראות גם את רבי שמעון בר יוחאי
                                    רוצה לראות אותך
                                    ולעבוד את השם בשמחה

                                    פזמון:
                                    אני רוצה להיות צדיק אחי יסוד עולם
                                    רבנו רבנו תראה לי
                                    אמרת שאתה יכול לעשות אותי כמוך
                                    אז
                                    רבנו בא תעשה אותי
                                    כמוך ממש
                                    ובלי ייסורים
                                    אני רוצה להיות צדיק תמיד עד מאה עשרים
                                    אני ממשיך להתפלל, וממשיך לחכות פה
                                    נשאר בירושלים לא חוזר לרחובות

                                    אנלא חוזר לרחובות * 4

                                    בית ב':
                                    בא
                                    רבי
                                    זה מתוק לי
                                    לא
                                    אבא
                                    הם אומרים לי
                                    בא
                                    הם שיכורים מתאוות וכדורי שינה הם
                                    כמו
                                    ילד טמבל שבתוך
                                    קערה של סוכריות צבעוניות מבחוץ
                                    בפנים מלא ברעל
                                    תן לקום בלילה מוקדם
                                    וללכת לשם
                                    לשדה, או בחדר, לצעוק אליך
                                    גם
                                    אני רוצה ממשלה
                                    על כל המלאכים
                                    אני הבן של המלך או מה
                                    חברים שלי
                                    קוראים לי מדומין
                                    והם לא מבינים
                                    שאנחלק ממך, לא סתם בן אני חלק
                                    חלק אלוק
                                    ואם לי לא תתן אז למי
                                    אבא מה
                                    אני רוצה

                                    פזמון:
                                    אני רוצה להיות צדיק אחי יסוד עולם
                                    רבנו רבנו תראה לי
                                    אמרת שאתה יכול לעשות אותי כמוך
                                    אז
                                    רבנו בא תעשה אותי
                                    כמוך ממש
                                    ובלי ייסורים
                                    אני רוצה להיות צדיק תמיד עד מאה עשרים
                                    אני ממשיך להתפלל, וממשיך לחכות פה
                                    נשאר בירושלים לא חוזר לרחובות

                                    אנלא חוזר לרחובות * 4

                                    סבתא סליחה
                                    סבתא סליחה
                                    את נתת לי המון
                                    אבל זה קשה לי מידי
                                    אנלא חוזר לשכונה
                                    לאדום בעיניים
                                    סבתא
                                    אני לא עוזב את ירושלים.

                                    ''כשהגלים מתחזקים החזקים מתגלים....''

                                    שמעון 2ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • HHKKKKH HHKKKK

                                      @שמעון-2 ''לא חוזר לרחובות''
                                      אני רוצה להיות צדיק אחי יסוד עולם
                                      רבנו רבנו תראה לי
                                      אמרת שאתה יכול לעשות אותי כמוך
                                      אז
                                      רבנו בא תעשה אותי
                                      כמוך ממש
                                      ובלי ייסורים
                                      אני רוצה להיות צדיק תמיד עד מאה עשרים
                                      אני ממשיך להתפלל, וממשיך לחכות פה
                                      נשאר בירושלים לא חוזר לרחובות

                                      בא
                                      רבי
                                      כמו צאן
                                      אל הטבח
                                      אני פה
                                      קור, והידיים מאחור
                                      עם אזיקון
                                      ואל הבור
                                      רבי
                                      אור
                                      רבי
                                      אנלא יעצור
                                      רבי בא תעשה עליי תפילות
                                      אני חייב שתעזור
                                      לי
                                      תראה את הרצון שלי
                                      אנלא אשם שאבא שלי הוא לא הבעל שם טוב
                                      ממעז'בוז'
                                      כי
                                      אמרת
                                      רבי שאפשר גם
                                      להיות כמוך אם רוצים ולא שיקרת
                                      אז
                                      אני רוצה להיות צדיק יסוד עולם
                                      רוצה לראות תמיד מול העיניים הוויה
                                      רוצה לראות גם את רבי שמעון בר יוחאי
                                      רוצה לראות אותך
                                      ולעבוד את השם בשמחה

                                      פזמון:
                                      אני רוצה להיות צדיק אחי יסוד עולם
                                      רבנו רבנו תראה לי
                                      אמרת שאתה יכול לעשות אותי כמוך
                                      אז
                                      רבנו בא תעשה אותי
                                      כמוך ממש
                                      ובלי ייסורים
                                      אני רוצה להיות צדיק תמיד עד מאה עשרים
                                      אני ממשיך להתפלל, וממשיך לחכות פה
                                      נשאר בירושלים לא חוזר לרחובות

                                      אנלא חוזר לרחובות * 4

                                      בית ב':
                                      בא
                                      רבי
                                      זה מתוק לי
                                      לא
                                      אבא
                                      הם אומרים לי
                                      בא
                                      הם שיכורים מתאוות וכדורי שינה הם
                                      כמו
                                      ילד טמבל שבתוך
                                      קערה של סוכריות צבעוניות מבחוץ
                                      בפנים מלא ברעל
                                      תן לקום בלילה מוקדם
                                      וללכת לשם
                                      לשדה, או בחדר, לצעוק אליך
                                      גם
                                      אני רוצה ממשלה
                                      על כל המלאכים
                                      אני הבן של המלך או מה
                                      חברים שלי
                                      קוראים לי מדומין
                                      והם לא מבינים
                                      שאנחלק ממך, לא סתם בן אני חלק
                                      חלק אלוק
                                      ואם לי לא תתן אז למי
                                      אבא מה
                                      אני רוצה

                                      פזמון:
                                      אני רוצה להיות צדיק אחי יסוד עולם
                                      רבנו רבנו תראה לי
                                      אמרת שאתה יכול לעשות אותי כמוך
                                      אז
                                      רבנו בא תעשה אותי
                                      כמוך ממש
                                      ובלי ייסורים
                                      אני רוצה להיות צדיק תמיד עד מאה עשרים
                                      אני ממשיך להתפלל, וממשיך לחכות פה
                                      נשאר בירושלים לא חוזר לרחובות

                                      אנלא חוזר לרחובות * 4

                                      סבתא סליחה
                                      סבתא סליחה
                                      את נתת לי המון
                                      אבל זה קשה לי מידי
                                      אנלא חוזר לשכונה
                                      לאדום בעיניים
                                      סבתא
                                      אני לא עוזב את ירושלים.

                                      שמעון 2ש מנותק
                                      שמעון 2ש מנותק
                                      שמעון 2
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #448

                                      @hhkkkk אפשר את זה ברגיל

                                      HHKKKKH תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • שמעון 2ש שמעון 2

                                        @hhkkkk אפשר את זה ברגיל

                                        HHKKKKH מנותק
                                        HHKKKKH מנותק
                                        HHKKKK
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #449

                                        @שמעון-2 מה הפשט?

                                        ''כשהגלים מתחזקים החזקים מתגלים....''

                                        שמעון 2ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • HHKKKKH HHKKKK

                                          @שמעון-2 מה הפשט?

                                          שמעון 2ש מנותק
                                          שמעון 2ש מנותק
                                          שמעון 2
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #450

                                          @hhkkkk יותר מצומצם

                                          HHKKKKH תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול